Ze mogen hem hebben.
We komen heel moeilijk door de muur heen zeg.
Ze mogen hem hebben.
Pas maar op je woorden, hij staat op nr 2 van meest gehate ex voetballers bij Arsenal
Geen Martinez OG?
Elect a clown, expect a circus.
Sjah...ik heb redelijk schijt daar aan. Cole, Fabregas, van Persie.JAN-B schreef op zondag 25 januari 2026 @ 17:57:
[...]
Pas maar op je woorden, hij staat op nr 2 van meest gehate ex voetballers bij Arsenal
Nee, leek me toch echt Timber.Slasher schreef op zondag 25 januari 2026 @ 18:01:
Geen Martinez OG?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Blijkt idd. Maar maakt me niet uit. Goal is goal.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zojuist goede replay. Het was de hak van Martinez. Timber zat er helemaal niet aan.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Omdat je al een half seizoen bovenaan staat en een x aantal punten los? Nu al opgeven is wel heel jammer.HollowGamer schreef op zondag 25 januari 2026 @ 18:57:
Gaat tussen City en Aston Villa dit jaar.
Waarom iedereen ons al naar de titel had gepraat, snap ik niet. Iedereen wist dat we altijd van deze periodes hebben.
Nah was zijn steunhand.toolkist schreef op zondag 25 januari 2026 @ 18:59:
Dat zal toch wel een penalty zijn?
Het is niet perse opgeven, maar beide hebben minder verval dan ons. Denk ook vaak effectiever.toolkist schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:00:
[...]
Omdat je al een half seizoen bovenaan staat en een x aantal punten los? Nu al opgeven is wel heel jammer.
Gaat gewoon tussen Arsenal en zichzelf gaan. City is te wisselvallig, Arsenal steekt er al het hele seizoen bovenuit. Selectie is ook gewoon op elke positie top, gouden kans om de titel te pakken.HollowGamer schreef op zondag 25 januari 2026 @ 18:57:
Gaat tussen City en Aston Villa dit jaar.
Waarom iedereen ons al naar de titel had gepraat, snap ik niet. Iedereen wist dat we altijd van deze periodes hebben.
Ons zelf inderdaad. Stomme keuzes en niet scherp zijn. Maar City of zelfs Chelsea gaan er echt nog we overheen.Chelseamarre123 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:03:
[...]
Gaat gewoon tussen Arsenal en zichzelf gaan. City is te wisselvallig, Arsenal steekt er al het hele seizoen bovenuit. Selectie is ook gewoon op elke positie top, gouden kans om de titel te pakken.
Aston Villa gaat nog wel wegzakken, die hun kern is niet zo breed en staan boven hun niveau op dit moment.
Chelsea? Heb je die wel eens zien spelen de laatste 2 maand? Die staan 13 punten achter, word al een klus om überhaupt in de top 4 te eindigenHollowGamer schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:06:
[...]
Ons zelf inderdaad. Stomme keuzes en niet scherp zijn. Maar City of zelfs Chelsea gaan er echt nog we overheen.
Ik ben het daarmee oneens. Arsenal maakt dit seizoen mijn inziens geen overtuigende overwinningen. Het is heel vaak scraping the barrell, paper over cracks. En dat kun je niet volhouden, een keer raakt je geluk op.Chelseamarre123 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:03:
[...]
Gaat gewoon tussen Arsenal en zichzelf gaan. Arsenal steekt er al het hele seizoen bovenuit.
Dat zeker. Alles is goed, behalve het veldspel en de kansen omzetten naar goals. We hebben momenteel niet het mooie vloeiende en overtuigende spel van seizoen 23/24, wat mij betreft het beste was, of op zijn minst vorig seizoen.Chelseamarre123 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:03:
[...]
Selectie is ook gewoon op elke positie top, gouden kans om de titel te pakken.
Dat denk ik ook. Villa momenteel dark horse, maar einde van de rit zie ik ze wel buiten de top 4 eindigen.Chelseamarre123 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:03:
[...]
Aston Villa gaat nog wel wegzakken, die hun kern is niet zo breed en staan boven hun niveau op dit moment.
Dit was de 15de uit standaardsituaties om precies te zijn.Chelseamarre123 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:13:
Hoeveel corner doelpunten kan je maken joh
Het is vrij treurig ja. Zou graag een keer een field goal zien maar het mag niet zo zijn. Creëren sowieso geen reet..Chelseamarre123 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:13:
Hoeveel corner doelpunten kan je maken joh
Blijkbaar loopt mijn viaplay stream 2 minuten achtergambieter schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:14:
Wow, die van Cunha is nog mooier dan die van Dorgu...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Oneens, binnenkantje voet vs buitenkant en die van Dorgu ging zowat de kruising in terwijl deze niet eens super zuiver in de hoek ging.gambieter schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:14:
Wow, die van Cunha is nog mooier dan die van Dorgu...
Na de 1-1 nam United over naar mijn gevoel. Vind de 2-3 niet echt onverdiend.Vos schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:18:
Drie schoten op goal en drie goals. En twee wereldgoals? Kijkt niet maar volgens mij zit het Utd wel mee?
Niet dat Arsenal zoveel creëert.
Niet zozeer meezitten, ze zijn gewoon veel scherper in de afronding. Creeren niet veel maar schieten met scherp waar het bij Arsenal vaak lang wachten is tot er uberhaupt geschoten wordt.Vos schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:18:
Drie schoten op goal en drie goals. En twee wereldgoals? Kijkt niet maar volgens mij zit het Utd wel mee?
Niet dat Arsenal zoveel creëert.
Ik kijk de goals wel even terug, ben benieuwd. Wel heel slecht puntverlies dit. Nog maar vier punten.toolkist schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:23:
[...]
Niet zozeer meezitten, ze zijn gewoon veel scherper in de afronding. Creeren niet veel maar schieten met scherp waar het bij Arsenal vaak lang wachten is tot er uberhaupt geschoten wordt.
Daarbij staat het bij Utd achterin veel voller dus minder ruimtes, bij Arsenal lijkt het soms alsof Rice alles alleen moet doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 25-01-2026 19:25 ]
Hier hadden de laatste elftallen van Wenger ook last van. Tot in den treure passen, tikkie breed, hopen dat je hem over de lijn kan lopen. Vreselijk frustrerend.toolkist schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:23:
[...]
waar het bij Arsenal vaak lang wachten is tot er uberhaupt geschoten wordt.
Did you see that ludicrous display last night?toolkist schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:23:
[...]
Niet zozeer meezitten, ze zijn gewoon veel scherper in de afronding. Creeren niet veel maar schieten met scherp waar het bij Arsenal vaak lang wachten is tot er uberhaupt geschoten wordt.
Daarbij staat het bij Utd achterin veel voller dus minder ruimtes, bij Arsenal lijkt het soms alsof Rice alles alleen moet doen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vorige interim periode ook goed gedaan.gambieter schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:26:
Carrick 2 wedstrijden, wint van de no 1 en 2 in de stand
Wereldcoach
Hij lijkt me gewoon meer realistisch. Niet zo'n systeemzeur als Amorim, niet zo'n onbuigzame als Ten Hag. Kijk naar Mainoo, kreeg geen minuten onder Amorim, maar speelt beide wedstrijden onder Carrick, en is belangrijk (beetje Gravenberch werker).Chelseamarre123 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:28:
Vorige interim periode ook goed gedaan.
Gewonnen van Villareal en Arsenal. Gelijk tegen Chelsea.
Hier staat echt een heel ander United dan onder Amorin. Benieuwd hoe het daar evolueert als ze tegen mindere ploegen moeten spelen en het spel gaan moeten maken.
Ik zie één dikke blunder, een wereldgoal en de derde nog niet gezien. Dat gebeurt je niet iedere wedstrijd.HollowGamer schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:27:
Tja, hoe houdt je de moed erin?
Ook een lekkere opsteker voor Amorim als hij de uitslagen langs ziet komen.gambieter schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:31:
[...]
Hij lijkt me gewoon meer realistisch. Niet zo'n systeemzeur als Amorim, niet zo'n onbuigzame als Ten Hag. Kijk naar Mainoo, kreeg geen minuten onder Amorim, maar speelt beide wedstrijden onder Carrick, en is belangrijk (beetje Gravenberch werker).
[ Voor 70% gewijzigd door Exactor it op 25-01-2026 19:36 ]
Moeten ze nog tegen Villa?Exactor it schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:34:
Wel netjes van United om zich niet te bemoeien met de titelrace.
Miniatuur viooltjeBossie schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:32:
Ook een lekkere opsteker voor Amorim als hij de uitslagen langs ziet komen.
Pas in maart weer. Dan staat Villa denk ik zesde.
Exactor it schreef op zondag 25 januari 2026 @ 20:01:
Pas in maart weer. Dan staat Villa denk ik zesde.
Het is hierboven gezegd. Villa heeft geen brede selectie. Gaat hem (helaas) niet worden. Ze spelen wel het leukste voetbal van de PL momenteel vind ik (al is United onder Carrick ook plezierig als je van snelle counters houdt maar goed twee zwaluws en zomer enzo). Eén blessure en Villa doet niet meer mee, en een blessure krijgt iedereen (behalve Leicester toen).
Aston Villa overperformed echt enorm dit seizoen. Is echt het enige team dat er qua XG enorm tussenuit steekt. Volgens data/XG zouden ze ergens in de middenmoot moeten staan. Lijkt me straf dat ze dat het hele seizoen gaan volhouden met ook nog een Europese campagne
Forest hield het ook vol.Chelseamarre123 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 20:13:
[...]
Aston Villa overperformed echt enorm dit seizoen. Is echt het enige team dat er qua XG enorm tussenuit steekt. Volgens data/XG zouden ze ergens in de middenmoot moeten staan. Lijkt me straf dat ze dat het hele seizoen gaan volhouden met ook nog een Europese campagne
https://www.fotmob.com/le.../premier-league?filter=xg
Forrest zakte helemaal in de laatste 10 wedstrijden vorig seizoen.HollowGamer schreef op zondag 25 januari 2026 @ 20:20:
[...]
Forest hield het ook vol.
Ik denk dat wij juist diegene zijn die op zijn. Allemaal komen net terug van blessures, en Eze heeft ook echt meer tijd nodig.
Ik moest wel grinniken om deze analyse. De vergelijking met de vroeger zeldzame implosies van Guardiola teams (tegenwoordig vaker):This Arsenal at times feel like a drama in the tradition of Blade Runner or Westworld. They are cyborg killers, ruthless and implacable, but they have spent so long in the company of people that they have begun to develop human characteristics, most notably anxiety, or at least a hyper‑awareness of the consequences of what they are doing.
Als de cornermachine gaat haperen, dan heeft Arsenal wel een probleem.This used to be a trait of Pep Guardiola sides, the reason they would sometimes concede goals in bursts of two or three. When the central intelligence failed, when the mechanism went awry, there was no individual to wrest the game back. Eyes whirred, lights flashed, warnings systems beeped, sockets smoked. Malfunction! Malfunction!
Dat gebeurde in de beginperiode van Amorim toch ook tegen de grote teams?Exactor it schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:34:
Wel netjes van United om zich niet te bemoeien met de titelrace.
Ik weet niet wat ik zie de laatste twee potten. Spelers op hun normale positie die overspelen naar mensen in dezelfde shirt en rondrennen. En daarnaast de bal in de goal schieten. Ben nu wel benieuwd tegen de mindere goden. Als ze zo blijven rennen/inzetten kan het zomaar wat worden dit seizoen.
Niet echt hoor. Je moet terug naar Ten Hag voor het verhaal dat ze beter presteerden tegen top teams (wat ook niet echt waar was, ik kan me nog wat flinke uitslagen tegen City en Liverpool herinneren).toolkist schreef op maandag 26 januari 2026 @ 11:36:
[...]
Dat gebeurde in de beginperiode van Amorim toch ook tegen de grote teams?
Komend weekend tegen Fulham is de echte test.
[ Voor 12% gewijzigd door Exactor it op 26-01-2026 11:57 ]
Ik twijfelde al tussen Ten Hag of AmorimExactor it schreef op maandag 26 januari 2026 @ 11:56:
[...]
Niet echt hoor. Je moet terug naar Ten Hag voor het verhaal dat ze beter presteerden tegen top teams (wat ook niet echt waar was, ik kan me nog wat flinke uitslagen tegen City en Liverpool herinneren).
Opgeven, dat niet persé maar het voetbal in de PL is echt pijnlijk om aan te zien momenteel. Dus ik snap het sentiment van @HollowGamer wel. Ook omdat we het allemaal al een paar seizoenen vaker hebben gezien die ineenstorting.toolkist schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:00:
[...]
Omdat je al een half seizoen bovenaan staat en een x aantal punten los? Nu al opgeven is wel heel jammer.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Met enig verschil dat je dit seizoen wel topfavoriet bent samen met City.Gunner schreef op maandag 26 januari 2026 @ 13:06:
[...]
Opgeven, dat niet persé maar het voetbal in de PL is echt pijnlijk om aan te zien momenteel. Dus ik snap het sentiment van @HollowGamer wel. Ook omdat we het allemaal al een paar seizoenen vaker hebben gezien die ineenstorting.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq