Dan moet je je eigen dit ook niet aandoen in het voetballen.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 22:23:
Bizar hoe makkelijk PSG doelpunten maakt, dit verdiend Bayern niet.
En 5-3, dus het is nog niet helemaal hopeloos.
Dan moet je je eigen dit ook niet aandoen in het voetballen.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 22:23:
Bizar hoe makkelijk PSG doelpunten maakt, dit verdiend Bayern niet.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 25% gewijzigd door Format-C op 28-04-2026 22:32 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 28-04-2026 22:42 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 30% gewijzigd door Format-C op 28-04-2026 22:55 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik ben vooral ziggo dankbaar voor de samenvatting van 22 minuten.floriz87 schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 23:00:
Nou, we mogen Luis Enrique en Kompany wel dankbaar zijn, mooie voetbalavond.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
9 goals maaaaar fantastisch verdedigd„Je zag twee teams die op een hoog niveau aanvallen en omschakelen”, begon Harry Kane zijn reactie kort na de wedstrijd bij Amazon Prime. De Engelse spits maakte zelf het eerste doelpunt van de wedstrijd en vond dat Bayern meer uit de wedstrijd had kunnen halen. „Als je kijkt naar hun doelpunten: de penalty die zij kregen was zwaar gestraft. Maar wij hadden de wedstrijd eerder op slot moeten gooien.”
Toch zei Kane: „Ik vond dat er fantastisch werd verdedigd, ondanks dat er negen keer werd gescoord. Soms komen de aanvallers als winnaars eruit, maar de laatste linie was uitstekend vandaag.”
Vanavond krijg je het tegenovergestelde. 90 minuten haramballfloriz87 schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 23:00:
Nou, we mogen Luis Enrique en Kompany wel dankbaar zijn, mooie voetbalavond.
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit
Ja precies... FC Wil Niet vs FC Kan NietLondon schreef op woensdag 29 april 2026 @ 10:16:
[...]
Vanavond krijg je het tegenovergestelde. 90 minuten haramball
Verdedigers kon je weinig verwijten bij de 9 goals. Aanvallers waren gewoon absurd goedJeroenNietDoen schreef op woensdag 29 april 2026 @ 10:12:
Kane na de wedstrijd:
[...]
9 goals maaaaar fantastisch verdedigd
De ploeg die niet kan winnen tegen de ploeg die kan verliezenJeroenNietDoen schreef op woensdag 29 april 2026 @ 10:35:
[...]
Ja precies... FC Wil Niet vs FC Kan Niet
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb geen Ziggo dus geen CL voor mij...Bossie schreef op woensdag 29 april 2026 @ 18:22:
[...]
De ploeg die niet kan winnen tegen de ploeg die kan verliezen![]()
Ik lees de uitslag morgenvroeg wel, maar hopelijk krijgen jullie een leuke pot te zien.
Ook niet ouderwets ergens een online radio ?JeroenNietDoen schreef op woensdag 29 april 2026 @ 18:35:
[...]
Ik heb geen Ziggo dus geen CL voor mij...
Twente komt eraan!
Inderdaad, zuivere penaltytoolkist schreef op woensdag 29 april 2026 @ 21:45:
"Vederlicht", "uitgelokt", ga toch weg man.
Gewoon dom verdedigd.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Niet te erg in complotten denken... Dat haalt je post alleen maar omlaag.HollowGamer schreef op woensdag 29 april 2026 @ 22:09:
Het was toch gewoon een strafschop? Als wij Real Madrid of Barcelona waren, dan was het wel terecht geweest..
Ik bedoel het Ziggo commentaar. Normaal hebben ze dan doorgaans geen probleem in het makkelijk gegeven te noemen (ze doen dus dat af als terecht).toolkist schreef op woensdag 29 april 2026 @ 22:10:
[...]
Niet te erg in complotten denken... Dat haalt je post alleen maar omlaag.
Twente komt eraan!
Hij is geen Arsenal/PL fan. Heb hem weleens vaker gehoord bij Voetbalpraat (Vincent nog iets?), en hij had nog niet eens in te gaten hoe knap die Nederlandse spits het doet bij Wolves.toolkist schreef op woensdag 29 april 2026 @ 22:09:
Kan die gast gewoon z'n kwek houden ipv nu elke keer als Gyokeres de bal raakt oid weer te beginnen over die 'onterechte' penalty?
[ Voor 10% gewijzigd door HollowGamer op 29-04-2026 22:22 ]
Nederlandse spits bij Wolves?HollowGamer schreef op woensdag 29 april 2026 @ 22:15:
[...]
Hij is geen Arsenal/PL fan. Heb hem weleens vaker gehoord bij Voetbalpraat (Vincent nog iets?), en hij had nog niet eens in te gaten hoe knap die Nederlandse spits het doet bij Wolves.
Ah.. het is La Liga, die willen voor alles een penalty.
Twente komt eraan!
Precies wat ik zeg dus. Dit soort complotgeneuzel heeft helemaal geen zin.HollowGamer schreef op woensdag 29 april 2026 @ 22:11:
[...]
Ik bedoel het Ziggo commentaar. Normaal hebben ze dan doorgaans geen probleem in het makkelijk gegeven te noemen (ze doen dus dat af als terecht).
Bedoelde die van Burnley, die eigenlijk ook niet echt spits is. Het werd afgedaan als niet zo bijzonder, terwijl je dus al 9x hebt gescoord in de moeilijkste competitie die er is.JoteW schreef op woensdag 29 april 2026 @ 22:17:
[...]
Nederlandse spits bij Wolves?
En naja, dit was ook gewoon een penalty.. Uitgestoken arm, niet meer en niet minder.
Zian Flemming is de naam!HollowGamer schreef op woensdag 29 april 2026 @ 22:25:
[...]
Bedoelde die van Burnley, die eigenlijk ook niet echt spits is. Het werd afgedaan als niet zo bijzonder, terwijl je dus al 9x hebt gescoord in de moeilijkste competitie die er is.
Twente komt eraan!
Ik heb het over het commentaar nogmaals. En ja, ik kan niet La Liga kijken wegens hun overdreven vallen en theater.toolkist schreef op woensdag 29 april 2026 @ 22:22:
[...]
Precies wat ik zeg dus. Dit soort complotgeneuzel heeft helemaal geen zin.
Twente komt eraan!
De Eredivisie is ook echt niet meer serieus te nemen. Sowieso met paspoort gate, maar ook dat ze kramp krijgen van 2 wedstrijden spelen in een week.Harribo schreef op woensdag 29 april 2026 @ 22:17:
Wat een moordend tempo. Wat een verschil met de eredivisie, dat lijkt hierbij gewoon walking football.
1-1 kan alle kanten op
Hij is echt mixed. Niet goed genoeg voor de basis, maar helaas is Saka ook niet echt in vorm.Chelseamarre123 schreef op woensdag 29 april 2026 @ 22:30:
Madueke niet blij toen die eraf moest. Zo ken ik hem van bij Chelsea
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 29-04-2026 22:42 ]
Twente komt eraan!
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Of Makkelie had hiervoor niet meteen moeten fluiten en op de VAR moeten rekenentoolkist schreef op woensdag 29 april 2026 @ 22:43:
Wel terecht dat deze teruggedraaid werd. Dit is hoe je wat mij betreft al die dubieuze situaties wil beoordelen, laat de scheids de beelden maar zien en laat em zelf beslissen.
Dus niet alleen bij de overduidelijke fouten
Dus als Romero dat bij Brobbey doet vindje dat wel een probleem voor Brobbey, maar nu niet voor Hancko?gambieter schreef op donderdag 30 april 2026 @ 02:12:
Net de samenvatting gezien van Atletico-Arsenal. Wat een armoede... Gyokeres lokte de pingel uit door opeens stil te staan,
Ik denk zelf ook dat SA de stekker uit Newcastle gaat trekken nadat ze gelimiteerd zijn.toolkist schreef op donderdag 30 april 2026 @ 08:13:
Saudi Arabie stopt met het financieren van LIV, dan denk ik dat Newcastle zich ook grote zorgen kan maken.
https://www.bbc.com/sport/golf/articles/cp3p9we4v0yo
Zelf de wedstrijd van gisteravond niet gezien maar dit had ik vooraf ook wel durven stellen. En dat is jammer want Athletico en Arsenal verdienen op basis van hun voetbal natuurlijk geen finale te spelen. Dat is finale onwaardig. Daarnaast moet je uitkijken dat PSG of Bayern je niet volledig afstraft en je een 4-0 uitslag krijgt. Óók dat is finale onwaardig. En voor de neutrale toeschouwer natuurlijk helemaal een domper.Vos schreef op woensdag 29 april 2026 @ 22:39:
Wie ook in de finale komt van deze twee, die zijn normaliter totaal kansloos.
Ik dacht dat je Liverpool bedoelde, maar het heeft blijkbaar iets met golfen te maken.toolkist schreef op donderdag 30 april 2026 @ 08:13:
Saudi Arabie stopt met het financieren van LIV, dan denk ik dat Newcastle zich ook grote zorgen kan maken.
https://www.bbc.com/sport/golf/articles/cp3p9we4v0yo
How bad is it on a scale from one to Spurs
LIV is het golf project van Saudi Arabie (zeg maar een concurrent van de huidige golf tour) waar ze miljarden in gestoken hebben. Met name om de grote namen te proberen weg te kopen van de huidige tour. Zo kreeg Rahm even een meerjarig contract met een waarde van zo'n 500m.Slasher schreef op donderdag 30 april 2026 @ 08:47:
[...]
Ik dacht dat je Liverpool bedoelde, maar het heeft blijkbaar iets met golfen te maken.
Wat zit die te janken? Beide beslissingen waren terecht.
Fixed. Ik weet dat je een onderpens voor Arteta hebt maar andere managers klagen ook over scheidsrechterbeslissingentoolkist schreef op donderdag 30 april 2026 @ 10:05:
Arteta being any other manager...
En dan maak ik er ook opmerkingen over, onlangs nog over Slot. Niet zo allergisch reageren als het over Arsenal gaatJeroenNietDoen schreef op donderdag 30 april 2026 @ 10:11:
[...]
Fixed. Ik weet dat je een onderpens voor Arteta hebt maar andere managers klagen ook over scheidsrechterbeslissingen
Verwijderd
Dat nieuws ging over alleen België. Ziggo heeft recent verlengd t/m 2030/31.mavaros schreef op donderdag 30 april 2026 @ 12:08:
Ik hoor net op de Belgische radio dat de CL en EL rechten verworven zijn door Canal+.
Of het specifiek voor België is, werd me niet duidelijk, maar als het ook hier gaat veranderen, dan is Ziggo de sigaar.
Oh das wel spijtig. Had voor mij wel gunstig geweest als het naar Prime was gegaan.Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2026 @ 12:15:
[...]
Ziggo heeft recent verlengd t/m 2030/31.
toolkist schreef op donderdag 30 april 2026 @ 12:13:
[...]
Niet zo allergisch reageren als het over Arsenal gaat
[ Voor 53% gewijzigd door toolkist op 01-05-2026 06:34 ]
Mwoh, dat is een ander soort klacht dan het type Arteta/Slot etc, die janken over alles wat ze tegen of niet mee krijgen. Emery klaagt niet over de penalty die ze tegen kregen na VAR interventie (accepteert dat die correct was), Emery klaagt over een beenbreker tackle van Anderson waar VAR blind voor was. Het soort incompetente VAR die haren trekken miste.toolkist schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 06:33:
En nu zit Emery weer te zeuren over de VAR.
[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 01-05-2026 10:59 ]
Daar is de VAR toch niet voor uitgevonden?gambieter schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 10:51:
[...]
Mwoh, dat is een ander soort klacht dan het type Arteta/Slot etc, die janken over alles wat ze tegen of niet mee krijgen. Emery klaagt niet over de penalty die ze tegen kregen na VAR interventie (accepteert dat die correct was), Emery klaagt over een beenbreker tackle van Anderson waar VAR blind voor was. Het soort incompetente VAR die haren trekken miste.
https://www.bbc.co.uk/sport/football/articles/cwy2l4k1z0go legt het goed uit en geeft ook eerdere citaten van Emery waar hij VAR juist steunt.
En even opgezocht, dat was een smerige enkelbreker tackle en daar had VAR minimaal de scheidsrechter voor naar de monitor moeten sturen. Ze moeten hun werk gewoon doen.
Jawel, VAR mag dergelijke incidenten die de scheidsrechter gemist heeft oppikken, next als hands, haar trekken etc. Dat de scheids het niet zag, is geen excuus voor de VAR om hun werk niet te doen.mavaros schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 13:28:
Daar is de VAR toch niet voor uitgevonden?
Als je iemand smerig omverschopt, hoort het gewoon opgemerkt te worden door de scheids, grensrechters of desnoods de vierde man. Dat is ook hun taak. Niet alles bij de VAR over de schutting gooien.
Ok, dat heb ik gemist.gambieter schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 13:30:
[...]
Jawel, VAR mag dergelijke incidenten die de scheidsrechter gemist heeft oppikken, next als hands, haar trekken etc. Dat de scheids het niet zag, is geen excuus voor de VAR om hun werk niet te doen.
Toch wel? Waar is de var dan voor bedoeld volgens jouw?mavaros schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 13:37:
[...]
Ok, dat heb ik gemist.
Maar daar is het concept van de VAR nooit voor bedoeld geweest, toen het onder veel boegeroep werd ingevoerd.
Ik denk het niet. Zie nu de samenvatting van PSG tegen Bayern pas, maar die deden beiden gewoon niet aan verdedigen.Vos schreef op woensdag 29 april 2026 @ 22:39:
Wie ook in de finale komt van deze twee, die zijn normaliter totaal kansloos.
Dachten we van Inter vorig jaar ook.toolkist schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 18:48:
[...]
Ik denk het niet. Zie nu de samenvatting van PSG tegen Bayern pas, maar die deden beiden gewoon niet aan verdedigen.
Tegen geen van beide andere teams krijgen Bayern of PSG zoveel ruimte.
Zelfs 3-0. Fijn dat ie weg istoolkist schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 14:14:
Ipswich 2-0 voor, de penningmeester bij Ajax zal al een klein feestje plannen gezien de aanstaande transfer van Akpom. 9m transfersom oid en een stevig salaris.
XXXVI
Rood geven voor shirt trekken dan. Het is natuurlijk van de zotte dat dat normaal wordt gevonden. Hou je handen gewoon thuis.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 16:51:
En weer een rode kaart voor iemand aan zijn haartjes trekken terwijl hij vooral het shirt vasthad. Gaan we anders ook gewoon fout fluiten als het shirt word vast gehouden?
Wat dacht je van MLS die eindelijk eens een keer start (90 min) en op het middenveld, waar hij thuis hoort ipv linksback.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 19:19:
Rust, 3-0, aanvallend spel...
Wie zijn dit en wat hebben ze met de oude Arsenal spelers gedaan
[ Voor 28% gewijzigd door Tjona100 op 03-05-2026 00:01 ]
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 03-05-2026 05:25 ]
Er was ooit een keer gezegd dat dit standaard geel zou worden.gambieter schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 23:30:
[...]
Rood geven voor shirt trekken dan. Het is natuurlijk van de zotte dat dat normaal wordt gevonden. Hou je handen gewoon thuis.
@toolkisttoolkist schreef op zondag 26 april 2026 @ 21:01:
Goh Bijlow geblesseerd uitgevallen, je verwacht het niet...
@JeroenNietDoen Gisteravond wel tevredenJeroenNietDoen schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 20:25:
Man man man Gyokeres. Misschien een topspits in de portugese league maar veel te licht voor Engeland.
Gisteren speelde de meeste eindelijk weer eens goed.
Het is natuurlijk ook optimistisch aanvallen van United als Liverpool met deze voorhoede speelt.gambieter schreef op zondag 3 mei 2026 @ 16:51:
ManU heeft peper in de reet tegen Liverpool, wat een begin. De 2-0 voorsprong na 15 minuten is verdiend, Liverpool is weer een gatenkaas achterin.
[ Voor 33% gewijzigd door Slasher op 03-05-2026 17:22 ]
How bad is it on a scale from one to Spurs
[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 03-05-2026 17:47 ]
Goed, was iets te vroegJeroenNietDoen schreef op zondag 3 mei 2026 @ 17:20:
Denk dat hiermee ManU zich verzekerd heeft van de 3de plaats.