terechte winst voor Palace, Liverpool was te mak en gelaten. Wirtz misaankoop van het jaar, die presteert waanzinnig slecht in al zijn wedstrijden tot nu toe.
Altijd zo geweest met VAR. Er is een bepaalde minimum grens om de scheids te overrulen, dwz ze moeten zeker zijn dat de scheids fout zat.toolkist schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 18:05:
Bij twijfel volgen ze de scheids zn beslissing tegenwoordig.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Arne Slot moet nog leren om gracieus met een verliespartij om te gaan. Beetje een zure verliezer, dan hebben ze wat van Arteta te zeggen.
[ Voor 34% gewijzigd door Slasher op 27-09-2025 18:09 ]
Elect a clown, expect a circus.
Daar is dit jaar juist veel meer nadruk op gekomen tov voorgaande jarengambieter schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 18:07:
[...]
Altijd zo geweest met VAR. Er is een bepaalde minimum grens om de scheids te overrulen, dwz ze moeten zeker zijn dat de scheids fout zat.
Sky heeft meer met Liverpool. De rest wordt inderdaad altijd afgemaakt, ook al is het terecht klagen over iets.Slasher schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 18:08:
Arne Slot moet nog leren om gracieus met een verliespartij om te gaan. Beetje een zure verliezer, dan hebben ze wat van Arteta te zeggen.
Slot staat altijd bij die vierde man, je wordt er wel moe van. En vreemd ook dat het geen heel was, bij wegwerp gebaar Salah.
Ik heb die actie niet gezien, wel die speler die eigenlijk al met rood door zijn agressiviteit van het veld had gemogen. Dacht dat jullie daar Enzo en die naast hem (even naam kwijt) voor hadden?Chelseamarre123 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 17:14:
Chelsea weer met 10 na weeral een onnodige noordrem. Niks ervaring in dit team, ongeloofelijk.
Zeker wetenJeroenNietDoen schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 17:34:
Een verlies voor Slot, dat zou lekker zijn

Niet zo negatiefMaar ik vrees dat het vast wel weer winst in verlenging zal worden.
Wie schreef hier dat Mats Wieffer (ex Fey) een miskoop zou zijn
had vorig seizoen last van blessures, maar had gisteren een lekkere invalbeurt en de assist bij de 1 - 2 van Brighton, en zelfs nog 1 - 3 door Welbeck.
Had wel iets meer verwacht van Xavi bij Spurs, nu weer bijna verloren van Wolves - die dus allerlaatste staan - maar in de 94e minuut nog 1 - 1.
Had wel iets meer verwacht van Xavi bij Spurs, nu weer bijna verloren van Wolves - die dus allerlaatste staan - maar in de 94e minuut nog 1 - 1.
Nou, MotD gekeken.
- de Brentford speler had rood moeten krijgen, VAR weer eens fout.
- Chelsea: terecht rood voor Chalobah.
- Chelsea: je moet wel stekeblind zijn als VAR om geen penalty te geven voor de schop in Minteh's gezicht door Gusto.
De uitslagen daarentegen waren wel goed, de nederlagen van Liverpool, Chelsea, Spurs en ManU waren allemaal terecht.
- de Brentford speler had rood moeten krijgen, VAR weer eens fout.
- Chelsea: terecht rood voor Chalobah.
- Chelsea: je moet wel stekeblind zijn als VAR om geen penalty te geven voor de schop in Minteh's gezicht door Gusto.
De uitslagen daarentegen waren wel goed, de nederlagen van Liverpool, Chelsea, Spurs en ManU waren allemaal terecht.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Volgens mij was Spurs 1 gelijkspel, 1 - 1 tegen Wolvesgambieter schreef op zondag 28 september 2025 @ 12:51:
Moeten wij nog wel even winnen bij Newcastle, ik hoop dat het geen 4 - 4 wordt, net als in 2011
Tiote, tering wat een comeback was dat van Newcastle zeg.JAN-B schreef op zondag 28 september 2025 @ 12:58:
[...]
Volgens mij was Spurs 1 gelijkspel, 1 - 1 tegen Wolves![]()
Moeten wij nog wel even winnen bij Newcastle, ik hoop dat het geen 4 - 4 wordt, net als in 2011
Oh ja, my badJAN-B schreef op zondag 28 september 2025 @ 12:58:
[...]
Volgens mij was Spurs 1 gelijkspel, 1 - 1 tegen Wolves![]()

Gelukkig dat Liverpool fan Sander Westerveld nog even kan razen over die aftrap van Arsenal tegen Liverpool en voorspellen dat de goals bij Newcastle - Arsenal uit setpieces komen.
De bias van die man druipt er vanaf, wannabe Carragher...
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-09-2025 17:28 ]
Tja, daar had ik de pingel wel gegeven. Dat Pope per ongeluk de bal licht raakt is geen "bal spelen". Elders op het veld gegarandeerd een vrije trap.
En dan dat gebeuren met de handdoek en Califiori
. Ik denk dat de bloeddruk van Arteta door het dak schiet
En dan dat gebeuren met de handdoek en Califiori
[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 28-09-2025 18:00 ]
Ik snap de technische uitleg wel maar de bal rolt min of meer over Pope zijn schoen.gambieter schreef op zondag 28 september 2025 @ 17:53:
Tja, daar had ik de pingel wel gegeven. Dat Pope per ongeluk de bal licht raakt is geen "bal spelen". Elders op het veld gegarandeerd een vrije trap.
Onverdiende voorsprong voor Newcastle, dat zul je dan altijd zien. Woltemade bam.
Gabriel is een huilebalk bij de goal. Zo overdreven neergaan bij licht contact, hij is normaal wel sterker.
Gabriel is een huilebalk bij de goal. Zo overdreven neergaan bij licht contact, hij is normaal wel sterker.
De meeste spelers draaien een slecht eerste seizoen bij een nieuw club om het een miskoop te noemen is het nog een beetje vroeg voorGrindtegel schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 18:06:
. Wirtz misaankoop van het jaar, die presteert waanzinnig slecht in al zijn wedstrijden tot nu toe.
Dat is social media vandaag te dag. En de media neemt dit over.bie100 schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:22:
[...]
De meeste spelers draaien een slecht eerste seizoen bij een nieuw club om het een miskoop te noemen is het nog een beetje vroeg voor
Geldt ook voor trainers. Amorim zal over ongeveer een maand helemaal lekker gaan.bie100 schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:22:
[...]
De meeste spelers draaien een slecht eerste seizoen bij een nieuw club om het een miskoop te noemen is het nog een beetje vroeg voor

Meer serieus, Wirtz ziet er wel traag uit als hij de bal heeft. Lijkt alsof hij teveel tijd nodig heeft om na te denken. Misschien is dat wennen, maar je ziet vaker spelers die een meter tekort komen voor de PL het uiteindelijk wel maken dan spelers die mentaal een tikkeltje te traag zijn. Maar inderdaad, we gaan het zien.
[ Voor 32% gewijzigd door Exactor it op 28-09-2025 18:33 ]
Ben bang dat we vandaag verliezen. Gabriel zag daar echt heel slecht uit. Penalty is het denk ik niet, maar zul je zien dat een ander team het komende week wel zo meekrijgt.
Die zal er wel uitvliegen inderdaad maar had zou zo kunnen dat het een maand later lekker gaatExactor it schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:31:
[...]
Geldt ook voor trainers. Amorim zal over ongeveer een maand helemaal lekker gaan.
Hij is zenuwachtig bang om fouten te maken als die zijn zelfvertrouwen terug krijg komt het wel goedExactor it schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:31:
[...]
Meer serieus, Wirtz ziet er wel traag uit als hij de bal heeft. Lijkt alsof hij teveel tijd nodig heeft om na te denken. Misschien is dat wennen, maar je ziet vaker spelers die een meter tekort komen voor de PL het uiteindelijk wel maken dan spelers die mentaal een tikkeltje te traag zijn. Maar inderdaad, we gaan het zien.
[ Voor 46% gewijzigd door bie100 op 28-09-2025 18:45 ]
Snap nooit waarom hij er zit. Kan alleen over Liverpool praten, en al het andere vergelijken met Liverpool.JeroenNietDoen schreef op zondag 28 september 2025 @ 17:27:
Gelukkig dat Liverpool fan Sander Westerveld nog even kan razen over die aftrap van Arsenal tegen Liverpool en voorspellen dat de goals bij Newcastle - Arsenal uit setpieces komen.
Zet er dan maar Lens neer.
Ik gok ook dat die voorlopig blijft zitten. Denk nog zeker tot aan december.bie100 schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:42:
[...]
Die zal er wel uitvliegen inderdaad maar had zou zo kunnen dat het een maand later lekker gaat
Nee denk dat ze heb niet zo lang aanhouden als die weer een paar wedstrijdjes verliestHollowGamer schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:45:
[...]
Ik gok ook dat die voorlopig blijft zitten. Denk nog zeker tot aan december.
De grote vraag is meer wie zetten ze er dan voor
T zal wel te duur zijn om zn contact af te kopen, want inderdaad die gast voegt echt 0,0 toe anders dan Liverpool ophemelen.JeroenNietDoen schreef op zondag 28 september 2025 @ 17:27:
Hij is bijna weg. Vorige week kreeg hij 'support from the board' En deze week verschijnen er allerlei berichten over opvolgers. Dat is allemaal geen toeval. Mijn kleine gok is dat hij weg is net voor de international break en dat de opvolger direct kan beginnen. Oh en dat er niks veranderd want de coach is niet het probleem bij United. Het probleem is dat club rot is van binnen door de eigenaren.bie100 schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:48:
[...]
Nee denk dat ze heb niet zo lang aanhouden als die weer een paar wedstrijdjes verliest
De grote vraag is meer wie zetten ze er dan voor
Mjah maar wie weet wat je ervoor in de plaats krijgt... Wesley Sneijder of Van der Vaarttoolkist schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:56:
[...]
T zal wel te duur zijn om zn contact af te kopen, want inderdaad die gast voegt echt 0,0 toe anders dan Liverpool ophemelen.
Ze zullen wel voor Glasner willen gaan voordat Chelsea besluit dat Maresca ook niet de juiste man is.Exactor it schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:58:
[...]
Hij is bijna weg. Vorige week kreeg hij 'support from the board' En deze week verschijnen er allerlei berichten over opvolgers. Dat is allemaal geen toeval. Mijn kleine gok is dat hij weg is net voor de international break en dat de opvolger direct kan beginnen. Oh en dat er niks veranderd want de coach is niet het probleem bij United. Het probleem is dat club rot is van binnen door de eigenaren.
Die gaat op de stip, kan niet anders
edit: oh blijkbaar toch wel... naja als die regels zo zijn dan is dit een prim beslissing
edit: oh blijkbaar toch wel... naja als die regels zo zijn dan is dit een prim beslissing
[ Voor 55% gewijzigd door toolkist op 28-09-2025 19:20 ]
Neu Viaplay, we hoeven de laatste minuten niet te zien.
Zit in de verlenging van Newcastle - Arsenal. Stopt de stream er ineens mee..

Thanks for watching!
Wat een prutsers bij Viaplay. Hopelijk gaan ze snel failliet.
Dit kan echt niet, heb het maar weer eens doorgegeven aan hun chat.Polycom schreef op zondag 28 september 2025 @ 19:27:
Thanks for watching!
Please Prime of Apple, neem het over.
De coach is wel onderdeel van het probleem in dit geval. Hij blijft maar aan zijn filosofie vasthouden maar weigert te zien dat de spelers dat niet aankunnen. Zijn wissels werken ook niet, er zitten geen mechanismes in.Exactor it schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:58:
Hij is bijna weg. Vorige week kreeg hij 'support from the board' En deze week verschijnen er allerlei berichten over opvolgers. Dat is allemaal geen toeval. Mijn kleine gok is dat hij weg is net voor de international break en dat de opvolger direct kan beginnen. Oh en dat er niks veranderd want de coach is niet het probleem bij United. Het probleem is dat club rot is van binnen door de eigenaren.
Nou, de goal hebben we nog gezien gaan ze zeggen.
Poeh gelukkig niet.... anders waren de rapen gaar......gambieter schreef op zondag 28 september 2025 @ 19:31:
Hebben jullie de Gabriel BAM! gemist???
Ik heb gelukkig die beslissende goal niet gemist, want voor de zekerheid steeds de pagina ververst. Maar wat een blunder weer van Viaplay. Amateurs zijn het.
Yup gemist...gambieter schreef op zondag 28 september 2025 @ 19:31:
Ik doe morgen een belletje naar ViaPlay, en dat gaat geen fijne dag voor diegene aan de lijn worden.
Nou nou, daar kan diegene ook niets aan doen. Ik heb gewoon een mailtje gestuurd, met wat ik heb ervaren, waarom ik het een probleem vind en hoe ze dit in de toekomst gaan voorkomen. Aan een boze beller wordt niemand gelukkiger van.JeroenNietDoen schreef op zondag 28 september 2025 @ 19:47:
[...]
Yup gemist...
Ik doe morgen een belletje naar ViaPlay, en dat gaat geen fijne dag voor diegene aan de lijn worden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hahahaha dat meen je niet. Ik zal er maar om lachen. Maar wat een prutsers bij Viaplay.gambieter schreef op zondag 28 september 2025 @ 19:31:
Doen ze de laatste weken regelmatig tegen het einde van de wedstrijd. Echt prutswerk ja.Mosin schreef op zondag 28 september 2025 @ 20:52:
[...]
Hahahaha dat meen je niet. Ik zal er maar om lachen. Maar wat een prutsers bij Viaplay.
Klopt, had 2 weken terug ook een soort gelijk iets bij een PL wedstrijd.Exactor it schreef op zondag 28 september 2025 @ 21:05:
[...]
Doen ze de laatste weken regelmatig tegen het einde van de wedstrijd. Echt prutswerk ja.
Tijdens wedstrijden van Bayern ook al heel vaak problemen gehad. Toen ik gisteren Mainz 05 - Dortmund opzette leek de kwaliteit van het beeld écht matig.
Misschien ook maar eens mailen. Helaas heb ik geen problemen bij gehouden, anders hadden ze me een gratis jaar abonnement mogen geven
Ik gok dat het komt doordat er minder mensen zijn, en het nu gaat vanuit hun hoofdkantoor. Het leek ook weer heel erg lang te duren, ruim 3/4 minuten.Exactor it schreef op zondag 28 september 2025 @ 21:05:
[...]
Doen ze de laatste weken regelmatig tegen het einde van de wedstrijd. Echt prutswerk ja.
Zie net wat beelden passeren van Newcastle - Arsenal. Maar hoezo was dat geen handsball en penalty voor Newcastle.
Ook die 1-2 is weer de grijze zone opzoeken met het hinderen van de keeper door Saliba.
Ook die 1-2 is weer de grijze zone opzoeken met het hinderen van de keeper door Saliba.
Bal ging via zn voet, dan is het geen strafbaar handsChelseamarre123 schreef op zondag 28 september 2025 @ 22:04:
Zie net wat beelden passeren van Newcastle - Arsenal. Maar hoezo was dat geen handsball en penalty voor Newcastle.
Je maakt een grapje hoop ik, duidelijker word het niet.toolkist schreef op maandag 29 september 2025 @ 00:08:
[...]
Bal ging via zn voet, dan is het geen strafbaar hands
Zijn hand/arm was gewoon in de lucht. Gewoon een 100 procent penalty, regels zijn echt zo absurd en willekeurig elke week
Als je zo een sliding ingaat met je hand zo de lucht in en hij raakt de bal is het gewoon hands.
:strip_exif()/f/image/FGeUvYTWtCmsFJK1bPqC62kx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rKS7P0FxWb0PRzkA4BWS4B5u.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee dat is gewoon serieus en hoe de regels ook zijn. Bal bewust spelen en dan tegen je hand aan is gewoon geen strafbaar handsChelseamarre123 schreef op maandag 29 september 2025 @ 00:27:
[...]
Je maakt een grapje hoop ik, duidelijker word het niet.
Zijn hand/arm was gewoon in de lucht. Gewoon een 100 procent penalty, regels zijn echt zo absurd en willekeurig elke week
Als je zo een sliding ingaat met je hand zo de lucht in en hij raakt de bal is het gewoon hands.
[Afbeelding][Afbeelding]
Dat is de huidige interpretatie van de regels. Onzinnig imo, net als de "bal aanraken is bal spelen" bij de niet-gegeven Arsenal-pingel. Op zich balanceert zich dat wel in deze wedstrijd.Chelseamarre123 schreef op maandag 29 september 2025 @ 00:27:
Je maakt een grapje hoop ik, duidelijker word het niet.
Er was nog een moment van een schot op doel waarbij Bruno de bal met zijn hand raakt. Op zich kan die daar weinig aan doen. Dat was ook geen pingel. Volgens mij had de VAR daar niet eens naar gekeken.toolkist schreef op maandag 29 september 2025 @ 01:00:
[...]
Nee dat is gewoon serieus en hoe de regels ook zijn. Bal bewust spelen en dan tegen je hand aan is gewoon geen strafbaar hands
Dat van Gabriel, ik snap dat als je op snelheid in komt sliden dat je arm niet strak langs je lichaam zit.
Op zich vind ik het wel goed, pingels moeten ook niet te makkelijk gegeven worden.
Voor mij zou de regel juist heel simpel moeten zijn: maak je bewust hands of niet?gambieter schreef op maandag 29 september 2025 @ 01:26:
[...]
Dat is de huidige interpretatie van de regels. Onzinnig imo, net als de "bal aanraken is bal spelen" bij de niet-gegeven Arsenal-pingel. Op zich balanceert zich dat wel in deze wedstrijd.
Ik zie dat hier niet zo in terug. Gabriel glijdt over dat veld, geen idee hoe snel hij die arm omlaag krijgt.
Dat vind ik ook als iemand zijn hand omhoog heeft, en dat helemaal niet door heeft. Nu gaan spelers bewust mikken op handen en armen, daar zijn de regels niet voor bedoeld.
Verder mag er ook wel worden gekeken naar de prestaties van Gabriel. Dat duwtje was echt niet zwaar, hij moet gewoon blijven staan. Maar daar zijn de scheidsrechters schuldig aan, door overal voor te fluiten of de VAR voor alles te gebruiken.
Hoe was dit belletje nog?JeroenNietDoen schreef op zondag 28 september 2025 @ 19:47:
[...]
Yup gemist...
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
Ik dacht dat ze geen telefoon helpdesk hadden? Desondanks wel goed dat mensen klagen, heb het zelf ook over de chat gedaan, dit kan echt niet meer.
Dan laat ik de 720p en betere Prime ervaring, nog buiten beschouwing.
Dat is een onwerkbare regel, hoe weet je of dat bewust was? Gewoon je handen bij le lichaam houden, nu probeert men zich breder te maken met de armen, en tja, dan probeer je er voordeel van te hebben.HollowGamer schreef op maandag 29 september 2025 @ 19:16:
Voor mij zou de regel juist heel simpel moeten zijn: maak je bewust hands of niet?
Ik zie dat hier niet zo in terug. Gabriel glijdt over dat veld, geen idee hoe snel hij die arm omlaag krijgt.
Dat vind ik ook als iemand zijn hand omhoog heeft, en dat helemaal niet door heeft. Nu gaan spelers bewust mikken op handen en armen, daar zijn de regels niet voor bedoeld.
Het is alleen die domme aanvulling dat als de bal je eerst elders raakt en dan de uitgestrekte arm, dat het dan geen hands is.
Zoals gezegd, slechte regels, maar gisteren was het mooi in evenwicht. Beide clubs hadden een pingel moeten hebben
Niet. Geen telefonische servicedesk zag ik. Je kan een FAQ browsen, dat was het.
@Ramzzz Sorry, maar snap de foto even niet
Het is geen grensrechter, dus een steward? en wat heeft ze in haar handen
Gaat om de boarding.JAN-B schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:12:
[...]
@Ramzzz Sorry, maar snap de foto even niet
Het is geen grensrechter, dus een steward? en wat heeft ze in haar handen
Edit: inhoudelijk kan ik em verder niet uitleggen overigens
[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 30-09-2025 15:21 ]
Tijdens de wedstrijd hoorde ik van de commentator dat toevalligerwijs Arsenal en Port Vale de enige 2 clubs in het engelse voetbal die geen verwijzing hebben in de clubnaam naar de plaats/regio waar ze vandaan komen.toolkist schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:20:
[...]
Gaat om de boarding.
Edit: inhoudelijk kan ik em verder niet uitleggen overigens
Dat zou het kunnen zijn, ik vond het wel een grappig feitje.
[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 30-09-2025 15:24 ]
Offtopic :JeroenNietDoen schreef op maandag 29 september 2025 @ 19:40:
[...]
Niet. Geen telefonische servicedesk zag ik. Je kan een FAQ browsen, dat was het.
Er staat een telefoonnummer bij de contact opties.
:strip_exif()/f/image/wdwpWnI1FbaICs0EixVgHBzn.png?f=user_large)
[ Voor 3% gewijzigd door wndlr op 30-09-2025 15:25 ]
Snap hem nog steeds niet, en ja, heb net de boarding uitgebreid en vergroot bestudeerd
Slasher in "[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026"JAN-B schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:32:
[...]
Snap hem nog steeds niet, en ja, heb net de boarding uitgebreid en vergroot bestudeerd
Port Vale lijkt op een plaatsnaam maar dat is het niet. Geography teachers zijn aardrijkskundeleraren. Die zijn helemaal in verwarring omdat ze op de landkaart blijven zoeken naar Port Vale.
Klein grapje. Niet heel grappig maar moet kunnen.
Klein grapje. Niet heel grappig maar moet kunnen.
Makkelijke penalty weer bij Atalanta - Brugge
Twente komt eraan!
Geen LIV fan, maar nu hetzelfde bij hun.JoteW schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:18:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die van Galatasaray was ook een goedkope zegJoteW schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:18:
Je loopt zelf tegen iemand aan, gaat rollebollen, en je krijgt een penalty.Chelseamarre123 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 09:56:
[...]
Die van Galatasaray was ook een goedkope zeg
Geen idee waarom er een VAR is?
Wat een heerlijke pas van Yamal.. jammer dat het niet wordt beloond met een goal
Barcelona weer naïef hoog aan het verdedigen in de laatste minuten ipv gewoon de 1-1 te verdedigen
Lekker doelpunt van Caicedo tegen L.iverpool
Dat was een lekkere knaller, inderdaad. Het niet kopen van Guehi en zo verdedigend zwak blijven gaat Liverpool opbreken.
Die ging er lekker in ja!Chelseamarre123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:45:
Lekker doelpunt van Caicedo tegen L.iverpool
Je landgenoot stond prima te keepen vandaag bij United. Hij ving twee voorzetten en duwde de bal weg bij de goal bij een redding. Dat soort acties heb ik al jaren niet meer gezien bij United.
Haha klinkt als standaard keeperwerkExactor it schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:58:
[...]
Die ging er lekker in ja!
Je landgenoot stond prima te keepen vandaag bij United. Hij ving twee voorzetten en duwde de bal weg bij de goal bij een redding. Dat soort acties heb ik al jaren niet meer gezien bij United.
Zeker. Maar na jaren Onana en Bayendir is het puur genieten dat de totaal simpele zaken gebeuren.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:00:
[...]
Haha klinkt als standaard keeperwerk
Daar had Garnacho geel moeten krijgen voor een schwalbe. Wat een snoekduik zonder enig contact.
Hmm hij krijgt wel een heel licht duwtje met dat die vastgehouden wordt. Op die snelheid kan dat je net uit balans brengen.gambieter schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:10:
Daar had Garnacho geel moeten krijgen voor een schwalbe. Wat een snoekduik zonder enig contact.
Maar een pingel was het niet.
Er was gewoon contact en echt randje penalty hoor..gambieter schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:10:
Liverpool is echt wel slecht vandaag trouwens. Bizar dat Chelsea nu zo goed speelt en andere wedstrijden dramatisch is.
Wat is die Garnacho toch een akelige aansteller zeg, bahbah
Een hand in je rug voelen is geen overtreding. Dit was echt een 100% schwalbe net als nu weer langs de zijlijn.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:14:
[...]
Er was gewoon contact en echt randje penalty hoor..
Liverpool is echt wel slecht vandaag trouwens. Bizar dat Chelsea nu zo goed speelt en andere wedstrijden dramatisch is.
Nah hij krijgt licht een zetje mee.toolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:17:
[...]
Een hand in je rug voelen is geen overtreding. Dit was echt een 100% schwalbe net als nu weer langs de zijlijn.
Maar tis veelte licht voor een pingel. En ook niet nodig. Chelsea kan op snelheid met dit spel echt wel Liverpool's dinosaurussen overklassen.
Wirtz krijgt veel kritiek dat hij nog niets brengt, maar ik denk dat Kerkez nog veel meer door het ijs is gezakt van de nieuwe aankopen.
Klopt, maar Wirtz heeft een behoorlijk prijskaartje dat zal zeker schelen.gambieter schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:25:
Wirtz krijgt veel kritiek dat hij nog niets brengt, maar ik denk dat Kerkez nog veel meer door het ijs is gezakt van de nieuwe aankopen.
Mjah dat heeft vooral met het prijskaartje te maken.gambieter schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:25:
Maar goed, wat denk je dan Ekitike die op de bank zit. Die jongen is goud waard, maar Isak moet spelen want dat is de prestige aankoop.
Wat lult die commentator nou met zijn "Isak deed niet zoveel"? Die hangt aan James, trekt em achterover en krijgt dan de arm in het gezicht.
Niks pingel.
Niks pingel.
Meteen einde oefening Isak. De betere aankoop van deze zomer komt erin.
Genot om naar te kijken die Ekitike. Jammer dat ie voor slot speelt alleen.
Genot om naar te kijken die Ekitike. Jammer dat ie voor slot speelt alleen.
Schitterend afgemaakt hoor @Chelseamarre123
Wat een heerlijke speler met zijn inzet

Niet onverdiend. Chelsea wilde het meer.
Prachtig puntenverlies van Liverpool
Geweldige Slotfase van Chelsea
Verdiend.

Zo zien we het graag. Lekker gewerkt Chelsea
Tesla M3LR '21
Echt een toptalent die Estevao, kijk er echt naar uit om die meer te zien spelen. Houd zich nog wat in maar als die kan ontploffen kan die echt de absolute top halen denk ik. Slimme speler is het ook en erg geliefd in de groep als.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:24:
Schitterend afgemaakt hoor @Chelseamarre123Wat een heerlijke speler met zijn inzet
Verdiende zege vanuit mijn oogpunt, Liverpool viel me weer tegen. 3x op rij verloren ook
Barca onderuit: 4-1 uit tegen Sevilla
[ Voor 23% gewijzigd door Majin Buu op 05-10-2025 18:36 ]
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
En Lewandowski die bij 2-1 een hink-stap-sprong-penalty mistMajin Buu schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:35:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Geen penalties meegekregen deze keer?Majin Buu schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:35:
Ik heb nu al een paar keer gekeken naar La Liga, maar vind het bij Barca en RM er bovenop liggen.
Zometeen is Juve - Milan, dat wil ik wel gaan kijken.
Helaas welHollowGamer schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 21:26:
Praat Emile altijd zoveel?
Wedstrijd is wel wat saai.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken