[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 8 februari 2026 @ 22:34:
[...]

Maar die overtreding van Haaland zou overal een gele kaart zijn, dus ook hier. En daar hij al geel had gehad voor shirt uittrekken, had hij hier zijn tweede geel=rood moeten krijgen.
Dat gaat volgens mij dus niet op aangezien die overtreding technisch niet plaatsgevonden heeft, maar, daar ben ik niet 100% overtuigd van ;)

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:20
gambieter schreef op zondag 8 februari 2026 @ 22:34:
[...]

Maar die overtreding van Haaland zou overal een gele kaart zijn, dus ook hier. En daar hij al geel had gehad voor shirt uittrekken, had hij hier zijn tweede geel=rood moeten krijgen.
Nee joh. Dat was sowieso geen geel geweest. En VAR kan geen geel geven buiten het terugdraaien van onterechte rode kaarten en als er een pingel was gegeven en het een schwalbe bleek te zijn. Of beter, VAR kan niet zeggen dat zag je verkeerd met je overtreding zonder kaart het was niet zomaar een overtreding het was geel.

Al zou ik het wel nog grappiger hebben gevonden als ze er allebei af moesten. :o

[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 08-02-2026 22:53 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Exactor it schreef op zondag 8 februari 2026 @ 22:51:
[...]

Nee joh. Dat was sowieso geen geel geweest. En VAR kan geen geel geven buiten het terugdraaien van onterechte rode kaarten en als er een pingel was gegeven en het een schwalbe bleek te zijn. Of beter, VAR kan niet zeggen dat zag je verkeerd met je overtreding zonder kaart het was niet zomaar een overtreding het was geel.

Al zou ik het wel nog grappiger hebben gevonden als ze er allebei af moesten. :o
Als de scheids naar het scherm geroepen wordt mag ie wel besluiten om geel te geven ;)

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:43
Exactor it schreef op zondag 8 februari 2026 @ 22:22:
[...]
Het was allround comedy capers.
Net als de reacties hier. Ik vind het zo mooi om te zien als iedereen zich op zit te vreten als het om City gaat. _O-
Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken