Oioi wat een gekloot.Grindtegel schreef op maandag 12 januari 2026 @ 21:26:
En nou zegt ie ooopsies
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Die staat noodgedwongen dan ook in de spits, niet z'n beste positieGrindtegel schreef op maandag 12 januari 2026 @ 22:41:
En Gakpo weer de hele pot als een natte krant, die moet echt eens ten rade gaan bij zichzelf want het is drie keer niks wat ie presteert de laatste tijd
De laatste tijd te druk gehad om la Liga te volgen, maar had graag gezien dat hij meer tijd had gekregen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als je puur naar de resultaten kijkt doet Madrid het prima. Het middenveld mist simpelweg het niveau van Kroos/Modric maar de verwachtingen zijn hetzelfde gebleven.chim0 schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 01:34:
Tja, in Madrid zijn ze minder geduldig dan in Rotterdam zelfs met een legende als Xabi Alonso, maar volgens mij speelde het al langer dat ie niet zo goed lag in de groep. Ook met wissels een paar keer liep het niet lekker. Het verlies van Barca in de bekerfinale was blijkbaar de druppel. De nieuwe trainer staat overigens al klaar in de vorm van Álvaro Arbeloa, trainer van de beloftes. Ik ken de beste man niet dus het zal mij benieuwen. In de competitie loopt het op zich prima. Deze maand nog 5 wedstrijden: 1x beker 2x competitie 2x CL dus ze moeten wel aan de bak.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Klopt, die gaan we voorlopig ook niet zien net zoals Xavi/Iniesta. Maar net zoals iedere grote club moet ook Madrid een groet naam hebben als trainer alleen ze hebben zo'n beetje iedereen gehad nu. Misschien iets voor Ten Hag?Bossie schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 02:32:
[...]
Het middenveld mist simpelweg het niveau van Kroos/Modric maar de verwachtingen zijn hetzelfde gebleven.
Klopp? Die heeft komende zomer een jaartje thuis gezeten.chim0 schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 06:26:
[...]
Klopt, die gaan we voorlopig ook niet zien net zoals Xavi/Iniesta. Maar net zoals iedere grote club moet ook Madrid een groet naam hebben als trainer alleen ze hebben zo'n beetje iedereen gehad nu. Misschien iets voor Ten Hag?
Was idd mijn tweede keus. Maar volgens mij willen ze daar een beetje "zuidelijke" mensen of iig mensen die Spaans spreken. Zou wel graag Ten Hag's Spaans willen horen.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 06:28:
[...]
Klopp? Die heeft komende zomer een jaartje thuis gezeten.
Klopp, ik hoor vini alweer mekkeren dat hij moet werken in het systeemchim0 schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 06:32:
[...]
Was idd mijn tweede keus. Maar volgens mij willen ze daar een beetje "zuidelijke" mensen of iig mensen die Spaans spreken. Zou wel graag Ten Hag's Spaans willen horen.
Haha zie het al voor me blaffen als een Duitse herder met die witte tanden van hem en schuim uit z'n bekBossie schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 06:40:
[...]
Klopp, ik hoor vini alweer mekkeren dat hij moet werken in het systeem
Overigens vanavond Newcastle - City voor die bekert. Helaas red ik die tijdstippen meestal nooit (slecht slaapritme
Ik vraag me af wie zo’n groep kinderen überhaupt wilt gaan leiden. Dat lijkt me toch vooral people management en dat kan Klopp denk ik wel.chim0 schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 06:32:
[...]
Was idd mijn tweede keus. Maar volgens mij willen ze daar een beetje "zuidelijke" mensen of iig mensen die Spaans spreken. Zou wel graag Ten Hag's Spaans willen horen.
Vroeger konden bepaalde Duitsers makkelijk in Madrid terecht, dus die zijn ze wel gewend
Je kent Alvaro Arbeloa niet? Als speler wel wat wedstrijdjes gespeeld voor Liverpool, Real en Spanjechim0 schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 01:34:
Tja, in Madrid zijn ze minder geduldig dan in Rotterdam zelfs met een legende als Xabi Alonso, maar volgens mij speelde het al langer dat ie niet zo goed lag in de groep. Ook met wissels een paar keer liep het niet lekker. Het verlies van Barca in de bekerfinale was blijkbaar de druppel. De nieuwe trainer staat overigens al klaar in de vorm van Álvaro Arbeloa, trainer van de beloftes. Ik ken de beste man niet dus het zal mij benieuwen. In de competitie loopt het op zich prima. Deze maand nog 5 wedstrijden: 1x beker 2x competitie 2x CL dus ze moeten wel aan de bak.
ZO, 5 wedstrijdenchim0 schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 01:34: Madrid Deze maand nog 5 wedstrijden: 1x beker 2x competitie 2x CL dus ze moeten wel aan de bak.
Arsenal speelt in Januari nog 6 wedstrijden
Verrek nu herken ik hem. Zag het in eerste instantie niet op de foto's. Ja tuurlijk ken ik die, was gouden generatie.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 11:44:
[...]
Je kent Alvaro Arbeloa niet? Als speler wel wat wedstrijdjes gespeeld voor Liverpool, Real en Spanje
En AZ?JAN-B schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 15:07:
[...]
ZO, 5 wedstrijden![]()
Arsenal speelt in Januari nog 6 wedstrijden
[ Voor 22% gewijzigd door chim0 op 14-01-2026 03:21 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Kun je nagaan hoeveel goals we zouden hebben als we eindelijk eens beetje redelijk uit open spel goals scoren.Grindtegel schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 21:08:
Het is gewoon absurd hoe vaak Arsenal uit een corner scoort, hoe dan?
Wie?Grindtegel schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 21:42:
Waarom speelt die Gyokeres nog steeds en niet Jesus? Niet dat ik fan van Jesus ben maar Gyokeres is net zo'n flutspits als Hojlund en die gast die nu bij ManU in de spits staat, je hebt er niks aan
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mjah hij doet het natuurlijk niet zo goed als in de goals. Op zich wel logisch dat je na half seizoen wel kritiek gaat krijgen.Gunner schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:09:
Lekker voor Gyokeres. Zelfs de bbc was deze week al aan zijn poten aan het zagen.
Heerlijk van de bbcSacked in the morning, you're getting sacked in the morning' sing Arsenal's travelling fans at Liam Rosenior.
At least I think it's Arsenal's fans.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Bij een verder goed draaiend team vind ik het niet het grootste probleem al mag er zeker meer verwacht worden.JeroenNietDoen schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:12:
[...]
Mjah hij doet het natuurlijk niet zo goed als in de goals. Op zich wel logisch dat je na half seizoen wel kritiek gaat krijgen.
en nou ook nog een assist erbij, moet niet gekker worden, ik heb er echt geen kijk opGrindtegel schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:17:
Ben ook effe weg, 2 goals gemist... en heb ik gejinxt ?, hahaha, typisch
Good taste is for people who can’t afford sapphires
"Die heeft onder Slot gewerkt, die moet wel goed zijn" 🤣FirePuma142 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 15:19:
Heitinga naar Tottenham als assistent. De beste man is duidelijk geen voetbalinhoudelijke pannenkoek, maar het is duidelijk geen manager.
Nou ja, Slot had hem rap de deur uitgekieperd als het niks was. Het is een beetje een Pepijn Lijnders-achtige situatie. Slechte kapiteins, uitstekende stuurmannen.toolkist schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 15:57:
[...]
"Die heeft onder Slot gewerkt, die moet wel goed zijn" 🤣
Good taste is for people who can’t afford sapphires
En ervaring met spelen aan de onderkant van de Premier league.toolkist schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 15:57:
[...]
"Die heeft onder Slot gewerkt, die moet wel goed zijn" 🤣
We waren er bij Ajax al achter dat ie vooral heel goed was in het pionnen neerzetten, blijkbaar hadden de Spurs daar nog niemand voorFirePuma142 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 16:16:
[...]
Nou ja, Slot had hem rap de deur uitgekieperd als het niks was. Het is een beetje een Pepijn Lijnders-achtige situatie. Slechte kapiteins, uitstekende stuurmannen.
Malen alweer weg?! Wist niet dat die naar Roma ging (huurbasis).
En coach Glasner verlaat Palace aan het einde van het seizoen.
De krakkemikkige Liverpool verdediging moet dus elders gaan zoeken. Gemiste kans, Arne!
[ Voor 49% gewijzigd door gambieter op 16-01-2026 15:18 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nou lijkt me Guehi wel een goede verdediger, maar ik vraag me soms wel af wat de transferstrategie is van City, het lijkt mij als buitenstaander dat ze op de dolle plof spelers kopen die goed presteren elders en hopen dat het gaat lukken.gambieter schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 15:16:
Guehi gaat naar Man City: https://www.bbc.co.uk/sport/football/live/c93vy194v2nt
De krakkemikkige Liverpool verdediging moet dus elders gaan zoeken. Gemiste kans, Arne!
Damn echt gemiste kans voor Chelsea man man, eigen jeugd en meteen inzetbaar. Ipv daarvan vorige zomers belachelijk veel betaald aan onervaren jonge spelers. Zoals Hato die 60 miljoen kostte en deze is gewoon voor amper 20 op te halen.gambieter schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 15:16:
Guehi gaat naar Man City: https://www.bbc.co.uk/sport/football/live/c93vy194v2nt
@Slasher logische transferstrategie toch? Daarbij zaten ze krap in centrale verdedigers na al wat blessures.
Nathan Ake en Van de Ven willen beide vertrekken. Maar goed, die spelen dezelfde positie. Daarbij kan het zo zijn dat City niet Liverpool wil versterken, en daarnaast dat van de Ven zeker wel een stap naar een topclub wil maken.gambieter schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 15:16:
Maar ik denk dat het voor Nederlanders momenteel verstandig is om niet naar Liverpool te gaan. Mocht Slot vertrekken dan krijg je weer dat de Nederlandse enclave deels ook het veld mag ruimen.
Deels de Bayern Munchen-aanpak? Wegkopen zodat andere clubs ze niet hebben.Slasher schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 15:40:
Nou lijkt me Guehi wel een goede verdediger, maar ik vraag me soms wel af wat de transferstrategie is van City, het lijkt mij als buitenstaander dat ze op de dolle plof spelers kopen die goed presteren elders en hopen dat het gaat lukken.
Deze snap ik wel maar bijvoorbeeld een Semenyo hadden ze die echt nodig? Is hij een stand in voor Cherki ofzo? Heb beide posities niet echt helder, maar soms krijg ik het gevoel dat ze maar wat doen.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 16:23:
[...]
Damn echt gemiste kans voor Chelsea man man, eigen jeugd en meteen inzetbaar. Ipv daarvan vorige zomers belachelijk veel betaald aan onervaren jonge spelers. Zoals Hato die 60 miljoen kostte en deze is gewoon voor amper 20 op te halen.
@Slasher logische transferstrategie toch? Daarbij zaten ze krap in centrale verdedigers na al wat blessures.
Pep wordt niet voor niets Chequebook manager genoemd toch? Als het even niet gaat gewoon andere spelers kopen.
[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 16-01-2026 17:31 ]
Lukt het niet op de groene mat dan wel op de onderhandelingstafel.gambieter schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 17:25:
[...]
Deels de Bayern Munchen-aanpak? Wegkopen zodat andere clubs ze niet hebben.
Waarom zo’n laag bedrag. Loopt z’n contract af?
Contract liep inderdaad af.Gunner schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 17:31:
[...]
Lukt het niet op de groene mat dan wel op de onderhandelingstafel.
Waarom zo’n laag bedrag. Loopt z’n contract af?
Wat is er zo fantastisch aan VDVen eigenlijk hij kan hard rennen geloof ik maar ook met doen Spurs het slecht.JeroenNietDoen schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 16:38:
[...]
Nathan Ake en Van de Ven willen beide vertrekken. Maar goed, die spelen dezelfde positie. Daarbij kan het zo zijn dat City niet Liverpool wil versterken, en daarnaast dat van de Ven zeker wel een stap naar een topclub wil maken.
Vervanger voor Bernardo Silva die einde seizoen uit zn contract loopt. Prima logische vervanger, en ze moesten nu wel door de tijdelijke clausule in het contract van Semenyo.Slasher schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 17:26:
[...]
Deze snap ik wel maar bijvoorbeeld een Semenyo hadden ze die echt nodig? Is hij een stand in voor Cherki ofzo? Heb beide posities niet echt helder, maar soms krijg ik het gevoel dat ze maar wat doen.
Pep wordt niet voor niets Chequebook manager genoemd toch? Als het even niet gaat gewoon andere spelers kopen.
1 speler kan geen falend team repareren.Slasher schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 17:38:
[...]
Wat is er zo fantastisch aan VDVen eigenlijk hij kan hard rennen geloof ik maar ook met doen Spurs het slecht.
Zeker wel nodig, ook qua breedte en zoals @toolkist al zei gaat Silva vertrekken waarschijnlijk.Slasher schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 17:26:
[...]
Deze snap ik wel maar bijvoorbeeld een Semenyo hadden ze die echt nodig? Is hij een stand in voor Cherki ofzo? Heb beide posities niet echt helder, maar soms krijg ik het gevoel dat ze maar wat doen.
Ze hebben met Doku maar 1 echte Winger(Savinho komt te kort en zal vertrekken)
Foden, Cherki en Silva zijn meer nummer 10 spelers. Semenyo kan ook als spits denk ik aangezien ze op Haaland na, geen echte spits in de selectie hebben.
[ Voor 79% gewijzigd door Mosin op 17-01-2026 13:46 ]
Van Doku? Noppen op de knie zou ik geen schwalbe noemen, dit was gewoon uitermate smerigMosin schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 13:42:
Geel voor een schwalbe. Jammer dat de var niet kan ingrijpen..
Ik zag de herhaling niet goed. Dat was een rode kaart inderdaadtoolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 13:43:
[...]
Van Doku? Noppen op de knie zou ik geen schwalbe noemen, dit was gewoon uitermate smerig
Dat mag natuurlijk alleen nooit de drijfveer zijn. Ik zie ook het liefst 11 tegen 11 want wil gewoon een spannende wedstrijd zien, maar dit moet gewoon keihard afgestraft worden.Gunner schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 13:45:
Dat was wel rood waardig inderdaad. Maar voor de wedstrijd beter dat ze niet so snel met tien komen te staan.
Maar ja, ze zetten de by far slechtste scheidsrechter in Engeland op deze wedstrijd...
Shaw is nu ook donkergeel
Die ziet zijn teamgenoten tenminste..
[ Voor 39% gewijzigd door Mosin op 17-01-2026 13:52 ]
Maar ze creeeren ook kansen, dus best amusant tot nu toe.
Nee dat was ook meer mijn persoonlijke visie vanwege het resultaat wat ik graag wil zientoolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 13:48:
[...]
Dat mag natuurlijk alleen nooit de drijfveer zijn.
Al heeft Michael Oliver het wel eens gedaan in een wedstrijd van Arsenal tegen city waar hij iemand van city (Kovacic) geen overduidelijke rode kaart wilde geven omdat het “de wedstrijd niet ten goede zou komen”
Als Mbeumo nou gewoon naar die bal toe komt en met rechts schiet ipv weg te draaien/af te wachten om met links te gaan schieten, dan had die verdediger er nooit meer bij gekunnen
City oogt, van wat ik ervan zie, wel een beetje tam. Die zullen wel een flinke tirade krijgen van Pep.toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 14:07:
City overigens ook, Doku doet gewoon niet mee, Foden steeds super naief, Haaland ook nog niet gezien, tja dan speel je met 9 tegen een Utd wat best prima speelt en er in ieder geval energie voor 12 in stopt.
Als Mbeumo nou gewoon naar die bal toe komt en met rechts schiet ipv weg te draaien/af te wachten om met links te gaan schieten, dan had die verdediger er nooit meer bij gekunnen
Mbeumo heeft al 2/3 momenten gehad dat ‘ie staat te snurken. Nu moet je toch opstaan als spits van United.
[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 17-01-2026 14:20 ]
Dat denk ik ook. ManU had in de 1ste helft zijn kansen moeten pakken.Mosin schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 14:20:
Ik verwacht wel een ander City in de tweede helft. Ben benieuwd.
City is zeer flets, wat ook een verdienste van United is.
Khusanov is uberhaupt matig in alles. Onduidelijk wat die bij City te zoeken heeft.toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 14:56:
Die Khusanov trapt gewoon in een schijnbeweging van Fernandes waardoor ie totaal de verkeerde kant op beweegt terwijl aan die kant alleen een teamgenoot staat.. dan geef je Mbeumo wel de benodigde ruimte ja 🤣
Heiligschennis, dat is geen 3-4-3!Chelseamarre123 schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 14:57:
Zou Amorim kijken? Bruno op 10 en Maino op het veld. Zo moeilijk was het toch allemaal niet.
Haaland er af, Pep geeft het op voor vandaag.
[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 17-01-2026 15:09 ]
Wij hadden het misJeroenNietDoen schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 14:30:
[...]
Dat denk ik ook. ManU had in de 1ste helft zijn kansen moeten pakken.
Maak er maar een heel vat van.gambieter schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 15:07:
Pep zal wat peper in reten moeten stoppen, want dit is het niet.
Dit lijkt iig op een statement wissel van Pep.
Misschien wil Sir Alex hem de hair dryer treatment uitleggen, of de vliegende voetbalschoen?toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 15:09:
Maak er maar een heel vat van.
Mjah Pep is toch weg komende zomer.toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 15:09:
[...]
Maak er maar een heel vat van.
En 3-0!
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 17-01-2026 15:22 ]
Nee.Grindtegel schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 15:22:
Arsenal wordt met 2 vingers in zijn neus kampioen dit jaar
Ja, snap em ook niet.gambieter schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 15:23:
Toch niet. Leek geen buitenspel van Cunha?
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken