Volgens mij deed een andere club een bod op Trafford en moest City, omdat ze een terugkoopclausule hadden, daarom nu acteren.Exactor it schreef op woensdag 3 september 2025 @ 07:43:
[...]
Oh zeker een goede keeper. Ben wel benieuwd of hij een beetje kan voetballen zoals Guardiola wil, maar zal zich qua reddingen maken en ballen vangen prima redden.
Paniek bedoelde ik vooral mee dat Donnarumma al de hele zomer beschikbaar is. Waarom koop je eerst een jonge kerel en laat je hem drie potten spelen en koop je op deadline day een duidelijke nummer één?
Ik zeg ook niet dat het niet gedaan wordt, alleen dat het niet alleen richting Arsenal is.JeroenNietDoen schreef op woensdag 3 september 2025 @ 09:39:
Nee @toolkist , mij maak je niet meer wijs dat de britse media niet stoken. Zat bewijs van.
Jou zal als Arsenal supporter dat deel opvallen wat over Arsenal gaat, bij @Exactor it als het om Utd gaat etc etc.
De manier hoe die aan de zijlaan staat ergert mij mateloos ja. Dit vind ik geen normaal gedrag van een man van in de 40 die de helft van de tijd geen rede heeft om zo te doen.JeroenNietDoen schreef op woensdag 3 september 2025 @ 09:39:
[...]
Welk gedrag? Heeft ie lelijk gedaan tegen je toen je em sprak? Nee, dat bedoel ik. Want ook hier zie je dat de britse media heel sterk inzoomt op elke scheet die die laat. Hoeveel interviews er 1 zin wordt uitgelicht om een clickbait narrative te maken. Arteta geeft de schuld aan dat, of dit is Arteta zijn excuus. Terwijl als je dan het hele interview leest het wel een heel ander beeld geeft. En iedereen slikt het als zoete koek.
Overdreven juichen? Alle managers doen het, maar als hij het doet hebben Carragher en co wel hun oordeel klaar.
Uit zijn box stappen? Alle managers doen het, maar er is pas een probleem van gemaakt door pundits toen Arteta het deed. Nu hoor je ze er nooit meer over.
Of neem die assistent trainer van Arsenal, Nicolas Jover, die de corners en vrije trappen neemt. Gary Neville begon eind vorig seizoen een hetze tegen die assistent. Waarom? Omdat zijn werk efficient was?
Nee @toolkist , mij maak je niet meer wijs dat de britse media niet stoken. Zat bewijs van.
Hij staat meer uit zijn vak dan erin, wil ook vaak een bal controleren wat spelers hindert(ik herinner me nog die fase met De Bruyne en die gast van Spurs)
Hij creëert een soort iedereen tegen ons gevoel, andere managers doen zo niet.
En sinds wanneer is dat? Waarschijnlijk sinds 2 seizoenen terug toen Carragher en Neville er een punt van gingen maken en daar op inzoomden. Daarmee is het beeld geschetst. En elke keer als jij nu een wedstrijd van Arsenal ziet let je erop. Andere managers doen net zo vaak dergelijke dingen, de 1 meer dan de ander, maar krijgen die aandacht niet.Chelseamarre123 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 10:59:
[...]
De manier hoe die aan de zijlaan staat ergert mij mateloos ja. Dit vind ik geen normaal gedrag van een man van in de 40 die de helft van de tijd geen rede heeft om zo te doen.
Hij staat meer uit zijn vak dan erin, wil ook vaak een bal controleren wat spelers hindert(ik herinner me nog die fase met De Bruyne en die gast van Spurs)
Heel herkenbaar, dankjewel dat je precies mijn punt bevestigd. Wederom komt dit door de media die telkens interviews zo knippen dat je niet het hele stuk hoort maar net die uitspraak. En de media brengt het vervolgens met clickbait titels dat Arteta dit vindt. Terwijl als je dan het hele interview leest het verhaal wel anders is en er gewoon een vraag van een journalist normaal beantwoord wordt. Men haalt de hele context weg om het verhaal anders te doen overkomen.Chelseamarre123 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 10:59:
[...]
Hij creëert een soort iedereen tegen ons gevoel, andere managers doen zo niet.
Afgelopen weekend nog goed voorbeeld, "Raya blames new puma ball" terwijl het interview was dat hem gevraagd werd wat hij van de nieuwe ball vond en hij daar gewoon antwoord op gaf. Maar in het videootje wat dan online komt hoor je alleen net 1 zinnetje.
Geloof me, het gebeurt elke keer. En met name SkySports & Talksports hebben hier een handje van.
Het draait allemaal om sensatie creëren om clicks te genereren.
Best grappig dat je dat zegt, ik volg de Engelse media eigenlijk niet zo dus ik word helemaal niet beïnvloed door wat die mannen zeggen.
Dit is ook hoe de media en sociale netwerk werkt. Dit is niet alleen bij Arsenal zo. Jammer dat je dat niet wil inzien.
Dit is ook hoe de media en sociale netwerk werkt. Dit is niet alleen bij Arsenal zo. Jammer dat je dat niet wil inzien.
[ Voor 30% gewijzigd door Chelseamarre123 op 03-09-2025 11:25 ]
Dat zie ik wel in, alleen mijn belang ligt bij mijn club, niet bij die van een andere. Een ander mag die verdedigen. En het verandert ook niet wat ik er van vind, waarom zou het? Alsof het dan minder erg of vervelend is dat het bij andere clubs ook gebeurt.Chelseamarre123 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 11:24:
Jammer dat je dat niet wil inzien.
Ik ben gewoon klaar met die bagger stigmatisering.
Zeg dat dan meteenJeroenNietDoen schreef op woensdag 3 september 2025 @ 11:33:
[...]
Dat zie ik wel in, alleen mijn belang ligt bij mijn club, niet bij die van een andere. Een ander mag die verdedigen. En het verandert ook niet wat ik er van vind, waarom zou het? Alsof het dan minder erg of vervelend is dat het bij andere clubs ook gebeurt.
Ik ben gewoon klaar met die bagger stigmatisering.
Het leek er heel de tijd op dat je het over wilde laten komen alsof het alleen tegen Arsenal gebeurt.
Maar zo te zien vinden we hetzelfde, alleen irriteren @Chelseamarre123 en ik ons eraan ongeacht bij welke club het gebeurt en jij specifiek bij Arsenal (wat helemaal prima is natuurlijk).
Ach, zo lang ik United volg wordt elke scheet breed uitgemeten. Mij zie je niet dingen verdedigen. Het is immers maar media onzin. Er wordt bijvoorbeeld nog steeds over Fergie time gesproken terwijl de beste man een decennium geleden vertrok. En gezegd dat United makkelijk beter moet spelen met deze dure selectie terwijl er op het veld al een decennium bewezen wordt dat dat niet zo is. Hated, adored, never ignored staat op een spandoek dat regelmatig te zien is. Best een goed adagium.toolkist schreef op woensdag 3 september 2025 @ 09:48:
[...]
Ik zeg ook niet dat het niet gedaan wordt, alleen dat het niet alleen richting Arsenal is.
Jou zal als Arsenal supporter dat deel opvallen wat over Arsenal gaat, bij @Exactor it als het om Utd gaat etc etc.
We zien gewoon het begin seizoen stoom afblazen, gewoon negeren (ook het advies aan iedereen die zich blijft opwinden). Calimerogedrag over je club helpt nooit.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik reageer vaak met een GIF van The Cranberries "in your head" en zet er dan bij "Rent free, rent free"Exactor it schreef op woensdag 3 september 2025 @ 12:09:
[...]
Hated, adored, never ignored staat op een spandoek dat regelmatig te zien is. Best een goed adagium.
Maar goed beste, ook jij dropt zaterdag wel zo'n sneer over "Stoke City 2.0" hé
@JeroenNietDoen Als ik je verhaal zo even samenvat:JeroenNietDoen schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 19:06:
Je moet eens op social media kijken.
Waarom denk je dat ik altijd zo fel reageer, dat is daarom.
Mijn advies: minder / niet meer op social media kijken
je bedoelt: het is al jaartje geleden dat ik hier WEL kon zijnJeroenNietDoen schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 02:01:
het is al jaartje geleden dat ik hier niet kon zijn.
Intussen heeft de Griekse mafioso eigenaar van Forest de volgende trainer weggejaagd. Nuno, die eerst de club van degradatie red en ze dan Europees voetbal bezorgd, is weggestuurd omdat hij niet naar de pijpen van de eigenaar wilde dansen en invloed op de transfers wilde hebben. Nu is Ange Postecoglou (ex-Spurs) de volgende die de Griekse mallemolen in gaat.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wanbeleid en dan nog is een coach aanstellen die het tegenovergestelde is van de vorige.gambieter schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 17:53:
Intussen heeft de Griekse mafioso eigenaar van Forest de volgende trainer weggejaagd. Nuno, die eerst de club van degradatie red en ze dan Europees voetbal bezorgd, is weggestuurd omdat hij niet naar de pijpen van de eigenaar wilde dansen en invloed op de transfers wilde hebben. Nu is Ange Postecoglou (ex-Spurs) de volgende die de Griekse mallemolen in gaat.
Wanbeleid is nog te positief gesteld. En Postecoglou is een coach die maar op 1 manier kan spelen, maar daar moet je een bepaald soort spelers voor hebben. Nou ja, hij zal wel een goede afkoopsom bedongen hebben.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 17:54:
Wanbeleid en dan nog is een coach aanstellen die het tegenovergestelde is van de vorige.
Die Griekse eigenaar is wel de reden dat ze uberhaupt PL spelen. Dat Nuno nog hardop in de pers zit te klagen nadat ze voor een vermogen aan prima spelers gehaald hebben is gewoon not done. Bij Wolves ging ie ook al niet bepaald lekker weg.gambieter schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 17:53:
En last but not least, na het ontslag van Cooper werd er ook zo geklaagd, en die was zo weer vergeten nadat Nuno verder bouwde ipv alles instortte.
Die Griek is gewoon een mafklapper en zou gewoon vast moeten zitten. Niet goed te praten dittoolkist schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:12:
[...]
Die Griekse eigenaar is wel de reden dat ze uberhaupt PL spelen. Dat Nuno nog hardop in de pers zit te klagen nadat ze voor een vermogen aan prima spelers gehaald hebben is gewoon not done. Bij Wolves ging ie ook al niet bepaald lekker weg.
En last but not least, na het ontslag van Cooper werd er ook zo geklaagd, en die was zo weer vergeten nadat Nuno verder bouwde ipv alles instortte.
ManU laat elke week zien dat een vermogen uitgeven niet noodzakelijk tot goede resultaten zal leiden. En ja, een trainer moet invloed hebben op wat er aangekocht wordt.toolkist schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:12:
Dat Nuno nog hardop in de pers zit te klagen nadat ze voor een vermogen aan prima spelers gehaald hebben is gewoon not done.
Dat hoeft dus helemaal niet per se, want die selectie die er nu staat is ook door de eigenaar neergezet en niet door Nuno.gambieter schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:20:
[...]
ManU laat elke week zien dat een vermogen uitgeven niet noodzakelijk tot goede resultaten zal leiden. En ja, een trainer moet invloed hebben op wat er aangekocht wordt.
Hij is zeker een rare snijboon maar ik kan me best indenken dat als je zegt wat Nuno zei in persconferenties dat je ontslagen wordt.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:15:
[...]
Die Griek is gewoon een mafklapper en zou gewoon vast moeten zitten. Niet goed te praten dit
Dan hebben ze nu de juiste aangesteld. Postecoglou is een echte yes-man.gambieter schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 17:53:
Dat was het slotakkoord, het was al eerder kapot.Exactor it schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:42:
Hij is zeker een rare snijboon maar ik kan me best indenken dat als je zegt wat Nuno zei in persconferenties dat je ontslagen wordt.
Oh dat kan. Ik zag alleen de woorden in een update ergens vandaag en dacht, tsja dan lig je eruit natuurlijk. Maar uiteraard gaat er iets vooraf aan het openlijk bekritiseren van de eigenaar van je club.gambieter schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:50:
[...]
Dat was het slotakkoord, het was al eerder kapot.
Als Nuno nou eens trainer zou worden bij United, kunnen ze met Amorim een Ten Hagje doen en dan is de circel weer mooi rond enzo etc.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het ligt ook aan de eigenaar. Deze is nogal tja, hoe zeg je dat netjes, mogelijk niet zo zuiver op de korrel?Exactor it schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:42:
[...]
Hij is zeker een rare snijboon maar ik kan me best indenken dat als je zegt wat Nuno zei in persconferenties dat je ontslagen wordt.
Toch mooi die spanning tijdens Leverkusen - Eintracht! Grimaldo geweldige trap wel!
Twente komt eraan!
Zet em echt net aan, maar damn wat een goal van Zubimendi
Fantastische goal inderdaad. Die vervelende Spanjaarden hebben altijd zo’n verfijnde techniektoolkist schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:02:
Fijn als je ze in je team hebt. Een ergernis als ze tegenover je staan.
[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 13-09-2025 14:04 ]
Rivalen en pundits zullen het vast wel afdoen dat het voortkwam uit een cornertoolkist schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:02:

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-09-2025 14:06 ]
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:05:
[...]
Rivalen en pundits zullen het vast wel afdoen dat het voortkwam uit een corner

Je hebt niet door dat je met dit soort geklaag het ook gewoon over jezelf afroept?
[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 13-09-2025 14:10 ]
Zal wel meevallen, laten we het daar lekker bij houden Toolkist.toolkist schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:09:
[...]
Je hebt niet door dat je met dit soort geklaag het ook gewoon over jezelf afroept?
1-0 is nog geflatteerd. NFO houdt goed stand. De hoeveelheid corners een duidelijk teken hoe aanvallend Arsenal speelt.
Unpopular opinion: Eze, Nwaneri en Madueke brengen een verfrissend aanvallend spel t.o.v. Odegaard, Martinelli en Saka.
[ Voor 34% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-09-2025 14:33 ]
Heerlijk doorlopen van Eze en de assist.
Mjah...maar heb je gezien wie de nieuwe manager is en wat die de vorige 2 seizoenen fabriceerde?Chelseamarre123 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:42:
Forrest valt me wel vies tegen.
Wat een onzin hij is er net een 2 dagen en mag dan naar Arsenal...JeroenNietDoen schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:43:
[...]
Mjah...maar heb je gezien wie de nieuwe manager is en wat die de vorige 2 seizoenen fabriceerde?
Daarbij zo heel slecht deed die het niet bij Spurs
Eh, hoe bedoel je? Voordat hij kwam deed spurs mee in de top 6. Op den duur werd het een meme zo slecht waren de resultaten.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:47:
[...]
Daarbij zo heel slecht deed die het niet bij Spurs
Hij werd gewoon 5de in zijn eerste seizoen met een heel ander voetbal dan ervoor. En vorig jaar was een non seizoen ja in de PL maar al vanaf nieuwjaar lag de focus op de Europa League die ze wonnen.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:49:
[...]
Eh, hoe bedoel je? Voordat hij kwam deed spurs mee in de top 6. Op den duur werd het een meme zo slecht waren de resultaten.
Dus ja zo slecht vind ik dit niet, een club die nooit een prijs pakt en daar de Europa League mee winnen is gewoon netjes op welke manier dan ook.
Ik vond spurs echt slecht onder hem. Mjah agree to disagreeChelseamarre123 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:57:
[...]
Hij werd gewoon 5de in zijn eerste seizoen met een heel ander voetbal dan ervoor. En vorig jaar was een non seizoen ja in de PL maar al vanaf nieuwjaar lag de focus op de Europa League die ze wonnen.
Dus ja zo slecht vind ik dit niet, een club die nooit een prijs pakt en daar de Europa League mee winnen is gewoon netjes op welke manier dan ook.

We spelen echt goed, kan niet een speler noemen die door het ijs is gezakt vandaag? Al onze nieuwe spelers voetballen erg goed.
Vooral onze nieuwe CB, is erg sterk. Ook de vervanger voor Odegard is meer dan prima. Merinho is ook flink gegroeid dit seizoen.
Vooral onze nieuwe CB, is erg sterk. Ook de vervanger voor Odegard is meer dan prima. Merinho is ook flink gegroeid dit seizoen.
[ Voor 9% gewijzigd door HollowGamer op 13-09-2025 15:02 ]
Vooral Madueke heel goed, nu nog volhouden voor hem. Had bij Chelsea ook zo'n wedstrijden maar kon daarna weer wegzakken.HollowGamer schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 15:02:
We spelen echt goed, kan niet een speler noemen die door het ijs is gezakt vandaag? Al onze nieuwe spelers voetballen erg goed.
Ongelofelijk dat je dan eerst weer een ander abbonement moet hebben en de wedstrijd op Viaplay niet te zien was, was er al helemaal voor gaan zitten.
Mbt Dortmund: ongekend hoe ze het toch elk jaar voor elkaar krijgen van die foeilelijke tenues te presenteren
Mbt Dortmund: ongekend hoe ze het toch elk jaar voor elkaar krijgen van die foeilelijke tenues te presenteren
Twente komt eraan!
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken