[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 26 ... 37 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 00:00:
Als die 3 wedstrijden schorsing ook op het WK gaan gelden doet dat wel goed pijn.
Nee, schorsing alleen voor CAF competities.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-04 08:03
Gunner schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 08:15:
[...]

De smiley werd niet bij je geparsed?
Was ook niet als aanval bedoeld, maar ik bedoel Tottenham speelt al jaren geen rol van betekenis in de Engelse top, dus wist niet dat die rivaliteit nog zo leefde. Als Ajacied zijnde heb ik bijvoorbeeld niks met dat Ajax - Feyenoord gedoe. Kijk net zo goed naar Feyenoord als ze een goede wedstrijd spelen. Op een gegeven moment ben je daar wel uitgegroeid, maar dat is voor iedereen anders. Verder zijn we "good"! d:)b

Ik moet wel toegeven dat mijn prio's op dit moment even ergens anders liggen dan voetbal dus ik ben allang niet meer zo "bezeten" als vroeger. Hele wedstrijden van Real of City kijk ik niet meer. Hooguit een samenvatting hier en daar en ik volg zo nu en dan het nieuws, maar de voetbalhonger is wel een beetje weg. Misschien dat dat meespeelt. :)

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
gambieter schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 00:14:
[...]

Nee, schorsing alleen voor CAF competities.
in eerdere berichten stond dat de Fifa later nog zou besluiten of de schorsingen over zouden worden genomen

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

chim0 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 03:42:
[...]

Was ook niet als aanval bedoeld, maar ik bedoel Tottenham speelt al jaren geen rol van betekenis in de Engelse top, dus wist niet dat die rivaliteit nog zo leefde
Zeker wel! :)
Ik heb het hier wel eens gedeeld, maar in 2007 heb ik de eer gehad door iemand uitgenodigd te worden om naar Spurs-uit te gaan, in het uitvak. Was op momenten een beangstigende ervaring, zeker ook omdat Arsenal won na een achterstand. Clubkleuren werden afgeraden.....

In elk geval wedstrijden die je nooit wil verliezen, ongeacht de positie op de ranglijst.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• toolkist
  • Niet online
Ajax is bezig om Fred te huren, zou de ervaren verdedigende middenvelder moeten worden.. Zo heb ik hem iig niet in mn geheugen van zn Man Utd tijd @Exactor it , maar daar heb jij als Utd supporter vast een beter beeld bij? ;)

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17:12
toolkist schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:10:
Ajax is bezig om Fred te huren, zou de ervaren verdedigende middenvelder moeten worden.. Zo heb ik hem iig niet in mn geheugen van zn Man Utd tijd @Exactor it , maar daar heb jij als Utd supporter vast een beter beeld bij? ;)
Zeker niet een verdedigende middenvelder. Al werd hij wel in die rol geduwd door Jose Mournino en Solskjaer. Was meer een box to box speler. Veel energie, best ok met bal aan de voet, matige passing. Ik vond hem altijd wel een fijne speler omdat inzet en glimlach altijd 100% was.

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 09:21:
[...]

Zeker wel! :)
Ik heb het hier wel eens gedeeld, maar in 2007 heb ik de eer gehad door iemand uitgenodigd te worden om naar Spurs-uit te gaan, in het uitvak. Was op momenten een beangstigende ervaring, zeker ook omdat Arsenal won na een achterstand. Clubkleuren werden afgeraden.....

In elk geval wedstrijden die je nooit wil verliezen, ongeacht de positie op de ranglijst.
Is dat niet bij elke club zo? Ik had jaren terug al bijna gezeik bij PSV-Top (lange zijde, ver weg van de fanatieke supporters dus) voor de beker, toen Top in de laatste minuut een ere treffer scoorde en ik daarop reageerde.

• toolkist
  • Niet online
Exactor it schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:13:
[...]

Zeker niet een verdedigende middenvelder. Al werd hij wel in die rol geduwd door Jose Mournino en Solskjaer. Was meer een box to box speler. Veel energie, best ok met bal aan de voet, matige passing. Ik vond hem altijd wel een fijne speler omdat inzet en glimlach altijd 100% was.
Box to box was inderdaad ook mijn herinnering. Bij Ajax gaat ie dus wel verdedigende middenvelder moeten spelen en daarmee ook een flinke rol in de opbouw.. Klinkt niet als een goede match

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:25
toolkist schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:13:
[...]

Is dat niet bij elke club zo? Ik had jaren terug al bijna gezeik bij PSV-Top (lange zijde, ver weg van de fanatieke supporters dus) voor de beker, toen Top in de laatste minuut een ere treffer scoorde en ik daarop reageerde.
Zal ook wel per wedstrijd schelen, ik zat dit seizoen voor een bekerwedstrijd bij PSV waarbij supporters van de tegenstander tussen het thuispubliek zaten en dat ging gewoon prima.

WoT stats

• Exactor it
toolkist schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:19:
[...]

Box to box was inderdaad ook mijn herinnering. Bij Ajax gaat ie dus wel verdedigende middenvelder moeten spelen en daarmee ook een flinke rol in de opbouw.. Klinkt niet als een goede match
Zolang hij nog iets van snelheid heeft en er niet verwacht wordt dat hij passes over meer dan twintig meter moet geven moet hij wel goed genoeg zijn om daar te spelen lijkt me.

Sowieso een prima gast om in je team te hebben.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Exactor it schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:13:
[...]

Vond hem niet bijzonder, maar wel nuttig als speler voor je selectie. Hij was niet goed genoeg voor de basis, maar prima voor erbij.

Beetje gek dat je allemaal ex PL spelers ziet in de Eredivisie straks. Henderson kreeg dat salaris niet?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:13:
[...]

Ik denk niet dat dat helemaal te vergelijken is. Ik heb niet veel foto’s kunnen maken met mijn Nokia destijds :+ maar dit is er eentje van. Op de voorgrond de ME en op de achtergrond een hele hele boze meute

Move along, nothing to see here!Ik

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-04 20:22
Lekker man. Gyökeres eindelijk z’n goaltje te pakken.

• HollowGamer
  • Niet online
Mosin schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:29:
Twee spelers die volgens onze fanbase niet meer bij de selectie moeten zitten.

Gyok werkt keihard, het lijkt erg op hoe Giroud dat deed destijds. :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02
HollowGamer schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:30:
[...]
Waar heb je het in hemelsnaam over :?

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:37:
[...]

Check Reddit maar eens.

• Mosin
[...]

Ik let niet heel erg op Gyökeres, alleen is het met die buitenspelers niet makkelijk om de spits uit te hangen. Die benutten zijn potentie dan niet, omdat hun zelf willen. Hij is zelf niet het type om 2 spelers uit te tikken en te scoren. Kritiek over zijn scorend vermogen vind ik dan ook onzin, zeker omdat hij hard werkt zoals je zegt. Zit veel meer in hem, denk ik. Als je hem in de spits gooit, dan moet hij ook in zijn kracht komen.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

[...]

Van mij mag hij blijven, ja zouden meer doelpunten kunnen scoren, maar ja hij werkt wel kneiterhard.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• HollowGamer
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:41:
[...]

Van mij mag hij blijven, ja zouden meer doelpunten kunnen scoren, maar ja hij werkt wel kneiterhard.
Veel van onze fanbase, maar ook analisten en commentatoren zien dat niet. Dat stoort mij wel. Giroud scoorde ook niet veel, maar was gewoon belangrijk voor het team. Later werd hij meer target en zoals @Mosin zegt, je krijgt dan veel meer kansen.

Ik ben heel blij met hem. Ook met Martenelli die ik onderschat vind. :)

• Slasher
  • Niet online

Slasher

HollowGamer schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:44:
[...]

Veel van onze fanbase, maar ook analisten en commentatoren zien dat niet. Dat stoort mij wel. Giroud scoorde ook niet veel, maar was gewoon belangrijk voor het team. Later werd hij meer target en zoals @Mosin zegt, je krijgt dan veel meer kansen.

Ik ben heel blij met hem. Ook met Martenelli die ik onderschat vind. :)
De commentator van viaplay is ook uitermate negatief, op een gegeven moment weten we het wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 31-01-2026 17:47 ]

• Mosin
Die prachtige actie wat Jesus nu maakt, zou Gyökeres dat kunnen? Iemand met zo’n actie zoek je toch in een Arsenal spits.

@Slasher
Dat viel me ook al op.

[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 31-01-2026 17:51 ]

• HollowGamer
  • Niet online
Mosin schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:48:
Die prachtige actie wat Jesus nu maakt, zou Gyökeres dat kunnen? Iemand met zo’n actie zoek je toch in een Arsenal spits.
Ik vind die combinatie juist heel goed. Gyok als target, en Gabriel als bewegende spits. We hebben echt geluk met zo'n breede selectie.

• toolkist
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:46:
[...]

De commentator van viaplay is ook uitermate negatief, op een gegeven moment weten we het wel.
Niet heel raar, je betaalt 70-80m voor een spits om veel goals te scoren, niet om alleen hard te werken. Dan zijn jij en ik een stuk goedkoper gok ik zo ;)
Wellicht heeft ie meer tijd nodig voor gewenning, maar tot op heden is het echt te weinig wat ie brengt.

• HollowGamer
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:46:
[...]

Wat ik gek vind, normaal hoor ik hem altijd graag.

• JeroenNietDoen
Ik ben geen Reddit gebruiker, maar ik weet wel dat Reddit erg groot is. Waar moet ik kijken, en wat moet ik zien? Je hebt het over 2 spelers, wie, wat waar?

Alst gaat over Gyokeres, hij werkt hard, maar dat verwacht ik van elke speler. Dat gezegd hebben, een spits behoort een eindproduct te leveren, en dat is in het geval van Gyokeres onder de maat. In een eerste seizoen mag je dat onder transitie scharen, maar volgend jaar moet ie toch wel gaan leveren. Daar hebben we een spits voor gekocht.

Anders hadden we Merino kunnen blijven opstellen, die werkt ook hard.

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:37:
[...]

Blijkbaar hoor je bij die reddit fanbase ;)
of wordt de mening van een enkeling als die van de menigte gepresenteerd (wat zou het toch zijn ;) )

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:52:
[...]

Blijkbaar hoor je bij die reddit fanbase ;)
of wordt de mening van een enkeling als die van de menigte gepresenteerd (wat zou het toch zijn ;) )
Nah, hij heeft het over 2 spelers. Ik vraag me dan af wie die bedoelt.

Ik weenie, ik heb wel vaker moeite om Hollowgamer te begrijpen. Soms erg onduidelijke posts.

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:49:
[...]

Ik ben geen Reddit gebruiker, maar ik weet wel dat Reddit erg groot is. Waar moet ik kijken, en wat moet ik zien? Je hebt het over 2 spelers, wie, wat waar?

Alst gaat over Gyokeres, hij werkt hard, maar dat verwacht ik van elke speler. Dat gezegd hebben, een spits behoort een eindproduct te leveren, en dat is in het geval van Gyokeres onder de maat. In een eerste seizoen mag je dat onder transitie scharen, maar volgend jaar moet ie toch wel gaan leveren. Daar hebben we een spits voor gekocht.

Anders hadden we Merino kunnen blijven opstellen, die werkt ook hard.
Raya heeft drie goede reddingen per wedstrijd, hij is dan ook overbodig?

Ik kijk liever naar het totaal plaatje. Merinho is geen spits, maar wel een alles kunner. Geef mij maar deze spelers, boven een Pepe die enkel in La Liga kan uitblinken en iets van nuttig is.

• Mosin
HollowGamer schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:49:
[...]

Ik vind die combinatie juist heel goed. Gyok als target, en Gabriel als bewegende spits. We hebben echt geluk met zo'n breede selectie.
Dat zou kunnen, alleen Giroud had bijvoorbeeld zijn lengte mee.
toolkist schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:49:
[...]

Niet heel raar, je betaalt 70-80m voor een spits om veel goals te scoren, niet om alleen hard te werken. Dan zijn jij en ik een stuk goedkoper gok ik zo ;)
Wellicht heeft ie meer tijd nodig voor gewenning, maar tot op heden is het echt te weinig wat ie brengt.
Ik wil wel voor Arsenal spelen. Een weekje is prima met hun loon, ghehe :P
Dan moet hij wel in zijn kracht komen, zeker een spits. Als hij dan kansen krijgt en ze niet benut, vind ik het een ander verhaal.

Het ligt wel wat dieper. Hij miste net een kans waarbij hij verkeerd op de keeper loopt, maar dat kan vertrouwen zijn. Denk dat het een mengelmoesje van van alles is.

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 31-01-2026 17:58 ]

• Slasher
  • Niet online

Slasher

toolkist schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:49:
[...]

Natuurlijk is dat niet raar en de aantallen in de Portugese league had niemand ook verwacht van hem. Tenminste ik niet :)

Ik zie ook wel dat hij tekort komt qua (handeling)snelheid maar toch staat hij op 10+ doelpunten. Ik geef hem voorlopig het voordeel van mijn twijfel.

• JeroenNietDoen
HollowGamer schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:53:
[...]
Ik kijk liever naar het totaal plaatje.
Het totaal plaatje dit seizoen is dat we geen overtuigende wedstrijden spelen, ondanks de resultaten. De aanval is ondermaats dit seizoen.

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:53:
[...]

Nah, hij heeft het over 2 spelers. Ik vraag me dan af wie die bedoelt.

Ik weenie, ik heb wel vaker moeite om Hollowgamer te begrijpen. Soms erg onduidelijke posts.
Het is lastig voor mij als AI bot duidelijk een duidelijk comment te maken. Ik probeer het opnieuw.

Er zijn mensen in onze fanbase, die vinden dat Martenelli niet goed is voor Arsenal en in de zomer verkocht had moeten worden. Hetzelfde zeiden ze over Trossard, maar neem aan dat er toch ook mensen blij zijn met hem en zijn prestaties dit seizoen?

Goyk wordt afgemaakt op zijn doelpunten, niet om zijn daadwerkelijke prestaties. Als je heel weinig toevoer krijgt en je zelf vaak moet terugzakken omdat wij zo spelen, dan doe je het gewoon erg goed als spits. Jesus kan dat wel (zelf iets creëren), maar hij is geen target, maar een valse 9.

Ik weet niet of ik het nog duidelijker kan uitleggen.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Door trieste familieomstandigheden de wedstrijd niet kunnen zien maar dit puike resultaat maakte een treurige dag toch een beetje goed (overlijden in de familie)

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Chelsea 2-0 achter tegen West Ham, wel verrassend, al ben ik natuurlijk geen insider.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Slasher schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 19:16:
Chelsea 2-0 achter tegen West Ham, wel verrassend, al ben ik natuurlijk geen insider.
Het is echt droevig, totaal onder de ondergrens.
Hato en Garnacho zijn belachelijk slecht en worden hopelijk gewisseld in de rust.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 19:24:
Het is echt droevig, totaal onder de ondergrens.
Hato en Garnacho zijn belachelijk slecht en worden hopelijk gewisseld in de rust.
Die zijn dus nu gewisseld. De voorsprong van West Ham had nog wel groter kunnen zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Chelseamarre123
  • Nu online
gambieter schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 19:39:
[...]

Die zijn dus nu gewisseld. De voorsprong van West Ham had nog wel groter kunnen zijn.
En 2-2, wissels zijn weer on point. Hele andere 2de helft. Echt Garnacho, Badisahliie en Hato hebben niks te zoeken bij Chelsea. Hato heeft een uitleenbeurt nodig maar komt echt zwaar te kort voor de PL

• toolkist
  • Niet online
Traoré inbrengen voor Bowen, Nuno wil helemaal niet winnen....

• Slasher
  • Niet online

Slasher

toolkist schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:17:
Traoré inbrengen voor Bowen, Nuno wil helemaal niet winnen....
Enzo geschiedde.

• Chelseamarre123
  • Nu online
Zo, wat een 2de helft en heerlijke winning goal in het slot. Rosenior weer goed gewisseld en de wedstrijd weer laten kantelen. Die 4-4-2 in 2de helft was ook een pak beter en creëerde veel chaos

• toolkist
  • Niet online
Todibo zal toch wel rood krijgen?

• Chelseamarre123
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:30:
Todibo zal toch wel rood krijgen?
Laat ons hopen, Traore ook van mij

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:30:
[...]

Laat ons hopen, Traore ook van mij
Traore duwde een beetje, dat is niks erger dan die actie van Caceido net waar ie geel voor kreeg. Todibo terecht rood, hoera VAR

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:27:
Zo, wat een 2de helft en heerlijke winning goal in het slot. Rosenior weer goed gewisseld en de wedstrijd weer laten kantelen. Die 4-4-2 in 2de helft was ook een pak beter en creëerde veel chaos
Dat "goed gewisseld" is natuurlijk wel het corrigeren van z'n eigen slechte keuzes.

• Chelseamarre123
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:34:
[...]

Dat "goed gewisseld" is natuurlijk wel het corrigeren van z'n eigen slechte keuzes.
Meer het falen van de trasnfers en spelers rouleren met het extreem drukke programma van de laatste weken en komende weken.

Garnacho mag van mij vandaag meteen naar de b kern, Hato totaal niet klaar om als back up voor Cucu te fungeren. En Badhiashille had al 2 jaar verkocht moeten zijn.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan Joao Pedro ook, wat een laf ventje. Wel zelf iets doen en dan als een meisje wegduiken.

• toolkist
  • Niet online
Garnacho en Hato hadden ze nooit moeten halen, dat wisten jij een ik nog wel dat die niet zouden slagen.

Liverpool zo, en dus de mandatory Westerveld weer 😬

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:48:
Garnacho en Hato hadden ze nooit moeten halen, dat wisten jij een ik nog wel dat die niet zouden slagen.

Liverpool zo, en dus de mandatory Westerveld weer 😬
Valt mee. Ik zie De Boer en Melchiot

• toolkist
  • Niet online
Dat moet ook gewoon rood zijn voor Gordon.

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:53:
[...]

Valt mee. Ik zie De Boer en Melchiot
Westerveld staat op het veld :+

• toolkist
  • Niet online
En anders hier wel.
Dat had minimaal zn tweede geel moeten zijn.

[ Voor 54% gewijzigd door toolkist op 31-01-2026 21:12 ]

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
Alleen te zien op Prime zeker ipv Viaplay?

Twente komt eraan!

• toolkist
  • Niet online
JoteW schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 21:15:
Alleen te zien op Prime zeker ipv Viaplay?
Yep

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:13
Liverpool wordt totaal overlopen door Newcastle, het is wachten op de 1-0. Slot krijgt het maar niet voor elkaar om Liverpool als team te laten functioneren, zo jammer

• toolkist
  • Niet online
Uiteraard Gordon met de 1-0

• toolkist
  • Niet online
Ekitike-Newcastle 2-1 inmiddels, heerlijke wedstrijd voor de neutrale kijker

• Grindtegel
na een achterstand worden ze vaak wakker, nu zit er wel de drive in, kijken of ze het doortrekken de 2e helft

• Holdem_NL
  • Laatst online: 16:49
Wat een wedstrijd gaat nergens meer over. Het is al zovaak gezegd, maar wat een niveau en beleving. Dan schakel je weer even over naar Sparta-Groningen en weet je niet wat je ziet...

• Grindtegel
goed herstel na de 1-0, mooi voor konate dat ie scoort, salah, hmmmm

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17:16
Blijft toch goed die Salah, en dat op zijn 33e. Gakpo ook best aardig, evenals Wirtz. En cruciaal dat ze de aansluiting voor de CL plekken behouden.

[ Voor 5% gewijzigd door Sineplex op 31-01-2026 23:54 ]

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Hoeveel Spurs fans zullen hopen (net zoals vorig jaar toen ze blij waren met het missen van een 100% kans van Son) op een verlies van hun club vanavond tegen City ondanks hun eigen slechte positie?

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:37
Real wordt weer even (overduidelijk) geholpen door een La Liga scheidsrechter met een penalty in de 99e minuut. Dit kan toch niet?

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Slasher schreef op zondag 1 februari 2026 @ 13:35:
Hoeveel Spurs fans zullen hopen (net zoals vorig jaar toen ze blij waren met het missen van een 100% kans van Son) op een verlies van hun club vanavond tegen City ondanks hun eigen slechte positie?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het gaat lekker met de rode kaarten vandaag in de PL. Het is pas rust en al twee keer rood. Eerst Schade van Brentford die overhoop ligt met Cash van Villa, en zich even afzet met de noppen in de kruisstreek, en dan verbaasd is dat hij rood krijgt (de 10 man scoren vlak daarna een fraaie 0-1). Daarna Neco Williams van Forest, die een bal als een volleerde keeper uit de kruising plukt. Die klaagde niet, pingel voor Palace en 1-1. Beetje dom, want verzekerde pingel, en ze moeten ook nog een helft met 10 man verder.

ManU 1-0 voor tegen Fulham, fraai is het niet.

• JeroenNietDoen
ManU inmiddels op 2-0. Sinds het vertrek van Amorim lijken ze daar de draad weer op te pakken.

Persoonlijk vind ik dit jammer. Ik kon na de dominante jaren van Ferguson eigenlijk wel genieten van de misere daarzo.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:35
JeroenNietDoen schreef op zondag 1 februari 2026 @ 16:18:
ManU inmiddels op 2-0. Sinds het vertrek van Amorim lijken ze daar de draad weer op te pakken.

Persoonlijk vind ik dit jammer. Ik kon na de dominante jaren van Ferguson eigenlijk wel genieten van de misere daarzo.
2-2

Edit 3-2

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op zondag 1 februari 2026 @ 16:18:

Wow, 2-1, 2-2 en nu 3-2 door Sesko.

• JoteW
  • Nu online
Hahaha United, prachtig einde

Twente komt eraan!

• Mosin
Lekker man. Schakelde pas op minuut 84 in, maar dit is wel genieten. Fullham is ook wel een leuke club. Die Wilson vind ik wel een fijn spelertje.

Hoe heeft United deze wedstrijd gespeeld?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Boeiend wat ze daar in het rode deel van Manchester doen

Belangrijker is dat villa thuis verliest van Brentford

Vanavond ook nog een Nice - Brest _/-\o_ :9

[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 01-02-2026 17:08 ]

• Mosin
Die Cherki kan wel een lekker potje voetballen. Jemig.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kunnen ze bij spurs nu echt helemaal niets?

• Mosin
Gunner schreef op zondag 1 februari 2026 @ 18:07:
Kunnen ze bij spurs nu echt helemaal niets?
Ik wou net ook zoiets bij mijn post editen _O-
Die pissen nog langs een open container als ze erin staan.

Edit: Lekkere voorassist van Dhr van de Ven :/

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 01-02-2026 18:15 ]

• Exactor it
Was gewoon een overtreding op Guehi volgens mij.

Verder zag ik deze niet aankomen: https://english.ajax.nl/a...igns-oleksandr-zinchenko/

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Woop woop, wat een goal van Solanke! _/-\o_

De invloed van Heitinga? :+

[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 01-02-2026 19:02 ]

• Mosin
gambieter schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:00:
Woop woop, wat een goal van Solanke!
Lekkere goal inderdaad. Nu nog effe die derde erin prikken :*)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ah ze kunnen blijkbaar wel iets.

Ik betrapte me erop voor Spurs te juichen. Interesting.

• JeroenNietDoen
COME ON YOU SPURS!

* JeroenNietDoen moet nu even naar de wc

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:02:
Morgen gelijk naar de reparatieshop, je hebt kortsluiting :+
JeroenNietDoen schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:02:
COME ON YOU SPURS!

Jeroen mag mee _o-

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 01-02-2026 19:04 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Oh when the spurs…

Ik laat me zelf wel uit.

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:03:
[...]

Morgen gelijk naar de reparatieshop, je hebt kortsluiting :+

[...]

Jeroen mag mee _o-
No worries... Als we meet up doen voor de kampioenswedstrijd doe ik wel een /slap :+

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:02:
COME ON YOU SPURS!

Deze ga je hier vaker zien

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:02:
Ah ze kunnen blijkbaar wel iets.

En ook deze maar even bewaren

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:17:
[...]

Deze ga je hier vaker zien
_O- je hebt het selfie filmpje van me in onze app group niet gezien :+

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-02-2026 19:19 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@toolkist helemaal prima. Als dat aan het einde seizoen het verschil maakt…..

• toolkist
  • Niet online
Dat omarmen van Haaland met 2 armen is blijkbaar te licht voor een penalty...... Bizar

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:18:
[...]

_O- je hebt het selfie filmpje van me in onze app group niet gezien :+
Heb je daar een Spurs shirt aan?

• Slasher
  • Niet online

Slasher

toolkist schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:19:
Dat omarmen van Haaland met 2 armen is blijkbaar te licht voor een penalty...... Bizar
Ik had ook wel een VAR interventie verwacht was wel heel onhandig van Dragovic(?)

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:19:
Nou, denk je van Rodri, die had daar 2de geel moeten krijgen.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:05
Wat een goal van Spurs, wow. Scorpionkick.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:22:
[...]

Nou, denk je van Rodri, die had daar 2de geel moeten krijgen.
Yep, maar dat komt volgens mij doordat ie voordeel geeft, dan geven ze daarna geen geel meer in Engeland (maar kan ik verkeerd hebben)

• JoteW
  • Nu online
Jezus christus te paard, daar komt god Borussia Dortmund een paar keer te hulp.. Heidenheim had de gelijkmaker nog wel kunnen (lees: moeten) maken

Twente komt eraan!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:28:
[...]

Yep, maar dat komt volgens mij doordat ie voordeel geeft, dan geven ze daarna geen geel meer in Engeland (maar kan ik verkeerd hebben)
Nu je het zegt, ja, dat heb ik niet meer zien gebeuren dit seizoen...

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Wow, dit had ik niet verwacht zeg, puntverlies van City en Villa ook verloren.
Arsenal de grote winnaar dit weekend :)

• toolkist
  • Niet online
Slasher schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:30:
Wow, dit had ik niet verwacht zeg, puntverlies van City en Villa ook verloren.
Arsenal de grote winnaar dit weekend :)
Bij City tegen Spurs toch wel? Zowat de enige wedstrijd die ze wel als de brandweer gaan.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Belangrijker is dat city volgend weekend uit tegen Liverpool moet …..

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zit nog even te kijken naar Viaplay wachtende dat ze The Angel (North London Forever) inzetten….

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 01-02-2026 19:36 ]

• toolkist
  • Niet online
De VAR was weer lekker bezig, het been van Guehi wordt geraakt voordat Spurs die 1-2 scoort. En de var kijkt er niet eens naar, die zijn alleen druk met buiten spel

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Mosin schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:29:
Hoezo eindelijk :?
Hij had al 3x gescoord in Januari > 2x in de CL.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Rodri was er niet helemaal blij mee.

Rodri's post match interview after the match against Spurs- "It's a clear foul, they don't want us to win"

Ik denk dat meneer eerst wat aan zelfreflectie moet doen over zijn eigen gedrag op het veld. Daarnaast is City genoeg geholpen door het scheidsrechterskorps de afgelopen jaren.

Pagina: 1 ... 26 ... 37 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken