Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood
How bad is it on a scale from one to Spurs
Maar goed, er zijn betere prijzen om voor te spelen. Deze is alleen leuk als je daardoor een triple kunt maken.
Nou, nee denk je hoor. Ik zou die prijzen niet willen.Slasher schreef op zondag 22 maart 2026 @ 19:32:
wellicht raken ze die titel wel kwijt en doet Arsenal een "Marokkotje"
Nee ik ook niet hoor maar ja het zit toch in het achterhoofd zo'n uitspraak die toch in het verschiet moet liggen.JeroenNietDoen schreef op zondag 22 maart 2026 @ 19:34:
[...]
Nou, nee denk je hoor. Ik zou die prijzen niet willen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja ik zag 115 sterren!
Vermoeiend om dit keer op keer terug boven te halen.
Klopt, maar het is ook vermoeiend als er steeds gebruikers het topic in komen om even snel een troll achter te laten en dan weer snel weggaan.Chelseamarre123 schreef op maandag 23 maart 2026 @ 08:28:
[...]
Vermoeiend om dit keer op keer terug boven te halen.
Waar verwijst dit naar? Google kon me niet helpen
XXXVI
Je postte al iets erover voor zijn reactie. En hij mag toch blij zijn met de zege van City als fan.Slasher schreef op maandag 23 maart 2026 @ 08:52:
[...]
Klopt, maar het is ook vermoeiend als er steeds gebruikers het topic in komen om even snel een troll achter te laten en dan weer snel weggaan.
En toch zijn wij beter, zegt de verliezerAnthony Gordon says Newcastle United's defeat by rivals Sunderland is "not good enough" because the Black Cats are "not very good" compared with the Magpies. Sunderland completed a league double over their north-east rivals on Sunday with a 2-1 win at St James' Park, having beaten the Magpies 1-0 in the reverse fixture.
The defeat means the Tyneside club have failed to beat Sunderland in any of their past 11 league meetings - the longest winless run for either club in the fixture's history.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wel zo leuk als ie er dan ook is als City punten verspeelt, en niet alleen om even een paar Arsenal fans te jennen.Chelseamarre123 schreef op maandag 23 maart 2026 @ 09:57:
[...]
Je postte al iets erover voor zijn reactie. En hij mag toch blij zijn met de zege van City als fan.
Dit is voor mij nou een typische trollpost
Tja ik snap je maar Arsenal verliest een bekerfinale en dan begint hij weer over die 115 aanklachten. Vind ik ook irritant.toolkist schreef op maandag 23 maart 2026 @ 19:34:
[...]
Wel zo leuk als ie er dan ook is als City punten verspeelt, en niet alleen om even een paar Arsenal fans te jennen.
Dit is voor mij nou een typische trollpost
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WIk3gIr57JxqCmVsZBnG8Hm3.jpg?f=user_large)
Hier moest ik erg om grinniken:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bron: Facebook pagina spurs
[ Voor 75% gewijzigd door Slasher op 29-03-2026 16:50 ]
Hij kwam voorbij op mijn Facebook timeline (nee ik volg Spurs niet) en ik dacht deel het hier omdat het toch wel breaking is. en er mogelijk meer mensen zijn die dit graag willen wetentoolkist schreef op zondag 29 maart 2026 @ 16:52:
Voor 2 Arsenal fans zijn jullie wel erg snel met nieuws over de grote concurrent
[ Voor 16% gewijzigd door Slasher op 29-03-2026 16:56 ]
Slasher schreef op zondag 29 maart 2026 @ 16:54:
Hij kwam voorbij op mijn Facebook timeline (nee ik volg Spurs niet) en ik dacht deel het hier omdat het toch wel breaking is. en er mogelijk meer mensen zijn die dit graag willen wetenHet staat nog niet eens op de site van de BBC, die zijn altijd wel vrij snel.
Hier lees ik het niet: https://www.bbc.com/sport/football/
Maar op de homepagina en op de subpagina van Spurs al wel, apart.
Ja, er zijn veel blessures maar de 0-3 nederlaag tegen Forest mag niet tegen een directe concurrent. Het is nu de vraag wie er voor de groep komt te staan. Hütter wordt genoemd. De Zerbi wordt genoemd, maar zal niet tussentijds instappen. Pochettino ook, maar die heeft het WK met Amerika. Sherwood heeft zich - meerdere malen - aangeboden, maar heeft al heel lang niets meer gedaan als trainer. Mogelijk Redknapp? Hetzelfde verhala als Sherwood, maar heeft zich niet naar voren gepusht. Dyche? Die heeft ontkend, maar is wel een ervaren PL-trainer.
Duidelijk is dat er snel iemand moet komen om degradatie te voorkomen. Al is het heel lelijk, punten moeten gehaald worden.
De stagiaire zal vandaag wel dienst hebben gezien er geen competitie voetbal is op de hoogste niveaus en Engeland niet speelt vanavondSlasher schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:04:
[...]
Hier lees ik het niet: https://www.bbc.com/sport/football/
Maar op de homepagina en op de subpagina van Spurs al wel, apart.
Klopt. Vinaichandra Guduguntla Venkatesham is CEO geweest bij Arsenal.toolkist schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:08:
Overigens las ik pas geleden dat een of andere ex-Arsenal directeur nu bij de Spurs de boel technisch moet leiden. Zou dit dan gewoon een Arsenal masterplan zijn?
Bringing down the system from withintoolkist schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:08:
Overigens las ik pas geleden dat een of andere ex-Arsenal directeur nu bij de Spurs de boel technisch moet leiden. Zou dit dan gewoon een Arsenal masterplan zijn?
Sherwood is Sky Sports. Daarmee bedoel ik dat ze heel veel schreeuwen hoe het beter moet, maar eigenlijk niets kunnen. Datzelfde doen ze met F1 namelijk ook.Focus89 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:06:
Niet verrassend dat Tudor de deur is gewezen.
Ja, er zijn veel blessures maar de 0-3 nederlaag tegen Forest mag niet tegen een directe concurrent. Het is nu de vraag wie er voor de groep komt te staan. Hütter wordt genoemd. De Zerbi wordt genoemd, maar zal niet tussentijds instappen. Pochettino ook, maar die heeft het WK met Amerika. Sherwood heeft zich - meerdere malen - aangeboden, maar heeft al heel lang niets meer gedaan als trainer. Mogelijk Redknapp? Hetzelfde verhala als Sherwood, maar heeft zich niet naar voren gepusht. Dyche? Die heeft ontkend, maar is wel een ervaren PL-trainer.
Duidelijk is dat er snel iemand moet komen om degradatie te voorkomen. Al is het heel lelijk, punten moeten gehaald worden.
Sorry, even frustratie kwijt. Sherwood is overal mislukt, geloof zelfs bij Spurs?
Ik weet niet meer of die voor of tijdens het Wenger tijdperk er waren? Het waren dacht ik mensen die bij ons een grotere rol wilde, maar wij hadden betere al. Het hele data gebeuren had ik wel eruit gegooid, zo stom dat we dat hebben gedaan.toolkist schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:08:
Wil je nou een selfie in Spurs shirt of niet.toolkist schreef op zondag 29 maart 2026 @ 16:52:
Voor 2 Arsenal fans zijn jullie wel erg snel met nieuws over de grote concurrent
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Heel eerlijk, Ange, Frank, Tudor, allen krijgen ze deze selectie echt niet aan het voetballen. Dat kan toch niet alleen aan de manager liggen? Dat moet ook aan de selectie liggen, spelers die niet meer willen.Focus89 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:06:
Niet verrassend dat Tudor de deur is gewezen.
Jammer. Vrees dat ze erin blijven.Slasher schreef op zondag 29 maart 2026 @ 16:50:
Tudor ontslagen bij Spurs
Bron: Facebook pagina spurs
[Afbeelding]
Ange heeft een Europese prijs mee gewonnen en het 1e jaar 5e geworden in de PL meen ik.JeroenNietDoen schreef op zondag 29 maart 2026 @ 20:03:
[...]
Heel eerlijk, Ange, Frank, Tudor, allen krijgen ze deze selectie echt niet aan het voetballen. Dat kan toch niet alleen aan de manager liggen? Dat moet ook aan de selectie liggen, spelers die niet meer willen.
De selectie is niet het probleem, maar de clubleiding. Te vaak verkeerde keuzes, zoals liever een goedkopere - onbekendere - speler dan een al bewezen naam. Bijvoorbeeld Vicario in plaats van Raya...
Helaas volkomen onzin wat je zegt. Van te voren was hij assistent van Redknapp en daarna Villas-Boas. Sherwood heeft het hoogte % qua behaalde punten. Ja, op basis van 22 wedstrijden, maar dat is toch 66% van een nationale competitie. Nummer 2 is Pochettino trouwens. Na Spurs heeft hij nog Aston Villa tijdelijk getraind en daarna werkzaam bij Swindon buiten het veld.HollowGamer schreef op zondag 29 maart 2026 @ 19:27:
[...]
Sherwood is Sky Sports. Daarmee bedoel ik dat ze heel veel schreeuwen hoe het beter moet, maar eigenlijk niets kunnen. Datzelfde doen ze met F1 namelijk ook.
Sorry, even frustratie kwijt. Sherwood is overal mislukt, geloof zelfs bij Spurs?
Hij heeft daarbuiten toch nooit iets gepresteerd? Hij is geen trainer die internationaal heel erg bekend is.Focus89 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 21:35:
[...]
Helaas volkomen onzin wat je zegt. Van te voren was hij assistent van Redknapp en daarna Villas-Boas. Sherwood heeft het hoogte % qua behaalde punten. Ja, op basis van 22 wedstrijden, maar dat is toch 66% van een nationale competitie. Nummer 2 is Pochettino trouwens. Na Spurs heeft hij nog Aston Villa tijdelijk getraind en daarna werkzaam bij Swindon buiten het veld.
Het voelt zoals bij Sneijder, die zei bij Rondo ook dat hij Ajax ging redden. Het is vooral veel roepen omdat ze een platform hebben.
Net even opgezocht maar hij was deed het seizoen uit na het ontslag van Villas Boas, werd toen 6de maar werd toen in Mei ontslagen/aan de kant geschoven en Pochentino kwam.Focus89 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 21:35:
[...]
Helaas volkomen onzin wat je zegt. Van te voren was hij assistent van Redknapp en daarna Villas-Boas. Sherwood heeft het hoogte % qua behaalde punten. Ja, op basis van 22 wedstrijden, maar dat is toch 66% van een nationale competitie. Nummer 2 is Pochettino trouwens. Na Spurs heeft hij nog Aston Villa tijdelijk getraind en daarna werkzaam bij Swindon buiten het veld.
Daarna een klein halfjaar aan de slag bij Aston Villa, Daarna was die nog bij Swindon directeur voor korte periode in de League one en na degradatie vertrok die. Daarna niks meer...
Lijkt me niet de man die ze moeten pakken nu. Voor mij is er maar 1 kanidaat en dat is Dyche. Allelen op de lange termijn word dat ook niks, maar om erin te blijven is hij de ideale man en dat is toch van levensbelang voor die club.
Inmiddels bewezen maar dat het toen ook niet.Focus89 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 21:30:
[...]
Ange heeft een Europese prijs mee gewonnen en het 1e jaar 5e geworden in de PL meen ik.
De selectie is niet het probleem, maar de clubleiding. Te vaak verkeerde keuzes, zoals liever een goedkopere - onbekendere - speler dan een al bewezen naam. Bijvoorbeeld Vicario in plaats van Raya...
Als Tudor al niet geaccepteerd wordt door de Spurs fans gaat Dyche met z'n afbraakvoetbal dat al helemaal niet worden.Chelseamarre123 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 21:50:
[...]
Net even opgezocht maar hij was deed het seizoen uit na het ontslag van Villas Boas, werd toen 6de maar werd toen in Mei ontslagen/aan de kant geschoven en Pochentino kwam.
Daarna een klein halfjaar aan de slag bij Aston Villa, Daarna was die nog bij Swindon directeur voor korte periode in de League one en na degradatie vertrok die. Daarna niks meer...
Lijkt me niet de man die ze moeten pakken nu. Voor mij is er maar 1 kanidaat en dat is Dyche. Allelen op de lange termijn word dat ook niks, maar om erin te blijven is hij de ideale man en dat is toch van levensbelang voor die club.
Die fans hebben niet veel te eisen op dit moment, ze staan op 1 punt van degradatie.toolkist schreef op zondag 29 maart 2026 @ 22:49:
[...]
Als Tudor al niet geaccepteerd wordt door de Spurs fans gaat Dyche met z'n afbraakvoetbal dat al helemaal niet worden.
En in tegenstelling tot Tudor heeft Dyche wel al wat bereikt in zijn coaching carrière.
Lijkt me ook een logische aanstelling, wie anders en welk profiel. Heeft Burnely er 10jaar ingehouden en Everton ook
To dare is to do
Ik vind het ook een vreemde keuze. Dit is iemand die op z'n minst een uitgebreide voorbereiding nodig heeft om zijn ideeën uit te voeren.Slaapje schreef op maandag 30 maart 2026 @ 07:20:
Het gaat denk ik de Zerbi worden... Als coach vind ik het niet helemaal passen (veel te tactisch en gedetailleerd voor deze groep voor deze korte periode).
Voor wat ik ervan gezien heb heeft hij aangegeven dat hij Greenwood als een goede jongen kent voordat hij is veroordeeld? Maar is hij uiteindelijk niet vrijgesproken?Als mens daarentegen... Ongelofelijk dat er überhaupt over na wordt gedacht om hem aan te stellen. Stond pal achter Greenwood, kleineert spelers in training en heeft op zijn zachtst gezegd een kort lontje. Recipe for disaster ...
XXXVI
Dyche is de laatste tijd toch ook dramatisch?Chelseamarre123 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 23:44:
[...]
Die fans hebben niet veel te eisen op dit moment, ze staan op 1 punt van degradatie.
En in tegenstelling tot Tudor heeft Dyche wel al wat bereikt in zijn coaching carrière.
Lijkt me ook een logische aanstelling, wie anders en welk profiel. Heeft Burnely er 10jaar ingehouden en Everton ook
Het gaat al mis daarvoor. Waarom kiezen ze voor een coach die echt de PL niet kent? Zelfde als die bij Chelsea, die begon meteen te zeuren over andere, i.p.v. te kijken naar zijn eigen prestaties.
Ik voel geen medelijden met de nu ex-manager van Spurs, zo stom ook om je derde doelman in goal te zetten. Dat is ook iets wat ik Arteta (nog steeds) kwalijk neem. Het is wel een vervelende periode voor hem, opzicht is het ook weer een harde wereld. Al zal hij financieel niet in de problemen komen gok ik (zoals dat bij ons wel kan).
Geen idee wie ze moeten kiezen. Het zal Zerbi worden, maar die is niet 100% geloof ik? Niet dat iedereen dat is, maar zijn kleineren op zijn eigen spelers.. bah.
[ Voor 8% gewijzigd door HollowGamer op 30-03-2026 09:45 ]
Volgens mij zijn ze weer een koppel en is de zaak verworpen. Helaas gaat dit vaak zo, ze denken niemand anders te hebben en zijn beschadigd.ephymerous schreef op maandag 30 maart 2026 @ 09:08:
[...]
Ik vind het ook een vreemde keuze. Dit is iemand die op z'n minst een uitgebreide voorbereiding nodig heeft om zijn ideeën uit te voeren.
[...]
Voor wat ik ervan gezien heb heeft hij aangegeven dat hij Greenwood als een goede jongen kent voordat hij is veroordeeld? Maar is hij uiteindelijk niet vrijgesproken?
Het is denk ik meer een combinatie van. Als Ancelotti had gezegd goede jongen, dan is dat heel anders dan Zerbi, aangezien zijn gedrag ook nogal agressief is (wat ik zo voorbij heb zien komen).
En ze hebben niets te doen, dus maken ze Uber Eats reclames.
[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 30-03-2026 11:55 ]
Alleen omdat z'n ex de aanklacht introk omdat ze toch weer bij hem wilde zijn oidephymerous schreef op maandag 30 maart 2026 @ 09:08:? Maar is hij uiteindelijk niet vrijgesproken?
Tja blijft een opmerkelijke zaak waar hij wel heel zwaar voor gestraft is. Uiteindelijk is hij niet veroordeeld en is hij nog steeds/terug samen met die vrouw. Sterker nog ze hebben 2 kinderen nutoolkist schreef op maandag 30 maart 2026 @ 17:26:
[...]
Alleen omdat z'n ex de aanklacht introk omdat ze toch weer bij hem wilde zijn oid
Een bijzonder verhaal. Moet je dat dan tegen ‘m houden? Ik vind dat altijd maar lastig. Dan snap ik de woorden van De Zerbi beter. Als je zo’n speler persoonlijk kent.toolkist schreef op maandag 30 maart 2026 @ 17:26:
[...]
Alleen omdat z'n ex de aanklacht introk omdat ze toch weer bij hem wilde zijn oid
XXXVI
Je weet over welke club dit gaat he? Past precies in t straatje momenteelChelseamarre123 schreef op maandag 30 maart 2026 @ 10:57:
Kan me niet inbeelden dat ze voor De Zerbi gaan nu op dit moment. Een kamikaze trainer aanstellen midden in degradatievoetbal met nog 7 wedstrijden te gaan.
To dare is to do
Het is nu officieel. De Arsenal fans kunnen hun extra feestje voorbereiden
Zeer riskante keuze aangezien er 7 finales gespeeld moeten worden en De Zerbi dus niet zijn eigen speelstijl erin kan slijpen. Verder is er weer gekozen voor een langdurig contract tot juni 2031, terwijl zijn staat van dienst laat zien dat hij deze nooit helemaal gaat uitdienen. Uiteraard zal er een degradatieclausule zijn opgenomen.
[ Voor 13% gewijzigd door Focus89 op 31-03-2026 19:49 ]
Nee, die clausule schijnt er niet te zijn.Focus89 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 17:59:
De Zerbi naar Spurs. Staat ook officieel op de clubpagina. https://www.tottenhamhots...oins-as-men-s-head-coach/
Zeer riskante keuze aangezien er 7 finales gespeeld moeten worden en De Zerbi dus niet zijn eigen speelstijl erin kan slijpen. Verder is er weer gekozen voor een langdurig contract tot juni 2031, terwijl zijn staat van dienst laat zien dat hij deze nooit helemaal gaat uitdienen. Uiteraard zal er een degradatieclausule zijn opgenomen.
To dare is to do
De Quadruple kan nog steedsgambieter schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 17:58:
Seven games to save Tottenham's season - De Zerbi becomes Spurs boss
Ze leren het echt nooit... dan verdien je het ook gewoon om te degraderen.gambieter schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 17:58:
Seven games to save Tottenham's season - De Zerbi becomes Spurs boss
Zelfs de quintuple of hoe dat ook heet zou nog kunnen
Nr 5? City wat degradeert als ze schuldig bevonden worden en de eerder genoemde 60 punten straf zouden krijgen.
Mjah ik weet niet of dat een reden voor een feestje is, ik zou het eerder gewoon treurig vinden als ze schuldig zouden worden bevonden, al die oneerlijke voordelen verspreid over al die jaren. Het heeft andere clubs (waaronder Arsenal) prijzen gekost daardoor.toolkist schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 20:40:
[...]
Nr 5? City wat degradeert als ze schuldig bevonden worden en de eerder genoemde 60 punten straf zouden krijgen.
De quadrupple refereert hij naar degradatie van spurs. Maar als die 60 punten reductie inderdaad zo is dan drukt dat spurs juist uit degradatie zone.toolkist schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 20:40:
[...]
Ik wilde niet over de 115 beginnen gezien sommigen hier snel geïrriteerd raken over dat onderwerp, maar het nieuws van deze week heeft de discussie wel doen oplaaien. 60 punten is massive...
Nieuws? heb ik wat gemist?JeroenNietDoen schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 20:46:
[...]
De quadrupple refereert hij naar degradatie van spurs. Maar als die 60 punten reductie inderdaad zo is dan drukt dat spurs juist uit degradatie zone.
Ik wilde niet over de 115 beginnen gezien sommigen hier snel geïrriteerd raken over dat onderwerp, maar het nieuws van deze week heeft de discussie wel doen oplaaien. 60 punten is massive...
Ik weet dat ie met de quadruple op Spurs doeldeJeroenNietDoen schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 20:46:
[...]
De quadrupple refereert hij naar degradatie van spurs. Maar als die 60 punten reductie inderdaad zo is dan drukt dat spurs juist uit degradatie zone.
/f/image/8PfJlFbG0gSrFr2Cwpzlw2fC.png?f=fotoalbum_large)
Op Ziggo Sport hebben ze een switch waar je alle highlights kunt volgen.
[ Voor 8% gewijzigd door Gynnad op 31-03-2026 22:32 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 54% gewijzigd door gambieter op 31-03-2026 22:34 ]
En Lewandoski ook zo te ziengambieter schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:33:
Italie die het WK weer gaat missen? Bosnie komt net gelijk en Italie speelt al sinds de 42e minuut met een man minder.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Volksfeest in Bosnië - met een 40-jarige Dzeko
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Er was een ranking. Gebaseerd op prestaties in de kwalificatie als ik me goed herinner.D-e-n schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 23:39:
Stomme vraag misschien maar op basis van welk criterium werd de thuisploeg bepaald eigenlijk?
Edit: voor de play off finales was het loting: https://en.as.com/soccer/...playoff-finals-f202603-n/
[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 31-03-2026 23:53 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ook de organisatie van de Spurs supporters willen hem niet: Tottenham Supporters' Trust says it cannot support De Zerbi appointment.
Kijken of hij bereid is valse excuses te maken.
[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 01-04-2026 01:33 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Haha wat een club is het ookgambieter schreef op woensdag 1 april 2026 @ 00:51:
The Occasional Spurs: The Final Insult. Over De Zerbi en Spurs en hoe erg ze gefaald hebben met deze Greenwood goedprater.
Ook de organisatie van de Spurs supporters willen hem niet: Tottenham Supporters' Trust says it cannot support De Zerbi appointment.
Tottenham head coach Roberto De Zerbi apologises for past comments on Mason Greenwood. En daar zijn ze dan, de "welgemeende" eh... excuses van De Zerbi, inclusief de tranentrekker "ik heb zelf een dochter".gambieter schreef op woensdag 1 april 2026 @ 00:51:
Nog niet eens de ruggengraat om te zeggen "ik doe alles om te winnen".
Dat gaat gewoon door hoor. Supports groepen hebben enkel in Nederland iets te zeggen (de harde kern that is).gambieter schreef op donderdag 2 april 2026 @ 22:29:
[...]
Tottenham head coach Roberto De Zerbi apologises for past comments on Mason Greenwood. En daar zijn ze dan, de "welgemeende" eh... excuses van De Zerbi, inclusief de tranentrekker "ik heb zelf een dochter".
Nog niet eens de ruggengraat om te zeggen "ik doe alles om te winnen".
Ik ben wel benieuwd of het een goede keuze is. Zerbi staat bekend als opvliegerig (herkenbaar) en geloof dat hij vrijwel altijd de eerste wedstrijden verliest. Hij moet nu degradatie voetbal spelen, dus gewoon lelijke punten pakken.
Natuurlijk gaat dat door. Als hij succesvol is wordt dat vergeten, en pas weer naar boven gehaald als het slecht gaat. Dat is niet specifiek voor Spurs.HollowGamer schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 10:51:
Dat gaat gewoon door hoor. Supports groepen hebben enkel in Nederland iets te zeggen (de harde kern that is).
Het geeft alleen aan hoe de clubleiding zich niet verdiept in wie ze aanstellen.
Veel duidelijker komen ze alleen niet.
Slot heeft écht geen ballen om Salah eruit te laten. Er spelen wel meerdere slecht, daar niet van..
[ Voor 19% gewijzigd door Mosin op 04-04-2026 15:09 ]
Die verdient het wel weer om wat wedstrijdjes te banken ja.Mosin schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 15:08:
Hahaha, wat een droevenis bij Liverpool.
Slot heeft écht geen ballen om Salah eruit te laten. Er spelen wel meerdere slecht, daar niet van..
Hij is het helemaal verleerd en dat vind ik direct zo apart. Je kunt toch niet binnen een aantal maanden zo hard degraderen in kwaliteittoolkist schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 15:10:
[...]
Die verdient het wel weer om wat wedstrijdjes te banken ja.
Als het daarboven niet lekker zit, dan verklaart het dat wel.
[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 04-04-2026 15:26 ]
Dat is toch gewoon de leeftijd dan vermoed ik? Dat overkomt de meeste aanvallers van 30+. In bepaalde wedstrijden lukt het nog wel (Galatasary thuis meen ik) maar als de intensiteit hoog is en het twee keer per week moet dan haakt hij af. Voor Slot een duivels dilemma: banken is gezeik want dan kiezen supporters de kant van de speler maar als hij meedoet krijg je ditMosin schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 15:25:
[...]
Hij is het helemaal verleerd en dat vind ik direct zo apart. Je kunt toch niet binnen een aantal maanden zo hard degraderen in kwaliteit
Ik begrijp wat je bedoelt, maar zo snel? Het lijkt me niet normaal dat het lichaam zo snel afhaakt. Ik vind hem ook niet gemotiveerd ogen, dus ja, zeg het maar. Misschien is hij wel aan het eikelen, omdat 'ie Slot niet mag? Mentale klap gehad?D-e-n schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 15:37:
[...]
Dat is toch gewoon de leeftijd dan vermoed ik? Dat overkomt de meeste aanvallers van 30+. In bepaalde wedstrijden lukt het nog wel (Galatasary thuis meen ik) maar als de intensiteit hoog is en het twee keer per week moet dan haakt hij af. Voor Slot een duivels dilemma: banken is gezeik want dan kiezen supporters de kant van de speler maar als hij meedoet krijg je dit
Het is leuk dat je een speler zoals Salah hebt, alleen zou ik hem voor iedereen zijn plezier op de bank zetten, rust en zijn momenten geven.
Hoe bedoel je zo snel? Het is toch al het hele seizoen op en af en het laatste jaar van Klopp had hij ook al ruzie. Vorig jaar was gewoon een laatste opleving waarin hij nog wat kon bewijzen. En nu loopt de pijp langzaam leeg.
Salah is toch ook al langere tijd een pak minder en veel vaak heel slecht. Is dat dat er vaak mee weg komt omdat zijn scorend vermogen zo groot was en het minder opviel.Mosin schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 15:25:
[...]
Hij is het helemaal verleerd en dat vind ik direct zo apart. Je kunt toch niet binnen een aantal maanden zo hard degraderen in kwaliteit
City krijgt echt op het verkeerde moment (voor ons) momentumJeroenNietDoen schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 15:08:
4-0, man man man...
Ik bedoel de overgang van vorig op dit seizoen, daarbij moet ik wel zeggen dat ik dit seizoen pas veel PL kijk. Ik heb het idee dat hij vorig seizoen nog iemand voorbij kwam, maar als het klopt wat jij zegt en dit al langer aan de hand is dan had 'ie toch al weg mogen zijn. Wat hij laat zien is wat mij betreft ondermaats.D-e-n schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 15:55:
[...]
Hoe bedoel je zo snel? Het is toch al het hele seizoen op en af en het laatste jaar van Klopp had hij ook al ruzie. Vorig jaar was gewoon een laatste opleving waarin hij nog wat kon bewijzen. En nu loopt de pijp langzaam leeg.
En dan is het wachten op problemen, die zich nu voordoen. Geen idee wat de hoge heren dan verwacht haddenChelseamarre123 schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 16:36:
[...]
Salah is toch ook al langere tijd een pak minder en veel vaak heel slecht. Is dat dat er vaak mee weg komt omdat zijn scorend vermogen zo groot was en het minder opviel.
Tja, wij ook weer niet.Grindtegel schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 14:30:
Goh liverpool staat weer eens achter, verrassend maar niet heus. En dan moeten ze komende week ook nog tegen PSG. Die maken echt gehakt van dit Liverpool.
Dat Ben White geen drie gele kaarten heeft gekregen is echt zwak van de scheidsrechter. Die maakte zoveel overtredingen, werd helemaal weggespeeld.
Eh, CL?Vos schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 22:58:
De PL is nog de enige kans op een prijs en ook dat wordt billenknijpen.
Heb niks gezien maar de statistieken zijn veruit in het voordeel van Arsenal?gambieter schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 22:57:
Geheel verdiende overwinning van Southampton. Die Scienza was een horzel, en ze raakten niet in paniek toen Arsenal gelijkmaakte. Fraaie winst.
Dat Ben White geen drie gele kaarten heeft gekregen is echt zwak van de scheidsrechter. Die maakte zoveel overtredingen, werd helemaal weggespeeld.
Nhet was live op BBC1, gemiste kansVos schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 23:00:
Heb niks gezien maar de statistieken zijn veruit in het voordeel van Arsenal?
Statistieken zeggen niet alles.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken