@d-vine Arsenal heeft nog Atletico tussendoor. Maar weer een geweldige pot gezien gisteren. Dat tempo en de passings, de loopptacties. Niet normaal! En uiteraard blij met de overwinning.
Het is een beetje een self fulfilling prophecy met Arsenal.
Ik ben blij met de uitslag, simpelweg omdat we een paar leuke weken tegemoet gaan voor de neutrale toeschouwer.
Wedstrijd helaas zelf niet kunnen zien, maar het is wel bizar dat ondank alle kansen van Arsenal ze eigenlijk niet tot scoren komen. De goal van Havertz tel ik dan even niet mee, want dat was een cadeautje (not zoals het niet rood bij Gabriel).
Beetje jammer dat ik alleen de samenvatting tot mijn beschikking had, deze had ik graag volledig teruggekeken
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
I know, dit is alleen met PL filter om restant van beide teams ik inzichtelijk te makenchim0 schreef op maandag 20 april 2026 @ 05:21:
@d-vine Arsenal heeft nog Atletico tussendoor. Maar weer een geweldige pot gezien gisteren. Dat tempo en de passings, de loopptacties. Niet normaal! En uiteraard blij met de overwinning.
Verwijderd
Arsenal mag dan de halve finales CL hebben.chim0 schreef op maandag 20 april 2026 @ 05:21:
Het inplannen van wedstrijden van City wordt een probleem m.b.t rustdagen. De thuiswedstrijd tegen Crystal Palace is nog niet bevestigd en als City de FA cup finale haalt dan wordt de uitwedstrijd bij Bournemouth ook verschoven.
Klopt, waarom is die fa cup finale zo vroeg dit jaar. Midden in een speeldag zelfs.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2026 @ 07:58:
[...]
Arsenal mag dan de halve finales CL hebben.
Het inplannen van wedstrijden van City wordt een probleem m.b.t rustdagen. De thuiswedstrijd tegen Crystal Palace is nog niet bevestigd en als City de FA cup finale haalt dan wordt de uitwedstrijd bij Bournemouth ook verschoven.
Heeft dat allemaal niet te maken met de WK voorbereiding?
Waarom, feiten mogen genoemd worden toch, of zit er censuur op dit onderwerp op GoT? (dat zou ik echt waanzinnig slecht vinden)Outerspace schreef op maandag 20 april 2026 @ 01:44:
[...]
Maar ook het continu aanhalen van dat beroemde getal begint te vervelenLaat dat aub achterwege, het begint flauw te worden
[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 20-04-2026 09:27 ]
How bad is it on a scale from one to Spurs
Omdat het inhoudelijk niks toevoegt.Slasher schreef op maandag 20 april 2026 @ 09:20:
[...]
Waarom, feiten mogen genoemd worden toch, of zit er censuur op dit onderwerp op GoT? (dat zou ik echt waanzinnig slecht vinden)
Volgens mij omdat het WK al op 11-6 begint. Meestal 3-4 weken van te voren gaan spelers al naar kamp.Chelseamarre123 schreef op maandag 20 april 2026 @ 08:35:
[...]
Klopt, waarom is die fa cup finale zo vroeg dit jaar. Midden in een speeldag zelfs.
Volgens mij moet je de context in mijn post even goed lezen. Maar goed mijn mond moet gesnoerd worden blijkbaar.
Het voegt net zo weinig toe als dat ik elke post over Arsenal zou zeuren over het gedrag van ArtetaSlasher schreef op maandag 20 april 2026 @ 09:54:
[...]
Volgens mij moet je de context in mijn post even goed lezen. Maar goed mijn mond moet gesnoerd worden blijkbaar.
Verwijderd
Net zo vroeg als vorig jaar en de toekomstige edities t/m 2030.Chelseamarre123 schreef op maandag 20 april 2026 @ 08:35:
Klopt, waarom is die fa cup finale zo vroeg dit jaar. Midden in een speeldag zelfs.
Verwijderd
Voor een zomer WK is 2e week van juni een normale start. De competitie eindigt later in vergelijking met andere seizoenen met een eindtoernooi.JeroenNietDoen schreef op maandag 20 april 2026 @ 09:45:
[...]
Volgens mij omdat het WK al op 11-6 begint. Meestal 3-4 weken van te voren gaan spelers al naar kamp.
2024 - speelronde 38 op 19 mei
2018 - speelronde 38 op 13 mei
2016 - speelronde 38 op 15 mei
Dat komt volgens mij omdat vanaf dit seizoen de interlandbreaks langer waren. Ik meen die in Oktober ofzo duurde 2 weken.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2026 @ 10:22:
[...]
De competitie eindigt later in vergelijking met andere seizoenen met een eindtoernooi.
2024 - speelronde 38 op 19 mei
2018 - speelronde 38 op 13 mei
2016 - speelronde 38 op 15 mei
Oh ik dacht me te herinneren dat de FA cup finale altijd de week na de laatste speeldag was.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2026 @ 10:16:
[...]
Net zo vroeg als vorig jaar en de toekomstige edities t/m 2030.
Verwijderd
Je hebt al tijden drie breaks van twee weken met twee interlands in het najaar. Vanaf komend seizoen zijn de september en oktober breaks samengevoegd tot één break van drie weken met vier interlands.JeroenNietDoen schreef op maandag 20 april 2026 @ 10:31:
[...]
Dat komt volgens mij omdat vanaf dit seizoen de interlandbreaks langer waren. Ik meen die in Oktober ofzo duurde 2 weken.
Wat een ellendeVerwijderd schreef op maandag 20 april 2026 @ 15:30:
[...]
Je hebt al tijden drie breaks van twee weken met twee interlands in het najaar. Vanaf komend seizoen zijn de september en oktober breaks samengevoegd tot één break van drie weken met vier interlands.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Oh ik dacht dat dat dit seizoen al begonnen was.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2026 @ 15:30:
[...]
Vanaf komend seizoen zijn de september en oktober breaks samengevoegd tot één break van drie weken met vier interlands.
Bij de Nederlandse variant van de voetbaltopic heb je een topic Randzaken en daar horen zulke dingen thuis. Hier heb je dat niet en dat irriteert mateloos (vooral het constante herhalen) want zoals @toolkist aangeeft, het heeft niets met voetbal te maken.Slasher schreef op maandag 20 april 2026 @ 09:54:
[...]
Toolkist geeft aan dat dat onderwerp niks toevoegt aan het topic, hij zegt niet letterlijk dat het niks met voetbal te maken heeft.chim0 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 04:10:
[...]
zoals @toolkist aangeeft, het heeft niets met voetbal te maken.
Dat het niks toevoegt aan het topic ben ik het op dit moment mee eens. Dat komt dan voornamelijk omdat alles wel gezegd is over het onderzoek en we nu enkel kunnen wachten op de uitslag.
Dat het niets met voetbal te maken heeft, dat ben ik dan niet met je eens. Ja, het heeft niks met een individuele wedstrijd op enig moment te maken. Dat het wel degelijk met voetbal te maken heeft omdat het sinds 2008 zeer sterk de competitie beïnvloed heeft. En dan verwoord ik het nu maar even netjes.
LOL met de David Squires caroon, natuurlijk over City-Arsenal: https://www.theguardian.c...-epic-clash-of-the-titans
De Haaland-Gabriel strijd:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eq2OcVfXaPNk794vZ3BQimoz.jpg?f=user_large)
En Bernardo Silva, dit is echt hoe het voelde:
De Haaland-Gabriel strijd:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eq2OcVfXaPNk794vZ3BQimoz.jpg?f=user_large)
En Bernardo Silva, dit is echt hoe het voelde:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
@JeroenNietDoen Geld is niet gelijk aan prestatie anders had City elk jaar wel de treble gepakt + CL. Ze verliezen ook weleens een wedstrijdje hoor. Geldt overigens voor meer clubs. Hoeveel geld is er wel niet gepompt in United de afgelopen jaren en die kwakkelen ook.
[ Voor 31% gewijzigd door chim0 op 21-04-2026 16:04 ]
Dit ja. Maar, het is uiteindelijk wel een randzaak. Alleen mogelijk 1 met vergaande gevolgen. Dus ookal zou er nu een uitspraak oid komen, dan nog is randzaken wel het juiste topic ervoor. Het blijft iets wat achter de burelen/in de rechtbank uitgevochten wordt/gaat worden, niet op het veld.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 07:18:
[...]
Toolkist geeft aan dat dat onderwerp niks toevoegt aan het topic, hij zegt niet letterlijk dat het niks met voetbal te maken heeft.
Chelsea wordt een beetje weggetikt door Brighton en mag blij zijn dat het maar 1-0 staat. Zou Rosenior er volgend seizoen nog zijn? Hij komt toch erg lichtgewicht over.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Grab them by the balls
Brighton is zo'n leuke ploeg. Erg benieuwd hoe ze het Europees zouden doen.
Brighton is zo'n leuke ploeg. Erg benieuwd hoe ze het Europees zouden doen.
En intussen 2-0. Chelsea wel iets beter in de 2e helft, maar de CL is heel ver weg voor Chelsea, en zelfs Europese kwalificatie kan in gevaar komen.
Volgend seizoen? Wat denk je van komend weekend?gambieter schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 21:25:
Chelsea wordt een beetje weggetikt door Brighton en mag blij zijn dat het maar 1-0 staat. Zou Rosenior er volgend seizoen nog zijn? Hij komt toch erg lichtgewicht over.
Hopen op geen Europees voetbal en eventueel een transferban ofzo. Wat een ellendegambieter schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:22:
En intussen 2-0. Chelsea wel iets beter in de 2e helft, maar de CL is heel ver weg voor Chelsea, en zelfs Europese kwalificatie kan in gevaar komen.
3-0 zelfs, kansloos. Rosenior kwam ook alleen maar omdat hij al in de Boehly-stal zat.
Schone lei... het is nog geen Spurs, maar wat een puinhoop.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:45:
Hopen op geen Europees voetbal en eventueel een transferban ofzo. Wat een ellende
En Leicester City is gedegradeerd uit de Championship. 10 jaar terug de droom, nu de nachtmerrie.
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 21-04-2026 22:58 ]
Aaaaand he's gonegambieter schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 21:25:
Zou Rosenior er volgend seizoen nog zijn?
https://www.thesun.co.uk/...ior-compensation-package/
24M om zijn contract af te kopen lees ik online
[ Voor 29% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-04-2026 18:33 ]
Wat een puinhoop. Ze hebben goede spelers, jong ingekocht, maar met zo'n clubleiding is er gewoon niets aan te doen.
24Mgambieter schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:32:
[...]
Hoop dat hij een goede oprotpremie heeft onderhandeld.
En weer een trainersontslag. Was natuurlijk ook een gigantische gok en miscast om zo'n nobody aan te stellen in zo'n trainers kerkhof als Chelsea.
Maar in het bestuur mogen ook ontslagen vallen.
Ah, dat zag ik niet staan. Wil ik ook wel voor ontslagen worden door Chelsea
Tja, ze konden hem makkelijk halen omdat hij bij een andere Boehly club aangesteld was. Ik snap alleen niet dat hij het zelf heeft geaccepteerd, toch de eigen skills overschat?Chelseamarre123 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:34:
En weer een trainersontslag. Was natuurlijk ook een gigantische gok en miscast om zo'n nobody aan te stellen in zo'n trainers kerkhof als Chelsea.
Hij was echt super arrogant. Weet nog zijn comments bij ons, wij waren even 2 meter of de middenlijn tijdens de warming up.gambieter schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:36:
[...]
[...]
Tja, ze konden hem makkelijk halen omdat hij bij een andere Boehly club aangesteld was. Ik snap alleen niet dat hij het zelf heeft geaccepteerd, toch de eigen skills overschat?
Ik denk dat zowel Man Utd en Chelsea echt de verkeerde managers hebben binnengehaald. Waarom zagen ze dit al niet op het begin?
Daarom geloof ik die 24m ook niet. Ik kan me echt niet voorstellen dat er niet iets van een clausule in zitgambieter schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:36:
[...]
[...]
Tja, ze konden hem makkelijk halen omdat hij bij een andere Boehly club aangesteld was. Ik snap alleen niet dat hij het zelf heeft geaccepteerd, toch de eigen skills overschat?
Misschien kunnen ze een uitwisseling doen met Spurs en UtdChelseamarre123 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:34:
24.000.000,= easy money, tuurlijk zegt ie ja, hoeft ie voor de rest van zijn leven nooit meer wat te doengambieter schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:36:
[...]
Ik snap alleen niet dat hij het zelf heeft geaccepteerd, toch de eigen skills overschat?
Eigenlijk is het onbegrijpelijk dat clubs door het seizoen heen hun manager mogen ontslaan en gewoon een nieuw iemand aanstellen. Los van het feit dat het 8 van de 10 keer alleen maar negatieve gevolgen heeft, is het ook een vorm van competitievervalsing. Je mag ook niet ineens een nieuwe spits binnenhalen ofzo als het allemaal niet loopt.
Als er meer restricties zitten op managers wissels zouden clubs met wanbeleid misschien geforceerd worden om meer vastigheid te creëren intern, en misschien lijken al die falende managers dan toch zo slecht nog niet als ze langer de tijd krijgen.
Als er meer restricties zitten op managers wissels zouden clubs met wanbeleid misschien geforceerd worden om meer vastigheid te creëren intern, en misschien lijken al die falende managers dan toch zo slecht nog niet als ze langer de tijd krijgen.
Geloof het ook niet maar anderzijds, wie stapt er nog in deze job als je weet dat je max 1jaar in dienst blijft zonder oprot premie.toolkist schreef op woensdag 22 april 2026 @ 19:15:
[...]
Daarom geloof ik die 24m ook niet. Ik kan me echt niet voorstellen dat er niet iets van een clausule in zit
Elke trainer die bij z'n huidige club flink minder verdientChelseamarre123 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 20:13:
[...]
Geloof het ook niet maar anderzijds, wie stapt er nog in deze job als je weet dat je max 1jaar in dienst blijft zonder oprot premie.
Haha ja maar ik bedoel meer de absolute toptrainers die we voor kort wel konden binnenhalen.toolkist schreef op woensdag 22 april 2026 @ 20:23:
[...]
Elke trainer die bij z'n huidige club flink minder verdient
Conte,Tuchel..
Types als ik zeg maar wat Enrique, Flick, Alonso gaan zich hier niet aan willen verbranden.
£24m is de max als ze Rosenior's contract in zijn geheel moeten afkopen. Er gaan nu bedragen van £4m rond.
Klinkt al een stuk logischer ja.gambieter schreef op woensdag 22 april 2026 @ 20:49:
£24m is de max als ze Rosenior's contract in zijn geheel moeten afkopen. Er gaan nu bedragen van £4m rond.
4M...ach zo wil ik ook wel ontslagen worden...
Ik doe het zelfs voor de helftJeroenNietDoen schreef op woensdag 22 april 2026 @ 21:13:
4M...ach zo wil ik ook wel ontslagen worden...
Als ze zelfs een nitwit als Rosenior al 4m geven ga ik het voor de helft niet doen hoor 😇
Chelseamarre123 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 20:46:
[...]
...absolute toptrainers ...
...Tuchel..
Tuchel, die de CL won bedoel je het op hem?
Einde verhaal. Benieuwd of Arteta de volgende is?
En Maresca won het club WK. Maar laten we nou niet doen alsof hij een top trainer is.Chelseamarre123 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 23:41:
[...]
Tuchel, die de CL won bedoel je het op hem?
Zonder gekheid: ik vraag me soms af of Guardiola dat wel is. Altijd de beste clubs met de absolute beste spelers maar zodra het niet loopt loopt het ook totaal niet en zie ik heel weinig omzettingen.toolkist schreef op donderdag 23 april 2026 @ 07:02:
[...]
En Maresca won het club WK. Maar laten we nou niet doen alsof hij een top trainer is.
Wie gaat de PL winnen trouwens?
Ik hoop nog steeds Arsenal, en ik denk dat het nog steeds kan maar het zal ongelofelijk lastig worden.
Dat vraag ik me ook af, om de redenen die jij noemt, en ook omdat hij als het even tegenzit de chequebook aangereikt krijgt om zo problemen op te lossen. Ja dat kan iedereen denk ik wel. Ik ben benieuwd hoe hij het doet bij een club waar de financiële mogelijkheden minder zijn,Typhone schreef op donderdag 23 april 2026 @ 10:47:
[...]
Zonder gekheid: ik vraag me soms af of Guardiola dat wel is.
Nou nou, Pep is zeker wel een toptrainer. Als het zo makkelijk was hadden zijn voorgangers ook elk jaar kampioen gespeeld met goed voetbal.Slasher schreef op donderdag 23 april 2026 @ 11:36:
[...]
Dat vraag ik me ook af, om de redenen die jij noemt, en ook omdat hij als het even tegenzit de chequebook aangereikt krijgt om zo problemen op te lossen. Ja dat kan iedereen denk ik wel. Ik ben benieuwd hoe hij het doet bij een club waar de financiële mogelijkheden minder zijn,
Zoals gebruikelijk heel negatiefHollowGamer schreef op donderdag 23 april 2026 @ 00:12:
Einde verhaal.
We gaan het zien > @Slasher heeft nog hoop
De voorgangers bij Barca die dat deden, die bij Bayern idem? Of Mancini en Pelligrini bij City?Chelseamarre123 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 11:54:
[...]
Nou nou, Pep is zeker wel een toptrainer. Als het zo makkelijk was hadden zijn voorgangers ook elk jaar kampioen gespeeld met goed voetbal.
Geen reeksen kampioenschappen misschien, maar ook geen honderden miljoenen per jaar om spelers te kopen
Pep heeft nog nooit een club gemanaged die normaal op de centen moest letten. Ze noemen hem niet voor niets chequebook PepChelseamarre123 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 11:54:
[...]
Nou nou, Pep is zeker wel een toptrainer. Als het zo makkelijk was hadden zijn voorgangers ook elk jaar kampioen gespeeld met goed voetbal.
Hij is geen bouwer, maar wel heel erg goed in een goed team heel erg goed te maken (en te spenderen).
Ik ben mbt computers een Pep: ik kan niet programmeren maar wel heel goed gebruiken en toepassen
Ik ben mbt computers een Pep: ik kan niet programmeren maar wel heel goed gebruiken en toepassen
@toolkist en @JeroenNietDoen misschien even wat meer feiten erbij pakken dan zomaar wat te roepen. Ik ben ook niet de grootste fan van Pep als persoon en qua saai voetbal maar hij is gewoon een toptrainer die er al 20 jaar onafgebroken staat.
Bayern en Barcelona zijn absoluut geen clubs die extreem met geld smijten die periode.
Mancini en Pellegrini haalden 1 titel in beide iets meer dan 3 jaar en gaven ook veel geld uit. Het voetbal was nooit zo dominant als onder pep als ik het me nog goed herinner.
Bij Bayern werd 1 titel behaald net voor die kwam, daarvoor stonden ze ook al jaren zonder titel. Bij Bayern won die elk seizoen de titel en 2 bekers.
Bij City gewoon 6 titels in 9 seizoenen.
Bij city werd veel geld gespendeerd ja, maar doet niet elke club dat in Engeland? Enkel halen die clubs amper prijzen of goed voetbal. Om maar even mijn club erbij te nemen dat veel geld investeren niet altijd loont(ook niet in de Abramovitsj periode)
Bayern en Barcelona zijn absoluut geen clubs die extreem met geld smijten die periode.
Mancini en Pellegrini haalden 1 titel in beide iets meer dan 3 jaar en gaven ook veel geld uit. Het voetbal was nooit zo dominant als onder pep als ik het me nog goed herinner.
Bij Bayern werd 1 titel behaald net voor die kwam, daarvoor stonden ze ook al jaren zonder titel. Bij Bayern won die elk seizoen de titel en 2 bekers.
Bij city werd veel geld gespendeerd ja, maar doet niet elke club dat in Engeland? Enkel halen die clubs amper prijzen of goed voetbal. Om maar even mijn club erbij te nemen dat veel geld investeren niet altijd loont(ook niet in de Abramovitsj periode)
Agree to disagree.Chelseamarre123 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 19:00:
@toolkist en @JeroenNietDoen misschien even wat meer feiten erbij pakken dan zomaar wat te roepen.
Dat wordt niet betwist. Wel zetten genoeg mensen vraagtekens of Pep het ook zou kunnen bij clubs die iets minder te besteden hebben. Feit is wel dat Pep exclusief met topmateriaal werkt.Chelseamarre123 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 19:00:
hij is gewoon een toptrainer die er al 20 jaar onafgebroken staat.
Barcelona: Messi, Henry, Xavi, Iniesta. Die liepen er al toen ie kwam. Daarmee winnen jij en ik ook alles wat los en vast zit.Chelseamarre123 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 19:00:
@toolkist en @JeroenNietDoen misschien even wat meer feiten erbij pakken dan zomaar wat te roepen. Ik ben ook niet de grootste fan van Pep als persoon en qua saai voetbal maar hij is gewoon een toptrainer die er al 20 jaar onafgebroken staat.
Bayern: Kampioenschappen, wat daar al het minimum is om überhaupt te mogen blijven als trainer. Verder ook niks bijzonders. Ook dat kunnen jij en ik.
Bij City komt ie binnen als het harde werk al gedaan is. De selectie flink verbeteren. Dat wat Mancini en Pellegrini gedaan hebben zeg maar.
Dan nog een keer een buts geld er tegenaan en dan begint het structurele winnen ja.
Precies dus wat Jeroennnietdoen en ik stellen, hij kan verder uitbouwen niet opbouwen (en zeker niet zonder flinke budgetten).
Dat kunnen jij en ik vind ik zo'n mank argument. Het gebeurde ervoor niet dus dan is het allemaal niet zo gemakkelijk. City voor hem kocht ook enorm veel en had toen ook een topelftal bij mekaar gekocht maar deden niet mee in de CL en in de PL wonnen ze niet zo eenvoudig de titel.toolkist schreef op donderdag 23 april 2026 @ 20:07:
[...]
Barcelona: Messi, Henry, Xavi, Iniesta. Die liepen er al toen ie kwam. Daarmee winnen jij en ik ook alles wat los en vast zit.
Bayern: Kampioenschappen, wat daar al het minimum is om überhaupt te mogen blijven als trainer. Verder ook niks bijzonders. Ook dat kunnen jij en ik.
Bij City komt ie binnen als het harde werk al gedaan is. De selectie flink verbeteren. Dat wat Mancini en Pellegrini gedaan hebben zeg maar.
Dan nog een keer een buts geld er tegenaan en dan begint het structurele winnen ja.
Precies dus wat Jeroennnietdoen en ik stellen, hij kan verder uitbouwen niet opbouwen (en zeker niet zonder flinke budgetten).
Bayern had amper 1 titel voor hij kwam, de 3 jaar ervoor geen titel dus hoezo is het zo gemakkelijk allemaal? Recenter nog daar ging het helemaal mank met Tuchel, Nagelsman, Kovac
Niet alleen wordt Guardiola geen topcoach bevonden. Ze vinden zichzelf minstens gelijkwaardig.toolkist schreef op donderdag 23 april 2026 @ 20:07:
Daarmee winnen jij en ik ook alles wat los en vast zit.
@Chelseamarre123
Toch eens beter leren lezen danMeulensteen schreef op donderdag 23 april 2026 @ 20:22:
[...]
Niet alleen wordt Guardiola geen topcoach bevonden. Ze vinden zichzelf minstens gelijkwaardig.![]()
![]()
@Chelseamarre123
Sommige opmerkingen zijn te vergelijken met de mannen die denken dat ze een service van Serena Williams kunnen retourneren of zelfs een punt zouden kunnen scoren 
https://www.theguardian.c...point-off-serena-williams
https://www.theguardian.c...point-off-serena-williams
Inmiddels is de straf voor West Brom bekend, 2 punten wegens een overschrijding van <2m.
Leicester krijgt 6 punten voor een overschrijding van een veelvoud daarvan, 100m overschrijding waar wel de correcties voor investering in jeugd enzo.nog vanaf moeten.
Leicester krijgt 6 punten voor een overschrijding van een veelvoud daarvan, 100m overschrijding waar wel de correcties voor investering in jeugd enzo.nog vanaf moeten.
Spurs heeft nu echt dikke problemen. Zelfs NOT staat nu dik voor.
Forest doet goede zaken zeg. Sunderland wordt in eigen huis met 0 - 5 van de mat getikt.
Niet veel anders dan vorige week, ze knokken met West Ham, de rest is zo ongeveer wel veilig. Forest stond al 5 punten losHollowGamer schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 21:35:
Spurs heeft nu echt dikke problemen. Zelfs NOT staat nu dik voor.
Dit. spurs heeft niks te dulden van de 2 ploegen onder hem. Forest doet er ook niet toe, want het gaat om boven die streep uit te komen, dus je enige concurrent is West ham.toolkist schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 23:24:
[...]
Niet veel anders dan vorige week, ze knokken met West Ham, de rest is zo ongeveer wel veilig. Forest stond al 5 punten los
West Ham speelt morgen thuis tegen Everton. Normaliter zou ik zeggen dat winnen ze wel, maar Everton is in erg goede doen. Leuk voetbal de laatste maanden!
spurs spelen uit bij Wolves. Hoewel Wolves nummer laatst is en al gedegradeerd is het wel een team die er voor eigen publiek niet met de pet naar gooien. Ik verwacht dat Wolves die wedstrijd wel wint.
Perez bij ViaPlay met de juiste opmerking:
Het is geweldig wat Arteta heeft opgebouwd de afgelopen 7 jaar, Arsenal doet eindelijk weer mee in alle competities, maar Arteta lijkt niet in staat om dat laatste zetje te geven. 4 jaar op rij net niet.Als Arsenal geen kampioen wordt, dan moet de club zich afvragen of Arteta nog steeds de juiste man is.
Vanavond een lastige wedstrijd voor Arsenal tegen Newcastle.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 25-04-2026 13:30 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Newcastle heeft hier toch wel wat blessures etc.Format-C schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 13:29:
Vanavond een lastige wedstrijd voor Arsenal tegen Newcastle.
Ben benieuwd.
Geen Gordon, Livramento & Joelinton. Maar gezien hoe Arsenal voor de dag komt de laatste tijd, maakt dat toch geen verschil denk ik.
Ik hoop voor het doelsaldo een 4 of 5-0+ maar ik denk zelfs dat ze gaan verliezen vanavond zomaar.
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
De druk staat er iig vol op.
Tottenham moet tegen Wolverhampton (uit). Deze wedstrijd zou Tottenham toch eigenlijk moeten winnen. Zeer belangrijke wedstrijd voor Tottenham.
West Ham - Everton ook wel interessant. Everton kan eventueel nog CL halen (6e worden) en West Ham vecht tegen degradatie.
Plus Arsenal. Die voor het kampioenschap spelen.
Dus op zich wel wat wedstrijden die ergens om gaan vandaag.
Tottenham moet tegen Wolverhampton (uit). Deze wedstrijd zou Tottenham toch eigenlijk moeten winnen. Zeer belangrijke wedstrijd voor Tottenham.
West Ham - Everton ook wel interessant. Everton kan eventueel nog CL halen (6e worden) en West Ham vecht tegen degradatie.
Plus Arsenal. Die voor het kampioenschap spelen.
Dus op zich wel wat wedstrijden die ergens om gaan vandaag.
[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 25-04-2026 14:02 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
West Brom heeft zich net veilig gespeeld met een gelijkspel tegen promotieplekjagend Ipswich. De degradanten zijn bekend: Oxford City, Leicester City en Sheffield Wednesday.toolkist schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 18:57:
Inmiddels is de straf voor West Brom bekend, 2 punten wegens een overschrijding van <2m.
Aan de top is het nog wel leuk, omdat de nummers 2 en 3 niet meer winnen, de nummers 4 en 5 wel. En playoff plek zes is ook zwaarbevochten.
code:
Southampton speelt vandaag tegen City voor de FA-cup (BBC1 later vandaag!), en dan dinsdag tegen Ipswich Town. Wrexham speelt morgen tegen Coventry City. Als Millwall verliest op de laatste speeldag en Ipswich beide wedstrijden verliest, Southampton alles wint en Middlesborough wint de laatste wedstrijd, dan gaat het tussen Southampton en Middlesborough op doelsaldo 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| 1) Coventry City 44 - 89 (+46) 2) Ipswich Town 44 - 80 (+30) ------------------ 3) Millwall 45 - 80 (+13) 4) Middlesborough 45 - 79 (+25) 5) Southampton 44 - 76 (+24) 6) Wrexham 44 - 70 (+6) ------------------ 7) Hull City 45 - 70 (+3) 8) Derby County 44 - 66 (+8) 9) Norwich City 44 - 64 (+8) |
Ook voor de laatste playoff plek is het nog leuk, want Wrexham moet de laatste ronde tegen Middlesborough, en Norwich tegen Hull City. Zelfs Norwich kan het bij een hoop verrassende uitslagen nog halen op doelsaldo (al is dat wel erg onwaarschijnlijk).
Veel permutaties in de laatste ronde mogelijk
En Salah heeft misschien zijn laatste thuiswedstrijd gespeeld. Hamstringblessure en eruit.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Wat zit Gallagher nou te zeuren dat ie geel krijgt? Vol in de man, geen bal, veel duidelijker komen ze niet.
1-0 Spurs, allemachtig wat zijn de Wolves slecht zeg.
En Everton maakt 1-1 tegen West Ham, paar heel gunstige minuten voor de Spurs
En Everton maakt 1-1 tegen West Ham, paar heel gunstige minuten voor de Spurs
[ Voor 43% gewijzigd door toolkist op 25-04-2026 17:47 ]
Bij deze uitslagen gaat het doelsaldo mogelijk ook nog meespelen.
Spurs 43-53 (-10) en 34 punten
West Ham 42-58 (-16) en 36 punten
Edit: West Ham 2-1.
Spurs 43-53 (-10) en 34 punten
West Ham 42-58 (-16) en 36 punten
Edit: West Ham 2-1.
[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 25-04-2026 17:52 ]
Zo dat was nog ff een heel erg mooie en belangrijke redding van Kinsky van Spurs in de laatste minuut.
Zo is het maar de vraag of de magische 40 punten voldoende gaan zijn dit seizoen.
14. Newcastle 33 - 42 (-3)
15. Leeds 34 - 40 (-7)
16. Forest 34 - 39 (-4)
17. West Ham 34 - 36 (-16)
------------
18. Spurs 34 - 34 (-10)
De doelsaldos van Leeds en Forest zijn wel duidelijk beter dan die van West Ham en Spurs.
14. Newcastle 33 - 42 (-3)
15. Leeds 34 - 40 (-7)
16. Forest 34 - 39 (-4)
17. West Ham 34 - 36 (-16)
------------
18. Spurs 34 - 34 (-10)
De doelsaldos van Leeds en Forest zijn wel duidelijk beter dan die van West Ham en Spurs.
Lekkere (vroege) goal van Eze.
Zet net Arsenal aan en zie Pope Gyokeres neerhalen.. Maar hoe de commentator dit rood vindt? Ziet ie dan echt dat zwart-witte shirt niet?
Tuurlijk niet. Niks doorgebroken aan.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 20:04:
Dat is gewoon dik rood
Mjah ik zag net die verdediger. Op dat moment zelf vond ik het dik rood. Formeel is het geen rood maar dit is wel hinderlijk en geel voelt niet voldoende.
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-04-2026 20:09 ]
Dat zeker, maarja, dat geldt voor mij voor zoveel overtredingen die niet eens geel opleverenJeroenNietDoen schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 20:07:
[...]
Mjah ik zag net die verdediger. Formeel is het geen rood maar dit is wel hinderlijk en geel voelt niet voldoenend.
Dan moeten ze de regels veranderen. Van mij mogen professionele overtredingen gelijk rood zijn.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 20:07:
Mjah ik zag net die verdediger. Formeel is het geen rood maar dit is wel hinderlijk en geel voelt niet voldoenend.
De halve finale City-Southampton is een voorbeeld van hoe wreed voetbal kan zijn.
79e minuut: 0-1 prachtige goal van Southamptom, blind uit de draai geschoten.
Southampton verdedigde erg goed.
82e minuut; 1-1 van richting veranderd schot van Doku gaat precies de hoek in, mazzeltje
87e minuut: 2-1 prachtig afstandschot van Nico Gonzales in de kruising
Toen moest Southampton alles opengooien en had Doku de 3-1 moeten maken. Maar niet erg verdiend voor City.
Man man man Gyokeres. 4 tegen 1 en niet eens in staat om een pass af te leggen. Misschien een topspits in de portugese league maar veel te licht voor Engeland.
Hij is nog altijd beter dan Woltemade, die kan echt nietsJeroenNietDoen schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 20:25:
Man man man Gyokeres. 4 tegen 1 en niet eens in staat om een pass af te leggen. Misschien een topspits in de portugese league maar veel te licht voor Engeland.
Tsja en dan uiteindelijk gewonnen met 1-0. 3 belangrijke punten maar eigenlijk een goal te weinig idd. Dat had de 2-0 moeten zijn als gyökeres die bal beter mee gafJeroenNietDoen schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 20:25:
Blij met de winst hoor, maar het zit er dik in dat het op doelsaldo danwel doelpunten voor gaat neerkomen. Dus je moet echt goals gaan maken.Tjona100 schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 20:31:
[...]
Tsja en dan uiteindelijk gewonnen met 1-0. 3 belangrijke punten maar eigenlijk een goal te weinig idd. Dat had de 2-0 moeten zijn als gyökeres die bal beter mee gaf
Havertz en Eze geblesseerd eraf, ook wel tekenend.
Denk dat Eze meer uit voorzorg is, die kon nog lekker wandelend van het veld af en zat nog het feestje mee te vieren na de overwinning. Havertz niet meer gezien dus ik denk als het iets erngstigs is het wellicht wel einde seizoen kan zijn.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 20:33:
[...]
Blij met de winst hoor, maar het zit er dik in dat het op doelsaldo danwel doelpunten voor gaat neerkomen. Dus je moet echt goals gaan maken.
Havertz en Eze geblesseerd eraf, ook wel tekenend.
Arsenal doet er ook goed aan om hem te verkopen, idem dito met Calafiori. Die kunnen echt maar max 3 wedstrijden fit zijn...
Euhm, Calafiori is dit seizoen 2 keer geblesseerd geweest. December/Januari was ie een maand vanwege een spierblessure uitgeschakeld. April 2 weken na een tik. Ik denk dat jij naar vorig jaar kijkt waar die knie hem veel parten speelde.Tjona100 schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 20:55:
[...]
idem dito met Calafiori. Die kunnen echt maar max 3 wedstrijden fit zijn...
Ik vind Calafiori een geweldige speler, alleen ik denk dat hij beter op het middenveld zou kunnen spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-04-2026 21:02 ]
Delap dangambieter schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 20:26:
[...]
Hij is nog altijd beter dan Woltemade, die kan echt niets
Die speelde vandaag niet
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken