[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:42
toolkist schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 12:37:
[...]

Yep, alleen hebben ze bij de Spurs hetzelfde fitness programma als bij Feyenoord lijkt het. Veel geblesseerden en niet de minste spelers.
Tja tuurlijk maar elke club heeft wel blessures. (Chelsea, City,Liverpool.. hebben ook continu veel spelers out)
Plek 16 is gewoon dramatisch met wat Spurs nog steeds kan opstellen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zou inderdaad bij Spurs eerst investeren in een goede keeper (Vicario is niet slecht maar maakt het verschil niet) en een spelplan. Het is te vaak net niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:10
Vicario moet zeker vervangen worden. Sterker nog, die zou zijn laatste wedstrijd gespeeld moeten hebben en voorlopig zou Kinsky in het doel moeten staan in mijn optiek. Over de top 4 ambities; het is mooi om over na te denken, maar op dit moment zou ik maximaal top 6 realistisch vinden als er een volledig fitte selectie is.

Ik denk dat we voor Poch gaan na het WK, of dit uiteindelijk tot succes of verdriet leidt zullen we zien, maar iedere keer dat er een managerswissel (aanstaande) is wordt zijn naam genoemd. Laten we het dan nog maar een keer proberen...

Ik hoop alleen op positief aanvallend voetbal, de afgelopen maanden heb ik bijna met tegenzin zitten kijken.

To dare is to do

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Waarom zou je een oud-trainer willen terughalen? Zijn er indicaties dat het dan wel beter zal gaan?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Slaapje
Het is gewoon nostalgie, maar als we iets kunnen gebruiken is het wel een positief gevoel over de aankomende periode/volgend seizoen.

De reden waarom veel fans denken dat dit kan werken heeft ook wel te maken met het feit dat er op het laatst gewoon helemaal geen spelers meer gekocht werden, dit terwijl hij bijna van de daken schreeuwde dat het wel nodig was. Poch is zelf ook nogal vocaal over het feit dat hij nog een keer terug wil keren.

To dare is to do

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:41
Maar Poch was wel de yes-man van het management van spurs. Hij accepteerde het aankoopbeleid en liet zich er nooit over uit. En Poch heeft vele jaren bij de club gezeten. Dat houdt je niet vol als je het oneens bent met.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 15:21:
Waarom zou je een oud-trainer willen terughalen? Zijn er indicaties dat het dan wel beter zal gaan?
Ik denk omdat ze niemand anders hebben. Is dit echt voor vast of een periode totdat de nieuwe er is?

De Spurs hebben wel heel lang afgewacht. Het spel was heel verdedigend en echt non Spurs.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13:06
Slaapje schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 15:33:
Het is gewoon nostalgie, maar als we iets kunnen gebruiken is het wel een positief gevoel over de aankomende periode/volgend seizoen.

De reden waarom veel fans denken dat dit kan werken heeft ook wel te maken met het feit dat er op het laatst gewoon helemaal geen spelers meer gekocht werden, dit terwijl hij bijna van de daken schreeuwde dat het wel nodig was. Poch is zelf ook nogal vocaal over het feit dat hij nog een keer terug wil keren.
Niet alleen nostalgie lijkt me. Zijn laatste (deel)seizoen was dramatisch maar daarvoor haalde Spurs twee keer hun hoogste puntentotaal in de PL en de CL finale. Ze hebben na zijn vertrek in mijn herinnering alleen onder Big Ange nog leuk gespeeld. Al maakten Kane en Son veel goed.

• Slaapje
Exactor it schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 16:04:
[...]

Niet alleen nostalgie lijkt me. Zijn laatste (deel)seizoen was dramatisch maar daarvoor haalde Spurs twee keer hun hoogste puntentotaal in de PL en de CL finale. Ze hebben na zijn vertrek in mijn herinnering alleen onder Big Ange nog leuk gespeeld. Al maakten Kane en Son veel goed.
Misschien niet heel lekker uitgedrukt door mij, maar dat bedoelde ik ook. Het gevoel heerst dat hij de prijzen kon brengen als hij de juiste spelers kreeg. Het voelt alsof er nog iets 'afgemaakt' moet worden door hem. Naast de behaalde resultaten was het voetbal ook gewoon echt goed en daar snakken we naar.

To dare is to do

• JeroenNietDoen
Maar Poch doet eerst het WK nog, dus die komt op zijn vroegst pas eind van de zomer.

• Slaapje
Precies, dus een interim. Ik ben bang dat Heitinga het wordt, dat lijkt me dramatisch. Haal iemand die op aura zorgt voor saamhorigheid en zorg dat we niet degraderen...

To dare is to do

• Chelseamarre123
Slaapje schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 16:43:
Precies, dus een interim. Ik ben bang dat Heitinga het wordt, dat lijkt me dramatisch. Haal iemand die op aura zorgt voor saamhorigheid en zorg dat we niet degraderen...
Iemand zoals Mourinho of Conte dus? ;)

• Slaapje
Chelseamarre123 schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 17:11:
[...]

Iemand zoals Mourinho of Conte dus? ;)
Ach, voor een paar maanden ;)

To dare is to do

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

gambieter in "[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026" wat was de cartoon over Frank & Spurs toch voorspellend. Ange werd al op de radio geinterviewd over wat hij ervan vond ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• HollowGamer
  • Niet online
Heeft Salah nu een buikje, of lijkt het gewoon zo door het groen?

Verder gaan we denk ik het nog lastig krijgen. City komt terug, die kunnen zo maar weer de eerste plek overnemen.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sean Dyche ontslagen bij Nottingham Forest

Die Marinakis is gewoon gek. Schopt Nuno uit terwijl die ze Europa in heeft gekregen, stelt Ange aan die alles verliest, Dyche krijgt het op de rails en dicht de lekken, en krijgt ze uit de degradatiezone, en nu scoren ze niet ondanks een hoop kansen, en boem.

Dyche naar Spurs, Frank naar Forest? :p

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:03
Gunner schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 10:47:
[...]

Ik begrijp dit niet helemaal waarom je niet snapt waarom een club als City niet zo geliefd is bij rivaliserende supporters. Zou je dit wat willen toelichten inclusief namen en rugummers?
Anders is dit niet meer dan getroll.
En waarom voel jij steeds die behoefte om constant hetzelfde te herhalen over City? Word je daar niet een beetje moe van? Dat is imho meer getroll.

• Chelseamarre123
gambieter schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 02:32:
Sean Dyche ontslagen bij Nottingham Forest

Die Marinakis is gewoon gek. Schopt Nuno uit terwijl die ze Europa in heeft gekregen, stelt Ange aan die alles verliest, Dyche krijgt het op de rails en dicht de lekken, en krijgt ze uit de degradatiezone, en nu scoren ze niet ondanks een hoop kansen, en boem.

Wat een wanbeleid, hopelijk volgend jaar in de championship

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

chim0 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 04:41:
[...]

En waarom voel jij steeds die behoefte om constant hetzelfde te herhalen over City? Word je daar niet een beetje moe van? Dat is imho meer getroll.
Ik word inderdaad moe van het feit dat die 115 aanklachten tegen die club nog niet zijn afgehandeld na drie jaar. Ik benoem dat hier af en toe heel normaal. Hoe jij dat als trollen ziet is me een raadsel.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 12-02-2026 07:25 ]

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 02:32:
Vaak zie je ook wel dat het een beetje domino effect is.

• JeroenNietDoen
Gisteren talkshow the Overlap ging het natuurlijk over het ontslag van Frank maar toevallig hadden ze Ange ook als gast.. Hij geeft een inkijkje in de club en de onduidelijkheid, zoals hij die noemt, die daar speelt. Misschien voor jullie interessant ook @Slaapje @Focus89

YouTube: Spurs Sack Thomas Frank & Ange Postecoglou Doesn’t Hold Back | Stick...

[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-02-2026 11:08 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vitor Perreira de nieuwe coach van Forest. Die is Wolves gewend waar men regelmatig coaches wisselt, dus die zal Forest wel als baken van stabiliteit zien :+

• Chelseamarre123
gambieter schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 18:09:
Vitor Perreira de nieuwe coach van Forest. Die is Wolves gewend waar men regelmatig coaches wisselt, dus die zal Forest wel als baken van stabiliteit zien :+
Als ik zijn CV bekijk wisselt die ook al eens graag jaarlijks van club :D

• JeroenNietDoen
Ik vind dat afdrogen van de bal wel beetje irritant worden. Gisteren bij Sunderland - Liverpool ook, elke ingooi die Sunderland speler de bal afdrogen, en dan de bal ook gewoon maar kort ingooien. Maar hier ook bij Brentford.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

De scheidsrechter is wel scheutig maar niet consequent. Janell gaat makkelijk neer en Gyo krijgt geel.

Thiago doet veel meer en krijgt niets.

En de fans zingen “same old arsenal always cheating” :')

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 13:15
Ik zit met een half naar athletico - Barca te kijken Athletico dendert er gewoon overheen (3-0 na 35m).

Edit: 4-0 …

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 12-02-2026 21:47 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• HollowGamer
  • Niet online
Dit wordt 0-0 of 1-0 voor BRE in de laatste minuten.

Snap niet waarom iedereen Arsenal naar de titel praat?

• HollowGamer
  • Niet online
Bossie schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 21:36:
Ik zit met een half naar athletico - Barca te kijken Athletico dendert er gewoon overheen (3-0 na 35m).

Edit: 4-0 …
Ik weiger La Liga te kijken. Er wordt nog meer toneel gespeeld dan in de Eredivisie. Is dit ook niet in het buitenland en niet in eigen land?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 13:15
HollowGamer schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 21:53:
[...]

Ik weiger La Liga te kijken. Er wordt nog meer toneel gespeeld dan in de Eredivisie. Is dit ook niet in het buitenland en niet in eigen land?
Het was dit of Arsenal kijken. Qua affiche had ik het gevoeld dat dit meer een wedstrijd zou zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• HollowGamer
  • Niet online
Bossie schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 21:54:
[...]

Het was dit of Arsenal kijken. Qua affiche had ik het gevoeld dat dit meer een wedstrijd zou zijn.
Daar heb je wel een punt. :)

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-02 23:04
wacht effe Sterling naar Feyenoord?? het moet niet gekker worden. Wel meer zijn nivo, lol

• HollowGamer
  • Niet online
Grindtegel schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 21:59:
wacht effe Sterling naar Feyenoord?? het moet niet gekker worden. Wel meer zijn nivo, lol
Hij was nog slechter dan andere spelers bij Arsenal. Zo goed vond ik hem niet meer.

• HollowGamer
  • Niet online
Eze eruit, ook die zijn zelfvertrouwen weg. Waarom haal je niet Manueke eruit?

• JeroenNietDoen
Omdat die er nu uitgaat voor Saka, die terugkomt van een blessure, en wij momenteel elke 3-4 dagen een wedstrijd spelen..

Oh, en Madueke even de 1-0 maakt O-)

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-02-2026 22:20 ]

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:19:
[...]

Omdat die er nu uitgaat voor Saka, die terugkomt van een blessure, en wij momenteel elke 3-4 dagen een wedstrijd spelen..

Oh, en Madueke even de 1-0 maakt O-)
Ik heb niets gezegd. 😋

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij Atletico - Barcelona wordt de 4-1 gescoord, en na 8 minuten (!) VAR afgekeurd voor buitenspel...

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Lekkere jinx toch? :)

• JeroenNietDoen
Arsenal heeft het hier wel moeilijk hoor. Brentford zet een goede pot weg :Y

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:26:
[...]

Arsenal heeft het hier wel moeilijk hoor. Brentford zet een goede pot weg :Y
Daar is die al, zucht.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wel echt een mooie goal, koekje van eigen deeg helaas.

• JeroenNietDoen
Mjah gewoon verdient. Brentford speelt goed. Tenminste niet zoals al die andere Premier League ploegen die de bus parkeren en in de broek schijten zodra wij op bezoek komen :Y

• Exactor it
Verwarrende pot. Heb je een speler die Rice Henry heet, speelt ie bij de tegenstander. :*)

Edit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kk_Jo0oNGydWLl8eD7znngu3mi0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/YN8Md277sVHrFI5s9dmZf4ia.jpg?f=user_large

Helaas trapte ik in een typo van de BBC.

[ Voor 58% gewijzigd door Exactor it op 12-02-2026 22:57 ]

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Martinelli faler, en bedankt he.

• Grindtegel
lekker gevecht, wat een taai team is dat brentford toch, ik blijf me er over verbazen.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Brentford speelde inderdaad goed, er zijn in de PL gewoon geen makkelijke wedstrijden behalve als je een 40 game season hebt dan kun je in alle rust naar de volgende wedstrijd toewerken, maar als je op alle fronten actief bent moet je gewoon elke wedstrijd aan de bak. En dan kan er zo’n wedstrijd tussen zitten die je gewoon niet wint.

Game on, alles nog in eigen hand.

Elect a clown, expect a circus.

• Slaapje
JeroenNietDoen schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 10:37:
Gisteren talkshow the Overlap ging het natuurlijk over het ontslag van Frank maar toevallig hadden ze Ange ook als gast.. Hij geeft een inkijkje in de club en de onduidelijkheid, zoals hij die noemt, die daar speelt. Misschien voor jullie interessant ook @Slaapje @Focus89

YouTube: Spurs Sack Thomas Frank & Ange Postecoglou Doesn’t Hold Back | Stick...
Ik had notificaties aanstaan voor die aflevering :) Nu vertelde Ange weinig nieuws, maar zijn uitleg over de club is precies zoals de fans altijd dachten/wisten hoe het er aan toe gaat.

Vooral het stukje over hoe het stadion vol hangt met to dare is to do, maar de handelingen van het bestuur zijn het tegenovergestelde.

Voor mij had Ange mogen blijven, hij is zeker niet de beste coach ter wereld. Maar hij heeft wel het juiste dna voor Spurs in mijn optiek.

To dare is to do

• toolkist
  • Niet online
Mansfield doet het gewoon weer, nu uit tegen Burnley

• Exactor it
De gemiste rode kaart voor Digne wordt nu aan Bizot gegeven. Villa is raar bezig vanavond.
De scheids ook trouwens. De 1-0 was zeker twee meter buitenspel, Digne had eraf gemoeten en er waren twee discutabele momenten waar je zomaar een pingel had moeten geven.

[ Voor 48% gewijzigd door Exactor it op 14-02-2026 19:41 ]

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Biziot krijgt in de beker de kans om te shinen, maar maait buiten het strafschop gebied een speler van Newcastle neer en krijgt terecht rood voor deze oliedomme actie.

• HollowGamer
  • Niet online
Exactor it schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 19:37:
De gemiste rode kaart voor Digne wordt nu aan Bizot gegeven. Villa is raar bezig vanavond.
De scheids ook trouwens. De 1-0 was zeker twee meter buitenspel, Digne had eraf gemoeten en er waren twee discutabele momenten waar je zomaar een pingel had moeten geven.
Die scheidsrechter doet het zelfs met de VAR nog fout. Het verbaast mij dus niet.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

HollowGamer schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 19:50:
[...]

Die scheidsrechter doet het zelfs met de VAR nog fout. Het verbaast mij dus niet.
Er is toch geen VAR in de FA Cup?

• JeroenNietDoen
Slasher schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 19:52:
[...]

Er is toch geen VAR in de FA Cup?
Alleen in stadions waar de faciliteiten al aanwezig zijn dacht ik.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 19:59:
[...]

Op Villa Park zou dus VAR moeten zijn, maar ik lees op de BBC feed dat er geen VAR is. De goal van Villa was duidelijk buitenspel en een complete fout van de grensrechter, dan zou de VAR toch ingegrepen moeten hebben?

[ Voor 18% gewijzigd door Slasher op 14-02-2026 20:01 ]

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Digne maakt hands in het strafschopgebied, vrije trap buiten het strafschopgebied en Digne krijgt geen 2e geel.
Maar Tonali maakt gelukkig wel de gelijkmaker.

Wat een dwalingen allemaal zeg.

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 19:59:
[...]

Volgens mij alleen doellijn technologie in PL en Championship stadions

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Heerlijke goal die 1-2 van Tonali. Gerechtigheid na aanleiding van het vuile spel van Villa (Dinge die eigenlijk ook rood had moeten hebben en de rode kaart van Bizot)

[ Voor 66% gewijzigd door Slasher op 14-02-2026 20:24 ]

• Exactor it
HollowGamer schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 19:50:
[...]

Er is geen VAR in de vroege rondes van de FA Cup omdat niet elk team de faciliteiten ervoor heeft. Vanaf de vijfde ronde is er VAR. Geen idee hoe ze het regelen met de kleinere clubs die doorgaan overigens.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geklungel in de Villa defensie, Woltemade maakt de 1-3

• HollowGamer
  • Niet online
Exactor it schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:32:
[...]

Er is geen VAR in de vroege rondes van de FA Cup omdat niet elk team de faciliteiten ervoor heeft. Vanaf de vijfde ronde is er VAR. Geen idee hoe ze het regelen met de kleinere clubs die doorgaan overigens.
Ik bedoelde dat hij zelfs als er een VAR was geweest, deze scheidsrechter nog in de fout was gegaan. Hij maakt vaker hele gekke beslissingen of voelt het niet goed aan.

De buitenspel goals helpen zeker met een VAR, maar de rest lijkt me ook een kwestie van aanvoelen.

• Chelseamarre123
Vraag me toch echt af op basis van wat deze man de job bij Spurs krijgt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oku7suppZke0do37cgbMemszQK8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5c6b6XSp3Efa8Mm8jPcCrT4v.jpg?f=fotoalbum_large

• toolkist
  • Niet online
Die uiterst dubieuze TD die eerder bij Juventus zat is toch weer terug?
Fabio Paratici, zat die er ook niet toen Tudor bij Juve speler was?

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-02 17:50

JAN-B

525 Wp op mijn dak

toolkist schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 18:34:
Mansfield doet het gewoon weer, nu uit tegen Burnley
Eindelijk weer eens Hartman (ex Fey) in de basis; en dan verliezen van een club uit de 2/3/e klasse :?

• HollowGamer
  • Niet online
Einde verhaal voor BIR, jammer!

Wel leuk de FA Cup, het is jammer dat het niet zo gepromoot wordt.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Oef. Een half uur na de start verpletterd Arsenal Wigan al met 4-0
Wigan is al aan het wisselen. (De bbc zegt dat het een blessure is)

Doet me denken aan de legendarische wedstrijden tegen PSV in de CL. Het zijn gewoon trainingspotjes.
Jack Hunt can't continue for Wigan and here comes Matt Smith.
He's got an FA Cup winners' medal with Arsenal from 2020.
Deze naam zegt me even niets. Maar dit was dan ook een vreemde finale in corona tijd.

[ Voor 39% gewijzigd door Gunner op 15-02-2026 18:03 ]

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op zondag 15 februari 2026 @ 18:00:
Oef. Een half uur na de start verpletterd Arsenal Wigan al met 4-0
Wigan is al aan het wisselen.

Doet me denken aan de legendarische wedstrijden tegen PSV in de CL. Het zijn gewoon trainingspotjes.
Ik ben wel voorstander van de FA Cup. Vandaag genoeg leuke wedstrijden gezien. :)

Nordgard hele mooie assists en geeft Eze hopelijk ook weer wat zelfvertrouwen.

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op zondag 15 februari 2026 @ 18:00:
Deze naam zegt me even niets. Maar dit was dan ook een vreemde finale in corona tijd.
Ja, super blond jeugdspeler was dat die bij de selectie zat toen we best wat blessures hadden.

• Focus89
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 12:11
Na 32 dagen is Heitinga ook alweer weg bij Spurs als assistent.

https://www.ad.nl/voetbal...ttenham-hotspur~a4c572e2/

• toolkist
  • Niet online
Totaal verrassend (not). Vraag me af hoe groot de zak geld is die hij nu mee krijgt

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:00
toolkist schreef op maandag 16 februari 2026 @ 17:28:
Totaal verrassend (not). Vraag me af hoe groot de zak geld is die hij nu mee krijgt
Niet want hij is zelf opgestapt. Mocht blijven als assistent bij de nieuwe coach.
Heb je het artikel niet gelezen?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op maandag 16 februari 2026 @ 20:14:
[...]

Niet want hij is zelf opgestapt. Mocht blijven als assistent bij de nieuwe coach.
Heb je het artikel niet gelezen?
Dan nog wordt zo'n contract 9 vd 10 keer afgekocht. Denk je echt dat hij uit vrijgevigheid zo even een contract laat gaan, omdat ie vermoedt dat de volgende trainer hem niet nodig heeft (=afkoop contract)?

• Koudvuur
  • Registratie: Februari 2026
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 16 februari 2026 @ 21:26:
Dan nog wordt zo'n contract 9 vd 10 keer afgekocht. Denk je echt dat hij uit vrijgevigheid zo even een contract laat gaan, omdat ie vermoedt dat de volgende trainer hem niet nodig heeft (=afkoop contract)?
Naar verluidt kon John in dezelfde rol verder, die van defensive coach.

Hij had een contract tot het einde van het seizoen? Dat kan het nooit over grote bedragen gaan.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:03
Barca onderuit bij Girona. Wel kekke samenvatting! :o

YouTube: GIRONA FC 2 - 1 FC BARCELONA | RESUMEN LALIGA EA SPORTS

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

JeroenNietDoen schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:19:
en wij momenteel elke 3-4 dagen een wedstrijd spelen..
nou, die wedstrijd van zondag was meer een trainingspotje, 4 - 0 na 27 minuten ;)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Benfica - Real is geexplodeerd. Fraaie goal van bontkraagje Vinicius Jr, die daarna het publiek gaat uitdage, geel krijgt, daarna gaat klagen over een opmerking van een Benfica speler (ik neem aan racistisch), Mbappe gaat ook over de rooie, etc.

Rudiger en Mourinho waren de vredestichters, dan weet je genoeg :+
En Mourinho 2x geel. Maar ergens heeft hij gelijk, want de scheids was te laf om Vinicius Jr zijn tweede geel te geven.

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 19-02-2026 18:16 ]

• Koudvuur
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 22:20:
En Mourinho 2x geel. Maar ergens heeft hij gelijk, want de scheids was te laf om Vinicius Jr zijn tweede geel te geven.
Dat was niet eens een overtreding. Laat staan eentje die geel waardig was.

[ Voor 6% gewijzigd door Koudvuur op 18-02-2026 05:49 ]

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 22:20:
Benfica - Real is geexplodeerd. Fraaie goal van bontkraagje Vinicius Jr, die daarna het publiek gaat uitdage, geel krijgt, daarna gaat klagen over een opmerking van een Benfica speler (ik neem aan racistisch), Mbappe gaat ook over de rooie, etc.

Rudiger en Mourinho warwn de vredestichters, dan weet je genoeg :+
Gezien de claims over racistisch gedrag vind ik het meer dan prima dat Vinicius Jr geen 2e geel kreeg.

• Chelseamarre123
toolkist schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 06:28:
[...]

Gezien de claims over racistisch gedrag vind ik het meer dan prima dat Vinicius Jr geen 2e geel kreeg.
Ging niet over die fase.
Vinicius had zeker zijn 2de geel moeten krijgen. Benfica speler wil op rand van 16 trappen en hij komt hem gewoon aantrappen. Duidelijker geel word het niet.

• Koudvuur
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 07:47:
Ging niet over die fase.
Vinicius had zeker zijn 2de geel moeten krijgen. Benfica speler wil op rand van 16 trappen en hij komt hem gewoon aantrappen. Duidelijker geel word het niet.
Kom op zeg. Rios schampt met zijn schietbeen de kuit van Vinicius waardoor hij uit balans raakt. Dat is geen overtreding.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-02 23:09
Ik heb alleen het laatste kwartier gezien, wat een theater van Mourinho en het publiek zeg.
Zodra Benfica dreigt te verliezen wordt de sfeer daar vaak grimmig en onvriendelijk . Takke club. Hoop dat ze er snel uit liggen.
(moest de emotie ff kwijt :))

• HollowGamer
  • Niet online
Weer zo typisch dit, ook dat de scheids het weer mist. Wat een waardeloze actie van die Wolves speler. Waarom is dit geen rood?!

• JeroenNietDoen
Onbegrijpelijk wat hier gebeurt bij Wolves - Arsenal. Bueno doet volledig opzettelijk een beuk met zijn schouder in het gezicht van Trossard. Die heeft niet eens de bal ofzo. Trossard kan er met een geblesseerde neus vanaf. Geen enkele kaart, niks, noppes.

Schandalig wat daar gebeurt.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-02-2026 22:58 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

En dan ook nog eens de wedstrijd geheel weggegeven tegen de meest kansloze hekkensluiter ooit.

Kansloos.

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 18-02-2026 22:58 ]

• JeroenNietDoen
Mooi, relletje na affluiten. Dat ze die Mosquera en Beuno even de grond intrappen :Y

• Slasher
  • Niet online

Slasher

JeroenNietDoen schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 23:00:
Mooi, relletje na affluiten. Dat ze die Mosquera en Beuno even de grond intrappen :Y
Had beter geweest als ze die energie en felheid in de 2e helft hadden gestopt ipv als een lambal de voetballen tegen een club die op het punt staat te degraderen.

[ Voor 12% gewijzigd door Slasher op 18-02-2026 23:01 ]

• JeroenNietDoen
Slasher schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 23:01:
[...]

Had beter geweest als ze die energie en felheid in de 2e helft hadden gestopt.
Jazeker eens. Maar als de arbitrage die 2 pisvlekken niet in de wedstrijd wil aanpakken ;)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

De commentator van Viaplay komt even klaar niet normaal.

• Grindtegel
dure verliespunten voor Arsenal. Waarom speelt Odegaard niet/zo weinig? Eze is leuk maar toch van een veel lager niveau?

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 23:02:
De commentator van Viaplay komt even klaar niet normaal.
Doe normaal, hij zegt prima hoe het is. Arsenal geeft het weer weg, je moet hier gewoon winnen.

Heb veel over Viaplay te klagen, maar buiten Sander Westerveld is het goed genoeg.

• HollowGamer
  • Niet online
Grindtegel schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 23:04:
dure verliespunten voor Arsenal. Waarom speelt Odegaard niet/zo weinig? Eze is leuk maar toch van een veel lager niveau?
Komt terug van blessure, en we moeten hopen dat Trossard en Saka wel nog kunnen spelen.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

HollowGamer schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 23:04:
[...]

Doe normaal, hij zegt prima hoe het is. Arsenal geeft het weer weg, je moet hier gewoon winnen.

Heb veel over Viaplay te klagen, maar buiten Sander Westerveld is het goed genoeg.
Hij leek er enorm veel plezier aan te beleven.

Voor de rest heb je gelijk.

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 23:06:
[...]

Hij leek er enorm veel plezier aan te beleven.

Voor de rest heb je gelijk.
Hij was juist heel erg kritisch op Arsenal en de VAR. Dat vind ik echt een verademing t.o.v. ESPN/Ziggo.

Ik heb het niet zo geïnterpreteerd, juist dat hij zegt 'Wat stom van Arsenal', en dat is helemaal terecht. Deze dips kosten je gewoon de titel, die heb ik allang afgeschreven.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ben gewoon geïrriteerd over deze wan-prestatie.

Verder zijn de beslissingen van de scheids niet het echte probleem.

[ Voor 42% gewijzigd door Gunner op 18-02-2026 23:19 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:48

Vos

AFCA

Och och hoe geef je het toch weg pff. Puur mentaliteit kwestie.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vos schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 06:32:
Och och hoe geef je het toch weg pff. Puur mentaliteit kwestie.
Jaar in jaar uit. Het is dat ik mentaal al flink wat afstand heb genomen van Arsenal dus het doet mij niet zoveel meer als vroeger maar het blijft eeuwig zonde dit.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Nou zat ik zaterdag Grimsby Town - Wolves te kijken in de FA Cup dat was echt tranentrekkend slecht, maar wat ik in de 2e helft zag dacht ik “Is dit een degradatiekandidaat”?

Waarschijnlijk roken ze dat er wat te halen viel door het lamlendige spel van Arsenal

• toolkist
  • Niet online
Ongetwijfeld deels dat, maar ook 2e team vs basis, onderschatting Grimsby, en prioriteit op de competitie ipv FA cup?

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gisteren Bodo - Inter 3 - 1;
Was Inter dan zo slecht of Bodo zo goed :?
Of lag het toch aan het weer, min 5 met een gevoelstemperatuur van min 10 graden :'(
Ja, die Noren zijn dat wellicht wel gewoon, maar een club uit zuid Europa toch zeker niet.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Slasher schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 08:15:
Waarschijnlijk roken ze dat er wat te halen viel door het lamlendige spel van Arsenal
Honderd procent zeker van dat.

Ben nog steeds furieus over het resultaat.

Ik ga bijna spurs supporteren.

Wat mij betreft niet de schuld van de spelers maar van die &*b*gs**g eigenwijze Arteta.

Waarom laat je zubimendi en Rice zoveel spelen? Waarom wissel je timber niet die zat er zo doorheen. Zoveel vragen….

[ Voor 25% gewijzigd door Gunner op 19-02-2026 18:45 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het is niet de schuld van een speler als Gyokeres. De buitenspelers Saka Martinelli en trossard zijn zo uit op eigen succes dat het echt boosmakend is.
Havertz komt terug en ineens zie je iets van een connecties

Ben er echt zo klaar mee. Die NLD kan me echt gestolen worden.

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Ben al jaren een Arsenal fan maar ik snap niks meer van Arteta.

Waarom heeft hij met de board Norgaard eigenlijk gekocht?

12 miljoen pond voor betaald en een handjevol games gespeeld, had dan Jorginho gehouden want dat had de club nog geld bespaard...

En in de games dat Norgaard speelt blinkt hij nog uit ook.
MOTM tegen Wigan, maar wordt daarvoor als beloning gebankt tegen Wolves en dat geld ook voor Eze.

Nee je gaat Saka opstellen die met blessureleed kampt en niet al te fit oogt in de 10 (eze's positie) en laten staan tot minuut 75 tot hij geblesseerd raakt.
Die man heeft rust nodig, zijn littekens op z'n hamstrings zijn daar het bewijs van.

Waarom speelt Mosquera amper? Roteer je spelers zodat ze rust krijgen en hun fitheid behouden.

Neehoor meneer blijft het hele seizoen rice / zubimendi opstellen tot tot ze er bij neervallen, Norgaard heeft letterlijk 32 PL minuten gemaakt dit seizoen en MLS niet veel meer (als wissels)

Let maar op hoeveel blessures er nog bij gaan komen omdat Arteta amper durft te roteren.

MLS ook amper dit seizoen gezien en Nwaneri uitgeleend terwijl die vorig seizoen goed speelde en vaak ook beslissend was.

Dit team is nu al oververmoeid en er komen nog veel wedstrijden aan komende tijd, 'bottlejob 4x op een rij 2e eindigen incoming'

[ Voor 16% gewijzigd door Tjona100 op 20-02-2026 13:22 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken