I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Yep, lekker snuggere actie van Bernardo Silva.gambieter schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 21:22:
Citynook weer klaar, rood voor Bernardo Silva en een gescoorde pingel door Vinicius. Terechte straf.
En Chelsea wordt weggespeeld?
Wel een goede zaak, wat Engelse teams die uitgeschakeld worden.
[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 17-03-2026 21:24 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij kreeg een flashback naar zijn tijd op straat en dacht “Vliegende Kiep”toolkist schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 21:23:
[...]
Yep, lekker snuggere actie van Bernardo Silva.
Edit: Vinicius zijn vizier staat niet op scherp..
[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 17-03-2026 21:29 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Grindtegel op 17-03-2026 21:29 . Reden: newcastle vergeten ]
Mooie knal
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
En zeker zonde voor Bodo
Marokko toch winnaar Afrika Cup, Senegal raakt titel kwijt - https://nos.nl/l/2606743
Wtf
Wtf
Huub Huub Barbatruc!
Lol wat?DNA_Saint schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 22:52:
Hoort dit hier?
Marokko toch winnaar Afrika Cup, Senegal raakt titel kwijt - https://nos.nl/l/2606743
Wtf
Wtf
per aspera ad astra
Maargoed, hoog gevoel van 'tsja wat moet je hier nou weer mee'. Wie wordt hier nou beter van?
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Huub Huub Barbatruc!
Ook de straf van Saibari is verminderd. Te zot voor woorden.
Waar lees je dat over 20 Marokkanen?gambieter schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 23:33:
Er zaten 20 Marokkanen in die commissie. Dat gaat naar CAS etc.
Ook de straf van Saibari is verminderd. Te zit voor woorden.
Strafvermindering is ook te bizar. Voor alles krijgen ze strafvermindering.
Huub Huub Barbatruc!
En het maar gek vinden dat de wereld die Afrika Cup niet serieus neemtVos schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 06:28:
Alleen in Afrika, echt wtf...
XXXVI
Sjah, klinkt fout om te zeggen, maar die organisatie is nou typisch 3de wereld land stereotype. Niets om serieus te nemen.ephymerous schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 07:57:
[...]
En het maar gek vinden dat de wereld die Afrika Cup niet serieus neemt
Niemand, ze (Marokko) zouden zich als een waardig verliezer moeten gedragen en het niet proberen het alsnog op de groene tafel te winnen ipv op de groene mat. Dan zet je jezelf toch echt wel voor schut.BakkerM schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 23:03:
Maargoed, hoog gevoel van 'tsja wat moet je hier nou weer mee'. Wie wordt hier nou beter van?
Als Brahim Diaz nou de penalty op een normale manier had genomen had de kans groter geweest dat ze alsnog gewonnen hadden maar nee het moest op een speciale manier, en dan gigantisch falen.
Nou ja als je het op deze manier probeert alsnog te winnen, gefeliciteerd. Er zal vast geen bustour door Rabat gaan.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Dat laatste, nou het zou je verbazen.Slasher schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 08:18:
[...]
Niemand, ze (Marokko) zouden zich als een waardig verliezer moeten gedragen en het niet proberen het alsnog op de groene tafel te winnen ipv op de groene mat. Dan zet je jezelf toch echt wel voor schut.
Als Brahim Diaz nou de penalty op een normale manier had genomen had de kans groter geweest dat ze alsnog gewonnen hadden maar nee het moest op een speciale manier, en dan gigantisch falen.
Nou ja als je het op deze manier probeert alsnog te winnen, gefeliciteerd. Er zal vast geen bustour door Rabat gaan.
Als ik iets heb geleerd, is dat ik de shithousery van de Africa Cup niet meer durf te onderschatten.Slasher schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 08:18:
[...]
Gezien de beslissingen is de kans nogal aanwezig dat het kloptDNA_Saint schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 06:43:
[...]
Waar lees je dat over 20 Marokkanen?
Strafvermindering is ook te bizar. Voor alles krijgen ze strafvermindering.
Ja, maar als er 20 van de 300 Marokkanen zijn, maakt het wel iets anders. Maar als het 20 van de 30 zijn, is het verhaal weer anders.toolkist schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 08:48:
[...]
Gezien de beslissingen is de kans nogal aanwezig dat het klopt
Huub Huub Barbatruc!
Sommige mensen moeten niet alles letterlijk nemen. Het hele gebeuren voldoet aan een hoop stereotypes en vooroordelen.DNA_Saint schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 09:00:
Ja, maar als er 20 van de 300 Marokkanen zijn, maakt het wel iets anders. Maar als het 20 van de 30 zijn, is het verhaal weer anders.
Marokko en CAF zijn een schandvlek voor het voetbal.
Kan 3 tot 6 maanden duren 😂
Huub Huub Barbatruc!
Het is bijna nog een grotere schijnvertoning dan het "Wereldkampioenschap voor clubteams"Henkie_NtA schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 09:55:
De Africa Cup is toch wel the gift that keeps on giving.
Rinus Michels was een wijs man
Waarschijnlijk is dit 'gewoon' door Infantino besloten.Sjah schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 14:00:
Dit geeft wel een raar precedent, al is het niet de FIFA die iets terugdraait.
Kan best, die is net zo gek als Trump.toolkist schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 16:03:
[...]
Waarschijnlijk is dit 'gewoon' door Infantino besloten.
Zelfs de boete voor het gekloot met laserpennen door Marrokaanse fans is afgezwakt...
care
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En weer gelijk.Grindtegel schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 18:52:
ondertussen, wel boeiend, het volgende pl team staat weer binnen no time achter
New Castle vind ik wel leuk als ze zouden doorgaan.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat zijn de Newcastle fans neem ik aan gebaseerd op het geluid tijdens de gelijkmaker.toolkist schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 19:06:
Sinds wanneer heeft Barcelona fans die liedjes zingen?
Is het anders niet gewoon de wind die door de combinatie van stadium en bouwput gaat ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb niets maar dan ook niets met vrouwenvoetbal. Maar ik vind dat je hier het vrouwenvoetbal ernstig tekort doetGrindtegel schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 18:50:
afrikacup... net zo boeiend als vrouwenvoetbal
care
XXXVI
Blijkbaar zijn er rechts achter de goal toch wel wat zingende Barca fansBossie schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 19:14:
[...]
Dat zijn de Newcastle fans neem ik aan gebaseerd op het geluid tijdens de gelijkmaker.
Is het anders niet gewoon de wind die door de combinatie van stadium en bouwput gaat ?
Ik heb me kostelijk vermaakt met de Afrika cup en dan niet alleen de finale.ephymerous schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 19:15:
[...]
Ik heb niets maar dan ook niets met vrouwenvoetbal. Maar ik vind dat je hier het vrouwenvoetbal ernstig tekort doet
mag hem best geven hoor, sowieso wat meer kaarten zou ook prima zijn,toolkist schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 19:23:
Ook een mooie duikeling, nu van Elanga
constant het niet/half optreden tegen de "nuttige" overtredingen van barcelona, scheids is wel erg zwak.
[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 18-03-2026 19:30 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Geel voor schwalbe? Want dit was echt niks. Dat je een arm voelt wil niet zeggen dat het een penalty is, ook niet tegen BarcelonaBossie schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 19:24:
[...]
mag hem best geven hoor, sowieso wat meer kaarten zou ook prima zijn,
loopt ie zelfs nog risico op rood.
[ Voor 31% gewijzigd door toolkist op 18-03-2026 19:34 ]
vanaf de andere camera zie ik simpelweg Cancelo hem met twee handen aan zijn schouder naar beneden trekken. Ze worden regelmatig voor minder gegeven.toolkist schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 19:33:
[...]
Geel voor schwalbe? Want dit was echt niks. Dat je een arm voelt wil niet zeggen dat het een penalty is, ook niet tegen Barcelona
nggyu nglyd
Nope, de overtreding was 5 sec voor einde extra tijd.Quad schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 19:39:
Scoren ze weer buiten de extra tijd hè.
Tsjah met zijn Newcastle verleden verbaasd me dat niets, gevalletje Westerveld zeg maar bij Liverpool.toolkist schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 19:54:
Is dat Krul in de studio ofzo? Kanonnen die mag wel ietsje minder partijdig en beter ingelezen in de regels zijn.
Het is wel goed dat we eens iemand anders zit. Normaal gesproken kunnen ze geen genoeg krijgen van Barça bij Ziggo.toolkist schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 19:54:
Is dat Krul in de studio ofzo? Kanonnen die mag wel ietsje minder partijdig en beter ingelezen in de regels zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 18-03-2026 20:05 ]
nggyu nglyd
Hebben ze wel goede spelers? Ik vind de selectie van Newcastle echt een middenmoot.toolkist schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 20:15:
2-3 fouten te laat. Howe doet een Grimmetje door veel te laat in te grijpen en hem dan uberhaupt niet eens te wisselen.
nggyu nglyd
Gordon zou de grote meneer moeten zijn maar die laat het veel te vaak niet zien. Tonali is de andere, die zie ik niet bij Newcastle blijven na dit seizoen.HollowGamer schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 20:15:
[...]
Hebben ze wel goede spelers? Ik vind de selectie van Newcastle echt een middenmoot.
Of is dat een bewust anti-gefluit omdat ze dat in Istanbul ook altijd doen. Kan ook nog.
[ Voor 30% gewijzigd door Gunner op 18-03-2026 21:01 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verbranden veel energie zonder resultaat. Slot is ook bijzonder actief.Grindtegel schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 21:15:
galatasaray slim, liverpool dom
Ongeregeldheden bij Juventus uit.Gunner schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 20:58:
Bij Liverpool zijn er officieel geen uit-fans (waarom eigenlijk? Strafje?) maar je hoort een gefluit nu
Galatasaray wordt ingemaakt...
Nee, valt mij ook op, het wordt een soort Guardiola.toolkist schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 21:39:
Was Slot bij Feyenoord ook zo'n enorme jankbal langs de lijn?
Zat meer aan Simeone te denken.floriz87 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 21:40:
[...]
Nee, valt mij ook op, het wordt een soort Guardiola.
Dit is echt de perfecte technische schwalbe.toolkist schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 21:48:
Mooie schwalbe bij Liverpool... En de VAR die erin trapt
Ik vond dit dus duidelijk geen schwalbe.toolkist schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 21:48:
Mooie schwalbe bij Liverpool... En de VAR die erin trapt
Maar gelukkig voor Galatasaray benut Salah de kans niet. Ongelooflijk.
Liverpool is zoveel beter, maar maakt de kansen niet af. Zul je zien dat Galatasaray straks met een simpele kans de 1-1 maakt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Penalty echt slecht genomen.
Wel goeie keeper bij Gala
Yestoolkist schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 21:39:
Was Slot bij Feyenoord ook zo'n enorme jankbal langs de lijn?
Nog 2 voor verlenging.HollowGamer schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 22:01:
Hoeveel goals moet Spurs maken?
Edit: Nu 3.
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 18-03-2026 22:08 ]
nggyu nglyd
Scoort desondanks wel netjes.toolkist schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 22:06:
Schouderduwtje en Xavi Simons is zogenaamd weer doormidden getrapt
En Liverpool ook op voorsprong.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Lijkt meer alsof er een enorm scherpe kant aan dat reclameboord zit.Grindtegel schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 22:37:
knak zegt de duim
2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30
nggyu nglyd
Huub Huub Barbatruc!
Zo zen was het niet bepaald.Beavbusi schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 22:44:
Naja als je zag hoe het bloed en gelijk paars was leek het alsof zen vinger er bijna af lag..
nggyu nglyd
Ik denk dat het wel mee valt. Gewoon een diepe snee, dan lijkt het vaak erger dan het is.Beavbusi schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 22:44:
Naja als je zag hoe het bloed en gelijk paars was leek het alsof zen vinger er bijna af lag..
Maar dan alsnog. Gewoon lopen als je een vent bent.
Huub Huub Barbatruc!
Over welke wedstrijd hebben we het? Was half aan het switchen tussen Spurs en Liverpool.Beavbusi schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 22:44:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken