Lees de 2 ploegnamen nog eens (In het engels)JAN-B schreef op maandag 2 februari 2026 @ 12:45:
[...]
@Gunner
Sinds wanneer volg jij Frans Voetbal
AHA, ik snap hem nuChelseamarre123 schreef op maandag 2 februari 2026 @ 12:56:
Lees de 2 ploegnamen nog eens (In het engels)
Ik heb die grap(pen) over Brest al eens meer gehoord, volgens mij in een talkshow met Thierry Henry en die ex voetballer van United / Liverpool en die vrouwelijke presentator + Micah
Kate ScottJAN-B schreef op maandag 2 februari 2026 @ 13:14:
[...]
AHA, ik snap hem nu![]()
Ik heb die grap(pen) over Brest al eens meer gehoord, volgens mij in een talkshow met Thierry Henry en die ex voetballer van United / Liverpool en die vrouwelijke presentator + Micah
Elect a clown, expect a circus.
Iets zegt me dat ik dit al gezien had, maar ik moest echt LOL doen. Gelukkig nog WFH, ga zo weg
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat Ben ik niet hoor.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken