Yep, maar commentator bleef maar Udogie roepen.gambieter schreef op maandag 11 mei 2026 @ 22:35:
[...]
Tel. De goalscorer maakt de overtreding, dom dom.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hij vind zichzelf de beste van de wereld. Nou ja beter eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen zullen we maar zeggen.JeroenNietDoen schreef op maandag 11 mei 2026 @ 22:26:
[...]
Temu Ronaldo! Misschien daarom dat ie bij spurs speelt?
How bad is it on a scale from one to Spurs
Dat zien of niet zien maakt natuurlijk helemaal niks uitFormat-C schreef op maandag 11 mei 2026 @ 22:32:
Ik vind het geen penalty.
Volgens mij zag hij die leeds speler helemaal niet(?)edit:Ok ik ga slapen..welterusten! 😴
Penalty
Gevaarlijk spel en dan de bal niet eens raken, tja. Niet heel slim
Maar dat bleek al wel vaker met z'n voorzetten voor eigen goal langs
Pff weer een geweldige redding van Kinsky. Die is zichzelf flink aan het rehabiliteren van die CL wedstrijd.
[ Voor 24% gewijzigd door toolkist op 11-05-2026 23:00 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De algemene trend is heel verontwaardigd zijn over een keeperswissel. Die man zou nooit meer goed kunnen keepengambieter schreef op maandag 11 mei 2026 @ 23:01:
Pfff, wat een save van Kinski zeg. Die heeft zich de laatste wedstrijden wel gerehabiliteerd voor die CL wanvertoning.
In other news: op de dag af 18 jaar geleden werd Manchester City onderdeel van de oliebaronnen.
:strip_exif()/f/image/U77dpfluMIFPFdMYKjS4Nant.jpg?f=fotoalbum_large)
Blijft toch een apart fenomeen dat een hele groep tot circa 25 jaar oud denkt dat Man City een traditionele topclub is.
[ Voor 30% gewijzigd door Typhone op 12-05-2026 10:15 ]
Die Youtube podcast waar Engelse pundits en ex-spelers in gesprek gaan met fans zit ook een City fan. Grote mond over zijn club en beweren dat ManU geen topclub zou zijn. Jongen blijkt 21 te zijn. Die kent alleen maar het gemaakte City en niet middenmoter City.Typhone schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 08:37:
[Afbeelding]
Blijft toch een apart fenomeen dat een hele groep tot circa 25 jaar oud denkt dat Man City een traditionele topclub is.
Of Championship CityJeroenNietDoen schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 08:46:
[...]
Die Youtube podcast waar Engelse pundits en ex-spelers in gesprek gaan met fans zit ook een City fan. Grote mond over zijn club en beweren dat ManU geen topclub zou zijn. Jongen blijkt 21 te zijn. Die kent alleen maar het gemaakte City en niet middenmoter City.
(edit: of heette dat toen nog League one?)
[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 12-05-2026 09:57 ]
1998/1999 speelden ze zelfs second division.toolkist schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 09:56:
[...]
Of Championship City
(edit: of heette dat toen nog League one?)
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Die heeft dan ook geen Messi + Suarez + Neymar bij de concurrent rondlopenChelseamarre123 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 11:40:
Lees net dat Lamine Yamal op zijn 18e al meer La Liga titels heeft dan Cristiano Ronaldo![]()
Tja, Manchester United was ook een tweederangs clubje tussen Busby en Ferguson (1969–1986). Shit happens. En nu hangt het er vanaf hoeveel geld je hebt, en dat wordt zo gehouden door de Champions League inkomsten. Doen ze in de VS met basketball en baseball beter.
https://www.theguardian.c...royal-rumble-for-the-ages
Hij is weer leuk
:strip_exif()/f/image/GARKoaSzXatmH32CqIev1vni.png?f=user_large)
Hoe snel de meningen over VAR fluctueren:
:strip_exif()/f/image/brpLthWVlZFVYcvPUCQp0o9D.png?f=user_large)
En de laatste twee wedstrijden van Arsenal
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Want Vini en Mbappe zijn koekenbakkerstoolkist schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 12:31:
[...]
Die heeft dan ook geen Messi + Suarez + Neymar bij de concurrent rondlopen
Bij lange na niet vergelijkbaar met prime Barcelona van Messi, Iniesta etc etcChelseamarre123 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 13:31:
[...]
Want Vini en Mbappe zijn koekenbakkers
Ik vind ze eigenlijk elke week wel grappig en scherpGunner schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 13:35:
@gambieter Ik vond zelf dit stukje wel grappig
[Afbeelding]
Dat niet, maar beiden mogen de schoenen van Neymar/Messi/Suarez in hun prime jaren nog niet poetsen.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 13:31:
[...]
Want Vini en Mbappe zijn koekenbakkers
Het Barça van nu is ook belange zo goed niet als toen he.toolkist schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 13:42:
[...]
Dat niet, maar beiden mogen de schoenen van Neymar/Messi/Suarez in hun prime jaren nog niet poetsen.
Vanavond de tweede wedstrijd van de halve finale van de Championship Playoff tussen Southampton en Middlesborough. Er is een Spygate "schandaal", omdat een lid van de Southampton coaching team is gaan spioneren bij de Middlesborough training. Daar kreeg Leeds een paar jaar terug een £200k boete voor (maar er waren toen nog geen specifieke regels voor), en toen hebben ze extra regels toegevoegd.
Interessant is dat als Southampton vanavond wint en promoveert, dan kan de EFL ze niet straffen in het volgend seizoen (behalve als de PL het overneemt), maar zelfs dan krijgen ze nog een ontzettend grote financiele bonus. Southampton ontkent het niet, maar wil extra tijd voor een reactie zodat ze er maximaal van kunnen profiteren.
Persoonlijke mening: ze hadden de 1e wedstrijd reglementair met 3-0 moeten verliezen. Dit soort schaamteloos valsspelen wetende dat straffen moeilijk is als ze gepromoveerd zijn, moet streng gestraft worden.
Hull City heeft gisteren met 0-2 gewonnen en daardoor is Milwall eruit. Dat zal een opluchting zijn voor de PL, de hooligans blijven in de Championship.
[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 12-05-2026 17:34 ]
Het is wel heel stom dat je daar gaat staan. Journalisten mogen nog niet eens komen kijken, en ik vraag mij echt af wat je van leert?toolkist schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 17:35:
Vind ik nogal overdreven, 3-0 regelementair verlies. Tis echt niet dat Middlesbrough hierdoor ineens kansloos is ofzo.
Ik mis de tijd dat voetballen nog echt om kwaliteit en spelplezier ging. Gewoon goed voetbal.
Niets stom aan, iets wat gewoon zwaar gestraft moet worden. Southampton ontkent het ook niet, gaat waarschijnlijk net doen alsof de persoon het op eigen houtje deed.HollowGamer schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 20:59:
Het is wel heel stom dat je daar gaat staan.
Het staat 0-1 voor Middlesborough en de vlam slaat al in de pan, de managers willen elkaar de nek al omdraaien. Ik hoop dat Southampton verliest.
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c2l2erpyd0do
When it's Arsenal...
[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-05-2026 07:28 ]
Ik heb toch veel gelezen en gezien maar de concesus was toch eigenlijk dat het doelpunt terecht was afgekeurd. Zelfs Carragher vond dat. Ik heb maar van één persoon gelezen dat ie het er niet mee eens was en dat was hierJeroenNietDoen schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 07:28:
Ik vind het gelijkertijd zowel heerlijk als droevig hoe het azijn bij pundits en op social media in Engeland aan de kook is gebracht door die VAR interventie.
When it's Arsenal...
Ik kijk net een video waarin Howard Webb het de correcte beslissing vind. Natuurlijk is hij de scheidsrechtersbaas maar toch (de transcript van de link van toolkist zie ik)
Wat betreft de overtredingen van Rice en Trossard. In die video wordt daar wel naar gerefereerd en is ook door de VR naar gekeken maar gebeurden na de overtreding van Pablo
Uiteindelijk dus gewoon de juiste beslissing.
[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 13-05-2026 08:09 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
De hele discussie/verontwaardiging is niet dat het een terechte fout was (want hij is terecht afgekeurd) maar wel dat dit al een heel jaar niet word afgefloten en nu wel ineens.Gunner schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 07:49:
[...]
Ik heb toch veel gelezen en gezien maar de concesus was toch eigenlijk dat het doelpunt terecht was afgekeurd. Zelfs Carragher vond dat. Ik heb maar van één persoon gelezen dat ie het er niet mee eens was en dat was hier
Ik kijk net een video waarin Howard Webb het de correcte beslissing vind. Natuurlijk is hij de scheidsrechtersbaas maar toch (de transcript van de link van toolkist zie ik)
Wat betreft de overtredingen van Rice en Trossard. In die video wordt daar wel naar gerefereerd en is ook door de VR naar gekeken maar gebeurden na de overtreding van Pablo
Uiteindelijk dus gewoon de juiste beslissing.
Mjah dat betwijfel ik. Men scheert nu vasthouden van de keeper over dezelfde kam als in de weg staan. Dat is niet hetzelfde. Als Arsenal goals scoort waarbij de keeper overduidelijk wordt vastgehouden wordt ie echt wel afgekeurd.Chelseamarre123 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 11:10:
[...]
maar wel dat dit al een heel jaar niet word afgefloten en nu wel ineens.
Maar goed, worden er ook voorbeelden gegeven van goals welke het hele seizoen niet afgefloten worden waarbij de keeper overduidelijk wordt vastgehouden?
Er zijn zat filmpjes gepasseerd de laatste dagen De laatste. Arsenal- Chelsea was niet anders.JeroenNietDoen schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 11:38:
[...]
Mjah dat betwijfel ik. Men scheert nu vasthouden van de keeper over dezelfde kam als in de weg staan. Dat is niet hetzelfde. Als Arsenal goals scoort waarbij de keeper overduidelijk wordt vastgehouden wordt ie echt wel afgekeurd.
Maar goed, worden er ook voorbeelden gegeven van goals welke het hele seizoen niet afgefloten worden waarbij de keeper overduidelijk wordt vastgehouden?
Oh, ik moet dan even terugscrollen in dit topic, die heb ik dan gemist.Chelseamarre123 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 11:55:
[...]
Er zijn zat filmpjes gepasseerd de laatste dagen
Mjah, zal vast wel voornamelijk zijn over dat een keeper gehinderd wordt omdat een speler in de weg staat. Want dat is wat Arsenal doet, en zoveel clubs eigenlijk (maar daar is dan geen gedoe over).
Maar ergens staan is geen overtreding. Dat is heel wat anders dan dat je de keeper vasthoudt.
[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-05-2026 12:03 ]
Als je "ergens staat" en dat is "toevallig" in het 5m gebied en je hindert de keeper er "per ongeluk" mee, dan is dat absoluut wel een overtreding.JeroenNietDoen schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 12:01:
Maar ergens staan is geen overtreding. Dat is heel wat anders dan dat je de keeper vasthoudt.
Hier een goed stuk over wat er kan gaan gebeuren: https://www.bbc.co.uk/sport/football/articles/c052eznrvvdotoolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 14:44:
Southampton wat in de persconferentie om respect vraagt nadat de trainer wat kritische vragen heeft gehad... Misschien moeten ze eerst zelf zich wat respectvoller gedragen door niet te spioneren.
Zoals voorspeld probeert Southampton de zaak te rekken zodat ze niet uit de play-off competitie kunnen worden geschopt, en wordt er voorspeld dat ze gaan proberen het op een individuele actie te gooien.
Nee. Alleen wanneer jij bewust de goalkeeper aan het screenen bent geldt dat als overtreding. Jij mag als speler gewoon in de 16 zijn en tussen de bal en de keeper in aanwezig zijn.toolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 16:40:
[...]
Als je "ergens staat" en dat is "toevallig" in het 5m gebied en je hindert de keeper er "per ongeluk" mee, dan is dat absoluut wel een overtreding.
Jawel. De keeper is gewoon beschermd in de 5m. Als je springt om de bal te koppen en de keeper heeft last van je is het bv gewoon een overtreding. Of je nu echt alleen voor de bal gaat of bewust de keeper hindert maakt geen zak verschil.JeroenNietDoen schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:25:
[...]
Nee. Alleen wanneer jij bewust de goalkeeper aan het screenen bent geldt dat als overtreding. Jij mag als speler gewoon in de 16 zijn en tussen de bal en de keeper in aanwezig zijn.
In Engeland maken ze daar nu wat anders van, maar dat zijn niet de officiele regels. En daar krijgen ze nu enorm spijt van, zoveel dat Webb al aangekondigd heeft dat ze na de competitie gaan praten om te kijken hoe ze dit tegen kunnen gaan.
Ik lees dat niet zo strikt terug uit het IFAB boekje hoor. Dus buiten de Premier League is de goalkeeper nog steeds beschermde status? Wat een achterhaalde kansloze regel is dat namelijk. Maak je een loepzuiver doelpunt met een kopbal, telt die niet omdat de keeper er niet bij kantoolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 19:45:
[...]
Jawel. De keeper is gewoon beschermd in de 5m. Als je springt om de bal te koppen en de keeper heeft last van je is het bv gewoon een overtreding. Of je nu echt alleen voor de bal gaat of bewust de keeper hindert maakt geen zak verschil.
Nee, sorry, beschermde status goalkeeper is spelbederf.
[ Voor 23% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-05-2026 19:58 ]
Cosmic karma zou natuurlijk zijn als in de volgende twee wedstrijden Arsenal zo'n beslissing tegen krijgt. Ben benieuwd of Arteta dan ook de officials zo moedig gaat vinden en men het hier zal verdedigen
Gezien men nu ook niet altijd de arbitrage accepteert zie ik niet in waarom dat in dat geval dan wel zal moeten
When it's Arsenal though...
Voor welke club ben jij eigenlijk? Je kraakt hier vooral Arsenal af, wat mag hoor.gambieter schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 19:56:
Het gaat natuurlijk om veel meer dan alleen de keeper, zie al het vasthouden en de meerdere penalty-waardige overtredingen die tegelijk gebeurden.
Cosmic karma zou natuurlijk zijn als in de volgende twee wedstrijden Arsenal zo'n beslissing tegen krijgt. Ben benieuwd of Arteta dan ook de officials zo moedig gaat vinden en men het hier zal verdedigen
Ik stoor mij vooral eraan dat andere clubs het nu kopiëren en dat dan wordt genoemd dat het komt door Arsenal. Die clubs doen dat echt zelf.
En dat doen alle clubs al jaren. Omdat sinds vorig seizoen wij er effectief in werden gingen de Engelse gutter pundits er negatieve aandacht aan geven. En zodoende is het "bad" Arsenal.HollowGamer schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:10:
[...]
Ik stoor mij vooral eraan dat andere clubs het nu kopiëren en dat dan wordt genoemd dat het komt door Arsenal. Die clubs doen dat echt zelf.
Maar goed, ik denk als Arsenal in Africa een school zou bouwen en 1000 kinderen zou voeden zouden sommige Engelse media er nog wel een negatieve draai aan proberen te geven.
Kansloos? Alles om dat gekloot zoals nu in de 16 tegen te gaan. Dat begint bij de 5m, maar al het vasthouden etc moet keihard afgestraft worden.JeroenNietDoen schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 19:53:
[...]
Ik lees dat niet zo strikt terug uit het IFAB boekje hoor. Dus buiten de Premier League is de goalkeeper nog steeds beschermde status? Wat een achterhaalde kansloze regel is dat namelijk. Maak je een loepzuiver doelpunt met een kopbal, telt die niet omdat de keeper er niet bij kanEn dan hebben we nog figuren zoals Martinez, Pickford en Donnaruma die dat echt zullen uitmelken.
Nee, sorry, beschermde status goalkeeper is spelbederf.
En wel grappig dat je nu de, met enige afstand, 3 beste keepers uit de PL noemt.
Die ga je geheid vinden ja. En vul elke clubnaam maar in, zoekt en gij zult vinden.JeroenNietDoen schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:14:
[...]
En dat doen alle clubs al jaren. Omdat sinds vorig seizoen wij er effectief in werden gingen de Engelse gutter pundits er negatieve aandacht aan geven. En zodoende is het "bad" Arsenal.
Maar goed, ik denk als Arsenal in Africa een school zou bouwen en 1000 kinderen zou voeden zouden sommige Engelse media er nog wel een negatieve draai aan proberen te geven.
Dat zegt dus ook echt totaal niks en ik begrijp niet dat jullie er zo druk om blijven maken.
On that matter, waarom blijf ik me om jullie druk maken als het duidelijk is dat het toch niet door mij gaat veranderen
Martinez zou ik toch niet (meer) in het rijtje van beste keepers willen scharen. Die zag er op veel momenten niet best uit, en is ook niet echt een puntenpakker meer. Dan zou ik toch Raya willen noemen als beste keeper in de PL.toolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:23:
[...]
Kansloos? Alles om dat gekloot zoals nu in de 16 tegen te gaan. Dat begint bij de 5m, maar al het vasthouden etc moet keihard afgestraft worden.
En wel grappig dat je nu de, met enige afstand, 3 beste keepers uit de PL noemt.
Dat vind ik wel een belediging voor Raya om eerlijk te zijn...toolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:23:
[...]
Maar goed, je weet wel wat ik bedoel, Martinez en Pickford rollen nu al voor elke scheet.
Wattoolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:39:
Haaland, Doku en Cherki op de bank..
Slasher schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:26:
[...]
Martinez zou ik toch niet (meer) in het rijtje van beste keepers willen scharen. Die zag er op veel momenten niet best uit, en is ook niet echt een puntenpakker meer. Dan zou ik toch Raya willen noemen als beste keeper in de PL.
Snap dat jullie dat vinden, niet geheel unbiased als Arsenal fans?JeroenNietDoen schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:39:
[...]
Dat vind ik wel een belediging voor Raya om eerlijk te zijn...
Maar goed, je weet wel wat ik bedoel, Martinez en Pickford rollen nu al voor elke scheet.
Raya is een prima keeper, maar die 3 vind ik toch echt nog wel een stap beter dan hem/Allison etc
Sjah, zoals het er naar uit ziet voor 3de keer op rij golden glove, weinig biased aan denk ik dan.toolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:41:
[...]
Raya is een prima keeper, maar die 3 vind ik toch echt nog wel een stap beter dan hem/Allison etc
Ik snap het als je dat niet gelooft, maar ook zonder rood-witte bril zou ik Raya boven Martinez verkiezen. Alleen al vanwege zijn rare gedrag.toolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:41:
[...]
[...]
Snap dat jullie dat vinden, niet geheel unbiased als Arsenal fans?
Raya is een van de beste reactie/lijnkeepers, zeker zo goed als Pickford (en zonder de smerigheid). Andere keepers zijn weer beter in meevoetballen en de baas zijn in de 16m, zoals Donnaruma en Martinez. Het zijn allemaal topkeepers die weinig fouten maken. Een Sanchez maakt meer fouten, om maar een goede vs een topkeeper te vergelijken.Slasher schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:26:
Martinez zou ik toch niet (meer) in het rijtje van beste keepers willen scharen. Die zag er op veel momenten niet best uit, en is ook niet echt een puntenpakker meer. Dan zou ik toch Raya willen noemen als beste keeper in de PL.
Intussen heel spannend in Schotland, Hearts 1 punt voor op Celtic plus een iets beter doelsaldo (+32 vs +29), met nog twee wedstrijden te spelen. Vanavond Hearts-Falkirk en Motherwell-Celtic, en dan zaterdag Celtic-Hearts, perfecte planning. Rangers is uitgeschakeld door opeenvolgende nederlagen tegen Hearts en Celtic.
[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 13-05-2026 21:00 ]
Geen Oreilly ook, zelfs niet op de bank.toolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:39:
Haaland, Doku en Cherki op de bank..
Dat heeft net zo goed te maken met de 4 spelers voor hem, en qua verdediging in totaal (incl keeper) heeft Arsenal daar de sterkste linie van de PL imo.JeroenNietDoen schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:46:
[...]
Sjah, zoals het er naar uit ziet voor 3de keer op rij golden glove, weinig biased aan denk ik dan.
Dat gedrag maakt hem alleen geen betere/slechtere keeper, alleen een kwal van een vent (ik kan hem ook niet uitstaan).Slasher schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:46:
[...]
Ik snap het als je dat niet gelooft, maar ook zonder rood-witte bril zou ik Raya boven Martinez verkiezen. Alleen al vanwege zijn rare gedrag.
Denk dat ie er al van uit gaat dat Arsenal de titel gaat pakken. Bovendien wacht zaterdag de FA cup finale.toolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:39:
Haaland, Doku en Cherki op de bank.. Eens kijken of Guardiola daar spijt van krijgt.
Maar ja, zowat iedereen in Engeland wint van Chelsea tegenwoordig. Dus ja, best wel een gok dit.
Ik schakel straks wel in. Eerst ff Amere City- Willempie afkijken. Ook leuk
Copa Italia finale is er ook nog...
[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 13-05-2026 21:21 ]
Klopt. Het goede nieuws is dat Arsenal alles in eigen hand heeftJeroenNietDoen schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:32:
Jammer hoor...
XXXVI
Inderdaad, je weet dat ie het kan alleen liet ie het zo weinig zien dit seizoen. Prachtige assistGrindtegel schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:34:
wel een prachtig hakballetje van foden, laat ie weer even zijn kwaliteit zien. was alweer even geleden
Nog een assist van Foden, deze wat minder knap/bedoeld
Nou nou, Raya is zeker dit seizoen de beste hoor. Zeker beter dan Pickford en Martinez.toolkist schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:41:
[...]
[...]
Snap dat jullie dat vinden, niet geheel unbiased als Arsenal fans?
85e minuut 2-2, in de 90+8 minuut schiet Celtic nog een penalty binnen, Hearts mag zaterdag dus niet verliezen, alle andere resultaten zijn prima.gambieter schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 22:27:
Jammer, Celtic staat intussen met 1-2 voor. Bij een gelijkspel kan het om doelsaldo gaan zaterdag, anders is het simpel: gelijkspel of winst Hearts, en die zijn kampioen, Celtic moet winnen. En bij dat gelijkspel vanavond, met meerdere goals verschil. Spannend!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het was intussen 2-2 bij Hibernian-Celtic, roept VAR de scheids naar de monitor. Ik vond het niets, maar ja, dus toch 2-3. Jammer dat de scheids niet meer ruggegraat had.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken