Mjah deze wel terecht toch...gambieter schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 14:19:
Ja hoor, de voorspelde pingel voor Celtic.
Dit gaat niet lang goed zo voor Hearts
Twente komt eraan!
Nou, daar gaat het kampioenschap
Twente komt eraan!
Offside kan niet anders.
[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 16-05-2026 15:21 ]
Kilo utrecht tango. Die onterechte pingel eerder deze week maakt Celtic kampioen, want anders hadden ze met 3 doelpunten verschil moeten winnen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De f***
Wat een drama voor Hearts. Ongelooflijk
Wat een drama voor Hearts. Ongelooflijk
[ Voor 75% gewijzigd door DutchOwnage op 16-05-2026 15:23 ]
Huh.. Maar als ze die lijn laten zien is het toch gewoon buitenspel kijkend naar de lichamen?
Twente komt eraan!
Ik dacht het ook hoor...JoteW schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 15:23:
Huh.. Maar als ze die lijn laten zien is het toch gewoon buitenspel kijkend naar de lichamen?
De Schotse titel gaat naar VAR, FC Incompetence.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Staat je op 3 weken na constant op plek 1. Geef je het in de laatste 10 minuten nog weg.
Blijkbaar mogen andere clubs niet kampioen worden in Schotland.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Nee, het is een nieuwe spelsituatie na de voorzet. De voorzetgever was niet buitenspel.JoteW schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 15:23:
Die snap ik, maar in beeld lieten ze het moment zien dat de verdediger instapte met daaronder die lijn met de tekst ONSIDE in beeld, en dat was het moment voor de voorzet.gambieter schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 15:26:
[...]
Nee, het is een nieuwe spelsituatie na de voorzet. De voorzetgever was nieg buitenspel.
Twente komt eraan!
Jammer, de club die het niet op eigen kracht kon en alleen met VAR hulp kampioen kan worden. Helaas zal dat niet uit de statistieken blijken.
Walgelijk. En als de Schotse FA ballen zou hebben, zouden ze het tsjechische voorbeeld volgen en Celtic met 0-3 reglementair verlies straffen na de pitch invasion.
Walgelijk. En als de Schotse FA ballen zou hebben, zouden ze het tsjechische voorbeeld volgen en Celtic met 0-3 reglementair verlies straffen na de pitch invasion.
Heel jammer.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Recent: https://nos.nl/artikel/26...ijdens-kampioenswedstrijd
De wedstrijd was nog niet afgelopen en gezien de problemen met Celtic supporters dus gevaarlijk voor Hearts spelers.
De wedstrijd was nog niet afgelopen en gezien de problemen met Celtic supporters dus gevaarlijk voor Hearts spelers.
@Chelseamarre123 kijk je de finale nog? Hoop uiteraard dat jouw club wint vandaag.
Import the third world, become the third world
Aan het kijken ja, hopend op een mirakelLondon schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 16:16:
@Chelseamarre123 kijk je de finale nog? Hoop uiteraard dat jouw club wint vandaag.
In City Chelsea?
Gewoon goed verdedigd, niks aan de hand.
Misschien niet helemaal goed gezien maar hij raakt de bal toch niet en zet dat been wel heel stevig weg?Chelseamarre123 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 16:50:
[...]
In City Chelsea?
Gewoon goed verdedigd, niks aan de hand.
Cucurella mag voor mij echt geel krijgen voor elke keer dat zeuren tegen de grensrechters. Enzo en Caicedeo vooral voor tegen de scheidsrechter.
Het valt echt elke keer weer mee, hier is ook weinig tot niets aan de hand.
Die ballen hebben ze niet, tenminste wat ik recent allemaal zo heb gelezen.gambieter schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 15:32:
Jammer, de club die het niet op eigen kracht kon en alleen met VAR hulp kampioen kan worden. Helaas zal dat niet uit de statistieken blijken.
Le Cuka? Wie?HollowGamer schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 17:16:
Le Cuka mag voor mij echt geel krijgen voor elke keer dat zeuren tegen de grensrechters. Enzo en Caicedeo vooral voor tegen de scheidsrechter.
Ik heb het maar veranderd, anders wordt je hele post verwijderd.
Het hakje van Semenyo was fraai, de rest is vooral werkvoetbal.
lol, staat Haaland daar als een frustie te foeteren de hele tijd omdat meneer de bal niet krijgt
[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-05-2026 17:56 ]
En terecht, stond helemaal vrij. Cherki moest hem gewoon 1-1 zettenJeroenNietDoen schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:
lol, staat Haaland daar als een frustie te foeteren de hele tijd omdat meneer de bal niet krijgt
Wel beetje voorspelbaar helaas. Dinsdag krijgt City gelukkig wel een tegenstander van formaat
Import the third world, become the third world
Om daar dan minuten later nog steeds over te stampvoeten...Chelseamarre123 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 17:56:
[...]
En terecht, stond helemaal vrij. Cherki moest hem gewoon 1-1 zetten
*Seconden.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 17:57:
[...]
Om daar dan minuten later nog steeds over te stampvoeten...
Niks weggeven, keihard genaaid.DutchOwnage schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 15:25:
Staat je op 3 weken na constant op plek 1. Geef je het in de laatste 10 minuten nog weg.
2 weken terug krijgen ze zelf een overduidelijke penalty niet, wegens 'te licht', waardoor ze gelijkspelen. Afgelopen woensdag krijgt Celtic een penalty cadeau voor hands wat geen hands was, dankzij de var nota bene. in de laatste 30 seconden van de wedstrijd.
Groot deel van de Liverpool selectie laat zich wel kennen. Salah die weer eens aan het klagen is, o.a. dat de speelstijl Liverpool om intensiteit gaat. Allerlei selectie spelers die dat liken, alleen zijn dat dezelfde spelers die die intensiteit niet op kunnen brengen dit seizoen 😂. Inclusief Salah zelf.
En Chelsea heeft Xabi Alonso als coach binnen. Eindelijk eens een coach waar ik achter sta bij de aanstelling, hopelijk krijgt hij de tijd ook als het volgend seizoen niet meteen goed gaat.
Snap hem wel niet om bij Chelsea in te stappen. Zeker gezien de situatie bij Liverpool had hij daar op termijn kunnen instappen.
Snap hem wel niet om bij Chelsea in te stappen. Zeker gezien de situatie bij Liverpool had hij daar op termijn kunnen instappen.
De afkoopsom zal waarschijnlijk goed zijnChelseamarre123 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 10:30:
En Chelsea heeft Xabi Alonso als coach binnen. Eindelijk eens een coach waar ik achter sta bij de aanstelling, hopelijk krijgt hij de tijd ook als het volgend seizoen niet meteen goed gaat.
4 jaar de tijdChelseamarre123 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 10:30:
En Chelsea heeft Xabi Alonso als coach binnen. hopelijk krijgt hij de tijd
Snap hem niet
Bizar ook dat iedereen vergeten is dat hij in de laatste maanden van Klopp ook ruzie had met de trainer. Vervolgens kon Mo-tje het onder Slot nog een jaartje opbrengen om te werken voor het team maar als de man in een spiegel zou kijken zou hij toch moeten zien dat de slijtage er bij hem toch gewoon op begint te zitten.toolkist schreef op zondag 17 mei 2026 @ 09:30:
Groot deel van de Liverpool selectie laat zich wel kennen. Salah die weer eens aan het klagen is, o.a. dat de speelstijl Liverpool om intensiteit gaat. Allerlei selectie spelers die dat liken, alleen zijn dat dezelfde spelers die die intensiteit niet op kunnen brengen dit seizoen 😂. Inclusief Salah zelf.
Omdat de Fa cup finale zaterdag was zijn er gisteren geen Premier League wedstrijden gespeeld.JAN-B schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:46:
Snap dit even niet hoor: de nr s 4 en 5 speelden vrijdag, de nr 1 maandag en de nr 2 dinsdag
Weer VAR controversie nu bij Manchester United - Nottingham Forest, een duidelijke handsbal in aanloop na een goal van Manchester is goedgekeurd.
"Are you Celtic in disguise" zingen deForest fans.
Ik kijk het net terug. De VAR doet het nu goed, het is de scheids die blind is. Belachelijke goal.Slasher schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:05:
Weer VAR controversie nu bij Manchester United - Nottingham Forest, een duidelijke handsbal in aanloop na een goal van Manchester is goedgekeurd.
Ik snap het ook niet, duidelijker word het toch niet?
Die spelers hebben geen reet gepresteerd. Voetbal was niet om aan te gluren. Je mag toch hopen dat ze zoiets gewoon intern bespreken..toolkist schreef op zondag 17 mei 2026 @ 09:30:
Ze kunnen ook nog voor deze oplossing gaan
Voor @Gunner , Hearts spelers waren niet veilig op het veld en er is een minuut te weinig gespeeld. Het was zo onveilig dat de Hearts spelers en coaches zonder omkleden gelijk de bus in zijn gegaan richting Edinburgh : https://www.theguardian.c...-of-players-celtic-defeat
Dit stuk zegt het goed, als de Schotse competitie ooit voorbij het Mickey Mouse niveau wil komen, dan durft het Celtic eindelijk eens aan te pakken. Maar de angsthazen gaan dat niet doen.
West Ham intussen 3-1 achter bij Newcastle, die hebben twee punten minder dan Spurs en een veel slechter doelsaldo. Bij een gelijkspel tegen Chelsea dinsdag zijn ze zo goed als veilig.
Dit stuk zegt het goed, als de Schotse competitie ooit voorbij het Mickey Mouse niveau wil komen, dan durft het Celtic eindelijk eens aan te pakken. Maar de angsthazen gaan dat niet doen.
West Ham intussen 3-1 achter bij Newcastle, die hebben twee punten minder dan Spurs en een veel slechter doelsaldo. Bij een gelijkspel tegen Chelsea dinsdag zijn ze zo goed als veilig.
Akkoord. Als het nog voor het laatste fluitsignaal was maakt dat het verhaal wel anders. Maar ik had geen mogelijkheid om de wedstrijd te zien.gambieter schreef op zondag 17 mei 2026 @ 20:04:
Voor @Gunner , Hearts spelers waren niet veilig op het veld en er is een minuut te weinig gespeeld. Het was zo onveilig dat de Hearts spelers en coaches zonder omkleden gelijk de bus in zijn gegaan richting Edinburgh : https://www.theguardian.c...-of-players-celtic-defeat
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Jammer Spurs gered, had mooi geweest dat ze degraderen op het veld van Chelsea maar dat zit er dus helemaal niet meer in, sterker nog denk ik dat ze hun gaan redden
Ja jammer, de banter had hilarisch geweest
Ze zijn er nog niet, ze moeten nog minstens een punt halen en de swing in het doelsaldo voorkomen.Chelseamarre123 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 20:52:
Jammer Spurs gered, had mooi geweest dat ze degraderen op het veld van Chelsea maar dat zit er dus helemaal niet meer in, sterker nog denk ik dat ze hun gaan redden
Spurs 36 wedstrijden, 38 punten, doelsaldo 46-55 (-9)
West Ham 37 wedstrijden, 36 punten, doelsaldo 43-65 (-22)
Spurs moet dinsdag uit naar Chelsea, en zondag thuis tegen Everton. West Ham thuis tegen Leeds op zondag. Echter, ik zie beiden hun laatste wedstrijden verliezen...
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 17-05-2026 21:04 ]
Blijft voetbal natuurlijk, maar ik zie Spurs wel minstens een punt pakken. Zitten in een goede flow sinds De Zerbi er is. En Chelsea heeft natuurlijk een gigantische vormdip en net een nieuwe klap gekregen door de finale te verliezen.gambieter schreef op zondag 17 mei 2026 @ 21:01:
[...]
Ze zijn er nog niet, ze moeten nog minstens een punt halen en de swing in het doelsaldo voorkomen.
Spurs 36 wedstrijden, 38 punten, doelsaldo 46-55 (-9)
West Ham 37 wedstrijden, 36 punten, doelsaldo 43-65 (-22)
Spurs moet dinsdag uit naar Chelsea, en zondag thuis tegen Everton. West Ham thuis tegen Leeds op zondag. Echter, ik zie beiden hun laatste wedstrijden verliezen...
PGMO admits handball error on Man Utd goal v Forest
Oepsie. Maar wel de wedstrijdwinst van ManU mogelijk gemaakt door dat geblunder.
Oepsie. Maar wel de wedstrijdwinst van ManU mogelijk gemaakt door dat geblunder.
Ben benieuwd of Slot het aandurft om Salah komend weekend buiten de wedstrijdselectie te laten. Zou wel het ultieme 'ik ben hier de baas en laat niet met me sollen' signaal zijn.
Ben benieuwd, nobody is bigger than the club toch?toolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 18:56:
Ben benieuwd of Slot het aandurft om Salah komend weekend buiten de wedstrijdselectie te laten. Zou wel het ultieme 'ik ben hier de baas en laat niet met me sollen' signaal zijn.
Maar Man Utd is geen Arsenal, dus er zal weinig rukbaarheid aan worden gegeven.gambieter schreef op maandag 18 mei 2026 @ 18:37:
PGMO admits handball error on Man Utd goal v Forest
Dat is niet omdat ik Arsenal fan ben, maar ik zie dat helaas altijd zo terug. Bij Arsenal sprint iedereen erop.
Zo.HollowGamer schreef op maandag 18 mei 2026 @ 19:22:
[...]
Maar Man Utd is geen Arsenal, dus er zal weinig rukbaarheid aan worden gegeven.
Dat is niet omdat ik Arsenal fan ben, maar ik zie dat helaas altijd zo terug. Bij Arsenal sprint iedereen erop.
enorm.
vermoeiend.
Als hij zich helemaal onpopulair wil maken bij de Liverpool aanhang moet hij hem vooral geen afscheid gunnen.toolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 18:56:
Veel zal afhangen of Bournemouth nog kans maakt op Cl. Als die morgen verliezen is Cl binnen voor Liverpool
4-0 tot nu toe
Hopelijk een makkelijke overwinning vandaag heren (en dames?) Arsenal fans.
Ik hoop het!toolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 21:08:
[...]
Hopelijk een makkelijke overwinning vandaag heren (en dames?) Arsenal fans.
Ik kijk aandachtig mee.
[ Voor 31% gewijzigd door Format-C op 18-05-2026 21:15 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Die moet toch minimaal echt op goal, Odegard... Ipv de hoek met alle tegenstanders te kiezen.
🎶Tsamina mina, eh, eh
Waka waka, eh, eh
60 million down the drain,
Kai Havertz scores again🎶
Waka waka, eh, eh
60 million down the drain,
Kai Havertz scores again🎶
Sixty million down the drain, Kai Havertz scores again!
Frank de Boer is toch een beetje de nederlandse versie van Gary Neville
Hij zegt zinvollere dingen dan WesterveldSlasher schreef op maandag 18 mei 2026 @ 21:52:
Frank de Boer is toch een beetje de nederlandse versie van Gary Neville
Ik vind dit zo dom hé dat in de rust een speler geinterviewed moet worden. Laat zo'n speler even op adem komen, hapje eten, hydrateren.
Guardiola die dus weg gaat... Zou ie meer weten over 115/130?
Is dat al officieel dan? Hoor heel veel speculatietoolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:02:
Net bij Viaplay claimen ze dat er berichten in Engeland verschijnen dat het definitief is.Slasher schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:03:
[...]
Is dat al officieel dan? Hoor heel veel speculatie
Was geen geheim hé dat dit zijn laatste seizoen zou zijn. En ik denk eerlijk gezegd dat die 115 uitkomst vertraagd wordt tot na Pep zijn vertrek.toolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:02:
Hij heeft toch altijd gezegd dat ie z'n contract uit zou dienen?JeroenNietDoen schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:04:
[...]
Was geen geheim hé dat dit zijn laatste seizoen zou zijn. En ik denk eerlijk gezegd dat die 115 uitkomst vertraagd wordt tot na Pep zijn vertrek.
Oh geen idee eigenlijk...toolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:05:
[...]
Hij heeft toch altijd gezegd dat ie z'n contract uit zou dienen?
Dit staat zojuist op de BBCtoolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:04:
[...]
Net bij Viaplay claimen ze dat er berichten in Engeland verschijnen dat het definitief is.
Manchester City are preparing for Pep Guardiola's exit after Sunday's Premier League match against Aston Villa.
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c0k28522472oSources have told BBC Sport that the managerial great is expected to leave Etihad Stadium at the end of the season.
City maintain Guardiola has a contract for next season and are hopeful he will remain as manager.
However, work towards his anticipated exit is under way at the club, with members of staff of the understanding he will leave.
It is understood members of the squad are also anticipating his departure after the final game of the season againt Villa, while the club have turned their attentions towards how best to mark the tenure of their iconic boss.
[ Voor 54% gewijzigd door Slasher op 18-05-2026 22:17 ]
Ruilen met Arteta?Slasher schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:15:
[...]
Dit staat zojuist op de BBC
Manchester City are preparing for Pep Guardiola's exit after Sunday's Premier League match against Aston Villa.
[...]
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c0k28522472o
Nee bedankt
Wat is dát voor een plek om zo'n overtreding te maken..
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Wat ontzettend dom zeg, en ontzettend geluk dat die hem niet krijgt.
aan de andere kant was het ook een penalty wmb bij die overtreding op Saka in de 1ste helft
aan de andere kant was het ook een penalty wmb bij die overtreding op Saka in de 1ste helft
[ Voor 76% gewijzigd door Blik1984 op 18-05-2026 22:27 ]
Ik wil nooit meer geklaag over de VAR horen hier..
nggyu nglyd
Nooit meer klagen over de scheids/VAR jullie.
Donker, donker rood.
Donker, donker rood.
Lijkt me ook maar hij heeft mazzel. Totaal onnodigtoolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:26:
Smerige overtreding van Havertz, lijkt me rood.
Daar wordt Arsenal weer gematst door de VAR. Dat was smerig en had rood moeten zijn.
Wat een randdebiel.
Wat een randdebiel.
Ja eens. Ik snap dan eigenlijk ook niet als de VAR kijkt en de overtreding zo ziet, dat ze Tierney niet naar het scherm roepen?toolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:26:
Smerige overtreding van Havertz, lijkt me rood.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als het 3x tegen je gebeurt mag je gewoon klagentoolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:27:
Donker, donker rood.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 18-05-2026 22:28 ]
Maak ik zelf wel uit.toolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:27:
Ik ben heel benieuwd naar de motivering.. Want die was gewoon hard, lomp, noppen omhoog, geen bal in de buurt van z'n voet...
Alle checkboxes voor een rode kaart afgevinkt zeg maar.
Alle checkboxes voor een rode kaart afgevinkt zeg maar.
Dan nog sta je momenteel aan de gunstige kantVos schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:27:
[...]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als het 3x tegen je gebeurt mag je gewoon klagen
Er heeft dit seizoen genoeg niet meegezeten, maar dat vergeten veel niet volgers. We leven in dit momenttoolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:29:
[...]
Dan nog sta je momenteel aan de gunstige kant
Sowieso blij dat Gyokeres erop komt. Havertz maakte hele wedstrijd veel foutjes, fijn dat ie dan wel de goal maakt, maar ik zie liever een pure spits ook.
Hoe dichter tegen het eind hoe zwaarder die wegen als het zo dicht bij elkaar staat. Mentaal gezien zeker.Vos schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:30:
[...]
Er heeft dit seizoen genoeg niet meegezeten, maar dat vergeten veel niet volgers. We leven in dit moment
Ja precies dat!Vos schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:33:
Je wil thuis tegen Burnley toch wat meer goals maken. Het zou maar op doelsaldo aankomen.
Met de billen bloot.
nggyu nglyd
Een schwalbe maken en toch je broek kwiijt spelen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken