Ze hebben ook wel verkeerde manager gehaald. Een goed profiel is belangrijk, wat ook moest passen bij de cultuur van de club. Het lijkt wel een soort Schalke 04, vraag mij af of ze niet terecht komen in divisie lager. Met verkopen is niets mis (ik zou altijd gaan voor die dikke bedragen - dus snap de verkopen goed), maar er moet dan wel een goede doorstroom zijn van nieuw talent, goede manager die dit begrijpt, en gericht aankopen doen voor de toekomst.
Ik zie Theo Janssen en Mulder ook adviseren bij hun ex-clubs. Persoonlijk twijfel ik of daar juist het probleem zit. Leuk dat je 'goed' kan praten op TV, maar er is meer dan alleen koffie drinken nodig. Dat patroon zie ik nu ook bij Leverkusen, geen idee waarom je een manager haalt waar de helft binnen de club al twijfels over heeft?
En waarom mogen zoveel ex-spelers hun mening geven? Haal die mensen dan weg (hebben we bij Arsenal ook gedaan) en zorg voor een gezond klimaat (dus niet je manager na 2-3 wedstrijden ontslaan).
Daarnaast misschien neerleggen dat je niet weer voor het kampioenschap kan gaan? Geen idee waarom zij opeens beter dan Bayern zouden zijn? Ik zie hun meer als een Feyenoord, waarbij geluk ook belangrijk is om kampioen te worden, en het kan met een goed plan (je hebt geen vrachtwagen aan geld).
Neem TH niets kwalijk, hoop dat hij voor 2 wedstrijden ook mooi goed geld meekrijgt.
[
Voor 66% gewijzigd door
HollowGamer op 01-09-2025 12:17
]