Ik vond Bayern niet geweldig. Er zaten dingen in hun speelwijze die mij niet bevallen. Dat zorgde er onder andere voor dat ze niet meer goals hebben gemaakt.Chelseamarre123 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 23:34:
[...]
Je gaat toch niet zeggen dat Bayern slecht was?
Ze waren heer en meester, Chelsea volledig overklast. Had zomaar een monsterscore kunnen worden als ze hun kansen afwerkten en gretiger waren.
Chelsea was zwak, zeker de 2de helft sloeg nergens op. De afgekeurde goal was volgens mij de enige keer dat we überhaupt iets of wat gevaarlijk waren.
Deze is weer volledig aan Maresca te danken die alles overdenkt ipv gewoon met zijn beste 11 te spelen op de juiste positie.
Jammer dat Chelsea minder werd naar mate de wedstrijd vorderde, ik had namelijk wel eens willen zien wat er zou gebeuren als Bayern even stevig onder druk had gestaan. Vandaar mijn reactie ook dat ik benieuwd was naar de tweede helft, maar dat werd niks meer.
Dus als ik hem omdraai, wat zou er gebeurd zijn als Chelsea feller en gretiger zou zijn? Dan had ik Chelsea nog een hele goede kans gegeven.