Nou nou, Pep is zeker wel een toptrainer. Als het zo makkelijk was hadden zijn voorgangers ook elk jaar kampioen gespeeld met goed voetbal.Slasher schreef op donderdag 23 april 2026 @ 11:36:
[...]
Dat vraag ik me ook af, om de redenen die jij noemt, en ook omdat hij als het even tegenzit de chequebook aangereikt krijgt om zo problemen op te lossen. Ja dat kan iedereen denk ik wel. Ik ben benieuwd hoe hij het doet bij een club waar de financiële mogelijkheden minder zijn,
Zoals gebruikelijk heel negatiefHollowGamer schreef op donderdag 23 april 2026 @ 00:12:
Einde verhaal.
We gaan het zien > @Slasher heeft nog hoop
De voorgangers bij Barca die dat deden, die bij Bayern idem? Of Mancini en Pelligrini bij City?Chelseamarre123 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 11:54:
[...]
Nou nou, Pep is zeker wel een toptrainer. Als het zo makkelijk was hadden zijn voorgangers ook elk jaar kampioen gespeeld met goed voetbal.
Geen reeksen kampioenschappen misschien, maar ook geen honderden miljoenen per jaar om spelers te kopen
Pep heeft nog nooit een club gemanaged die normaal op de centen moest letten. Ze noemen hem niet voor niets chequebook PepChelseamarre123 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 11:54:
[...]
Nou nou, Pep is zeker wel een toptrainer. Als het zo makkelijk was hadden zijn voorgangers ook elk jaar kampioen gespeeld met goed voetbal.
Hij is geen bouwer, maar wel heel erg goed in een goed team heel erg goed te maken (en te spenderen).
Ik ben mbt computers een Pep: ik kan niet programmeren maar wel heel goed gebruiken en toepassen
Ik ben mbt computers een Pep: ik kan niet programmeren maar wel heel goed gebruiken en toepassen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
@toolkist en @JeroenNietDoen misschien even wat meer feiten erbij pakken dan zomaar wat te roepen. Ik ben ook niet de grootste fan van Pep als persoon en qua saai voetbal maar hij is gewoon een toptrainer die er al 20 jaar onafgebroken staat.
Bayern en Barcelona zijn absoluut geen clubs die extreem met geld smijten die periode.
Mancini en Pellegrini haalden 1 titel in beide iets meer dan 3 jaar en gaven ook veel geld uit. Het voetbal was nooit zo dominant als onder pep als ik het me nog goed herinner.
Bij Bayern werd 1 titel behaald net voor die kwam, daarvoor stonden ze ook al jaren zonder titel. Bij Bayern won die elk seizoen de titel en 2 bekers.
Bij City gewoon 6 titels in 9 seizoenen.
Bij city werd veel geld gespendeerd ja, maar doet niet elke club dat in Engeland? Enkel halen die clubs amper prijzen of goed voetbal. Om maar even mijn club erbij te nemen dat veel geld investeren niet altijd loont(ook niet in de Abramovitsj periode)
Bayern en Barcelona zijn absoluut geen clubs die extreem met geld smijten die periode.
Mancini en Pellegrini haalden 1 titel in beide iets meer dan 3 jaar en gaven ook veel geld uit. Het voetbal was nooit zo dominant als onder pep als ik het me nog goed herinner.
Bij Bayern werd 1 titel behaald net voor die kwam, daarvoor stonden ze ook al jaren zonder titel. Bij Bayern won die elk seizoen de titel en 2 bekers.
Bij city werd veel geld gespendeerd ja, maar doet niet elke club dat in Engeland? Enkel halen die clubs amper prijzen of goed voetbal. Om maar even mijn club erbij te nemen dat veel geld investeren niet altijd loont(ook niet in de Abramovitsj periode)
Agree to disagree.Chelseamarre123 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 19:00:
@toolkist en @JeroenNietDoen misschien even wat meer feiten erbij pakken dan zomaar wat te roepen.
Dat wordt niet betwist. Wel zetten genoeg mensen vraagtekens of Pep het ook zou kunnen bij clubs die iets minder te besteden hebben. Feit is wel dat Pep exclusief met topmateriaal werkt.Chelseamarre123 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 19:00:
hij is gewoon een toptrainer die er al 20 jaar onafgebroken staat.
Barcelona: Messi, Henry, Xavi, Iniesta. Die liepen er al toen ie kwam. Daarmee winnen jij en ik ook alles wat los en vast zit.Chelseamarre123 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 19:00:
@toolkist en @JeroenNietDoen misschien even wat meer feiten erbij pakken dan zomaar wat te roepen. Ik ben ook niet de grootste fan van Pep als persoon en qua saai voetbal maar hij is gewoon een toptrainer die er al 20 jaar onafgebroken staat.
Bayern: Kampioenschappen, wat daar al het minimum is om überhaupt te mogen blijven als trainer. Verder ook niks bijzonders. Ook dat kunnen jij en ik.
Bij City komt ie binnen als het harde werk al gedaan is. De selectie flink verbeteren. Dat wat Mancini en Pellegrini gedaan hebben zeg maar.
Dan nog een keer een buts geld er tegenaan en dan begint het structurele winnen ja.
Precies dus wat Jeroennnietdoen en ik stellen, hij kan verder uitbouwen niet opbouwen (en zeker niet zonder flinke budgetten).
Dat kunnen jij en ik vind ik zo'n mank argument. Het gebeurde ervoor niet dus dan is het allemaal niet zo gemakkelijk. City voor hem kocht ook enorm veel en had toen ook een topelftal bij mekaar gekocht maar deden niet mee in de CL en in de PL wonnen ze niet zo eenvoudig de titel.toolkist schreef op donderdag 23 april 2026 @ 20:07:
[...]
Barcelona: Messi, Henry, Xavi, Iniesta. Die liepen er al toen ie kwam. Daarmee winnen jij en ik ook alles wat los en vast zit.
Bayern: Kampioenschappen, wat daar al het minimum is om überhaupt te mogen blijven als trainer. Verder ook niks bijzonders. Ook dat kunnen jij en ik.
Bij City komt ie binnen als het harde werk al gedaan is. De selectie flink verbeteren. Dat wat Mancini en Pellegrini gedaan hebben zeg maar.
Dan nog een keer een buts geld er tegenaan en dan begint het structurele winnen ja.
Precies dus wat Jeroennnietdoen en ik stellen, hij kan verder uitbouwen niet opbouwen (en zeker niet zonder flinke budgetten).
Bayern had amper 1 titel voor hij kwam, de 3 jaar ervoor geen titel dus hoezo is het zo gemakkelijk allemaal? Recenter nog daar ging het helemaal mank met Tuchel, Nagelsman, Kovac
Niet alleen wordt Guardiola geen topcoach bevonden. Ze vinden zichzelf minstens gelijkwaardig.toolkist schreef op donderdag 23 april 2026 @ 20:07:
Daarmee winnen jij en ik ook alles wat los en vast zit.
@Chelseamarre123
Toch eens beter leren lezen danMeulensteen schreef op donderdag 23 april 2026 @ 20:22:
[...]
Niet alleen wordt Guardiola geen topcoach bevonden. Ze vinden zichzelf minstens gelijkwaardig.![]()
![]()
@Chelseamarre123
Sommige opmerkingen zijn te vergelijken met de mannen die denken dat ze een service van Serena Williams kunnen retourneren of zelfs een punt zouden kunnen scoren 
https://www.theguardian.c...point-off-serena-williams
https://www.theguardian.c...point-off-serena-williams
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken