Dat komt volgens mij door die corrigerende tape die je wel eens op hun nek of rug ziet.JeroenNietDoen schreef op zondag 4 januari 2026 @ 18:09:
Wat is dat in hemelsnaam op Gakpo zijn rug al die ronde vlekken
Oh oh oh wat een pegel
Op 10 plekken? Lijkt me wat veelMosin schreef op zondag 4 januari 2026 @ 18:12:
[...]
Dat komt volgens mij door die corrigerende tape die je wel eens ziet in hun nek of rug.
Oh oh oh wat een pegel
Ja dat vond ik ook. Zou die soms een tattoo daar gehad hebben en laten verwijderen?
Het zal tape in de vorm van de plekken zijn geweest, dus 1 lijn naar onder met aan beide zeiden zo’n patroon/plakker.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Mjah je zag ook geen VAR die bezig was. Beetje dodgy dit...toolkist schreef op zondag 4 januari 2026 @ 18:20:
Viaplay laat toch wel heel duidelijk zien dat Wirtz buiten spel stond... Hoe dan
Tsjah het is wel duidelijk dat Slot vooral op de selectie van Klopp teerde, zijn eigen aankopen maken alles behalve een goede indruk.Grindtegel schreef op zondag 4 januari 2026 @ 18:17:
Weer een slappe pot van Liverpool, er is geen druk, geen felheid, het is allemaal moeizaam en zo ontzettend passief, die goal van Fulham ook, hoeveel vrijheid kun je iemand geven. Slot moet echt een keer wakker worden en er meer peper in zien te krijgen anders gaat het de ManU kant met ze op.
Nu moet hij er zelf wat van maken en valt hij toch een beetje door de mand. Ik snap heus wel dat de dood van Jota er in gehakt heeft, en dat een veelgehoord "excuus" is maar gek genoeg hoorde je in het begin van het seizoen niet toen ze 5x achter elkaar wonnen.
[ Voor 12% gewijzigd door Slasher op 04-01-2026 18:27 ]
Elect a clown, expect a circus.
Vorig jaar hadden ze Salah die alles makkelijk maakte door z'n enorm aantal doelpunten. Daar trok het hele team zich blijkbaar aan op.Slasher schreef op zondag 4 januari 2026 @ 18:26:
[...]
Tsjah het is wel duidelijk dat Slot vooral op de selectie van Klopp teerde, zijn eigen aankopen maken alles behalve een goede indruk.
Nu moet hij er zelf wat van maken en valt hij toch een beetje door de mand. Ik snap heus wel dat de dood van Jota er in gehakt heeft, en dat een veelgehoord "excuus" is maar gek genoeg hoorde je in het begin van het seizoen niet toen ze 5x achter elkaar wonnen.
precies, geloof ook niets dat het overlijden van Jota het ook maar iets met de kwaliteit (of gebrek daarvan) te maken heeft. slot valt inderdaad door de mand nu. Het is ook typisch op de Nederlandse school het spel wat Liverpool laat zien. Breien tot je een ons weegt, geen druk, proberen om met minimale inzet een maximaal resultaat te krijgen, duels verliezen en wedstrijden aan het eind van de pot alsnog weggeven door verkeerde keuze en alweer slap spel zonder inzet. Ik lees altijd graag de commentaren op de bbc site na wedstrijden en daar zie je dat "men" met de week minder en minder voor Slot voelt en hem liever weghebben. Het is dat ie vorig jaar kampioen is geworden anders was ie allang weg geweest.Slasher schreef op zondag 4 januari 2026 @ 18:26:
[...]
Tsjah het is wel duidelijk dat Slot vooral op de selectie van Klopp teerde, zijn eigen aankopen maken alles behalve een goede indruk.
Ik lees de BBC ook graag, maar het narratief kan ook heel snel veranderen, vooral in de britse pers.Grindtegel schreef op zondag 4 januari 2026 @ 18:32:
[...]
precies, geloof ook niets dat het overlijden van Jota het ook maar iets met de kwaliteit (of gebrek daarvan) te maken heeft. slot valt inderdaad door de mand nu. Het is ook typisch op de Nederlandse school het spel wat Liverpool laat zien. Breien tot je een ons weegt, geen druk, proberen om met minimale inzet een maximaal resultaat te krijgen, duels verliezen en wedstrijden aan het eind van de pot alsnog weggeven door verkeerde keuze en alweer slap spel zonder inzet. Ik lees altijd graag de commentaren op de bbc site na wedstrijden en daar zie je dat "men" met de week minder en minder voor Slot voelt en hem liever weghebben. Het is dat ie vorig jaar kampioen is geworden anders was ie allang weg geweest.
de pers inderdaad, maar ik bedoel de commentaren (reacties) van lezers op een artikel of uitslag na een wedstrijd. Slot raakt met de week meer fans kwijtSlasher schreef op zondag 4 januari 2026 @ 18:33:
[...]
Ik lees de BBC ook graag, maar het narratief kan ook heel snel veranderen, vooral in de britse pers.
'ik zit hier nog 18 maanden en dan gaan we allemaal onze eigen weg", openlijk commentaar geven op de leiding...
Ik kan me niet voorstellen dat hij er nog een maand zit.
Iedereen verliest wel eens een geliefde maar op een gegeven moment moet en ga je gewoon door. Wat zou dat voor een iets bekendere voetballer voor verschil maken.
En idd zoals @Slasher aangeeft. Toen ze nog wonnen was het ook geen argument.
We’ een hele fraaie 2-2. Goal of the season so far w.m.b
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 04-01-2026 18:53 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hmm ik denk net dat dit superhard doorweegt zeker als het dan helemaal niet loopt.Gunner schreef op zondag 4 januari 2026 @ 18:51:
Goed ik wilde nooit de dood van Jota aanhalen om niet gevoelloos over te komen, maar idd je kan dat echt maar beperkt aanhalen als argument voor slecht presteren. Een haif jaar later? Nee dat geloof ik niet.
Iedereen verliest wel eens een geliefde maar op een gegeven moment moet en ga je gewoon door. Wat zou dat voor een iets bekendere voetballer voor verschil maken.
En idd zoals @Slasher aangeeft. Toen ze nog wonnen was het ook geen argument.
We’ een hele fraaie 2-2. Goal of the season so far w.m.b
Ik zou hier heel veel over kunnen zeggen maar doe dit bewust even niet om zoals ik eerder zei niet gevoelloos over te willen komen. Enige zou zijn wat verschilt de voetballerij daarin van de gewone wereld.Chelseamarre123 schreef op zondag 4 januari 2026 @ 18:58:
[...]
Hmm ik denk net dat dit superhard doorweegt zeker als het dan helemaal niet loopt.
Dat gezegd hebbende. Hup Chelsea.
[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 04-01-2026 19:10 ]
Verschrikkelijke matige spits is het en dan zo'n agressieve houding steedstoolkist schreef op zondag 4 januari 2026 @ 20:11:
Wat is die Delap toch een varken... Bewust een speler de boarding in duwen.
Meer kaarten dan goals, zelfs vorig seizoen toen ie er 12 scoorde scoorde ie ook 12 gele kaarten ofzoChelseamarre123 schreef op zondag 4 januari 2026 @ 20:12:
[...]
Verschrikkelijke matige spits is het en dan zo'n agressieve houding steeds
Mooie pot
Bij Ipswich deed hij het toch wel aardig? Er moet een reden zijn waarom ze hem gekocht hebben?Chelseamarre123 schreef op zondag 4 januari 2026 @ 20:12:
[...]
Verschrikkelijke matige spits is het en dan zo'n agressieve houding steeds
[ Voor 9% gewijzigd door Slasher op 04-01-2026 20:53 ]
Hij had een redelijk goedkope afkoop som bij degradatie. Dat in combinatie met zijn leeftijd en nationaliteit was het dus een gokje.Slasher schreef op zondag 4 januari 2026 @ 20:51:
[...]
Bij Ipswich deed hij het toch wel aardig? Er moet een reden zijn waarom ze hem gekocht hebben?
Komt zwaar te kort voor de top als ik hem dit seizoen bezig zie. Dus binnen 1 a 2 jaar word die waarschijnlijk verkocht aan een Engelse middenmoter met winst
Hah, ik ben dus niet de enigeHarribo schreef op zondag 4 januari 2026 @ 20:32:
Altijd mooi om Bernardo Silva zuur te zien
De clubleiding van Manchester United heeft manager Rúben Amorim ontslagen. Dit is maandagochtend bekend geworden. De Portugees was sinds november 2024 actief op Old Trafford, waar hij interim-coach Ruud van Nistelrooij opvolgde.
Hoe je iets wat zo zwart/wit is nog zo grijs kunt maken, het is een prestatie dat ze zulke enorme onbenullen kunnen vinden die die regels verzinnen.
Aanval was wel nodig na die opkuis vooraan bij jullie. (Rashford, Sancho, garnacho, Antony)Exactor it schreef op maandag 5 januari 2026 @ 11:32:
Bizarre management dit. Je stelt een systeemcoach aan. Tegen zijn wensen in moet ie halverwege een seizoen beginnen. Dan koop je een volledig nieuwe aanval en sla je middenveld en backs, die hij wel nodig had, over. En dan gooi je hem eruit na een jaar. Tijd voor de volgende rebuild. Haha, wat een verschil met de eerste twintig jaar dat ik fan van die club was.
Ik vind de timing van het ontslag raar maar enerzijds zat het er aan te komen. Zeker voor de lange termijn zag ik dit niet goed komen.
Vind vooral dat hij tactisch mager is, omdat hij steeds aan dat systeem bleef vastgrijpen terwijl hij eigenlijk de spelers heeft voor een 433.
Buitenspel heeft niks met 'bij twijfel staat de op het veld genomen beslissing' te maken. Dat gaat om overtredingen enzo. Buitenspel is gewoon zwart wit. Alleen doen ze een marge van 5cm vanwege de technische beperkingen. Of je nou 5cm of 2cm of 0cm doet, het is precies even objectief.toolkist schreef op maandag 5 januari 2026 @ 12:06:
Ondertussen claimt PGMOL dat de overduidelijke buitenspel goal van Wirtz toch telde doordat de VAR niet met zekerheid kon zeggen of het buitenspel was of niet, waar ze 5cm speling voor houden in het voordeel van de aanvaller.. Tot zover de 'bij twijfel staat de beslissing', de grens vlagde tenslotte voor buitenspel...
Hoe je iets wat zo zwart/wit is nog zo grijs kunt maken, het is een prestatie dat ze zulke enorme onbenullen kunnen vinden die die regels verzinnen.
Als ze de ene jonge talentvolle spits die wilde blijven om te knokken voor zijn plaats (Hojlund) hadden gehouden, hadden ze 65m voor een middenvelder en een salaris minder (want Hojlund betalen ze om goals te maken voor Napoli). Als ze Cunha die op de plaats van Bruno speelt niet hadden gekocht hadden ze de beste tien in de PL (statistisch sinds zijn komst) op tien kunnen spelen en hadden ze nog eens 75m voor een middenvelder en/of back. Om maar iets te noemen van de idiote mismanagement bij United.Chelseamarre123 schreef op maandag 5 januari 2026 @ 12:10:
[...]
Aanval was wel nodig na die opkuis vooraan bij jullie. (Rashford, Sancho, garnacho, Antony)
Ik vind de timing van het ontslag raar maar enerzijds zat het er aan te komen. Zeker voor de lange termijn zag ik dit niet goed komen.
Vind vooral dat hij tactisch mager is, omdat hij steeds aan dat systeem bleef vastgrijpen terwijl hij eigenlijk de spelers heeft voor een 433.
[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 05-01-2026 13:07 ]
Hojlund was nu niet bepaald een succes bij United dus snap wel dat die moest vertrekkenExactor it schreef op maandag 5 januari 2026 @ 13:05:
[...]
Als ze de ene jonge talentvolle spits die wilde blijven om te knokken voor zijn plaats (Hojlund) hadden gehouden, hadden ze 65m voor een middenvelder en een salaris minder (want Hojlund betalen ze om goals te maken voor Napoli). Als ze Cunha die op de plaats van Bruno speelt niet hadden gekocht hadden ze de beste tien in de PL (statistisch sinds zijn komst) op tien kunnen spelen en hadden ze nog eens 75m voor een middenvelder en/of back. Om maar iets te noemen van de idiote mismanagement bij United.
De aanvoer was Rashford, Sancho en Garnacho met af en toe een voorzet honderd meter over zijn hoofd van Dalot. Ik vind dat hij geen goede kans kreeg zich te laten zien in de chaos van vorig seizoen.Chelseamarre123 schreef op maandag 5 januari 2026 @ 13:09:
[...]
Hojlund was nu niet bepaald een succes bij United dus snap wel dat die moest vertrekken
Heeft geen fatsoenlijke kans gehad in een normaal draaiend elftal.Chelseamarre123 schreef op maandag 5 januari 2026 @ 13:09:
[...]
Hojlund was nu niet bepaald een succes bij United dus snap wel dat die moest vertrekken
Hem verhuren (en nu waarschijnlijk verkopen voor 40m) en dan Sesko halen was echt een waanzinnig slechte deal, zeker als je als Utd al geen bakken met geld uit kunt geven.
Alleen is het vanwege die technische beperkingen dus niet zwart/wit, want ze weten het gewoon niet zeker als het close is. Dus is het grijs, dus hoort de beslissing gewoon te blijven staan. Net als bij of een bal over de zijlijn/achterlijn gegaan is en men geen fatsoenlijk beel heeft om het met zekerheid te zeggen.Exactor it schreef op maandag 5 januari 2026 @ 13:00:
[...]
Buitenspel heeft niks met 'bij twijfel staat de op het veld genomen beslissing' te maken. Dat gaat om overtredingen enzo. Buitenspel is gewoon zwart wit. Alleen doen ze een marge van 5cm vanwege de technische beperkingen. Of je nou 5cm of 2cm of 0cm doet, het is precies even objectief.
Ook apart dat deze regel alleen gisteren gebruikt is, terwijl er al diverse close calls af zijn gekeurd dit seizoen.
Ik ga niet mee in het Livarpool gezever ofzo, maar die beslissing gisteren was gewoon echt heel erg fout.
Het is niet passend bij Liverpool, maar toch vrees ik voor de baan van Slot ook als Liverpool zo punten blijft morsen. Met dit materiaal moet je top 4 spelen.Willem30 schreef op maandag 5 januari 2026 @ 11:09:
https://www.vi.nl/nieuws/amorim-ontslagen-bij-man-utd
De clubleiding van Manchester United heeft manager Rúben Amorim ontslagen. Dit is maandagochtend bekend geworden. De Portugees was sinds november 2024 actief op Old Trafford, waar hij interim-coach Ruud van Nistelrooij opvolgde.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja eens. Het is niet te begrijpen dat je Wirtz niet aan de gang krijgt. Isak breekt een been, maar dat was ook niet best.toolkist schreef op maandag 5 januari 2026 @ 14:51:
Top 4? Top 2 na deze investeringen.
Snap de prioriteiten ook niet. Ze moeten eens aan een opvolger voor VDV gaan denken.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Niet alleen gisteren. Van ESPN.com - VAR review: Why was Wirtz onside in Premier League, offside in Europe?toolkist schreef op maandag 5 januari 2026 @ 13:42:
Ook apart dat deze regel alleen gisteren gebruikt is, terwijl er al diverse close calls af zijn gekeurd dit seizoen. Ik ga niet mee in het Livarpool gezever ofzo, maar die beslissing gisteren was gewoon echt heel erg fout.
The Wirtz situation is not the first time the SAOT tolerance level has impacted things in the Premier League: Bruno Guimarães was in a similar position before Newcastle United's goal from Harvey Barnes against Manchester City in November, while Gabriel Gudmundsson was also ruled to be onside as Lukas Nmecha scored for Leeds United against Aston Villa in the same month.
Beiden niet vergelijkbaar, die stonden allebei echt op 1 lijn met de verdediger. Bij Gudmonsson ging het hoogstens om z'n teennagel. Viaplay liet gisteren ook een lijn zien, daar was het echt overduidelijk dat Wirtz buitenspel stond.Daggast schreef op maandag 5 januari 2026 @ 15:00:
[...]
Niet alleen gisteren. Van ESPN.com - VAR review: Why was Wirtz onside in Premier League, offside in Europe?
The Wirtz situation is not the first time the SAOT tolerance level has impacted things in the Premier League: Bruno Guimarães was in a similar position before Newcastle United's goal from Harvey Barnes against Manchester City in November, while Gabriel Gudmundsson was also ruled to be onside as Lukas Nmecha scored for Leeds United against Aston Villa in the same month.
Zijn er al kandidaten dat jullie weten
LiVARpool dan tochtoolkist schreef op maandag 5 januari 2026 @ 12:06:
Ondertussen claimt PGMOL dat de overduidelijke buitenspel goal van Wirtz toch telde doordat de VAR niet met zekerheid kon zeggen of het buitenspel was of niet, waar ze 5cm speling voor houden in het voordeel van de aanvaller.. Tot zover de 'bij twijfel staat de beslissing', de grens vlagde tenslotte voor buitenspel...
Die van Chelsea is al voor 99 procent rond. Liam Rosenior. Komt over van sattelietclub Strasbourg.JeroenNietDoen schreef op maandag 5 januari 2026 @ 18:18:
@Chelseamarre123 @Exactor it ik ben dan wel erg benieuwd naar wie er gekeken wordt als nieuwe manager. Beide clubs vissen toch wel in dezelfde vijver, daar kan nog best een strijd om een trainer gaan.
Zijn er al kandidaten dat jullie weten
Ik hoorde zojuist dat Fletcher het afmaakt tot einde seizoen.Chelseamarre123 schreef op maandag 5 januari 2026 @ 18:43:
En voor United zie ik dat ze voor Glasner van Palace willen gaan. Loopt op het einde uit zijn contract daar en in de tussentijd gaan ze het seizoen met een interim afronden.
Enkel voor paar wedstrijden, ze willen hem niet verbranden en terug naar de u18 zetten. Ze willen terug zo'n tussenpaus zoals die Rangnick paar seizoenen geleden. Benieuwd welke gek ze daarvoor vindenJeroenNietDoen schreef op maandag 5 januari 2026 @ 18:50:
[...]
Ik hoorde zojuist dat Fletcher het afmaakt tot einde seizoen.
Celtic sack manager Nancy after eight games
Zo goed is die manager ook niet. Lijkt me hetzelfde profiel als Ten Hag, alleen iets beter/ervaren in de PL.Chelseamarre123 schreef op maandag 5 januari 2026 @ 18:43:
En voor United zie ik dat ze voor Glasner van Palace willen gaan. Loopt op het einde uit zijn contract daar en in de tussentijd gaan ze het seizoen met een interim afronden.
Iets top zullen ze niet kunnen halen, maar was het oneens met Perez bij Voetbalpraat over top-spelers (die ze volgens hem niet meer kunnen halen). Ze hebben een hele goede selectie, enkel op een aantal posities kan het beter.
Het probleem zit niet in de manager (alleen), maar die hele top. Opzicht vind ik het ook niet erg: als je duizenden mensen eruit gooit die jarenlang er hebben gewerkt voor (iets) meer winst, schulden maakt en een kill beleid voert, dan voelt dat voor mij wel als karma.
De Boer was het ergste denk ik bij CRY?Gunner schreef op maandag 5 januari 2026 @ 20:10:
Het kan altijd nog erger, en wss niet met zo een heel riante Afkoopsom.
Celtic sack manager Nancy after eight games
Bij welke andere club was het ook al weer na 2/3 wedstrijden? Dacht ook vrij recent?
[ Voor 11% gewijzigd door HollowGamer op 05-01-2026 20:15 ]
Zou kunnen maar ik zag een staatje bij de BBC waarin de win-% van alle United-managers stonden. Ten Hag was zelfs een bak beter. RA stond iets op 34 procent.HollowGamer schreef op maandag 5 januari 2026 @ 20:14:
[...]
De Boer was het ergste denk ik bij CRY?
TH had ook minder spelers, en moest zelf ook de scouting doen (wat je niet wilt als club).Gunner schreef op maandag 5 januari 2026 @ 20:16:
[...]
Zou kunnen maar ik zag een staatje bij de BBC waarin de win-% van alle United-managers stonden. Ten Hag was zelfs een bak beter. RA stond iets op 34 procent.
Verder wel heel veel clubs die een slechte keuze maken.
Als hij het 2 jaar uithoud is het al lang.
Alles om de afkoopsom naar Strasbourg over lange termijn uit te kunnen smeren. Ondertussen zal de afkoopsom in z'n contract wel minimaal zijn.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 15:19:
Nieuwe coach van Chelsea krijgt een contact tot 2032.![]()
Als hij het 2 jaar uithoud is het al lang.
Het is zo grappig om te zien hoe zakenmensen werken.toolkist schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 15:21:
[...]
Alles om de afkoopsom naar Strasbourg over lange termijn uit te kunnen smeren. Ondertussen zal de afkoopsom in z'n contract wel minimaal zijn.
Door het uit te smeren heb je nu minder kosten, maar op langere termijn heb je meerdere van deze constructies lopen met veel risico. Als deze aankomende manager wordt ontslagen, dan gebeurt precies dezelfde constructie (plus voor andere ook).
Voor de mensen in het bestuur maakt het niet zoveel uit. Zij zijn straks weer weg, kunnen dan roepen dat de club geen verlies of schulden maakt, maar dat is dus wel gewoon zo. Als gewone/doorsnee mens kun je ook niet 3 autos op afbetaling tegelijkertijd kopen, dat doen zij wel.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 07-01-2026 12:27 ]
Sterling, 325.000 pond per week t/m 30-6-2027, dat betekent 33.8M pond resterend
Mudryk, 100.000 pond per week t/m 30-6-2031, dat betekent 31.2M pond resterend
Dat is 65M pond wat gewoon verdampt hé
Dat is allemaal wel wat erg kort door de bocht.HollowGamer schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 12:26:
[...]
Het is zo grappig om te zien hoe zakenmensen werken.
Door het uit te smeren heb je nu minder kosten, maar op langere termijn heb je meerdere van deze constructies lopen met veel risico. Als deze aankomende manager wordt ontslagen, dan gebeurt precies dezelfde constructie (plus voor andere ook).
Voor de mensen in het bestuur maakt het niet zoveel uit. Zij zijn straks weer weg, kunnen dan roepen dat de club geen verlies of schulden maakt, maar dat is dus wel gewoon zo. Als gewone/doorsnee mens kun je ook niet 3 autos op afbetaling tegelijkertijd kopen, dat doen zij wel.
Zo lang ze aan hun verplichtingen kunnen voldoen is er 'niks' aan de hand.
Sowieso kun je de "gewone/doorsnee mens" niet vergelijken met een bedrijf. Daarnaast lijk je boekhoudkundig en cashflow door elkaar heen te halen.
Lijkt me straf dat ze Mudryk nog gewoon betalen als die geschorst is voor doping. Normaal word je dan op non actief gezet.JeroenNietDoen schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 13:14:
Bedenk dat Chelsea nog steeds betaald voor:
Sterling, 325.000 pond per week t/m 30-6-2027, dat betekent 33.8M pond resterend
Sowieso is het ook een heel rare zaak die nog niet uitgeklaard is wat er nu net gebeurd is.
En dit zijn maar een deel van de constructies. Volgens mij heeft Arsenal echt de meeste afgekocht, dat was uiteindelijk goedkoper. Het geld wordt geleend, daar betaal je ook rente over (lijke me?).JeroenNietDoen schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 13:14:
Bedenk dat Chelsea nog steeds betaald voor:
Of het nu kan of niet vind ik niet zo interessant. Het lijkt me een groot risico met al die lange contracten.
Ik vind ook dat mensen vergeten hoe slecht Amorin het eigenlijk heeft gedaan. Hij was niet flexibel en zijn systeem was niet fantastisch.Exactor it schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 21:14:
Blijft een clownshow maar blijft ook mooi om twee oud gloriedagen spelers het veld op te zien komen als management duo. Vanavond gaan Fletcher en O'Shea United laten winnen in een ouderwetse 4231. Volgende pot waarschijnlijk Solskjaer weer terug (met Carrick als assistent) die ze in een 4231 zal laten spelen. Ik vind het idioot om Amorim te ontslaan maar heb wel zin in de komende maanden.
Voorlopig Burnley op voorsprong... Maar goed, dat moet toch wel te winnen zijn.Exactor it schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 21:14:
Vanavond gaan Fletcher en O'Shea United laten winnen in een ouderwetse 4231.
OllieExactor it schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 21:14:
Volgende pot waarschijnlijk Solskjaer weer terug
Ik kijk net de rode kaart en het vervolg terug. Eigenlijk zouden ze de straffen moeten verzwaren voor die protesten, veel duidelijker en terechter ga je rode kaarten niet vinden. Dat ze dan nog 3 extra gele kaarten pakken vanwege dom protesteren, daar gaf de FA toch graag boetes voor?Chelseamarre123 schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 20:59:
Lekker man, Cucurella trekt onnodig als laatste man een speler neer na 20 minuten. Wat een idiote selectie hebben we toch, zoveel rode en gele kaarten pakken we.
En ManU achter tegen Burnley, ook met een clowndoelpunt. Het gaat weer leuk. When it rains, it pours
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat mogen ze bij veel Chelsea spelers eens doen. Terecht al die gele kaarten. Voor Caicedo en Enzo kan je die elke wedstrijd wel geven.gambieter schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 21:34:
[...]
Ik kijk net de rode kaart en het vervolg terug. Eigenlijk zouden ze de straffen moeten verzwaren voor die protesten, veel duidelijker en terechter ga je rode kaarten niet vinden. Dat ze dan nog 3 extra gele kaarten pakken vanwege dom protesteren, daar gaf de FA toch graag boetes voor?
En ManU achter tegen Burnley, ook met een clowndoelpunt. Het gaat weer leuk. When it rains, it pours
Jij vindt dat mensen dingen vergeten zijn van een manager die verguisd werd om zijn resultaten en het vasthouden aan een opstelling? Een manager die twee dagen geleden werd ontslagen. Waarvan het nieuws vol staat met hoe slecht hij wel niet was. Wat is er vergeten door veel mensen in die twee dagen?HollowGamer schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 21:26:
[...]
Ik vind ook dat mensen vergeten hoe slecht Amorin het eigenlijk heeft gedaan. Hij was niet flexibel en zijn systeem was niet fantastisch.
Ja, eens!gambieter schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 21:34:
[...]
Ik kijk net de rode kaart en het vervolg terug. Eigenlijk zouden ze de straffen moeten verzwaren voor die protesten, veel duidelijker en terechter ga je rode kaarten niet vinden. Dat ze dan nog 3 extra gele kaarten pakken vanwege dom protesteren, daar gaf de FA toch graag boetes voor?
waar heb jij eigenlijk uitgehangen, heb je al weken hier niet zien posten
Geel voor v/d Ven die zich niet kan inhouden.
[ Voor 55% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-01-2026 22:04 ]
Ik vind dat ze dat wel wat karig benoemen, ja.Exactor it schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 21:35:
[...]
Jij vindt dat mensen dingen vergeten zijn van een manager die verguisd werd om zijn resultaten en het vasthouden aan een opstelling? Een manager die twee dagen geleden werd ontslagen. Waarvan het nieuws vol staat met hoe slecht hij wel niet was. Wat is er vergeten door veel mensen in die twee dagen?
Misschien lees ik de verkeerde media?
Viaplay had natuurlijk ook een schakelprogramma kunnen doen.. ik mis echt van alles.JeroenNietDoen schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 22:04:
En terecht afgekeurd.
Geel voor v/d Ven die zich niet kan inhouden.
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 07-01-2026 22:07 ]
Fout van de keeper.JeroenNietDoen schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 22:07:
Poah die bicycle kick van Paulinha. Goal van het seizoen?
Aandacht verdelen over 3 ontslagen managers (eh... coachesExactor it schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 21:35:
Jij vindt dat mensen dingen vergeten zijn van een manager die verguisd werd om zijn resultaten en het vasthouden aan een opstelling? Een manager die twee dagen geleden werd ontslagen. Waarvan het nieuws vol staat met hoe slecht hij wel niet was. Wat is er vergeten door veel mensen in die twee dagen?
Ik verwacht wat meer pragmatische keuzes nu. Rosenior schijnt taktisch slimmer te zijn. Of Maresca bij City binnenkomt? Hij heeft nog niet echt wat gepresteerd.
Everton weer een interessante rode kaart. Keane krijgt rood, lijkt te zijn voor paardestaart trekken.
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 07-01-2026 22:12 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja, die snapte ik dus ook niet.gambieter schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 22:09:
[...]
Of Maresca bij City binnenkomt? Hij heeft nog niet echt wat gepresteerd.
Echt fantastisch dat ze dit keihard afstraffen.gambieter schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 22:09:
Everton weer een interessante rode kaart. Keane krijgt rood, lijkt te zijn voor paardestaart trekken.
En de commentator: 'tuurlijk hij zal dit niet expres doen'.
Nee je pakt z'n haar per ongeluk vast
Valt nog mee dat ie het wel terecht rood vindt.
[ Voor 23% gewijzigd door toolkist op 07-01-2026 22:22 ]
Chelsea verloren
spurs verloren
Mooie uitslagen
Heb je iets meer context? Wat is er met hem?
[ Voor 5% gewijzigd door Slasher op 07-01-2026 22:31 ]
Morgen maar de rode kaart van Grealish eens terugkijken.
Hij had geel gekregen wegens zeiken na de rode kaart, bleef zijn bek opentrekken, maakte al een overtreding, bleef doorpraten, en toen hij zelf onderuit ging en een vrije trap meekreeg, ging hij spottend applaudiseren naar de scheidsrechter. Runderrode kaart, met excuses aan runderen die een stuk slimmer zijn dan Grealish.Slasher schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 22:31:
Heb je iets meer context? Wat is er met hem?
En Moyes oerdom dat hij hem niet eerder wisselde.
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 07-01-2026 22:54 ]
Dit helpt nietHollowGamer schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 22:32:
Die van Spurs de volgende die op vakantie kan?
Morgen maar de rode kaart van Grealish eens terugkijken.
An Arsenal coffee cup and more pain for under-pressure Frank
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
:strip_exif()/f/image/VWiRW533mthcYk3kVOQBySJr.jpg?f=fotoalbum_large)