[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 47 48 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 12:01:
Maar ergens staan is geen overtreding. Dat is heel wat anders dan dat je de keeper vasthoudt.
Als je "ergens staat" en dat is "toevallig" in het 5m gebied en je hindert de keeper er "per ongeluk" mee, dan is dat absoluut wel een overtreding.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 14:44:
Southampton wat in de persconferentie om respect vraagt nadat de trainer wat kritische vragen heeft gehad... Misschien moeten ze eerst zelf zich wat respectvoller gedragen door niet te spioneren.
Hier een goed stuk over wat er kan gaan gebeuren: https://www.bbc.co.uk/sport/football/articles/c052eznrvvdo

Zoals voorspeld probeert Southampton de zaak te rekken zodat ze niet uit de play-off competitie kunnen worden geschopt, en wordt er voorspeld dat ze gaan proberen het op een individuele actie te gooien.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:42
toolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 16:40:
[...]

Als je "ergens staat" en dat is "toevallig" in het 5m gebied en je hindert de keeper er "per ongeluk" mee, dan is dat absoluut wel een overtreding.
Nee. Alleen wanneer jij bewust de goalkeeper aan het screenen bent geldt dat als overtreding. Jij mag als speler gewoon in de 16 zijn en tussen de bal en de keeper in aanwezig zijn.

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:25:
[...]

Nee. Alleen wanneer jij bewust de goalkeeper aan het screenen bent geldt dat als overtreding. Jij mag als speler gewoon in de 16 zijn en tussen de bal en de keeper in aanwezig zijn.
Jawel. De keeper is gewoon beschermd in de 5m. Als je springt om de bal te koppen en de keeper heeft last van je is het bv gewoon een overtreding. Of je nu echt alleen voor de bal gaat of bewust de keeper hindert maakt geen zak verschil.
In Engeland maken ze daar nu wat anders van, maar dat zijn niet de officiele regels. En daar krijgen ze nu enorm spijt van, zoveel dat Webb al aangekondigd heeft dat ze na de competitie gaan praten om te kijken hoe ze dit tegen kunnen gaan.

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 19:45:
[...]

Jawel. De keeper is gewoon beschermd in de 5m. Als je springt om de bal te koppen en de keeper heeft last van je is het bv gewoon een overtreding. Of je nu echt alleen voor de bal gaat of bewust de keeper hindert maakt geen zak verschil.
Ik lees dat niet zo strikt terug uit het IFAB boekje hoor. Dus buiten de Premier League is de goalkeeper nog steeds beschermde status? Wat een achterhaalde kansloze regel is dat namelijk. Maak je een loepzuiver doelpunt met een kopbal, telt die niet omdat de keeper er niet bij kan :') En dan hebben we nog figuren zoals Martinez, Pickford en Donnaruma die dat echt zullen uitmelken.

Nee, sorry, beschermde status goalkeeper is spelbederf.

[ Voor 23% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-05-2026 19:58 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het gaat natuurlijk om veel meer dan alleen de keeper, zie al het vasthouden en de meerdere penalty-waardige overtredingen die tegelijk gebeurden.

Cosmic karma zou natuurlijk zijn als in de volgende twee wedstrijden Arsenal zo'n beslissing tegen krijgt. Ben benieuwd of Arteta dan ook de officials zo moedig gaat vinden en men het hier zal verdedigen :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 19:56:
en men het hier zal verdedigen :p
Gezien men nu ook niet altijd de arbitrage accepteert zie ik niet in waarom dat in dat geval dan wel zal moeten O-)

When it's Arsenal though...

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
gambieter schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 19:56:
Het gaat natuurlijk om veel meer dan alleen de keeper, zie al het vasthouden en de meerdere penalty-waardige overtredingen die tegelijk gebeurden.

Cosmic karma zou natuurlijk zijn als in de volgende twee wedstrijden Arsenal zo'n beslissing tegen krijgt. Ben benieuwd of Arteta dan ook de officials zo moedig gaat vinden en men het hier zal verdedigen :p
Voor welke club ben jij eigenlijk? Je kraakt hier vooral Arsenal af, wat mag hoor.

Ik stoor mij vooral eraan dat andere clubs het nu kopiëren en dat dan wordt genoemd dat het komt door Arsenal. Die clubs doen dat echt zelf.

• JeroenNietDoen
HollowGamer schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:10:
[...]

Ik stoor mij vooral eraan dat andere clubs het nu kopiëren en dat dan wordt genoemd dat het komt door Arsenal. Die clubs doen dat echt zelf.
En dat doen alle clubs al jaren. Omdat sinds vorig seizoen wij er effectief in werden gingen de Engelse gutter pundits er negatieve aandacht aan geven. En zodoende is het "bad" Arsenal.

Maar goed, ik denk als Arsenal in Africa een school zou bouwen en 1000 kinderen zou voeden zouden sommige Engelse media er nog wel een negatieve draai aan proberen te geven.

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 19:53:
[...]

Ik lees dat niet zo strikt terug uit het IFAB boekje hoor. Dus buiten de Premier League is de goalkeeper nog steeds beschermde status? Wat een achterhaalde kansloze regel is dat namelijk. Maak je een loepzuiver doelpunt met een kopbal, telt die niet omdat de keeper er niet bij kan :') En dan hebben we nog figuren zoals Martinez, Pickford en Donnaruma die dat echt zullen uitmelken.

Nee, sorry, beschermde status goalkeeper is spelbederf.
Kansloos? Alles om dat gekloot zoals nu in de 16 tegen te gaan. Dat begint bij de 5m, maar al het vasthouden etc moet keihard afgestraft worden.
En wel grappig dat je nu de, met enige afstand, 3 beste keepers uit de PL noemt.

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:14:
[...]

En dat doen alle clubs al jaren. Omdat sinds vorig seizoen wij er effectief in werden gingen de Engelse gutter pundits er negatieve aandacht aan geven. En zodoende is het "bad" Arsenal.

Maar goed, ik denk als Arsenal in Africa een school zou bouwen en 1000 kinderen zou voeden zouden sommige Engelse media er nog wel een negatieve draai aan proberen te geven.
Die ga je geheid vinden ja. En vul elke clubnaam maar in, zoekt en gij zult vinden.
Dat zegt dus ook echt totaal niks en ik begrijp niet dat jullie er zo druk om blijven maken.
On that matter, waarom blijf ik me om jullie druk maken als het duidelijk is dat het toch niet door mij gaat veranderen ;)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

toolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:23:
[...]

Kansloos? Alles om dat gekloot zoals nu in de 16 tegen te gaan. Dat begint bij de 5m, maar al het vasthouden etc moet keihard afgestraft worden.
En wel grappig dat je nu de, met enige afstand, 3 beste keepers uit de PL noemt.
Martinez zou ik toch niet (meer) in het rijtje van beste keepers willen scharen. Die zag er op veel momenten niet best uit, en is ook niet echt een puntenpakker meer. Dan zou ik toch Raya willen noemen als beste keeper in de PL.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:23:
[...]

Dat vind ik wel een belediging voor Raya om eerlijk te zijn...

Maar goed, je weet wel wat ik bedoel, Martinez en Pickford rollen nu al voor elke scheet.

• toolkist
  • Niet online
Haaland, Doku en Cherki op de bank.. Eens kijken of Guardiola daar spijt van krijgt.

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:39:
Haaland, Doku en Cherki op de bank..
Wat :? Dat kan toch niet...

• toolkist
  • Niet online
Slasher schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:26:
[...]

Martinez zou ik toch niet (meer) in het rijtje van beste keepers willen scharen. Die zag er op veel momenten niet best uit, en is ook niet echt een puntenpakker meer. Dan zou ik toch Raya willen noemen als beste keeper in de PL.
JeroenNietDoen schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:39:
[...]

Dat vind ik wel een belediging voor Raya om eerlijk te zijn...

Maar goed, je weet wel wat ik bedoel, Martinez en Pickford rollen nu al voor elke scheet.
Snap dat jullie dat vinden, niet geheel unbiased als Arsenal fans? ;)
Raya is een prima keeper, maar die 3 vind ik toch echt nog wel een stap beter dan hem/Allison etc

• toolkist
  • Niet online
Savinho, Foden en Marmoush staan erin schijnbaar. 3 spelers die nou niet bepaald in super vorm zijn.

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:41:
[...]

Raya is een prima keeper, maar die 3 vind ik toch echt nog wel een stap beter dan hem/Allison etc
Sjah, zoals het er naar uit ziet voor 3de keer op rij golden glove, weinig biased aan denk ik dan.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

[...]

[...]

Ik snap het als je dat niet gelooft, maar ook zonder rood-witte bril zou ik Raya boven Martinez verkiezen. Alleen al vanwege zijn rare gedrag.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Slasher schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:26:
Raya is een van de beste reactie/lijnkeepers, zeker zo goed als Pickford (en zonder de smerigheid). Andere keepers zijn weer beter in meevoetballen en de baas zijn in de 16m, zoals Donnaruma en Martinez. Het zijn allemaal topkeepers die weinig fouten maken. Een Sanchez maakt meer fouten, om maar een goede vs een topkeeper te vergelijken.
Intussen heel spannend in Schotland, Hearts 1 punt voor op Celtic plus een iets beter doelsaldo (+32 vs +29), met nog twee wedstrijden te spelen. Vanavond Hearts-Falkirk en Motherwell-Celtic, en dan zaterdag Celtic-Hearts, perfecte planning. Rangers is uitgeschakeld door opeenvolgende nederlagen tegen Hearts en Celtic.

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 13-05-2026 21:00 ]

• JeroenNietDoen
Haaland, Doku en Cherki op de bank..
Geen Oreilly ook, zelfs niet op de bank.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het was buitenspel, maar was dat achter de lijn? Zo niet, wat een save van Donnarumma.

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:46:
[...]

Sjah, zoals het er naar uit ziet voor 3de keer op rij golden glove, weinig biased aan denk ik dan.
Dat heeft net zo goed te maken met de 4 spelers voor hem, en qua verdediging in totaal (incl keeper) heeft Arsenal daar de sterkste linie van de PL imo.

• toolkist
  • Niet online
Slasher schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:46:
[...]

Ik snap het als je dat niet gelooft, maar ook zonder rood-witte bril zou ik Raya boven Martinez verkiezen. Alleen al vanwege zijn rare gedrag.
Dat gedrag maakt hem alleen geen betere/slechtere keeper, alleen een kwal van een vent (ik kan hem ook niet uitstaan).

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:57
Haaland, Doku en Cherki op de bank.. Eens kijken of Guardiola daar spijt van krijgt.
Denk dat ie er al van uit gaat dat Arsenal de titel gaat pakken. Bovendien wacht zaterdag de FA cup finale.

Maar ja, zowat iedereen in Engeland wint van Chelsea tegenwoordig. Dus ja, best wel een gok dit.

Ik schakel straks wel in. Eerst ff Amere City- Willempie afkijken. Ook leuk :o

Copa Italia finale is er ook nog...

[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 13-05-2026 21:21 ]

• JeroenNietDoen
Jammer hoor...

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-05 21:34
wel een prachtig hakballetje van foden, laat ie weer even zijn kwaliteit zien. was alweer even geleden

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:34
Klopt. Het goede nieuws is dat Arsenal alles in eigen hand heeft :)

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
Grindtegel schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:34:
wel een prachtig hakballetje van foden, laat ie weer even zijn kwaliteit zien. was alweer even geleden
Inderdaad, je weet dat ie het kan alleen liet ie het zo weinig zien dit seizoen. Prachtige assist

• JeroenNietDoen
2-0 dit is gespeeld.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Celtic 1-0 achter, Hearts 2-0 voor. Zou leuk zijn :p

Nog een assist van Foden, deze wat minder knap/bedoeld ;)

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:49
[...]

[...]

Nou nou, Raya is zeker dit seizoen de beste hoor. Zeker beter dan Pickford en Martinez.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jammer, Celtic staat intussen met 1-2 voor. Bij een gelijkspel kan het om doelsaldo gaan zaterdag, anders is het simpel: gelijkspel of winst Hearts, en die zijn kampioen, Celtic moet winnen. En bij dat gelijkspel vanavond, met meerdere goals verschil. Spannend!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
gambieter schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 22:27:
Jammer, Celtic staat intussen met 1-2 voor. Bij een gelijkspel kan het om doelsaldo gaan zaterdag, anders is het simpel: gelijkspel of winst Hearts, en die zijn kampioen, Celtic moet winnen. En bij dat gelijkspel vanavond, met meerdere goals verschil. Spannend!
85e minuut 2-2, in de 90+8 minuut schiet Celtic nog een penalty binnen, Hearts mag zaterdag dus niet verliezen, alle andere resultaten zijn prima.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hahaha, VAR wil ook in Schotland de aandacht opeisen.

Het was intussen 2-2 bij Motherwell-Celtic, roept VAR de scheids naar de monitor. Ik vond het niets, maar ja, dus toch 2-3. Jammer dat de scheids niet meer ruggegraat had.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 14-05-2026 10:05 ]

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 22:57:
Hahaha, VAR wil ook in Schotland de aandacht opeisen.

Het was intussen 2-2 bij Hibernian-Celtic, roept VAR de scheids naar de monitor. Ik vond het niets, maar ja, dus toch 2-3. Jammer dat de scheids niet meer ruggegraat had.
Je bent toch niet verrast? Dit is de zoveelste keer dat Celtic geholpen wordt dit seizoen.
Vorige week nog dat Hearts een duidelijke penalty niet krijgt wegens "te lichte" overtreding, een paar keer al extra extra tijd waarin Celtic dan alsnog scoort. Celtic moet gewoon kampioen worden

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zie alweer doom en gloom bij sommige Arsenal fans op de socials, snap dat echt niet... Alsof City punten zou gaan verspelen thuis tegen Palace. Heel naïef allemaal weer. Gewoon zelf nog 2x winnen en dan is het klaar. En wellicht nog hopen dat Bournemouth iets klaarspeelt, maar zelfs daar reken ik niet per se op.

Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit

• JeroenNietDoen
London schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 09:41:
[...]

Zie alweer doom en gloom bij sommige Arsenal fans op de socials, snap dat echt niet...
Nah, Arsenal heeft het zelf in eigen hand. Ik snap het wel, als City punten had verspeeld dan had je komend weekend al kampioen kunnen worden.

We houden het spannend!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:50

JAN-B

525 Wp op mijn dak

En Inter heeft de dubbel in Italie _/-\o_

Vorig weekend al Kampioen geworden en gisteravond de Coppa Italia gewonnen.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 06:43:
Je bent toch niet verrast? Dit is de zoveelste keer dat Celtic geholpen wordt dit seizoen.
Vorige week nog dat Hearts een duidelijke penalty niet krijgt wegens "te lichte" overtreding, een paar keer al extra extra tijd waarin Celtic dan alsnog scoort. Celtic moet gewoon kampioen worden
Nee, niet verrast. De VAR heeft hetzelfde probleem als scheidsrechters eerder, ze geven voordeel aan de grotere clubs; andersom denk ik niet dat Motherwell (of West Ham) het had gekregen.

Van mij mag de VAR weg, maar dat gaat niet meer gebeuren.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Championship play-off finale wordt mogelijk uitgesteld vanwege het Southampton Spygate schandaal: EFL says Southampton could be kicked out of playoff final and raises possibility of delay
The English Football League has indicated that Southampton could be kicked out of the playoffs and that the date of the Championship playoff final may be delayed if the club are found guilty of breaching regulations.
De supporters zijn de slachtoffers, want ze krijgen zelfs de waarschuwing dat ze uit moeten kijken met het boeken van reis en accommodatie:
The EFL reiterated the commission, rather than the league, controls the proposed timetable, adding: “Supporters should, however be aware that the outcome of the disciplinary proceedings may yet result in changes to the fixture. The EFL has a number of contingency plans should they be required, which also includes consideration of any appeal process, if required.”
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snap waarom het zo lang duurt. De overtreding is duidelijk, Southampton ontkent niet (maar bekent ook niet).

• toolkist
  • Niet online
Blijkbaar moet er een of andere commissie over beslissen en die willen het proces niet openbaar maken, waardoor er dus nog van alles onduidelijk is.
Daarnaast schijnt er een voormalig medewerker van Southampton te zijn die claimt dat ze dit veel vaker gedaan hebben, wellicht dat de EFL dat nu ook meeneemt in het onderzoek/strafbepaling?
Als dat waar is dan kan ik me al een heel eind meer vinden in een regelementaire nederlaag

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 19:24:
Blijkbaar moet er een of andere commissie over beslissen en die willen het proces niet openbaar maken, waardoor er dus nog van alles onduidelijk is.
Daarnaast schijnt er een voormalig medewerker van Southampton te zijn die claimt dat ze dit veel vaker gedaan hebben, wellicht dat de EFL dat nu ook meeneemt in het onderzoek/strafbepaling?
Als dat waar is dan kan ik me al een heel eind meer vinden in een regelementaire nederlaag
Belangrijk is dat Southampton niet de kans krijgt eerst te promoveren, dan winnen ze £200 miljoen of zo en is elke straf daarna ondergeschikt, en worden de concurrenten benadeeld omdat hen die kans is ontnomen.

Hier is Southampton eruit zetten de betere mogelijkheid, want daarmee worden ze alleen beschadigd door hun eigen handelen.

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 19:26:
[...]

Belangrijk is dat Southampton niet de kans krijgt eerst te promoveren, dan winnen ze £200 miljoen of zo en is elke straf daarna ondergeschikt, en worden de concurrenten benadeeld omdat hen die kans is ontnomen.

Hier is Southampton eruit zetten de betere mogelijkheid, want daarmee worden ze alleen beschadigd door hun eigen handelen.
Vroeger was SOU toch een mooie club? Wat raar dat ze zo zijn veranderd. Net alsof je iets iets opsteekt door een 11-11 trainingssessie te kijken, zeker door een extern iemand (niet coach).

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

HollowGamer schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 20:07:
Vroeger was SOU toch een mooie club? Wat raar dat ze zo zijn veranderd. Net alsof je iets iets opsteekt door een 11-11 trainingssessie te kijken, zeker door een extern iemand (niet coach).
Filmen van penalty-nemers (welke hoek etc), filmen van vrije trappen trucjes, enzovoort. Denk je dat ze niets speciaals op de training doen? Dan hoef je ook niet te spioneren.

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 20:30:
[...]

Filmen van penalty-nemers (welke hoek etc), filmen van vrije trappen trucjes, enzovoort. Denk je dat ze niets speciaals op de training doen? Dan hoef je ook niet te spioneren.
Daar heb je wel een punt, standaardsituaties zijn voor sommige teams enorm belangrijk. Vind dat ze meer moeten kijken naar die clubs. ;)

• toolkist
  • Niet online
MacAllister, misselijke speler.
Zelf ruzie zoeken en dan toneelspelen als je een reactie krijgt.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Liverpool wordt helemaal weggespeeld in de tweede helft, de 3-1 is nog geflatteerd voor Liverpool. Einde Slot nabij?

Edit: VAR maakt zich weer belachelijk, dat shirtje trekken van Martinez hoort bestraft te worden.

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 15-05-2026 22:44 ]

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 22:40:
Liverpool wordt helemaal weggespeeld in de tweede helft, de 3-1 is nog geflatteerd voor Liverpool. Einde Slot nabij?

Edit: VAR maakt zich weer belachelijk, dat shirtje trekken van Martinez hoort bestraft te worden.
Als ie niet snel gaat bedenken dat verdediging ook nodig is, dan zit ie er komend seizoen niet meer nee.

En was de bal in het spel op het moment dat ie dat deed? Want anders mogen ze er helaas niks aan doen, net als bij alle corners.

[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 15-05-2026 22:48 ]

• toolkist
  • Niet online
..

[ Voor 99% gewijzigd door toolkist op 15-05-2026 22:47 . Reden: dubbel ]

• toolkist
  • Niet online
Goh, alsof Kerkez niet weet dat McGinn z'n rechter alleen nodig is dat ie niet omvalt en dat ie verder echt alles met links doet

• Chelseamarre123
Ik volg Liverpool niet van dichtbij, maar mag van mij nog een jaar krijgen. Als ik die opstelling van gisteren zie is het ook veel middelmaat. Die achterhoede was dramatisch en moet vervangen worden.
Vooraan met Gakpo, Jones en een jonge Ngumoha spelen is ook niet echt van weelde.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

toolkist schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 22:31:
MacAllister, misselijke speler.
Zelf ruzie zoeken en dan toneelspelen als je een reactie krijgt.
Het is een Argentijn, wat had je verwacht ;)

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 08:50:
[...]

Ik volg Liverpool niet van dichtbij, maar mag van mij nog een jaar krijgen. Als ik die opstelling van gisteren zie is het ook veel middelmaat. Die achterhoede was dramatisch en moet vervangen worden.
Vooraan met Gakpo, Jones en een jonge Ngumoha spelen is ook niet echt van weelde.
Wirtz Salah en Chiesa op de bank. Misschien wilde Slot een punt maken richting directie?

• Chelseamarre123
toolkist schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 09:47:
[...]

Wirtz Salah en Chiesa op de bank. Misschien wilde Slot een punt maken richting directie?
Salah en Wirtz kwamen volgens transfermarkt net uit blessure dus logisch dan dat ze niet startte. Chiesa, tja die speelt al nooit dus. Snap ook niet dat hij nooit echt een echte kans daar gehad heeft

• DutchOwnage
Vanmiddag voor het eerst sinds hele lange tijd eens naar de apotheose van het Schotse voetbal kijken of Hearts op bezoek bij Celtic voor het eerst sinds 1985 kampioen kan gaan worden. Een gelijkspel volstaat voor Hearts.

Iedereen buiten Glasgow hoopt op titel van Hearts: ‘Iedereen is wel klaar met die Ugly Twins’ | Sport | AD.nl

Vervolgens door naar de FA Cup finale.

Denk trouwens dat het voor Slot einde verhaal is bij Liverpool. Volg best veel Liverpool, en het is niet meer om aan te gluren.

‘Ze blinken nergens in uit’: Liverpool verliest voor de 20ste keer (een record) en Engelse media sparen Arne Slot niet | Sport | AD.nl

[ Voor 69% gewijzigd door DutchOwnage op 16-05-2026 10:04 ]

• toolkist
  • Niet online
Ik hoop dat Hearts het haalt maar vrees van niet, er wordt te hard gepushed dat Celtic kampioen moet worden.
2 uiterst dubieuze beslissingen afgelopen 2 speelrondes die Celtic in de race hebben gehouden, anders was Hearts allang kampioen geweest. Dan hadden ze nu 5 punten los gestaan ofzo.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ben er ook bang voor dat Celtic het gaat redden, die hebben voldoende aan een overwinning en spelen ook nog eens thuis.

Is het ergens anders nog live te zien behalve betaald via: https://tv.onefootball.com/en/live-matches/2680338 ?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:57
Gynnad schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 12:25:
Ben er ook bang voor dat Celtic het gaat redden, die hebben voldoende aan een overwinning en spelen ook nog eens thuis.

Is het ergens anders nog live te zien behalve betaald via: https://tv.onefootball.com/en/live-matches/2680338 ?
Volgens mij niet. Is mij die €2,99 ook wel waard.

Werkt perfect trouwens via de LG-app van OneFootball 👍🏻

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:55
0-1 Hearts! Net thuis dus ga voor die 3€ nog mooi even de 2e helft kijken 😊

Twente komt eraan!

• DutchOwnage
Lekker. Hearts op 0-1

• DutchOwnage
Schotland mag 1 ploeg afvaardigen in de CL toch?

• DutchOwnage
Pff weer een pingel voor Celtic. Wel terecht gegeven overigens.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja hoor, de voorspelde pingel voor Celtic.

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 14:19:
Ja hoor, de voorspelde pingel voor Celtic.
Mjah deze wel terecht toch...

• DutchOwnage
Keepertje. Die had je kunnen hebben!!

• JoteW
Dit gaat niet lang goed zo voor Hearts

Twente komt eraan!

• DutchOwnage
Dit gaat een heerlijke slotfase worden.

• JoteW
Nou, daar gaat het kampioenschap

Twente komt eraan!

• DutchOwnage
Offside kan niet anders.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 16-05-2026 15:21 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kilo utrecht tango. Die onterechte pingel eerder deze week maakt Celtic kampioen, want anders hadden ze met 3 doelpunten verschil moeten winnen.

• DutchOwnage
De f***

Wat een drama voor Hearts. Ongelooflijk

[ Voor 75% gewijzigd door DutchOwnage op 16-05-2026 15:23 ]

• JoteW
Huh.. Maar als ze die lijn laten zien is het toch gewoon buitenspel kijkend naar de lichamen?

Twente komt eraan!

• DutchOwnage
JoteW schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 15:23:
Huh.. Maar als ze die lijn laten zien is het toch gewoon buitenspel kijkend naar de lichamen?
Ik dacht het ook hoor...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Schotse titel gaat naar VAR, FC Incompetence.

• DutchOwnage
Staat je op 3 weken na constant op plek 1. Geef je het in de laatste 10 minuten nog weg.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Blijkbaar mogen andere clubs niet kampioen worden in Schotland.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JoteW schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 15:23:
Nee, het is een nieuwe spelsituatie na de voorzet. De voorzetgever was niet buitenspel.

• JoteW
gambieter schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 15:26:
[...]

Nee, het is een nieuwe spelsituatie na de voorzet. De voorzetgever was nieg buitenspel.
Die snap ik, maar in beeld lieten ze het moment zien dat de verdediger instapte met daaronder die lijn met de tekst ONSIDE in beeld, en dat was het moment voor de voorzet.

Twente komt eraan!

• DutchOwnage
Ach ach ach.

Lol wel ja pitch invasion

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jammer, de club die het niet op eigen kracht kon en alleen met VAR hulp kampioen kan worden. Helaas zal dat niet uit de statistieken blijken.

Walgelijk. En als de Schotse FA ballen zou hebben, zouden ze het tsjechische voorbeeld volgen en Celtic met 0-3 reglementair verlies straffen na de pitch invasion.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat ze nog enthousiast worden van een 14e titel in 15 jaar.

maar een straf voor een pitch invasion. Kom op.

[ Voor 30% gewijzigd door Gunner op 16-05-2026 15:40 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:30
Heel jammer.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Recent: https://nos.nl/artikel/26...ijdens-kampioenswedstrijd

De wedstrijd was nog niet afgelopen en gezien de problemen met Celtic supporters dus gevaarlijk voor Hearts spelers.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

@Chelseamarre123 kijk je de finale nog? Hoop uiteraard dat jouw club wint vandaag.

• Chelseamarre123
London schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 16:16:
@Chelseamarre123 kijk je de finale nog? Hoop uiteraard dat jouw club wint vandaag.
Aan het kijken ja, hopend op een mirakel

• JeroenNietDoen
Hoe was dat geen pingel :?

• Chelseamarre123
In City Chelsea?
Gewoon goed verdedigd, niks aan de hand.

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 16:50:
[...]

In City Chelsea?
Gewoon goed verdedigd, niks aan de hand.
Misschien niet helemaal goed gezien maar hij raakt de bal toch niet en zet dat been wel heel stevig weg?

• HollowGamer
  • Niet online
Cucurella mag voor mij echt geel krijgen voor elke keer dat zeuren tegen de grensrechters. Enzo en Caicedeo vooral voor tegen de scheidsrechter.

Het valt echt elke keer weer mee, hier is ook weinig tot niets aan de hand.

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 15:32:
Jammer, de club die het niet op eigen kracht kon en alleen met VAR hulp kampioen kan worden. Helaas zal dat niet uit de statistieken blijken.

Walgelijk. En als de Schotse FA ballen zou hebben, zouden ze het tsjechische voorbeeld volgen en Celtic met 0-3 reglementair verlies straffen na de pitch invasion.
Die ballen hebben ze niet, tenminste wat ik recent allemaal zo heb gelezen.

• Chelseamarre123
HollowGamer schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 17:16:
Le Cuka mag voor mij echt geel krijgen voor elke keer dat zeuren tegen de grensrechters. Enzo en Caicedeo vooral voor tegen de scheidsrechter.

Het valt echt elke keer weer mee, hier is ook weinig tot niets aan de hand.
Le Cuka? Wie?

• HollowGamer
  • Niet online
Ik heb het maar veranderd, anders wordt je hele post verwijderd.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het hakje van Semenyo was fraai, de rest is vooral werkvoetbal.

• JeroenNietDoen
lol, staat Haaland daar als een frustie te foeteren de hele tijd omdat meneer de bal niet krijgt :+

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-05-2026 17:56 ]

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:
lol, staat Haaland daar als een frustie te foeteren de hele tijd omdat meneer de bal niet krijgt :+
En terecht, stond helemaal vrij. Cherki moest hem gewoon 1-1 zetten

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wel beetje voorspelbaar helaas. Dinsdag krijgt City gelukkig wel een tegenstander van formaat 8)

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 17:56:
[...]

En terecht, stond helemaal vrij. Cherki moest hem gewoon 1-1 zetten
Om daar dan minuten later nog steeds over te stampvoeten...

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 17:57:
[...]

Om daar dan minuten later nog steeds over te stampvoeten...
*Seconden.

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 15:25:
Staat je op 3 weken na constant op plek 1. Geef je het in de laatste 10 minuten nog weg.
Niks weggeven, keihard genaaid.
2 weken terug krijgen ze zelf een overduidelijke penalty niet, wegens 'te licht', waardoor ze gelijkspelen. Afgelopen woensdag krijgt Celtic een penalty cadeau voor hands wat geen hands was, dankzij de var nota bene. in de laatste 30 seconden van de wedstrijd.
Pagina: 1 ... 47 48 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken