I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
El Classico heeft vanavond een aardige lading gekregen.
Real Madrid spelers die elkaar niet kunnen luchten.
Valverde uit de selectie gezet.
Diverse spelers doen niet mee:
Kylian Mbappé
Fede Valverde
Arda Güler
Ferland Mendy
Éder Militão
Rodrygo
Dani Carvajal
Dani Ceballos
Bij Barcelona is de vader van Hans Flick afgelopen nacht overleden.
Desondanks zit hij vanavond op de bank
Barcelona kan kampioen worden tegen Real Madrid. Wat nog nooit is gebeurd.
Make it happen.
Real Madrid spelers die elkaar niet kunnen luchten.
Valverde uit de selectie gezet.
Diverse spelers doen niet mee:
Kylian Mbappé
Fede Valverde
Arda Güler
Ferland Mendy
Éder Militão
Rodrygo
Dani Carvajal
Dani Ceballos
Bij Barcelona is de vader van Hans Flick afgelopen nacht overleden.
Desondanks zit hij vanavond op de bank
Barcelona kan kampioen worden tegen Real Madrid. Wat nog nooit is gebeurd.
Make it happen.
Weet ik niet zeker maar volgens mij sinds vorig seizoen. Staat me tenminste bij dat ik vorig jaar een keer wilde kijken en toen verbaasd was dat de wedstrijd niet op Ziggo te zien was.HollowGamer schreef op zondag 10 mei 2026 @ 14:17:
@Biser Voor die aantal wedstrijden ga ik niet extra betalen. Maar toch bedankt dat het kan.![]()
@toolkist Sinds wanneer hebben ze de rechten niet meer? Is dit iets nieuws van hun competitie?
Ik lees nu zelfs dat OneFootball (de huidige streamer) zelfs investeringen heeft van Arsenal en City. Nog nooit van het platform gehoord, maar zag inderdaad flink wat Arsenal content erop staan.toolkist schreef op zondag 10 mei 2026 @ 14:20:
[...]
Weet ik niet zeker maar volgens mij sinds vorig seizoen. Staat me tenminste bij dat ik vorig jaar een keer wilde kijken en toen verbaasd was dat de wedstrijd niet op Ziggo te zien was.
Kennelijk heeft Ziggo de overeenkomst zelf niet verlengd, tenminste als ik AI moet geloven.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken