I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Was ook niet als aanval bedoeld, maar ik bedoel Tottenham speelt al jaren geen rol van betekenis in de Engelse top, dus wist niet dat die rivaliteit nog zo leefde. Als Ajacied zijnde heb ik bijvoorbeeld niks met dat Ajax - Feyenoord gedoe. Kijk net zo goed naar Feyenoord als ze een goede wedstrijd spelen. Op een gegeven moment ben je daar wel uitgegroeid, maar dat is voor iedereen anders. Verder zijn we "good"!
Ik moet wel toegeven dat mijn prio's op dit moment even ergens anders liggen dan voetbal dus ik ben allang niet meer zo "bezeten" als vroeger. Hele wedstrijden van Real of City kijk ik niet meer. Hooguit een samenvatting hier en daar en ik volg zo nu en dan het nieuws, maar de voetbalhonger is wel een beetje weg. Misschien dat dat meespeelt.
in eerdere berichten stond dat de Fifa later nog zou besluiten of de schorsingen over zouden worden genomengambieter schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 00:14:
[...]
Nee, schorsing alleen voor CAF competities.
Zeker wel!chim0 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 03:42:
[...]
Was ook niet als aanval bedoeld, maar ik bedoel Tottenham speelt al jaren geen rol van betekenis in de Engelse top, dus wist niet dat die rivaliteit nog zo leefde
Ik heb het hier wel eens gedeeld, maar in 2007 heb ik de eer gehad door iemand uitgenodigd te worden om naar Spurs-uit te gaan, in het uitvak. Was op momenten een beangstigende ervaring, zeker ook omdat Arsenal won na een achterstand. Clubkleuren werden afgeraden.....
In elk geval wedstrijden die je nooit wil verliezen, ongeacht de positie op de ranglijst.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zeker niet een verdedigende middenvelder. Al werd hij wel in die rol geduwd door Jose Mournino en Solskjaer. Was meer een box to box speler. Veel energie, best ok met bal aan de voet, matige passing. Ik vond hem altijd wel een fijne speler omdat inzet en glimlach altijd 100% was.toolkist schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:10:
Ajax is bezig om Fred te huren, zou de ervaren verdedigende middenvelder moeten worden.. Zo heb ik hem iig niet in mn geheugen van zn Man Utd tijd @Exactor it , maar daar heb jij als Utd supporter vast een beter beeld bij?
Is dat niet bij elke club zo? Ik had jaren terug al bijna gezeik bij PSV-Top (lange zijde, ver weg van de fanatieke supporters dus) voor de beker, toen Top in de laatste minuut een ere treffer scoorde en ik daarop reageerde.Gunner schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 09:21:
[...]
Zeker wel!
Ik heb het hier wel eens gedeeld, maar in 2007 heb ik de eer gehad door iemand uitgenodigd te worden om naar Spurs-uit te gaan, in het uitvak. Was op momenten een beangstigende ervaring, zeker ook omdat Arsenal won na een achterstand. Clubkleuren werden afgeraden.....
In elk geval wedstrijden die je nooit wil verliezen, ongeacht de positie op de ranglijst.
Box to box was inderdaad ook mijn herinnering. Bij Ajax gaat ie dus wel verdedigende middenvelder moeten spelen en daarmee ook een flinke rol in de opbouw.. Klinkt niet als een goede matchExactor it schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:13:
[...]
Zeker niet een verdedigende middenvelder. Al werd hij wel in die rol geduwd door Jose Mournino en Solskjaer. Was meer een box to box speler. Veel energie, best ok met bal aan de voet, matige passing. Ik vond hem altijd wel een fijne speler omdat inzet en glimlach altijd 100% was.
Zal ook wel per wedstrijd schelen, ik zat dit seizoen voor een bekerwedstrijd bij PSV waarbij supporters van de tegenstander tussen het thuispubliek zaten en dat ging gewoon prima.toolkist schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:13:
[...]
Is dat niet bij elke club zo? Ik had jaren terug al bijna gezeik bij PSV-Top (lange zijde, ver weg van de fanatieke supporters dus) voor de beker, toen Top in de laatste minuut een ere treffer scoorde en ik daarop reageerde.
Zolang hij nog iets van snelheid heeft en er niet verwacht wordt dat hij passes over meer dan twintig meter moet geven moet hij wel goed genoeg zijn om daar te spelen lijkt me.toolkist schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:19:
[...]
Box to box was inderdaad ook mijn herinnering. Bij Ajax gaat ie dus wel verdedigende middenvelder moeten spelen en daarmee ook een flinke rol in de opbouw.. Klinkt niet als een goede match
Sowieso een prima gast om in je team te hebben.
Vond hem niet bijzonder, maar wel nuttig als speler voor je selectie. Hij was niet goed genoeg voor de basis, maar prima voor erbij.Exactor it schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:13:
[...]
Zeker niet een verdedigende middenvelder. Al werd hij wel in die rol geduwd door Jose Mournino en Solskjaer. Was meer een box to box speler. Veel energie, best ok met bal aan de voet, matige passing. Ik vond hem altijd wel een fijne speler omdat inzet en glimlach altijd 100% was.
Beetje gek dat je allemaal ex PL spelers ziet in de Eredivisie straks. Henderson kreeg dat salaris niet?
Ik denk niet dat dat helemaal te vergelijken is. Ik heb niet veel foto’s kunnen maken met mijn Nokia destijdstoolkist schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:13:
[...]
Is dat niet bij elke club zo? Ik had jaren terug al bijna gezeik bij PSV-Top (lange zijde, ver weg van de fanatieke supporters dus) voor de beker, toen Top in de laatste minuut een ere treffer scoorde en ik daarop reageerde.
Ik
Twee spelers die volgens onze fanbase niet meer bij de selectie moeten zitten.Mosin schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:29:
Lekker man. Gyökeres eindelijk z’n goaltje te pakken.
Gyok werkt keihard, het lijkt erg op hoe Giroud dat deed destijds. :)
Waar heb je het in hemelsnaam overHollowGamer schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:30:
[...]
Twee spelers die volgens onze fanbase niet meer bij de selectie moeten zitten.
Check Reddit maar eens.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:37:
[...]
Waar heb je het in hemelsnaam over
Ik let niet heel erg op Gyökeres, alleen is het met die buitenspelers niet makkelijk om de spits uit te hangen. Die benutten zijn potentie dan niet, omdat hun zelf willen. Hij is zelf niet het type om 2 spelers uit te tikken en te scoren. Kritiek over zijn scorend vermogen vind ik dan ook onzin, zeker omdat hij hard werkt zoals je zegt. Zit veel meer in hem, denk ik. Als je hem in de spits gooit, dan moet hij ook in zijn kracht komen.HollowGamer schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:30:
[...]
Van mij mag hij blijven, ja zouden meer doelpunten kunnen scoren, maar ja hij werkt wel kneiterhard.HollowGamer schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:30:
[...]
How bad is it on a scale from one to Spurs
Veel van onze fanbase, maar ook analisten en commentatoren zien dat niet. Dat stoort mij wel. Giroud scoorde ook niet veel, maar was gewoon belangrijk voor het team. Later werd hij meer target en zoals @Mosin zegt, je krijgt dan veel meer kansen.Slasher schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:41:
[...]
Van mij mag hij blijven, ja zouden meer doelpunten kunnen scoren, maar ja hij werkt wel kneiterhard.
Ik ben heel blij met hem. Ook met Martenelli die ik onderschat vind. :)
De commentator van viaplay is ook uitermate negatief, op een gegeven moment weten we het wel.HollowGamer schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:44:
[...]
Veel van onze fanbase, maar ook analisten en commentatoren zien dat niet. Dat stoort mij wel. Giroud scoorde ook niet veel, maar was gewoon belangrijk voor het team. Later werd hij meer target en zoals @Mosin zegt, je krijgt dan veel meer kansen.
Ik ben heel blij met hem. Ook met Martenelli die ik onderschat vind. :)
[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 31-01-2026 17:47 ]
Ik vind die combinatie juist heel goed. Gyok als target, en Gabriel als bewegende spits. We hebben echt geluk met zo'n breede selectie.Mosin schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:48:
Die prachtige actie wat Jesus nu maakt, zou Gyökeres dat kunnen? Iemand met zo’n actie zoek je toch in een Arsenal spits.
Niet heel raar, je betaalt 70-80m voor een spits om veel goals te scoren, niet om alleen hard te werken. Dan zijn jij en ik een stuk goedkoper gok ik zoSlasher schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:46:
[...]
De commentator van viaplay is ook uitermate negatief, op een gegeven moment weten we het wel.
Wellicht heeft ie meer tijd nodig voor gewenning, maar tot op heden is het echt te weinig wat ie brengt.
Wat ik gek vind, normaal hoor ik hem altijd graag.Slasher schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:46:
[...]
De commentator van viaplay is ook uitermate negatief, op een gegeven moment weten we het wel.
Ik ben geen Reddit gebruiker, maar ik weet wel dat Reddit erg groot is. Waar moet ik kijken, en wat moet ik zien? Je hebt het over 2 spelers, wie, wat waar?
Alst gaat over Gyokeres, hij werkt hard, maar dat verwacht ik van elke speler. Dat gezegd hebben, een spits behoort een eindproduct te leveren, en dat is in het geval van Gyokeres onder de maat. In een eerste seizoen mag je dat onder transitie scharen, maar volgend jaar moet ie toch wel gaan leveren. Daar hebben we een spits voor gekocht.
Anders hadden we Merino kunnen blijven opstellen, die werkt ook hard.
Blijkbaar hoor je bij die reddit fanbaseJeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:37:
[...]
Waar heb je het in hemelsnaam over
of wordt de mening van een enkeling als die van de menigte gepresenteerd (wat zou het toch zijn
Nah, hij heeft het over 2 spelers. Ik vraag me dan af wie die bedoelt.toolkist schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:52:
[...]
Blijkbaar hoor je bij die reddit fanbase
of wordt de mening van een enkeling als die van de menigte gepresenteerd (wat zou het toch zijn)
Ik weenie, ik heb wel vaker moeite om Hollowgamer te begrijpen. Soms erg onduidelijke posts.
Raya heeft drie goede reddingen per wedstrijd, hij is dan ook overbodig?JeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:49:
[...]
Ik ben geen Reddit gebruiker, maar ik weet wel dat Reddit erg groot is. Waar moet ik kijken, en wat moet ik zien? Je hebt het over 2 spelers, wie, wat waar?
Alst gaat over Gyokeres, hij werkt hard, maar dat verwacht ik van elke speler. Dat gezegd hebben, een spits behoort een eindproduct te leveren, en dat is in het geval van Gyokeres onder de maat. In een eerste seizoen mag je dat onder transitie scharen, maar volgend jaar moet ie toch wel gaan leveren. Daar hebben we een spits voor gekocht.
Anders hadden we Merino kunnen blijven opstellen, die werkt ook hard.
Ik kijk liever naar het totaal plaatje. Merinho is geen spits, maar wel een alles kunner. Geef mij maar deze spelers, boven een Pepe die enkel in La Liga kan uitblinken en iets van nuttig is.
Dat zou kunnen, alleen Giroud had bijvoorbeeld zijn lengte mee.HollowGamer schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:49:
[...]
Ik vind die combinatie juist heel goed. Gyok als target, en Gabriel als bewegende spits. We hebben echt geluk met zo'n breede selectie.
Ik wil wel voor Arsenal spelen. Een weekje is prima met hun loon, ghehetoolkist schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:49:
[...]
Niet heel raar, je betaalt 70-80m voor een spits om veel goals te scoren, niet om alleen hard te werken. Dan zijn jij en ik een stuk goedkoper gok ik zo
Wellicht heeft ie meer tijd nodig voor gewenning, maar tot op heden is het echt te weinig wat ie brengt.
Dan moet hij wel in zijn kracht komen, zeker een spits. Als hij dan kansen krijgt en ze niet benut, vind ik het een ander verhaal.
Het ligt wel wat dieper. Hij miste net een kans waarbij hij verkeerd op de keeper loopt, maar dat kan vertrouwen zijn. Denk dat het een mengelmoesje van van alles is.
[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 31-01-2026 17:58 ]
Natuurlijk is dat niet raar en de aantallen in de Portugese league had niemand ook verwacht van hem. Tenminste ik niettoolkist schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:49:
[...]
Niet heel raar, je betaalt 70-80m voor een spits om veel goals te scoren, niet om alleen hard te werken. Dan zijn jij en ik een stuk goedkoper gok ik zo
Ik zie ook wel dat hij tekort komt qua (handeling)snelheid maar toch staat hij op 10+ doelpunten. Ik geef hem voorlopig het voordeel van mijn twijfel.
Het totaal plaatje dit seizoen is dat we geen overtuigende wedstrijden spelen, ondanks de resultaten. De aanval is ondermaats dit seizoen.HollowGamer schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:53:
[...]
Ik kijk liever naar het totaal plaatje.
Het is lastig voor mij als AI bot duidelijk een duidelijk comment te maken. Ik probeer het opnieuw.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:53:
[...]
Nah, hij heeft het over 2 spelers. Ik vraag me dan af wie die bedoelt.
Ik weenie, ik heb wel vaker moeite om Hollowgamer te begrijpen. Soms erg onduidelijke posts.
Er zijn mensen in onze fanbase, die vinden dat Martenelli niet goed is voor Arsenal en in de zomer verkocht had moeten worden. Hetzelfde zeiden ze over Trossard, maar neem aan dat er toch ook mensen blij zijn met hem en zijn prestaties dit seizoen?
Goyk wordt afgemaakt op zijn doelpunten, niet om zijn daadwerkelijke prestaties. Als je heel weinig toevoer krijgt en je zelf vaak moet terugzakken omdat wij zo spelen, dan doe je het gewoon erg goed als spits. Jesus kan dat wel (zelf iets creëren), maar hij is geen target, maar een valse 9.
Ik weet niet of ik het nog duidelijker kan uitleggen.
Het is echt droevig, totaal onder de ondergrens.Slasher schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 19:16:
Chelsea 2-0 achter tegen West Ham, wel verrassend, al ben ik natuurlijk geen insider.
Hato en Garnacho zijn belachelijk slecht en worden hopelijk gewisseld in de rust.
Die zijn dus nu gewisseld. De voorsprong van West Ham had nog wel groter kunnen zijn.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 19:24:
Het is echt droevig, totaal onder de ondergrens.
Hato en Garnacho zijn belachelijk slecht en worden hopelijk gewisseld in de rust.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En 2-2, wissels zijn weer on point. Hele andere 2de helft. Echt Garnacho, Badisahliie en Hato hebben niks te zoeken bij Chelsea. Hato heeft een uitleenbeurt nodig maar komt echt zwaar te kort voor de PLgambieter schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 19:39:
[...]
Die zijn dus nu gewisseld. De voorsprong van West Ham had nog wel groter kunnen zijn.
Enzo geschiedde.toolkist schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:17:
Traoré inbrengen voor Bowen, Nuno wil helemaal niet winnen....
Laat ons hopen, Traore ook van mijtoolkist schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:30:
Todibo zal toch wel rood krijgen?
Traore duwde een beetje, dat is niks erger dan die actie van Caceido net waar ie geel voor kreeg. Todibo terecht rood, hoera VARChelseamarre123 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:30:
[...]
Laat ons hopen, Traore ook van mij
Dat "goed gewisseld" is natuurlijk wel het corrigeren van z'n eigen slechte keuzes.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:27:
Zo, wat een 2de helft en heerlijke winning goal in het slot. Rosenior weer goed gewisseld en de wedstrijd weer laten kantelen. Die 4-4-2 in 2de helft was ook een pak beter en creëerde veel chaos
Meer het falen van de trasnfers en spelers rouleren met het extreem drukke programma van de laatste weken en komende weken.toolkist schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:34:
[...]
Dat "goed gewisseld" is natuurlijk wel het corrigeren van z'n eigen slechte keuzes.
Garnacho mag van mij vandaag meteen naar de b kern, Hato totaal niet klaar om als back up voor Cucu te fungeren. En Badhiashille had al 2 jaar verkocht moeten zijn.
Dan Joao Pedro ook, wat een laf ventje. Wel zelf iets doen en dan als een meisje wegduiken.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:30:
Laat ons hopen, Traore ook van mij
Liverpool zo, en dus de mandatory Westerveld weer 😬
Valt mee. Ik zie De Boer en Melchiottoolkist schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:48:
Garnacho en Hato hadden ze nooit moeten halen, dat wisten jij een ik nog wel dat die niet zouden slagen.
Liverpool zo, en dus de mandatory Westerveld weer 😬
Dat had minimaal zn tweede geel moeten zijn.
[ Voor 54% gewijzigd door toolkist op 31-01-2026 21:12 ]
YepJoteW schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 21:15:
Alleen te zien op Prime zeker ipv Viaplay?
[ Voor 5% gewijzigd door Sineplex op 31-01-2026 23:54 ]
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Slasher schreef op zondag 1 februari 2026 @ 13:35:
Hoeveel Spurs fans zullen hopen (net zoals vorig jaar toen ze blij waren met het missen van een 100% kans van Son) op een verlies van hun club vanavond tegen City ondanks hun eigen slechte positie?
ManU 1-0 voor tegen Fulham, fraai is het niet.
Persoonlijk vind ik dit jammer. Ik kon na de dominante jaren van Ferguson eigenlijk wel genieten van de misere daarzo.
2-2JeroenNietDoen schreef op zondag 1 februari 2026 @ 16:18:
ManU inmiddels op 2-0. Sinds het vertrek van Amorim lijken ze daar de draad weer op te pakken.
Persoonlijk vind ik dit jammer. Ik kon na de dominante jaren van Ferguson eigenlijk wel genieten van de misere daarzo.
Edit 3-2
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wow, 2-1, 2-2 en nu 3-2 door Sesko.JeroenNietDoen schreef op zondag 1 februari 2026 @ 16:18:
ManU inmiddels op 2-0. Sinds het vertrek van Amorim lijken ze daar de draad weer op te pakken.
Hoe heeft United deze wedstrijd gespeeld?
Ik wou net ook zoiets bij mijn post editenGunner schreef op zondag 1 februari 2026 @ 18:07:
Kunnen ze bij spurs nu echt helemaal niets?
Die pissen nog langs een open container als ze erin staan.
Edit: Lekkere voorassist van Dhr van de Ven
[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 01-02-2026 18:15 ]
Verder zag ik deze niet aankomen: https://english.ajax.nl/a...igns-oleksandr-zinchenko/
De invloed van Heitinga?
[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 01-02-2026 19:02 ]
Lekkere goal inderdaad. Nu nog effe die derde erin prikkengambieter schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:00:
Woop woop, wat een goal van Solanke!
Ik betrapte me erop voor Spurs te juichen. Interesting.
* JeroenNietDoen moet nu even naar de wc
Morgen gelijk naar de reparatieshop, je hebt kortsluitingGunner schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:02:
Jeroen mag meeJeroenNietDoen schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:02:
COME ON YOU SPURS!
[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 01-02-2026 19:04 ]
Ik laat me zelf wel uit.
No worries... Als we meet up doen voor de kampioenswedstrijd doe ik wel een /slapgambieter schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:03:
[...]
Morgen gelijk naar de reparatieshop, je hebt kortsluiting
[...]
Jeroen mag mee
Deze ga je hier vaker zienJeroenNietDoen schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:02:
COME ON YOU SPURS!
En ook deze maar even bewarenGunner schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:02:
Ah ze kunnen blijkbaar wel iets.
[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-02-2026 19:19 ]
Heb je daar een Spurs shirt aan?JeroenNietDoen schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:18:
[...]
je hebt het selfie filmpje van me in onze app group niet gezien
Ik had ook wel een VAR interventie verwacht was wel heel onhandig van Dragovic(?)toolkist schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:19:
Dat omarmen van Haaland met 2 armen is blijkbaar te licht voor een penalty...... Bizar
Nou, denk je van Rodri, die had daar 2de geel moeten krijgen.toolkist schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:19:
Dat omarmen van Haaland met 2 armen is blijkbaar te licht voor een penalty...... Bizar
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Yep, maar dat komt volgens mij doordat ie voordeel geeft, dan geven ze daarna geen geel meer in Engeland (maar kan ik verkeerd hebben)JeroenNietDoen schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:22:
[...]
Nou, denk je van Rodri, die had daar 2de geel moeten krijgen.
Twente komt eraan!
Nu je het zegt, ja, dat heb ik niet meer zien gebeuren dit seizoen...toolkist schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:28:
[...]
Yep, maar dat komt volgens mij doordat ie voordeel geeft, dan geven ze daarna geen geel meer in Engeland (maar kan ik verkeerd hebben)
Arsenal de grote winnaar dit weekend
Bij City tegen Spurs toch wel? Zowat de enige wedstrijd die ze wel als de brandweer gaan.Slasher schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:30:
Wow, dit had ik niet verwacht zeg, puntverlies van City en Villa ook verloren.
Arsenal de grote winnaar dit weekend
Hoezo eindelijkMosin schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:29:
Lekker man. Gyökeres eindelijk z’n goaltje te pakken.
Hij had al 3x gescoord in Januari > 2x in de CL.
Rodri's post match interview after the match against Spurs- "It's a clear foul, they don't want us to win"
Ik denk dat meneer eerst wat aan zelfreflectie moet doen over zijn eigen gedrag op het veld. Daarnaast is City genoeg geholpen door het scheidsrechterskorps de afgelopen jaren.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken