Jij kan als neutrale fan de TV nog uitzettentoolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:48:
Doel heiligt de middelen maar mijn god wat doet dit pijn aan de ogen.
Maar eens, tis onnodig billenknijpen.
[ Voor 7% gewijzigd door Slasher op 18-05-2026 22:49 ]
How bad is it on a scale from one to Spurs
Dan hadden ze nog steeds geen kans gecreëerdSlasher schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:57:
Als Burnley nou net zo gespeeld had in de rest van de competitie als in de 2e helft tegen Arsenal waren ze wellicht niet gedregradeerd.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Vreselijk gedrag altijd van hem, snap niet dat die nooit geel krijgt of een schorsing.toolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:57:
Wat zit Arteta nou te zeuren? Z'n keeper heeft al 2min op de grond gelegen in de extra tijd, Saka ook nog een minuut....
Woops!Quad schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:58:
Daar gaan heel erg veel Arsenalfans voor Bournemouth zijn morgen.
[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-05-2026 23:01 ]
Dat zou mijn samenvatting zijn geweest.toolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:48:
Doel heiligt de middelen maar mijn god wat doet dit pijn aan de ogen.
Alles ging zo een beetje fout in de tweede helft.
En ja Havertz mag niet klagen.en dus wij ook niet.
[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 18-05-2026 23:02 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Laten we hopen op City dan morgen voor een nog spannendere slotspeeldag.Quad schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:58:
Daar gaan heel erg veel Arsenalfans voor Bournemouth zijn morgen.
Misstap morgen van hun zou ook beetje anticlimax zijn zo midden in de week vanop de bank kampioen spelen.
klopt maar op dit moment zou ik het aannemen.Chelseamarre123 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 23:02:
[...]
Misstap morgen van hun zou ook beetje anticlimax zijn zo midden in de week vanop de bank kampioen spelen.
JeroenNietDoen in "[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026"JeroenNietDoen schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 10:37:
[...]
Ik denk dat ze wachten tot einde seizoen. Pep vertrekt dan ook.
Snap ik zeker
Ik zie het Arsenal nog wel moeilijk krijgen mocht City morgen winnen. De stress was vanavond al gigantisch.
Is dit officieel?toolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:02:
Guardiola die dus weg gaat... Zou ie meer weten over 115/130?
Zo hee wat een voorspelling, jij durft...Chelseamarre123 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 23:05:
[...]
Snap ik zeker![]()
Ik zie het Arsenal nog wel moeilijk krijgen mocht City morgen winnen. De stress was vanavond al gigantisch.
Opmerkelijk ook dat Joao Pedro van Chelsea niet meegaat, die speelde toch geen onaardig seizoen.
Volledige selectie: WK-selectie Brazilië
Alisson Becker doelman Liverpool (Eng)
Ederson doelman Fenerbahçe (Tur)
Weverton doelman Gremio (Bra)
Bremer verdediger Juventus (Ita)
Danilo verdediger Flamengo (Bra)
Ibañez verdediger Al Ahli (Sau)
Gabriel Magalhaes verdediger Arsenal (Eng)
Marquinhos verdediger Paris Saint-Germain (Fra)
Léo Pereira verdediger Flamengo (Bra)
Alex Sandro verdediger Flamengo (Bra)
Douglas Santos verdediger FC Zenit (Rus)
Wesley verdediger Roma
Casemiro middenvelder Manchester United (Eng)
Danilo middenvelder Botafogo (Bra)
Fabinho middenvelder Al Ittihad (Sau)
Bruno Guimarães middenvelder Newcastle United (Eng)
Lucas Paquetá middenvelder Flamengo (Bra)
Matheus Cunha aanvaller Manchester United (Eng)
Endrick aanvaller Olympique Lyon (Fra)
Luiz Henrique aanvaller FC Zenit (Rus)
Gabriel Martinelli aanvaller Arsenal (Eng)
Neymar aanvaller Santos (Bra)
Raphinha aanvaller Barcelona (Spa)
Igor Thiago aanvaller Brentford (Eng)
Vinicius Jr. aanvaller Real Madrid (Spa)
Rayan aanvaller Bournemouth (Eng)
Onbegrijpelijk! 4 goals dit seizoen, staan ergens bottom van de league.Chelseamarre123 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 23:43:
Neymar opgeroepen voor Brazilië voor het WK. Best opmerkelijk vind ik het toch, zwaar op zijn retour.
[...]
Verwijderd
Zes doelpunten, vier assists sinds februari en dan is het nog maar de vraag of ze voor dezelfde positie concurreren.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 06:29:
[...]
Onbegrijpelijk! 4 goals dit seizoen, staan ergens bottom van de league.
Vreemd genoeg heb ik wel een gut feeling dat Bournemouth wat kan uithalen vanavond.
Als City vanavond wint vrees ik een beslissing op doelsaldo zondag. Hopelijk spaart Palace wat spelers, die spelen nergens meer voor in de competitie en hebben woensdag de Conference League finale.Gunner schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 09:02:
Ik zal eerlijk zijn; ik heb nog geen geweldig gevoel over zondag.
Vreemd genoeg heb ik wel een gut feeling dat Bournemouth wat kan uithalen vanavond.
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 19-05-2026 09:06 ]
Ja, dat valt niet goed te maken, dat hadden ze dan gisteravond moeten doen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 10:09:
Bij een gelijk aantal punten is het doelsaldo sowieso in het voordeel van Man City.
Scenario 1: Bournemouth wint van of speelt gelijk tegen City, Arsenal is kampioen
Scenario 2: City wint van Bournemouth en speelt zondag gelijk tegen Villa, Arsenal is kampioen
Scenario 3: City wint beide resterende wedstrijden, Arsenal ook, Arsenal is kampioen
Scenario 4: City wint beide resterende wedstrijden, Arsenal speelt gelijk, City is kampioen
Dan gaat Palace komend weekend echt niet met de sterkste 11 aantreden nee, die gaan Sarr etc dan echt niet riskeren.Vos schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 09:05:
[...]
Als City vanavond wint vrees ik een beslissing op doelsaldo zondag. Hopelijk spaart Palace wat spelers, die spelen nergens meer voor in de competitie en hebben woensdag de Conference League finale.
edit: maar hetzelfde geldt dan voor Villa, die zijn zeker van CL als Bournemouth vanavond verliest en hebben ook nog een EL finale te gaan.
[ Voor 14% gewijzigd door toolkist op 19-05-2026 11:10 ]
Glasner heeft publiek gezegd dat ie met zijn sterkste elf gaat spelen, of woorden van gelijke strekking maar dat kan ook gewoon het gewenste antwoord zijn wat ie moet zeggen.
[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 19-05-2026 11:15 ]
Life is what happens while you're busy making other plans
Volgens mij is Villa sowieso al veilig. Bournemouth kan maar op 61 punten komen toch?toolkist schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 11:08:
[...]
Dan gaat Palace komend weekend echt niet met de sterkste 11 aantreden nee, die gaan Sarr etc dan echt niet riskeren.
edit: maar hetzelfde geldt dan voor Villa, die zijn zeker van CL als Bournemouth vanavond verliest en hebben ook nog een EL finale te gaan.
Dat moet ie ook wel zeggen. Manager kan prima verweren met argument dat hij zijn hele selectie sterk vindt.Gunner schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 11:15:
Glasner heeft publiek gezegd dat ie met zijn sterkste elf gaat spelen, of woorden van gelijke strekking maar dat kan ook gewoon het gewenste antwoord zijn wat ie moet zeggen.
Bournemouth kan nog over Liverpool gaan als het mee zit. 5de plek is ook Cl.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 11:59:
[...]
Volgens mij is Villa sowieso al veilig. Bournemouth kan maar op 61 punten komen toch?
Of als ze 0/6 pakken kunnen ze ook nog hun Europa league plek verliezen aan Brighton
Klopt, dacht dat Villa een punt minder had...JeroenNietDoen schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 11:59:
[...]
Volgens mij is Villa sowieso al veilig. Bournemouth kan maar op 61 punten komen toch?
Overigens wordt vandaag of evt morgen de uitspraak mbt spygate (Southampton) verwacht. Ben benieuwd wat de straf gaat worden, ik gok zelf punten in mindering begin volgend seizoen.
Dan hebben ze nog steeds de financiele winst (jaar PL en parachute payments), en de PL hoeft zo'n straf niet over te nemen.toolkist schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 13:03:
Overigens wordt vandaag of evt morgen de uitspraak mbt spygate (Southampton) verwacht. Ben benieuwd wat de straf gaat worden, ik gok zelf punten in mindering begin volgend seizoen.
Zou dus gelijk staan aan een heel mild tikje op de vingers, aan iemand die net de bank heeft beroofd.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Doe mij maar Scenario 1JeroenNietDoen schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 10:35:
Scenario 1: Bournemouth wint van of speelt gelijk tegen City, Arsenal is kampioen
Scenario 2:
Scenario 3:
Scenario 4:
Nou dat. Kon gister de wedstrijd niet kijken omdat ik op tijd op bed moest liggen voor werk, maar ik voel voor vanavond wel echt een boel spanning hoor. Zou toch wat zijn zeg, na zo'n lange tijd
Import the third world, become the third world
Dit is voor Buitenlandse clubsChelseamarre123 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 23:43:
Ander nieuws trouwens: Neymar opgeroepen voor Brazilië voor het WK.
Er is nog een prestatieclausule dat Crystal Palace 10 miljoen pond krijgt vanuit de Eze transfer als Arsenal kampioen zal worden. We zullen zienJeroenNietDoen schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 12:03:
[...]
Dat moet ie ook wel zeggen. Manager kan prima verweren met argument dat hij zijn hele selectie sterk vindt.
Klopt, toch denk ik dat ze ook niet willen beslissen dat spygate een mogelijke boete van 110m oplevert.gambieter schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 13:06:
[...]
Dan hebben ze nog steeds de financiele winst (jaar PL en parachute payments), en de PL hoeft zo'n straf niet over te nemen.
Zou dus gelijk staan aan een heel mild tikje op de vingers, aan iemand die net de bank heeft beroofd.
Het is geen boete?toolkist schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 15:14:
Klopt, toch denk ik dat ze ook niet willen beslissen dat spygate een mogelijke boete van 110m oplevert.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heel zwart wit niet nee maar uiteindelijk wel, geen PL is geen 110m.
Dat is als zeggen dat als je bankroof mislukt omdat de politie ingrijpt, je een boete twv de opbrengst hebt gehadtoolkist schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 18:22:
Heel zwart wit niet nee maar uiteindelijk wel, geen PL is geen 110m.
Die Eckert gaat een flinke douw krijgen qua reputatie, zeker door het zwijgen.
bron: https://www.bbc.com/sport/football/articles/cwy2pnpqjl7oSouthampton have been thrown out of the Championship play-offs for spying on Middlesbrough ahead of the first leg of their semi-final tie.
The club have also received a four-point deduction in the Championship in 2026-27 season.
Middlesbrough, beaten by Southampton in the semi-final, have been reinstated and will now play Hull City for a play in the Premier League.
[ Voor 16% gewijzigd door Slasher op 19-05-2026 19:58 ]
De tekst is wat onduidelijk, maar kan worden geinterpreteerd dat het niet de enige keer was dat ze het dit seizoen hebben gedaan. Dan zal dat een Eckertje zijn...
Bij de Guardian zeggen ze dat ze het 3x hebben gedaan, dus niet alleen bij Middlesborough, en dat ze in beroep gaan wat morgen wordt afgehandeld : https://www.theguardian.c...ed-four-points-for-spying
[ Voor 63% gewijzigd door gambieter op 19-05-2026 20:08 ]
Twee goals nodig voor City, spannend!
[ Voor 63% gewijzigd door Vos op 19-05-2026 21:11 ]
nggyu nglyd
Als je Prime hebt kun je daar kijken. Zit ik nu ook te kijkenQuad schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 21:14:
Hm dit is zeker die ene wedstrijd per speelronde die Viaplay niet uitzendt? Jammer.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Echter geen zin om te dokken voor 1 wedstrijd. (Doe ik alleen als ManU op Prime is) En als City (wat natuurlijk vaak zo is) wint, is het voor mij toch alleen maar frustratie en verspild geld.
Mee eens . Die hebben (bij tijd en wijle) de afgelopen seizoenen best leuk en flitsend voetbal laten zien.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 21:19:
Bournemouth speelt echt wel leuk voetbal. Verdiend dat zij Europa ingaan.
Edit3; wat een heerlijke goal van Enzo.
Edit nummer zoveel; nee dit gaat Tottenham niet winnen. Lijkt (vooralsnog) nergens op.
[ Voor 59% gewijzigd door Format-C op 19-05-2026 21:41 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Kluivert komt er nu opFormat-C schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 21:22:
(Edit; wel jammer dat Kluivert geblesseerd is. Zou geen verkeerde speler zijn om erbij te hebben op het WK) Edit2; Oh ik zie dat die weer bij de selectie zit? Beter.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
De hartslag is wel stukkie hogerFormat-C schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:06:
Ik neem aan dat het de Arsenal supporters momenteel dun door de broek loopt van de spanning.
Ik weet serieus niet wat me eventueel gaat overkomen straks... Zolang geleden!Format-C schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:06:
Ik neem aan dat het de Arsenal supporters momenteel dun door de broek loopt van de spanning.
De AED staat klaar.Format-C schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:06:
Winnen is niet nodig, gelijkspel is wel genoeg. West Ham heeft een veel slechter doelsaldo(-22). Met een gelijkspel komt Tottenham op 3 punten voorsprong en een doelsaldo van -9.Format-C schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 21:22:
(Hoop dat Tottenham wint zodat die in de PL blijven (horen er imho in)
Edit nummer zoveel; nee dit gaat Tottenham niet winnen. Lijkt (vooralsnog) nergens op.
nggyu nglyd
Ownee toch niet
Die wel. Wie doet daar een omhaal...
[ Voor 89% gewijzigd door Vos op 19-05-2026 22:23 ]
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Genoeg geruchten maar niks definitiefs nog
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hmm de top klopt op Arsenal na niet helemaal, onderin lijk ik wel een kenner te zijn (al hoop ik dat West Ham erin blijft)toolkist schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 13:05:
Mijn lijstje:
Arsenal
Liverpool
City
Newcastle
Chelsea
Spurs
United
En wat betreft degradatie:
West Ham
Wolves
Burnley
Schijnt door anonieme bronnen binnen City bevestigd te zijn.Player1S schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:27:
waarom zat die verslaggever eigenlijk continue te claimen dat het vertrek van Pep bevestigd is? Ik vind het nergens terug.
Genoeg geruchten maar niks definitiefs nog
Gonadan schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:26:
Gefeliciteerd Gunners!
Jinxed it.
[ Voor 78% gewijzigd door Outerspace op 20-05-2026 00:51 . Reden: Nergens voor nodig ]
[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-05-2026 07:28 ]
Elke wedstrijdtoolkist schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:25:
Nooit aan getwijfeld toch? 😇
Gefeliciteerd allen hiero
Bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 19-05-2026 22:33 ]
Nu de CL en degradatie Spurs nog.
No more Bottlers FC
Geen gezeik meer over "22 jaar geen titel"
[ Voor 35% gewijzigd door Slasher op 19-05-2026 22:35 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken