Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nee klopt, van wat ik hem dit seizoen gezien heb doet die het inderdaad goed en speelt die meer voor het team dan voor Chelsea. Toen was die veel meer egoistischer en wou hij de man op rechts zijn. Bij Arsenal zullen bij zijn komst wel duidelijke afspraken gemaakt zijn dat hij een wisselspeler is na Saka.Gunner schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:26:
[...]
Herinner me van de zomer dat de discussie ging tussen Eze en Madueke en ik kreeg de indruk dat vooral Madueke uit de koker van Arteta kwam. En dat de fans niet onder de indruk waren. Maar goed, tot zover niet ontevreden over hem.
Enerzijds begreep ik wel waarom ze hem uitfluiten, vanwege de rechtstreekse overstap, maar anderzijds denk ik dan van, maar fans wilden ook van hem af.Chelseamarre123 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:13:
[...]
Logisch, zijn rechtstreekse overstap. En hij lag ook nooit goed bij de fans. Atlijd zeuren en vooral toen die een penalty ging opeisen en ruzie begon te maken hielp niet.
De afgelopen jaren zijn er vaker Chelsea spelers naar Arsenal gegaan, dan werd erover gegrapt over secret Chelsea agents, afdankertjes etc. Zou in het geval van Madueke het dan misschien toch een beetje zijn dat men wel de potentie van hem zag? Of wellicht omdat hij het bij Arsenal eigenlijk erg goed doet?
Ook Arsenal fans waren erg sceptisch, ik zelf ook, maar erg blij met hoe die het doet. In tegendeel, ik vind het soms een verademing t.o.v. Saka. Dat klinkt wat vreemd want Saka is een erg goede speler, en toch ben ik vaak kritisch op Saka. Ter irritatie van een o.a. @Gunner in onze Arsenal whatsappgroep
Beide. Madueke zal al in beeld geweest zijn op basis van potentie en stats etc.Gunner schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:26:
[...]
Herinner me van de zomer dat de discussie ging tussen Eze en Madueke en ik kreeg de indruk dat vooral Madueke uit de koker van Arteta kwam.
Eze stond op het punt die transfer naar spurs te maken en heeft toen persoonlijk Arteta gebeld en de vraag gesteld of er geen mogelijkheid was dat hij naar Arsenal kon komen. Dat had alles te maken met dat Eze fan van de club is, zijn familie dat is, hij heeft de jeugd doorlopen. Het is/was zijn droom om voor die club te gaan spelen. Schijnbaar die dedication heeft Arteta er toe doen besluiten intern die transfer te bespreken.
Dat is de romantische omschrijving. En hoewel dat telefoontje wel echt gebeurd is, realistisch gezien zal Arsenal vast wel naar Eze gekeken hebben, maar daar lag niet zozeer de prioriteit toen de transferwindow openging. Er moest een spits komen, en onze 1ste en 2de keus waren veel duurder wat een aanzienlijke impact gehad zou hebben op de uitgave. Maar er is voor Gyokeres gekozen en dat zal ruimte gegeven hebben waardoor een Eze toch mogelijk was. En daarbovenop dat Odegaard geblesseerd raakte.
@JeroenNietDoen Valt achteraf toch wel meeJeroenNietDoen schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:50:
Besides, we spelen strakjes spurs > bayern > Chelsea, in 1 week. Das best taai en kunnen we zomaar punten verliezen.
2x winst, 1 gelijkspel, dus maar 2 punten verloren.
Toen waren het echt afdankertjes die bij Chelsea niet speelden en op hun retour waren. (Sterling, Kepa, Jorginho, Willian, Luiz,Cech..) Die hebben zich ook nooit slecht uitgelaten tov Chelsea. Madueke en vooral een Havertz wel.JeroenNietDoen schreef op maandag 1 december 2025 @ 05:44:
[...]
Enerzijds begreep ik wel waarom ze hem uitfluiten, vanwege de rechtstreekse overstap, maar anderzijds denk ik dan van, maar fans wilden ook van hem af.
De afgelopen jaren zijn er vaker Chelsea spelers naar Arsenal gegaan, dan werd erover gegrapt over secret Chelsea agents, afdankertjes etc. Zou in het geval van Madueke het dan misschien toch een beetje zijn dat men wel de potentie van hem zag? Of wellicht omdat hij het bij Arsenal eigenlijk erg goed doet?
Ook Arsenal fans waren erg sceptisch, ik zelf ook, maar erg blij met hoe die het doet. In tegendeel, ik vind het soms een verademing t.o.v. Saka. Dat klinkt wat vreemd want Saka is een erg goede speler, en toch ben ik vaak kritisch op Saka. Ter irritatie van een o.a. @Gunner in onze Arsenal whatsappgroep
Maar sowieso vind ik het vaak sneu om een ex speler uit te fluiten. Havertz heeft ons een CL bezorgd dus herinner hem daarom en ga hem niet uitfluiten. Een Kante werd bijvoorbeeld elke wedstrijd tegen Leicester uitgefloten wat ik echt zo'n onzin vond. Net als Caicedo trouwens.
@Chelseamarre123 Jorginho speelde bij ons toch best verdienstelijk vond ik.
[ Voor 31% gewijzigd door Gunner op 01-12-2025 12:43 ]
Zo, Petr Cech een afdankertje noemenChelseamarre123 schreef op maandag 1 december 2025 @ 12:24:
Toen waren het echt afdankertjes die bij Chelsea niet speelden en op hun retour waren. (Cech..)
Was in zijn tijd (1 v/d) beste keepers van Europa; de reden dat hij niet aan spelen toe kwam, was dat Courtois kwam.
Misschien even goed lezen. Afdankers OF spelers op retour/niet spelen.JAN-B schreef op maandag 1 december 2025 @ 13:04:
[...]
Zo, Petr Cech een afdankertje noemen(enig idee hoeveel prijzen hij heeft gewonnen
)
Was in zijn tijd (1 v/d) beste keepers van Europa; de reden dat hij niet aan spelen toe kwam, was dat Courtois kwam.
Cech was voorbijgestreefd door Courtois die toen al 1 van de beste keepers was ter wereld. Een aartsmoeilijke beslissing toen maar gewoon de juiste. Hij had al een jaar op de bank gezeten en was ook zo best niet meer als in zijn prime, hij werd een goedkope transfer naar Arsenal gegund voor bewezen diensten en omdat hij in Londen wou blijven wonen. Cech werd nooit uitgefloten, integendeel.
@Chelseamarre123 Sorry, maar ik zie echt niet "OF" staanChelseamarre123 schreef op maandag 1 december 2025 @ 12:24:
Toen waren het echt afdankertjes die bij Chelsea niet speelden en op hun retour waren. (Sterling, Kepa, Jorginho, Willian, Luiz,Cech..)
ik lees: afdankertjes EN spelers op hun retour.
We waren wel blij met Jorinho. Hopelijk komt die nog terug bij ons als trainer/assistent.JAN-B schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 17:40:
[...]
@Chelseamarre123 Sorry, maar ik zie echt niet "OF" staan
ik lees: afdankertjes EN spelers op hun retour.
Ik snapt nog steeds niet de helft van deze transfers. Cech ging ook snel weg bij ons, en vond hem ook geen kwaliteit boost voor Arsenal toen hij wel keepte.Chelseamarre123 schreef op maandag 1 december 2025 @ 14:55:
[...]
Misschien even goed lezen. Afdankers OF spelers op retour/niet spelen.
Cech was voorbijgestreefd door Courtois die toen al 1 van de beste keepers was ter wereld. Een aartsmoeilijke beslissing toen maar gewoon de juiste. Hij had al een jaar op de bank gezeten en was ook zo best niet meer als in zijn prime, hij werd een goedkope transfer naar Arsenal gegund voor bewezen diensten en omdat hij in Londen wou blijven wonen. Cech werd nooit uitgefloten, integendeel.
Ben nu Spurs aan het kijken, geen idee wat daar precies het spelplan van is?
Je zou beter Fulham City kijken, 4-5 momenteel. Wat gebeurd daar allemaalHollowGamer schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 21:53:
[...]
Ik snapt nog steeds niet de helft van deze transfers. Cech ging ook snel weg bij ons, en vond hem ook geen kwaliteit boost voor Arsenal toen hij wel keepte.
Ben nu Spurs aan het kijken, geen idee wat daar precies het spelplan van is?
Life Begins at Conception - LiveAction.org / Schreeuwomleven.nl
Toch wel bijzonder dat Ake helemaal niet meer speelt. Gelukkig hebben we andere op zijn positie.
Mooi, Romero met een omhaal op het scheenbeen en iedereen mist die bal, toch weer 2-2.
[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 02-12-2025 23:08 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die blijft voorlopig gok ik, tenzij hij voor Engeland wordt gevraagd.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 23:21:
Dat project bij Newcastle lijkt toch ook niet vooruit te gaan, ze staan daar maar op een 13de plek. Benieuwd of Howe dit nog lang kan trekken daar.
Het doel is volgens mij rond die plek te blijven, zolang het geld maar binnenkomt.
Spoiler: nope, dit wordt niks.
Edit: ik moet ook niks zeggen. Type je iets scoren ze gelijk.
[ Voor 20% gewijzigd door Exactor it op 03-12-2025 22:56 ]
Chelsea speelt best aanvallend voetbal. Vandaag was het wel 1 en al drama.HollowGamer schreef op woensdag 3 december 2025 @ 22:50:
Leeds vasthouden! Chelsea spelers wijzen vooral naar elkaar, vind sommige ook echt overschat. Snap ook niet zo de tactiek van de manager, je kunt echt niet aanvallend spelen met Chelsea?
Weet niet met wat Maresca bezig was, je hele team roteren slaat echt nergens op. Dit is geen Caraboa cup/Conference League.
Als James/Caicedo en Palmer er niet zijn of niet fit zijn is het gewoon een matig team. Deze 3 trekken de boel recht en vandaag viel iedereen zwaar onder de ondergrens. Qua mentaliteit sloeg het ook weer nergens op. Tegen alle kleinere clubs dit seizoen word met punten gemorst maar tegen PSG,Liverpool, Arsenal, Barca... kan wel topvoetbal gespeeld worden
Ja dit sloeg weer nergens op. Beter voorbeeld kan je niet hebben voor natrappen.toolkist schreef op woensdag 3 december 2025 @ 23:34:
Hoezo krijgt Estevao daar geen rood? Duidelijker natrappen kan niet.
Die aggresiviteit stoort me ook zo hard, zo onnodig rode kaarten pakken en ze leren er niet van.
:strip_exif()/f/image/RBzPk1HPgh8cpGctNsAJcGfS.png?f=user_large)
Nice touch
Jammer dat Man Utd scoort, vind niet echt dat ze het verdienen.
Vind ik ook. West Ham speelt ze met flitsend aanvallend voetbal helemaal van het veld. Wat ik vooral gaaf vind is hoe vaak West Ham drie passes achter elkaar weet te geven.HollowGamer schreef op donderdag 4 december 2025 @ 22:15:
Bowen is toch echt een klasse speler.
Jammer dat Man Utd scoort, vind niet echt dat ze het verdienen.
United is slecht. West Ham is nog veel slechter.
En ik baal dat Wan Bissaka niet meer United speelt. Hij is echt een topspeler als het op tackles aankomt.
[ Voor 10% gewijzigd door Exactor it op 04-12-2025 22:37 ]
Dat is wel zeker waar. En West Ham had echt nooit mogen scoren. Het is weer geweldig wat we laten zien.toolkist schreef op donderdag 4 december 2025 @ 22:45:
Behalve deze dan, dit had 100% z'n 2e geel moeten zijn.
Edit: lijkt aan mijn setup te liggen.
[ Voor 36% gewijzigd door HollowGamer op 06-12-2025 14:28 ]
Nee, geen enkel probleem.HollowGamer schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 14:17:
Jullie ook problemen met de stream?
Edit: lijkt aan mijn setup te liggen.
Ja, het lijkt het Odido kastje te zijn. Na een herstart werkt het okay weer.
Al vind ik het ding soms wat langzaam.
Ik ga ook maar weer iets anders doen tussendoor, vrees ervoor dat we vandaag hier (weer) verliezen.
Straks maar de Q kijken - dit vind ik te frustrerend.
[ Voor 22% gewijzigd door HollowGamer op 06-12-2025 14:33 ]
Sorry maar je favoriete ploeg staat op kop, speelt tegen de 4de. Staat 1-0 achter en je gaat wat anders doen omdat het niet loopt?HollowGamer schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 14:32:
[...]
Ja, het lijkt het Odido kastje te zijn. Na een herstart werkt het okay weer.
Al vind ik het ding soms wat langzaam.
Ik ga ook maar weer iets anders doen tussendoor, vrees ervoor dat we vandaag hier (weer) verliezen.
Straks maar de Q kijken - dit vind ik te frustrerend.
Elect a clown, expect a circus.
U zeiSlasher schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:22:
Villa is geen slecht team hoor, daar gelijkspelen is geen schande.
Bizar einde!
Jinxed it.
De islam kan uw vrijheid schaden
Laten we het niet dramatischer maken dan het is. Villa-uit is nooit een leuke wedstrijd. Natuurlijk zuur om het zo te verliezen maar dit gaat niet het seizoen bepalen.Vos schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:33:
En weg is de voorsprong, pff.
Dan ben ik dus niet de enige met issues vandaag?Wokschotel schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:25:
Haha Arsenal. En k*t Prime dat op het moment supreme er mee kapte.
Mensen riepen nu al dat Arsenal kampioen zou worden, geloof er niets van.
We komen gewoon zoals altijd te kort (helaas), en je kunt beter van alle toppers verliezen (bij wijze van spreken) dan steeds bij deze tegenstanders punten laten liggen.
Aston Villa is echt niets dit seizoen, dus dan is het wel teleurstellend dat je er verliest.
Hahaha je volgt het goed. Aston villa staat gewoon 2de nu. 7de keer op rijd gewonnen maar ze draaien echt slechtHollowGamer schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:06:
[...]
Dan ben ik dus niet de enige met issues vandaag?
Mensen riepen nu al dat Arsenal kampioen zou worden, geloof er niets van.
We komen gewoon zoals altijd te kort (helaas), en je kunt beter van alle toppers verliezen (bij wijze van spreken) dan steeds bij deze tegenstanders punten laten liggen.
Aston Villa is echt niets dit seizoen, dus dan is het wel teleurstellend dat je er verliest.
Doe effe rustig zeg. Nog meer dan 20 wedstrijden te spelen.HollowGamer schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:06:
[...]
We komen gewoon zoals altijd te kort (helaas)
Aston Villa stond voor aanvang van deze wedstrijd 3de. Nu 2de. Dan ben je enigszins gewoon goed bezig. Begin van het seizoen hadden ze het moeilijk maar zitten inmiddels gewoon weer op dezelfde koers als vorig seizoen.HollowGamer schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:06:
[...]
En gewoon een meer dan prima team ook. Wij best wat belangrijke spelers out. De manier waarop is jammerlijk maar verliezen echt geen schande.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:09:
[...]
Hahaha je volgt het goed. Aston villa staat gewoon 2de nu. 7de keer op rijd gewonnen maar ze draaien echt slecht
Ik bedoelde in spel, het is vaak heel slecht en pover.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:09:
[...]
Hahaha je volgt het goed. Aston villa staat gewoon 2de nu. 7de keer op rijd gewonnen maar ze draaien echt slecht
Dat zij nu 2de staan zegt niet zoveel, alles staat heel kort bij elkaar.
Voor een man die de tv uitzette halverwege de pot heb je een uitstekend beeld van hoe Villa speelde.HollowGamer schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:40:
[...]
Ik bedoelde in spel, het is vaak heel slecht en pover.
Dat zij nu 2de staan zegt niet zoveel, alles staat heel kort bij elkaar.
Ik vind Villa eigenlijk wel mooi voetbal spelen. Ze hebben veel mensen die dingen met de bal kunnen en ik heb een zwak voor gelikte counters. Een paar minuten voor de goal legde een Villa speler een hoge bal prachtig dood in het strafschopgebied tussen een tegenstander of vier in. Ik was even bang dat Sancho weer kon voetballen maar het was gelukkig een ander.
Ik kijk veel PL, en ik vind ze juist erg defensief en slecht spelen. Tegen GAE vond ik bijvoorbeeld tekenend voor hun spel algemeen.Exactor it schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:21:
[...]
Voor een man die de tv uitzette halverwege de pot heb je een uitstekend beeld van hoe Villa speelde.
Ik vind Villa eigenlijk wel mooi voetbal spelen. Ze hebben veel mensen die dingen met de bal kunnen en ik heb een zwak voor gelikte counters. Een paar minuten voor de goal legde een Villa speler een hoge bal prachtig dood in het strafschopgebied tussen een tegenstander of vier in. Ik was even bang dat Sancho weer kon voetballen maar het was gelukkig een ander.
Dat ze vandaag beter waren, is wat ik vaak zie als ze tegen ons spelen. Dan kunnen ze het wel opeens.
2 spelers eraf met een 2e geel wegens klagen, Endrick op de bank direct rood, en nog een lading aan kaarten voor andere Real spelers (en Xabi Alonso)
En daarom staan ze 3e...HollowGamer schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:50:
[...]
Ik kijk veel PL, en ik vind ze juist erg defensief en slecht spelen. Tegen GAE vond ik bijvoorbeeld tekenend voor hun spel algemeen.
Dat ze vandaag beter waren, is wat ik vaak zie als ze tegen ons spelen. Dan kunnen ze het wel opeens.
Scheids was wel vooral bezig zelf de man te willen zijn. De manier waarop die met kaarten aan het zwaaien was leek niet echt normaal.toolkist schreef op maandag 8 december 2025 @ 15:48:
Zo te zien had Real gisteren een scheids die duidelijk niet onder de indruk was van het Bernabeu en ook niet bepaald van het geklaag van Real...
2 spelers eraf met een 2e geel wegens klagen, Endrick op de bank direct rood, en nog een lading aan kaarten voor andere Real spelers (en Xabi Alonso)
Die is ook al aardig op leeftijd toch?Chelseamarre123 schreef op maandag 8 december 2025 @ 18:57:
Wat vinden we trouwens van Salah hier? Denk dat die zijn laatste wedstrijd gespeeld heeft voor Liverpool, wat een diva is het zeg. Mag die nog zoveel betekend hebben, op deze manier jezelf zo boven de club zetten is echt not done. Zeker als je als een natte krant speelt al maanden.
Ze hadden zijn contract niet moeten verlengen. Zodra spelers flirten met andere clubs, dan moet je ze laten gaan. Bij spelers in de 20-25 kan het nog, maar hij is al op leeftijd.Chelseamarre123 schreef op maandag 8 december 2025 @ 18:57:
Wat vinden we trouwens van Salah hier? Denk dat die zijn laatste wedstrijd gespeeld heeft voor Liverpool, wat een diva is het zeg. Mag die nog zoveel betekend hebben, op deze manier jezelf zo boven de club zetten is echt not done. Zeker als je als een natte krant speelt al maanden.
Van Dijk had ik ook verkocht. Mocht er echt nog een club voor hem langskomen, en die bieden goed.. laten gaan.
Vind overigens wel dat Liverpool heel matig heeft geïnvesteerd. Sommige spelers zijn prima, maar Isak was ook bij NEW vaak wisselvallig en helemaal niet zo geschikt voor het spel van Slot. Altijd makkelijk achteraf, maar zo'n Suarez type hebben ze nodig. Ik vind Isak dat niet echt.
Dikke strik eromheen, laat hem zichzelf maar belangrijk voelen in de zandbak.Chelseamarre123 schreef op maandag 8 december 2025 @ 18:57:
Er wordt sowieso wat apart gefloten. Er was een arm richting bal (ik snap hands niet meer maar dit leek me hands), geschreeuw in het gezicht van de scheids, vol gestrekt been en een keurige ik sta per ongeluk op je standbeen terwijl de bal al twee seconden weg moment. Allemaal geen fluitje.toolkist schreef op maandag 8 december 2025 @ 21:45:
Apart, geel krijgen voor een schouderduw alleen omdat het 'slachtoffer' het uitschreeuwt alsof ie enorm hard geraakt is.
Verder was de 1-0 een enorm hilarische rommel goal met twee fouten per team en de 1-1 totaal onnodig. Ik zie weer een typische pot van United tegen een team dat pas twee punten heeft en in vijf wedstrijden niet heeft gescoord. Edit: Eerste goal sinds oktober lees ik net. Haha.
Edit2: Wat ik ook zie is dat Wrexham deels naar Private Equity mag van de twee super leuke jongens die er echt wat van wilden maken (nadat de club wat staatssteun kreeg): https://www.theguardian.c...capital?CMP=share_btn_url
[ Voor 18% gewijzigd door Exactor it op 08-12-2025 21:57 ]
Je bedoelt die bal die vlak onder de schouder tegen de arm kwam? Alles boven de rand van de mouw van het shirtje is geen hands voor zover ik weet. Tenminste, zo zien ze het volgens mij in Engeland.Exactor it schreef op maandag 8 december 2025 @ 21:52:
[...]
Er wordt sowieso wat apart gefloten. Er was een arm richting bal (ik snap hands niet meer maar dit leek me hands), geschreeuw in het gezicht van de scheids, vol gestrekt been en een keurige ik sta per ongeluk op je standbeen terwijl de bal al twee seconden weg moment. Allemaal geen fluitje.
Verder was de 1-0 een enorm hilarische rommel goal met twee fouten per team en de 1-1 totaal onnodig. Ik zie weer een typische pot van United tegen een team dat pas twee punten heeft en in vijf wedstrijden niet heeft gescoord.
Ah dat verklaart. Wel raar, want hij gebruikt wel zijn arm expres om de bal te stoppen. Zou wat mij betreft een pingel mogen zijn. Schouder ok, arm niet. Maar goed, ik ben vooringenomen én ouderwets.toolkist schreef op maandag 8 december 2025 @ 21:55:
[...]
Je bedoelt die bal die vlak onder de schouder tegen de arm kwam? Alles boven de rand van de mouw van het shirtje is geen hands voor zover ik weet. Tenminste, zo zien ze het volgens mij in Engeland.
1-4 en we doen er negen minuten bij. Gast we moeten morgen werken en willen geen blessures doe ff normaal.
[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 08-12-2025 22:50 ]
33, waarom ze die op die leeftijd nog een dik contract (500k per week) hebben gegeven is echt beyond me.
Die gaat zo’n succesvol seizoen als vorig jaar echt niet herhalen, en met dit gedrag maak je jezelf ook niet populairder bij de fans, goed dat Slot niet buigt.
100% terecht, ze moeten het alleen vaker doen dan stopt het continue vasthouden misschien een keer.Chelseamarre123 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 06:38:
Wat een bizar gemakkelijke penalty kreeg Liverpool zeg. Hoezo grijpt de var daarvoor in.
Doe je dit buiten de 16 krijg je ook gewoon geel.
Sorry hoor maar dit is lachwekkend, niks aan de hand. Dan gaan we vanaf nu voor elke corner penalty fluiten?toolkist schreef op woensdag 10 december 2025 @ 07:29:
[...]
100% terecht, ze moeten het alleen vaker doen dan stopt het continue vasthouden misschien een keer.
Doe je dit buiten de 16 krijg je ook gewoon geel.
Ook aanvallers houden vast, dus we kunnen ook vrije trap voor verdedigend team fluiten.Chelseamarre123 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 07:32:
[...]
Sorry hoor maar dit is lachwekkend, niks aan de hand. Dan gaan we vanaf nu voor elke corner penalty fluiten?
Wel lastig daar ze het allebei doen. Wordt het dan standaard een vrije trap of pingel @toolkist
Hopelijk wel ja. Want het vrijworstelen wat nu gebeurt is rete irritant.Chelseamarre123 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 07:32:
[...]
Sorry hoor maar dit is lachwekkend, niks aan de hand. Dan gaan we vanaf nu voor elke corner penalty fluiten?
Andersom ook meteen fluiten tegen aanvallers als ze hetzelfde doen.
Doen ze het allebei laat je de corner oid gewoon nemen maar geef je beide spelers geel. Dan is het snel genoeg afgelopen.JeroenNietDoen schreef op woensdag 10 december 2025 @ 07:34:
[...]
Ook aanvallers houden vast, dus we kunnen ook vrije trap voor verdedigend team fluiten.
Wel lastig daar ze het allebei doen. Wordt het dan standaard een vrije trap of pingel @toolkist
Mijn inziens moet het hele concept scheidsrechter op de schop.
Oh dat is zeker een probleem ja. Naast al die grijze gebieden in de regels die ook ruimte bieden om de ene keer beslissing a te maken en 5 minuten later totaal het tegenovergesteldeJeroenNietDoen schreef op woensdag 10 december 2025 @ 07:50:
Je hebt een te hoge pet van scheidsrechters. Scheidsrechters zijn niet eens in staat een regel als het niet belagen van de scheidsrechter consequent af te straffen.
Omdat het Liverpool is. Als je de stats erop na kijkt, zie je dat grotere clubs (Barça, Real Madrid, Ajax, PSV..), vaker iets meekrijgen (een cadeautje noemen ze zo niet helaas).Chelseamarre123 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 06:38:
Wat een bizar gemakkelijke penalty kreeg Liverpool zeg. Hoezo grijpt de var daarvoor in.
Ik weet niet zo goed waaraan het ligt, maar zeker Europees zie ik veel discutabele beslissingen. Zoals aangeschoten hands wel of niet. De regel dat je überhaupt iemand tegen de handen mag schieten, vind ik al overdreven. Helaas gaan sommige VARs en scheidsrechters daar wel in mee.
Inter is echt geen kleinere club dan LiverpoolHollowGamer schreef op woensdag 10 december 2025 @ 17:07:
[...]
Omdat het Liverpool is. Als je de stats erop na kijkt, zie je dat grotere clubs (Barça, Real Madrid, Ajax, PSV..), vaker iets meekrijgen (een cadeautje noemen ze zo niet helaas).
En dan wel PSV in datzelfde rijtje noementoolkist schreef op woensdag 10 december 2025 @ 18:21:
[...]
Inter is echt geen kleinere club dan Liverpool
Edit: hahahaha. Vinicius is weer om een paar noppen aan het vragen. Zonde met zijn kwaliteiten, maar ja, het kan wel werken
[ Voor 29% gewijzigd door Mosin op 10-12-2025 21:05 ]
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik bedoelde dat PSV ook wat makkelijker in de Eredivisie dingen mee krijgt. Net zoals Ajax en Feyenoord. Inter zal in de Serie A hetzelfde hebben.JeroenNietDoen schreef op woensdag 10 december 2025 @ 18:39:
[...]
En dan wel PSV in datzelfde rijtje noemen
Punt is dat als je vasthouden fluit door een aanvaller is het een ongevaarlijke vrijetrap en als je fluit voor het vasthouden door een verdediger is het een penalty. Dat is waarom een scheids makkelijker fluit tegen een aanvaller en daarom denk ik dat ze het vooral zoveel mogelijk laten gaan. Wat consequent fluiten betreft en het belagen ben ik het eens hoor, het domme is dat als ze dat consequent doen dat hun werk ook makkelijker wordt, naja minder stressvol sowieso. Wat consequent zijn betreft, hoe vaak hoor je een commentator niet zeggen dat het duwen of vasthouden net niet zwaar genoeg is voor een overtreding. Daar zal voor iedereen de grens ook wel anders liggen, zelfs per dag of humeur.JeroenNietDoen schreef op woensdag 10 december 2025 @ 07:50:
Je hebt een te hoge pet van scheidsrechters. Scheidsrechters zijn niet eens in staat een regel als het niet belagen van de scheidsrechter consequent af te straffen.
Only fools are enslaved by time and space.
Maar nu uitbouwen naar 3-0. Spelen gecontroleerd.
Daar heb je hem alHollowGamer schreef op woensdag 10 december 2025 @ 22:11:
Gaat stukken beter door de trainers wissel..
Maar nu uitbouwen naar 3-0. Spelen gecontroleerd.
Mooi doelpunt, en fijn dat Martenelli de laatste tijd weer vaker speelt.
We need all able bodies these daysHollowGamer schreef op woensdag 10 december 2025 @ 22:18:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 10-12-2025 22:23 ]
Die zat er erg lekker in ja, deed ie primaHollowGamer schreef op woensdag 10 december 2025 @ 22:18:
[...]
Wie?HollowGamer schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 19:46:
Bij Ajax kon hij er niets van, een van de slechtste verdedigers ooit.. misschien moeten we analisten eens op een cursus gaan zetten?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ah, kon dat niet eruit halen. Bassey is geen slechte verdediger, hij paste alleen niet in de stijl bij Ajax en NL competitie.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zoals ik al in whatsapp zei @London @Gunner , die had de TV alweer uitgezetHollowGamer schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 22:51:
Ik voelde het al aankomen, ging alweer weer minder, en vond Aston Villa geen incident. Dit is gewoon onze dip zoals altijd.
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-12-2025 22:59 ]
Always the hard way.
Is @Slasher al klaar met Wie is de mol?JeroenNietDoen schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 22:59:
[...]
Zoals ik al in whatsapp zei @London @Gunner , die had de TV alweer uitgezet
[ Voor 63% gewijzigd door Gunner op 13-12-2025 23:04 ]
Lol, gelukkig zijn er andere die het niet doen. 😅JeroenNietDoen schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 22:59:
[...]
Zoals ik al in whatsapp zei @London @Gunner , die had de TV alweer uitgezet
Mooi dat Jesus zo belangrijk is. Het publiek zie je gewoon teleurgesteld zijn, en meer verwachten. Eigenlijk zou je hier met 4-5 goals willen winnen thuis. Dus snap het wel.
Yep, was gewoon een prima verdediger. Alleen bij Ajax hadden ze hem gewoon moeten laten verdedigen en niet in z'n eentje de opbouw laten verzorgen met een middenveld wat alleen verstoppertje speelde.HollowGamer schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 19:46:
Bij Ajax kon hij er niets van, een van de slechtste verdedigers ooit.. misschien moeten we analisten eens op een cursus gaan zetten?
Maar het gaat wel veranderen gelukkig. Sneijder en van Basten hebben beide aangeboden aan de slag te gaan bij Ajax. Zo iets als Bassy en andere laten gaan, komt dan niet meer voor.toolkist schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 23:15:
[...]
Yep, was gewoon een prima verdediger. Alleen bij Ajax hadden ze hem gewoon moeten laten verdedigen en niet in z'n eentje de opbouw laten verzorgen met een middenveld wat alleen verstoppertje speelde.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken