Zie nou die overtreding van Gravenberch pas, maar die mag ook niet klagen.
Mwoh, dat is ook Guimaraes die zijn been erin zet, zonder de bal te willen spelen.toolkist schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 21:59:
Zie nou die overtreding van Gravenberch pas, maar die mag ook niet klagen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
let ook effe een halve minuut niet op... 2-0
En daar komt Konaté ook heel goed weg... Had z'n 2e geel moeten zijn.
Haal Konate er nou maar af Arne…
Twente komt eraan!
Maar voor wie? Ze zijn vergeten om centrale verdedigers te kopen...JoteW schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 22:09:
Haal Konate er nou maar af Arne…
Haha, Guimaraes geel voor zeiken. Dat werd ook tijd.
Het wordt steeds onvriendelijker, de Newcastle spelers gedragen zich steeds meer als bontkraagjes.
Het wordt steeds onvriendelijker, de Newcastle spelers gedragen zich steeds meer als bontkraagjes.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zouden ze al spijt hebben van Kerkez? Die kan echt niet verdedigen op basis van de 1e twee wedstrijden...
wat was dat voor een verdedigende actie?
Kerkez is echt een vervanger van Alexander-Arnold, die kon ook niet verdedigen
Botman kan het ook wel vergeten bij Newcastle als ie nu al niet meer ingebracht wordt. tijd voor een nieuw club lijkt me
Morgen ligt er een bod bij Crystal Palace voor Guehi.
Wat die Konaté allemaal aan het doen is?
Verdedigend is het allemaal niet hè. bij Liverpool.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
het is in alle linies superslecht vandaag, alleen van dijk en soboslai zijn redelijk de rest is superslap
Het is niet alleen onkunde, maar ook zo weinig energie bij Liverpool. Guehi hadden ze allang moeten kopen.toolkist schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 22:49:
Morgen ligt er een bod bij Crystal Palace voor Guehi.
En door Wirtz en Ekitite er af te halen is er ook geen aanvallende dreiging meer.
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 25-08-2025 22:56 ]
WOw wat een debuut!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
aha dat is mooi voor dat jonge gassie alleen totaal onverdiend maar goed
Haha, en dan de andere debutant die de 2-3 scoort 
Je zag ook weer dat viespeuk Guimaraes nog even probeerde Gravenberch te blesseren.
Je zag ook weer dat viespeuk Guimaraes nog even probeerde Gravenberch te blesseren.
[ Voor 45% gewijzigd door gambieter op 25-08-2025 23:03 ]
liverpool combineert 1 keer goed en meteen zit ie er in...
Wat deed Kerkez nu bij de eerste goal van newcastle?
Met zijn rug naar de kopper, blijft staan en gaat het duel niet aan. Zo verdedig je toch niet? Bijzonder
Liverpool de gelukkigste
Met zijn rug naar de kopper, blijft staan en gaat het duel niet aan. Zo verdedig je toch niet? Bijzonder
Liverpool de gelukkigste
Wie wie er naar Kazachstan voor een wedstrijdje tegen Kairat Almaty? Ik heb het even opgezocht en dat ligt op de grens met China zo een beetje
Spotting Lissabon zal het verst liggen? Kilometertje of 7000 vliegen voor een pot voetbal

Spotting Lissabon zal het verst liggen? Kilometertje of 7000 vliegen voor een pot voetbal
[ Voor 4% gewijzigd door Jebus4life op 26-08-2025 23:51 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Europa is groter dan groot.Jebus4life schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 23:50:
Wie wie er naar Kazachstan voor een wedstrijdje tegen Kairat Almaty? Ik heb het even opgezocht en dat ligt op de grens met China zo een beetje![]()
Kan iemand mij uitleggen hoe wij (Arsenal) opeens zoveel spelers kunnen kopen? Ik snap er namelijk nog steeds niet van.
Vroeger kochten we spelers als Cech, Miki of Ozil (die toen al minder werd). Waarom kan het nu opeens wel? En hoe blijven we gezond?
Vroeger kochten we spelers als Cech, Miki of Ozil (die toen al minder werd). Waarom kan het nu opeens wel? En hoe blijven we gezond?
Afgelopen seizoen alleen al ruim 200M inkomsten uit EPL en CL. Afgelopen winter geen uitgaven gedaan, vorige zomer redelijk rustig.HollowGamer schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 12:37:
Kan iemand mij uitleggen hoe wij (Arsenal) opeens zoveel spelers kunnen kopen? Ik snap er namelijk nog steeds niet van.
En zelfs dan zitten we redelijk ruim in PSR. Alhoewel het beter is als we nog enkele spelers laten vertrekken. Vieira, Zinchenko, Jesus, Lokonga, Nelson mogen allen weg. Daarnaast staat Kiwior in de belangstelling van Porto.
Voor Kiwior gaan we wel een vervanger halen? Jammer, want opzicht vond ik Kiwior altijd een goede vervanger voor CB.JeroenNietDoen schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 12:47:
[...]
Afgelopen seizoen alleen al ruim 200M inkomsten uit EPL en CL. Afgelopen winter geen uitgaven gedaan, vorige zomer redelijk rustig.
En zelfs dan zitten we redelijk ruim in PSR. Alhoewel het beter is als we nog enkele spelers laten vertrekken. Vieira, Zinchenko, Jesus, Lokonga, Nelson mogen allen weg. Daarnaast staat Kiwior in de belangstelling van Porto.
Het blijft jammer dat we altijd moeite blijven houden met spelers verkopen. Geen idee of deze deals nog uit de Edu koker komen, en daardoor moeilijker zijn te verkopen wegens hoog salaris?
Vorig jaar ook nog eens 60m aan eigen opgeleide spelers verkocht, dus 100% winst en uitgaande van 5jaar 'afschrijving' bij gekochte spelers dus equivalent van 300m aan aankopen (PSR technisch).JeroenNietDoen schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 12:47:
[...]
Afgelopen seizoen alleen al ruim 200M inkomsten uit EPL en CL. Afgelopen winter geen uitgaven gedaan, vorige zomer redelijk rustig.
Amai, Rangers moet een 1-3 achterstand ophalen in Brugge; dat lijkt al héél moeilijk; krijgen ze de eerste 10 minuten al een goal tegen én moeten ze met 10 verder nadat ze een doorgebroken man neerhalen.
Ik had Brugge inderdaad iets hoger ingeschat, maar hoe makkelijk Rangers zich op die wedstrijden naar de slachtbank laat leiden is wel echt bizar.
***EDIT***
5-0 bij de rust das dus al 8-1 over de 2 wedstrijden
Ik had Brugge inderdaad iets hoger ingeschat, maar hoe makkelijk Rangers zich op die wedstrijden naar de slachtbank laat leiden is wel echt bizar.
***EDIT***
5-0 bij de rust das dus al 8-1 over de 2 wedstrijden

[ Voor 9% gewijzigd door Jebus4life op 27-08-2025 21:48 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ik ben voor fenerbahce 
Maar vrees dat die Portugezen dit wel winnen
Maar vrees dat die Portugezen dit wel winnen
grimsby town uit, altijd moeilijk... (als je ManU bent)
Er gaat niks boven het Engelse bekervoetbal. Een 4e-klasser die gewoon verdiend voorstaat tegen United. En tuurlijk is dit niet de vaste opstelling, maar met bijvoorbeeld Sesko en Ugarte staat er serieus geld op het veld daar.Grindtegel schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 21:31:
grimsby town uit, altijd moeilijk... (als je ManU bent)
ManU toch terug gekomen tot 2-2, onverdiend. De 3-0 werd afgekeurd door een vlagsignaal van de grens die de regels niet goed kent.
En de pingels liepen niet goed, maar Cunha doet gekunsteld en verdiend gestopt. 4-4 na 5 pingels.
En Grimsby door, Mbeumo mist zijn tweede pingel door op de lat te schieten, 12-11.
Amorim durft niet naar pingels te kijken, zag je zondag ook al, geeft zijn spelers geen vertrouwen.
En de pingels liepen niet goed, maar Cunha doet gekunsteld en verdiend gestopt. 4-4 na 5 pingels.
En Grimsby door, Mbeumo mist zijn tweede pingel door op de lat te schieten, 12-11.
Amorim durft niet naar pingels te kijken, zag je zondag ook al, geeft zijn spelers geen vertrouwen.
[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 27-08-2025 23:17 ]
wat een afgang, het houdt niet op voor ManU
Amorim out?
Dit kan toch niet...
Edit: Ik wil niet zeggen dat het aan Amorim ligt, maar er moet toch IETS van een signaal komen...
Dit kan toch niet...
Edit: Ik wil niet zeggen dat het aan Amorim ligt, maar er moet toch IETS van een signaal komen...
[ Voor 59% gewijzigd door Maarten_E op 27-08-2025 23:19 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het ligt wel aan hem, hoorde nu bij de analyse dat hij bleef spelen met 5 achterin lol.Maarten_E schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 23:18:
Amorim out?
Dit kan toch niet...
Gewoon zo slecht dat je op dat niveau maar 1 systeem kan spelen terwijl hij de halve kern misbruikt. Hij kan perfect 4-3-3 spelen.HollowGamer schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 23:37:
[...]
Het ligt wel aan hem, hoorde nu bij de analyse dat hij bleef spelen met 5 achterin lol.
Zijn beste spelers spelen niet op hun beste positie
Maar dat weet je als Man Utd leiding, of dat had je moeten weten toen je met hem praatte over het wel/niet naar Man Utd komen. Tevens blijven ze dezelfde fouten maken. De defensie en middenveld waren niet op orde en dus halen ze 3 nieuwe aanvallers... Zorg gewoon dat Hojlund betere aanvoer krijgt, of Zirkzee, en dan gaan die echt wel scoren. In ieder geval echt niet minder dan Sesko, die in mijn ogen nou ook niet echt een 20+ doelpunten spits is.HollowGamer schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 23:37:
[...]
Het ligt wel aan hem, hoorde nu bij de analyse dat hij bleef spelen met 5 achterin lol.
Nou niet echt, Sesko is net een echte doelpunten maker.toolkist schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 07:14:
[...]
Maar dat weet je als Man Utd leiding, of dat had je moeten weten toen je met hem praatte over het wel/niet naar Man Utd komen. Tevens blijven ze dezelfde fouten maken. De defensie en middenveld waren niet op orde en dus halen ze 3 nieuwe aanvallers... Zorg gewoon dat Hojlund betere aanvoer krijgt, of Zirkzee, en dan gaan die echt wel scoren. In ieder geval echt niet minder dan Sesko, die in mijn ogen nou ook niet echt een 20+ doelpunten spits is.
Hojlund is dat nooit geweest en heeft 2jaar de kans gehad en komt gewoon te kort. Zirkzee is ook gewoon te slecht voor United
Nietmee eens, Zirkzee kan echt wel wat, zelfde als met Hojlund.Chelseamarre123 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 07:42:
[...]
Nou niet echt, Sesko is net een echte doelpunten maker.
Hojlund is dat nooit geweest en heeft 2jaar de kans gehad en komt gewoon te kort. Zirkzee is ook gewoon te slecht voor United
Ik weet zeker dat Sesko er ook niet veel gaat maken, zeker als je team niet aanvalt en wingers moeten spelen als LB/RB.
Al zet je Shearer uit de jaren negentig daar neer, de spits gaat niet scoren zoals ze nu spelen.HollowGamer schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:37:
[...]
Nietmee eens, Zirkzee kan echt wel wat, zelfde als met Hojlund.
Ik weet zeker dat Sesko er ook niet veel gaat maken, zeker als je team niet aanvalt en wingers moeten spelen als LB/RB.
Sesko ziet er verder nog rauwer uit dan Hojlund.
Lijkt mij toch ook niet goed voor zijn vertrouwen als je als 10de een pingel mag komen nemen.Exactor it schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:44:
[...]
Sesko ziet er verder nog rauwer uit dan Hojlund.
Zirkzee heeftHollowGamer schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:37:
[...]
Nietmee eens, Zirkzee kan echt wel wat, zelfde als met Hojlund.
13 doelpunten in 57 Serie A wedstrijden(!)
3 doelpunten in 32 PL wedstrijden
4 doelpunten in 12 bundesliga wedstrijden
2 doelpunten in 11 Europa League wedstrijden
15 doelpunten in 32 Jupiler Pro League(België)
Is gewoon te weinig toch?
Hojlund is niet veel beter, hij mist ook gewoon teveel kansen en is matig in de duels.
Hij mist helemaal niet te veel kansen. Hij krijgt nauwelijks kansen:Chelseamarre123 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:06:
[...]
Hojlund is niet veel beter, hij mist ook gewoon teveel kansen en is matig in de duels.
https://understat.com/player/11055
Van de lunch gelegenheid gemaakt om dit filmpje eens te bekijken. Ik zie hier weinig killerinstinct in. Positiespel is ook gewoon baggerExactor it schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:40:
[...]
Hij mist helemaal niet te veel kansen. Hij krijgt nauwelijks kansen:
https://understat.com/player/11055
xG zegt toch niet alles.
Je kan dit toch geen goede spits vinden voor United waar ook nog is 80 miljoen voor betaald is
Dat zeg ik ook niet. Jij zegt dat hij teveel kansen mist, ik laat je zien dat dat helemaal niet waar is. That's it.Chelseamarre123 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 13:15:
[...]
Van de lunch gelegenheid gemaakt om dit filmpje eens te bekijken. Ik zie hier weinig killerinstinct in. Positiespel is ook gewoon bagger
xG zegt toch niet alles.
Je kan dit toch geen goede spits vinden voor United waar ook nog is 80 miljoen voor betaald is
[YouTube: How clinical is Rasmus Højlund? *last 80 shots*]
Overigens denk ik dat Hojlund potentieel een goede spits is. Moet ie wel wat dingen leren en in een normaal team spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Exactor it op 28-08-2025 13:49 ]
Vind je? Bij Salzburg haalde ie 1 op 2 niet, bij Leipzig idem. Alleen bij Liefering lukte hem dat.Chelseamarre123 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 07:42:
[...]
Nou niet echt, Sesko is net een echte doelpunten maker.
Scheelt dus weinig met Hojlund. Dan kun je die 70m toch beter aan een andere keeper, verdediger en/of verdedigende middenvelder uitgeven.
Ik heb bijna de hele pot gekeken gisteren en het was een grote beschamende vertoning, met name de eerste helft en het gepruts van Onana. Balverlies, geen idee wat te doen als ze de bal hadden, geen felheid, geen energie en achterin gatenkaas. Wat me ook opviel was dat vrijwel iedere speler van Grimsby harder/sneller kon rennen dan zijn tegenstander. Waarschijnlijk ook instelling van ManU die het wel prima vonden onderdanks de wanvertoning. De 2e helft was wel wat beter omdat toen de eerste garde werd ingebracht. Maar ngsteeds schandalig slecht. Waar Fernandez de afgelopen jaren steeds het verschil maakte waardoor het minder erg leek dan het in feite was, heeft hij het ook voortaan opgegeven denk ik want ook die was een schijn van wat ie echt kan. Er zit iets heel heel erg fout bij die club.
Maar Onona, die moeten ze echt keihard naar het derde elftal verbannen en nooit meer opstellen
De pingel van Zirkzee was overigens wel zeer overtuigend, ik dacht dat ie hem het stadion uit zou gaan schieten toen ie naar de stip liep.
oh ja en ik vergeet nog Amorin die als een angstig klein meisje met zijn hoofdje naar beneden in de dugout zat verstopt bij de pingels. en niet durfde te kijken... wat een aanfluiting, schandalig gewoon. Nog erger dan ik als ik naar de tandarts moet en dat is al beschamend
Maar Onona, die moeten ze echt keihard naar het derde elftal verbannen en nooit meer opstellen
De pingel van Zirkzee was overigens wel zeer overtuigend, ik dacht dat ie hem het stadion uit zou gaan schieten toen ie naar de stip liep.
oh ja en ik vergeet nog Amorin die als een angstig klein meisje met zijn hoofdje naar beneden in de dugout zat verstopt bij de pingels. en niet durfde te kijken... wat een aanfluiting, schandalig gewoon. Nog erger dan ik als ik naar de tandarts moet en dat is al beschamend
[ Voor 11% gewijzigd door Grindtegel op 28-08-2025 19:13 ]
Ondertussen betaalt Newcastle even 90 miljoen voor Woltemade van Stuttgart... Zal Isak naar Liverpool ook een kwestie van tijd zijn. Wat ze met Isak én Ekitike moeten snap ik dan weer niet. Konaté mag ook wel eens doorgeselecteerd worden op zich.
Twente komt eraan!
Woltemade, nog nooit van gehoord eigenlijk. En wat moet isak en etikike in 1 team inderdaad heb je voor 200 miljoen op 1 positie.JoteW schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 19:19:
Ondertussen betaalt Newcastle even 90 miljoen voor Woltemade van Stuttgart... Zal Isak naar Liverpool ook een kwestie van tijd zijn. Wat ze met Isak én Ekitike moeten snap ik dan weer niet. Konaté mag ook wel eens doorgeselecteerd worden op zich.
Elect a clown, expect a circus.
Bizar ook wel
Kerel speelde 22/23 nog in de 3. Liga. Scoorde seizoen 23/24 maar 2 keer in 30 wedstrijden. In het seizoen 24/25 scoorde hij 12 keer in 28 wedstrijden (Bundesliga) en 5 doelpunten in 5 wedstrijden (DFB Pokal)
En dat gaat zo maar even voor 90 miljoen weg
Kerel speelde 22/23 nog in de 3. Liga. Scoorde seizoen 23/24 maar 2 keer in 30 wedstrijden. In het seizoen 24/25 scoorde hij 12 keer in 28 wedstrijden (Bundesliga) en 5 doelpunten in 5 wedstrijden (DFB Pokal)
En dat gaat zo maar even voor 90 miljoen weg
Twente komt eraan!
Etikite kan ook prima op linksbuiten volgens mij, dus wordt nu ook concurrent van GakpoSlasher schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 20:11:
[...]
Woltemade, nog nooit van gehoord eigenlijk. En wat moet isak en etikike in 1 team inderdaad heb je voor 200 miljoen op 1 positie.
Heeft vanaf seizoen 19/20 tot nu welgeteld 2 keer op linksbuiten gestaan, dat was in het seizoen 21/22. Voor de rest altijd als centrum spitstoolkist schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 20:34:
[...]
Etikite kan ook prima op linksbuiten volgens mij, dus wordt nu ook concurrent van Gakpo
14 21-11-21 U Stade Reims (16.) RC Strasbourg Alsace R. Strasbourg (7.) 1:1 LB 1 67'
15 28-11-21 T Stade Reims (15.) Clermont Foot 63 Clermont Foot (18.) 1:0 LB 84'
[ Voor 21% gewijzigd door JoteW op 28-08-2025 20:40 ]
Twente komt eraan!
Ik had het wel eens leuk gevonden als Arsenal Ajax had geloot. Kan me de laatste keer niet herinneren.
Voordeel is dat ons stadion niet gesloopt wordt door Nederlandse 'fans'.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:04:
Ik had het wel eens leuk gevonden als Arsenal Ajax had geloot. Kan me de laatste keer niet herinneren.
Ach dan doen fans uit andere landen het welHollowGamer schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 12:13:
[...]
Voordeel is dat ons stadion niet gesloopt wordt door Nederlandse 'fans'.
Hadden de PSV fans in maart van alles gesloopt dan? Ik dacht vooral dat ze prima sfeer neerzette ondanks de kansloze missie.HollowGamer schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 12:13:
[...]
Voordeel is dat ons stadion niet gesloopt wordt door Nederlandse 'fans'.
Een piepjonge de Jong die op Highburry de gelijkmaker scoort. Ik denk 2002/2003 onder Koeman, Arsenal had toen een prachtig elftalJeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:04:
XXXVI
Wat een slechte wedstrijd dit van Chelsea zeg, slaagt nergens op en komen we nog goed weg met de var.
Dramatische wissel ook om George in de spits te zetten
Dramatische wissel ook om George in de spits te zetten
Zin om Ajax godsgruwelijk te slopen in de Arena. Revanche voor afgelopen seizoen
Afzender fan van small club
Ondertussen heeft Chelsea weinig te klagen mbt de scheids. Chelsea krijgt overtredingen mee waar ie andersom weigert te fluiten
4de doelpunt op corner in 2 wedstrijden.
VAR is een probleem, maar geen VAR is ook problematisch met het lage niveau van de scheidsrechters in Engeland. Ik heb twee Championship wedstrijden gekeken, en gisteravond en vandaag zie ik twee beenbrekende tackles waar de scheids vlakbij staat, en alleen maar geel geeft.
Ik ben het met je eens. Geen VAR geeft ook hele vervelende problemen. Maar waar de VAR voor ingrijpt in dit geval vind ik wel heel erg overdreven. Dit soort momenten gebeuren gewoon en dat hoort bij het voetbal.gambieter schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 14:37:
VAR is een probleem, maar geen VAR is ook problematisch met het lage niveau van de scheidsrechters in Engeland. Ik heb twee Championship wedstrijden gekeken, en gisteravond en vandaag zie ik twee beenbrekende tackles waar de scheids vlakbij staat, en alleen maar geel geeft.
Voetballers gaan als stervende zwanen naar de grond en eerlijk gezegd mogen ze daar wel eens gele en rode kaarten voor krijgen. Momenteel werkt dat liggen iets te goed.
Ze moeten ook eens stoppen met scheidsrechters naar het scherm te roepen, dan leg je al zo'n druk op de scheids in een vol stadion die 99% van de keren toch de var volgt.gambieter schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 14:37:
Ik kreeg niet volledig mee wat er in de 16 van Fullham gebeurde, maar die handsbal waarbij hij voor de bal springt is toch overduidelijk hands.HollowGamer schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 14:47:
Chelsea moet winnen..
Maar ja, Chelsea is wel geholpen door eerdere knullige keuzes van de scheids

@Chelseamarre123
Inderdaad, daar dacht ik ook al aan. Die voelen de druk echt wel, maar ja, noem maar eens een oplossing.
[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 30-08-2025 14:54 ]
Het blijft de scheids die uiteindelijk de beslissing neemt, die kan ook gewoon zeggen 'oprotten VAR dit is niks'. Ondanks dat ze 10x in slow motion gaan herhalen 'ja maar het is echt zo'Mosin schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 14:47:
[...]
Ik ben het met je eens. Geen VAR geeft ook hele vervelende problemen. Maar waar de VAR voor ingrijpt in dit geval vind ik wel heel erg overdreven. Dit soort momenten gebeuren gewoon en dat hoort bij het voetbal.
Voetballers gaan als stervende zwanen naar de grond en eerlijk gezegd mogen ze daar wel eens gele en rode kaarten voor krijgen. Momenteel werkt dat liggen iets te goed.
Juist niet. Alleen moeten ze weg bij de slow motions 10x herhalen.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 14:50:
[...]
Ze moeten ook eens stoppen met scheidsrechters naar het scherm te roepen, dan leg je al zo'n druk op de scheids in een vol stadion die 99% van de keren toch de var volgt.
'ik twijfel of je dit goed beoordeeld hebt, hier kun je nog een keer na kijken of je achter je beslissing staat'...
Zeker. De scheids had dat ook mogen/moeten zeggen.toolkist schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:21:
[...]
Het blijft de scheids die uiteindelijk de beslissing neemt, die kan ook gewoon zeggen 'oprotten VAR dit is niks'. Ondanks dat ze 10x in slow motion gaan herhalen 'ja maar het is echt zo'
De druk ontstaat, denk ik, bij dat scherm, zeker als het dan in het nadeel van de thuis ploeg is. Of de VAR doet doordrammen weet ik niet. Misschien durft de scheids ook niet te overrulen.
Uiteindelijk zorgt het voor een super saaie en frustrerende shit wedstrijd..
Stream weer dood bij ViaPlay.. pff.
Welke wissels waren er?
Welke wissels waren er?
Bij United - Burnley stopte de stream een kleine minuut.HollowGamer schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:32:
Stream weer dood bij ViaPlay.. pff.
Welke wissels waren er?
United vergeet weer eens zijn kansen af te maken. Zirkzee staat er inmiddels in, omdat Cunha een blessure heeft. Zirkzee speelt best aardig.
Die Sesko...Mosin schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:53:
[...]
Zirkzee staat er inmiddels in, omdat Cunha een blessure heeft.
Bij United weet je inmiddels niet meer wat er scheelt. Misschien wilt Amorim hem eigenlijk niet of is ‘ie niet fit. Geen flauw idee.
Nou, het gerucht gaat dat Amorim Sesko niet wilde en een voorkeur had voor Watkins. Maar dat Wilcox, sports director, Sesko wilde ala "prestige signing".Mosin schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:11:
[...]
Bij United weet je inmiddels niet meer wat er scheelt. Misschien wilt Amorim hem eigenlijk niet of is ‘ie niet fit. Geen flauw idee.
Ik vind het vooral een domme keuze van Sekso zelf. Newcastle speelt ook CL voetbal bijvoorbeeld.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:16:
[...]
Nou, het gerucht gaat dat Amorim Sesko niet wilde en een voorkeur had voor Watkins. Maar dat Wilcox, sports director, Sesko wilde ala "prestige signing".
En een veel betere people manager met Howe.
Jammer dat Sesko zelf geen club met prestige zocht.
Haha en Amorim zet ‘m op de bank. Zit Wilcox te kijken met z’n prestige signing.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:16:
[...]
Nou, het gerucht gaat dat Amorim Sesko niet wilde en een voorkeur had voor Watkins. Maar dat Wilcox, sports director, Sesko wilde ala "prestige signing".
Het zou me niet verbazen als het gerucht klopt.
Ik vind United sowieso een gevaarlijke club om heen te gaan. Waarom zou je erheen willen als je meerdere mogelijkheden hebt die wat minder risico’s hebben.nwnc schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:18:
Jammer dat Sesko zelf geen club met prestige zocht.
Inmiddels viel de 1-1 en heel kort daarna de 2-1 van Mbeumo. Leuke wedstrijd.
Edit: 2-2
Of? En dit klinkt misschien heel gek. Hij is twintig en niet gewend aan het team en de competitie en wordt hij dus rustig gebracht. Kan ook.Mosin schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:11:
[...]
Kan ook goed.Exactor it schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:49:
[...]
Of? En dit klinkt misschien heel gek. Hij is twintig en niet gewend aan het team en de competitie en wordt hij dus rustig gebracht. Kan ook.
Inmiddels al even 2-2, mocht ManU dit toch niet over de lijn weten te trekken, en de algehele resultaten meer van hetzelfde als vorig seizoen zijn, verwacht je dan dat Amorim nog lang zal blijven?
Ik weet het niet meer, maar het wordt elk jaar slechter met de scheidsrechters in de PL.
Bruno Bruno Bruno!
volledig terechte overwinning dankzij de domste penalty ooit
Klinkt helemaal niet gek als je ziet hoe zwaar en lastig de PL kan zijn.Exactor it schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:49:
[...]
Of? En dit klinkt misschien heel gek. Hij is twintig en niet gewend aan het team en de competitie en wordt hij dus rustig gebracht. Kan ook.
Eerlijk, die Anthony weet toch dat je zoiets niet moet doen. Knullig, maar lekker voor UnitedExactor it schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:00:
Bruno Bruno Bruno!
Quote van de BBC:Exactor it schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:00:
Bruno Bruno Bruno!
Iets te rooskleurig beeld van je?Scraping past Burnley at home won’t fill anyone with confidence.
Hier een artikel van de BBC nota bene hoe makkelijk het is om de tactiek van Utd te ontregelen
Ik deed iets te sarcastisch tegen je.Mosin schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:03:
[...]
Klinkt helemaal niet gek als je ziet hoe zwaar en lastig de PL kan zijn.
[...]
Welk rooskleurig beeld schets ik?Slasher schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:10:
[...]
Quote van de BBC:
[...]
Iets te rooskleurig beeld van je?
Inderdaad wat een domme overtreding is dat.Exactor it schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:00:
Maar terechte overwinning
Haha, ik had al zo’n vermoeden. Toch erin getraptExactor it schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:37:
[...]
Ik deed iets te sarcastisch tegen je.Iets van begrip van voetbal ontbrak bij alle posts over Sesko.
Dat het een “volledig” terechte overwinning was?
Je moet gewoon over zo’n club heen walsen ipv door een gelukkige pingel te winnen.
[ Voor 19% gewijzigd door Slasher op 30-08-2025 18:49 ]
Op basis van stats en gewoon kijken naar de wedstrijd was het volledig terecht dat United won.Slasher schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:49:
[...]
Dat het een “volledig” terechte overwinning was?
Je moet gewoon over zo’n club heen walsen ipv door een gelukkige pingel te winnen.
Ik ben wel benieuwd hoe titelkandidaat Stoke City Arsenal het gaat doen qua walsen morgen! Veel plezier vast gewenst.
[ Voor 15% gewijzigd door Exactor it op 30-08-2025 18:58 ]
Liverpool is natuurlijk iets andere statuur dan Grimsby BurnleyExactor it schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:56:
[...]
Op basis van stats en gewoon kijken naar de wedstrijd was het volledig terecht dat United won.
Ik ben wel benieuwd hoe titelkandidaat Stoke City Arsenal het gaat doen qua walsen morgen! Veel plezier vast gewenst.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken