[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zie net pas de beelden van de afgekeurde Fulham goal. Wat een incompetentie van VAR en lafheid van de scheids om zijn rug niet recht tebhouden en VAR terug te sturen naar zijn hok. En bij de pingel voor Chelsea was het een overtreding van Joao Pedro, hands van Joao Pedro voordat het handsincidident. Fulham is bestolen.

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 31-08-2025 10:57 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:04
Slasher schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:49:
[...]

Dat het een “volledig” terechte overwinning was?
Je moet gewoon over zo’n club heen walsen ipv door een gelukkige pingel te winnen.
Wedstrijd niet gezien maar gezien hoe er weer een lichte crisis en negatieve sfeer hangt bij United kan je niet verwachten dat ze zomaar even 5-0 winnen van Burnley. Elke zege op wat voor manier is goed nu om meer vertrouwen te krijgen.
Als ik de stats zie is het inderdaad een terechte zege. 3.62 XG, 26 doelpogingen tegenover 1.2 en 6.

Tottenham en Newcastle verloren ook punten tegen Leeds en Brentford gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:08
De Duitse media zijn ook hard voor ETH, die speculeren over een vroegtijdig ontslag.

Die man die leert ook niets he… staat 1-3 voor bij Werder. Werder een man minder door een rode kaart en vooral blijven aanvallen ipv consolideren :N

Resultaat: 3-3 :o

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PGMOL geeft de VAR fout toe bij Chelsea-Fulham, dwz de eerste van de twee: https://www.bbc.co.uk/sport/football/articles/ce93l9j0xk8o

De goal van King had moeten gelden. Het geblunder bij de Chelsea pingel zwijgen ze nog over. De VAR ref is nu vervangen voor LIV-ARS.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 20:46
gambieter schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 16:04:
PGMOL geeft de VAR fout toe bij Chelsea-Fulham, dwz de eerste van de twee: https://www.bbc.co.uk/sport/football/articles/ce93l9j0xk8o
Mjah weetje, het toegeven heeft niemand wat aan. Het levert des te meer frustratie op omdat je weet dat je punten bent misgelopen. Punten die je niet terugkrijgt.
gambieter schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 16:04:De VAR ref is nu vervangen voor LIV-ARS.
Door een beter iemand of hoe wat :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 16:07:
Mjah weetje, het toegeven heeft niemand wat aan. Het levert des te meer frustratie op omdat je weet dat je punten bent misgelopen. Punten die je niet terugkrijgt.
Het is ook voor de buhne. Kan Howard Webb popie jopie spelen.
Door een beter iemand of hoe wat :?
Anders, niet beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mjah, clown fiesta continues... Hopen dat we daar om 17:30 geen last van hebben en we gewoon 90 minuten een goede wedstrijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Koeman zal Veltman en Tete nooit selecteren. Wel Depay en Wijnaldum (mocht die nog voetballen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 16:04:

De goal van King had moeten gelden. Het geblunder bij de Chelsea pingel zwijgen ze nog over. De VAR ref is nu vervangen voor LIV-ARS.
Ik ben een wappie, want denk vaak dat het expres is.
Ook gisteren bij Man Utd vond ik de penalty wel erg soft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Brighton veel beter en terecht op voorsprong.

Dit oogt heel erg op het City van vorig seizoen. Niet op niveau en slordig. Wat is daar toch aan de hand bij City.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 23:15
HollowGamer schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 16:51:
Koeman zal Veltman en Tete nooit selecteren. Wel Depay en Wijnaldum (mocht die nog voetballen).
Die man heeft geeneens oog voor Emegha terwijl er een tekort aan goede spitsen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 16:52:

Dit oogt heel erg op het City van vorig seizoen. Niet op niveau en slordig. Wat is daar toch aan de hand bij City.
Brighton is het Telstar van de PL. :+

Maar serieus, ook zij hebben een goede manager en leuk team. Vind hun met Fullham en Palace, leuk om te volgen. Denk dat City en Pep gewoon op is na zoveel jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 16:10:
[...]

Het is ook voor de buhne. Kan Howard Webb popie jopie spelen.

[...]

Anders, niet beter :+
Verschrikkelijke man, bij Sky Sports hadden ze een interview met hem. Genoeg comments daaronder die bang waren voor een erger seizoen, en dat blijft helaas maar weer. Het wordt elk jaar erger, hij mag weleens gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 16:55:
[...]

Die man heeft geeneens oog voor Emegha terwijl er een tekort aan goede spitsen is.
Zit van Hecke er wel bij? Blijft pijnlijk om te zien dat iemand van uit de Eredivisie prima kan, maar alles daarbuiten kennelijk niet.

De kennis op TV is nog minder, want zij komen vaak ook niet verder dan alleen top teams. Van der Vaart en Sneijder vind ik bijvoorbeeld daar erg slecht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 16:52:

Guardiola is klaar daar, hadden vorig jaar in onderling overleg uit elkaar moeten gaan. Hij zit er zo lang en is zo veeleisend dan kan het wel eens op geraken. Net als bij Klopp vorig jaar was het ook daar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Weer geen Jaap Stam, gisteren was hij nog op TV?

Verder vind ik het Viaplay formaat niet zo geweldig. Vond het prima met de studio hier in Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:31

Quad

Doof

Dat was wel een intens YNWA zeg, prachtig.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 22:15

Vos

AFCA

Gaan we nou weer met die blessures?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Vos schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:41:
Gaan we nou weer met die blessures?
Er zijn dacht ik totaal 6 (semi-) geblesseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10 23:31

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Wie heeft dat eigenlijk verzonnen :?
De 1e wedstrijd uit naar Old Trafford en de 3e uit naar Anfield :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Matige wedstrijd. Arsenal heeft controle over Liverpool maar durft niet doordrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Is dit de kampioen van vorig jaar?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Trapte Arsenal de bal vanaf de aftrap nou bewust over de zijlijn? Lekkere instelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Slasher schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 18:21:
Is dit de kampioen van vorig jaar?
Ja dankzij het falen van Arsenal onder andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Chelseamarre123 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 18:34:
[...]

Ja dankzij het falen van o.a Arsenal.
Vlak je eigen club niet uit.

[ Voor 23% gewijzigd door Slasher op 31-08-2025 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:39
Als er 1 team kampioen wordt hebben andere altijd gefaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
d-vine schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 18:40:
Als er 1 team kampioen wordt hebben andere altijd gefaald.
Niet elke ploeg doet mee om de titel natuurlijk. Vorig jaar waren City en Arsenal de favorieten die gewoon veel te veel punten verspeelden.
Liverpool zou in een normaal seizoen met dat puntenaantal max 3de kunnen worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
Normaal gesproken, als dit als dat
Heb je natuurlijk helemaal niets aan en zo werkt het leven en sport niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Raya toch...

Overigens ook wel een heerlijke vrije trap. Maar staat Raya iets verder richting die hoek dan heeft ie hem

[ Voor 82% gewijzigd door toolkist op 31-08-2025 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 21:53
toolkist schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:11:
Raya toch...

Overigens ook wel een heerlijke vrije trap. Maar staat Raya iets verder richting die hoek dan heeft ie hem
Denk het niet hoor, heerlijke vrije trap met veel snelheid. Raya valt weinig te verwijten imo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Proficiat Liverpool

Onze spits werkt hard, maar krijgt ook weinig kansen. Soms zou ik gewoon voor de eerste goal gaan, krijg je hem tegen, dan is het vaak al te laat.

Nog niets verloren, behalve mijn weekend dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Arsenal krijgt wat het verdiende, waarom trokken ze zo terug? Ga gewoon van eigen kracht uit en probeer te scoren.

Prachtig doelpunt van Liverpool, van die afstand de keeper zo kansloos maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:35:
Arsenal krijgt wat het verdiende, waarom trokken ze zo terug? Ga gewoon van eigen kracht uit en probeer te scoren.

Prachtig doelpunt van Liverpool, van die afstand de keeper zo kansloos maken.
Helaas is Arteta wel vaak van die tactiek. Daarom zijn er ook best veel fans die zeggen dat hij het dit seizoen moet laten zien.

Vond trouwens de 15 jarige wissel wel zinloos. Leuk dat hij mocht invallen, maar ik zie liever echt een stormram als je moet bompen in de 16.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
HollowGamer schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:44:
[...]

Helaas is Arteta wel vaak van die tactiek. Daarom zijn er ook best veel fans die zeggen dat hij het dit seizoen moet laten zien.

Vond trouwens de 15 jarige wissel wel zinloos. Leuk dat hij mocht invallen, maar ik zie liever echt een stormram als je moet bompen in de 16.
Arteta zou wat meer risico in het spel moeten hebben maar hij is echt zo'n Pep trainer die alles wil uitdenken.
Vond het ook een rare wissel als je Trossard ook nog hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:40
Zit even in de Belgische competitie te loeren. Maar vier Waalse teams, en dan tel ik Union mee (de anderen zijn Standard, Charleroi en La Louvière). Opvallend.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 21:02:
Zit even in de Belgische competitie te loeren. Maar vier Waalse teams, en dan tel ik Union mee (de anderen zijn Standard, Charleroi en La Louvière). Opvallend.
Ik kijk het eigenlijk nooit, geen idee of die competitie leuk is?

Nu even La Liga aan het kijken, en het blijft veel rollebollen en weer vervelende megaphones.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
HollowGamer schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 22:32:
[...]

Nu even La Liga aan het kijken, en het blijft veel rollebollen en weer vervelende megaphones.
De maffe finaleronde maakt dat ik niet kijk naar de "reguliere" competitie, we zullen wel zien wie er in de finale staat. La Liga heb ik persoonlijk altijd overrated gevonden, liever de Bundesliga.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
HollowGamer schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 22:32:
[...]

Als Belg, Union is geen Waalse club maar van Brussel.

Verkeerde gequote, was @Maarten_E

[ Voor 6% gewijzigd door Chelseamarre123 op 31-08-2025 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Chelseamarre123 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 23:27:
[...]

Als Belg, Union is geen Waalse club maar van Brussel.

Verkeerde gequote, was @Maarten_E
Daarom zei ik ook "en dan tel ik Union mee", puur gebaseerd op de clubnaam die in het Frans is.

Hoe zit dat met Anderlecht en USG? Ik snap dat het Brusselse clubs zijn, maar zijn Anderlecht aanhangers veelal Vlaamssprekend en USG-aanhangers veelal Waalssprekend?

[ Voor 11% gewijzigd door Maarten_E op 01-09-2025 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

https://www.bbc.com/sport/football/articles/c8904kw17j0o
Liverpool betaalt 125 miljoen ponden voor Isak, 6 jaar contract. Voor wat dat waard is :+

En Guehi zal wel volgen.

£416m uitgegeven zonder Guehi, £190m gevangen. Mijn huishoudboekje ziet er toch anders uit :p

[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 01-09-2025 10:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Maarten_E schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:03:
[...]

Daarom zei ik ook "en dan tel ik Union mee", puur gebaseerd op de clubnaam die in het Frans is.

Hoe zit dat met Anderlecht en USG? Ik snap dat het Brusselse clubs zijn, maar zijn Anderlecht aanhangers veelal Vlaamssprekend en USG-aanhangers veelal Waalssprekend?
Ja maar Brusselaars als Waal meetellen moet je niet doen, dat ligt nogal gevoelig in ons grote België.
Adnerelctht en Union liggen vlakbij mekaar.(4km) Beide zijn puur Brusselse clubs. Anderlecht heeft natuurlijk een grotere fanbase en heeft meer supporters uit heel België.
En in Brussel spreken ze gewoon Frans en een beetje Nederlands, geen Waals :P

Stadion van Union moet je maar eens opzoeken, ligt in een dichtbevolkte sutkje in een park. Heel ouderwetse ingangen ook.

https://www.santosfootbal...sel/joseph-marienstadion/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Nou, dat was het blijkbaar voor Ten Hag bij Leverkusen aldus Romano. Daar snap ik echt helemaal niets van, we missen ergens een paar puzzelstukjes denk ik.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Erik ten Hag al na twee competitieduels ontslagen bij Bayer Leverkusen

Opportunisme ten top weer.

[ Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-09-2025 11:57 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Wat verwachten ze dan bij Leverkusen als Wirtz, Tah, Frimpong, Xhaka en nog wat zijn vertrokken.. 8)7

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Vuvuzela schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:57:
Wat verwachten ze dan bij Leverkusen als Wirtz, Tah, Frimpong, Xhaka en nog wat zijn vertrokken.. 8)7
Ze hebben ook wel verkeerde manager gehaald. Een goed profiel is belangrijk, wat ook moest passen bij de cultuur van de club. Het lijkt wel een soort Schalke 04, vraag mij af of ze niet terecht komen in divisie lager. Met verkopen is niets mis (ik zou altijd gaan voor die dikke bedragen - dus snap de verkopen goed), maar er moet dan wel een goede doorstroom zijn van nieuw talent, goede manager die dit begrijpt, en gericht aankopen doen voor de toekomst.

Ik zie Theo Janssen en Mulder ook adviseren bij hun ex-clubs. Persoonlijk twijfel ik of daar juist het probleem zit. Leuk dat je 'goed' kan praten op TV, maar er is meer dan alleen koffie drinken nodig. Dat patroon zie ik nu ook bij Leverkusen, geen idee waarom je een manager haalt waar de helft binnen de club al twijfels over heeft?
En waarom mogen zoveel ex-spelers hun mening geven? Haal die mensen dan weg (hebben we bij Arsenal ook gedaan) en zorg voor een gezond klimaat (dus niet je manager na 2-3 wedstrijden ontslaan).

Daarnaast misschien neerleggen dat je niet weer voor het kampioenschap kan gaan? Geen idee waarom zij opeens beter dan Bayern zouden zijn? Ik zie hun meer als een Feyenoord, waarbij geluk ook belangrijk is om kampioen te worden, en het kan met een goed plan (je hebt geen vrachtwagen aan geld).

Neem TH niets kwalijk, hoop dat hij voor 2 wedstrijden ook mooi goed geld meekrijgt. :)

[ Voor 66% gewijzigd door HollowGamer op 01-09-2025 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
FirePuma142 schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:53:
Nou, dat was het blijkbaar voor Ten Hag bij Leverkusen aldus Romano. Daar snap ik echt helemaal niets van, we missen ergens een paar puzzelstukjes denk ik.
100% zeker dat Ten Hag intern flink boos geweest is op de verkoop van al die dragende spelers.
Zo'n Hincapie, belangrijke defensieve kracht, waarom zou je die in hemelsnaam verhuren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
Uit d telegraaf:

Spanning over transferbeleid
Achter de schermen zouden er spanningen zijn over het transferbeleid, omdat Ten Hag daar buiten zou zijn gehouden en niet de spelers zou krijgen, waar hij om vroeg. Dat zorgde voor ruis op de lijn. Afgelopen zondag verscheen er een artikel in Bild waarin werd gesteld dat de positie van Ten Hag al in gevaar was en dat hij mogelijk het slachtoffer zou worden van een heel vroeg ontslag. Dat is realiteit geworden.

Ook waren er geluiden over de samenwerking in de staf die moeizaam verliep, waarbij Ten Hag en zijn Nederlandse assistenten Andries Ulderink en Rogier Meijer niet op één lijn zaten met andere stafleden. Meijer en Ulderink nemen tijdelijk het stokje over op het trainingsveld tot er een nieuwe trainer is aangesteld.

Erik ten Hag verspeelt zeker lijkende zege met Bayer Leverkusen tegen tien man Werder Bremen
Erik ten Hag.
Ook zouden er vanuit de spelersgroep klachten zijn gekomen over een gebrekkige chemie met Hag. „Deze beslissing was niet gemakkelijk’’, heeft technisch directeur Simon Rolfes aangegeven in een statement. „Niemand zat op deze stap te wachten. De afgelopen weken hebben echter laten zien dat het opbouwen van een nieuw en succesvol team in deze samenstelling niet productief is. We geloven heilig in de kwaliteit van ons team en zullen er nu alles aan doen om met een nieuwe samenstelling de volgende stappen in onze ontwikkeling te zetten.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:01
Vuvuzela schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:57:
Die hebben de illusie een topclub te zijn :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:34
Alles draait om geld joh. Grootste clubs vs kleinere vs eredivisie clubs etc...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:08
d-vine schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:58:
Uit d telegraaf:

Spanning over transferbeleid
[i]Achter de schermen zouden er spanningen zijn over het transferbeleid, omdat Ten Hag daar buiten zou zijn gehouden en niet de spelers zou krijgen, waar hij om vroeg.
Weigerde Leverkussen om Labyad en Klaiber te kopen?

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

ephymerous schreef op maandag 1 september 2025 @ 14:58:
[...]

Weigerde Leverkussen om Labyad en Klaiber te kopen?
Hij wou Ihataren kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 01-10 21:46
toolkist schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:23:
[...]

100% zeker dat Ten Hag intern flink boos geweest is op de verkoop van al die dragende spelers.
Zo'n Hincapie, belangrijke defensieve kracht, waarom zou je die in hemelsnaam verhuren?
Verkeerd instapmoment, daar hebben Nederlandse trainers wel vaker last van. Gecombineerd met het halsstarrig doordrijven van hun mening, zie Frank de Boer bij Inter. Maar met name dat instapmoment moet je goed uitkiezen, je komt in een situatie terecht waarbij er geweldig gepresteerd is en als dan alle sterkhouders verkocht worden dan weet je dat eigenlijk alleen maar kunt verliezen. Maar goed, ik begrijp ook wel weer dat ze snel aan de slag willen.....

Nuja, dan kan hij Johnny vervangen, goed voor alle partijen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leverkusen had, natuurlijk, de sportief directeur eruit moeten donderen. Die was tenslotte verantwoordelijk voor zowel de aanstelling van Ten Hag als de gigantische verzwakking van de selectie. Daar zullen ze later in het seizoen nog wel achter komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:18
Sineplex schreef op maandag 1 september 2025 @ 15:22:
[...]

Verkeerd instapmoment, daar hebben Nederlandse trainers wel vaker last van. Gecombineerd met het halsstarrig doordrijven van hun mening, zie Frank de Boer bij Inter. Maar met name dat instapmoment moet je goed uitkiezen, je komt in een situatie terecht waarbij er geweldig gepresteerd is en als dan alle sterkhouders verkocht worden dan weet je dat eigenlijk alleen maar kunt verliezen. Maar goed, ik begrijp ook wel weer dat ze snel aan de slag willen.....

Nuja, dan kan hij Johnny vervangen, goed voor alle partijen.
Naar Ajax...echt liever niet hoor. In dat succes seizoen vond ik hem al matig wisselen en had hij geluk met de selectie. Maar goed, alles beter dan Heitinga...hoewel ik wel meer had verwacht van Marcel keizer op de achtergrond. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 15:19
United doet veel zaken net voor einde transfer periode:
Lammens (keeper uit België) gekocht
Garnacho verkocht aan Chelsea (veel plezier met hem en zijn broertje @Chelseamarre123)
Sancho verhuurd aan Villa
Antony verkocht aan Betis
(Eerder al Cunha, Sesko en Mbeumo gehaald, Rashford verhuurd, Eriksen en Lindelof contract niet verlengd, Hojlund was vorige week al verkocht.)

Alleen Malacia zit er nog van de spelers die Amorim niet meer mee liet trainen. Best grotere veranderingen zo. Met een beetje geluk hoeven we de twee grabbelaars nooit meer op doel te zien. Helaas dat er geen middenvelder is gekomen. Dat is al tien jaar de zwakste schakel bij United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Exactor it schreef op maandag 1 september 2025 @ 17:54:
Garnacho verkocht aan Chelsea (veel plezier met hem en zijn broertje @Chelseamarre123)
(Eerder al Cunha, Sesko en Mbeumo gehaald, Rashford verhuurd, Eriksen en Lindelof contract niet verlengd, Hojlund was vorige week al verkocht.)

Alleen Malacia zit er nog van de spelers die Amorim niet meer mee liet trainen. Best grotere veranderingen zo.
Maar ondertussen zit je nog steeds met Casemiro opgescheept. En die heeft volgens mij best een dik salaris.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:18
En je zit nog met de grootste clown opgescheept de coach zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:34
JeroenNietDoen schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:18:
[...]

Maar ondertussen zit je nog steeds met Casemiro opgescheept. En die heeft volgens mij best een dik salaris.
Best betaalde speler van United. 375k pond per week. Die gaat gewoon lekker zn contract uitzitten. Niemand kan/wil dat betalen voor zo'n speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij MotD hadden ze het erover dat United Emilio Martinez van Villa wilden overnemen, om eindelijk een goede keeper te hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 01-09-2025 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:15:
Bij MotD hadden ze het erover dat United Emilio Martinez van Villa wilden overnemen, om eindelijk een goede keeper te hebben?
Ging tussen hem en Lammens, uiteindelijk Lammens geworden. Maar of die er klaar voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Lekkerboeie86 schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:59:
[...]

Best betaalde speler van United. 375k pond per week. Die gaat gewoon lekker zn contract uitzitten. Niemand kan/wil dat betalen voor zo'n speler.
Inderdaad. Dat was een miskoop. Daar zijn/waren we erg goed in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:23:
[...]

Ging tussen hem en Lammens, uiteindelijk Lammens geworden. Maar of die er klaar voor is?
Ik heb een filmje gezien waarin hij een bal vangt. Hij is daarmee al een stuk verder dan Onana en Bayendir. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-vEVuxY-Gcpzk3IGC9y94lnskNI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w0OuWumvH90cnkfvcv7jUItb.jpg?f=fotoalbum_large
St. Pauli 5e in de Bundesliga HYPE! *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Exactor it schreef op maandag 1 september 2025 @ 17:54:

Alleen Malacia zit er nog van de spelers die Amorim niet meer mee liet trainen. Best grotere veranderingen zo. Met een beetje geluk hoeven we de twee grabbelaars nooit meer op doel te zien. Helaas dat er geen middenvelder is gekomen. Dat is al tien jaar de zwakste schakel bij United.
Weet toch niet wat ik van Garnacho moet denken, prima voetballer maar qua houding niet de beste persoonlijkheid denk ik. Vooral ook als die niet speelt.
Lammens is toch wel een risico die slaat effe 3 stappen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Chelseamarre123 schreef op maandag 1 september 2025 @ 21:48:
[...]

Weet toch niet wat ik van Garnacho moet denken, prima voetballer maar qua houding niet de beste persoonlijkheid denk ik. Vooral ook als die niet speelt.
Lammens is toch wel een risico die slaat effe 3 stappen over.
Garnacho was een mooie belofte maar heeft een te groot ego. Hij denkt dat hij alles alleen kan en moet doen. Als hij dat loslaat kan hij wel goed worden denk ik. Schijnt dat hij de opstellingen aan zijn broertje lekte. Die van united waren altijd uren voor de wedstrijd online terwijl dat normaal een uur is.

Lijkt me idd zwaar voor die keeper. Ik denk dat hij helaas vrij snel gaat starten.

[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 01-09-2025 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
150 miljoen voor Isak(!) 3de duurste speler ooit. En Guehi is afgeketst, die ze meer nodig hadden dan een spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Aparte prioriteiten ja, en heel raar dat ze dan zo lang wachten met Guehi. Allicht dat Glassner er dan voor gaat liggen als ie geen vervanger zou krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:29
Wat ik lees het de verkopende partij het inderdaad laten klappen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op maandag 1 september 2025 @ 23:18:
150 miljoen voor Isak(!) 3de duurste speler ooit. En Guehi is afgeketst, die ze meer nodig hadden dan een spits.
Gezien wat Liverpool ingekocht heeft is alles minder dan de treble een failure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenNietDoen schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 06:32:
[...]

Gezien wat Liverpool ingekocht heeft is alles minder dan de treble een failure.
Er is ook voor 300 miljoen uitgegaan. Transfers + Jota.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 06:48:
[...]

Er is ook voor 300 miljoen uitgegaan. Transfers + Jota.
Per saldo heeft Liverpool zelfs minder uitgegeven dan Arsenal ;)
Dus om nou te stellen dat Liverpool echt alle prijzen moet winnen om een succesvol seizoen te hebben, mwoah.
Voor mij blijft Arsenal de favoriet (net voor Liverpool), nu alleen hopen dat Arteta ze met een wat positievere instelling gaat laten voetballen want dat was wat mij altijd trok als ik naar Arsenal keek en wat de laatste 1-2 seizoenen toch minder is geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 07:52:
[...]

Per saldo heeft Liverpool zelfs minder uitgegeven dan Arsenal ;)
Dus om nou te stellen dat Liverpool echt alle prijzen moet winnen om een succesvol seizoen te hebben, mwoah.
Voor mij blijft Arsenal de favoriet (net voor Liverpool), nu alleen hopen dat Arteta ze met een wat positievere instelling gaat laten voetballen want dat was wat mij altijd trok als ik naar Arsenal keek en wat de laatste 1-2 seizoenen toch minder is geworden.
Liverpool moet tweede worden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oooh-_mnAp3fGCjB7kyXb2HcH_0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sbtFKLd9kUqnAK3zn5J8AEHY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Maar wij hebben Gyo ingekocht :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Voor mij blijft Arsenal de favoriet
Dat is al de 2e keer dat ik dit lees ;)
(je hebt nieuwe vrienden alhier)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De David Squires cartoon in de Guardian is weer grappig:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/878qMvW_SqIwMjGyCuYTPnvMW2E=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tFaoC2QfvwyOQ7VW3c8UmdaL.jpg?f=user_large
Wie herkent het liedje dat op de achtergrond speelt? :p

De rest van de cartoon is weer lekker sarcastisch (VAR, Brighton, Chelsea, Nicolas Jackson): https://www.theguardian.c...-after-review-var-special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

[b]gambieter schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:23:
Wie herkent het liedje dat op de achtergrond speelt? :
Makkelijk :P
ik lees: Guilty feet, dus dat zal wel careless whisper zijn van George Michael :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JAN-B schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 17:14:
Makkelijk :P
ik lees: Guilty feet, dus dat zal wel careless whisper zijn van George Michael :Y
Je mag door naar de volgende ronde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Als vroeger net spend benoemd werd dan telde dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]
500M in 1 window, zeker wel. Net spend betekent echt fuck all.

Liverpool is de favoriet. Niet alleen om bovengenoemde reden, óók omdat ze de titel verdedigen.

Arsenal wordt 2de, alhoewel ik liever heb dat ze dan 3de eindigen. Schijnbaar is volgens alle andere fans eindigen als 2de erger dan nog lager... Ik weet ook niet hoe dat precies werkt, maar de backlash die Arsenal de laatste seizoenen telkens krijgt... Maar goed, ook dan zullen de doelpalen wel weer verschoven worden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 18:34:
[...]

500M in 1 window, zeker wel. Net spend betekent echt fuck all.
300m dit jaar
100m vorig jaar
235m het jaar ervoor...

vs
480m dit jaar
40m jaar ervoor
172m het jaar ervoor.

Zo groot zijn de verschillen echt niet hoor.

Los daarvan zegt net spend alles, want het betekent ook dat er spelers met bepaalde kwaliteiten verkocht zijn voor veel geld. Nog los van dat bv Alexander Arnold gratis gegaan is en de situatie mbt Jota....
Liverpool is de favoriet. Niet alleen om bovengenoemde reden, óók omdat ze de titel verdedigen.
Dat is al wat anders dan dat het een gefaald seizoen is als ze niet 3 prijzen winnen
Arsenal wordt 2de, alhoewel ik liever heb dat ze dan 3de eindigen. Schijnbaar is volgens alle andere fans eindigen als 2de erger dan nog lager... Ik weet ook niet hoe dat precies werkt, maar de backlash die Arsenal de laatste seizoenen telkens krijgt... Maar goed, ook dan zullen de doelpalen wel weer verschoven worden O-)
Misschien het 'iedereen is altijd tegen Arsenal' eens loslaten, werkt heel verfrissend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 18:52:
Misschien het 'iedereen is altijd tegen Arsenal' eens loslaten, werkt heel verfrissend.
Je moet eens op social media kijken. Elk jaar, oh Arsenal is 2de, bottled it, dit dat. En dat komt dan van fans van clubs die lager eindigen, zelfs van clubs die 15de of 17de worden.

Ook de Engelse media lijkt maar al te graag te willen melken op Arsenal. Clickbait titels, interviews zo uitknippen dat er weer iets controversieels gemaakt kan worden. Zagen we nu na dit weekend ook weer met het interview met Raya na de wedstrijd. Journalist stelt een vraag over de nieuwe Puma ball, speler geeft zijn nieuwe ervaring met de nieuwe bal. De media licht het uit als "Raya blames new Puma ball for loss" en de lezers slikken het als zoete koek.

Afgelopen 2 seizoenen over Arteta dan, die man kan geen eens een scheet laten of de britse media blaast het op. Zoveel van die uitknipte videos om een narrative te maken om clicks te genereren.

En aantal pundits zijn daar ook vooral mee bezig. Kijk afgelopen seizoen, Arsenal scoort veel uit corners. En men begint weer te zeiken. Stoke City 2.0, Dark Arts FC. Loopt nu nog een aantal TRs over een dergelijke troll van zaterdag.

Waarom denk je dat ik altijd zo fel reageer, dat is daarom. Vermoeiend en frustrerend om elke keer diezelfde ongefundeerde stront te lezen.

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-09-2025 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

https://www.theguardian.c...o-block-move-to-liverpool

Intussen is Guehi goed kwaad dat Palace zijn Liverpool transfer heeft afgeketst.

Voorzitter Parish had een probleem. Guehi's contract loopt af, dus volgende zomer kan hij transfervrij vertrekken. Dus liever de £35m vangen.

Maar dan zou zijn topcoach Glasner per direct ontslag nemen. En die heeft Palace de trofeen gebracht en wordt zeer hoog aangeslagen.

Damned if you do, damned if you don't.

De speler boos, zal niet gaan staken maar is ook niet meer willens om aanvoerder te zijn. Spelersgroep onrustig, want dit kan hun dus ook overkomen... En coach zal nu ook gaan rondkijken.

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 02-09-2025 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 19:29:
https://www.theguardian.c...o-block-move-to-liverpool

Intussen is Guehi goed kwaad dat Palace zijn Liverpool transfer heeft afgeketst.

Voorzitter Parish had een probleem. Guehi's contract loopt af, dus volgende zomer kan hij transfervrij vertrekken. Dus liever de £35m vangen.

Maar dan zou zijn topcoach Glasner per direct ontslag nemen. En die heeft Palace de trofeen gebracht en wordt zeer hoog aangeslagen.

Damned if you do, damned if you don't.

De speler boos, zal niet gaan staken maar is ook niet meer willens om aanvoerder te zijn. Spelersgroep onrustig, want dit kan hun dus ook overkomen... En coach zal nu ook gaan rondkijken.
Bizarre turn of events vond ik dat!

Ik las echter dat het te maken had met dat Palace de vervanger niet voor elkaar kreeg en daarom dat de voorzitter de transfer blokkeerde.

Maar goed, de waarheid zal misschien wel in het midden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 19:32:
Bizarre turn of events vond ik dat!

Ik las echter dat het te maken had met dat Palace de vervanger niet voor elkaar kreeg en daarom dat de voorzitter de transfer blokkeerde.

Maar goed, de waarheid zal misschien wel in het midden liggen.
Die vervanger, dat komt van Glasner. Guehi heeft zich professioneel gedragen, die zal nu ook denken "had ik maar een Isak of Wisse gedaan".

Uiteindelijk hebben ze gewoon te lang gewacht, waarschijnlijk om de prijs omhoog te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 19:44:
[...]

Die vervanger, dat komt van Glasner. Guehi heeft zich professioneel gedragen, die zal nu ook denken "had ik maar een Isak of Wisse gedaan".
Tja, en nu hebben ze pech, want Guehi dient nu zijn contract uit en kan volgende zomer transfervrij doen wat hij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 19:48:
Tja, en nu hebben ze pech, want Guehi dient nu zijn contract uit en kan volgende zomer transfervrij doen wat hij wil.
Ze kunnen hem nog proberen te verkopen in de Januari transferperiode. Hangt van het blessureleed bij de topteams af of ze happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Uiteindelijk vooral heel dom van Liverpool. Waarom zo achterlijk lang wachten, zouden ze verwacht hebben meer te moeten bieden voor Isak ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 20:18:
Uiteindelijk vooral heel dom van Liverpool. Waarom zo achterlijk lang wachten, zouden ze verwacht hebben meer te moeten bieden voor Isak ofzo?
Vertraging kan ook aan de Palace kant zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 20:18:
Er kan van alles aan de hand zijn. Misschien wilden ze hem niet voor de hoofdprijs of was hij simpelweg niet de prioriteit omdat ze al best wel prima verdedigers hebben waardoor de focus op andere posities ging. Of misschien hebben ze op de achtergrond al overeenstemming qua salaris, tekengeld etc voor volgend zomer. Of Palace zat te vertragen. Het blijft altijd gissen waarom de ene miljoendeal zo snel gaat, de ander zo traag en de derde in een etmaal op orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 19:06:
[...]

Je moet eens op social media kijken. Elk jaar, oh Arsenal is 2de, bottled it, dit dat. En dat komt dan van fans van clubs die lager eindigen, zelfs van clubs die 15de of 17de worden.

Ook de Engelse media lijkt maar al te graag te willen melken op Arsenal. Clickbait titels, interviews zo uitknippen dat er weer iets controversieels gemaakt kan worden. Zagen we nu na dit weekend ook weer met het interview met Raya na de wedstrijd. Journalist stelt een vraag over de nieuwe Puma ball, speler geeft zijn nieuwe ervaring met de nieuwe bal. De media licht het uit als "Raya blames new Puma ball for loss" en de lezers slikken het als zoete koek.

Afgelopen 2 seizoenen over Arteta dan, die man kan geen eens een scheet laten of de britse media blaast het op. Zoveel van die uitknipte videos om een narrative te maken om clicks te genereren.

En aantal pundits zijn daar ook vooral mee bezig. Kijk afgelopen seizoen, Arsenal scoort veel uit corners. En men begint weer te zeiken. Stoke City 2.0, Dark Arts FC. Loopt nu nog een aantal TRs over een dergelijke troll van zaterdag.

Waarom denk je dat ik altijd zo fel reageer, dat is daarom. Vermoeiend en frustrerend om elke keer diezelfde ongefundeerde stront te lezen.
Ligt ook aan Arteta en zijn gedrag. Samen met Pep echt een vreselijk persoon.
Je moet ook geen trollen op het internet opzoeken, die kan je wel over elke club/speler vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 21:51:
[...]

Er kan van alles aan de hand zijn. Misschien wilden ze hem niet voor de hoofdprijs of was hij simpelweg niet de prioriteit omdat ze al best wel prima verdedigers hebben waardoor de focus op andere posities ging. Of misschien hebben ze op de achtergrond al overeenstemming qua salaris, tekengeld etc voor volgend zomer. Of Palace zat te vertragen. Het blijft altijd gissen waarom de ene miljoendeal zo snel gaat, de ander zo traag en de derde in een etmaal op orde is.
Maar genoeg verdedigers waar ze tevreden over zijn (en die heel blijven) hebben ze dus niet.

Bbc heeft er een artikel aan gewaagd.
https://www.bbc.com/sport/football/articles/cp3e37lxyp9o
Klinkt als vooral veel naar de ander kijken of die water bij de wijn wil doen (van beide kanten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 19:06:
[...]

Dat gebeurt toch ook bij, laten we zeggen, Man Utd? Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
En gewoon weg blijven bij die pulp sites en social media, je mist er niks aan ;)
Mbt het vele scoren uit set pieces, dat is toch ook gewoon een ontwikkeling die je ziet gebeuren bij Arsenal? 2-3 seizoenen geleden was Arsenal een genot om naar te kijken. Altijd mooi aanvallend voetbal, daar ging ik eens lekker voor zitten. Nu lijkt het veel meer te gaan om op zoek te zijn naar vrije trappen etc. Met als toppunt de aftrap tegen Liverpool afgelopen zondag, dat zegt toch eigenlijk alles? En dat vind ik echt jammer, voor een club die spelers had als Bergkamp en Henry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 23:09:
[...]

Maar genoeg verdedigers waar ze tevreden over zijn (en die heel blijven) hebben ze dus niet.

Bbc heeft er een artikel aan gewaagd.
https://www.bbc.com/sport/football/articles/cp3e37lxyp9o
Klinkt als vooral veel naar de ander kijken of die water bij de wijn wil doen (van beide kanten)
Sowieso heeft Newcastle het hard gespeeld ivm Isak. Liverpool heeft uiteindelijk gewoon de hoofdprijs afgetikt op 1 september. Ze hadden gedacht als we wachten zitten ze met een ontevreden speler en gaat de prijs naar beneden wat dus niet het geval was.
Guehi mocht ook pas wecht tot ze een vervanger vonden die dus voor West Ham koos( Igor Julio)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Ik zie net dat City hun nieuwe keeper na drie potjes heeft vervangen. Met Donnarumma. Over paniekaankopen gesproken zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 23:24:
[...]

Sowieso heeft Newcastle het hard gespeeld ivm Isak. Liverpool heeft uiteindelijk gewoon de hoofdprijs afgetikt op 1 september. Ze hadden gedacht als we wachten zitten ze met een ontevreden speler en gaat de prijs naar beneden wat dus niet het geval was.
Guehi mocht ook pas wecht tot ze een vervanger vonden die dus voor West Ham koos( Igor Julio)
Als ze hun bod eerder verhoogd hadden dan hadden ze Guehi nu gewoon in een Liverpool shirt gehad. Die eis mbt die vervanger mean alleen door het late moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-10 16:38
Exactor it schreef op woensdag 3 september 2025 @ 06:03:
Ik zie net dat City hun nieuwe keeper na drie potjes heeft vervangen. Met Donnarumma. Over paniekaankopen gesproken zeg.
Nou goed het is ook wel een goede keeper he niks mis mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
bie100 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 07:23:
[...]

Nou goed het is ook wel een goede keeper he niks mis mee :)
Oh zeker een goede keeper. Ben wel benieuwd of hij een beetje kan voetballen zoals Guardiola wil, maar zal zich qua reddingen maken en ballen vangen prima redden.

Paniek bedoelde ik vooral mee dat Donnarumma al de hele zomer beschikbaar is. Waarom koop je eerst een jonge kerel en laat je hem drie potten spelen en koop je op deadline day een duidelijke nummer één?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exactor it schreef op woensdag 3 september 2025 @ 07:43:
Paniek bedoelde ik vooral mee dat Donnarumma al de hele zomer beschikbaar is. Waarom koop je eerst een jonge kerel en laat je hem drie potten spelen en koop je op deadline day een duidelijke nummer één?
Dat is niet de gedachtenkronkel geweest. Trafford is gehaald als 2e keeper en op termijn eventueel 1e keeper.
Het spel rond Donnarumma kwam pas in augustus los en voor die transfer moest eerst Ederson vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Verwijderd schreef op woensdag 3 september 2025 @ 07:58:
[...]

Dat is niet de gedachtenkronkel geweest. Trafford is gehaald als 2e keeper en op termijn eventueel 1e keeper.
Het spel rond Donnarumma kwam pas in augustus los en voor die transfer moest eerst Ederson vertrekken.
Aha, dank voor de verheldering. Deze uitleg maakt het een stuk logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 22:26:
[...]
Ligt ook aan Arteta en zijn gedrag.
Welk gedrag? Heeft ie lelijk gedaan tegen je toen je em sprak? Nee, dat bedoel ik. Want ook hier zie je dat de britse media heel sterk inzoomt op elke scheet die die laat. Hoeveel interviews er 1 zin wordt uitgelicht om een clickbait narrative te maken. Arteta geeft de schuld aan dat, of dit is Arteta zijn excuus. Terwijl als je dan het hele interview leest het wel een heel ander beeld geeft. En iedereen slikt het als zoete koek.

Overdreven juichen? Alle managers doen het, maar als hij het doet hebben Carragher en co wel hun oordeel klaar.
Uit zijn box stappen? Alle managers doen het, maar er is pas een probleem van gemaakt door pundits toen Arteta het deed. Nu hoor je ze er nooit meer over.

Of neem die assistent trainer van Arsenal, Nicolas Jover, die de corners en vrije trappen neemt. Gary Neville begon eind vorig seizoen een hetze tegen die assistent. Waarom? Omdat zijn werk efficient was?

Nee @toolkist , mij maak je niet meer wijs dat de britse media niet stoken. Zat bewijs van.
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken