Huub Huub Barbatruc!
Doe eens lief tegen vrouwenvoetbalGrindtegel schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 18:50:
afrikacup... net zo boeiend als vrouwenvoetbal
care
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dit is zoals er altijd gefloten werd in de 5m. Raak je de keeper, overtreding.DNA_Saint schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 22:52:
Apart dat var niet bij Liverpool ingrijpt. Was geen overtreding van Virgil. En ook al staat het 4-0. Een positieve tussenstand zou een beslissing van de var niet moeten beïnvloeden
In de PL zijn ze dat alleen vergeten, die regel
Ik vind het prima hoor, vooral blijven voetballen dames, maar ik vind er ook niks aan.
Dat is gelukt! Gelijk tegen Liverpool, winst tegen Atletico. Nu zondag de degradatiekraker tegen Forest. Gelukkig ook compleet afgestapt van zijn 5-mansverdediging.Grindtegel schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 22:54:
gaat tudor nou voor het eerst een keer winnen sinds ie is begonnen bij tottenham?
Met een 4-4-2 formatie heeft hij geloof en vechtlust erin gekregen.
Simons was vanavond ook in vorm
Op Real en City na was alles voorspelbaar en is het ook uitgekomen.
verder gaan door;
psg
arsenal
barcelona
Jep, ik hoop dat Bayern hem pakt dit jaar. Heb enorm veel bewondering voor wat Kompany daar neerzet en spelen het beste voetbal dit seizoen.Grindtegel schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 23:29:
volgende ronde ook, op real of bayern na. ik vind bayern beter dan real maar die gasten van real hebben de CL goden altijd mee op de een of andere manier.
verder gaan door;
psg
arsenal
barcelona
Ik las hier dat Noah zich niet zo moet aanstellen.Mawlana schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 23:19:
Volgens de Turkse tv heeft Noah lang een afgescheurde pees.
https://www.nu.nl/voetbal...essure-aan-zijn-duim.htmlJeroenNietDoen schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 06:43:
[...]
Ik las hier dat Noah zich niet zo moet aanstellen.
Hij is geopereerd... En Osimhen heeft een gebroken arm.
Dat heb je als je 10x huilt om niks, dan gelooft men de 11e keer ook niet meer.JeroenNietDoen schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 06:43:
[...]
Ik las hier dat Noah zich niet zo moet aanstellen.
Maar heb dat met de meeste Voetballers.
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
Een beetje vent geeft toe dat hij het verkeerd gezien heeft.DNA_Saint schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 07:29:
Dat heb je als je 10x huilt om niks, dan gelooft men de 11e keer ook niet meer.
Maar heb dat met de meeste Voetballers.
Ik weet niet wat ik zie. Een bebloede duim.Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 09:39:
[...]
Een beetje vent geeft toe dat hij het verkeerd gezien heeft.
[Afbeelding]
Ja het doet pijn. En iets ernstiger dan ik dacht. Maar vooralsnog is het een diepe snee in de duim. Next.
Huub Huub Barbatruc!
Mensen die roepen dat de andere zich niet moet aanstellen, zijn diegene die op de EHBO als eerste geholpen willen worden.DNA_Saint schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 09:55:
[...]
Ik weet niet wat ik zie. Een bebloede duim.
Ja het doet pijn. En iets ernstiger dan ik dacht. Maar vooralsnog is het een diepe snee in de duim. Next.
Hij heeft blijkbaar wel de tegenwoordigheid van geest om onmiddelijk bij zichzelf een tourniquet aan te leggen zodat ie niet doodbloedt zie ik. Valt me nog mee.Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 09:39:
[...]
Een beetje vent geeft toe dat hij het verkeerd gezien heeft.
[Afbeelding]
Dokter Dna_saint heeft gesproken...DNA_Saint schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 09:55:
[...]
Ik weet niet wat ik zie. Een bebloede duim.
Go home
Wauw, een sig!
Noa zelf ook
https://www.instagram.com/p/DWD9CrnDBAb
Geen idee wat er nou echt aan de hand was, VI heeft er een heel artikel zonder enige inhoud over geschreven op basis van deze insta post.
[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 19-03-2026 15:11 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ook niet, heb geen instagramBossie schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 15:09:
[...]
Noa zelf ook
https://www.instagram.com/p/DWD9CrnDBAb
Geen idee wat er nou echt aan de hand was,
Tja, volgens de regels correct. Ontnemen van een scoringskans, hij was de laatste verdediger.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 11:51:
Toch wel een zware beslissing gisteren om Maguire ook rood te geven. Penalty was correct maar rood overdreven
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Een mislukte sliding op de bal was geel geweest. Maguire gebruikte zijn armen. Terrecht rood.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2026 13:08 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik vond het vooral bijzonder hoe dezelfde overtreding een paar minuten eerder aan de overkant niks was. Was beide even 'erg'. Of het dan beide een pingel is of niet maakt me niet uit.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 11:51:
Toch wel een zware beslissing gisteren om Maguire ook rood te geven. Penalty was correct maar rood overdreven
Verschrikkelijke verdediger. Ook hoe die pass zo makkelijk gegeven kan worden met 3 brekers op het middenveld.toolkist schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 19:12:
Dat schijn verdedigen van Fofana bij de 1-0, daar moet je toch helemaal gek van worden als Chelsea coach/fan? Dat ie dan ook echt nog naar de keeper gebaart 'jouw bal' vlak voordat Beto scoort
Het is weer heel slecht, pff. Vraag me af waarom ik nog kijk en niks beters ga doen
How bad is it on a scale from one to Spurs
Na deze wanvertoning vandaag is Europees voetbal volledig weg.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 23:21:
[...]
Chelsea is al lang uit die race. We spelen zo slecht en pakken geen punten. Zie ons nog verder wegzakken. Europees voetbal halen word nog een klus, als het maar geen conference league word weer
Dramatische periode dit
Hou je het nog vol na dat geblunder dan Sanchez?Chelseamarre123 schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 19:53:
[...]
Na deze wanvertoning vandaag is Europees voetbal volledig weg.
Dramatische periode dit
Edit: Ligt het aan mij of doet het middenveld van Chelsea echt 0,0 poging om naar achteren te rennen als Everton uitbreekt? Zag je o.a. voorafgaand aan de 2-0
[ Voor 23% gewijzigd door toolkist op 21-03-2026 20:02 ]
Ik mag hopen dat er volgend seizoen iemand anders in het doel staat.toolkist schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 20:01:
[...]
Hou je het nog vol na dat geblunder dan Sanchez?
Edit: Ligt het aan mij of doet het middenveld van Chelsea echt 0,0 poging om naar achteren te rennen als Everton uitbreekt? Zag je o.a. voorafgaand aan de 2-0
En 3-0 en het is oververdiend. Misschien moeten we nog eens van coach wisselen of in de zomer wat aankopen doen.
Misschien een jonge talentvolle keeper ofzo. En wat andere talenten die er duidelijk nog niet klaar voor zijn zonder echte leider in het elftalChelseamarre123 schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 20:05:
[...]
Ik mag hopen dat er volgend seizoen iemand anders in het doel staat.
En 3-0 en het is oververdiend. Misschien moeten we nog eens van coach wisselen of in de zomer wat aankopen doen.
Die Lammens, die hadden ze moeten kopen!
Stel je voor al WHU en Forest beide winnen. Ai ai ai...Focus89 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:17:
De degradatietopper in de PL staat op het punt van beginnen: Tottenham Hotspur - Nottingham Forest. De nummer 16 tegen 17 met 29 en 30 punten. Nummer 18 WHU heeft ook 29 punten.
Die kan voorlopig niet stuk bij de supporters, de winnende scoren in de derby.gambieter schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:00:
Brobbey doet het weer: winnende goal in de Newcastle-Sunderland derby (1-2), en zijn fysieke voetbal past goed in de PL. Verdiende overwinning.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Leedvermaak voor de andere teamsHollowGamer schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:08:
Wat precies zijn beide Londense clubs opgeschoten met deze trainerswissels?
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood
Forest scoort net de 0-2, maar West Ham staat 1-0 achter. Ik zie Spurs geen 2x scoren, en Forest zal nog wel een derde erin rammen,JeroenNietDoen schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:23:
Stel je voor al WHU en Forest beide winnen. Ai ai ai...
De eerste helft zijn er kansen geweest, maar niet afgemaakt. Dan komt voor rust de 0-1. Tegen de verhouding in helaas. Nu wordt het moeiljk om de uberhaupt de aansluitingstreffer te maken.gambieter schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:42:
[...]
Forest scoort net de 0-2, maar West Ham staat 1-0 achter. Ik zie Spurs geen 2x scoren, en Forest zal nog wel een derde erin rammen,
Sunderland A
Brighton H
Wolves A
A.Villa A
Leeds H
Chelsea A
Everton H
Man City is wel duidelijk sterker de tweede helft. Arsenal zal wakker moeten worden.
En daar is de 2-0, mooie voorbereiding.
[ Voor 51% gewijzigd door gambieter op 22-03-2026 18:53 ]
Hop gebruik je keeperswissel en Raya erop.
[ Voor 3% gewijzigd door toolkist op 22-03-2026 18:55 ]
Dat ze die 300k per week betalen is echt beyond me, hij laat al tijden niets zien.toolkist schreef op zondag 22 maart 2026 @ 18:54:
Saka staat daar als een f-je toe te kijken
Inderdaad. Zoals wel vaker totaal onzichtbaar dit seizoen. Ik snap dan ook niet waarom die een contractverlenging heeft gehad onlangs. Die moet je toch verdienen?toolkist schreef op zondag 22 maart 2026 @ 18:54:
Saka staat daar als een f-je toe te kijken
Nou dat.Slasher schreef op zondag 22 maart 2026 @ 18:56:
[...]
Dat ze die 300k per week betalen is echt beyond me, hij laat al tijden niets zien.
Wisselen gaat die ook pas vanaf 80 min. doen.
Alsof het doel bereikt is. Dat idee had ik altijd bij Aubameyang na zn nieuwe contract en nu bv ook bij Salah.JeroenNietDoen schreef op zondag 22 maart 2026 @ 18:57:
[...]
Inderdaad. Zoals wel vaker totaal onzichtbaar dit seizoen. Ik snap dan ook niet waarom die een contractverlenging heeft gehad onlangs. Die moet je toch verdienen?
Soms zouden prestatiecontracten beter zijn in het voetbal, dan is er tenminste motivatie. Nu maakt het toch niet uit dat geld komt toch wel binnen.toolkist schreef op zondag 22 maart 2026 @ 19:00:
[...]
Alsof het doel bereikt is. Dat idee had ik altijd bij Aubameyang na zn nieuwe contract en nu bv ook bij Salah.
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood
Maar goed, er zijn betere prijzen om voor te spelen. Deze is alleen leuk als je daardoor een triple kunt maken.
Nou, nee denk je hoor. Ik zou die prijzen niet willen.Slasher schreef op zondag 22 maart 2026 @ 19:32:
wellicht raken ze die titel wel kwijt en doet Arsenal een "Marokkotje"
Nee ik ook niet hoor maar ja het zit toch in het achterhoofd zo'n uitspraak die toch in het verschiet moet liggen.JeroenNietDoen schreef op zondag 22 maart 2026 @ 19:34:
[...]
Nou, nee denk je hoor. Ik zou die prijzen niet willen.
Ja ik zag 115 sterren!
Vermoeiend om dit keer op keer terug boven te halen.
Klopt, maar het is ook vermoeiend als er steeds gebruikers het topic in komen om even snel een troll achter te laten en dan weer snel weggaan.Chelseamarre123 schreef op maandag 23 maart 2026 @ 08:28:
[...]
Vermoeiend om dit keer op keer terug boven te halen.
Waar verwijst dit naar? Google kon me niet helpen
XXXVI
Je postte al iets erover voor zijn reactie. En hij mag toch blij zijn met de zege van City als fan.Slasher schreef op maandag 23 maart 2026 @ 08:52:
[...]
Klopt, maar het is ook vermoeiend als er steeds gebruikers het topic in komen om even snel een troll achter te laten en dan weer snel weggaan.
En toch zijn wij beter, zegt de verliezerAnthony Gordon says Newcastle United's defeat by rivals Sunderland is "not good enough" because the Black Cats are "not very good" compared with the Magpies. Sunderland completed a league double over their north-east rivals on Sunday with a 2-1 win at St James' Park, having beaten the Magpies 1-0 in the reverse fixture.
The defeat means the Tyneside club have failed to beat Sunderland in any of their past 11 league meetings - the longest winless run for either club in the fixture's history.
Wel zo leuk als ie er dan ook is als City punten verspeelt, en niet alleen om even een paar Arsenal fans te jennen.Chelseamarre123 schreef op maandag 23 maart 2026 @ 09:57:
[...]
Je postte al iets erover voor zijn reactie. En hij mag toch blij zijn met de zege van City als fan.
Dit is voor mij nou een typische trollpost
Tja ik snap je maar Arsenal verliest een bekerfinale en dan begint hij weer over die 115 aanklachten. Vind ik ook irritant.toolkist schreef op maandag 23 maart 2026 @ 19:34:
[...]
Wel zo leuk als ie er dan ook is als City punten verspeelt, en niet alleen om even een paar Arsenal fans te jennen.
Dit is voor mij nou een typische trollpost
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WIk3gIr57JxqCmVsZBnG8Hm3.jpg?f=user_large)
Hier moest ik erg om grinniken:
Bron: Facebook pagina spurs
[ Voor 75% gewijzigd door Slasher op 29-03-2026 16:50 ]
Hij kwam voorbij op mijn Facebook timeline (nee ik volg Spurs niet) en ik dacht deel het hier omdat het toch wel breaking is. en er mogelijk meer mensen zijn die dit graag willen wetentoolkist schreef op zondag 29 maart 2026 @ 16:52:
Voor 2 Arsenal fans zijn jullie wel erg snel met nieuws over de grote concurrent
[ Voor 16% gewijzigd door Slasher op 29-03-2026 16:56 ]
Verwijderd
Slasher schreef op zondag 29 maart 2026 @ 16:54:
Hij kwam voorbij op mijn Facebook timeline (nee ik volg Spurs niet) en ik dacht deel het hier omdat het toch wel breaking is. en er mogelijk meer mensen zijn die dit graag willen wetenHet staat nog niet eens op de site van de BBC, die zijn altijd wel vrij snel.
Hier lees ik het niet: https://www.bbc.com/sport/football/
Maar op de homepagina en op de subpagina van Spurs al wel, apart.
Ja, er zijn veel blessures maar de 0-3 nederlaag tegen Forest mag niet tegen een directe concurrent. Het is nu de vraag wie er voor de groep komt te staan. Hütter wordt genoemd. De Zerbi wordt genoemd, maar zal niet tussentijds instappen. Pochettino ook, maar die heeft het WK met Amerika. Sherwood heeft zich - meerdere malen - aangeboden, maar heeft al heel lang niets meer gedaan als trainer. Mogelijk Redknapp? Hetzelfde verhala als Sherwood, maar heeft zich niet naar voren gepusht. Dyche? Die heeft ontkend, maar is wel een ervaren PL-trainer.
Duidelijk is dat er snel iemand moet komen om degradatie te voorkomen. Al is het heel lelijk, punten moeten gehaald worden.
De stagiaire zal vandaag wel dienst hebben gezien er geen competitie voetbal is op de hoogste niveaus en Engeland niet speelt vanavondSlasher schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:04:
[...]
Hier lees ik het niet: https://www.bbc.com/sport/football/
Maar op de homepagina en op de subpagina van Spurs al wel, apart.
Klopt. Vinaichandra Guduguntla Venkatesham is CEO geweest bij Arsenal.toolkist schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:08:
Overigens las ik pas geleden dat een of andere ex-Arsenal directeur nu bij de Spurs de boel technisch moet leiden. Zou dit dan gewoon een Arsenal masterplan zijn?
Bringing down the system from withintoolkist schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:08:
Overigens las ik pas geleden dat een of andere ex-Arsenal directeur nu bij de Spurs de boel technisch moet leiden. Zou dit dan gewoon een Arsenal masterplan zijn?
Sherwood is Sky Sports. Daarmee bedoel ik dat ze heel veel schreeuwen hoe het beter moet, maar eigenlijk niets kunnen. Datzelfde doen ze met F1 namelijk ook.Focus89 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:06:
Niet verrassend dat Tudor de deur is gewezen.
Ja, er zijn veel blessures maar de 0-3 nederlaag tegen Forest mag niet tegen een directe concurrent. Het is nu de vraag wie er voor de groep komt te staan. Hütter wordt genoemd. De Zerbi wordt genoemd, maar zal niet tussentijds instappen. Pochettino ook, maar die heeft het WK met Amerika. Sherwood heeft zich - meerdere malen - aangeboden, maar heeft al heel lang niets meer gedaan als trainer. Mogelijk Redknapp? Hetzelfde verhala als Sherwood, maar heeft zich niet naar voren gepusht. Dyche? Die heeft ontkend, maar is wel een ervaren PL-trainer.
Duidelijk is dat er snel iemand moet komen om degradatie te voorkomen. Al is het heel lelijk, punten moeten gehaald worden.
Sorry, even frustratie kwijt. Sherwood is overal mislukt, geloof zelfs bij Spurs?
Ik weet niet meer of die voor of tijdens het Wenger tijdperk er waren? Het waren dacht ik mensen die bij ons een grotere rol wilde, maar wij hadden betere al. Het hele data gebeuren had ik wel eruit gegooid, zo stom dat we dat hebben gedaan.toolkist schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:08:
Wil je nou een selfie in Spurs shirt of niet.toolkist schreef op zondag 29 maart 2026 @ 16:52:
Voor 2 Arsenal fans zijn jullie wel erg snel met nieuws over de grote concurrent
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Heel eerlijk, Ange, Frank, Tudor, allen krijgen ze deze selectie echt niet aan het voetballen. Dat kan toch niet alleen aan de manager liggen? Dat moet ook aan de selectie liggen, spelers die niet meer willen.Focus89 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:06:
Niet verrassend dat Tudor de deur is gewezen.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken