Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Slasher schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 20:40:
Dat gebedel van die chelsea spelers om een rode kaart zal ook wel bijgedragen hebben aan de beslissing
Die was ook behoorlijk aan het toneelspelen.Gunner schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 20:41:
[...]
Die waren daar wel druk mee viel me ook op. Het overdreven doorrollen van garnacho ook
How bad is it on a scale from one to Spurs
Als die nou van die bal was afgebleven...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Snap dat "genieten" even nietTjona100 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 20:40:
Heb toch wel beetje medelijden met ze maar ik ga er wel van genieten als ze degraderen
Heb je dan zo,n hekel aan die club, puur omdat ze in dezelfde wijk als je favoriete club zitten?
En als ze degraderen heb je ook geen derby meer
Ja, en als Chelsea goed speelt > woensdag 1 - 4 winnen uit! bij Aston Villa (toch de beste keeper v/d wereld),Chelseamarre123 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 19:56:
Het is echt waardeloos bij Chelsea vandaag.
dan hoor je niks alhier
He?JAN-B schreef op zondag 8 maart 2026 @ 12:36:
[...]
Ja, en als Chelsea goed speelt > woensdag 1 - 4 winnen uit! bij Aston Villa (toch de beste keeper v/d wereld),
dan hoor je niks alhier
Ik kon woensdag niet kijken
Ik heb aan geen een club een hekel, en Tottenham Hotspur is gewoon een gerespecteerde en grote voetbalclub.JAN-B schreef op zondag 8 maart 2026 @ 12:30:
[...]
Snap dat "genieten" even niet![]()
Heb je dan zo,n hekel aan die club, puur omdat ze in dezelfde wijk als je favoriete club zitten?
En als ze degraderen heb je ook geen derby meer
En over genieten gesproken, begrijp jij rivaliteit überhaupt wel in het voetbal? Denk jij dat Ajax supporters gaan huilen van verdriet als Feyenoord bij wijze van zouden degraderen? Hell no.
Die derby kan je alsnog gewoon spelen in de FA/Carabao cup 😉
[ Voor 6% gewijzigd door Tjona100 op 08-03-2026 12:51 ]
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Nah dat gaat meer over de rivaliserende fans die onderling bashen. Als spurs degradeert is dat natuurlijk geweldig om de spurs fans mee te pesten.JAN-B schreef op zondag 8 maart 2026 @ 12:30:
[...]
Snap dat "genieten" even niet![]()
Voor die club is zoiets natuurlijk drama en dat kan zelfs destructief zijn. Je hebt een grote kans op een domino effect. Er zijn legio voorbeelden van Premier League clubs die na degradatie er nooit meer bovenop kwamen.
- Het verschil aan inkomsten voor TV gelden is zo'n 80-90M
- Geen inkomsten meer uit Europees voetbal
Spelers willen ook vertrekken. Het is dus geen gegeven dat je met dit elftal volgend jaar in de Championship balt. Het is echt niet zo dat spurs dan "effe" een jaartje in de 2de versnelling daar doorheen wandelt. Kans is dus gewoon zeer groot dat ze er echt voor moeten strijden. Ze kunnen daar dus gewoon vast blijven zitten.
Maar dat dan allemaal bij elkaar opgeteld, spurs heeft wel een nieuw stadion dat afbetaald moet worden. Zij zijn afhankelijk van bovenstaande inkomsten. Daar is rekening mee gehouden in begrotingen.
Ik liet ChatGPT even een overzichtje bakken. Alleen voor het 1ste jaar betekent het al 250M pond verlies. Dat is inclusief de parachute die ze meekrijgen vanuit de EPL, dat is 45M.
Een spurs dat degradeert is bijna gegarandeerd een financiële catastrofe.
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-03-2026 13:18 ]
Ze zijn net een MLS team, gezien de evenementen die ze hosten in dat nieuwe stadium van de spurs.JeroenNietDoen schreef op zondag 8 maart 2026 @ 13:02:
[...]
Maar dat dan allemaal bij elkaar opgeteld, spurs heeft wel een nieuw stadion dat afbetaald moet worden. Zij zijn afhankelijk van bovenstaande inkomsten. Daar is rekening mee gehouden in begrotingen.
Een spurs dat degradeert is bijna gegarandeerd een financiële catastrofe.
Een fan noemde ze de 'London Jaguars' ipv spurs 😂
Alleen in de MLS degradeer je niet, dat zijn de hoge piefen even vergeten denk ik
Maar die spelers doen het er ook wel om, kijk naar de onnodige rode kaart van van der ven tegen CP bijvoorbeeld. Het lijkt wel of ze niet doorhebben dat ze in een degradatie strijd zitten. Bij West Ham en Forest zie ik veel meer vechtlust
Hun resterende progamma ziet er ook niet rooskleurig uit, crystal palace was eigenlijk cruciaal. Ik zie ze niet winnen van Liverpool uit en Forest thuis komende weken, Atletico ook niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Tjona100 op 08-03-2026 13:17 ]
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Van Romero en v/d Ven weten ze al dat ze komende zomer willen vertrekken.Tjona100 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 13:15:
[...]
Maar die spelers doen het er ook wel om, kijk naar van der ven bijvoorbeeld.
Beide spelers doen anders niet echt aan zelf promotie met hun belabberde gedragJeroenNietDoen schreef op zondag 8 maart 2026 @ 13:16:
[...]
Van Romero en v/d Ven weten ze al dat ze komende zomer willen vertrekken.
Mjah van der Ven zijn blessures doen ook weinig promoten. Die heeft een structureel hamstring probleem.Slasher schreef op zondag 8 maart 2026 @ 14:47:
[...]
Beide spelers doen anders niet echt aan zelf promotie met hun belabberde gedrag
Gisteren krijgt een verdediger van Wrexham voor eenzelfde overtreding rood...
En Galatasarayspelers vallen om de haverklap te makkelijk en veinzen niet bestaande blessures.
Beste kans dat ik de tweede helft niet ga kijken zo. Niet leuk dit.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik ga pas kijken om 21.00u. Zal mij niet verrassen als Spurs nu wel goed speelt en wint.Quad schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 19:27:
Galatasaray - Liverpool moet je echt het geluid uitzetten, wat een verschrikking het publiek. Intens constant gefluit als Liverpool de bal heeft.
En Galatasarayspelers vallen om de haverklap te makkelijk en veinzen niet bestaande blessures.
Beste kans dat ik de tweede helft niet ga kijken zo. Niet leuk dit.
Zal wel leuk zijn, alles beter dan Atletico Madrid.HollowGamer schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 19:30:
[...]
Ik ga pas kijken om 21.00u. Zal mij niet verrassen als Spurs nu wel goed speelt en wint.
nggyu nglyd
Ah, handsbal. Dat is wat anders.
[ Voor 19% gewijzigd door Quad op 10-03-2026 20:16 ]
nggyu nglyd
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hin is dan wel weer consequent in zijn gebrekkige spelregelkennis de andere kant op.
[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 10-03-2026 21:19 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Over welke wedstrijd gaat dit voor diegene die niet kunnen kijken?Quad schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 20:15:
Die telt 100%, keeper wordt gehinderd, maar wel door 2 van z'n eigen teamgenoten.
Ah, handsbal. Dat is wat anders.
Er was op dat moment slechts 1 wedstrijd.Slasher schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 21:17:
[...]
Over welke wedstrijd gaat dit voor diegene die niet kunnen kijken?
nggyu nglyd
Lol, wordt gelijk gewisseld. Dit is wel hard.
[ Voor 19% gewijzigd door Quad op 10-03-2026 21:22 ]
nggyu nglyd
Ik zie het dacht dat alles gelijktijdig begon.
Wat een figuur.
Poeh na 16 minuten heel hard idd.Quad schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 21:21:
Atletico gaat als een speer over Tottenham heen. Zelfs de keeper van Tottenham doet aan werkweigering.
nggyu nglyd
Weinig hard aan als je als keeper 2x zo enorm in de fout gaat. Hem laten staan zou totaal onverantwoord zijn.Quad schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 21:21:
Atletico gaat als een speer over Tottenham heen. Zelfs de keeper van Tottenham doet aan werkweigering.
Vernedering dit.Grindtegel schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 21:30:
tottenham, how low can you go? sjongejonge
nggyu nglyd
Dan nog steeds een harde keuze. Voor een keeper is een wissel desastreus.toolkist schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 21:31:
[...]
Weinig hard aan als je als keeper 2x zo enorm in de fout gaat. Hem laten staan zou totaal onverantwoord zijn.
nggyu nglyd
Ja verschrikkelijk. Hopelijk voeren ze straks een regel in dat VAR het dan alsnog terug kan draaien.toolkist schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 21:31:
Gozubuyuk die Alvarez vermanend toe aan het spreken is dat ie moet wachten tot ie fluit, terwijl ie echt net in een overduidelijke schwalbe is getrapt (waar dan ook nog de 4-0 uit valt)...
Wat een figuur.
Alvarez behoort beloond te worden met een gele kaart, niet met een doelpunt
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Voor Tottenham zijn 2 van zulke grote fouten dat ookQuad schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 21:32:
[...]
Dan nog steeds een harde keuze. Voor een keeper is een wissel desastreus.
't zijn geen F-jes die hier staan te voetballen he, als die keeper zich hier al niet voor kan focussen?
Ik geef niet aan dat het niet terecht is. T is gewoon een vernederende wissel. Van alle spelers de minstgewisselde positie wordt binnen notime vervangen.toolkist schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 21:34:
[...]
Voor Tottenham zijn 2 van zulke grote fouten dat ook
't zijn geen F-jes die hier staan te voetballen he, als die keeper zich hier al niet voor kan focussen?
nggyu nglyd
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vicario was tot vanavond de eerste keeper. Waarom Kinsky de voorkeur heeft gekregen is onduidelijk en vooral juist in een Champions League wedstrijd. Zijn CL-debuut zelfs.Quad schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 21:31:
Wel in eerste instantie geweldige reflexen van die nieuwe Tottenhamkeeper. Maar niet genoeg.
Hard gelag. Nu heb je 2 ontevreden keepers.
*edit* Vicario maakte ook veel fouten, dus de keuze om hem te wisselen was niet gek. Alleen voor een CL-wedstrijd is niet ideaal.
[ Voor 13% gewijzigd door Focus89 op 10-03-2026 21:41 ]
Tudor neemt zijn beslissingen met een magjc ball.Focus89 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 21:37:
Vicario was tot vanavond de eerste keeper. Waarom Kinsky de voorkeur heeft gekregen is onduidelijk en vooral juist in een Champions League wedstrijd. Zijn CL-debuut zelfs.
Harde keuze, maar hard noodzakelijke keuze. Als je in 15 minuten 2 keer zo faliekant de fout in gaat, dan moet je als trainer wel.Quad schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 21:32:
[...]
Dan nog steeds een harde keuze. Voor een keeper is een wissel desastreus.
Want wanneer grijp je dan in als trainer: als hij nog 1 fout maakt, 2, 3?
[ Voor 10% gewijzigd door Focus89 op 10-03-2026 21:50 ]
edit: oops echt een meter erbuiten
[ Voor 55% gewijzigd door toolkist op 10-03-2026 21:47 ]
En maar roepen tegen de dug out.. Waardeloze scheids dit.Grindtegel schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 21:46:
nederlander helpt nederlander, dat was toch weer rood voor vd ven? mafkees
Hij scoort wel gewoonGrindtegel schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 21:38:
Bayern geeft atalanta ook voetballes en dat met maar 10 man die kunnen voetballen. ik tel opper pannenkoek Jackson maar even niet mee, hoe die bij bayern terecht is gekomen? chapeau voor zijn manager
Haha, scheidsrechter stuurt die Barca speler terug het veld uit nadat hij met een 'blessure' van bij de boarding terug het veld in kruipt.
En terwijl ik dit type, Newcastle op de 1-0!
[ Voor 86% gewijzigd door Quad op 10-03-2026 22:43 ]
nggyu nglyd
Dit is best logisch, boeie deze CL wedstrijd voor Spurs. Die staan op 1punt van degradatie en gezien de vorm en schema is dit echt top prioriteit om erin te blijven en deze wedstrijd te laten schieten door wat spelers rust te geven al is het moraal door deze wedstrijd niet beter geworden.Focus89 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 21:37:
[...]
Vicario was tot vanavond de eerste keeper. Waarom Kinsky de voorkeur heeft gekregen is onduidelijk en vooral juist in een Champions League wedstrijd. Zijn CL-debuut zelfs.
*edit* Vicario maakte ook veel fouten, dus de keuze om hem te wisselen was niet gek. Alleen voor een CL-wedstrijd is niet ideaal.
Terechte strafschop, dat wel, maar zo zuur op 94:24.
En dus 1-1 tussen Newcastle en Barca.
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 10-03-2026 22:55 ]
nggyu nglyd
Een keeper heeft echt geen rust nodig. Verder startte ie ook gewoon met de sterkste 11 beschikbaar.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 22:45:
[...]
Dit is best logisch, boeie deze CL wedstrijd voor Spurs. Die staan op 1punt van degradatie en gezien de vorm en schema is dit echt top prioriteit om erin te blijven en deze wedstrijd te laten schieten door wat spelers rust te geven al is het moraal door deze wedstrijd niet beter geworden.
Vicario speelt zowat alles , voor de rest kregen Solanke, Gallagher, Simons en Palhinha rust. Dus met Vicario zijn dit gewoon 5 spelerstoolkist schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 23:18:
[...]
Een keeper heeft echt geen rust nodig. Verder startte ie ook gewoon met de sterkste 11 beschikbaar.
nggyu nglyd
Dan had ie alsnog een pingel gegeven.Quad schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:31:
Hmm ik weet niet of ik het een penalty vind voor Arsenal.. Ik snap het, maar als scheidsrechter het ff bij het scherm had teruggekeken..
Ik dacht ook dat het een schwalbe was, maar in de replay vanaf de andere kant van het veld zie je dat de torso van de verdediger over de voet schuift en zodoende hem haakt.
Dat kon alleen de VAR goed zien vanaf de juiste hoek.
Ja wel twijfelachtig... Deze hele match is twijfelachtig overigens, wat een armoede weer.Quad schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:31:
Hmm ik weet niet of ik het een penalty vind voor Arsenal.. Ik snap het, maar als scheidsrechter het ff bij het scherm had teruggekeken..
Mwoah, Madueke kon prima blijven staan. Je ziet dat z'n rechtervoet ineens besluit er maar te gaan blijven liggen.JeroenNietDoen schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:34:
[...]
Dan had ie alsnog een pingel gegeven.
Ik dacht ook dat het een schwalbe was, maar in de replay vanaf de andere kant van het veld zie je dat de torso van de verdediger over de voet schuift en zodoende hem haakt.
Dat kon alleen de VAR goed zien vanaf de juiste hoek.
Naja, gegeven, gescoord en door.
nggyu nglyd
Sjah, licht? Zeker. Maar VAR besluit dat het een pingel is en in de basis is dat wel terecht.Quad schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:36:
[...]
Mwoah, Madueke kon prima blijven staan. Je ziet dat z'n rechtervoet ineens besluit er maar te gaan blijven liggen.
Naja, gegeven, gescoord en door.
Daarom zeg ik ook dat ik het snap, bedoel wie valt er niet bij licht contact. Maar het is in mijn ogen wel iets té makkelijk.JeroenNietDoen schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:38:
[...]
Sjah, licht? Zeker. Maar VAR besluit dat het een pingel is en in de basis is dat wel terecht.
Op naar de switch. Er staan 3 interessante potten op het programma.
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 11-03-2026 20:41 ]
nggyu nglyd
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Heb het niet gezien maar, had je het ook een penalty gevonden tegen Arsenal?JeroenNietDoen schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:38:
[...]
Sjah, licht? Zeker. Maar VAR besluit dat het een pingel is en in de basis is dat wel terecht.
Zo 'probeer' ik zelf altijd te kijken als het voor/tegen Ajax is
Mooi hij mist em, gerechtigheid.
[ Voor 19% gewijzigd door toolkist op 11-03-2026 22:16 ]
Dan had ik hem makkelijk gegeven gevonden. Eerste instantie leek het alsof madueke over de bal uitgleedt oid. Maar goed de VAR had het makkelijk terug kunnen draaien. En ik dacht ook dat ze dat zouden doen.toolkist schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 21:47:
[...]
Heb het niet gezien maar, had je het ook een penalty gevonden tegen Arsenal?
[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 11-03-2026 22:30 ]
Zo probeer ik ook te redeneren. Het was super soft en heel makkelijk gegeven. Als het omgekeerd was geweest had ik het ook echt zuur gevonden. Maar een schwalbe was het zeker niet. Probleem is vooral hoe inconsequent penalties gegeven worden, maar dat speelt ook al jaren helaas.toolkist schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 21:47:
[...]
Chelsea kreeg geen voetballes. 2-2 had terechte uitslag geweest maar een idiote beslissing om onze keeper te passeren heeft ons zuur opgebracht.Grindtegel schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 23:03:
Nou op Arsenal na krijgen de PL teams allemaal voetballes deze ronde. Toch wel opmerkelijk dat ze allemaal zo slecht spelen, ook Arsenal
PSG had een XG van 0.87 en was eigenlijk niet goed
misschien het eerste uur ging gelijk op maar een pot duurt 90. Chelsea speelde dan misschien het beste (van de pl teams) maar ze krijgen er wel 5 om de oren, dat is nou niet bepaald goed. overigens gun ik psg en madrid helemaal niks dus is dat wel jammer maar wel dik en dik verdiendChelseamarre123 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 23:11:
[...]
Chelsea kreeg geen voetballes. 2-2 had terechte uitslag geweest maar een idiote beslissing om onze keeper te passeren heeft ons zuur opgebracht.
PSG had een XG van 0.87 en was eigenlijk niet goed
PSg was nergens beter. Werkte aan 200% af en strafte elke fout van Chelsea af.Grindtegel schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 23:25:
[...]
misschien het eerste uur ging gelijk op maar een pot duurt 90. Chelsea speelde dan misschien het beste (van de pl teams) maar ze krijgen er wel 5 om de oren, dat is nou niet bepaald goed. overigens gun ik psg en madrid helemaal niks dus is dat wel jammer maar wel dik en dik verdiend
Nogmaals, 0.87 xG, die hebben eigenlijk amper kansen gecreëerd hoor.
Ik zei hier in eerste instantie:toolkist schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 21:47:
[...]
En dat de VAR check het wel zou afkeuren.JeroenNietDoen schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:34:
[...]
Ik dacht ook dat het een schwalbe was
Maar dan laat men de andere camerahoek zien. En daarin is er wel degelijk contact, de verdediger glijdt in en met zijn torso gaat die aan de voet van Madueke voorbij. Daar is contact waaruit je kunt concluderen dat de speler daarmee uit balans gebracht wordt. Bedenk je dat de VAR het besluit van de scheidsrechter test, niet zoals in Engeland dat de VAR zijn eigen visie oplegt, en dan heeft de VAR geen andere conclusie dan te zeggen dat de scheidsrechter daar volgens de regels een correct besluit neemt.
Is hij nu makkelijk gegeven? Jazeker. Zou die pingel niet gegeven worden had ik het ook geaccepteerd.
Natuurlijk is die terecht gewisseld.
Het was echt weer niet om aan te zien en niet voor het eerst. Geen creativiteit en zoveel misplaatste passes. Ik zie echt niet hoe we op deze manier maar dan ook iets gaan winnen.Grindtegel schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 23:03:
Nou op Arsenal na krijgen de PL teams allemaal voetballes deze ronde. Toch wel opmerkelijk dat ze allemaal zo slecht spelen, ook Arsenal
Arsenal boeit die CL niks meer toch op dit moment? Ik zou alles op de PL gooien zelf.Gunner schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 07:54:
[...]
Het was echt weer niet om aan te zien en niet voor het eerst. Geen creativiteit en zoveel misplaatste passes. Ik zie echt niet hoe we op deze manier maar dan ook iets gaan winnen.
/PSV modus uit
(grapje natuurlijk hè, vanaf plaats 5 mag dat).
Het was natuurlijk al een misstap om hem te laten starten, die was er helemaal niet klaar en had alleen nog maar twee wedstrijden in de league cup gespeeld.Typhone schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 07:38:
Wat is die gefabriceerde ophef over die keeperswissel nu weer? Die kerel werd toch volkomen terecht gewisseld? Doorschutteren en het staat in no time 6-0. Toch valt iedereen over elkaar heen om Tudor aan te pakken. Even een reminder: dit zijn professionals in de Champions League. Niet de G-keeper van Honsdijk Vooruit.
Natuurlijk is die terecht gewisseld.
Gewoon treurig voor zo'n jongen. Helemaal niet klaar voor zulke grote wedstrijden en dan zo af gaan. Gigantische fout van toch al een hele beperkte trainer, die hopelijk nog vele jaren bij Spurs zal blijven.dutchgio schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 10:43:
[...]
Het was natuurlijk al een misstap om hem te laten starten, die was er helemaal niet klaar en had alleen nog maar twee wedstrijden in de league cup gespeeld.
Neto en zijn aanvoerder Enzo zijn een van de meest vervelende spelers uit de PL. Dus hij is wel normaal zo, als het niet de ballenjongen is, dan deelt hij uit aan andere op het veld.
Je spelde Fernandes en Silva verkeerdHollowGamer schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 11:35:
Neto en zijn aanvoerder Enzo zijn een van de meest vervelende spelers uit de PL.
Ik heb het vooral met Chelsea-spelers. Er is niet echt een waar ik iets mee heb.JeroenNietDoen schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 11:39:
[...]
Je spelde Fernandes en Silva verkeerd
Vroeger had je nog Drogba en Kante, nu heb je geen een fatsoenlijke goede speler daar.
Lol wat een haat man.HollowGamer schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 11:35:
https://www.nu.nl/voetbal/6388957/chelsea-speler-neto-baalt-van-incident-met-ballenjongen-zo-ben-ik-normaal-niet.html
Neto en zijn aanvoerder Enzo zijn een van de meest vervelende spelers uit de PL. Dus hij is wel normaal zo, als het niet de ballenjongen is, dan deelt hij uit aan andere op het veld.
Daarbij doet die ballenjongen idioot en deed Neto eigenlijk niks mis.
Haaland: in het algemeen vaak onsportief richting tegenstanders. Heeft ie helemaal niet nodig en het maakt hem als wereldspits dan net niet compleet. Gewoon jammer.
Bernardo Silva: altijd liggen zeiken om kaarten bij scheidsrechters
Bruno Fernandes: ook vreselijk veel zeuren
Messi: lieverdje van velen, maar als je goed oplet laat die heel vaak onsportief gedrag zien. Óók naar medespelers.
Destijds Diego Costa was ook zo'n drol.
En ik kan me goed voorstellen dat iemand zoiets vindt van Ben White of Gabriel. Die kunnen goed irritant doen.
[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-03-2026 12:11 ]
Nou, die douw is erg fout. Niks geleerd van Eden Hazard. Je blijft van de ballenjongens af.Chelseamarre123 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 11:59:
Daarbij doet die ballenjongen idioot en deed Neto eigenlijk niks mis.
Martinelli en Trossard...JeroenNietDoen schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 12:09:
En ik kan me goed voorstellen dat iemand zoiets vindt van Ben White of Gabriel. Die kunnen goed irritant doen.
Prachtige goal van die onuitsprekelijke naam bij PSG, Dat schot voor de 4-2, wow.
It would be a macabre story but relegation needs to happen for Tottenham. Vlijmscherp stuk, maar wel een goede analyse van hoeveel mismanagement er is bij Spurs.
Niks aan de hand, er is er maar 1 in fout en dat is die ballenjongen die Neto ziet aankomen en even de bal achter zen rug wil aankomen. Neto geeft hem een klein duwtje en hij gaat neer alsof die word neergeschotengambieter schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 12:34:
[...]
Nou, die douw is erg fout. Niks geleerd van Eden Hazard. Je blijft van de ballenjongens af.
[...]
Martinelli en Trossard...
Prachtige goal van die onuitsprekelijke naam bij PSG, Dat schot voor de 4-2, wow.
It would be a macabre story but relegation needs to happen for Tottenham. Vlijmscherp stuk, maar wel een goede analyse van hoeveel mismanagement er is bij Spurs.
Oui Neto ne doit jamais faire ça mais j’espère que le ramasseur ne sera plus jamais ramasseur de balle de sa vie. 100% anti jeu à pas vouloir lui donner la balle pic.twitter.com/eHUj7n3WAL
— JYYYCE 🇲🇨 (@jyyyceoff_) 11 maart 2026
[ Voor 4% gewijzigd door Chelseamarre123 op 12-03-2026 14:04 ]
Ik zie het al, dat is een profvoetballer in de dop, zoals die neer gaatChelseamarre123 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 14:04:
[...]
Niks aan de hand, er is er maar 1 in fout en dat is die ballenjongen die Neto ziet aankomen en even de bal achter zen rug wil aankomen. Neto geeft hem een klein duwtje en hij gaat neer alsof die word neergeschoten
[Embed]
Je blijft met je tengels van de ballenjongens af, zo simpel is het. Gelukkig heeft Neto zelf wel door dat ie fout zat, want hoe je dit goed probeert te praten is gewoon jammer.Chelseamarre123 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 14:04:
[...]
Niks aan de hand, er is er maar 1 in fout en dat is die ballenjongen die Neto ziet aankomen en even de bal achter zen rug wil aankomen. Neto geeft hem een klein duwtje en hij gaat neer alsof die word neergeschoten
[Embed]
Nergens is er ophef over, overal lees ik dat de ballenjongen fout zat. Neto wil gewoon snel het spel verder zetten. Niks aan de hand dit, overdrijven is ook een vak steeds hoor.toolkist schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 15:18:
[...]
Je blijft met je tengels van de ballenjongens af, zo simpel is het. Gelukkig heeft Neto zelf wel door dat ie fout zat, want hoe je dit goed probeert te praten is gewoon jammer.
https://www.bbc.com/sport/football/articles/czd8m7plz17oChelseamarre123 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 15:39:
[...]
Nergens is er ophef over, overal lees ik dat de ballenjongen fout zat. Neto wil gewoon snel het spel verder zetten. Niks aan de hand dit, overdrijven is ook een vak steeds hoor.
Zowel Neto als Rosenior die hun excuses aangeboden hebben.
Diego Costa was een reden om Chelsea te gaan kijken, het is nooit saai met hem.JeroenNietDoen schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 12:09:
Sjah haat haat... Haten is iemand echt iets slechts toewensen. Ik haat niet echt een speler. Wel heb ik een hekel aan een aantal spelers die ik erg onsportief / onsympathiek vindt.
Haaland: in het algemeen vaak onsportief richting tegenstanders. Heeft ie helemaal niet nodig en het maakt hem als wereldspits dan net niet compleet. Gewoon jammer.
Bernardo Silva: altijd liggen zeiken om kaarten bij scheidsrechters
Bruno Fernandes: ook vreselijk veel zeuren
Messi: lieverdje van velen, maar als je goed oplet laat die heel vaak onsportief gedrag zien. Óók naar medespelers.
Destijds Diego Costa was ook zo'n drol.
Houd gewoon 2-3 verdedigers “bezig” terwijl deze eigenlijk beter de focus op Hazard zouden moeten hebben.
@toolkist dat is om het ophef af te sluiten. Excuus eruit en weer door met de echte belangrijke dingen.
Als z’n ballenjongen dit soort fratsen uithaalt dan een speler daar prima op reageren icm met een boete voor de thuisploeg.
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 12-03-2026 16:42 ]
Nee dus, daar mag de speler niet fysiek op reageren. Dat laat ie maar aan de scheids/uefa voor een straf achteraf, die zijn daarvoor.Bossie schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 16:39:
@toolkist dat is om het ophef af te sluiten. Excuus eruit en weer door met de echte belangrijke dingen.
Als z’n ballenjongen dit soort fratsen uithaalt dan een speler daar prima op reageren icm met een boete voor de thuisploeg.
oneenstoolkist schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 16:45:
[...]
Nee dus, daar mag de speler niet fysiek op reageren. Dat laat ie maar aan de scheids/uefa voor een straf achteraf, die zijn daarvoor.
Twente komt eraan!
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
:strip_exif()/f/image/q2RVta3f5rzeI1pzWoHKL2R9.jpg?f=fotoalbum_large)