Wat waren de voorwaarden ook alweer?toolkist schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:33:
Deel 1 van de ArsenalfansinSpursshirt is geregeld.
Nu de CL en degradatie Spurs nog.
Ik heb hier geen actieve herinnering aan.toolkist schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:33:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Southampton na spionage uit finale play-offs Premier League gehaald - https://nos.nl/l/2615031
Duur grapje!
Duur grapje!
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Whaaaaaaaaa eindelijk eindelijk eindelijk!!!!! Ben zo blij lalalalala. Kampioen na zo'n lange tijd, was 12 toen het voor het laatst gebeurde. Wow wat heerlijk dit
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit
Niet alleen dat, ook nog 4 minpunten komend seizoen.Format-C schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:36:
Southampton na spionage uit finale play-offs Premier League gehaald - https://nos.nl/l/2615031
Duur grapje!
Ze hebben minimaal 3x gespioneerd, niet alleen tegen Middlesborough maar ook tegen Ipswich en Oxford.
En als ze zelfs tegen een degradatie kandidaat spioneren, dan denk ik dat er nog veel meer gevallen zijn.
Na de eerste berichten vond ik het nog te streng grstraft, maar nu het herhaaldelijk blijkt te zijn gebeurd niet meer dan terecht.
Al staat er morgen nog wel een beroep gepland schijnbaar.
Gefeliciflapstaart. Mijn zwager is ook dolblij
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Aan alle Arsenal fans: gefeliciteerd 
Alles beter dan dat City.
Alles beter dan dat City.
[ Voor 26% gewijzigd door DutchOwnage op 19-05-2026 22:40 ]
Wat goed! Ik heb dit niet meer zo gevolgd vandaag. 😅Format-C schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:36:
Duur grapje!
Spurs is niet eens nodig, alleen de CL nog 😇
Gunner in "[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026"
en vlak eronder jouw post 😉
[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 19-05-2026 22:41 ]
Dat kan volgens mij nog? Ik vind West Ham niet bijzonder sterk. Of is het al officieel?toolkist schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:33:
En @Slasher moet nu al met de billen bloot...
Slasher in "[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026"
Shitetoolkist schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:43:
En @Slasher moet nu al met de billen bloot...
How bad is it on a scale from one to Spurs
Nu Chelsea 2-0 voor staat kan het zeker nog ja.HollowGamer schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:42:
[...]
Dat kan volgens mij nog? Ik vind West Ham niet bijzonder sterk. Of is het al officieel?
Spurs thuis verliezen van Everton (wat zomaar kan gebeuren), West Ham thuis winnen van Leeds (wat ook zomaar kan gebeuren).
Even serieus.
Ik heb de afgelopen tijd op Reddit vaak een korte clip gezien van Declan Rice tegen Odegaard na de wedstrijd tegen City
"It is not over" zei hij tegen hem.
Oh man was he right.
Ik heb de afgelopen tijd op Reddit vaak een korte clip gezien van Declan Rice tegen Odegaard na de wedstrijd tegen City
Oh man was he right.
[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 19-05-2026 22:46 ]
Mooi dit, zeer verdiend.
Wordt de Arsenal fans geGUNd.
Wordt de Arsenal fans geGUNd.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
We hebben hem ook erg goedkoop gekregen.Gunner schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:46:
Even serieus.
Oh man was he right.
2-1, Spurs gaat het wellicht nog redden.toolkist schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:45:
[...]
Nu Chelsea 2-0 voor staat kan het zeker nog ja.
Spurs thuis verliezen van Everton (wat zomaar kan gebeuren), West Ham thuis winnen van Leeds (wat ook zomaar kan gebeuren).
Achja, maar focussen op onszelf. Het voelt nog een beetje gek, misschien bij de laatste wedstrijd.
What am i chopped liver?Typhone schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:48:
@Gunner en @JeroenNietDoen gefeliciteerd!
Eindelijk weer! 😎
How bad is it on a scale from one to Spurs
Declan Rice. Declan Rice. We got him half price lalalalallalalala
Thanks my man. Maar we zijn met meer hierTyphone schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:48:
@Gunner en @JeroenNietDoen gefeliciteerd!
Eindelijk weer! 😎
Kampioenen!!! 31 mei is de huldiging. Be there!
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Mijn favo speler en aankoop van de laatste jaren. Its not over. Wat had deze man gelijk
Morgen boeken!Tjona100 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:53:
Kampioenen!!! 31 mei is de huldiging. Be there!
Jaaaaaaa eindelijk!
Precies te laat supporter geworden, alle glorie nét gemist (ja wat cupjes dat wel), en na 22 jaar meeleven met alle ups and vooral veel downs nu eindelijk voelen hoe het is als je club de competitie wint. Half huilend in de auto terwijl Prime met de wedstrijd aan stond.
We’ve got super Mik Arteta! North London Forever!
Precies te laat supporter geworden, alle glorie nét gemist (ja wat cupjes dat wel), en na 22 jaar meeleven met alle ups and vooral veel downs nu eindelijk voelen hoe het is als je club de competitie wint. Half huilend in de auto terwijl Prime met de wedstrijd aan stond.
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 19-05-2026 22:57 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Zelfs andere doen mee. 😅
Maar serieus, het is echt heel bijzonder. City is zo sterk, als de scheidsrechter echt nog 1 min. langer.. achja niet meer druk over maken. We hebben echt gestreden, ook vorig seizoenen.
We waren 6 jaar geleden nog waar Spurs was. Kun je nagaan hoe snel het eigenlijk is gegaan. Heel mooi, en ook goed voor Arteta.
De CL zou een bonus zijn, maar we zien wel. Dit gaat niet meer weg. ❤️
We hebben je hier gemist de afgelopen jaren.....Angeloonie schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:55:
Jaaaaaaa eindelijk!
Bizar he die emotie. Dacht dat ik het kwijt was maar dit bracht alles weer terug net. 22 jaar. Pfff. Gefeliciteerd voor alle Gunners hier, we hebben het verdiend na zo'n lange tijdAngeloonie schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:55:
Jaaaaaaa eindelijk!
Ja posten deed ik niet echt maar ik las wel mee en volg allesGunner schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:57:
[...]
We hebben je hier gemist de afgelopen jaren.....
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Zo blij dat het niet op de laatste wedstrijd aankomt zondag.
Kan ik me goed voorstellen, dat is gewoon niet goed voor je hart.Gunner schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 23:04:
Zo blij dat het niet op de laatste wedstrijd aankomt zondag.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Been there seen that. 2016Gonadan schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 23:06:
[...]
Kan ik me goed voorstellen, dat is gewoon niet goed voor je hart.
West Ham Uit, Burnley Thuis en deze waren dat ook niet. Dus eentje extra kan ik missen als een hartaanval inderdaad.Gonadan schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 23:06:
[...]
Kan ik me goed voorstellen, dat is gewoon niet goed voor je hart.
Ik zit net een youtube compilatie te kijken van het kanaal van de Premier League. Wel wat dingen die ik al vergeten was (zoals de 1-1 van martinelli tegen city thuis, de late win tegen newcastle uit)
Maar goed zondag wordt een mooie zonnige dag. Champagne erbij.
Van harte
Spannende titelrace, maar na 22 jaar is het dan eindelijk zover.
Wauw, een sig!
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken