I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Klopt, maar Wirtz heeft een behoorlijk prijskaartje dat zal zeker schelen.gambieter schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:25:
Wirtz krijgt veel kritiek dat hij nog niets brengt, maar ik denk dat Kerkez nog veel meer door het ijs is gezakt van de nieuwe aankopen.
Elect a clown, expect a circus.
Mjah dat heeft vooral met het prijskaartje te maken.gambieter schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:25:
Wirtz krijgt veel kritiek dat hij nog niets brengt, maar ik denk dat Kerkez nog veel meer door het ijs is gezakt van de nieuwe aankopen.
Maar goed, wat denk je dan Ekitike die op de bank zit. Die jongen is goud waard, maar Isak moet spelen want dat is de prestige aankoop.
Wat lult die commentator nou met zijn "Isak deed niet zoveel"? Die hangt aan James, trekt em achterover en krijgt dan de arm in het gezicht.
Niks pingel.
Niks pingel.
Meteen einde oefening Isak. De betere aankoop van deze zomer komt erin.
Genot om naar te kijken die Ekitike. Jammer dat ie voor slot speelt alleen.
Genot om naar te kijken die Ekitike. Jammer dat ie voor slot speelt alleen.
Schitterend afgemaakt hoor @Chelseamarre123
Wat een heerlijke speler met zijn inzet

Niet onverdiend. Chelsea wilde het meer.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Prachtig puntenverlies van Liverpool
Elect a clown, expect a circus.
Geweldige Slotfase van Chelsea
Verdiend.

Zo zien we het graag. Lekker gewerkt Chelsea
Tesla M3LR '21
Echt een toptalent die Estevao, kijk er echt naar uit om die meer te zien spelen. Houd zich nog wat in maar als die kan ontploffen kan die echt de absolute top halen denk ik. Slimme speler is het ook en erg geliefd in de groep als.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:24:
Schitterend afgemaakt hoor @Chelseamarre123Wat een heerlijke speler met zijn inzet
Verdiende zege vanuit mijn oogpunt, Liverpool viel me weer tegen. 3x op rij verloren ook
Barca onderuit: 4-1 uit tegen Sevilla
[ Voor 23% gewijzigd door Majin Buu op 05-10-2025 18:36 ]
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
En Lewandowski die bij 2-1 een hink-stap-sprong-penalty mistMajin Buu schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:35:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Geen penalties meegekregen deze keer?Majin Buu schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:35:
Ik heb nu al een paar keer gekeken naar La Liga, maar vind het bij Barca en RM er bovenop liggen.
Zometeen is Juve - Milan, dat wil ik wel gaan kijken.
Helaas welHollowGamer schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 21:26:
Praat Emile altijd zoveel?
Wedstrijd is wel wat saai.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken