Apart dat var niet bij Liverpool ingrijpt. Was geen overtreding van Virgil. En ook al staat het 4-0. Een positieve tussenstand zou een beslissing van de var niet moeten beïnvloeden
Huub Huub Barbatruc!
gaat tudor nou voor het eerst een keer winnen sinds ie is begonnen bij tottenham?
Doe eens lief tegen vrouwenvoetbalGrindtegel schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 18:50:
afrikacup... net zo boeiend als vrouwenvoetbal
care
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dit is zoals er altijd gefloten werd in de 5m. Raak je de keeper, overtreding.DNA_Saint schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 22:52:
Apart dat var niet bij Liverpool ingrijpt. Was geen overtreding van Virgil. En ook al staat het 4-0. Een positieve tussenstand zou een beslissing van de var niet moeten beïnvloeden
In de PL zijn ze dat alleen vergeten, die regel
Ik vind het prima hoor, vooral blijven voetballen dames, maar ik vind er ook niks aan.
Dat is gelukt! Gelijk tegen Liverpool, winst tegen Atletico. Nu zondag de degradatiekraker tegen Forest. Gelukkig ook compleet afgestapt van zijn 5-mansverdediging.Grindtegel schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 22:54:
gaat tudor nou voor het eerst een keer winnen sinds ie is begonnen bij tottenham?
Met een 4-4-2 formatie heeft hij geloof en vechtlust erin gekregen.
Simons was vanavond ook in vorm
Dus uiteindelijk gaan alle clubs die je had verwacht gewoon (eenvoudig) door.
Op Real en City na was alles voorspelbaar en is het ook uitgekomen.
Op Real en City na was alles voorspelbaar en is het ook uitgekomen.
volgende ronde ook, op real of bayern na. ik vind bayern beter dan real maar die gasten van real hebben de CL goden altijd mee op de een of andere manier.
verder gaan door;
psg
arsenal
barcelona
verder gaan door;
psg
arsenal
barcelona
Zie net dat doelpunt van Kane, wat een gruwelijk goede spits is het ook. Veel te lang bij Tottenham gebleven.
Jep, ik hoop dat Bayern hem pakt dit jaar. Heb enorm veel bewondering voor wat Kompany daar neerzet en spelen het beste voetbal dit seizoen.Grindtegel schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 23:29:
volgende ronde ook, op real of bayern na. ik vind bayern beter dan real maar die gasten van real hebben de CL goden altijd mee op de een of andere manier.
verder gaan door;
psg
arsenal
barcelona
Ik las hier dat Noah zich niet zo moet aanstellen.Mawlana schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 23:19:
Volgens de Turkse tv heeft Noah lang een afgescheurde pees.
https://www.nu.nl/voetbal...essure-aan-zijn-duim.htmlJeroenNietDoen schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 06:43:
[...]
Ik las hier dat Noah zich niet zo moet aanstellen.
Hij is geopereerd... En Osimhen heeft een gebroken arm.
Dat heb je als je 10x huilt om niks, dan gelooft men de 11e keer ook niet meer.JeroenNietDoen schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 06:43:
[...]
Ik las hier dat Noah zich niet zo moet aanstellen.
Maar heb dat met de meeste Voetballers.
Huub Huub Barbatruc!
Een beetje vent geeft toe dat hij het verkeerd gezien heeft.DNA_Saint schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 07:29:
Dat heb je als je 10x huilt om niks, dan gelooft men de 11e keer ook niet meer.
Maar heb dat met de meeste Voetballers.
Ik weet niet wat ik zie. Een bebloede duim.strafschop schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 09:39:
[...]
Een beetje vent geeft toe dat hij het verkeerd gezien heeft.
[Afbeelding]
Ja het doet pijn. En iets ernstiger dan ik dacht. Maar vooralsnog is het een diepe snee in de duim. Next.
Huub Huub Barbatruc!
Mensen die roepen dat de andere zich niet moet aanstellen, zijn diegene die op de EHBO als eerste geholpen willen worden.DNA_Saint schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 09:55:
[...]
Ik weet niet wat ik zie. Een bebloede duim.
Ja het doet pijn. En iets ernstiger dan ik dacht. Maar vooralsnog is het een diepe snee in de duim. Next.
Hij heeft blijkbaar wel de tegenwoordigheid van geest om onmiddelijk bij zichzelf een tourniquet aan te leggen zodat ie niet doodbloedt zie ik. Valt me nog mee.strafschop schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 09:39:
[...]
Een beetje vent geeft toe dat hij het verkeerd gezien heeft.
[Afbeelding]
Dokter Dna_saint heeft gesproken...DNA_Saint schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 09:55:
[...]
Ik weet niet wat ik zie. Een bebloede duim.
Nu heb ik Noa Lang niet zo hoog zitten maar al die zelfgeproclameerde doktoren hier:
Go home
Zullen we weer terug naar de orde van de dag? Dank u.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Noa zelf ook
https://www.instagram.com/p/DWD9CrnDBAb
Geen idee wat er nou echt aan de hand was, VI heeft er een heel artikel zonder enige inhoud over geschreven op basis van deze insta post.
[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 19-03-2026 15:11 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ook niet, heb geen instagramBossie schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 15:09:
[...]
Noa zelf ook
https://www.instagram.com/p/DWD9CrnDBAb
Geen idee wat er nou echt aan de hand was,
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken