[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 44 45 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Format-C schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 21:40:
Ik zou ook zwaar gestrest zijn als ik Arsenal fan zou zijn. Haha.

Hoop voor je dat Arsenal wint. (Denk dat Arsenal in de finale ook een leukere finale wordt (voor de neutrale kijker) dan met Atletico.

(Maar het blijft knap wat Simeone met atleti presteert. Vind ik ook wel weer mooi)

Edit: @HollowGamer ze hebben afgelopen weekend iig een goed weekend gehad vwb de PL. Heb liever dat Arsenal kampioen wirdt dan City.
Het is zeker spannend. Heb ook niet zoveel met het Spaanse voetbal, vind het bijvoorbeeld ook mooi dat Forest nog gewoon meedoet Europees.

Trossard weer in in vorm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:01

Format-C

Tracing Rays

Atleti moet nu wel aanvallen, dus hopelijk een leuke 2e helft.

Ik kijk ook zoveel mogelijk wedstrijden van Real en Barça. Dat vind ik wel leuk. En je hebt nog Atleti, en dat zijn ook altijd de 3 titel favorieten in Spanje. Daarom vind ik dat ook wat minder. Die verliezen niet zo snel van de andere clubs over het algemeen.

Dat is in Engeland wel anders. Maar dat is ook niet zo gek met budgetten beginnend vanaf ~200 miljoen. :p

[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 05-05-2026 21:53 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Mooi doelpunt, voor Arsenal!

Wel lekker dat ik met Prime Video en een Brits IP-adres gewoon live kan kijken.

Leve de VPN!

Ik wil gewoon een losse wedstrijd kopen, en dat kan niet meer. |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Ramzzz op 05-05-2026 21:53 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• HollowGamer
  • Niet online
Wat een verademing die Tony Alderweireld. :)

Sneijder die het heel lastig vind iets positiefs over Arsenal te zeggen.. ze hebben geen topspelers..

[ Voor 54% gewijzigd door HollowGamer op 05-05-2026 21:55 ]

• HollowGamer
  • Niet online
Ramzzz schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 21:52:
Mooi doelpunt, voor Arsenal!

Wel lekker dat ik met Prime Video en een Brits IP-adres gewoon live kan kijken.

Leve de VPN!

Ik wil gewoon een losse wedstrijd kopen, en dat kan niet meer. |:(
Je mist niets aan Ziggo inderdaad. Helène kan goed naar de reclame praten, en Sneijder tja.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Vind het op zich geen straf om naar Helene te kijken. Haha.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• HollowGamer
  • Niet online
Format-C schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 21:50:
Atleti moet nu wel aanvallen, dus hopelijk een leuke 2e helft.

Ik kijk ook zoveel mogelijk wedstrijden van Real en Barça. Dat vind ik wel leuk. En je hebt nog Atleti, en dat zijn ook altijd de 3 titel favorieten in Spanje. Daarom vind ik dat ook wat minder. Die verliezen niet zo snel van de andere clubs over het algemeen.

Dat is in Engeland wel anders. Maar dat is ook niet zo gek met budgetten beginnend vanaf ~200 miljoen. :p
Die budgetten gaan wel wat veranderen. Het is de vraag of Chelsea bijvoorbeeld niet in de problemen gaat komen. Er komen dacht ik ook meer regels dat je alleen een bepaald percentage mag uitgeven.

• HollowGamer
  • Niet online
Format-C schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 21:58:
Vind het op zich geen straf om naar Helene te kijken. Haha.
Smaken verschillen, vind haar inhoudelijk niet zo goed.

Ze zegt bijvoorbeeld niet: Maar ze hebben Saka, Trossard in goede vorm en Gabriel + Saliba (tegen Sneijder).

Vind het sowieso een rare gast. Die zit daar meer zichzelf te promoten elke keer.

[ Voor 30% gewijzigd door HollowGamer op 05-05-2026 22:05 ]

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

HollowGamer schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 21:58:
[...]

Die budgetten gaan wel wat veranderen. Het is de vraag of Chelsea bijvoorbeeld niet in de problemen gaat komen. Er komen dacht ik ook meer regels dat je alleen een bepaald percentage mag uitgeven.
Chelsea heeft idd soort van lopen "sjoemelen" door spelers contracten te geven van bijv 8 tot 10 jaar en dat uit te smeren over de toekomst. Dat was "creatief boekhouden". (Dat was een soort van loophole om toch al die dure spelers te kunnen kopen als het ware)

En clubs mogen alleen geld uitgeven op basis van omzet, en daar heeft City mee lopen sjoemelen in het verleden. Daarom lopen er ook zoveel aanklachten tegen hun. Die hebben meer omzet opgegeven dan ze daadwerkelijk hadden oid.

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 05-05-2026 22:04 ]

• HollowGamer
  • Niet online
Format-C schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:03:
[...]

Chelsea heeft idd soort van lopen "sjoemelen" door spelers contracten te geven van bijv 8 tot 10 jaar en dat uit te smeren over de toekomst. Dat was "creatief boekhouden". (Dat was een soort van loophole om toch al die dure spelers te kunnen kopen als het ware)

En clubs mogen alleen geld uitgeven op basis van omzet, en daar heeft City mee lopen sjoemelen in het verleden. Daarom lopen er ook zoveel aanklachten tegen hun. Die hebben meer omzet opgegeven dan ze daadwerkelijk hadden oid.
En toch vrees ik dat er niet veel gaat veranderen. City komt er al heel lang mee weg, en ze hebben ook allemaal sateliet clubs (zeg maar zoals Vitesse).

Chelsea zit echt totaal geen ziel meer in, vroeger had je daar Drogba enzo. Nu heb ik met geen enkele speler daar iets.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:08:
[...]

En toch vrees ik dat er niet veel gaat veranderen. City komt er al heel lang mee weg, en ze hebben ook allemaal sateliet clubs (zeg maar zoals Vitesse).

Chelsea zit echt totaal geen ziel meer in, vroeger had je daar Drogba enzo. Nu heb ik met geen enkele speler daar iets.
Voor de "PSR" van de UEFA tellen transfers tussen clubs met dezelfde eigenaar al niet mee, dus alle winsten die Chelsea haalt met verkopen aan clubs als Strasbourg tellen daarvoor dus al niet mee.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

HollowGamer schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:08:
[...]

Mee eens.

City heeft zulke dure advocaten dat ze er vast wel mee weg komen. Of ze weten het zo te rekken dat ze nog jarenlang kunnen doorgaan.

De miljardair eigenaartjes vinden er vast wel een "oplossing" voor

Nou.

Nu maar eens loeren hoe deze wedstrijd afloopt.. :)

Met de voorsprong in de zak ben je vast wat rustiger. Haha. :P

[ Voor 36% gewijzigd door Format-C op 05-05-2026 22:15 ]

• toolkist
  • Niet online
Lijkt me een penalty? Hij staat vol op z'n voet.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Simeone kan een stresskip zijn, maar Arteta ook.

Haha. Wat een beleving bij die mannen. (Die zijn soms echt van t padje. Haha) :)

Het is wel een hele spannende wedstrijd.

En ze doen niet veel voor elkaar onder. Atleti is echt een vechtmachine. Die geven nooit op.

[ Voor 51% gewijzigd door Format-C op 05-05-2026 22:31 ]

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:13:
[...]

Voor de "PSR" van de UEFA tellen transfers tussen clubs met dezelfde eigenaar al niet mee, dus alle winsten die Chelsea haalt met verkopen aan clubs als Strasbourg tellen daarvoor dus al niet mee.
Ik twijfel nog over hoe ik het moet interpreteren. Bedoel je dat Chelsea hier voor of nadeel van heeft?

Zo hoe ik het lees is het een positieve verandering voor het voetbal. Maar heb zo'n gevoel dat hier ook verliezen/afschrijvingen in worden meegerekend.

• HollowGamer
  • Niet online
Fijn dat Skelly er weer is, ook in vorm. Ben gaan benieuwd of Raneiri ook beter was geweest als die niet was uitgeleend. We'll never know.

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:29:
[...]

Ik twijfel nog over hoe ik het moet interpreteren. Bedoel je dat Chelsea hier voor of nadeel van heeft?

Zo hoe ik het lees is het een positieve verandering voor het voetbal. Maar heb zo'n gevoel dat hier ook verliezen/afschrijvingen in worden meegerekend.
Nadeel. Ze kunnen de boeken dus niet op orde krijgen door wat overbodige spelers naar Strasbourg te lozen en die opbrengsten te gebruiken om de cijfers op te poetsen.

Edit: en geintjes als je hotel/vrouwenploeg aan een andere BV van jezelf te verkopen heeft blijkbaar nooit gewerkt voor de UEFA.

[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 05-05-2026 22:34 ]

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Aan de andere kant kunnen ze wel hele dure spelers (te) goedkoop wegsluizen naar hun "sattelietclub" en op die manier weer ruimte in het budget te krijgen? En dus gewoon (te) veel afschrijven? (Ook kunnen sattelietclubs spelers "kopen" die ze normaal gesproken niet zouden kunnen betalen, dus linksom of rechtsom lopen ze gewoon te "sjoemelen". En is ook eigenlijk competitievervalsing... Imho)

Eigenlijk zou het imho niet mogen dat clubs met de zelfde eigenaar spelers aan elkaar "verkopen".

Edit: ze kunnen dan ook een sattelietclub hele dure spelers laten kopen, en die weer goedkoop doorsluizen naar de "hoofdclub"?

Eigenlijk zou iemand (of een investeringsmaatschappij) niet meer dan 1 club mogen hebben. Dan heb je dit soort ("sjoemel") constructies niet meer.

[ Voor 50% gewijzigd door Format-C op 05-05-2026 22:55 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, als neutrale toeschouwer is dit niet om aan te zien.

En voor de Arsenal fans, dit is meer het Arsenal van George Graham, niet het Arsenal van Arsene Wenger dat mooi voetbal kon spelen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:42

Quad

Doof

Arteta heeft wel een heel erg groot trainersvak naar zijn idee. :P

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Quad schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:52:
Die had nu al 5x geel moeten hebben. Hij hindert ook gewoon de spelers van Atletico bij inworpen.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Mooi voor Arsenal.

@HollowGamer gefeliciteerd.

• HollowGamer
  • Niet online
Nou Sneijder kom er maar in met je commentaar..

@Format-C Thanks, er zijn gelukkig hier meer die ook van Arsenal houden. :)

[ Voor 46% gewijzigd door HollowGamer op 05-05-2026 22:55 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PWM schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:53:
Die had nu al 5x geel moeten hebben. Hij hindert ook gewoon de spelers van Atletico bij inworpen.
En die Califiori had rood moeten krijgen, zodat hij de finale zou missen. Wat een zielig figuur.

Ik wil graag 2 uur van mijn leven terug. Wie er ook doorgaat van de andere wedstrijd mag van mij winnen, die hebben geen afbraakvoetbal gespeeld.

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 05-05-2026 22:56 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:01
Quad schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:52:
En hij draagt te grote kleren ofzo? Steeds te sjorren. Zou met zijn salaris toch wel beter zittende kleren moeten kunnen veroorloven.

Die laatste minuten waar niet om aan te zien, beide ploegen konden de spanning niet meer aan.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:07

Vos

AFCA

gambieter schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:51:

En voor de Arsenal fans, dit is meer het Arsenal van George Graham, niet het Arsenal van Arsene Wenger dat mooi voetbal kon spelen.
Klopt. Maar dit Arsenal kan wel mooi voetbal spelen. Zoals in het begin van het seizoen. Alleen toen kwam de klad er in en ging het alleen nog maar om resultaat.

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:55:
[...]

En die Califiori had rood moeten krijgen, zodat hij de finale zou missen. Wat een zielig figuur.

Ik wil graag 2 uur van mijn leven terug. Wie er ook doorgaat van de andere wedstrijd mag van mij winnen, die hebben geen afbraakvoetbal gespeeld.
Gelukkig heeft Atletico Madrid geen slopers..

• toolkist
  • Niet online
Ach die van Atletico zijn ook geen lieverdjes, Simeone staat ook niet bepaald braaf in z'n vak.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

We gaan naar Budapest *O*

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:57:
Ach die van Atletico zijn ook geen lieverdjes, Simeone staat ook niet bepaald braaf in z'n vak.
Er zijn geruchten dat wij die spits willen hebben komend seizoen.

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:16
North London Forever, Whatever the weather _/-\o_

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

HollowGamer schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:56:
Gelukkig heeft Atletico Madrid geen slopers..
Beide ploegen hebben (af)braakvoetbal gespeeld, heel erg negatieve instelling.

• toolkist
  • Niet online
Maar de echte vraag is, ga jij ook? ;)

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

HollowGamer schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:54:
Nou Sneijder kom er maar in met je commentaar..

@Format-C Thanks, er zijn gelukkig hier meer die ook van Arsenal houden. :)
Aan die fans ook gefeliciteerd!

Denk niet dat Arsenal kan winnen van Bayern of PSG, want die zijn echt buitenaards goed dit seizoen, maar we zullen zien.

Op zich vind ik op basis van de afgelopen paar seizoenen dat Arsenal het wel een keer verdient.

• HollowGamer
  • Niet online
Helène die het weer wilt framen. Vind haar echt verschrikkelijk.

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:57:
[...]

Er zijn geruchten dat wij die spits willen hebben komend seizoen.
Alvarez? Heeft 't eerder laten zien in de PL, prima speler.

• Tjona100
gambieter schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:51:

En wat heeft het mooie voetbal van Wenger vanaf 2005 tot 2018 opgeleverd?
Paar FA cups hier en daar.
Mourinho's afbraakvoetbal bij zowel Chelsea als Inter was in die periode meer succesvol met titels en CL overwinningen.

Liever deed Wenger dat en won hij potentieel meer titels, ipv aan een 'mooie' filosofie vasthouden

Je wordt afgerekend op zilverwaar, niet of paar voetbalkenners zich kunnen herrineren hoe mooi Arsenal destijds wel niet speelde 'zonder' de echte grote prijzen te winnen.

[ Voor 35% gewijzigd door Tjona100 op 05-05-2026 23:07 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:55:

Daarmee doe je het wel wat tekort. Onder het mooie voetbal van Wenger werd ook vaak misgegrepen.

Zoals de ziggo commentator zei “nergens staat dat het met mooi voetbal moet”

Ik vond het erg spannend in ieder geval. Gyokeres man of the match. Wat een aanspeelpunt.

Eigen schuld dat je bent blijven kijken :+

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 05-05-2026 23:01 ]

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:58:
[...]

Beide ploegen hebben (af)braakvoetbal gespeeld, heel erg negatieve instelling.
Als andere ploegen het doen, dan is het kwaliteit..

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Tjona100 schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:58:
North London Forever, Whatever the weather _/-\o_
In de stromende regen. Toepasselijk

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:59:
Helène die het weer wilt framen. Vind haar echt verschrikkelijk.
Dan ben je niet de enige ;)

• HollowGamer
  • Niet online
Tjona100 schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:59:
[...]

En wat heeft het mooie voetbal van wenger vanaf 2005 tot 2018 opgeleverd? paar FA cups hier en daar. Mourinho's afbraakvoetbal bij zowel Chelsea als Inter was in die periode meer succesvol
Helaas wel, verder was Wenger ook een kei in het verkeerd opstellen van spelers en het niet investeren in spelers - hij vroeg bijvoorbeeld niet om extra budgetten.

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:59:
[...]

Alvarez? Heeft 't eerder laten zien in de PL, prima speler.
Dacht inderdaad hem. Aangezien Havertz steeds geblesseerd is en Jesus zal mogelijk weggaan.

• HollowGamer
  • Niet online
Ik zie toch dat het een penalty was. Daar zijn we erg goed weg gekomen. Het zit ook echt in het spel van onze LB, dat moet er echt meer uit.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik vind die Gyokeres wel echt een matige spits. Tot nu toe. Die moet wel wat meer rendement halen imho.

Die kans die die kreeg had wel moeten hangen.

(Misschien lukt hem dat volgend seizoen. Edit: of kan hij nog een paar belangrijke winners maken dit seizoen, maar hij is nog niet de doelpunten machine die hij in portugal was)

[ Voor 39% gewijzigd door Format-C op 05-05-2026 23:14 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik ben het toch nog niet helemaal eens met het frame afbraakvoetbal.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:58:
[...]

Maar de echte vraag is, ga jij ook? ;)
Nee, maar mocht er binnenkort een feestje ergens in Noord-Londen zijn, dan mogelijk wel.

• HollowGamer
  • Niet online
Format-C schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 23:13:
Ik vind die Gyokeres wel echt een matige spits. Tot nu toe. Die moet wel wat meer rendement halen imho.

Die kans die die kreeg had wel moeten hangen.

(Misschien lukt hem dat volgend seizoen. Edit: of kan hij nog een paar belangrijke winners maken dit seizoen, maar hij is nog niet de doelpunten machine die hij in portugal was)
Hij is wel belangrijk voor het team. Ik zie hem als een Giroud Lite, die was ook een aanspreekpunt en op het begin waren er ook veel twijfels over hem.

Net als Giroud, is hij heel sterk gebouwd. Alleen Giroud was technisch ook nog veel beter. Hij kan het wel, en ben juist erg blij dat we een spits hebben met inzet en power.

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 08:43:
Ik ben het toch nog niet helemaal eens met het frame afbraakvoetbal.
Fans noemen Mourinho een top trainer. Iemand die prijzen pakte en een winnaar is! Die man deed niet anders (nam ook overal die CDM mee naartoe).

Arteta doet in de tweede helft van het seizoen mede door blessures hetzelfde (op verschillende plekken zijn vaste spelers weggevallen), en wordt door iedereen uitgelachen en belachelijk gemaakt.

Fans hebben doorgaans geen verstand ervan en bias zoals @gambieter. Dat zie je altijd terugkomen als het over dit soort dingen gaat. :)

Overigens vind ik de kritiek ook terecht hoor. Eindelijk krijgen Eze en Skelly weer een kans bijvoorbeeld. En gisteren liepen we niet terug, dat hadden we een paar maanden geleden wel gedaan.

[ Voor 12% gewijzigd door HollowGamer op 06-05-2026 10:32 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
HollowGamer schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 10:30:
[...]
Fans hebben doorgaans geen verstand ervan en bias zoals @gambieter. Dat zie je altijd terugkomen als het over dit soort dingen gaat. :)
Bollocks.

Er staat nergens beschreven hoe aanvallend of verdedigend er gespeeld dient te worden, dat is een tactische keuze. Maar als fans hebben we over het algemeen een voorkeur voor mooi goed voetbal, en niet voor tikkie breed, tikkie terug en park the bus.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@HollowGamer Ik wou nog even reageren op je comment over Wesley Sneijder (sowieso snap niet dat ze een ex-Atleti en Spurs speler bij Ziggo neerzetten; hoe objectief kan je zijn? Maar goed op zich had ie nog wel zinnige dingen te zeggen.) Maar op het einde van de analyse van de eerste helft vraagt Helene aan Sneijder; " Kan arsenal de poort dichthouden?"

"Nee nee, want dat kunnen ze ook niet"

Die man snapt er niet zo veel van of hij kijkt niet vaker. Meeste clean sheets in de PL, bijna geen tegengoals in de CL :z

Arseblog zei hetzelfde als jij vanmorgen;
Not quite playing them at their own game, but it is funny to me how when Simeone does it he’s master of football parsimony and bastardry, but when it’s Arsenal it’s just framed as something completely negative.

[ Voor 20% gewijzigd door Gunner op 06-05-2026 11:03 ]

• toolkist
  • Niet online
Sneijder durfde ook met droge ogen te beweren dat Liverpool een betere selectie heeft dan Arsenal.
En die wil dan een functie bij Ajax. Ala ballenjongen misschien.

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 10:42:
[...]

Bollocks.

Er staat nergens beschreven hoe aanvallend of verdedigend er gespeeld dient te worden, dat is een tactische keuze. Maar als fans hebben we over het algemeen een voorkeur voor mooi goed voetbal, en niet voor tikkie breed, tikkie terug en park the bus.
Ik ben er nu minder kritisch op. Voor mij is balbezit en goed staan, momenteel belangrijker. We willen allemaal het voetbal van de eerste helft van het seizoen, maar dat is nu niet realistisch.

Mijn punt was dat als Mourinho het doet, het fantastisch is en hij wordt omschreven als de beste trainer ooit. Terwijl er ook genoeg clubs zijn waarbij zijn spel totaal niet paste. Er waren fans die voor Arteta riepen dat we Mourinho moesten hebben.. waarschijnlijk zeuren die nu om het saaie spel.

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 10:47:
@HollowGamer Ik wou nog even reageren op je comment over Wesley Sneijder (sowieso snap niet dat ze een ex-Atleti en Spurs speler bij Ziggo neerzetten; hoe objectief kan je zijn? Maar goed op zich had ie nog wel zinnige dingen te zeggen.) Maar op het einde van de analyse van de eerste helft vraagt Helene aan Sneijder; " Kan arsenal de poort dichthouden?"

"Nee nee, want dat kunnen ze ook niet"

Die man snapt er niet zo veel van of hij kijkt niet vaker. Meeste clean sheets in de PL, bijna geen tegengoals in de CL :z

Arseblog zei hetzelfde als jij vanmorgen;

[...]
Er is ook lang genoeg negatief gepraat over Atletico alleen zijn we dat allemaal alweer vergeten doordat Simeone er al zo lang zit.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

toolkist schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 11:25:
[...]

Er is ook lang genoeg negatief gepraat over Atletico alleen zijn we dat allemaal alweer vergeten doordat Simeone er al zo lang zit.
Best lang inderdaad maar met weinig succes. En dat tegen 24m per jaar, en eerst 40m voor zijn contractverlenging met salarisverlaging.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vYcMZ-Oat_d-jf5qDoApabjUCwc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YTLCYKi0YztsdG0kaJm62lFV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 06-05-2026 11:29 ]

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Tjona100
HollowGamer schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 11:22:
[...]

Mijn punt was dat als Mourinho het doet, het fantastisch is en hij wordt omschreven als de beste trainer ooit. T
Maar dat is ook het stigma wat rond Arsenal hangt.

Als een andere club anti of afbraak voetbal speelt en er succesvol mee is wordt het geprezen, als Arsenal het doet zit iedereen te janken als een stelletje baby's.

Well they all need to shut their mouths tight!

Het mooiste zou nog zijn als Arsenal in de finale met een set piece scoort en wint.
En of gelijk spelen totaan de penalty's en het op die manier winnen.

Wil je lelijk winnen, of mooi verliezen? voor mij is de keuze iig snel gemaakt.

Mourinho 2.0 lets go!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Het zou mij ook aan mijn reet roesten hoe we spelen als er resultaten gepakt worden. Maar het is wel een feit dat het veldspel beduidend minder aantrekkelijk is dan pakweg 2/3 seizoenen geleden. Soms zou ik willen dat Alexis Sanchez nog voorin stond, dat soort smaakmakers zorgen er wel voor dat het allemaal wat attractiever wordt.

Desalniettemin, liever met haramball en 1-0's prijzen pakken dan een galavoorstelling en het onderspit delven met 6-5 ofzo. PSG & Bayern beide wel een maatje te groot though.

Zondag is wat mij betreft de belangrijkste wedstrijd van het seizoen.

Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:58
Als je klaar bent met Mbappe bij Real kun je een petitie ondertekenen
12 miljoen gingen je al voor

https://mbappeout.replit.app

:+

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

d-vine schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 14:29:
Als je klaar bent met Mbappe bij Real kun je een petitie ondertekenen
12 miljoen gingen je al voor

https://mbappeout.replit.app

:+
Wat speelt daar precies?

• d-vine
Real Madrid-fans zijn helemaal klaar met Kylian Mbappé

Sterspeler Kylian Mbappé heeft zijn elftal dit seizoen onvoldoende bij de hand genomen, vinden fans. De 27-jarige Fransman was in alle competities weliswaar al 41 keer trefzeker, maar drukt volgens hen te weinig zijn stempel op het spel. In twee seizoenen bij Real, na zijn komst van Paris Saint-Germain, won hij alleen de Europese Supercup in 2025.

Daar komt bij dat de aanvaller onder vuur is komen te liggen vanwege een tripje naar het Italiaanse Sardinië. Daar was de geblesseerde aanvaller afgelopen weekend met zijn nieuwe vriendin Ester Exposito, een bekende actrice. Onbegrijpelijk, vinden fans, omdat hij daardoor niet aanwezig was bij het duel met Espanyol en onvoldoende werkt aan een snel herstel.

Dat leidt ook bij zijn ploeggenoten tot frustratie, weet het Franse L’Équipe. Zij zouden zich storen aan de privileges die Mbappé geniet in Madrid. Zo zou hij veertig minuten te laat zijn gekomen bij een lunch en gedroeg hij zich respectloos tegen iemand uit de technische staf.

Mbappé zou alleen met zijn Franse ploeggenoten van Real Madrid nog een goede band hebben. ‘Hij raakt steeds meer geïsoleerd in de spelersgroep’, aldus de Franse krant. Ook zou hij een slechte band hebben met de trainers van de topclub.

bron:
AD

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

YouTube: Dana International - Diva | Israel 🇮🇱 | Winner of Eurovision 1998
Viva La Diva, zong Dana International al op Eurovisie in 1998.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:47
Wedstrijd niet kunnen kijken gisteren, alvast mijn felicitaties aan Arsenal en geniet al van de CL finale.
Als Chelsea fan 3x mogen meemaken en is echt het mooiste en hem winnen al helemaal.
Hoe je een finale bereikt of wint maakt als fan weinig uit, ken ik alles van. Hebben hem ook 2x gewonnen met resultaatvoetbal maar boeit als fan echt niks.

Vergeef me wel om als Chelsea supporter voor de andere kant te supporteren :P

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

;) Thanks @Chelseamarre123 in dit geval teken ik ook voor een 1-0 door Havertz

• Chelseamarre123
Haha liever niet, doe maar een 1-0 van een weggestuurde jeugdspeler van Chelsea. Olise of Musiala ;)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@gambieter Ik was toch nog even benieuwd waarom je de wedstrijd van gister afbraakvoetbal vond.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik ben benieuwd wat het vanavond gaat worden.

Het kan haast niet net zo leuk worden als vorige week, maar we gaan het zien.

(Ben normaal gesproken niet echt een PSG fan (komt dat ze zo lang hersenloos zoveel geld hebben uitgegeven in het verleden), maar moet zeggen dat Luis Enrique er een leuk voetballende ploeg van heeft gemaakt, en ik moet zeggen dat de supporters ook wel echt fanatiek zijn daar. Wel mooi. :) )

Zin in! :) Bayern is ook gewoon een fantastische club, met veel.supporters en mooi stadion. Edit: (En Vincent Kompany mag ik ook wel, vind het wel een goeie coach)

Veel Plezier allemaal. :)

[ Voor 63% gewijzigd door Format-C op 06-05-2026 21:01 ]

• JeroenNietDoen
Ik heb persoonlijk voorkeur voor Bayern maar om tegen te spelen denk ik liever PSG. Maar ook PSG heeft een geweldig team.

[ Voor 21% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-05-2026 21:00 ]

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:41
CL avond: mooie wedstrijd, Wietse als commentator en speciaal bier 😍.

Enjoy heren!

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Wel mooi shirt van PSG! Edit; here we go again!!

[ Voor 35% gewijzigd door Format-C op 06-05-2026 21:06 ]

• Vos

Vos

AFCA

Pff Upamecano, dat is wel slecht zo ver doordekken met weinig snelheid.

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:08
Ze gaan door waar ze gebleven waren

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:40
Nou, PSG is er al een keer doorgekomen. Daar gaan we weer! :D

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

"Je hebt pas van duitsers gewonen na het laatste fluitsignaal". :P

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 06-05-2026 21:10 ]

• Quad

Quad

Doof

Bayern is wel slap..

nggyu nglyd

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Wat is die kvaratskhelia ziek goed he.

Die was bij Napoli al goed maar die is nu wel echt super goed. Pfff.

Bayern is wat slordiger dan vorige week.

• Vos

Vos

AFCA

Vind ze matig tot nu toe ja, laat me maar scoren. Goed voor de wedstrijd.

• d-vine
Wel jammer voor de wedstrijd dat eerst PSG scoort.

Het echte gif en power lijkt nog te ontbreken bij de Duitsers

• toolkist
  • Niet online
Als je als Laimer zo aan het vragen bent om geel dan mag je em zelf krijgen.
Jammer dat de scheids dat niet doet.

• Vos

Vos

AFCA

Wat voor beslissing was dit, waarom kreeg psg dit mee?

Was geen tweede geel vond ik.

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 06-05-2026 21:33 ]

• Chelseamarre123
Haha is het handbal vanavond, 2x achter elkaar. Deze is duidelijk een penalty

• d-vine
Rare beslissing van de scheids. Misschien krijg Bayern het bekende goedmakertje verderop in de wedstrijd

• Vos

Vos

AFCA

Haha dat zie je niet vaak.

• toolkist
  • Niet online
Wat een gejank zeg, speelt Barcelona ofzo?

• Quad

Quad

Doof

Duidelijker krijg je ze niet!

nggyu nglyd

• Chelseamarre123
Ongelofelijk, en vorige week was het wel penalty???

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 21:32:
Wat voor beslissing was dit, waarom kreeg psg dit mee?

Was geen tweede geel vond ik.
In Engeland in ieder geval is bovenarm geen hands. Dat gaat pas vanaf ongeveer de mouw.

• Vos

Vos

AFCA

Dat lijkt me dan gewoon de regel. Valt ook wel iets voor te zeggen. Wie zoekt even in het grote boek? 😉

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Deze pot is gekocht door Qatar? Mijn hemel

per aspera ad astra

• Vos

Vos

AFCA

Chelseamarre123 schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 21:34:
Ongelofelijk, en vorige week was het wel penalty???
Was dat ook door een eigen speler?

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sportief gezien kan ik me hier helemaal in vinden, maar je zal zien dat hij op een ander moment of in een andere wedstrijd om een halve scheet ineens wel op de stip ligt. Het blijft willekeurig aanvoelen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• sNielz123
Whaha en nu geel geven

• JeroenNietDoen
2 maal hands in 5 minuten, niks. Hoe grote zak geld is eruit Qatar gekomen :?

• Chelseamarre123
Vos schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 21:35:
[...]

Via het eigen lichaam zelfs

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:38

Hupske

AFCA

Wouw het ligt er wel dik bovenop hè. De grens had ook al wat bijzondere beslissingen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

LAD93 schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 21:34:
Deze pot is gekocht door Qatar? Mijn hemel
Vaag moment. Scheids gaat niet eens kijken, geen herhalingen... Heel vreemd

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ja het is hands maar het was totaal irrelevant voor het moment. Die bal lag zowat op de middellijn als ie niet was geraakt.

• sNielz123
Vos schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 21:35:
[...]

Maakt toch niet uit waar die bal vandaan komt

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 21:34:
[...]

In Engeland in ieder geval is bovenarm geen hands. Dat gaat pas vanaf ongeveer de mouw.
Dat is toch gewoon door IFAB bepaald en kan Engeland helemaal niet van afwijken? :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Tk55 schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 21:36:
Ja het is hands maar het was totaal irrelevant voor het moment. Die bal lag zowat op de middellijn als ie niet was geraakt.
Maakt toch niks uit, iemand neerschoppen in de 16 als de bal op de middellijn ligt is toch ook gewoon een pingel?

Het is gewoon een overtreding in de 16, dan moet je op z’n minst even gaan kijken lijkt me.

[ Voor 12% gewijzigd door LAD93 op 06-05-2026 21:38 ]

per aspera ad astra

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

PSG is net wat agressiever met verdedigen (zitten er bovenop). En Bayern komt er maar moeilijk door nu. Ze komen niet echt in de 16

[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 06-05-2026 21:40 ]

Pagina: 1 ... 44 45 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken