I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mijn inziens was dat rood voor Fernandes. Hij zet de sliding in naar de voet waar de bal niet eens is, raakt vol de speler.gambieter schreef op zondag 3 mei 2026 @ 18:13:
Zo zo, daar komt Bruno Fernandes goed weg met geel. Dat was een smerige tackle, noppen op de achillespees.
Blij met de overwinning van United!
/Leuke wedstrijd.
[ Voor 19% gewijzigd door Format-C op 03-05-2026 18:27 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Was inderdaad een leuke wedstrijd. Zie je ook hoeveel een goede (aanvallende) manager het verschil maakt.Format-C schreef op zondag 3 mei 2026 @ 18:26:
Binnen!
Blij met de overwinning van United!
/Leuke wedstrijd.
Spurs mag weer winnen van Aston Villa.. Emery is echt zo wisselvallig met zijn team.
[ Voor 3% gewijzigd door toolkist op 03-05-2026 20:34 ]
Fingers crossed dat Arsenal ‘m wint.
XXXVI
En Tottenham er alsnog uitgaat!ephymerous schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:15:
Knap hoor van Man U. Na jaren drama dan nu toch derde. En dat is in de Premier League geen kattenpis
Tja die zetten alles op de Europa League halve finale. CL is toch voor 90% binnen voor Villa.HollowGamer schreef op zondag 3 mei 2026 @ 20:30:
[...]
Was inderdaad een leuke wedstrijd. Zie je ook hoeveel een goede (aanvallende) manager het verschil maakt.![]()
Spurs mag weer winnen van Aston Villa.. Emery is echt zo wisselvallig met zijn team.
Waarom is er eigenlijk voetbal? Is het daar een vrije dag?Chelseamarre123 schreef op maandag 4 mei 2026 @ 16:18:
Nou Chelsea is ook weer goed begonnen aan de wedstrijd. 15min bezig en 0-2 achter tegen een B-Team van Forrest.
Ja, bank holiday.HollowGamer schreef op maandag 4 mei 2026 @ 16:24:
[...]
Waarom is er eigenlijk voetbal? Is het daar een vrije dag?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja ze gaan beide richting bal, Derry is er eerder maar krijgt dan volle ram in het gezicht. Absoluut geen opzet. Penalty gemist overigens...gambieter schreef op maandag 4 mei 2026 @ 16:50:
Penalty gegeven en VAR bevestigd, neem aan dat de Forest speler te laat was en de Chelsea speler een kopstoot kreeg (niet expres)
Het is raar, want het leek mij geen penalty, meer een vervelende samenloop van omstandigheden.gambieter schreef op maandag 4 mei 2026 @ 16:50:
Penalty gegeven en VAR bevestigd, neem aan dat de Forest speler te laat was en de Chelsea speler een kopstoot kreeg (niet expres)
Die vormdip blijft maar durengambieter schreef op maandag 4 mei 2026 @ 17:02:
Goede redding van Sels, maar Palmer lijkt geen greintje zelfvertrouwen meer te hebben.
Derry was eerder, daarom was het een overtreding. En die overtreding was in de 16, dus penalty.HollowGamer schreef op maandag 4 mei 2026 @ 16:58:
[...]
meer een vervelende samenloop van omstandigheden.
En het is verdiend vornwat ik gezien heb. Die Boehly is wat de Hollies ooit bezongen: King Midas in Reverse, everything he touches turns to dust.
Voor de cultuurbarbaren en jonkies: YouTube: The Hollies - King Midas In Reverse (1967)
Songtekst voor Boehly:
He's King Midas with a curse
He's King Midas in reverse.
He's King Midas with a curse
He's King Midas in reverse.
It's plain to see it's hopeless
going on the way we are.
So even though I'd lose you,
you'd be better off by far.
He's not the man to hold your trust.
Everything he touches turns to dust.
in his hands.
Nothing he can do is right.
He'd even like to sleep at night,
but he can't.
[ Voor 109% gewijzigd door gambieter op 04-05-2026 17:31 ]
1. Alex Ferguson
2. David Moyes
3. Louis van Gaal
4. Ryan Giggs (interim)
5. José Mourinho
6. Ole Gunnar Solskjær
7. Ralf Rangnick (interim)
8. Erik ten Hag
9. Rúben Amorim
10. Michael Carrick (interim)
MANCHESTER CITY (since 1986)
1. Billy McNeill
2. Jimmy Frizzell
3. Howard Kendall
4. Peter Reid
5. Brian Horton
6. Alan Ball Jr.
7. Steve Coppell
8. Frank Clark
9. Joe Royle
10. Kevin Keegan
11. Stuart Pearce
12. Sven-Göran Eriksson
13. Mark Hughes
14. Roberto Mancini
15. Manuel Pellegrini
16. Pep Guardiola
ARSENAL (since 1986)
1. George Graham
2. Bruce Rioch
3. Arsène Wenger
4. Unai Emery
5. Mikel Arteta
CHELSEA (since 1986)
1. John Hollins
2. Bobby Campbell
3. Ian Porterfield
4. David Webb
5. Glenn Hoddle
6. Ruud Gullit
7. Gianluca Vialli
8. Claudio Ranieri
9. José Mourinho
10. Avram Grant
11. Luiz Felipe Scolari
12. Guus Hiddink
13. Carlo Ancelotti
14. André Villas-Boas
15. Roberto Di Matteo
16. Rafael Benítez
17. José Mourinho (2nd)
18. Guus Hiddink (2nd)
19. Antonio Conte
20. Maurizio Sarri
21. Frank Lampard
22. Thomas Tuchel
23. Graham Potter
24. Mauricio Pochettino
25. Enzo Maresca
And counting
En het lijstje mist Rosenior
[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 04-05-2026 21:34 ]
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 04-05-2026 18:04 ]
Wat ik eerder al zei, 1 wedstrijd in 7 dagen, de concurrentie speelt veel vaker ivm europese verplichtingen.ephymerous schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:15:
Knap hoor van Man U. Na jaren drama dan nu toch derde. En dat is in de Premier League geen kattenpis
Ben benieuwd hoe ze het doen met een voller programma en spelers meer moeten spelen.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Dat gaan we volgend seizoen zienSlasher schreef op maandag 4 mei 2026 @ 21:26:
[...]
Wat ik eerder al zei, 1 wedstrijd in 7 dagen, de concurrentie speelt veel vaker ivm europese verplichtingen.
Ben benieuwd hoe ze het doen met een voller programma en spelers meer moeten spelen.
XXXVI
Kwaliteits VAR ook weer. Dat was gewoon rood.toolkist schreef op maandag 4 mei 2026 @ 21:46:
Hoe krijg je het in je hoofd om hier maar geel voor te geven.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Maak daar 5-1 van..ElPaco schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:33:
[...]
En het had 4-1 kunnen zijn op basis van de 2e helft. Wat een kansen worden er gemist zeg.
Ik zeg net op voicechat tegen paar Engelsen, de laatste keer dat we kampioen werden kon ik de wedstrijden nog niet eens kijken.m0nk schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:33:
Zou het, Arsenal kampioen.. zou wel tof zijn
Is die 3-1 geen buitenspel? Oh nee, toch niet.
Ha ha, gelijk Haaland en 3-2.
[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 04-05-2026 22:41 ]
Oh 3-2
gambieter schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:42:
City supporters die net naar de uitgang liepen draaien gelijk om
City had een 12e man mee in de vorm van een scheidsrechter.
Until we score toch is bekend in Manchester toch?HollowGamer schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:56:
Tuurlijk mocht City nog even doorgaan.. ongelofelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Slasher op 04-05-2026 22:57 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
1e helft gemist, die aanslag van Keane?ElPaco schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:56:
En 1 minuut voorbij de extra tijd scoort City. Natuurlijk. Waarom ook affluiten op de afgesproken tijd.
City is het nieuwe United alleen dan van plastic. Until we score.. Jammer weer.HollowGamer schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:56:
Tuurlijk mocht City nog even doorgaan.. ongelofelijk.
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit
Het wisselen was ook door hun gebeurd. Echt ongelofelijk weer inderdaad.ElPaco schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:56:
En 1 minuut voorbij de extra tijd scoort City. Natuurlijk. Waarom ook affluiten op de afgesproken tijd.
Everton verdiende ook meer.
3 wissels in de extra tijd, dus geheel logisch dat er extra extra tijd komt.Quad schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:57:
Het is toch wel apart, zover buiten de blessuretijd en dan nog de belangrijke gelijkmaker, hoewel prachtig, maken.
Bij de corner wordt wel een Everton speler er tegenaan geduwd.gambieter schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:58:
Die minuut extra is terecht, wisselen en tijdrekken ("blessure" bij de corner ervoor). Dat is standaard.
Ehm nee, 3 wissels van Everton.HollowGamer schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:58:
[...]
Het wisselen was ook door hun gebeurd. Echt ongelofelijk weer inderdaad.
Everton verdiende ook meer.
Maar hele leuke wedstrijd verder
Everton mocht heel, heel blij zijn dat ze met 11 de rust haalden.
Ik had toch liever een grotere marge.. maar je hebt gelijk, blij zijn met je wat krijgt.Slasher schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:58:
Hoe dan ook puntverlies voor city
Sneu voor Everton, die verdiende in mijn ogen ook de overwinning. Ik vind hun nu wel een stabielere club geworden.
Het maakt niet uit wie er wisselt.HollowGamer schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:58:
Het wisselen was ook door hun gebeurd. Echt ongelofelijk weer inderdaad.
Ik ben geen fan van Oliver, maar hier is hem niets te verwijten. Nou ja, dat hij geen rood gaf in de eerste helft voor die aanslag, en dat hielp Everton.
Dat vasthouden van Bernado Silva laten we bewust weg?toolkist schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:59:
[...]
Everton mocht heel, heel blij zijn dat ze met 11 de rust haalden.
Alles en iedereen houdt elke corner vast, daar worden al tijden geen penalties meer voor gegeven. 1-0 achter en met 10 had Everton uberhaupt geen kans meer gehad.HollowGamer schreef op maandag 4 mei 2026 @ 23:00:
[...]
Dat vasthouden van Bernado Silva laten we bewust weg?
En het is echt niet dat ik nou zo pro City ben ofzo, samen met Chelsea gun ik die echt helemaal niks.
Ja maar vaak wordt dan die extra tijd ook zichtbaar gemaakt. Nu niet en dat geeft dan geen duidelijkheid en brengt dan de scheidsrechter /City in diskrediet.toolkist schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:58:
[...]
3 wissels in de extra tijd, dus geheel logisch dat er extra extra tijd komt.
nggyu nglyd
[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-05-2026 23:21 ]
Ja. Men is nu aan het zeuren.JeroenNietDoen schreef op maandag 4 mei 2026 @ 23:16:
Scheidsrechter gaf toch gewoon aan met handgebaar dat hij extra tijd voor de wissels rekent
City nog tegen Brentford, Palace, Villa en Bournemouth.
Bournemouth en Brentford nog volop in de race voor Europees voetbal.
[ Voor 27% gewijzigd door Chelseamarre123 op 05-05-2026 06:11 ]
En beloning voor een goede filosofie van de lange termijn, ondanks dat er wel wat selectie impulsen nodig zijn om de volgende stap te zetten.
Liverpool en Arsenal zijn ook de enige clubs waarvoor ik ben in de PL
West Ham uit, die vechten tegen degradatie, dat zal nog een lastige worden.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 06:10:
Arsenal heeft nog WestHam, Burnley en Palace. Dit mag toch echt niet meer mislopen.
Man United kan ook wel op mijn sympathie rekenen, maar helemaal eens.d-vine schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 08:00:
Zou wel leuk zijn als Arsenal het na al die jaren een keer lukt om de titel te pakken.
En beloning voor een goede filosofie van de lange termijn, ondanks dat er wel wat selectie impulsen nodig zijn om de volgende stap te zetten.
Liverpool en Arsenal zijn ook de enige clubs waarvoor ik ben in de PL
Goh wat een heerlijke pot gisteravond zeg. 90 minuten riemen vast. Toch wel een enorm verschil met onze ED.
Ook wel dubbel, wint West Ham hebben de Spurs weer een probleemJeroenNietDoen schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 09:30:
[...]
West Ham uit, die vechten tegen degradatie, dat zal nog een lastige worden.
Natuurlijk zou degradatie van spurs hilarisch zijn, maar de belangen liggen elders. Vergeet ook niet, wanneer spurs EFL speelt, is er geen North London Derby meertoolkist schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 11:18:
[...]
Ook wel dubbel, wint West Ham hebben de Spurs weer een probleem
Maar als rivaal heb je wel voor een lange tijd munitieJeroenNietDoen schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 11:23:
[...]
Natuurlijk zou degradatie van spurs hilarisch zijn, maar de belangen liggen elders. Vergeet ook niet, wanneer spurs EFL speelt, is er geen North London Derby meer
Zo kunnen de Ajacieden ondanks de slechte resultaten altijd terugvallen op DVD's of het huldigen van een 2e plek
XXXVI
DVDs van de Europa League 2001/2002 die door Feyenoord werd gewonnen?ephymerous schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 12:02:
[...]
Maar als rivaal heb je wel voor een lange tijd munitie![]()
Zo kunnen de Ajacieden ondanks de slechte resultaten altijd terugvallen op DVD's of het huldigen van een 2e plek
nggyu nglyd
Halve finale...
Die staat naast de CD-i van de CL winst 94/95Quad schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 12:26:
[...]
DVDs van de Europa League 2001/2002 die door Feyenoord werd gewonnen?
achja, als je ziet hoe Arsenal bij iedere corner meerdere overtredingen begaat, dan is het niet gek dat hier ook niet voor gefloten wordt.toolkist schreef op maandag 4 mei 2026 @ 23:03:
[...]
Alles en iedereen houdt elke corner vast, daar worden al tijden geen penalties meer voor gegeven. 1-0 achter en met 10 had Everton uberhaupt geen kans meer gehad.
En het is echt niet dat ik nou zo pro City ben ofzo, samen met Chelsea gun ik die echt helemaal niks.
tja, het blijft Arsenal he. Kan zomaar nog helemaal fout gaan (niet dat ik dat verwacht, maar ik sluit het zeker ook niet uit).Chelseamarre123 schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 06:10:
Arsenal heeft nog WestHam, Burnley en Palace. Dit mag toch echt niet meer mislopen.
[ Voor 30% gewijzigd door Jbk23 op 05-05-2026 15:01 ]
Je vergeet Freddie Ljungberg (interim) tussen Emery en Arteta (2019)d-vine schreef op maandag 4 mei 2026 @ 17:53:
ARSENAL (since 1986)
1. George Graham
2. Bruce Rioch
3. Arsène Wenger
4. Unai Emery
5. Mikel Arteta
Ok, weliswaar maar 3 weken, maar toch
Elke club doet het, al jaren. Arsenal heeft er gewoon werk van gemaakt om effectiever om te gaan met dode spel momenten. Alleen omdat wij er resultaat uit halen is de rest er zuur over.Jbk23 schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 14:59:
[...]
achja, als je ziet hoe Arsenal bij iedere corner meerdere overtredingen begaat, dan is het niet gek dat hier ook niet voor gefloten wordt.
https://www.reddit.com/r/Everton/comments/1t489s9/everton_penalty_shout_vs_man_city_86/toolkist schreef op maandag 4 mei 2026 @ 23:03:
[...]
Alles en iedereen houdt elke corner vast, daar worden al tijden geen penalties meer voor gegeven. 1-0 achter en met 10 had Everton uberhaupt geen kans meer gehad.
Kennelijk kijken er andere toch echt anders tegenaan.
wat is er zuur aan mijn reactie? Ik veroordeel het nergens, ik trek de vergelijking met andere overtredingen bij corners...JeroenNietDoen schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 15:48:
[...]
Elke club doet het, al jaren. Arsenal heeft er gewoon werk van gemaakt om effectiever om te gaan met dode spel momenten. Alleen omdat wij er resultaat uit halen is de rest er zuur over.
klinkt meer dat jij je aangevallen voelt als Arsenal supporter.
Die indruk wekte je initiële post niet
Maar met de rest doel ik vooral op iedereen, met name de media, die er een punt van maakt van Arsenal's corners.
Haha ja een Reddit van Everton supporters.HollowGamer schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 15:59:
[...]
https://www.reddit.com/r/Everton/comments/1t489s9/everton_penalty_shout_vs_man_city_86/
Op zich is het een fout alleen word daar al een heel jaar niet voor gefloten in Engeland dusja
volgende keer eerst even checken voor je een aanname doet ;-)JeroenNietDoen schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 16:10:
[...]
Die indruk wekte je initiële post niet
Maar met de rest doel ik vooral op iedereen, met name de media, die er een punt van maakt van Arsenal's corners.
Oké, dank je voor duiding.
Ik vind ook niet dat dit typisch Arsenal is hoor, het gebeurt overal, het valt alleen meer op omdat ze er aardig wat doelpunten door hebben gemaakt..
vandaar dat ik Arsenal als voorbeeld pakte.
Als scheidsrechters er niet consequent tegen optreden zal het wel toegestaan zijn, of ik het daar nu mee eens ben of niet.
Reddit, nou poe hee. Dan zal het wel waar zijn.HollowGamer schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 15:59:
[...]
https://www.reddit.com/r/Everton/comments/1t489s9/everton_penalty_shout_vs_man_city_86/
Ga naar een City forum en je vindt 95% andere meningen die net zo weinig waard zijn.
Volgens mij gebeurde het voordat de bal in het spel was, dan kan er gewoon geen penalty voor gegeven worden. Hoe krom dat ook is.
Ik herinner me Rice tegen Chelsea die nog veel erger vast hield (hij omarmde zn tegenstander met 2 armen), werd ook niet voor gefloten. En dat was tijdens een kopduel...
Ik had dit van de Everton sub, aangezien het daarop stond. Bij andere wordt het helaas snel verwijderd, want die zijn nogal biased.toolkist schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 16:17:
[...]
Reddit, nou poe hee. Dan zal het wel waar zijn.
Ga naar een City forum en je vindt 95% andere meningen die net zo weinig waard zijn.
Volgens mij gebeurde het voordat de bal in het spel was, dan kan er gewoon geen penalty voor gegeven worden. Hoe krom dat ook is.
Ik herinner me Rice tegen Chelsea die nog veel erger vast hield (hij omarmde zn tegenstander met 2 armen), werd ook niet voor gefloten. En dat was tijdens een kopduel...
Het is gepost op Everton, maar er zijn dus andere die er ook andere over denken. Ik zit op die sub, en ik ben nog niet eens perse een fan.
Als je ergens naar gaat zoeken ga je het altijd vinden.HollowGamer schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 16:53:
[...]
Ik had dit van de Everton sub, aangezien het daarop stond. Bij andere wordt het helaas snel verwijderd, want die zijn nogal biased.
Het is gepost op Everton, maar er zijn dus andere die er ook andere over denken. Ik zit op die sub, en ik ben nog niet eens perse een fan.
Het gaat een beetje gelijk op en ze zijn beide een beetje slordig.
Zal me niet verbazen als het penalty s worden.
Veel plezier aan iedereen die kijkt
(En hopelijk morgen net zon mooie wedstrijd tussen Bayern en PSG als vorige week. Wat was dat een feest!
[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 05-05-2026 21:33 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Of je hebt gewoon een mening, dat kan ook.toolkist schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 20:03:
[...]
Als je ergens naar gaat zoeken ga je het altijd vinden.
Spannend, merk steeds vaker dat is liever dan ondertussen iets ontspannender opzet ernaast, zoals iemand die een game speelt bijvoorbeeld.Format-C schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 21:32:
Ben benieuwd wie er gaat winnen vanavond
Het gaat een beetje gelijk op en ze zijn beide een beetje slordig.
Zal me niet verbazen als het penalty s worden.
Veel plezier aan iedereen die kijkt
(En hopelijk morgen net zon mooie wedstrijd tussen Bayern en PSG als vorige week. Wat was dat een feest!)
We zijn dichtbij, dat maakt het ook meer stressful haha.
Hoop voor je dat Arsenal wint. (Denk dat Arsenal in de finale ook een leukere finale wordt (voor de neutrale kijker) dan met Atletico.
(Maar het blijft knap wat Simeone met atleti presteert. Vind ik ook wel weer mooi)
Edit: @HollowGamer ze hebben afgelopen weekend iig een goed weekend gehad vwb de PL. Met het gelijkspel van City. Heb liever dat Arsenal kampioen wordt dan City. Maar ik ben dan ook een Red Devil.
Edit: bam.1-0.arsenal
[ Voor 27% gewijzigd door Format-C op 05-05-2026 21:45 ]
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken