[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 24 ... 37 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:49

CyBeRSPiN

sinds 2001

The Realone schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:02:
Heb toch wel met Diaz te doen, dat je op zo'n moment een dergelijke beslissing maakt is natuurlijk bizar maar wat zal die zich nog lang slecht voelen.
Tja. Een panenka is eigenlijk nooit een goede keuze om een penalty te nemen? Snoeihard in de kruising. Als je dat niet kan dan geef je de bal aan een teamgenoot die het wel aandurft.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:08
Diaz is gewoon een grote lul dat ie op zo'n belangrijk moment een narcistische panenka gaat doen zodat hij (als ie zit) nog meer de eer krijg. Hoogmoed komt voor de val net goed, sukkel

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Slasher schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:01:
John Mikel Obi is toch Nigeriaans?
Je hebt gelijk! My bad.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:44
Grindtegel schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:05:
Diaz is gewoon een grote lul dat ie op zo'n belangrijk moment een narcistische panenka gaat doen zodat hij (als ie zit) nog meer de eer krijg. Hoogmoed komt voor de val net goed, sukkel
Mja hij heeft een goed toernooi gespeeld, belangrijk geweest in een aantal wedstrijden dus ja, het geloof dat dit ook wel lukt is dan ook ergens wel te begrijpen. Dat het dan zo desastreus uitpakt voelt dan ook wel weer ongemakkelijk vind ik persoonlijk.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
The Realone schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:02:
Heb toch wel met Diaz te doen, dat je op zo'n moment een dergelijke beslissing maakt is natuurlijk bizar maar wat zal die zich nog lang slecht voelen.
Als je een beslissing als deze neemt dan verdien je het ook om je nog wel even slecht te voelen.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-04 17:44
Tuurlijk, allemaal waar. Het kan oerdom en sneu tegelijk zijn natuurlijk. Een penalty door het midden nemen is opzich een goede beslissing, maar als je dan een Panenka doet moet je het natuurlijk wel goed uitvoeren en niet per post versturen.

• toolkist
  • Niet online
Voor mij is een panenka net zo achterlijk als die gekke stotter aanloopjes, die gun ik dus standaard een gemiste penalty.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:33:
Voor mij is een panenka net zo achterlijk als die gekke stotter aanloopjes, die gun ik dus standaard een gemiste penalty.
Wij zijn misschien 'oud', maar wat is er mis met gewoon een aanloop en schieten in een van de hoeken?

Een lange aanloop werkt ook nooit. Meestal 3 meter max.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

The Realone schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:24:
Tuurlijk, allemaal waar. Het kan oerdom en sneu tegelijk zijn natuurlijk.
Een Panenka missen is nooit sneu. Het is altijd een egoïstische actie die je van tevoren hebt bedacht. Enkel klootzakken nemen ze. De helft van de keren hebben ze geluk, de andere helft ziet iedereen wat een lul je bent. Maar sneu, is het nooit.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PWM schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:39:
Een Panenka missen is nooit sneu. Het is altijd een egoïstische actie die je van tevoren hebt bedacht. Enkel klootzakken nemen ze. De helft van de keren hebben ze geluk, de andere helft ziet iedereen wat een lul je bent. Maar sneu, is het nooit.
Behalve de eerste en enige echte Panenka ;)

https://youtu.be/ROG4-QPIDgo?si=_p54lHZ10Ey9fwzV&t=89
(will helaas niet embedden)

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 19-01-2026 00:48 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-04 17:44
PWM schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:39:
[...]

Het is een domme keuze, die maakt iedereen wel eens. De druk kon op dat moment echt niet hoger, ik zou me daar niks bij voor kunnen stellen. Een goed genomen Panenka is trouwens ook erg lastig te stoppen, net als em keihard in het zijnet jagen. Ook dat mislukt regelmatig. Het zien er alleen extra klungelig uit als het fout gaat.

Maargoed, het is gebeurd.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:13
Ok Arsene Knows Brigade :+

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Mooi dat Marokko hem heeft verloren, wat een vervelend gedrag hebben sommige daar. Nu ook weer de filmpjes die opduiken van Saibari en ballenjongens die ervoor proberen te zorgen dat Mendy zijn handdoek niet kan pakken.

Zo'n vervelend gedrag, man man man

Voorbeeld van Saibari: https://www.instagram.com...igsh=MW8xcjNobmFrZ2E4eA==

Hakimi: https://www.instagram.com...igsh=MWhxeGQ5Y2J0ZHB1aw==

Voorbeeld ballenjongens: https://www.instagram.com...igsh=MW1lMXZwdmZ4ajZzYw==

Edit: ook treurig trouwens dat Senegal van het veld afstapt omdat ze ergens niet mee eens zijn. Wat dat betreft kun je zien dat de Nationale teams in Afrika nog wel wat stappen te maken hebben...

[ Voor 52% gewijzigd door Gynnad op 19-01-2026 07:35 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:41

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik heb Nigeria-Egypte een gedeelte gezien en stoorde mij toen aan de Egyptenaren die ook al zo'n anti voetbal speelden. NigeriaSenegal speelt lekker vrij eerlijk voetbal, mooi dat zij gewonnen hebben.

edit: nog niet wakker ...

[ Voor 14% gewijzigd door TTLCrazy op 19-01-2026 07:41 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9NLwWVAD5t_VHYXfPEOaprWiOJw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LprjkmIMmqbabWAagz6DCAJ4.png?f=fotoalbum_large

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 19 januari 2026 @ 06:50:
Edit: ook treurig trouwens dat Senegal van het veld afstapt omdat ze ergens niet mee eens zijn. Wat dat betreft kun je zien dat de Nationale teams in Afrika nog wel wat stappen te maken hebben...
Dit is wel de enige manier waarop ze nog een kans hadden op gerechtigheid, achteraf zou er sowieso niks meer gebeuren.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:44
Gynnad schreef op maandag 19 januari 2026 @ 06:50:
Mooi dat Marokko hem heeft verloren, wat een vervelend gedrag hebben sommige daar. Nu ook weer de filmpjes die opduiken van Saibari en ballenjongens die ervoor proberen te zorgen dat Mendy zijn handdoek niet kan pakken.

Zo'n vervelend gedrag, man man man

Voorbeeld van Saibari: https://www.instagram.com...igsh=MW8xcjNobmFrZ2E4eA==

Hakimi: https://www.instagram.com...igsh=MWhxeGQ5Y2J0ZHB1aw==

Voorbeeld ballenjongens: https://www.instagram.com...igsh=MW1lMXZwdmZ4ajZzYw==

KARMA heet dat met een mooi woord. In de halve finale was er ook al irritant gedrag. In plaats van daartegen optreden helpen de stewards in het stadion gewoon mee. Je zou nog hopen dat het WK ze nog wordt afgepakt en dat het enkel in Spanje en Portugal is.

Dat Senegal het op zo'n manier probeert is wel te begrijpen. Aan alles heb je het gevoel dat je tegen wordt gewerkt. De goal die ze scoorden was ook gewoon legitiem. Mooie winnaar en een nog mooiere verliezer.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:41
Pfff, ik zie net ook beelden van Helene Henriks in een Marokkaanse jurk. Wat is dat toch? Wil Ziggo zo graag de Marokkaanse doelgroep tevreden stellen en aan zich binden?
Op voorhand kan je de plekken al aanwijzen, het is daar altijd zo gezellig :+

/edit
Poe, Marokko en de Africa Cup laten zich wel van hun beste kan zien hoor. Marokkaanse ballenjongens en zelfs spelers probeerden de handdoek van de keeper van Senegal te jatten. PSV-er Saibari speelt daar een negatieve hoofdrol. Wat treurig dit.

[ Voor 22% gewijzigd door ephymerous op 19-01-2026 11:00 ]

XXXVI

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het is niet voor niets dat de hele top zoveel punten laat liggen. Het schema is echt brutal momenteel. United heeft lekker een weekje rust voordat ze naar N5 komen, maar wij kunnen gewoon dinsdag weer aan de bak uit in Italie.

Ook zijn er echt geen gemakkelijke wedstrijden meer in de PL, of je nu eerste staat en speelt tegen nummer 17
Je ziet het in de Manchester derby, je zag het Villa tegen Everton waarvan ik 100% verwacht had dat Villa dat zou winnen...

Krijgen we die penalty wel of mist Martinelli die enorme kans niet schrijft de media stukken als "winnen als een kampioen" . Nu zitten we onderling lekker vliegen af te vangen omdat het muntje net niet goed genoeg viel..

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 19-01-2026 11:44 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 19 januari 2026 @ 10:57:
Pfff, ik zie net ook beelden van Helene Henriks in een Marokkaanse jurk. Wat is dat toch? Wil Ziggo zo graag de Marokkaanse doelgroep tevreden stellen en aan zich binden?
Ik zie het probleem niet?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nou ja ik kan me voorstellen dat je als presentratrice een beetje objectief zou moeten zijn. Het kan de schijn van partijdigheid wekken.

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op maandag 19 januari 2026 @ 12:23:
[...]

Nou ja ik kan me voorstellen dat je als presentratrice een beetje objectief zou moeten zijn. Het kan de schijn van partijdigheid wekken.
Objectief, want dat zijn ze ook als NL speelt? _O-
Er wonen enorm veel Marrokanen in NL en (bij wijze van) anderhalve Senegalees. Tuurlijk richt je je dan op Marroko.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op maandag 19 januari 2026 @ 12:34:
[...]

Objectief, want dat zijn ze ook als NL speelt? _O-
Dat vind ik dan nog wat anders. Maar voor zover ik kon zien hadden ze ook Senegalezen in de studio.

Maar ik heb me er niet aan gestoord verder. Bij Helene vallen me andere dingen op O-)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Poe, Marokko en de Africa Cup laten zich wel van hun beste kan zien hoor. Marokkaanse ballenjongens en zelfs spelers probeerden de handdoek van de keeper van Senegal te jatten. PSV-er Saibari speelt daar een negatieve hoofdrol. Wat treurig dit.
Heel sportief inderdaad dan laat je jezelf wel kennen als sportief verliezer. Ze kunnen beter naar zichzelf kijken en even een lessons learned sessie inplannen met Brahim Diaz.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• ephymerous
Ik verwacht toch objectiviteit als twee landen tegen elkaar spelen. Ook als Nederland speelt verwacht ik dat de verslaggeving de situaties op z’n minst objectief probeert te benaderen.

Daarbij, Ziggo had het voor mij al afgedaan door twee commentatoren de ruimte te geven. Partijdig, het Nederlands niet machtig en allerlei Arabische(?) woorden tussendoor.
Gunner schreef op maandag 19 januari 2026 @ 12:43:

Maar ik heb me er niet aan gestoord verder. Bij Helene vallen me andere dingen op O-)
<3

[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 19-01-2026 13:14 ]

XXXVI

• Slasher
  • Niet online

Slasher

ephymerous schreef op maandag 19 januari 2026 @ 13:13:
Daarbij, Ziggo had het voor mij al afgedaan door twee commentatoren de ruimte te geven. Partijdig, het Nederlands niet machtig en allerlei Arabische(?) woorden tussendoor.
Ik heb dat niet gezien (geen Ziggo) maar dat is wel erg treurig. Wie waren dat dan?

• ephymerous
Slasher schreef op maandag 19 januari 2026 @ 13:14:
[...]

Ik heb dat niet gezien (geen Ziggo) maar dat is wel erg treurig. Wie waren dat dan?
Boukhari en een of andere rapper die ik niet ken. Dat laatste zegt waarschijnlijk meer over mij dan over hem hoor :+

/edit
Ik Google even Boukhari om te achterhalen wanneer hij ook alweer bij Ajax speelde. Ik lees dat hij de stiefvader van Noa Lang is. Dat kan zijn “accent” verklaren.

[ Voor 32% gewijzigd door ephymerous op 19-01-2026 13:18 ]

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
Ik heb gisteren toch gewoon naar de finale gekeken zonder Boukhari of een andere Marrokaan als commentator? Blijkbaar 2 verschillende uitzendingen ofzo

• toolkist
  • Niet online
Enorme gladjakker die Infantino. Klagen over Senegal maar geen woord over bv dat kinderachtig geklier met die handdoek.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-04 12:25
toolkist schreef op maandag 19 januari 2026 @ 08:55:
[...]

Dit is wel de enige manier waarop ze nog een kans hadden op gerechtigheid, achteraf zou er sowieso niks meer gebeuren.
Ik vond het een prima statement van Senegal idd.

@hierboven. Ziggo had idd twee uitzendingen een met Wietse (die zeker ook niet neutraal was) en een met de twee Marokkanen.

Volgens mij was alleen de uitzending met de twee Marokkanen gratis beschikbaar.

[ Voor 26% gewijzigd door Bossie op 19-01-2026 16:25 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:26

Wat mij betreft verdient de Marokkaanse bond dan een grotere duw van de Afrikaanse bond dan Senegal. Als organisator ben je verantwoordelijk voor je ballenjongens. En die spelers krijgen wat mij betreft een schorsing tot na het WK. Dit overstijgt de meest walgelijke schwalbes die je maar kunt verzinnen.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-04 18:50
Poeh, Kostoulas maakte net een lekkere omhaal voor Brighton tegen Bournemouth :*)

• Grindtegel
Was een leuke pot het laatste half uur. Wat een energie bij BHA

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Spurs in de David Squires cartoon van de week:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OUq51u9zhKnwJgOWtzh2avLwzB8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mjiv3OM1WO47m0ATSMGyMba2.jpg?f=user_large

Mooie vergelijking en dan die Ange _o-

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-04 19:13

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op maandag 19 januari 2026 @ 11:42:
United heeft lekker een weekje rust voordat ze naar N5 komen, maar wij kunnen gewoon dinsdag weer aan de bak uit in Italie.
Ja, uit naar San Siro > 20151 Milano :9

• Grindtegel
Bodeglint- ManC 2-0 say what??

• JeroenNietDoen
Als je daar poen op gezet had, zou je best een leuke winst kunnen trekken vanavond :Y

• HollowGamer
  • Niet online
Nou Pep, daar ga je.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

3-0 inmiddels

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Roodri

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JAN-B schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 17:32:
[...]

Ja, uit naar San Siro > 20151 Milano :9
Voor wie ben je eigenlijk vanavond? :)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is een fraaie gelijkmaker van Inter.

En grappige cornertruc van Arsenal en Inter let niet op bij de tweede paal. Gabriel Jesus is scherp vanavond, 1-2.

[ Voor 59% gewijzigd door gambieter op 20-01-2026 21:35 ]

• JeroenNietDoen
Gyokeres met de 1-3

De samenvatting van Real - Mallorca kun je vanavond op je favoriete adult site terugkijken. Onder de gangbang categorie :+

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

JeroenNietDoen schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 22:46:
Gyokeres met de 1-3

De samenvatting van Real - Mallorca kun je vanavond op je favoriete adult site terugkijken. Onder de gangbang categorie :+
Jeroen bedoelt Real - Monaco :z

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 21:12:

Voor wie ben je eigenlijk vanavond? :)
Voor allebei :)

Toch wel enkele verrassingen vanavond: City > al genoemd; de Arena club wint zomaar in Spanje en Spurs wint van Dortmund > had ik niet verwacht.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat kan heul niet. :P

Maar winst wat ik niet verwacht had. Goed om te zien dat onze spitsen nog kunnen scoren.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat gefluit weten ze ook lang vol te houden in Istanbul.
Naast het commentaar van Sierd (“het is vijf graden in Istanbul”, “Sara is een Braziliaan “ , “hij is vaak bij tattoo Bob geweest”) vraag ik me af waarom ik dit vrijwillig zit te kijken.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Spurs na een 2-0 winst op Dortmund in de CL, nu weer terug op aarde. Met nog 10 min te spelen, 2-1 achter tegen bijna zekere degradant Burnley.

Hoe lang mag Thomas Frank nog spartelen?

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:03
edit: verkeerd topic

[ Voor 76% gewijzigd door carpebios op 24-01-2026 17:47 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:38
gambieter schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 17:45:
Spurs na een 2-0 winst op Dortmund in de CL, nu weer terug op aarde. Met nog 10 min te spelen, 2-1 achter tegen bijna zekere degradant Burnley.

Hoe lang mag Thomas Frank mog spartelen?
Maar ligt het wel aan Frank. Hoeveel trainers zijn daar al gepasseerd de laatste jaren.

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Die @Gunner heeft nog gelijk ook;
Ik wou schrijven: het Emirates stadium heeft postcode N7 > Hornsey Road N7 7AJ, maar
blijkbaar hebben ze toestemming gekregen van Royal Mail om de postcode te wijzigen in N5, de code van het oude Highbury stadion.
Maar dit wist je zeker al lang :?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 17:48:
Maar ligt het wel aan Frank. Hoeveel trainers zijn daar al gepasseerd de laatste jaren.
Nee, het ligt niet aan Frank, heb ik al eerder gezegd. Maar we weten hoe het werkt, je kunt niet alle spelers ontslaan, dus gaat de coach weg ;)

Maar 2-2 door Romero.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JAN-B schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 17:52:

Natuurlijk. Highbury forever.

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 17:48:
[...]

Het zou ook aan de voorzitter liggen..

Ik snap wel niet waarom Frank zo'n saai voetbal speelt. Hij kan toch wel iets aanvaller?

• HollowGamer
  • Niet online
Ah Sander Westerveld bij ViaPlay, de groter Liverpool show.

Waarom niet iemand meer neutraal er neer zetten?

• HollowGamer
  • Niet online
JAN-B schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 17:52:
[...]
Die @Gunner heeft nog gelijk ook;
Ik wou schrijven: het Emirates stadium heeft postcode N7 > Hornsey Road N7 7AJ, maar
blijkbaar hebben ze toestemming gekregen van Royal Mail om de postcode te wijzigen in N5, de code van het oude Highbury stadion.
Enkel de Belastingdienst schrijft mij brieven tegenwoordig. Al snap ik wel dat Arsenal wel pakketjes krijgt.

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 18:03:
[...]

Het zou ook aan de voorzitter liggen..

Ik snap wel niet waarom Frank zo'n saai voetbal speelt. Hij kan toch wel iets aanvaller?
Die voorzitter is al weg.

• HollowGamer
  • Niet online
Daarom mijn drie ...

Het zou destijds aan de voorzitter hebben gelegen. Nu is het weer middelmaat. En Koert Westerman is veel te optimistisch, een Simons is leuk, maar echt geen top speler op internationaal niveau.

• JeroenNietDoen
Bournemouth voorlopig met 2-0 voor op L'pool :Y

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Jimenez, volgens Sofascore een CV die nu rechtsvoor staat?
Slot nu wel serieus in de problemen denk ik.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Mosin
Liverpool in een notendop.
Wie wilt er scoren?
Wie wilt de bal?
Wie wilt er verdedigen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TDdOMRVIUOUZKJYrsierlJipQ_A=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/z1wnMkYWZv6SCTKXCftuAc92.webp?f=user_large

• HollowGamer
  • Niet online
Kreeg die journalist (broer van Valentijn?) toch gelijk. Wanneer komt de opvolger?

• Mosin
Nou, heeft Virgil in ieder geval zijn fout goed gemaakt.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Prima goal van VvD. Wordt een spannend 2e helft.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Szoboszlai kaat zien wat een goede corner is. Salah prutst echt vandaag, zijn corners en vrije trappen zijn gewoon slecht.

Tijd om hem de bal af te pakken.

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 19:20:
Szoboslai kaat zien wat een goede corner is. Salah prutst echt vandaag, zijn corners en vrije trappen zijn gewoon slecht.

Tijd om hem de bal af te pakken.
Waarom mag hij weer beginnen? Ze hadden hem ook echt moeten laten gaan, wij hebben onze les geleerd met Auba en Ozil.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

HollowGamer schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 19:27:
Waarom mag hij weer beginnen? Ze hadden hem ook echt moeten laten gaan, wij hebben onze les geleerd met Auba en Ozil.
Ziekenboeg.

De enige herkenbare aanvallers die vandaag op de bank zitten zijn Ekitike en Ngumoha, en die laatste is nog een onervaren jonkie.

• JeroenNietDoen
Salah kwam toch terug van de AFCON :?

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 19:37:
[...]

Ziekenboeg.

De enige herkenbare aanvallers die vandaag op de bank zitten zijn Ekitike en Ngumoha, en die laatste is nog een onervaren jonkie.
Is Ekitike dan ook nog niet helemaal fit? Hij komt er nu in zie ik.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja, maar in de tussentijd is Isak uitgevallen. En Chiesa is er ook niet bij.
HollowGamer schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 19:47:
Is Ekitike dan ook nog niet helemaal fit? Hij komt er nu in zie ik.
De uitleg is bescherming tegen overbelasting

[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 24-01-2026 19:49 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Salah doet wat nuttigs :p

Mooie goal van Szoboszlai.

• JeroenNietDoen
Knotsgek einde met een goal van Bournemouth diep in blessuretijd!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waar klaagden VvD en Alisson nou over? Dat was gewoon een lekker frommelgoaltje.

Het is niet eens onverdiend, Bournemouth had genoeg kansen en bleef voetballen.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

In de SLOTseconde

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 20:25:
Waar klaagden VvD en Allison nou over?
Virgil klaagt altijd.

Het ligt ook nooit aan Virgil.

• JeroenNietDoen

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Westerveld gelooft er nog in.

Ik vind Viaplay geweldig maar ze moeten stoppen deze man neer te zetten bij wedstrijden van Liverpool

[ Voor 64% gewijzigd door Gunner op 24-01-2026 20:35 ]

• JeroenNietDoen
Waar gelooft ie nog in? Ik bedoel, kampioenschap is voorbij voor Liverpool.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:11:
Waar gelooft ie nog in? Ik bedoel, kampioenschap is voorbij voor Liverpool.
Dat het snel beter zal gaan. Of zoiets.

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 20:33:
Westerveld gelooft er nog in.

Ik vind Viaplay geweldig maar ze moeten stoppen deze man neer te zetten bij wedstrijden van Liverpool
Of welke andere wedstrijd dan ook. Heeft Westerveld ooit al iets zinvols toegevoegd? Melchiot is in ieder geval nog grappig

• ephymerous
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 20:26:
[...]

Virgil klaagt altijd.

Het ligt ook nooit aan Virgil.
Die eerste goal is Virgil in een notendop… “ik stond erbij en keek er naar”

XXXVI

• Grindtegel
Liverpool zou al contact met Alonso hebben met het oog op de toekomst. Slot heeft het goed verknald met zijn verschrikkelijk onaangluurbaar spel wat hij laat zien, helemaal op de Nederlandse school gebaseerd van de afgelopen 10jaar en waar ik me kapot aan kan ergeren. oftwel; geen enkel risico, tikkie breed tikkie terug herhaald tot in den treuren zodat de tegenstander zich daar rustig op kan instellen en de boel dichttimmeren. En als je dan een achterhoede hebt die niet (meer) kan verdedigen en geen maatregelen neemt dan verdien je het om eruit gekicked te worden.

• JeroenNietDoen
Grindtegel schreef op zondag 25 januari 2026 @ 12:37:
Liverpool zou al contact met Alonso hebben met het oog op de toekomst. Slot heeft het goed verknald met zijn verschrikkelijk onaangluurbaar spel wat hij laat zien, helemaal op de Nederlandse school gebaseerd van de afgelopen 10jaar en waar ik me kapot aan kan ergeren. oftwel; geen enkel risico, tikkie breed tikkie terug herhaald tot in den treuren zodat de tegenstander zich daar rustig op kan instellen en de boel dichttimmeren. En als je dan een achterhoede hebt die niet (meer) kan verdedigen en geen maatregelen neemt dan verdien je het om eruit gekicked te worden.
Ze lijken het niet te leren in Engeland. Van Gaal, de Boer, Ten Hag, van Nistelrooy en nu Arne Slot.

De Nederlandse school managers werkt gewoon niet in Engeland.

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 25 januari 2026 @ 12:42:
[...]

Ze lijken het niet te leren in Engeland. Van Gaal, de Boer, Ten Hag, van Nistelrooy en nu Arne Slot.

Ik vind niet dat je Van Gaal en Arne Slot bij dat rijtje kan zetten.

De Boer was ongelofelijk saai bij Ajax, en in een heel makkelijke competitie. Van Gaal en TH hebben prijzen gepakt in moeilijke competities/bekers.

In Engeland gooien ze er iedereen maar uit. Pep is de volgende. Al gun ik City niet veel, dus dat scheelt. :)

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op zondag 25 januari 2026 @ 12:42:
[...]

Slot heeft anders wel gewoon een titel gepakt.

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 13:31:
[...]

Slot heeft anders wel gewoon een titel gepakt.
Ja, met het elftal dat gebouwd is door Klopp. Kijk waar dat elftal nu staat. En dat terwijl die ook nog een giga impuls aan transfers heeft gedaan.

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 25 januari 2026 @ 13:39:
[...]

Ja, met het elftal dat gebouwd is door Klopp. Kijk waar Klopp nu staat. En dat terwijl die ook nog een giga impuls aan transfers heeft gedaan.
Het elftal is ook nog hetzelfde als die van Klopp. Hun fout was gewoon vernieuwen. Je had best Van Dijk en Salah kunnen verkopen. Veel analisten snappen dat niet, maar VD is overal te laat tegenwoordig en Salah had èèn goed seizoen.

Daarnaast hebben ze Jota impact gehad. Ik kan mij echt goed voorstellen dat je dit meeneemt. Voetbalclubs lijken me erg intensief en hij was ook een beetje de gangmaker daar leek het.

Ik zou Slot er nu niet uitgooien, zeker niet.

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op zondag 25 januari 2026 @ 13:39:
[...]

Ja, met het elftal dat gebouwd is door Klopp. Kijk waar Klopp nu staat. En dat terwijl die ook nog een giga impuls aan transfers heeft gedaan.
Tja zegt niet zo veel, tuurlijk stond er een goede basis maar Klopp speelde maar 1x kampioen en in zijn laatste seizoen was het ook op.
Ze hebben vorige zomer gewoon verkeerd en teveel ingekocht. Die transfers kan je Slot niet aanrekenen denk ik.

• JeroenNietDoen
De Liverpool fans zitten al met hun gedachte bij Xabi Alonso.

Engelse vriend van me vanmorgen: I'll gladly drive Slot, Gakpo and van Dijk home myself if Alonso wants to come :+

• JeroenNietDoen
Hopen dat Newcastle Villa kan temmen. Tonali zojuist met een monsterkans.

• Grindtegel
Slot heeft vorig jaar de mazzel gehad dat Salah dat seizoen zo ongeveer zijn beste seizoen ever had, Het was meer te danken aan Salah dat Liverpool kampioen is geworden dan Slot. Dat is dit jaar wel bewezen lijkt me.

[ Voor 1% gewijzigd door Grindtegel op 25-01-2026 15:08 . Reden: woord vergeten ]

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 14:48:
[...]

Tja zegt niet zo veel, tuurlijk stond er een goede basis maar Klopp speelde maar 1x kampioen en in zijn laatste seizoen was het ook op.
Ze hebben vorige zomer gewoon verkeerd en teveel ingekocht. Die transfers kan je Slot niet aanrekenen denk ik.
Vooralsnog lijken ze niet heel erg actief om de problemen achterin en qua totaal gebrek aan verdedigende middenvelder op te lossen.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JeroenNietDoen schreef op zondag 25 januari 2026 @ 15:04:
Hopen dat Newcastle Villa kan temmen. Tonali zojuist met een monsterkans.
Newcastle domineert maar villa profiteert. Het staat momenteel 0-1

• Grindtegel
New-AV wat een tempo zeg, lekker om naar te kijken

• Chelseamarre123
Wat een goedkope penalty krijgt Chelsea.
Die hands regels worden echt zo willekeur toegepast

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:32:
[...]

Of welke andere wedstrijd dan ook. Heeft Westerveld ooit al iets zinvols toegevoegd? Melchiot is in ieder geval nog grappig
Ik zie nu Stam en Schmeichel bij Viaplay staan. Zij kunnen het wel. Objectief zijn.

Edit. Ze halen nu Andy Cole erbij. Konden ze geen ex-arsenal spelers vinden vandaag :+

[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 25-01-2026 17:12 ]

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Gunner schreef op zondag 25 januari 2026 @ 17:07:
[...]

Edit. Ze halen nu Andy Cole erbij. Konden ze geen ex-arsenal spelers vinden vandaag :+
Ze wouden zeker Ashley Cole strikken.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

COYG

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

• JeroenNietDoen
En ex Arsenal ;)
Pagina: 1 ... 24 ... 37 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken