I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Was ook niet als aanval bedoeld, maar ik bedoel Tottenham speelt al jaren geen rol van betekenis in de Engelse top, dus wist niet dat die rivaliteit nog zo leefde. Als Ajacied zijnde heb ik bijvoorbeeld niks met dat Ajax - Feyenoord gedoe. Kijk net zo goed naar Feyenoord als ze een goede wedstrijd spelen. Op een gegeven moment ben je daar wel uitgegroeid, maar dat is voor iedereen anders. Verder zijn we "good"!
Ik moet wel toegeven dat mijn prio's op dit moment even ergens anders liggen dan voetbal dus ik ben allang niet meer zo "bezeten" als vroeger. Hele wedstrijden van Real of City kijk ik niet meer. Hooguit een samenvatting hier en daar en ik volg zo nu en dan het nieuws, maar de voetbalhonger is wel een beetje weg. Misschien dat dat meespeelt.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken