Twente komt eraan!
Klopt, die steekt ook altijd goed in elkaar! Neuh Viaplay wil maar 1 ding en dat is geld innenHollowGamer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:25:
[...]
ESPN doet dit ook stukken beter.. die starten ook geen reclame in midden in het programma.. heb een klacht gestuurd, zal wel niet worden opgepakt.
Twente komt eraan!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik heb niet vooruit betaald, vraag mij echt af of ze nog bestaand komend seizoen.JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:27:
[...]
Klopt, die steekt ook altijd goed in elkaar! Neuh Viaplay wil maar 1 ding en dat is geld innen
Ik heb het abbonement via KPN, dus kan het maandelijks stopzetten gelukkig.HollowGamer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:28:
[...]
Ik heb niet vooruit betaald, vraag mij echt af of ze nog bestaand komend seizoen.
Twente komt eraan!
Neem aan dat je het abbo met reclame hebt.HollowGamer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:25:
[...]
ESPN doet dit ook stukken beter.. die starten ook geen reclame in midden in het programma.. heb een klacht gestuurd, zal wel niet worden opgepakt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
ViaPlay+?JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:30:
[...]
Ik heb het abbonement via KPN, dus kan het maandelijks stopzetten gelukkig.
Ik vind het te duur, upgraden kan ik pas later.
Nu gaan de zenuwen toeslaan bij Spurs.JeroenNietDoen schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:30:
West Ham met de 1-0! Het kan nog!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Schuift het CL plekje sowieso niet al één plek op op door de Europa League winst van Villa? Dan hebben die toch volgend jaar sowieso al Champions League voetbal? Dan heeft Bournemouth zelfs bij verlies gewoon P6 en dus CL toch?gambieter schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:24:
Als Villa verliest en Liverpool wint, dan gaat Bournemouth de CL in. Liverpool heeft net de 1-0 gescoord, maar Ollie Watkins wil niet meewerken aan een gala-afscheid voor Pep en scoort 2x, 1-2 voor Villa.
Is al besproken, klopt niet wat ik zeg.
[ Voor 18% gewijzigd door JoteW op 24-05-2026 18:38 ]
Twente komt eraan!
Nee, alleen als Villa 5e wordt. Is al eerder hier besproken gedurende de week.JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:34:
Schuift het CL plekje sowieso niet al één plek op op door de Europa League winst van Villa? Dan hebben die toch volgend jaar sowieso al Champions League voetbal? Dan heeft Bournemouth zelfs bij verlies gewoon P6 en dus CL toch?
Jammer dat WHU het niet allemaal eerder kon laten zien.
Dan moet Villa toch juist buiten de top 5 eindigen, dus buiten de CL plekken?gambieter schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:37:
[...]
Nee, alleen als Villa 5e wordt. Is al eerder hier besproken gedurende de week.
ChatGPT zegt onderstaande in ieder geval:
Onder de huidige UEFA-regels geldt:
- Aston Villa eindigt 5e → al geplaatst voor Champions League via de Premier League.
- Villa wint daarnaast de Europa League → levert géén extra Engelse plek op.
- Engeland houdt dan gewoon 5 Champions League-deelnemers.
- Villa de Europa League wint, én
- buiten de Premier League-CL-plaatsen eindigt.
- Villa 6e + EL winst → Engeland krijgt 6 clubs.
- Villa 5e + EL winst → Engeland blijft op 5 clubs.
[ Voor 59% gewijzigd door JoteW op 24-05-2026 18:45 ]
Twente komt eraan!
Ik vond het wat overdreven om het tijdens de wedstrijd te doen.Chelseamarre123 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:42:
De erehagen bij City bij de wissels zijn wel mooi. Bizar dat Liverpool dit niet deed voor Salah.
Dit kan prima ook erna.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nu Sunderland nog met 2-1 voor staat in ieder geval niet.Gynnad schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:47:
Chelsea geen Europees voetbal komend seizoen?
Twente komt eraan!
Je bent drukker met Spurs bezig dan je eigen teamJeroenNietDoen schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:42:
West Ham op 2-0. Dat zit wel goed, nu moeten ze Everton aan het werk laten.
Twente komt eraan!
Nee hoor, de treble is nog mogelijkFocus89 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:52:
[...]
Je bent drukker met Spurs bezig dan je eigen team
Ok ok, tuurlijk horen die in de EPL thuisFocus89 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:52:
[...]
Spurs hoort in de Premier League en hopelijk houden ze dit vol.
Maar voor banter doeleinden zou het wel mega grappig zijn als ze een jaartje Championship spelen
Bij ons ook geluk zeg.
die had er wel in gemoeten
[ Voor 31% gewijzigd door HollowGamer op 24-05-2026 18:58 ]
Twente komt eraan!
Volgens mij mogen ze van de scheidsrechter nogmaals 10 minuten door..JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:59:
Die commentator op schakelkanaal zegt dat Chelsea aan 1 doelpunt genoeg heeft voor Europa League? Maar ze kunnen toch hooguit Brighton dan voorbij voor Conference League of ben ik nou gek?
Sunderland verliest dan ook 2 virtuele puntenJoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:59:
Die commentator op schakelkanaal zegt dat Chelsea aan 1 doelpunt genoeg heeft voor Europa League? Maar ze kunnen toch hooguit Brighton dan voorbij voor Conference League of ben ik nou gek?
Scherp!Terranova schreef op zondag 24 mei 2026 @ 19:02:
[...]
Sunderland verliest dan ook 2 virtuele punten
Twente komt eraan!
Sunderland kreeg dan 2punten minder, maar wedstrijd is uit en geen Europees na dit dramatisch seizoen.JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:59:
Gefeliciteerd hoorFocus89 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 19:11:
Wat een seizoen zeg! Laat De Zerbi het nu goed op de rit krijgen, eigen visie en spelers die in zijn systeem passen. We are staying up;)met een dikke knipoog
Wel blij voor Tottenham, die club hoort toch in de Premier League
Even mijn eigen voorspelling bekijken.JeroenNietDoen schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 02:01:
Ik weet niet of er al prognose lijstjes gepost zijn, het is al jaartje geleden dat ik hier niet kon zijn. Maar zoals elk seizoen mijn prognose.
1. Liverpool: ze hebben de titel te verdedigen. Daarbij hebben ze voorlopig voor 350M aan spelers gehaald waardoor mijn inziens de druk daar ligt.
2. Arsenal: net zoals voorgaande jaren strijd Arsenal mee voor de titel. De enige reden dat ik ze niet op 1 zet is omdat ik van mening ben dat de kampioen de favoriet is.
3. Man. City: afgelopen seizoen met vlagen dramatisch. Toch verwacht ik wel dat City zich enigszins zal herpakken. Het komt echter niet meer op niveau om de titel te pakken. Het is tijd voor Chequebook Pep om te vertrekken.
4. Chelsea: Chelsea heeft zich de laatste tijd herpakt en lijkt uit het dal gekropen te zijn. Ik denk dat ze in algehele team cohesie nog wat te kort komen om echt serieus aan te sluiten.
5. Manchester United: ManU blijft kwakkelen maar ik denk dat met Sesko, Cunha en Mbuemo ze wel een aanval hebben die punten binnen gaan slepen voor ze. Zwakke punt blijft de verdediging.
6. Newcastle United / Spurs: ik denk dat NCU een beter elftal heeft dan spurs, maar mocht NCU Isak verliezen dan denk ik dat spurs wel de capaciteiten heeft om NCU te overstijgen.
- De dikste transferzomer gedaan, maar op geen enkel moment de titel verdedigt.
- Ik zei dat ze alleen op 2 staan vanwege punt 1, misschien dat dit als half puntje telt
- Zelfde als hierboven
- Drama seizoen voor Chelsea
- ManU wat mij betreft wel de opsteker van dit seizoen, volledig herpakt met Carrick en nette 3de plek gepakt
- Zowel Newcastle als spurs volledig flopseizoen
Jongen, je moet bezig zijn met je eigen club.
Mooie viering, ook dat Crystal Palace zo heeft meegeholpen. Zag ook een aantal supporters van hun blijven zitten.
Omhelzing Arteta met zijn vrouw was mooi. Zeker als je voorgaande interviews hebt gezien.
Kan je dat ook niet zeggen van WHU? Deel zeker je mening, dat stadion alleen al, maar voor WHU is dit ook een gigantische klap.Sjurm schreef op zondag 24 mei 2026 @ 19:16:
Zuur voor West Ham, en dat met 39(!) punten. Er zit ook maar 14 punten tussen Europees voetbal en degradatie
Nu had ik gezien op YouTube.. het stadium van hun is betaald door de belastingbetaler. Nu ze degraderen, is er geen enkel graantje pijn voor de ontwikkelaars en bestuurders. Ik raad HTC (of die ook heet?) eens te kijken, wat een corruptie is dat zeg.
Komend seizoen gaat West Ham nog minder huur betalen
Trust the process
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
In Spanje zit het nog wat dichter bij elkaar. Mallorca(18) en Girona(19) degraderen met 42 en 41 punten. Plaatsing voor Conference League(plek 7) was 51 punten.Sjurm schreef op zondag 24 mei 2026 @ 19:16:
Zuur voor West Ham, en dat met 39(!) punten. Er zit ook maar 14 punten tussen Europees voetbal en degradatie
Drie wedstrijden voor het einde was het verschil tussen degraderen en Europees voetbal 6 punten.
[ Voor 10% gewijzigd door SR8 op 24-05-2026 21:57 ]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/W2VTtDni5qyTSPnqyavmGSg2.jpg?f=user_large)
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken