[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 58 Laatste
Acties:
  • 92.800 views

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 16:37:
Haha, het Southampton verhaal wordt steeds grappiger: https://www.theguardian.c...all-wrexham-legal-options. Ze hebben de beroepscommissie beelden getoond van hun trainingen, claimend dat ze niets hebben gedaan met de informatie _o- . Alsof dat uitmaakt.

De Hull eigenaar claimt dat Hull automatisch winnaar zou moeten zijn en wil naar de rechter stappen als ze verliezen zaterdag. Millwall en Wrexham willen naar de rechter stappen omdat ze vinden dat de playoffs gestopt hadden moeten worden en overnieuw gestart zonder Southampton (en dan had Millwall tegen Wrexham gemoeten ipv Hull City).

Win-win voor de advocatuur....
De FA heeft een onderzoek gestart, zij zijn de enige die personen kunnen gaan straffen met schorsingen etc.
Dat kon de EFL niet, dus het gaat ongetwijfeld niet lang duren voordat de manager van Southampton een tijdje op non actief staat (al zou Southampton hem moeten ontslaan, er vanuitgaande dat deze acties door hem geinitieerd zijn wat me wel het meest waarschijnlijk lijkt).

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 16:59:
De FA heeft een onderzoek gestart, zij zijn de enige die personen kunnen gaan straffen met schorsingen etc.
Dat kon de EFL niet, dus het gaat ongetwijfeld niet lang duren voordat de manager van Southampton een tijdje op non actief staat (al zou Southampton hem moeten ontslaan, er vanuitgaande dat deze acties door hem geinitieerd zijn wat me wel het meest waarschijnlijk lijkt).
De EFL kan alleen clubs aanpakken. Maar er zullen koppen gaan rollen bij Southampton, inclusief de perswoordvoerder die vond dat men geen respect toonde voor de club toen men vragen over Spygate stelde. Dombo...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:13
Maar wat hebben Wrexham en Millwal te willen. De feiten zijn gebeurd na hun wedstrijd in de play offs/reguliere competitie.

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 17:07:
Maar wat hebben Wrexham en Millwal te willen. De feiten zijn gebeurd na hun wedstrijd in de play offs/reguliere competitie.
Nope, ook al tijdens de competitie. In december ofzo al tegen Oxford bv

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelseamarre123 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 17:07:
Wrexham zou de plek van Southampton hebben gehad (7e in de competitie), Millwall zou tegen een andere tegenstander hebben gespeeld (Wrexham). Het is wat vergezocht inderdaad, het gaat vooral om schadeclaims.

En Southampton blijft nog steeds in de ontkenning en slachtofferrol hangen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:17

Format-C

Tracing Rays

gambieter schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 19:05:
[...]

En Southampton blijft nog steeds in de ontkenning en slachtofferrol hangen.
Dat is idd het meest trieste van de hele zaak.. 7(8)7

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Southampton's Eckert authorised spying, commission says

Als je dat zo leest, dan is de straf nog te mild. Kloothommels door de hele club heen, die dan de junior stafleden onder druk zetten om te gaan spioneren. En dan met allerlei excuses komen waarom het niet zo erg was.

De enige reden dat Eckert nog niet op straat staat zal zijn omdat hij andere machtige mensen in zijn val zal meenemen.

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 21:30:
Southampton's Eckert authorised spying, commission says

Als je dat zo leest, dan is de straf nog te mild. Kloothommels door de hele club heen, die dan de junior stafleden onder druk zetten om te gaan spioneren. En dan met allerlei excuses komen waarom het niet zo erg was.

De enige reden dat Eckert nog niet op straat staat zal zijn omdat hij andere machtige mensen in zijn val zal meenemen.
Zodra het laatste bezwaar is afgewezen en er echt geen kansen meer zijn wordt die gast ontslagen, eerder niet want dat verzwakt hun bezwaar zullen ze denken.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 21:44:
Zodra het laatste bezwaar is afgewezen en er echt geen kansen meer zijn wordt die gast ontslagen, eerder niet want dat verzwakt hun bezwaar zullen ze denken.
Ze hebben geen mogelijkheden tot beroep meer.

• Chelseamarre123
En Carrick officieel verlengd bij United. Slimme zet

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:02
Best interessant wat er met City als club gaat gebeuren. Onder Guardiola is er een imperium opgebouwd, met grote dominantie in de PL en CL winst. Hoeveel spelers willen afwachten welke nieuwe trainer er komt, en of deze de lijn kan doorzetten?

Heeft Man City inmiddels genoeg pedigree opgebouwd om grote namen aan te kunnen trekken zonder de naam van Pep bij de club? Natuurlijk had je Balotelli en Aguero onder de tijd van Mancini en Pellegrini, maar het team wat er nu staat is wel een andere qua statuut dan destijds.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 15:34
Maarten_E schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 12:54:
Best interessant wat er met City als club gaat gebeuren. Onder Guardiola is er een imperium opgebouwd, met grote dominantie in de PL en CL winst. Hoeveel spelers willen afwachten welke nieuwe trainer er komt, en of deze de lijn kan doorzetten?

Heeft Man City inmiddels genoeg pedigree opgebouwd om grote namen aan te kunnen trekken zonder de naam van Pep bij de club? Natuurlijk had je Balotelli en Aguero onder de tijd van Mancini en Pellegrini, maar het team wat er nu staat is wel een andere qua statuut dan destijds.
Mwoah er zit nog iets in de pijplijn wat dat imperium een Carthago kan doen ondergaan. Ik verwacht dat die snel gaat komen.

• Chelseamarre123
Maarten_E schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 12:54:

Waarom zouden spelers vertrekken of niet meer willen komen. Dit team doet gewoon terug mee voor de titel komende jaren en financieel kunnen ze halen wat ze willen.

En qua grote namen kopen valt het wel mee, ze halen geen absolute toppers. De meeste zitten tegen de top aan en worden bij City beter.
(Donna was gratis, en Haaland had een beperkte afkoopsom)

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 12:46:
En Carrick officieel verlengd bij United. Slimme zet
Denk dat ze er halverwege komend seizoen alweer spijt van hebben. Vind het geen hoogvlieger

• toolkist
  • Niet online
https://www.bbc.com/sport/football/articles/cgrpzxnz1e2o

Romero... Daar ben je dan captain voor

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 13:00:
[...]

Waarom zouden spelers vertrekken of niet meer willen komen. Dit team doet gewoon terug mee voor de titel komende jaren en financieel kunnen ze halen wat ze willen.

En qua grote namen kopen valt het wel mee, ze halen geen absolute toppers. De meeste zitten tegen de top aan en worden bij City beter.
Ik hoop dat het nu relevant genoeg is om te benoemen dat we nog niet weten wat er gaat gebeuren na “de uitspraak”. Die zal ook niet lang meer op zich laten wachten verwacht ik. Het zou me niet eens verbazen als Pep daarop heeft voorgesorteerd Zijn contract liep toch nog een jaar?

[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 22-05-2026 16:02 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 13:00:
[...]

Ik neem aan dat je met "Donna" Donnarumma bedoeld, maar die kostte 30 miljoen. Niet gratis dus.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Bizar zeg. Een instelling van niets, stel ze degraderen dan krijgt hij de volle laag.

• Chelseamarre123
Gunner schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 16:02:
[...]

Ik hoop dat het nu relevant genoeg is om te benoemen dat we nog niet weten wat er gaat gebeuren na “de uitspraak”. Die zal ook niet lang meer op zich laten wachten verwacht ik. Het zou me niet eens verbazen als Pep daarop heeft voorgesorteerd Zijn contract liep toch nog een jaar?
Tja dat horen we nu al jaren, de kans is heel groot dat het allemaal op een sisser gaat uitdraaien.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

@toolkist Een man en man, een woord een woord

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LZZj7NQx2HY2HUec2JgNh-VOOt4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kEP7L8NB5sS0IOCZQxsvaGEu.jpg?f=fotoalbum_large

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

:D
Voor je hem in de fik steekt bewaar hem nog even voor mij.

[ Voor 93% gewijzigd door Gunner op 22-05-2026 17:11 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

_o-

Beloftes maken schuld :+

• toolkist
  • Niet online
Klasse @Slasher

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:45
Haha top @Slasher *O*

En eerlijk is eerlijk, het shirt staat je goed :+

XXXVI

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 17:10:
:D
Voor je hem in de fik steekt bewaar hem nog even voor mij.
Stuur daarna maar door naar mij :Y

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 20:43:
[...]

Stuur daarna maar door naar mij :Y
Hoop ik voor jou dat ze em niet allebei gebruikt hebben om hun kont mee af te vegen

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is dan weer humor na Spygate: FA concerned England World Cup training ground lacks privacy after spygate scandal

Nu opeens maakt de FA zich zorgen over bespioneren :+

En Maguire, die niet mee mag met Engeland, is teleurgesteld en lekte dat al voor de officiele aankondiging (wat Tuchel niet heeft gewaardeerd). Maar nu hebben zijn moeder, zijn vrouw, zijn twee broers en zijn zus allemaal kritiek op Tuchel die niet weet wat hij doet, etc. Goede manier om eventuele herkansingen nog even wat verder te voorkomen. Niet de intelligentste familie :+

[ Voor 46% gewijzigd door gambieter op 23-05-2026 12:16 ]

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 12:09:
En Maguire, die niet mee mag met Engeland, is teleurgesteld en lekte dat al voor de officiele aankondiging (wat Tuchel niet heeft gewaardeerd).
Bevestigt alleen maar dat Tuchel de juiste keuze maakt door Maguire thuis te laten.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:23

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nieuwe shirt is binnen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GFOIcjiWPcuQbjSRmqpHHGKlR3I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FIUUItwbLzDNsZ6GH81pC6W1.jpg?f=fotoalbum_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• toolkist
  • Niet online
Ziet er naar uit dat Hull geen zaak meer hoeft aan te spannen.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb medelijden met de Middlesbrough keeper, die gaat hier een klap van krijgen.

Maar uiteindelijk wel het beste.

• Chelseamarre123
Harry Kane met de hattrick in de Duitse bekerfinale, veeeeel te lang bij Spurs gebleven

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:02
Girona uit de Primera Division geraakt, had ik 1-2-3 niet op mijn netvlies dat die zo ver waren afgedaald.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:24
Maarten_E schreef op zondag 24 mei 2026 @ 10:13:
Girona uit de Primera Division geraakt, had ik 1-2-3 niet op mijn netvlies dat die zo ver waren afgedaald.
Zo ver afgedaald valt ook wel mee. Ja ze hadden 1 super seizoen, maar 4 seizoenen geleden speelde ze nog een niveau lager, sterker nog de laatste 15 jaar waren ze vaker actief op het tweede niveau dan op het eerste niveau.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Betekent dat Arsenal bij Prime zit vandaag, dat ze niet in het schakelprogramma zitten?

• JeroenNietDoen
HollowGamer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 15:38:
Betekent dat Arsenal bij Prime zit vandaag, dat ze niet in het schakelprogramma zitten?
Yes, op prime begint match preview om 16:30

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:33
Ook nog steeds bizar dat Viaplay en Prime dat zo aanvliegen

Twente komt eraan!

• JeroenNietDoen
Ik vind het wel een beetje jammer dat Sander Westerveld niet in de studio zit :')

• HollowGamer
  • Niet online
JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 16:33:
Ook nog steeds bizar dat Viaplay en Prime dat zo aanvliegen
Dit kan je niet verkopen.. maar ze doen het toch. Ik vind echt dat de ACM had moeten ingrijpen, maar die zijn druk genoeg met overal te laat komen.

• JeroenNietDoen
HollowGamer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 16:38:
[...]

Dit kan je niet verkopen.. maar ze doen het toch. Ik vind echt dat de ACM had moeten ingrijpen, maar die zijn druk genoeg met overal te laat komen.
Het hele seizoen is elk weekend 1 van de wedstrijden te zien op Prime i.p.v. Viaplay. Waarom zou dat vandaag anders zijn :?

• JoteW
JeroenNietDoen schreef op zondag 24 mei 2026 @ 16:40:
[...]

Het hele seizoen is elk weekend 1 van de wedstrijden te zien op Prime i.p.v. Viaplay. Waarom zou dat vandaag anders zijn :?
Dat is juist wat ik bedoel, dat uberhaupt dit seizoen de 1e wedstrijd (geloof ik?) van het weekend in de Premier League exclusief bij Prime is. Ik heb toch een Viaplay abbonement waarmee ze pretenderen alles van de Premier League te hebben. Dan vind ik het zwaar kansloos dat je dik betaald en vervolgens elk weekend 1 wedstrijd niet kan zien.

Twente komt eraan!

• JeroenNietDoen
JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 16:41:
[...]

Dat is juist wat ik bedoel, dat uberhaupt dit seizoen de 1e wedstrijd (geloof ik?) van het weekend in de Premier League exclusief bij Prime is. Ik heb toch een Viaplay abbonement waarmee ze pretenderen alles van de Premier League te hebben. Dan vind ik het zwaar kansloos dat je dik betaald en vervolgens elk weekend 1 wedstrijd niet kan zien.
Ja dat opzicht snap ik wel wat je bedoelt. Ik denk dat dit gewoon een bezuiniging is van Viaplay.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij de League One playoff finale weer een rode kaart voor haren trekken, dreadlocks. Ook een pingel, maar het was in blessuretijd en het stond al 3-1 voor de partij die de pingel kreeg, dus heeft de eindoverwinning niet beinvloed.

Aanvallers doen er slim aan om de haren te laten groeien (of een Gullit pruik te gebruiken), want verdedigers zijn dom.

Verwijderd

JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 16:41:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sowNx31xiXDbBVm_Ab7z8M51zTM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nAjxqeYNLb67QLVc3mtX9S4o.png?f=user_large

Als ik een abo wil afsluiten krijg ik het bovenstaande te zien. Alles = 380 wedstrijden.

• Chelseamarre123
Hier in België zenden ze 2 wedstrijden uit(Tottenham en Arsenal) en een multilive waar ik al 4 minuten wacht op eerste live beelden. Daar betaal je dan voor :|

• toolkist
  • Niet online
Hup West Ham, hup Everton!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Nog nooit zo ontspannen een wedstrijd van Arsenal gekeken.

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 24 mei 2026 @ 16:36:
Ik vind het wel een beetje jammer dat Sander Westerveld niet in de studio zit :')
Die zal in de rust wel op 't veld staan op Anfield ;)

• JeroenNietDoen
Jij hoopt op nog wat foto's van Arsenal fans in spurs shirtjes? :+

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:06:
[...]

Jij hoopt op nog wat foto's van Arsenal fans in spurs shirtjes? :+
Daar kan ik geen genoeg van krijgen :p

• JoteW
gambieter schreef op zondag 24 mei 2026 @ 16:47:
Bij de League One playoff finale weer een rode kaart voor haren trekken, dreadlocks. Ook een pingel, maar het was in blessuretijd en het stond al 3-1 voor de partij die de pingel kreeg, dus heeft de eindoverwinning niet beinvloed.

Aanvallers doen er slim aan om de haren te laten groeien (of een Gullit pruik te gebruiken), want verdedigers zijn dom.
Hier zag je ook dat die jongen gewoon probeerde de schouder/shirt van die speler te pakken. Maarja met die lange lummels op z'n hoofd kan je dan inderdaad perongeluk die haren vastpakken. Je zag ook dat hij die heel snel weer los liet.. 3-1 voor en dan de tegenstander inderdaad ook nog rood geven voor zoiets, vrij droevig..

Twente komt eraan!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Slasher schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:06:
Nog nooit zo ontspannen een wedstrijd van Arsenal gekeken.
De defribilator kan in de kast blijven vandaag.

• JoteW
Schakelprogramma en het enige dat je vooralsnog gezien hebt is Tottenham en West Ham en een penalty voor Wolves.. Kan nu net zo goed zelf gaan switchen tussen Spurs en West Ham. Schakelprogramma moet je toch van alles wat laten zien. Snap dat dit de belangrijkere wedstrijden zijn, maar dit gaat nergens over

Twente komt eraan!

• toolkist
  • Niet online
JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:14:
3-1 voor en dan de tegenstander inderdaad ook nog rood geven voor zoiets, vrij droevig..
Oftewel, niet vasthouden. Als iedereen hierdoor met lang haar gaat spelen en er daardoor minder vastgehouden gaat worden ben ik helemaal voor.

• Chelseamarre123
JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:16:
Schakelprogramma en het enige dat je vooralsnog gezien hebt is Tottenham en West Ham en een penalty voor Wolves.. Kan nu net zo goed zelf gaan switchen tussen Spurs en West Ham. Schakelprogramma moet je toch van alles wat laten zien. Snap dat dit de belangrijkere wedstrijden zijn, maar dit gaat nergens over
Valt dik tegen hier, enkel hoogtepunten en dan terug de stand in beeld brengen. Ik zie amper voetbal zo

• JoteW
toolkist schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:19:
[...]

Oftewel, niet vasthouden. Als iedereen hierdoor met lang haar gaat spelen en er daardoor minder vastgehouden gaat worden ben ik helemaal voor.
Hahaha heb je hem ook weer.. Ik ga er verder maar niet meer op in, zelden iemand met zo'n rare kijk op het spelletje voorbij zien komen als jij hier op Tweakers :')

Twente komt eraan!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:14:
Hier zag je ook dat die jongen gewoon probeerde de schouder/shirt van die speler te pakken. Maarja met die lange lummels op z'n hoofd kan je dan inderdaad perongeluk die haren vastpakken. Je zag ook dat hij die heel snel weer los liet.. 3-1 voor en dan de tegenstander inderdaad ook nog rood geven voor zoiets, vrij droevig..
Hou je handen dan thuis. Dit was zelfs onnodig omdat de speler en bal weg van de goal gingen.

De verdedigers moeten maar eens minder dom worden. Shirt vasthouden moet niet de nieuwe normaal blijven.

• JoteW
gambieter schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:23:
[...]

Hou je handen dan thuis. Dit was zelfs onnodig omdat de speler en bal weg van de goal gingen.

De verdedigers moeten maar eens minder dom worden. Shirt vasthouden moet niet de nieuwe normaal blijven.
Het gaat niet om het shirtje vasthouden. Kijkend naar de stand van 3-1 en het feit dat ze dus ook al een penalty meekregen had rood niet gehoeven.

Twente komt eraan!

• toolkist
  • Niet online
JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:25:
[...]

Het gaat niet om het shirtje vasthouden. Kijkend naar de stand van 3-1 en het feit dat ze dus ook al een penalty meekregen had rood niet gehoeven.
De stand mee laten tellen in een beslissing is het aller domste wat de scheids kan doen. Dan hoor je de keer erop 'ja maar hij kreeg em toen en toen ook niet'.
En dan vind je dat ik een rare blik op het voetbal heb....

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:25:
Moeten scheidstechters gaan marchanderen met de regels afhankelijk van de stand? Dat gaat leuk worden dan.

Denk even na, je gaat nu heel erg de onderbuik in.

• JoteW
toolkist schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:26:
[...]

De stand mee laten tellen in een beslissing is het aller domste wat de scheids kan doen. Dan hoor je de keer erop 'ja maar hij kreeg em toen en toen ook niet'.
En dan vind je dat ik een rare blik op het voetbal heb....
Ja leuk dat je nu alleen de stand aanhaalt maar het feit dat ze een penalty kregen vond je niet voldoende? Die rode kaart voor haren trekken is in het leven geroepen voor ernstig gemeen spel, niet als dit perongeluk gebeurd in het duel dat die jongen uitvocht. Wat een gezwets zeg.

Twente komt eraan!

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2026 @ 16:58:
[...]

[Afbeelding]

Als ik een abo wil afsluiten krijg ik het bovenstaande te zien. Alles = 380 wedstrijden.
Nieuwe wel ja, de oude hadden opeens 1/4 minder.

• Chelseamarre123
JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:28:
[...]

Ja leuk dat je nu alleen de stand aanhaalt maar het feit dat ze een penalty kregen vond je niet voldoende? Die rode kaart voor haren trekken is in het leven geroepen voor ernstig gemeen spel, niet als dit perongeluk gebeurd in het duel dat die jongen uitvocht. Wat een gezwets zeg.
Inderdaad, bewust iemand aan het haren trekken zoals bij Cucurella eens is inderdaad rood. Maar soms word er licht getrokken met de bedoeling om het shirt vast te houden en dan is het ineens ook rood. Terwijl als hij zijn shirt trekt het spel gewoon verder gaat

• JoteW
gambieter schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:26:
[...]

Moeten scheidstechters gaan marchanderen met de regels afhankelijk van de stand? Dat gaat leuk worden dan.

Denk even na, je gaat nu heel erg de onderbuik in.
Ook hier geldt: leuk dat je de stand erbij haalt maar ik haalde volgens mij ook al de penalty tegen aan. Dat was voldoende qua straf en geel was hier prima op z'n plaats geweest. Die rode kaart is in het leven geroepen voor gemeen spel met opzet, niet voor dit soort situaties waarin het onbewust in een duel gebeurd..

Onderbuik is hier niet aan de orde, mag er toch een andere opinie op na houden?

Twente komt eraan!

• HollowGamer
  • Niet online
Oef, gaat dat Chelsea straks helemaal kapot :D

*Wat ik sneu zou vinden voor de fans, niet de eigenaren

[ Voor 39% gewijzigd door HollowGamer op 24-05-2026 17:33 ]

• JoteW
Chelseamarre123 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:29:
[...]

Inderdaad, bewust iemand aan het haren trekken zoals bij Cucurella eens is inderdaad rood. Maar soms word er licht getrokken met de bedoeling om het shirt vast te houden en dan is het ineens ook rood. Terwijl als hij zijn shirt trekt het spel gewoon verder gaat
Dat dus.. Voetbal is en blijft een contactsport en af en toe iemand aan het shirtje of bij de schouder proberen te pakken hoort er dan gewoon bij. Moeten nou niet doen of we het hier hebben over iemand een dwarslaesie trappen :F

[ Voor 21% gewijzigd door JoteW op 24-05-2026 17:32 ]

Twente komt eraan!

• HollowGamer
  • Niet online
Man Utd is nog niet langsgekomen, gebeurt daar niets?

• JoteW
HollowGamer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:32:
Man Utd is nog niet langsgekomen, gebeurt daar niets?
Je gebeden worden gehoord ;) Fernandes met de meeste assists in een PL-seizoen ooit, geweldige prestatie!

[ Voor 16% gewijzigd door JoteW op 24-05-2026 17:36 ]

Twente komt eraan!

• HollowGamer
  • Niet online
JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:35:
[...]

Je gebeden worden gehoord ;) Fernandes met de meeste assists in een PL-seizoen ooit, geweldige prestatie!
Die blijft toch hopelijk nog min. één seizoen? :)

• JoteW
HollowGamer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:38:
[...]

Die blijft toch hopelijk nog min. één seizoen? :)
Ja weet niet wat hij zelf wil, verwachting was volgens mij wel dat hij blijft komend seizoen wat ik online zo las her en der.

Twente komt eraan!

• HollowGamer
  • Niet online
Ze zijn er toch nog niet?

• JeroenNietDoen
Helaas, spurs voor.

• JoteW
Dat niet nee, maargoed snap de emotie wel

[ Voor 29% gewijzigd door JoteW op 24-05-2026 17:46 ]

Twente komt eraan!

• HollowGamer
  • Niet online
F*.. ViaPlay

Context: gewoon reclame tijdens het schakelprogramma. Wat een stelletje amateurs. Misschien omdat ze ook al het personeel hebben moeten laten gaan? Hopen dat Amazon de boel maar overneemt.

[ Voor 97% gewijzigd door HollowGamer op 24-05-2026 17:51 ]

• Chelseamarre123
Haha wat een ontlading al voor Spurs, is nog lang maar ziet er goed uit voor hun

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:30:
Ook hier geldt: leuk dat je de stand erbij haalt maar ik haalde volgens mij ook al de penalty tegen aan. Dat was voldoende qua straf en geel was hier prima op z'n plaats geweest. Die rode kaart is in het leven geroepen voor gemeen spel met opzet, niet voor dit soort situaties waarin het onbewust in een duel gebeurd..

Onderbuik is hier niet aan de orde, mag er toch een andere opinie op na houden?
En toen werd de pingel gemist en scoort de speler die geen rood kreeg twee goals en gelijk spel of erger. Oepsie, zeg je dan?? De onderbuik is omdat je puur emotioneel reageert, en niet nadenkt over de gevolgen. Haren trekken is rood, handje thuishouden dan. Helemaal niet zo moeilijk.

• JoteW
gambieter schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:49:
[...]

En toen werd de pingel gemist en scoort de speler die geen rood kreeg twee goals en gelijk spel of erger. Oepsie, zeg je dan?? De ondeebuik is omdat je puur emotioneel reageert, en niet nadenkt over de gevolgen. Haren trekken js rood, handje thuishouden dan.
Ook weer een kul argument want je leest wederom niet wat ik zeg: gemeen spel is iemand bewust aan de haren trekken en daarvoor is die rode kaart in het leven geroepen. Dat was bij die jongen die nu rood kreeg totaal niet aan de orde en geel + penalty had prima volstaan, die jongen had ook prima door kunnen lopen nog. Verder stop ik deze discussie maar, niet iedereen hoeft eenzelfde kijk op het spelletje te hebben. Ik vind dat je soms moet kijken naar hoe een wedstrijd verloopt en wat de intenties zijn, niet puur en alleen naar regeltjes die ze elk jaar weer op de schop gooien.

Verder zie ik ook niet waarom ik uit 'emotie' zou reageren want het zou mij werkelijk aan de kont roesten of Bolton of Stockport zou promoveren. Gaat me om momenten in een wedstrijd op welk niveau, in welk land dan ook waarin de scheids rare keuzes maken. En dat kan je met me eens zijn, of dat ben je niet, beide prima!

[ Voor 16% gewijzigd door JoteW op 24-05-2026 17:55 ]

Twente komt eraan!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:35:
[...]

Ja dat kan ik ook met 1 wedstrijd per week. Elke dag lekker uitslapen af en toe trainen.

Kijken hoe hij het doet als het programma drukker is.

Arsenal 63 wedstrijden, man utd 40.

[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 24-05-2026 17:56 ]

• Chelseamarre123
Slasher schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:55:
[...]

Ja dat kan ik ook met 1 wedstrijd per week. Kijken hoe hij het doet als het programma drukker is.

Hij doet dat toch al jaren? Ook als United Europees speelde. Vind het mooi record voor hem, ook nog eens met de beperktere aanval daar al jaren.
Wil het wel eens zien als die balletjes aan een Kane of Haaland kan geven

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

[...]

Ja dat kan ik ook met 1 wedstrijd per week. Elke dag lekker uitslapen af en toe trainen.

Dat gaat jou niet lukken, al helemaal niet met dat gure Spurs shirt om je middel :+

Import the third world, become the third world

• JoteW
[...]

Hij laat het toch ook elk jaar weer zien, ook met mindere spelers om hem heen. Is toch gewoon knap dat hij het record van Thierry Henry en Kevin De Bruyne verbreekt, zijn ook niet de minsten he!

Twente komt eraan!

• Focus89
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 28-06 19:38
Wat een explosie van geluid door het doelpunt van Palhinha! Duidelijk de betere ploeg, maar dat wil niets zeggen. Nu doordrukken en snel de 2-0 maken. COYS!

• Chelseamarre123
Chelsea 2-0 achter tegen Sunderland, wat een armoede weer. Net nu je zelfs bij winst nog Europa League kan pakken.

• HollowGamer
  • Niet online
Chelsea 10de, ging daar wel even mis met de boarding. Xhaka hopelijk niets aan overgehouden.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:41
Sunderland kijken blijft leuk met Brobbey, elke week weer andere topverdedigers die weggezet worden als Fjes :+

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:11:
Chelsea 2-0 achter tegen Sunderland, wat een armoede weer. Net nu je zelfs bij winst nog Europa League kan pakken.
Het is nu toch helemaal geen Europees voor jouw club toch?

Ik weet niet hoe ze dit gaan opvangen, dan moeten ze flink wat verkopen.

• HollowGamer
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:13:
Sunderland kijken blijft leuk met Brobbey, elke week weer andere topverdedigers die weggezet worden als Fjes :+
Hij past ook echt perfect in de PL.

• Chelseamarre123
HollowGamer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:14:
[...]

Het is nu toch helemaal geen Europees voor jouw club toch?

Ik weet niet hoe ze dit gaan opvangen, dan moeten ze flink wat verkopen.
Nope helemaal niks, opzich wel goed dat we niet naar de conference League moeten. Dat levert financieel niks op voor een club als Chelsea.
Europa League had sportief nog een goed vangnet geweest.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Amateurisme bij de PL. Spurs 2e helft begint 5 minuten later omdat de apparatuur van de grensrechter niet werkt, daardoor heeft Spurs mogelijk een voordeel omdat ze weten wat de uitslag bij West Ham gaat zijn. Hadden ze wel even kunnen coordineren bij de PL.

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:15:
[...]

Nope helemaal niks, opzich wel goed dat we niet naar de conference League moeten. Dat levert financieel niks op voor een club als Chelsea.
Het kan nog, 30 minuten nog te gaan.

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:19:
Amateurisme bij de PL. Spurs 2e helft begint 5 minuten later omdat de apparatuur van de grensrechter niet werkt, daardoor heeft Spurs mogelijk een voordeel omdat ze weten wat de uitslag bij West Ham gaat zijn. Hadden ze wel even kunnen coordineren bij de PL.
Hoe EVE speelt, vraag ik mij af of ze echt moeite willen doen..

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:12
Wat een irritant schakelprogramma op Viaplay met al die onderbrekingen naar de studio.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:15:
[...]

Makkelijkste route naar EL het seizoen erop.

• JoteW
Bossie schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:21:
Wat een irritant schakelprogramma op Viaplay met al die onderbrekingen naar de studio.
Doe mij ook maar het schakelprogramma zoals ze dat bij Ziggo Sport altijd doen, dit gaat nergens over :')

Twente komt eraan!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:21:
Yep, ze moeten nog iets vaker kijken naar hoe Ziggo dat doet.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als Villa verliest en Liverpool wint, dan gaat Bournemouth de CL in. Liverpool heeft net de 1-0 gescoord, maar Ollie Watkins wil niet meewerken aan een gala-afscheid voor Pep en scoort 2x, 1-2 voor Villa.

• JoteW
Knappe goal van Watkins (Villa)!

Twente komt eraan!

• HollowGamer
  • Niet online
JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:21:
[...]

Doe mij ook maar het schakelprogramma zoals ze dat bij Ziggo Sport altijd doen, dit gaat nergens over :')
ESPN doet dit ook stukken beter.. die starten ook geen reclame in midden in het programma.. heb een klacht gestuurd, zal wel niet worden opgepakt.

• HollowGamer
  • Niet online
JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:25:
Knappe goal van Watkins (Villa)!
Hopelijk geen buitenspel.
Pagina: 1 ... 51 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken