I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Jammer. Vrees dat ze erin blijven.Slasher schreef op zondag 29 maart 2026 @ 16:50:
Tudor ontslagen bij Spurs
Bron: Facebook pagina spurs
[Afbeelding]
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood
Ange heeft een Europese prijs mee gewonnen en het 1e jaar 5e geworden in de PL meen ik.JeroenNietDoen schreef op zondag 29 maart 2026 @ 20:03:
[...]
Heel eerlijk, Ange, Frank, Tudor, allen krijgen ze deze selectie echt niet aan het voetballen. Dat kan toch niet alleen aan de manager liggen? Dat moet ook aan de selectie liggen, spelers die niet meer willen.
De selectie is niet het probleem, maar de clubleiding. Te vaak verkeerde keuzes, zoals liever een goedkopere - onbekendere - speler dan een al bewezen naam. Bijvoorbeeld Vicario in plaats van Raya...
Helaas volkomen onzin wat je zegt. Van te voren was hij assistent van Redknapp en daarna Villas-Boas. Sherwood heeft het hoogte % qua behaalde punten. Ja, op basis van 22 wedstrijden, maar dat is toch 66% van een nationale competitie. Nummer 2 is Pochettino trouwens. Na Spurs heeft hij nog Aston Villa tijdelijk getraind en daarna werkzaam bij Swindon buiten het veld.HollowGamer schreef op zondag 29 maart 2026 @ 19:27:
[...]
Sherwood is Sky Sports. Daarmee bedoel ik dat ze heel veel schreeuwen hoe het beter moet, maar eigenlijk niets kunnen. Datzelfde doen ze met F1 namelijk ook.
Sorry, even frustratie kwijt. Sherwood is overal mislukt, geloof zelfs bij Spurs?
Hij heeft daarbuiten toch nooit iets gepresteerd? Hij is geen trainer die internationaal heel erg bekend is.Focus89 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 21:35:
[...]
Helaas volkomen onzin wat je zegt. Van te voren was hij assistent van Redknapp en daarna Villas-Boas. Sherwood heeft het hoogte % qua behaalde punten. Ja, op basis van 22 wedstrijden, maar dat is toch 66% van een nationale competitie. Nummer 2 is Pochettino trouwens. Na Spurs heeft hij nog Aston Villa tijdelijk getraind en daarna werkzaam bij Swindon buiten het veld.
Het voelt zoals bij Sneijder, die zei bij Rondo ook dat hij Ajax ging redden. Het is vooral veel roepen omdat ze een platform hebben.
Net even opgezocht maar hij was deed het seizoen uit na het ontslag van Villas Boas, werd toen 6de maar werd toen in Mei ontslagen/aan de kant geschoven en Pochentino kwam.Focus89 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 21:35:
[...]
Helaas volkomen onzin wat je zegt. Van te voren was hij assistent van Redknapp en daarna Villas-Boas. Sherwood heeft het hoogte % qua behaalde punten. Ja, op basis van 22 wedstrijden, maar dat is toch 66% van een nationale competitie. Nummer 2 is Pochettino trouwens. Na Spurs heeft hij nog Aston Villa tijdelijk getraind en daarna werkzaam bij Swindon buiten het veld.
Daarna een klein halfjaar aan de slag bij Aston Villa, Daarna was die nog bij Swindon directeur voor korte periode in de League one en na degradatie vertrok die. Daarna niks meer...
Lijkt me niet de man die ze moeten pakken nu. Voor mij is er maar 1 kanidaat en dat is Dyche. Allelen op de lange termijn word dat ook niks, maar om erin te blijven is hij de ideale man en dat is toch van levensbelang voor die club.
Inmiddels bewezen maar dat het toen ook niet.Focus89 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 21:30:
[...]
Ange heeft een Europese prijs mee gewonnen en het 1e jaar 5e geworden in de PL meen ik.
De selectie is niet het probleem, maar de clubleiding. Te vaak verkeerde keuzes, zoals liever een goedkopere - onbekendere - speler dan een al bewezen naam. Bijvoorbeeld Vicario in plaats van Raya...
Als Tudor al niet geaccepteerd wordt door de Spurs fans gaat Dyche met z'n afbraakvoetbal dat al helemaal niet worden.Chelseamarre123 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 21:50:
[...]
Net even opgezocht maar hij was deed het seizoen uit na het ontslag van Villas Boas, werd toen 6de maar werd toen in Mei ontslagen/aan de kant geschoven en Pochentino kwam.
Daarna een klein halfjaar aan de slag bij Aston Villa, Daarna was die nog bij Swindon directeur voor korte periode in de League one en na degradatie vertrok die. Daarna niks meer...
Lijkt me niet de man die ze moeten pakken nu. Voor mij is er maar 1 kanidaat en dat is Dyche. Allelen op de lange termijn word dat ook niks, maar om erin te blijven is hij de ideale man en dat is toch van levensbelang voor die club.
Die fans hebben niet veel te eisen op dit moment, ze staan op 1 punt van degradatie.toolkist schreef op zondag 29 maart 2026 @ 22:49:
[...]
Als Tudor al niet geaccepteerd wordt door de Spurs fans gaat Dyche met z'n afbraakvoetbal dat al helemaal niet worden.
En in tegenstelling tot Tudor heeft Dyche wel al wat bereikt in zijn coaching carrière.
Lijkt me ook een logische aanstelling, wie anders en welk profiel. Heeft Burnely er 10jaar ingehouden en Everton ook
Het gaat denk ik de Zerbi worden... Als coach vind ik het niet helemaal passen (veel te tactisch en gedetailleerd voor deze groep voor deze korte periode). Als mens daarentegen... Ongelofelijk dat er überhaupt over na wordt gedacht om hem aan te stellen. Stond pal achter Greenwood, kleineert spelers in training en heeft op zijn zachtst gezegd een kort lontje. Recipe for disaster ...
To dare is to do
Ik vind het ook een vreemde keuze. Dit is iemand die op z'n minst een uitgebreide voorbereiding nodig heeft om zijn ideeën uit te voeren.Slaapje schreef op maandag 30 maart 2026 @ 07:20:
Het gaat denk ik de Zerbi worden... Als coach vind ik het niet helemaal passen (veel te tactisch en gedetailleerd voor deze groep voor deze korte periode).
Voor wat ik ervan gezien heb heeft hij aangegeven dat hij Greenwood als een goede jongen kent voordat hij is veroordeeld? Maar is hij uiteindelijk niet vrijgesproken?Als mens daarentegen... Ongelofelijk dat er überhaupt over na wordt gedacht om hem aan te stellen. Stond pal achter Greenwood, kleineert spelers in training en heeft op zijn zachtst gezegd een kort lontje. Recipe for disaster ...
XXXVI
Dyche is de laatste tijd toch ook dramatisch?Chelseamarre123 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 23:44:
[...]
Die fans hebben niet veel te eisen op dit moment, ze staan op 1 punt van degradatie.
En in tegenstelling tot Tudor heeft Dyche wel al wat bereikt in zijn coaching carrière.
Lijkt me ook een logische aanstelling, wie anders en welk profiel. Heeft Burnely er 10jaar ingehouden en Everton ook
Het gaat al mis daarvoor. Waarom kiezen ze voor een coach die echt de PL niet kent? Zelfde als die bij Chelsea, die begon meteen te zeuren over andere, i.p.v. te kijken naar zijn eigen prestaties.
Ik voel geen medelijden met de nu ex-manager van Spurs, zo stom ook om je derde doelman in goal te zetten. Dat is ook iets wat ik Arteta (nog steeds) kwalijk neem. Het is wel een vervelende periode voor hem, opzicht is het ook weer een harde wereld. Al zal hij financieel niet in de problemen komen gok ik (zoals dat bij ons wel kan).
Geen idee wie ze moeten kiezen. Het zal Zerbi worden, maar die is niet 100% geloof ik? Niet dat iedereen dat is, maar zijn kleineren op zijn eigen spelers.. bah.
[ Voor 8% gewijzigd door HollowGamer op 30-03-2026 09:45 ]
Volgens mij zijn ze weer een koppel en is de zaak verworpen. Helaas gaat dit vaak zo, ze denken niemand anders te hebben en zijn beschadigd.ephymerous schreef op maandag 30 maart 2026 @ 09:08:
[...]
Ik vind het ook een vreemde keuze. Dit is iemand die op z'n minst een uitgebreide voorbereiding nodig heeft om zijn ideeën uit te voeren.
[...]
Voor wat ik ervan gezien heb heeft hij aangegeven dat hij Greenwood als een goede jongen kent voordat hij is veroordeeld? Maar is hij uiteindelijk niet vrijgesproken?
Het is denk ik meer een combinatie van. Als Ancelotti had gezegd goede jongen, dan is dat heel anders dan Zerbi, aangezien zijn gedrag ook nogal agressief is (wat ik zo voorbij heb zien komen).
Kan me niet inbeelden dat ze voor De Zerbi gaan nu op dit moment. Een kamikaze trainer aanstellen midden in degradatievoetbal met nog 7 wedstrijden te gaan.
Er zijn wat trainers die ervaren zijn in de degradatiestrijd en als tussenpaus kunnen dienen (inclusief Big Sam
). De Zerbi gaat ook falen...
En ze hebben niets te doen, dus maken ze Uber Eats reclames.
En ze hebben niets te doen, dus maken ze Uber Eats reclames.
[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 30-03-2026 11:55 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken