[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 57 58 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 21:24:
[...]

Champions league is gewoon het grootste in club voetbal. Snap niet dat jullie dat steeds zo afdoen als een bekertje
Dat doet niemand, de PL was het eerste doel, de CL was de tweede. We hadden beide willen winnen, maar de PL was ook een zere plek. Die andere staat dus nog steeds over.

PSG was gewoon op alles beter, dus ze verdienen het ook.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

[...]

Champions league is gewoon het grootste in club voetbal. Snap niet dat jullie dat steeds zo afdoen als een bekertje
Doe ik niet maar zo’n social media reactie is gewoon triest. Kijk liever naar de problemen bij je eigen club maar dit is natuurlijk makkelijker scoren en pure deflectie trump style

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 30-05-2026 21:27 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
[...]

Dat doet ie niet. Er wordt gesteld dat Arsenal zoals Feyenoord is. Dan trek je ook een vergelijking tussen de sterkste competitie van de wereld en de....Eredivisie.... Waar een club 2 maanden voor het eind kampioen wordt en de rest ploetert...

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Gunner schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 21:26:
[...]

Doe ik niet maar zo’n social media reactie is gewoon triest. Kijk liever naar de problemen bij je eigen club maar dit is natuurlijk makkelijker scoren
Jezus man, beetje banter hoort er bij.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Maar goed, je moet de eendagsvliegen in dit topic op een avond als deze ook een beetje negeren. Na vanavond zie je een jaar niet meer.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Grappig dat ik zo een inzicht krijg in haatverhoudingen tussen, Londonse clubs. Wel weet ik vd spanning tussen Arsenal en Spurs.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 21:26:
[...]

Dat doet ie niet. Er wordt gesteld dat Arsenal zoals Feyenoord is. Dan trek je ook een vergelijking tussen de sterkste competitie van de wereld en de....Eredivisie.... Waar een club 2 maanden voor het eind kampioen wordt en de rest ploetert...
Ging over dat de Premier League hoger aangeschreven staat dan de Champions League

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 21:27:
[...]

Tussen fans jazeker. Tussen officiële club kanalen vind ik deze een beetje respectloos.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 21:27:
[...]

Ik sluit me bij @JeroenNietDoen aan. Verder had je ook niet de klasse om ons te feliciteren met de titel dus dit komt gewoon verknuekelend over.
Fijne avond verder

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 30-05-2026 21:30 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:37
Gunner schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 21:19:
[...]

Leuk hoor maar maar wat je zegt klopt gewoon domweg niet.

Maar goed ik zie dat de trolls het weer naar hun zin hebben. De mazzel.
Als u goed leest, ziet u duidelijk staan dat het mijn visie is. Dat is iets anders dan dat het in beton gegoten is.

U reageert denk ik met een clubhart, gezien uw naam. Dat speelde in mijn geval dus niet mee.

Verder ben ik geen trol. Ik ben een mens met een mening. Meer niet.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 21:27:
Maar goed, je moet de eendagsvliegen in dit topic op een avond als deze ook een beetje negeren. Na vanavond zie je een jaar niet meer.
Ik vind het steeds lastiger mensen te negeren. Het zijn doorgaans geen bots, zoals ze op Reddit beweren, maar echt mensen die bewust het leuk lijken te vinden om dan opeens op te dagen.

Van alle onderwerpen die ik volg, kan ik wel zeggen dat ik er van alles over lees. Over Spygate bijvoorbeeld ook, daar hoor ik ook (te) weinig van in de media, wat ook gevolgen kan hebben voor andere tiers/competities. Daar zijn dan opeens heel weinig trolls over te vinden.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 21:42:
[...]

Ik vind het steeds lastiger mensen te negeren. Het zijn doorgaans geen bots, zoals ze op Reddit beweren, maar echt mensen die bewust het leuk lijken te vinden om dan opeens op te dagen.
Dat is het heden ten daagse voetbalfan gedrag op social media. Vroeger was het banter en respect, tegenwoordig is het bashen, toxic en misgunnen. O.a. reden dat ik mijn reddit en twitter accounts verwijderd heb.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-05-2026 21:45 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik gunde het de club wel, maar arteta niet. Prima uitslag
Pagina: 1 ... 57 58 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken