[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 58 Laatste
Acties:
  • 92.751 views

Onderwerpen

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:57
Sukkels. Slot heeft op een uitmuntende wijze de ploeg die bij Klopp ook een beetje op een dood spoor zat weer leven ingeblazen, inclusief Salah. Er zijn allerlei redenen aan te wijzen die maken dat het dit seizoen minder liep: overlijden van Jota, blessures en aankopen die niet in het pulletje bleken te passen. Daar gaat een andere trainer niks aan veranderen

• D-e-n
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 13:19:
[...]

Hadden ze beter sneller gehandeld en Xabi Alonso gehaald
Die heeft bij Real ook gefaald. Die had ook ruzie gekregen met Salah

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
D-e-n schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 13:23:
[...]

Sukkels. Slot heeft op een uitmuntende wijze de ploeg die bij Klopp ook een beetje op een dood spoor zat weer leven ingeblazen, inclusief Salah. Er zijn allerlei redenen aan te wijzen die maken dat het dit seizoen minder liep: overlijden van Jota, blessures en aankopen die niet in het pulletje bleken te passen. Daar gaat een andere trainer niks aan veranderen
Zo zie jij dat, In mijn ogen heeft Slot geprofiteerd van zijn voorganger. En zo zien ze dat in Engeland eveneens.

• D-e-n
Tristan Wins schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 13:31:
[...]

Zo zie jij dat, In mijn ogen heeft Slot geprofiteerd van zijn voorganger. En zo zien ze dat in Engeland eveneens.
Ook in Engeland zijn ze zo opportunistisch als de neten. Zijn voorganger zat ook op een dood spoor. Herinner je de strijd met Salah nog? Die heeft zich daarma nog een jaartje kunnen oprichten maar was nu vooral de splijtzwam die het niet meer elke wedstrijd kan opbrengen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ben benieuwd of Cruijff nu nog even met Slot belt, tijdens de onderhandelingen met Michel...

• D-e-n
toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 13:37:
Ben benieuwd of Cruijff nu nog even met Slot belt, tijdens de onderhandelingen met Michel...
Slot zou wel gek zijn

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 18:54
Tristan Wins schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 13:31:
[...]

Klopp werd vijfde en derde in z'n laatste seizoenen en is in die hele periode dat ie er zat überhaupt maar 1 keer kampioen geworden. Dat gelul dat het Klopp z'n team was en dat het doodnormaal was dat hij kampioen werd is zo opportunistisch als de neten. Zeker omdat vorig seizoen niemand dat vond en iedereen het vergelijkbaar vond met Shankly die Paisley opvolgde.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
D-e-n schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 13:24:
[...]

Die heeft bij Real ook gefaald. Die had ook ruzie gekregen met Salah
Salah is gewoon zelf het probleem, dit seizoen was die gewoon slecht en over zijn top.

Daarbij is Real al een paar jaar een zootje en stond Real er niet zo slecht voor toen ze hem buiten zette

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wie deed het aankoopbeleid? Al die aanvallende spelers, en geen verdedigers, het niet kopen van Guehi en wel kopen van Isak etc zou carriere-beeindigend moeten zijn.

Ariola zou een goede move zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• D-e-n
gambieter schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:00:
Wie deed het aankoopbeleid? Al die aanvallende spelers, en geen verdedigers, het niet kopen van Guehi en wel kopen van Isak etc zou carriere-beeindigend moeten zijn.

Ariola zou een goede move zijn.
Wat ik begrijp gaat bij Liverpool de trainer uiteindelijk niet over de aankopen. Het zijn ook absoluut geen typische Slot aankopen in mijn ogen want denkend in zijn systeem koop je geen Frimpong en niet twee centrale aanvallers. Ze hebben overigens wel degelijk een verdediger gekocht maar die raakte geblesseerd

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:20
Ik vind het uiteindelijk slecht beleid van Liverpool. Willen zij echt net zoals elke andere club te werk gaan, elke 2 jaar een nieuwe manager omdat er geen instant results zijn.

• D-e-n
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:13:
Ik vind het uiteindelijk slecht beleid van Liverpool. Willen zij echt net zoals elke andere club te werk gaan, elke 2 jaar een nieuwe manager omdat er geen instant results zijn.
Het nieuwe Chelsea. Ik ben benieuwd of ze Alonso daar nu de tijd geven

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

D-e-n schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:10:
Wat ik begrijp gaat bij Liverpool de trainer uiteindelijk niet over de aankopen. Het zijn ook absoluut geen typische Slot aankopen in mijn ogen want denkend in zijn systeem koop je geen Frimpong en niet twee centrale aanvallers. Ze hebben overigens wel degelijk een verdediger gekocht maar die raakte geblesseerd
Ze hadden Kerkes gekocht, maar ook Quansah etc weg. Ze hadden alleen maar de oud wordende VVD, de slome Konate en de blessuregevoelige Gomez voor het centrale duo. En Kerkes is een aanvallende verdediger, geen goede back.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Chelseamarre123
  • Nu online
Vld1989 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 13:43:
[...]

Klopp werd vijfde en derde in z'n laatste seizoenen en is in die hele periode dat ie er zat überhaupt maar 1 keer kampioen geworden. Dat gelul dat het Klopp z'n team was en dat het doodnormaal was dat hij kampioen werd is zo opportunistisch als de neten. Zeker omdat vorig seizoen niemand dat vond en iedereen het vergelijkbaar vond met Shankly die Paisley opvolgde.
Klopp was op einde inderdaad aan vervanging toe maar je doet hem wel wat oneer aan. Ze zijn paar keer echt met belachelijk veel punten 2de geworden (90+) Speelden ook nog eens beter voetbal als onder Klopp.
Ik blijf er ook bij dat de titel van vorig jaar veel heeft verdoezelt en ze waren toen ook niet zo supergoed maar hadden veel geluk met momenten. + dat de concurentie het helemaal liet afweten

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Intussen speelt het Curacoa van Dickie Dick een oefeninterland tegen Schotland. Positief: ze stonden 0-1 voor (nu 1-1, bijna rust), snelle counter en goed afgemaakt. Negatief: Jurgen Locadia die uit frustratie over een niet gegeven vrije trap aan medespeler Chong besluit om de verdediger even aan te pakken met een elleboog. En Locadia is een bonk spieren, dus die verdediger ging goed neer.

VAR en terecht rood. In een vriendschappelijke wedstrijd, net voor het WK, waardoor hij waarschijnlijk geschorst gaat zijn voor de eerste wedstrijden. Veel spieren, geen hersenen of zelfbeheersing.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:52
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:46:
[...]

Klopp was op einde inderdaad aan vervanging toe maar je doet hem wel wat oneer aan. Ze zijn paar keer echt met belachelijk veel punten 2de geworden (90+) Speelden ook nog eens beter voetbal als onder Klopp.
Ik blijf er ook bij dat de titel van vorig jaar veel heeft verdoezelt en ze waren toen ook niet zo supergoed maar hadden veel geluk met momenten. + dat de concurentie het helemaal liet afweten
Tja, Liverpool een zootje, Chelsea gaat voor de zoveelste keer opnieuw beginnen, City gaat ook anders zijn.

Het kampioenschap van Arsenal zou nog wel eens het begin van een reeks kunnen zijn op deze manier. Het lijkt daar juist allemaal erg stabiel.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• toolkist
  • Niet online
Stond eerder deze week een artikel over op BBC sport, dat Liverpool deze zomer de vervanging van Konate minder belangrijk vindt dan een backup achter Ekitike.
Als dat klopt is het voor Slot maar beter dat ie nu al weg is.

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:02:
[...]

Tja, Liverpool een zootje, Chelsea gaat voor de zoveelste keer opnieuw beginnen, City gaat ook anders zijn.

Het kampioenschap van Arsenal zou nog wel eens het begin van een reeks kunnen zijn op deze manier. Het lijkt daar juist allemaal erg stabiel.
Dat hoor ik meer mensen zeggen ja. Ik hoop het van harte :Y

• Chelseamarre123
  • Nu online
CL finale straks om 18u al, wie verzint het toch. Dramatisch start uur

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:36:
Ja inderdaad. Ik ga BBQen, ik geloof sinds vorige week Vrijdag alleen afgelopen Maandag en Woensdag niet geBBQed :P, dan maar ipad met stream erbij.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Helemaal geen problemen met de tijd.
De andere wedstrijden in de CL om 21:00 vind ik persoonlijk net te laat. Liever 20:00 of 20:30

En fantastisch voor de jongste jeugd die ook de finale kunnen meemaken.

Verder is het voor de fans tijdens de wedstrijd beter met de logistiek en mogelijkheden om na de wedstrijd erop uit te gaan.

• Chelseamarre123
  • Nu online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:39:
[...]

Ja inderdaad. Ik ga BBQen, ik geloof sinds vorige week Vrijdag alleen afgelopen Maandag en Woensdag niet geBBQed :P, dan maar ipad met stream erbij.
Haha serieus. Voor zo'n wedstrijd moet je toch full focused voor de televisie zitten als het je team is?

• Bossie
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:36:
Prima toch, rustig met een bordje voetbal kijken dadelijk anders zit je er toch maar een beetje op te wachten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De echte fan (TM) heeft zijn lucky rechtersok, ongewassen onderbroek van de kampioenswedstrijd en zijn 20-jaar oude Arsenal shirt aan :+

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:44:
[...]

Haha serieus. Voor zo'n wedstrijd moet je toch full focused voor de televisie zitten als het je team is?
Ja, maar ik dacht dat die wedstrijd om 21:00 zou zijn, zoals meestal, zaterdagavond. Had met gezin al afgesproken om te gaan BBQen, kan dan niet nu nog effe omgooien.

• d-vine
  • Nu online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:51:
[...]

Ja, maar ik dacht dat die wedstrijd om 21:00 zou zijn, zoals meestal, zaterdagavond. Had met gezin al afgesproken om te gaan BBQen, kan dan niet nu nog effe omgooien.
BBQ na de wedstrijd ;)

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
Ik snap het wel dat ze Slot eruit hebben gemikt. Vorig zijn ze dan wel kampioen geworden maar ontzettend vaak viel het met slecht spel net hun kant op met name door een sensationele Salah, niet omdat ze nou zo overtuigend goed speelden. Dit jaar liep het niet met Salah en dat was duidelijk merkbaar. De rest bleef een beetje hetzelfde nivo van vorig jaar maar niet de mazzel, Slot heeft echt nul komma nul verandering gebracht, alleen maar doodsaai typisch Nederlands "modern" voetbal; geen enkel risico nemen, tikkie breed tikkie terug tikkie breed ad infinitum. En dan zonder ook maar een goed resultaat is het simpel.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:08
Voel 0,0 hype rond deze CL-finale. Normaal: Lekker dagje genieten van het weer, langzaam naar huis en met een flesje drinken en zak chips voor de tv gaan zitten.

Nu gebeurt het wanneer ik onderweg ben. Ga niet mijn vrije weekend met heerlijk weer omgooien voor een voetbalwedstrijd.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• toolkist
  • Niet online
Vind het ook helemaal niks, om 18.00 al.
Tis dat ik het hier nu lees anders had ik na het einde (of tijdens verlenging) pas ingeschakeld denkende dat het gewoon om 2100 zou beginnen

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ook niet hyped maar dat is vanwege de underdog status en dat is prima.

Normaal gesproken sla ik dit over zo’n finale maar deze keer niet ;)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 16:51:
Ook niet hyped maar dat is vanwege de underdog status en dat is prima.

Normaal gesproken sla ik dit over zo’n finale maar deze keer niet ;)
Ik zou dan wel weer hyped zijn als Ajax in de finale staat, underdog of niet.
Overigens gaat Arsenal 'gewoon' 2-0 winnen.

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:52

Polycom

Poes van goud

Hoop op Arsenal maar ga er vanuit dat PSG dik gaat winnen.

• Grindtegel
Ik hoop op een mooie pot en ook dat Arsenal wint. Ik denk echter dat PSG de 1e helft rustig afwacht op wat kansen en Arsenal in waan laat dat ze een kans maken. Dan gaan ze (PSG) in de tweede helft wat meer aanzetten om uiteindelijk simpel met 1-0 of 2 -0 te gaan winnen.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:04

Vos

AFCA

Bossie schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:50:
[...]

Prima toch, rustig met een bordje voetbal kijken dadelijk anders zit je er toch maar een beetje op te wachten.
Ieder zijn voorkeur. Met twee jonge kinderen is 18:00 niet ideaal ;) Maar heb de vrouw al lief aangekeken.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Vos schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:18:
[...]

Ieder zijn voorkeur. Met twee jonge kinderen is 18:00 niet ideaal ;) Maar heb de vrouw al lief aangekeken.
Hier zijn ze zes en vier. Zometeen samen met het bord op schoot voor de tv :Y)

XXXVI

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wat een onzin weer dit tijdstip, alles voor de commercie I guess. Nouja voel verder weinig voor deze pot, zou top zijn om hem te winnen maar zie het vooral als bonus dan. PSG ook dik favoriet dus laat me graag verrassen.

Import the third world, become the third world

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als kind is laat opblijven toch een deel van de ervaring?

• d-vine
  • Nu online
ephymerous schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:23:
[...]

Hier zijn ze zes en vier. Zometeen samen met het bord op schoot voor de tv :Y)
Mooie family CL time :)
Hier ook lekker genieten met zn allen.

• Bossie
Na de pot kan Ziggo sport ook weer 3 maanden ofzo uit, of doen ze nog iets met het WK etc?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:17
Bossie schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:31:
Na de pot kan Ziggo sport ook weer 3 maanden ofzo uit, of doen ze nog iets met het WK etc?
Geen uitzendingen van wedstrijden

• ephymerous
  • Nu online
418O2 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:29:
Als kind is laat opblijven toch een deel van de ervaring?
Klopt maar de kinderen en in het verlengde daarvan jezelf betalen daar later de prijs voor. Als de wedstrijd om 21:00u was had ik ze vooraf naar bed gebracht :)

XXXVI

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:06:
[...]

Ik zou dan wel weer hyped zijn als Ajax in de finale staat, underdog of niet.
Overigens gaat Arsenal 'gewoon' 2-0 winnen.
Oef. Dat zou wat zijn zeg.

Of wil je me gewoon in een spurs shirt zien. O-)

• Grindtegel
Ik heb wel zin in de pot maar om nog 5000 keur die kut ziggo /vodafone reclame te zien/horen maakt me helemaal gek

[ Voor 4% gewijzigd door Grindtegel op 30-05-2026 17:41 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Killers, maar de lipsync is vreselijk?

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Doe nou maar die wedstrijd, dit soort kul hoef ik allemaal niet te zien

• Harribo
  • Nu online
Grindtegel schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:41:
Ik heb wel zin in de pot maar om nog 5000 keur die kut ziggo /vodafone reclame te zien/horen maakt me helemaal gek
Wie kijkt dan ook reclame 😜

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:56
Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:52:
Wacht maar tot de grote Trump show volgende maand :-(

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• d-vine
  • Nu online
Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:52:
Gaat alleen maar meer worden helaas.
Straks WK finale met half time show :F

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Krijgen we ook nog een half-time show?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:00
Brandon Flowers heeft wel eens zuiverder gezongen..

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bij ziggo zijn de eensgezind over de uitslag.

• Harribo
  • Nu online
loekf2 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:54:
[...]

Wacht maar tot de grote Trump show volgende maand :-(
Nog grotere Trump show als dat het nu al is?

Zo, das een grote beker

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

De “kenners” bij Ziggo denken een winst voor PSG

How bad is it on a scale from one to Spurs

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
d-vine schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:54:
[...]

Gaat alleen maar meer worden helaas.
Straks WK finale met half time show :F
En reclames tijdens de drinkpauze

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Was het wat met De Killers?

• HollowGamer
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:56:
Sneijder zeker? Ik kijk nu precies om 18.00u.

Ondertussen wat series op de achtergrond. :)

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:36:
[...]

Oef. Dat zou wat zijn zeg.

Of wil je me gewoon in een spurs shirt zien. O-)
Ik heb dat eerder ook al hier gepost hoor ;)
Moet nog maar eens zien of PSG zo makkelijk voetbalt tegen een team wat wel kan verdedigen.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:00
Af en toe een valse noot, maar Mr. Brightside blijft een geweldige meezinger (y)

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Harribo
  • Nu online
Slasher schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:56:
Pietje zegt winst, Klaasje zegt het spant erom

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:20
Hopelijk is de wedstrijd beter

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:55:
Bij ziggo zijn de eensgezind over de uitslag.
Ik vind die vrije trap van Rice niet zo bijzonder. Als Courtois beter had gestaan..

Die Ziggo inderdaad. ;)

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:57:
[...]

Sneijder zeker? Ik kijk nu precies om 18.00u.

Ondertussen wat series op de achtergrond. :)
Sneijder en Blind, 3-1 en 4-1 voorspellingen (weet niet meer wie welke voorspelling zei zo goed lette ik niet op)

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:50
London schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:27:
Wat een onzin weer dit tijdstip, alles voor de commercie I guess. Nouja voel verder weinig voor deze pot, zou top zijn om hem te winnen maar zie het vooral als bonus dan. PSG ook dik favoriet dus laat me graag verrassen.
Is juist toch niet voor de commercie? Het tijdstip 21:00 is juist interessanter, maar dit tijdstip is beter voor alle leeftijden.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Chelseamarre123
  • Nu online
Hoezo voel je weinig bij deze wedstrijd? Snap dit echt niet. Is 20 jaar geleden dat je hem speelde, dit winnen is zoveel groter dan de Premier League

• HollowGamer
  • Niet online
Sempy schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:58:
[...]

Hopelijk is de wedstrijd beter
Ik ben een metal fan, maar vind nooit dat ze in hun recht komen op zo'n stadium.

Draai wat Snolle Bolletjes of hoe ze ook heette.

• Harribo
  • Nu online
Geen kwaad woord over ziggo hier he? , hebben mij 2 jaar lang gratis voetbal gegeven

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Jammer dat Timber niet start.

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:58:
[...]

Is juist toch niet voor de commercie? Het tijdstip 21:00 is juist interessanter, maar dit tijdstip is beter voor alle leeftijden.
Puur en alleen voor de commercie, dat is waar heel de CL om gaat.
18..00 is een stuk beter voor Azie dan 21.00

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:59:
Geen kwaad woord over ziggo hier he? , hebben mij 2 jaar lang gratis voetbal gegeven
ESPN krijg je ook 'gratis'.

• Harribo
  • Nu online
Ik vind het mooie tijd eigenlijk.
Ik ben benieuwd wie het wint

• Grindtegel
mooi stadion overigens, lekker dicht op het veld dat publiek

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Beetje zeuren om de tijd… ga dan lekker hockey kijken ofzo.

• Harribo
  • Nu online
HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:59:
[...]

ESPN krijg je ook 'gratis'.
Nu wel.
Mensen piepen over een paar euro verhoging maar kopen dure ongezonde rommel voor meer geld in de supermarkt

Maar whatever... Ik hoop dat de wedstrijd lang spannend blijft, heb geen favoriet

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Grindtegel schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 18:01:
Groot stadion voor zo’n klein voetballand

• d-vine
  • Nu online
Gynnad schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:58:
[...]

Het is een combinatie van alles.
Tuurlijk de commercie op 1 maar begreep dat de logistiek na een finale zeker bij verlenging en strafschoppen nogal een uitdaging is om iedereen met openbaar vervoer op bestemming te krijgen.
Het lekker kijken met familie is een mooi praatje maar komt voor een aantal wel goed uit.

• Harribo
  • Nu online
Eerste minuut, gelijk verontwaardigde gezichten op de bank bij psg 😁

• Maarten_E
Slasher schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 18:02:
[...]

Groot stadion voor zo’n klein voetballand
Orban moest de EU-miljarden ergens naar wegsluizen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 18:01:
[...]

Nu wel.
Mensen piepen over een paar euro verhoging maar kopen dure ongezonde rommel voor meer geld in de supermarkt

Maar whatever... Ik hoop dat de wedstrijd lang spannend blijft, heb geen favoriet
Het is geen paar euro verhoging. 2,50 x 12 = 30 euro per jaar. Doe dit voor 2 jaar, en het is 60 euro (twee volle maanden dus).

Leuk als je sportliefhebber bent, maar er zijn genoeg mensen die dat liever uitgeven aan iets anders.

• HollowGamer
  • Niet online
Maarten_E schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 18:03:
[...]

De andere hebben ze deze week gekregen. Zo zonder controle..

• HollowGamer
  • Niet online
Grindtegel schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 18:01:
Wat een lelijk ding van de buitenkant wel

• Harribo
  • Nu online
HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 18:03:
[...]

Het is geen paar euro verhoging. 2,50 x 12 = 30 euro per jaar. Doe dit voor 2 jaar, en het is 60 euro (twee volle maanden dus).

Leuk als je sportliefhebber bent, maar er zijn genoeg mensen die dat liever uitgeven aan iets anders.
Paar euro per maand. Maar enfin eindeloze discussie niet voor hier

• Harribo
  • Nu online
Maarten_E schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 18:03:
[...]

Boedapest ademt voetbal, begrijp dat dan 😜

• Maarten_E
Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 18:05:
[...]

Boedapest ademt voetbal, begrijp dat dan 😜
In de jaren '50 zeker.

• toolkist
  • Niet online
"te vroeg" dus geen geel.. wat een onzin

• toolkist
  • Niet online
zo boem

• Maarten_E
KAI HAVERTZ 1-0!

• ephymerous
  • Nu online
Scheidsrechter vindt het goed dat je de bal weggooit? :?

XXXVI

• Grindtegel
kijk dat is mooi voor de wedstrijd

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Jaaaaaaa hoe dan

• ephymerous
  • Nu online
Hoppa! Die zit er heerlijk in :9

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
Keeper is bang voor de bal ofzo? Ogen dicht en hopen?

• Harribo
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 18:08:
Hij verwachtte zoiets niet denk ik.
Mooi afgemaakt

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 30-05-2026 18:09 ]

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 18:08:
Hij had hem laag verwacht.

• Maarten_E
Zit te kijken in een Frans hotel. Hopen dat de boel niet in de fik gaat zo. :v

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ligt het aan mij of is de camerastandpunt heel ver weg?

• d-vine
  • Nu online
Lekker dit en het beste dat een finale kan overkomen vroege goal

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

60 million down the drain.. kai havertz scores again *O*

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mazzeltje met de carambool, maar goed afgemaakt.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:49

Agent47

I always close my contracts.

Nu al lekker wedstrijdje

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Harribo
  • Nu online
Gunner schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 18:10:
60 million down the drain.. kai havertz scores again *O*
De Guus Til van Arsenal!
Pagina: 1 ... 53 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken