sobozlai zegt boem, hallo
[ Voor 4% gewijzigd door Grindtegel op 12-01-2026 20:56 ]
Wie nog wilt solliciteren voor professioneel voetballer kan bij Liverpool terecht. Ziet er matig uit..
Oioi wat een gekloot.Grindtegel schreef op maandag 12 januari 2026 @ 21:26:
En nou zegt ie ooopsies
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hij zal hebben gedacht, zo'n mooie goal gemaakt, nou mag ik wel foutje maken, maar zo'n gigantische blunder heb ik al heel lang niet meer gezien , die was van epische proporties
En Frimpong en Wirtz maken ook nog eens mooie goals.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
En Gakpo weer de hele pot als een natte krant, die moet echt eens ten rade gaan bij zichzelf want het is drie keer niks wat ie presteert de laatste tijd
Die staat noodgedwongen dan ook in de spits, niet z'n beste positieGrindtegel schreef op maandag 12 januari 2026 @ 22:41:
En Gakpo weer de hele pot als een natte krant, die moet echt eens ten rade gaan bij zichzelf want het is drie keer niks wat ie presteert de laatste tijd
Alonso out blijkbaar.
De laatste tijd te druk gehad om la Liga te volgen, maar had graag gezien dat hij meer tijd had gekregen.
De laatste tijd te druk gehad om la Liga te volgen, maar had graag gezien dat hij meer tijd had gekregen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tja, in Madrid zijn ze minder geduldig dan in Rotterdam zelfs met een legende als Xabi Alonso, maar volgens mij speelde het al langer dat ie niet zo goed lag in de groep. Ook met wissels een paar keer liep het niet lekker. Het verlies van Barca in de bekerfinale was blijkbaar de druppel. De nieuwe trainer staat overigens al klaar in de vorm van Álvaro Arbeloa, trainer van de beloftes. Ik ken de beste man niet dus het zal mij benieuwen. In de competitie loopt het op zich prima. Deze maand nog 5 wedstrijden: 1x beker 2x competitie 2x CL dus ze moeten wel aan de bak.
Als je puur naar de resultaten kijkt doet Madrid het prima. Het middenveld mist simpelweg het niveau van Kroos/Modric maar de verwachtingen zijn hetzelfde gebleven.chim0 schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 01:34:
Tja, in Madrid zijn ze minder geduldig dan in Rotterdam zelfs met een legende als Xabi Alonso, maar volgens mij speelde het al langer dat ie niet zo goed lag in de groep. Ook met wissels een paar keer liep het niet lekker. Het verlies van Barca in de bekerfinale was blijkbaar de druppel. De nieuwe trainer staat overigens al klaar in de vorm van Álvaro Arbeloa, trainer van de beloftes. Ik ken de beste man niet dus het zal mij benieuwen. In de competitie loopt het op zich prima. Deze maand nog 5 wedstrijden: 1x beker 2x competitie 2x CL dus ze moeten wel aan de bak.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken