We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Jullie mogen door naar de volgende ronde. Nee, jullie eerst. EtcBossie schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 22:10:
Ik het gevoel dat zowel Real en Juventus er eigenlijk helemaal geen zin in hebben.
Man City heeft dat goed gedaan, ook nog Arabisch voetbal blij gemaakt.
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 01-07-2025 22:13 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik denk dat er nu voldoende geld inderdaad is bij deze ronde.Bossie schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 22:10:
Ik het gevoel dat zowel Real en Juventus er eigenlijk helemaal geen zin in hebben.
Het is ook de FIFA hun eigen schuld, niemand geeft om deze beker. Zelfs al maken ze er een (verschrikkelijke) Amerikaanse show van.
De clubs geven er zeker wel om, maar voor de spelers is het gewoon niet te doen om in deze temperaturen te spelen zeker icm kunstgras.HollowGamer schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 22:53:
[...]
Ik denk dat er nu voldoende geld inderdaad is bij deze ronde.
Het is ook de FIFA hun eigen schuld, niemand geeft om deze beker. Zelfs al maken ze er een (verschrikkelijke) Amerikaanse show van.
Het is duidelijk dat de ploegen die deze omstandigheden gewend zijn in het voordeel zijn. Gisteren was ook een leuk voorbeeld met een knalrode DiMarco die sjokkend over het veld ging terwijl hij normaalgesproken een kilometervreter is.
Het walking voetbal is afgefloten
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik denk ook dat Amerikanen voetbal in het algemeen niet snappen. Zelf kijk ik geen MLS, maar zij verwachten show en entertainment. Terwijl andere het spel veel beter begrijpen.Bossie schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 22:59:
[...]
De clubs geven er zeker wel om, maar voor de spelers is het gewoon niet te doen om in deze temperaturen te spelen zeker icm kunstgras.
Het is duidelijk dat de ploegen die deze omstandigheden gewend zijn in het voordeel zijn. Gisteren was ook een leuk voorbeeld met een knalrode DiMarco die sjokkend over het veld ging terwijl hij normaalgesproken een kilometervreter is.
Het walking voetbal is afgefloten
Ben het helemaal met je eens hoor dat de omstandigheden meespelen, maar ik denk dat ze ook fluiten als die prima zijn. Ze willen gewoon actie, de gemiddelde spanningsboog is daar nog lager.
Ik vond dat eerlijk gezegd bij Jorinho ook, maar die heeft getoond een heel goede en belangrijke leider te zijn.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 19:32:
Kepa naar Arsenal, bizarre aankoop imo. Wat vind je ervan @HollowGamer
Kepa vind ik een beetje mixed. We hadden wel een goede nummer 2 nodig, maar volgens mij is hij ook goed in de rest zenuwachtig maken. Hij komt mij een beetje vervelend over, en ook wat foutjes vaak. Raya zal gewoon eerste GK blijven, dus hopelijk kan hij zich schikken in die rol.
Verder zag ik dat we ook gelinked werden aan nog een speler van Chelsea, Manueke. Daar word ik niet warm van (wel van het weer), die vind ik echt enorm slecht en overschat. Dan liever een Eze bijvoorbeeld, die wordt ook genoemd.
Hoe tevreden ben jij? Chelsea lijkt ook weer random te kopen, dat vind ik gek. Moeten ze niet eerst verkopen?
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 02-07-2025 10:10 ]
Madueke mag je hebben, kan wel wat dribbelen maar is geen eindproduct. Daarbij ook nogal egoistisch en geen teamspeler.HollowGamer schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 10:09:
[...]
Ik vond dat eerlijk gezegd bij Jorinho ook, maar die heeft getoond een heel goede en belangrijke leider te zijn.
Kepa vind ik een beetje mixed. We hadden wel een goede nummer 2 nodig, maar volgens mij is hij ook goed in de rest zenuwachtig maken. Hij komt mij een beetje vervelend over, en ook wat foutjes vaak. Raya zal gewoon eerste GK blijven, dus hopelijk kan hij zich schikken in die rol.
Verder zag ik dat we ook gelinked werden aan nog een speler van Chelsea, Manueke. Daar word ik niet warm van (wel van het weer), die vind ik echt enorm slecht en overschat. Dan liever een Eze bijvoorbeeld, die wordt ook genoemd.
Hoe tevreden ben jij? Chelsea lijkt ook weer random te kopen, dat vind ik gek. Moeten ze niet eerst verkopen?
Tja het word weer zo'n zomer vrrees ik, hoop nog steeds op een transferban ofzo.
Vandaag Joao Pedro van Brighton gehaald voor 60 a 70 miljoen. Snap niet wat we met hem moeten en voor dat bedrag al zeker niet. Delap is opzich wel een goede koop, ook gezien zijn afkoopclausule.
En inderdaad, dringend tijd dat we wat verkopen. Jackson, Felix, Mudryk(onverkoopbaar nu) Nkunku, Broja,... moeten allemaal weg
Nee, het is Bizar dat die 80! miljoen € heeft gekost en nu voor 6! miljoen € wordt verkochtChelseamarre123 schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 19:32:
Kepa naar Arsenal, bizarre aankoop imo.

Oei, even 74 miljoen verlies(als ik goed reken)
2018 op een zeven jarig contract. Ik zie een boekwinst van 5 miljoen pond.JAN-B schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 17:46:
[...]
Nee, het is Bizar dat die 80! miljoen € heeft gekost en nu voor 6! miljoen € wordt verkocht![]()
OF Joao Felix vorig jaar voor 65 miljoen gehaald, na een halfjaar verhuren aan AC Milan waar die niet veel betekende en nu alweer te koop.JAN-B schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 17:46:
[...]
Nee, het is Bizar dat die 80! miljoen € heeft gekost en nu voor 6! miljoen € wordt verkocht![]()
Eze, Madueke, wat moeten ze ermee. Een spits die er 20-25 per jaar in ramt, die hebben ze nodig. Of investeren in een fatsoenlijke vervanger voor Partey, die ook nog langere tijd meegaat dus geen 31jarige.HollowGamer schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 10:09:
[...]
Ik vond dat eerlijk gezegd bij Jorinho ook, maar die heeft getoond een heel goede en belangrijke leider te zijn.
Waarom zou je Madueke halen als je Saka en Nwaneri hebt? Ik snap echt niet wat ze aan het klooien zijn als die geruchten blijken te kloppen
Mbt Partey, is Zubimendi inmiddels al eens bevestigd?toolkist schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:10:
[...]
Eze, Madueke, wat moeten ze ermee. Een spits die er 20-25 per jaar in ramt, die hebben ze nodig. Of investeren in een fatsoenlijke vervanger voor Partey, die ook nog langere tijd meegaat dus geen 31jarige.
Waarom zou je Madueke halen als je Saka en Nwaneri hebt? Ik snap echt niet wat ze aan het klooien zijn als die geruchten blijken te kloppen
Ik bedoel die bizar natuurlijk op eenzelfde manier als een 'vreselijk' of 'verschrikkelijk'Chelseamarre123 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 10:38:
Bizar? Vreselijk gewoon. Vorige week nog getrouwd

Twente komt eraan!
Ik hoorde het net. Erg. Klap voor Liverpool.JoteW schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 11:12:
[...]
Ik bedoel die bizar natuurlijk op eenzelfde manier als een 'vreselijk' of 'verschrikkelijk'
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ook voor de non-Liverpool fans.
Ik vond hem een goede voetballer, en hij kwam mij altijd als aardig over. Soms wat makkelijk vallen wellicht, maar dan stond hij weer op en hij werkte heel hard. Hij was ook belangrijk voor Liverpool in elk opzicht (aanvallen, terugvallen, etc.), en ik vond hem juist iemand die gericht een actie maakte, en niet blind was (waar de meeste schijnbaar fan van zijn tegenwoordig - ik vind die vooral veel showboaten).
Ben er stil van, mooi dat onze club (en andere) dat ook begrijpen.
[ Voor 16% gewijzigd door HollowGamer op 03-07-2025 13:54 ]
Heeft ook 3 kinderen, en zijn broer (wat we niet moeten vergeten), is dus ook omgekomen.Chelseamarre123 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 10:38:
Bizar? Vreselijk gewoon. Vorige week nog getrouwd
Ik weet niet hoe je iemand dat moet gaan vertellen, voor dat werk zou ik echt totaal niet gemaakt zijn.
Verder wel weer de usual comments op social media: 'je kent hem niet', 'gebeurt dagelijks met andere', .. ik kon Chester Bennington ook niet, maar zijn muziek/stem was altijd belangrijk voor mij. Dat het bij andere gebeurt, is net zo erg, daar gaat het helemaal niet over.
toen was er een hele discussie of hij te hard had gereden, weet ik nog.
Reyes (Wikipedia: José Antonio Reyes)JAN-B schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 17:34:
(ben even zijn naam vergeten) Dit doet me denken aan die Spaanse voetballer van Arsenal, jaren geleden, toch ook overleden na een auto-ongeluk in Spanje![]()
toen was er een hele discussie of hij te hard had gereden, weet ik nog.
Hij had te hard gereden, hier is het even afwachten. Het voelt een beetje voor mij alsof de band te warm was, en bij het inhalen daardoor is geklapt. Verder zijn er de laatste tijd veel te doen om deze auto's op gebied van veiligheid. Wil dus even afwachten wat uit onderzoekt komt.
Reyes heb ik niet zo meegemaakt als Jota, volgde voetbal nog niet zo en destijds was voetbal kijken te duur.
Dat maakt voor mij wel een verschil, maar natuurlijk het niet minder erg. Bij Reyes was er ook een familielid, en ik kan mij niet voorstellen hoe je iemand dat moet gaan vertellen.
Ik zie ze nog afsluiten naar 30 seconden, en in Amerika moet het show zijn. Dus treurigheid hoort er niet erg bij, denk ik tenminste.
Hopelijk zit ik fout, maar heb er een hard hoofd in. Voor mensen uit Portugal zie ik dit toch echt wel als een verlies, en ook het verhaal met alles eromheen. Maar goed, de show moet verder.
Hij weigert de aanbiedingen van Barcelona & Bayern en blijft Athletic de Bilbao trouw. Hij verlengt tot liefst 2035!
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Een held, omdat hij zelf met Barca persoonlijk rond is en die interesse gebruikt heeft voor een sterk verbeterd contract bij Bilbao?Jebus4life schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 13:11:
Wat een held is Nico Williams.
Hij weigert de aanbiedingen van Barcelona & Bayern en blijft Athletic de Bilbao trouw. Hij verlengt tot liefst 2035!
Twente komt eraan!
@JoteW Hij had al een hoog loon, Bilbao betaald sowieso veel salaris om hun beste spelers te behouden. Dacht dat die rond 10 miljoen zat per jaar.
Fans waren ook tegen hem gekeerd omdat die weg wou wat ook belachelijk is
Kan je het hem kwalijk nemen dat hij qua contractonderhandeling het onderste uit de kan haalt?JoteW schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 13:37:
[...]
Een held, omdat hij zelf met Barca persoonlijk rond is en die interesse gebruikt heeft voor een sterk verbeterd contract bij Bilbao?
Clubs proberen toch ook voor dubbeltje op de eerste rij te zitten?
Hij is niet slim, net als Kane en hoe moeilijk ik het ook kan toegeven, van Persie, moet je uit eindelijk toch eens weggaan voor prijzen.Jebus4life schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 13:11:
Wat een held is Nico Williams.
Verder vind ik hem niet zo super als mensen hem maken. Hij is zeker een goede speler voor elke club, maar had hem graag op dat niveau hoger gezien.
Ik denk wel dat er clauses zijn opgenomen, zodat hij bijvoorbeeld bij degradatie of als het Europees tegenvalt, weg mag.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 13:42:
Toch bizar dat hij blijft. Bij Bilbao gaat hij niet veel winnen, maar blijkbaar had Barcelona de middelen niet om hem in te schrijven. Een verlenging van 10jaar is ook wel crazy.
@JoteW Hij had al een hoog loon, Bilbao betaald sowieso veel salaris om hun beste spelers te behouden. Dacht dat die rond 10 miljoen zat per jaar.
Fans waren ook tegen hem gekeerd omdat die weg wou wat ook belachelijk is
Verder blijf ik het verrassend vinden dat er mensen zijn die Barca in elk opzicht verdedigen. Ik snap nog steeds niet hoe je iemand kan inschrijven, terwijl Ajax dat dan weer niet mag. Erg eerlijk is het niet, bij alle twee een puinhoop, maar bij Barca mag je meedoen in de Europese top..
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 04-07-2025 14:22 ]
Zeg ook niet dat het hem te verwijten valt, maar is het chique? Nee, gebeurd het vaker? Ja.Megupe schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 14:03:
[...]
Kan je het hem kwalijk nemen dat hij qua contractonderhandeling het onderste uit de kan haalt?
Clubs proberen toch ook voor dubbeltje op de eerste rij te zitten?
Maar om 'm dan gelijk een 'held' te noemen..
Twente komt eraan!
Held gaat ook wel ver inderdaad.JoteW schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 14:30:
[...]
Zeg ook niet dat het hem te verwijten valt, maar is het chique? Nee, gebeurd het vaker? Ja.
Maar om 'm dan gelijk een 'held' te noemen..
Hij is een goede speler met een erg goede zaakwaarnemer.
Inmiddels ook boetes voor clubs in Europa die hun financiën niet op orde hebben.Gynnad schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 21:55:
Roemrucht Olympique Lyon teruggezet naar Ligue 2 na schuld van 175 miljoen - https://nos.nl/l/2572368
Zo daar wordt hard opgetreden, zouden ze in Spanje en Engeland ook eens moeten doen.
🚨 Aston Villa, Barcelona , Chelsea, AS Roma and Lyon are all fined by UEFA for breaching financial Fair Play regulations.
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 4 juli 2025
Chelsea: 20M€
Barcelona: 15M€
Lyon: 12.5M€
Aston Villa: 11M€
Roma: 3M€ pic.twitter.com/odds8PEHr6
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Financieel wanbeleid met boetes bestraffen lijkt me niet effectief vanuit ethisch oogpunt, maar gezien de hoogte ook niet efficiënt want ze lachen om dit soort bedragen.Gynnad schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 18:54:
[...]
Inmiddels ook boetes voor clubs in Europa die hun financiën niet op orde hebben.
[Embed]
Uitsluiten van Europees voetbal is denk ik een effectievere straf.
Juich ik alleen maar toe. Hopelijk nu eens een normaler transferbeleid bij Chelsea. Zou ook gaan om een boete van 31 miljoen + mogelijk nog eens 60 miljoen voorwaardelijk. Ook nog is 9 miljoen erbij voor andere kostenovertreding van de squad...Gynnad schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 18:54:
[...]
Inmiddels ook boetes voor clubs in Europa die hun financiën niet op orde hebben.
[Embed]
Of omdat Barcelona hem niet kan garanderen dat er geen gezeik komt met z'n registratie, zoals bij bijvoorbeeld Olmo?JoteW schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 13:37:
[...]
Een held, omdat hij zelf met Barca persoonlijk rond is en die interesse gebruikt heeft voor een sterk verbeterd contract bij Bilbao?
Wat waarschijnlijk verder totaal niet meetelt voor toekomstige FFP, dus dat maakt die eigenaren echt geen zak uit.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 19:07:
[...]
Juich ik alleen maar toe. Hopelijk nu eens een normaler transferbeleid bij Chelsea. Zou ook gaan om een boete van 31 miljoen + mogelijk nog eens 60 miljoen voorwaardelijk. Ook nog is 9 miljoen erbij voor andere kostenovertreding van de squad...
Uitsluiten voor een jaar, dat is het enige wat werkt
De transfer is stuk gelopen, omdat Barca geen clausule wilde waarbij Williams transfervrij kon vertrekken bij registratie problemen. Eentje die bijv. Olmo wel heeft.toolkist schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 19:34:
[...]
Of omdat Barcelona hem niet kan garanderen dat er geen gezeik komt met z'n registratie, zoals bij bijvoorbeeld Olmo?
En hij gaat nu naar verluidt netto meer verdienen dan het aanbod van Barcelona. Dit vanwege gunstige belastingen in de regio voor profvoetballers.
Is het financieel wanbeleid of niet voldoen aan de extra regels van de UEFA?Megupe schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 19:02:
[...]
Financieel wanbeleid met boetes bestraffen lijkt me niet effectief vanuit ethisch oogpunt, maar gezien de hoogte ook niet efficiënt want ze lachen om dit soort bedragen.
Uitsluiten van Europees voetbal is denk ik een effectievere straf.
Denk niet een club als Chelsea hier wakker van ligt, cost of doing business
Ben het er wel mee eens dat als de UEFA wil dat dit idd serieus word genomen, dat er dan wel andere maatregelen moeten gaan komen dan het spekken van hun eigen kas.
Wel een leuke dag voor Barcelona, leuke boete en geen Nico Williams (wat eigenlijk ook maar het gelijk van speler/club meteen bevestigd)
Ook als ze hadden gezegd van niet, snap ik dat volkomen.
Het is allemaal zo binnensmonds en zacht.
Ik vind de schema’s voor voetballers écht ronduit extreem.
https://youtube.com/shorts/G0350agNJ1I?si=tyiPledbxBihLrLL
[ Voor 15% gewijzigd door Mosin op 05-07-2025 19:57 ]
Rouleren.Mosin schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 19:56:
Ik vind de schema’s voor voetballers écht ronduit extreem.
beideHollowGamer schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 21:04:
Knap dat ze beide spelen, veel respect voor.
Ik krijg een dubbel gevoel dat jij liever ziet dat je favoriete club verliest, maar goedChelseamarre123 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:51:
Dubbel, had ze liever eruit zien gaan zodat ze enigzins nog wat extra vakantie kunnen krijgen voor het nieuwe seizoen.
Volgende wedstrijd is tegen Palmeiras dus de kans is groot dat we naar de halve finale gaan.
Omdat dit toernooi niks voor stelt en niemand iets boeit. Als we volgend seizoen 7de worden is het weer crisis daar gaat een eventuele finale of winst van dit WK niet aan helpen.JAN-B schreef op zondag 6 juli 2025 @ 12:38:
[...]
Ik krijg een dubbel gevoel dat jij liever ziet dat je favoriete club verliest, maar goed
Als er een ploeg waarvoor het prijzengeld niet uit maakt dan is het Chelsea, ik snap dat je dan idd een voorkeur voor een uitgeruste selectie hebt voor het nieuwe seizoen.Chelseamarre123 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 12:51:
[...]
Omdat dit toernooi niks voor stelt en niemand iets boeit. Als we volgend seizoen 7de worden is het weer crisis daar gaat een eventuele finale of winst van dit WK niet aan helpen.
Gisterenavon Real afgezet met 2-0 in de 85e minuut ofzo, lees ik vanochtend dat er in de laatste 5-10 minuten meer is gebeurt dan de rest van de pot

Sportief is deze competitie voor niemand wat. Ik ken ook letterlijk amper fans die het actief volgen.Bossie schreef op zondag 6 juli 2025 @ 12:58:
[...]
Als er een ploeg waarvoor het prijzengeld niet uit maakt dan is het Chelsea, ik snap dat je dan idd een voorkeur voor een uitgeruste selectie hebt voor het nieuwe seizoen.
Gisterenavon Real afgezet met 2-0 in de 85e minuut ofzo, lees ik vanochtend dat er in de laatste 5-10 minuten meer is gebeurt dan de rest van de pot
Een club als Arsenal is nu lekker uitgerust en kan binnen een week fris aan de voorbereiding beginnen.
Terwijl City en Chelsea nog aan hun vakantie moeten beginnen.
Idem voor Real VS Barcelona komend seizoen
Eens, ik heb inmiddels een paar potjes meegepakt en heb meermaals gezien dat de spelers van de europese clubs er ook zin in hebben.Chelseamarre123 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 13:10:
[...]
Sportief is deze competitie voor niemand wat. Ik ken ook letterlijk amper fans die het actief volgen.
Een club als Arsenal is nu lekker uitgerust en kan binnen een week fris aan de voorbereiding beginnen.
Dadelijk even 3 dagen vakantie en dan staat er weer een seizoen met een zomer toernooi te wachten als ik me niet vergis.
Bassie en Adriaan
Je kunt het ook zelf even opzoeken, zo moeilijk is het niet.
Het waren zijn ex-teamgenoten en beste vrienden. Als je het buitenlands voetbal volgt (of het nieuws over WK voor Clubs) dan is het wel bekend.
[ Voor 39% gewijzigd door HollowGamer op 07-07-2025 22:56 ]
De hotels zijn al verkocht aan Chelsea, het dames elftal is al verkocht aan Chelsea, nu moeten er toch andere inkomstenbronnen aangeboord worden en dan is dit toernooi wel handig.Bossie schreef op zondag 6 juli 2025 @ 12:58:
Als er een ploeg waarvoor het prijzengeld niet uit maakt dan is het Chelsea, ik snap dat je dan idd een voorkeur voor een uitgeruste selectie hebt voor het nieuwe seizoen.
Ik had ook geen idee dat je het over Jota had, dus wellicht lag het toch niet aan de lezer....HollowGamer schreef op zondag 6 juli 2025 @ 14:58:
[...]
Bassie en Adriaan
Verder lijkt me het niet zo moeilijk, het waren twee van zijn ex-teamgenoten en beste vrienden.
@HollowGamer Als je zo reageert overweeg ik om niet meer te reageren op jouw (vaak vage) verhalen;HollowGamer schreef op zondag 6 juli 2025 @ 14:58:
[...]
Bassie en Adriaan
Verder lijkt me het niet zo moeilijk, het waren twee van zijn ex-teamgenoten en beste vrienden.
en moeilijk
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 07-07-2025 10:47 ]
Het is inderdaad beter als je niet meer reageert op mij. Heb al vaker gemerkt dat je mij labelt als iemand die vaag is. Ik heb autisme, dus mijn zinnen en formuleren kunnen soms wat minder goed zijn. Maar ik probeer toch altijd wel mijn best te doen om iets bij te dragen aan het topic.JAN-B schreef op maandag 7 juli 2025 @ 10:39:
[...]
@HollowGamer Als je zo reageert overweeg ik om niet meer te reageren op jouw (vaak vage) verhalen;
en moeilijkhet gaat dus over Jota, ik moet even weten wie 2 ex-teamgenoten / vrienden zijn, die nu op het WK clubs spelen
In mijn post geef ik duidelijk aan dat het om ex-spelers van hem gaat. Wie dat dan precies is, vind ik eigenlijk nog niet eens zo interessant. Het waren mensen die hem kende, dat had ik korter kunnen zeggen, vind het nogal onrespectvol dat ik naam, land en geboortedatum er straks bij moet zetten, anders vind je het te vaag.
Ik voel mij uiterst onprettig als mensen mij labelen als wazig of raar. We zijn allemaal raar, en allemaal hebben we wel iets. Ik hoop dat je bij bekende daar toch iets beter mee omgaat. Dus gewoon negeren, dat doe ik ook bij sommige.
[ Voor 36% gewijzigd door HollowGamer op 07-07-2025 23:10 ]
Ik weet niet of het echt super veel uitmaakt. De vakanties en rust zijn gewoon in het algemeen te weinig.Chelseamarre123 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 13:10:
[...]
Sportief is deze competitie voor niemand wat. Ik ken ook letterlijk amper fans die het actief volgen.
Voor mij mogen bijvoorbeeld interlands echt wel een stuk minder. Met de Nations League is het al spannender, maar je zou ook gewoon kunnen kiezen voor doordeweekse competitie en beker wedstrijden. Dan houd je de afstanden ook kleiner.
Ik hoop toch dat ze ooit eens komen met een soort fitness systeem. Dat je zeg maar zoveel wedstrijden mag spelen binnen X bepaalde tijd. Dan zouden teams ook geforceerd worden meer te wisselen. Enige nadeel is wel dat voor veel teams uit lager divisies dit weer niet mogelijk is.
Rice heeft bijvoorbeeld alles wel gespeeld, en bij jullie ook altijd wel de vaste spelers. Misschien moet daar een andere opzet in komen.
Maar on topic, vandaag beginnen de kwalificatie rondes voor de Champions League weer, altijd mooi om die uitslagen te volgenHollowGamer schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 21:04:
Knap dat ze beide spelen, veel respect voor.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik typte dat tijdens de wedstrijd, maar snap wat je zegt, niet iedereen kijkt WK voor Clubs, dus had er meer bij moeten zetten.Gynnad schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 06:57:
Met alle respect voor je bovenstaande bericht @HollowGamer , maar dit bericht hieronder is nogal vaag. Niet heel gek dat daar een reactie op komt dat het niet helemaal duidelijk is.
[...]
Maar on topic, vandaag beginnen de kwalificatie rondes voor de Champions League weer, altijd mooi om die uitslagen te volgen
Dat iemand je steeds een vaag iemand noemt, dat snap ik dan weer niet. Dan kan je beter het negeren, dan dat je iemand persoonlijk gaat labelen.
Ik verwacht nu trouwens ook een reactie.. wamt hoe laat is die dan en op welke zender? En welke uitslagen wil je dan volgen?
[ Voor 13% gewijzigd door HollowGamer op 08-07-2025 11:35 ]
Dat doet ie niet, hij noemt je bericht vaagHollowGamer schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 08:23:
[...]
Ik typte dat tijdens de wedstrijd, maar snap wat je zegt, niet iedereen kijkt WK voor Clubs, dus had er meer bij moeten zetten.
Dat iemand je steeds een vaag iemand noemt, dat snap ik dan weer niet.
Dat is toch niet alleen hier het geval maar in het voetbal in het algemeen.. Geld geld geldJAN-B schreef op maandag 7 juli 2025 @ 10:41:
[...]
Het gaat hier steeds minder over Buitenlands voetbal, geloof ik..
Als het over Arsenal gaat mag ik toch wel reagerenHollowGamer schreef op maandag 7 juli 2025 @ 22:53:
Het is inderdaad beter als je niet meer reageert op mij.
Ik vind jou niet vaag, de tekst komt soms een beetje vaag over.Heb al vaker gemerkt dat je mij labelt als iemand die vaag is.
Dat wist ik al, heb dat in een ander topic eens gelezen.Ik heb autisme, dus mijn zinnen en formuleren kunnen soms wat minder goed zijn.
Dat waarderen weMaar ik probeer toch altijd wel mijn best te doen om iets bij te dragen aan het topic.
Die ken ik dus niet, zoveel verstand van voetbal heb ik ook weer nietIn mijn post geef ik duidelijk aan dat het om ex-spelers van hem gaat.
Nee hoor, als je gewoon 2 namen had genoemd, hadden we deze discussie niet gehad.vind het nogal onrespectvol dat ik naam, land en geboortedatum er straks bij moet zetten, anders vind je het te vaag.
Excuses.Ik voel mij uiterst onprettig als mensen mij labelen als wazig of raar.
Nous restons en Ligue 1 🔴🔵Gynnad schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 21:55:
Roemrucht Olympique Lyon teruggezet naar Ligue 2 na schuld van 175 miljoen - https://nos.nl/l/2572368
Zo daar wordt hard opgetreden, zouden ze in Spanje en Engeland ook eens moeten doen.
L’Olympique Lyonnais se félicite de la décision, rendue ce jour par la DNCG, de maintenir le Club en Ligue 1.
Vrij vertaald : Degradatie Olympique Lyon teruggedraaid
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
YouTube: What On Earth Is Going On At Lyon? (2024 Update)gambieter schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:59:
En zo wordt walgelijk financieel gedrag weer beloond. Zie ook Vitesse.
Het schijnt inderdaad een zooi te zijn en op hetzelfde niveau als Vitesse te opperen. Deze was uit 2024, maar hij heeft dacht ik ook nog een latere video gemaakt over de issues bij Lyon.
Ik dacht te herinneren dat de jeugd teams ook niet meer bestaan, door deze financiële wanhoop.
[ Voor 21% gewijzigd door HollowGamer op 09-07-2025 17:25 ]
Goeie voorspelling van jouChelseamarre123 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 12:51:
daar gaat een eventuele finale of winst van dit WK niet aan helpen.
Chelsea in de finale tegen Parijs of Madrid.
Op dit moment 87 miljoen dollar verdiend door de finale te halen. Laten we nu hopen dat het bestuur nergens een 17 jarige fransman voor 25miljoen koopt.JAN-B schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:32:
[...]
Goeie voorspelling van jou![]()
Chelsea in de finale tegen Parijs of Madrid.
Gezien de matige tabelhelft met de 2 Braziliaanse teams wel beetje verplicht om de finale te halen. Hoe Inter en City dit uit handen hebben gegeven is me een raadsel.
Mooie transfer voor Kudus, goede speler ook wel!
Twente komt eraan!
Van de nummer 14 naar de nummer 17 van de PL.JoteW schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 18:26:
https://www.voetbalzone.n...tspur/bltb597abd95c723e4b
Mooie transfer voor Kudus, goede speler ook wel!
55 miljoen pond is beduidend minder dan de vraagprijs vorige zomer.
[ Voor 9% gewijzigd door tomavic op 09-07-2025 18:40 ]
Tottenham is nog altijd een grotere club en kan ook een keer een kneiter beroerd seizoen hebben.. Kan wel een mooi project worden als ze daar een keer op aantal bepalende posities door gaan selecteren en nieuwe spelers aantrekkentomavic schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 18:38:
[...]
Van de nummer 14 naar de nummer 17 van de PL.
Twente komt eraan!
De spelers van RM zijn ook wel echt verwende gasten zeg. Ik kan er niet naar kijken.Mawlana schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:22:
PSG is niet te stoppen...
Ze spelen wel Europees, toch?tomavic schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 18:38:
[...]
Van de nummer 14 naar de nummer 17 van de PL.
Kudus is een leuke speler, maar kan ook onzichtbaar zijn. Zeker geen slechte speler, maar hebben ze daar al niet genoeg van bij Spurs?
CL he dankzij de EL winst.HollowGamer schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:53:
[...]
Ze spelen wel Europees, toch?
Kudus is een leuke speler, maar kan ook onzichtbaar zijn. Zeker geen slechte speler, maar hebben ze daar al niet genoeg van bij Spurs?
Lijkt me een prima en typische Spurs aankoop. Net niet goed genoeg voor de top.
Denk dat ze hem zeker kunnen gebruiken. Son is ook al aardig op leeftijd en van Richarlison word je ook niet vrolijk.
Maar wat een bedrag weer, 60 miljoen word de nieuwe standaard ofzo.
Zubimendi, Joao Pedro, Gittens, Reijnders, Cunha, Elanga..
Allen voor dit bedrag of meer verkocht deze zomer
Volgens mij zijn ze Inter (Milaan) vergeten..
Maar hoe zit het met Gyokeres (hoe spreek je dat eigenlijk uit
Ik lees dat Arsenal belangstelling heeft, en iets van 65/70 miljoen wil betalen.
Volgens mij nog wel wat meer dan dat, als je bonussen meetelt (iets van 10-15m)JAN-B schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 17:40:
Arsenal is goed bezig, 3e aankoop al, Norgaard van Brentford.
Maar hoe zit het met Gyokeres (hoe spreek je dat eigenlijk uit) van Sporting ?
Ik lees dat Arsenal belangstelling heeft, en iets van 65/70 miljoen wil betalen.
Plaatje gaat over de world cup, niet over de clJAN-B schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 17:32:
[...]
Volgens mij zijn ze Inter (Milaan) vergeten..
Nee, de tekenaar heeft Inter Miami verkeerd geschreven, moest Inter Milan zijnChelseamarre123 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 18:24:
Plaatje gaat over de world cup, niet over de cl
Norgaard is de opvolger van Jorinho, die was ook al wat ouder, maar heeft dezelfde leiders kwaliteiten.JAN-B schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 17:40:
Arsenal is goed bezig, 3e aankoop al, Norgaard van Brentford.
Maar hoe zit het met Gyokeres (hoe spreek je dat eigenlijk uit) van Sporting ?
Overigens is er een leuk filmpje met Norgaard en zijn zoon: https://www.reddit.com/r/...it_cult_hero_status_here/
Helaas komt de buitenspeler van Chelsea eerst (Madueke), ik vind die niet veel (ook niet als backup).
Gyokeres is nog altijd niet klaar, als het aan Sporting ligt duurt het nog wel even, dat deze toen ook met andere spelers - ze zijn erg lasting zaken mee te doen. Het kan zijn dat wij gaan schakelen naar Rodriyo (Real Madrid) of die van RB (geen idee welke van de twee).
Het verhaal gaat dat we ondanks Norgard, Madueke, Kepa en Zubi, dus nog openstaan voor posities, aangezien Trossard waarschijnlijk weggaat.
Zucht, dit zijn alle Knock out wedstrijden van PSG op de CWC. Miami was de eerste na de groepsfaseJAN-B schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 17:47:
[...]
Nee, de tekenaar heeft Inter Miami verkeerd geschreven, moest Inter Milan zijn
Goeie deal van Chelsea hoor. 35 miljoen betaald en nu verkopen voor 60 + bonussen voor een speler die niet voldeed. Blij dat die weg is, zijn ego is verschrikkelijk. Snap niet waarom Arsenal hem wiltHollowGamer schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 18:25:
[...]
Norgaard is de opvolger van Jorinho, die was ook al wat ouder, maar heeft dezelfde leiders kwaliteiten.
Overigens is er een leuk filmpje met Norgaard en zijn zoon: https://www.reddit.com/r/...it_cult_hero_status_here/
Helaas komt de buitenspeler van Chelsea eerst (Madueke), ik vind die niet veel (ook niet als backup).
Gyokeres is nog altijd niet klaar, als het aan Sporting ligt duurt het nog wel even, dat deze toen ook met andere spelers - ze zijn erg lasting zaken mee te doen. Het kan zijn dat wij gaan schakelen naar Rodriyo (Real Madrid) of die van RB (geen idee welke van de twee).
Het verhaal gaat dat we ondanks Norgard, Madueke, Kepa en Zubi, dus nog openstaan voor posities, aangezien Trossard waarschijnlijk weggaat.
Er zijn heel veel Arsenal fans die zich hetzelfde afvragen..Chelseamarre123 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 18:27:
[...]
Goeie deal van Chelsea hoor. 35 miljoen betaald en nu verkopen voor 60 + bonussen voor een speler die niet voldeed. Blij dat die weg is, zijn ego is verschrikkelijk. Snap niet waarom Arsenal hem wilt
@HollowGamer Je bent niet de enige, er is een petitie gestart door Arsenal supporters die tegen de komst van Madueke zijn.HollowGamer schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 18:25:
aangezien Trossard waarschijnlijk weggaat.
En Trossard: dat kon je verwachten, was altijd/vaak invaller en niet eens blij als hij een doelpunt scoorde.
Ik zou hem om echt niet meer willen als ik fan van Arsenal was.HollowGamer schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 18:25:
Vooralsnog Dost 2.0 qua prestaties in Portugal, waardeloos gedrag nu ie z'n zin niet krijgt (wie zegt dat ie dat niet nog een keer doet als zeg Barccelona hem straks wil als vervanger Lewandowski), een ego van heb ik jou daar (schaart zichzelf in het rijtje Lewandowski-Kane-Haaland wat natuurlijk echt nergens op slaat...) Hard pass wat mij betreft.
Hij is echt wel van ander niveau dan Dost. Echt een topspits en de manier waarop die zijn doelpunten maakt.toolkist schreef op zondag 13 juli 2025 @ 15:41:
[...]
Ik zou hem om echt niet meer willen als ik fan van Arsenal was.
Vooralsnog Dost 2.0 qua prestaties in Portugal, waardeloos gedrag nu ie z'n zin niet krijgt (wie zegt dat ie dat niet nog een keer doet als zeg Barccelona hem straks wil als vervanger Lewandowski), een ego van heb ik jou daar (schaart zichzelf in het rijtje Lewandowski-Kane-Haaland wat natuurlijk echt nergens op slaat...) Hard pass wat mij betreft.
Vind vooral Sporting dom, 70 miljoen is een prima bedrag. Ga gewoon in schoonheid uit elkaar na 3 jaar.
Ik lees net dat hij maar 2 seizoenen bij Sporting heeft gespeeld;Chelseamarre123 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 16:38:
Hij is echt wel van ander niveau dan Dost. Echt een topspits en de manier waarop die zijn doelpunten maakt.
Vind vooral Sporting dom, 70 miljoen is een prima bedrag. Ga gewoon in schoonheid uit elkaar na 3 jaar.
De grote vraag is: waarom scoorde hij in Portugal zoveel, en lukte het bij Brighton, Swansea en Coventry niet
Maar al wel 27. Die miljoenen zie je dus nooit meer terug en je hebt net als bij eredivisiespelers nul garantie dat hij het in de PL ook gaat doen.Chelseamarre123 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 16:38:
[...]
Hij is echt wel van ander niveau dan Dost. Echt een topspits en de manier waarop die zijn doelpunten maakt.
Lekker Neves, maar als ik de beelden terug zie vraag ik me ook af waarom Cucurella opeens zo op hem inspringt?Chelseamarre123 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 21:53:
Chelsea speelt PSG helemaal zoek in de finale, niet verwacht dit. Palmer geweldig vandaag.
Wat een vreselijk domme rode kaart van Joao Neves, zeg. Als je 3-0 achterstaat in de 85e minuut, dan aan het haar van Cucurella gaan trekken. Alleen voor de domheid zou je hem al een half jaartje moeten schorsen, zodat hij naar school lan gaan.Chelseamarre123 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 21:53:
Chelsea speelt PSG helemaal zoek in de finale, niet verwacht dit. Palmer geweldig vandaag.
Ik denk dat het vooral een impulsieve reactie is, heb het nu 3-4x gezien en blijf me afvragen wat Cucurella daar nu eerst doet?gambieter schreef op zondag 13 juli 2025 @ 23:06:
[...]
Wat een vreselijk domme rode kaart van Joao Neves, zeg. Als je 3-0 achterstaat in de 85e minuut, dan aan het haar van Cucurella gaan trekken. Alleen voor de domheid zou je hem al een half jaartje moeten schorsen, zodat hij naar school lan gaan.
Haren trekken als "impulsieve" reactie? Het is toch geen jong grietje?Bossie schreef op zondag 13 juli 2025 @ 23:07:
Ik denk dat het vooral een impulsieve reactie is, heb het nu 3-4x gezien en blijf me afvragen wat Cucurella daar nu eerst doet?
Cucurella zorgt dat Joao Neves hem niet kan verrassen, doen verdedigers continu. Ik denk dat Joao Neves het uit frustratie deed, omdat ze weggespeeld zijn.
Cucurella was wel 1 van de misselijkste spelers toen ie bij Getafe speelde, die zal vast niet helemaal niks gedaan/gezegd hebben.gambieter schreef op zondag 13 juli 2025 @ 23:09:
[...]
Haren trekken als "impulsieve" reactie? Het is toch geen jong grietje?
Cucurella zorgt dat Joao Neves hem niet kan verrassen, doen verdedigers continu. Ik denk dat Joao Neves het uit frustratie deed, omdat ze weggespeeld zijn.
Hij springt er gewoon in, geen bal of niets in de buurt. Dan kun je een reactie verwachten.gambieter schreef op zondag 13 juli 2025 @ 23:09:
[...]
Ik praat de reactie niet goed, maar vind het gewoon van beide een rare actie waarbij ik de actie van Neves als reactie zie.
Cucurella heeft dit weer uitgelokt, is echt een vreslijk irritante speler. Paar minuten ervoor ging die ook al makkelijk neer.gambieter schreef op zondag 13 juli 2025 @ 23:09:
[...]
Vind persoonlijk die aanslag net van Mendes veel erger. Nkunku had zo zijn been kunnen breken
Het is nog steeds een vervelende etter. Maar haren trekken, dat is kleuterschool.toolkist schreef op zondag 13 juli 2025 @ 23:11:
Cucurella was wel 1 van de misselijkste spelers toen ie bij Getafe speelde, die zal vast niet helemaal niks gedaan/gezegd hebben.
Haha, Luis Enrique gaat slaan. Wat een imbecielen.
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 13-07-2025 23:16 ]

Dat ben ik uiteraard helemaal met je eens. Mijn post was niet bedoeld om het gedrag van Neves goed te praten ofzogambieter schreef op zondag 13 juli 2025 @ 23:14:
[...]
Het is nog steeds een vervelende etter. Maar haren trekken, dat is kleuterschool.
Haha, Luis Enrique gaat slaan. Wat een imbecielen.
Mooi plaatje ook met Palmer. Zou die wel weten wie Trump isJeroenNietDoen schreef op maandag 14 juli 2025 @ 09:21:
Chelsea en Trump liften samen de cup. John Terry zal trots zijn
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken