Sjah, tis jammer dat ie bestaat. Onsportief maar dodelijk.Vos schreef op zondag 19 april 2026 @ 18:53:
En dan natuurlijk Haaland. Altijd.
Net zoals Gabriel onschuldig pretendeert te zijn? Dan zijn beiden onsportief.JeroenNietDoen schreef op zondag 19 april 2026 @ 18:56:
Dat bedoel ik dus. Zelf ook de ander vasthouden maar dan de onschuld uithangen omdat jouw shirtje kapot is.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Gun het ze om weer een keer kampioen te worden maar op deze manier wordt je het niet.
Haaland is echt een monster van een pure spits.
Ach ja, we hebben weer leuk een seizoen meegedaan
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit
Ik geloof niet dat Gabriel liep te miepen om een kaart omdat zijn shirtje kapot was.gambieter schreef op zondag 19 april 2026 @ 18:58:
[...]
Net zoals Gabriel onschuldig pretendeert te zijn? Dan zijn beiden onsportief.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Hij heeft geen bewijs, Haaland wel. Hij zou het gelijk doen indien andersom.JeroenNietDoen schreef op zondag 19 april 2026 @ 18:59:
Ik geloof niet dat Gabriel liep te miepen om een kaart omdat zijn shirtje kapot was.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij miepte niet echt bij de goal toen Haaland al vast houdend scoordegambieter schreef op zondag 19 april 2026 @ 19:00:
[...]
Hij heeft geen bewijs, Haaland wel. Hij zou het gelijk doen indien andersom.
Omdat hij hem ook vast had natuurlijkVos schreef op zondag 19 april 2026 @ 19:02:
[...]
Hij miepte niet echt bij de goal toen Haaland al vast houdend scoorde. Gebeurt altijd beide kanten op, prima maar zeur dan niet.
Ja net zoals Haaland toch ook zojuist? Dat is het juist, dat ze het beide doen.Chelseamarre123 schreef op zondag 19 april 2026 @ 19:02:
[...]
Omdat hij hem ook vast had natuurlijk
Alles of niks voor Arsenal zou ik zeggen. En dan vooral niet tegen een counter aanlopen.
Die heeft zowieso niet heel veel rendement. Leuke dribbelaar, maar meer ook niet. (Weinig goals en assists)gambieter schreef op zondag 19 april 2026 @ 19:04:
Doku is leeg, zo te zien. Die kan er beter uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 19-04-2026 19:11 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Middenveld en aanvallers die echt het verschil kunnen maken.
Ga maar de KNVB beter kijken.
Ja, als je dat risico dan neemt, kop dan ook raakChelseamarre123 schreef op zondag 19 april 2026 @ 19:12:
Heerlijk die duels van Haaland en Gabriel. Gabriel die dom hapt met een halve kopstoot
Goede speler maar veelal net niet
Arsenal mist 2/3 echte winnaars.
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 19-04-2026 19:27 ]
Ik noem het murw geslagen. Na zoveel jaar niets winnen en uitgelachen worden is alle emotie wel weggeëbdHollowGamer schreef op zondag 19 april 2026 @ 19:12:
Seizoen voorbij. Heb het maar afgezet. Noem me maar een nepsupporter, maar ik ga niet meer mijn avond verpesten aan het voetbal.
Ga maar de KNVB beter kijken.
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit
Dat heb ik ook. Het getroll raakt mij niet meer, ik noem mijn eigen club wel bottlejobsLondon schreef op zondag 19 april 2026 @ 19:28:
[...]
Ik noem het murw geslagen. Na zoveel jaar niets winnen en uitgelachen worden is alle emotie wel weggeëbdVerlies nu doet mij ook echt niets meer, ze hebben het volledig aan zichzelf te danken.
Xg is zowat gelijk. City had zelfs meer kansen. Uiteindelijk wint City verdiend, was over de hele wedstrijd beter. Arsenal had wel momentum maar bal viel net niet goedVos schreef op zondag 19 april 2026 @ 19:26:
Hogere xG, maar daar win je geen prijzen mee
Arsenal mist 2/3 echte winnaars.
Aangezien Arsenal nog een paar keer doordeweeks mag aantreden in de CL denk ik wel dat City alsnog kampioen wordt (
.edit: nee. Dat schema zal geen invloed hebben. )
Maar we gaan het zien.
Man City kan natuurlijk ook gewoon nog een wedstrijd verliezen, want in de PL kan je van "elke tegenstander" verliezen.
[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 19-04-2026 19:35 ]
Die is idd echt heel heel goed. Dat is de motor van City. En die zullen ze idd heel erg gaan missen.gambieter schreef op zondag 19 april 2026 @ 19:31:
City gaat Bernardo Silva volgend seizoen wel missen. Bloedirritant ventje, maar hij was echt overal vandaag.
edit; nog maar even een stukje van de "Derby de Lisboa" kijken (die om de laatste Portugese CL ticket gaat) Benfica net de 1-0 gescoord uit een penalty.
De KNVB beker is toch al gespeeld met tussenstand 3-0 voor AZ
[ Voor 24% gewijzigd door Format-C op 19-04-2026 19:45 ]
En dat Arsenal daardoor mogelijk (weer) een titel mist is toch potentieel zuur te noemen. Het is niet dat de titels dan opeens naar de nummer 2 gaan en we met een bus door Londen gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 19-04-2026 19:49 ]
How bad is it on a scale from one to Spurs
Helemaal mee eens. Ze zouden city van alle kampioenschappen moeten strippen en ze 2 divisies moeten terugzetten.Slasher schreef op zondag 19 april 2026 @ 19:47:
Ik weet het niet, ik ben een beetje gekleurd mijn mijn rood-witte bril, maar waar City nu staat is toch te danken aan de vermeende 115 aanklachten van financiele malversaties in het verleden.. Ja ik weet het ik haal mijns stokpaardje van stal maar toch is het gewoon zuur.
En dat Arsenal daardoor mogelijk een titel mist is toch potentieel zuur te noemen. Het is niet dat de titels dan opeens naar de nummer 2 gaan.
(Ik heb dan wel een rode bril op, maar ze hebben gewoon jarenlang financieel lopen sjoemelen.)
[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 19-04-2026 19:49 ]
Opheffen. Ook goed.
(Maar goed, ze komen er vast gewoon mee weg. Ga me er verder ook niet druk om maken. Kijk gewoon vooruit.)
[ Voor 48% gewijzigd door Format-C op 19-04-2026 19:59 ]
Het is gewoon al voorbij. De meeste fans worden belachelijk gemaakt, maar zodra je City kortbij laad komen, dan komen ze ook.Format-C schreef op zondag 19 april 2026 @ 19:31:
Het wordt nog even heeeeeeel spannend de komende weken in de PL. Hoop dat City geen kampioen wordt (om obvious reasons.). Maar goed.
Aangezien Arsenal nog een paar keer doordeweeks mag aantreden in de CL denk ik wel dat City alsnog kampioen wordt (
.edit: nee. Dat schema zal geen invloed hebben. )
Maar we gaan het zien.
Man City kan natuurlijk ook gewoon nog een wedstrijd verliezen, want in de PL kan je van "elke tegenstander" verliezen.
Ik gok dus dat City weer kampioen word. Hoewel het nog allemaal kan op papier en misschien nu iets van druk weggaat, is City op zoveel vlakken zoveel beter.
City zit nu natuurlijk wel in een positieve "flow". Maar ze krijgen nog een paar hele lastige wedstrijden.
Arsenal zal nu wel heel veel over zich heen krijgen. (De media en supporters e.d.) En dat is natuurlijk ook niet makkelijk.
[ Voor 42% gewijzigd door Format-C op 19-04-2026 20:01 ]
En Arsenal zit in een slechte flow, mogen ze laten zien hoe sterk ze mentaal zijn.Format-C schreef op zondag 19 april 2026 @ 19:58:
Op papier heeft Arsenal wel het makkelijkere schema. Maar we gaan het zien.
City zit nu natuurlijk wel in een positieve "flow". Maar ze krijgen nog een paar hele lastige wedstrijden.
Arsenal zal nu wel heel veel over zich heen krijgen. (De media en supporters e.d.) En dat is natuurlijk ook niet makkelijk.
De media zit al jaren op Arsenal's huid. Talksport, HaytersTV, Jason Cundy, Jamie O'Hara, en nog meer van die meuk, elke scheet die Arsenal laat moeten ze wel een clickbait filmpje van makenFormat-C schreef op zondag 19 april 2026 @ 19:58:
Met die instelling worden ze nooit kampioenHollowGamer schreef op zondag 19 april 2026 @ 19:51:
[...]
Het is gewoon al voorbij. De meeste fans worden belachelijk gemaakt, maar zodra je City kortbij laad komen, dan komen ze ook.
Ik gok dus dat City weer kampioen word. Hoewel het nog allemaal kan op papier en misschien nu iets van druk weggaat, is City op zoveel vlakken zoveel beter.
Ach dit is toch zo kansloos, nu moet Arsenal alles winnen en hopen op een slip-up van Manchester City. En ook met 3 en 4-0's als het kan gezien het doelsaldo van +1. Vraag me af hoe en of Arteta en het team daar toe in staat is, gezien ze het hele seizoen met magere overwinningen aan de haal gaan en heel zelden een uitschieter hebben in de PL zoals tegen leeds bijv.
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Maar ook het continu aanhalen van dat beroemde getal begint te vervelenSlasher schreef op zondag 19 april 2026 @ 19:47:
Ik weet het niet, ik ben een beetje gekleurd mijn mijn rood-witte bril, maar waar City nu staat is toch te danken aan de vermeende 115 aanklachten van financiele malversaties in het verleden.. Ja ik weet het ik haal mijn stokpaardje weer van stal maar toch is het gewoon zuur.
Wauw, een sig!
Het is een beetje een self fulfilling prophecy met Arsenal.
Ik ben blij met de uitslag, simpelweg omdat we een paar leuke weken tegemoet gaan voor de neutrale toeschouwer.
Wedstrijd helaas zelf niet kunnen zien, maar het is wel bizar dat ondank alle kansen van Arsenal ze eigenlijk niet tot scoren komen. De goal van Havertz tel ik dan even niet mee, want dat was een cadeautje (not zoals het niet rood bij Gabriel).
Beetje jammer dat ik alleen de samenvatting tot mijn beschikking had, deze had ik graag volledig teruggekeken
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
I know, dit is alleen met PL filter om restant van beide teams ik inzichtelijk te makenchim0 schreef op maandag 20 april 2026 @ 05:21:
@d-vine Arsenal heeft nog Atletico tussendoor. Maar weer een geweldige pot gezien gisteren. Dat tempo en de passings, de loopptacties. Niet normaal! En uiteraard blij met de overwinning.
Verwijderd
Arsenal mag dan de halve finales CL hebben.chim0 schreef op maandag 20 april 2026 @ 05:21:
@d-vine Arsenal heeft nog Atletico tussendoor. Maar weer een geweldige pot gezien gisteren. Dat tempo en de passings, de loopptacties. Niet normaal! En uiteraard blij met de overwinning.
Het inplannen van wedstrijden van City wordt een probleem m.b.t rustdagen. De thuiswedstrijd tegen Crystal Palace is nog niet bevestigd en als City de FA cup finale haalt dan wordt de uitwedstrijd bij Bournemouth ook verschoven.
Klopt, waarom is die fa cup finale zo vroeg dit jaar. Midden in een speeldag zelfs.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2026 @ 07:58:
[...]
Arsenal mag dan de halve finales CL hebben.
Het inplannen van wedstrijden van City wordt een probleem m.b.t rustdagen. De thuiswedstrijd tegen Crystal Palace is nog niet bevestigd en als City de FA cup finale haalt dan wordt de uitwedstrijd bij Bournemouth ook verschoven.
Waarom, feiten mogen genoemd worden toch, of zit er censuur op dit onderwerp op GoT? (dat zou ik echt waanzinnig slecht vinden)Outerspace schreef op maandag 20 april 2026 @ 01:44:
[...]
Maar ook het continu aanhalen van dat beroemde getal begint te vervelenLaat dat aub achterwege, het begint flauw te worden
[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 20-04-2026 09:27 ]
Omdat het inhoudelijk niks toevoegt.Slasher schreef op maandag 20 april 2026 @ 09:20:
[...]
Waarom, feiten mogen genoemd worden toch, of zit er censuur op dit onderwerp op GoT? (dat zou ik echt waanzinnig slecht vinden)
Volgens mij omdat het WK al op 11-6 begint. Meestal 3-4 weken van te voren gaan spelers al naar kamp.Chelseamarre123 schreef op maandag 20 april 2026 @ 08:35:
[...]
Klopt, waarom is die fa cup finale zo vroeg dit jaar. Midden in een speeldag zelfs.
Volgens mij moet je de context in mijn post even goed lezen. Maar goed mijn mond moet gesnoerd worden blijkbaar.
Het voegt net zo weinig toe als dat ik elke post over Arsenal zou zeuren over het gedrag van ArtetaSlasher schreef op maandag 20 april 2026 @ 09:54:
[...]
Volgens mij moet je de context in mijn post even goed lezen. Maar goed mijn mond moet gesnoerd worden blijkbaar.
Verwijderd
Net zo vroeg als vorig jaar en de toekomstige edities t/m 2030.Chelseamarre123 schreef op maandag 20 april 2026 @ 08:35:
Klopt, waarom is die fa cup finale zo vroeg dit jaar. Midden in een speeldag zelfs.
Verwijderd
Voor een zomer WK is 2e week van juni een normale start. De competitie eindigt later in vergelijking met andere seizoenen met een eindtoernooi.JeroenNietDoen schreef op maandag 20 april 2026 @ 09:45:
[...]
Volgens mij omdat het WK al op 11-6 begint. Meestal 3-4 weken van te voren gaan spelers al naar kamp.
2024 - speelronde 38 op 19 mei
2018 - speelronde 38 op 13 mei
2016 - speelronde 38 op 15 mei
Dat komt volgens mij omdat vanaf dit seizoen de interlandbreaks langer waren. Ik meen die in Oktober ofzo duurde 2 weken.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2026 @ 10:22:
[...]
De competitie eindigt later in vergelijking met andere seizoenen met een eindtoernooi.
2024 - speelronde 38 op 19 mei
2018 - speelronde 38 op 13 mei
2016 - speelronde 38 op 15 mei
Oh ik dacht me te herinneren dat de FA cup finale altijd de week na de laatste speeldag was.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2026 @ 10:16:
[...]
Net zo vroeg als vorig jaar en de toekomstige edities t/m 2030.
Verwijderd
Je hebt al tijden drie breaks van twee weken met twee interlands in het najaar. Vanaf komend seizoen zijn de september en oktober breaks samengevoegd tot één break van drie weken met vier interlands.JeroenNietDoen schreef op maandag 20 april 2026 @ 10:31:
[...]
Dat komt volgens mij omdat vanaf dit seizoen de interlandbreaks langer waren. Ik meen die in Oktober ofzo duurde 2 weken.
Wat een ellendeVerwijderd schreef op maandag 20 april 2026 @ 15:30:
[...]
Je hebt al tijden drie breaks van twee weken met twee interlands in het najaar. Vanaf komend seizoen zijn de september en oktober breaks samengevoegd tot één break van drie weken met vier interlands.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Oh ik dacht dat dat dit seizoen al begonnen was.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2026 @ 15:30:
[...]
Vanaf komend seizoen zijn de september en oktober breaks samengevoegd tot één break van drie weken met vier interlands.
Bij de Nederlandse variant van de voetbaltopic heb je een topic Randzaken en daar horen zulke dingen thuis. Hier heb je dat niet en dat irriteert mateloos (vooral het constante herhalen) want zoals @toolkist aangeeft, het heeft niets met voetbal te maken.Slasher schreef op maandag 20 april 2026 @ 09:54:
[...]
Toolkist geeft aan dat dat onderwerp niks toevoegt aan het topic, hij zegt niet letterlijk dat het niks met voetbal te maken heeft.chim0 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 04:10:
[...]
zoals @toolkist aangeeft, het heeft niets met voetbal te maken.
Dat het niks toevoegt aan het topic ben ik het op dit moment mee eens. Dat komt dan voornamelijk omdat alles wel gezegd is over het onderzoek en we nu enkel kunnen wachten op de uitslag.
Dat het niets met voetbal te maken heeft, dat ben ik dan niet met je eens. Ja, het heeft niks met een individuele wedstrijd op enig moment te maken. Dat het wel degelijk met voetbal te maken heeft omdat het sinds 2008 zeer sterk de competitie beïnvloed heeft. En dan verwoord ik het nu maar even netjes.
De Haaland-Gabriel strijd:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eq2OcVfXaPNk794vZ3BQimoz.jpg?f=user_large)
En Bernardo Silva, dit is echt hoe het voelde:
[ Voor 31% gewijzigd door chim0 op 21-04-2026 16:04 ]
Dit ja. Maar, het is uiteindelijk wel een randzaak. Alleen mogelijk 1 met vergaande gevolgen. Dus ookal zou er nu een uitspraak oid komen, dan nog is randzaken wel het juiste topic ervoor. Het blijft iets wat achter de burelen/in de rechtbank uitgevochten wordt/gaat worden, niet op het veld.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 07:18:
[...]
Toolkist geeft aan dat dat onderwerp niks toevoegt aan het topic, hij zegt niet letterlijk dat het niks met voetbal te maken heeft.
Brighton is zo'n leuke ploeg. Erg benieuwd hoe ze het Europees zouden doen.
Volgend seizoen? Wat denk je van komend weekend?gambieter schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 21:25:
Chelsea wordt een beetje weggetikt door Brighton en mag blij zijn dat het maar 1-0 staat. Zou Rosenior er volgend seizoen nog zijn? Hij komt toch erg lichtgewicht over.
Hopen op geen Europees voetbal en eventueel een transferban ofzo. Wat een ellendegambieter schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:22:
En intussen 2-0. Chelsea wel iets beter in de 2e helft, maar de CL is heel ver weg voor Chelsea, en zelfs Europese kwalificatie kan in gevaar komen.
3-0 zelfs, kansloos. Rosenior kwam ook alleen maar omdat hij al in de Boehly-stal zat.
Schone lei... het is nog geen Spurs, maar wat een puinhoop.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:45:
Hopen op geen Europees voetbal en eventueel een transferban ofzo. Wat een ellende
En Leicester City is gedegradeerd uit de Championship. 10 jaar terug de droom, nu de nachtmerrie.
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 21-04-2026 22:58 ]
Aaaaand he's gonegambieter schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 21:25:
Zou Rosenior er volgend seizoen nog zijn?
https://www.thesun.co.uk/...ior-compensation-package/
24M om zijn contract af te kopen lees ik online
[ Voor 29% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-04-2026 18:33 ]
Wat een puinhoop. Ze hebben goede spelers, jong ingekocht, maar met zo'n clubleiding is er gewoon niets aan te doen.
24Mgambieter schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:32:
[...]
Hoop dat hij een goede oprotpremie heeft onderhandeld.
Maar in het bestuur mogen ook ontslagen vallen.
Ah, dat zag ik niet staan. Wil ik ook wel voor ontslagen worden door Chelsea
Tja, ze konden hem makkelijk halen omdat hij bij een andere Boehly club aangesteld was. Ik snap alleen niet dat hij het zelf heeft geaccepteerd, toch de eigen skills overschat?Chelseamarre123 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:34:
En weer een trainersontslag. Was natuurlijk ook een gigantische gok en miscast om zo'n nobody aan te stellen in zo'n trainers kerkhof als Chelsea.
Hij was echt super arrogant. Weet nog zijn comments bij ons, wij waren even 2 meter of de middenlijn tijdens de warming up.gambieter schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:36:
[...]
[...]
Tja, ze konden hem makkelijk halen omdat hij bij een andere Boehly club aangesteld was. Ik snap alleen niet dat hij het zelf heeft geaccepteerd, toch de eigen skills overschat?
Ik denk dat zowel Man Utd en Chelsea echt de verkeerde managers hebben binnengehaald. Waarom zagen ze dit al niet op het begin?
Daarom geloof ik die 24m ook niet. Ik kan me echt niet voorstellen dat er niet iets van een clausule in zitgambieter schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:36:
[...]
[...]
Tja, ze konden hem makkelijk halen omdat hij bij een andere Boehly club aangesteld was. Ik snap alleen niet dat hij het zelf heeft geaccepteerd, toch de eigen skills overschat?
Misschien kunnen ze een uitwisseling doen met Spurs en UtdChelseamarre123 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:34:
En weer een trainersontslag. Was natuurlijk ook een gigantische gok en miscast om zo'n nobody aan te stellen in zo'n trainers kerkhof als Chelsea.
24.000.000,= easy money, tuurlijk zegt ie ja, hoeft ie voor de rest van zijn leven nooit meer wat te doengambieter schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:36:
[...]
Ik snap alleen niet dat hij het zelf heeft geaccepteerd, toch de eigen skills overschat?
Als er meer restricties zitten op managers wissels zouden clubs met wanbeleid misschien geforceerd worden om meer vastigheid te creëren intern, en misschien lijken al die falende managers dan toch zo slecht nog niet als ze langer de tijd krijgen.
Geloof het ook niet maar anderzijds, wie stapt er nog in deze job als je weet dat je max 1jaar in dienst blijft zonder oprot premie.toolkist schreef op woensdag 22 april 2026 @ 19:15:
[...]
Daarom geloof ik die 24m ook niet. Ik kan me echt niet voorstellen dat er niet iets van een clausule in zit
Elke trainer die bij z'n huidige club flink minder verdientChelseamarre123 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 20:13:
[...]
Geloof het ook niet maar anderzijds, wie stapt er nog in deze job als je weet dat je max 1jaar in dienst blijft zonder oprot premie.
Haha ja maar ik bedoel meer de absolute toptrainers die we voor kort wel konden binnenhalen.toolkist schreef op woensdag 22 april 2026 @ 20:23:
[...]
Elke trainer die bij z'n huidige club flink minder verdient
Conte,Tuchel..
Types als ik zeg maar wat Enrique, Flick, Alonso gaan zich hier niet aan willen verbranden.
Klinkt al een stuk logischer ja.gambieter schreef op woensdag 22 april 2026 @ 20:49:
£24m is de max als ze Rosenior's contract in zijn geheel moeten afkopen. Er gaan nu bedragen van £4m rond.
Ik doe het zelfs voor de helftJeroenNietDoen schreef op woensdag 22 april 2026 @ 21:13:
4M...ach zo wil ik ook wel ontslagen worden...
Als ze zelfs een nitwit als Rosenior al 4m geven ga ik het voor de helft niet doen hoor 😇
Chelseamarre123 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 20:46:
[...]
...absolute toptrainers ...
...Tuchel..
En Maresca won het club WK. Maar laten we nou niet doen alsof hij een top trainer is.Chelseamarre123 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 23:41:
[...]
Tuchel, die de CL won bedoel je het op hem?
Zonder gekheid: ik vraag me soms af of Guardiola dat wel is. Altijd de beste clubs met de absolute beste spelers maar zodra het niet loopt loopt het ook totaal niet en zie ik heel weinig omzettingen.toolkist schreef op donderdag 23 april 2026 @ 07:02:
[...]
En Maresca won het club WK. Maar laten we nou niet doen alsof hij een top trainer is.
Wie gaat de PL winnen trouwens?
Ik hoop nog steeds Arsenal, en ik denk dat het nog steeds kan maar het zal ongelofelijk lastig worden.
Dat vraag ik me ook af, om de redenen die jij noemt, en ook omdat hij als het even tegenzit de chequebook aangereikt krijgt om zo problemen op te lossen. Ja dat kan iedereen denk ik wel. Ik ben benieuwd hoe hij het doet bij een club waar de financiële mogelijkheden minder zijn,Typhone schreef op donderdag 23 april 2026 @ 10:47:
[...]
Zonder gekheid: ik vraag me soms af of Guardiola dat wel is.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
/f/image/3CrEgL3unnHYXfcvICyVLoDs.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rki8mg7uIvITzIBfkdSwSlpN.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7hNZq9OFkuNBs5TsfrGRVGgN.jpg?f=user_large)