Ik geloof best dat je dat nog niet wil geloven, maar het gaat wel gebeuren
jaren net niet hebben Arsenal fans te angstig gemaakt, komop man Arsenal wordt KAMPIOEN!! , beetje geloof erin houden!
Nee. Het seizoen duurt nog lang en Arsenal is echt niet in goede doen. De goals zijn moeizaam. Mijn inziens hebben we gewoon veel geluk gehad in slechte games. Maar het moet echt beter.toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 15:23:
[...]
Ik geloof best dat je dat nog niet wil geloven, maar het gaat wel gebeuren
Geloof me, als het zover is reis ik af naar Utrecht om met de NL Arsenal fanclub te gaan kijken. Ik boek wel een hotelGrindtegel schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 15:24:
[...]
jaren net niet hebben Arsenal fans te angstig gemaakt, komop man Arsenal wordt KAMPIOEN!! , beetje geloof erin houden!
Arsenal is al jarenlang de club van net niet. Dus vergeef ons fans dat we pessimistisch zijnGrindtegel schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 15:24:
[...]
Zit in het eerste vliegtuig richting Londen als het zo ver is hoor, zo ben ik dan ook wel weer
Ik zeg ook nog geen JA want het is nog maar half januari. Rond april kijken we verder.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Haha die comments bij de BBC zijn soms echt goud.
Come back Ange, all is forgiven.
v/d Ven doet een aantal slidingen die echt heel riskant en op het randje zijn.
Brobbey met een knappe goal.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 17-01-2026 17:42 ]
Liverpool is 10 keer beter dan Burnley maar omdat de heren onder Slot altijd als slappe zakken mogen voetballen gaan ze weer niet winnen
En Szoboslai die tegenstanders blijft helpen, deze keer door een pingel te missen.Grindtegel schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 17:55:
Liverpool is 10 keer beter dan Burnley maar omdat de heren onder Slot altijd als slappe zakken mogen voetballen gaan ze weer niet winnen
Spurs die in de laatsts minuut van West Ham verliezen, daar zal Frank wel moeten wieberen.
Intussen heeft Glasner een Salah bom interview gegeven, waar hij de clubleiding af heeft gebrand omdat ze het team "in de steek hebben gelaten". Die zal wel weg zijn bij Crystal Palace met een op staande voetje.
[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 17-01-2026 20:00 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Snap niet dat ze zo lang moeten kijken naar een handsbal. die moet gewoon op de stip natuurlijk.
2e dodgy VAR beslissing vandaag (en dan heb ik maar 2 wedstrijden gezien)
Verschil is hier dat Glasner wel echt 100% gelijk heeft.gambieter schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 17:59:
[...]
En Szoboslai die tegenstanders blijft helpen, deze keer door een pingel te missen.
Spurs die in de laatsts minuut van West Ham verliezen, daar zal Frank wel moeten wieberen.
Intussen heeft Glasner een Salah bom interview gegeven, waar hij de clubleiding af heeft gebrand omdat ze het team "in de steek hebben gelaten". Die zal wel weg zijn bij Crystal Palace met een op staande voetje.
Gaven ze ook een reden waarom het geen penal was, heb ik dat gemist? Of melden ze dat nooit.toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:11:
Snap niet dat ze zo lang moeten kijken naar een handsbal. die moet gewoon op de stip natuurlijk.
Het gaat er niet om of hij gelijk heeft. Dit breekt de relatie met het bestuur in het openbaar.toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:13:
Verschil is hier dat Glasner wel echt 100% gelijk heeft.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bij Nottingham -Arsenal? Gelukkig ging die niet op de stip. Goede beslissing van de var.toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:11:
Doen ze op t veld alleen als de scheids naar het scherm moet. In het verslag van de BBC kom je nog wel eens de reden tegen maar nu nog niksVos schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:16:
[...]
Gaven ze ook een reden waarom het geen penal was, heb ik dat gemist? Of melden ze dat nooit.
Goede beslssing dat ie de bal bewust met z'n arm in wil houden? Aparte meningChelseamarre123 schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:20:
[...]
Bij Nottingham -Arsenal? Gelukkig ging die niet op de stip. Goede beslissing van de var.
Heel matig. Enige positieve is dat we één puntje zijn uitgelopen op city.
Goed punt. Bij winst villa is het maar 4.toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:28:
Meneer de Viaplay commentator vergeet voot het gemak even dat Villa ook op 6 punten staat (naja nu 7 met wedstrijd minder) en heeft het alleen maar over de voorsprong op City
[ Voor 72% gewijzigd door Gunner op 17-01-2026 20:29 ]
Absoluut geen hands dit vind ik. Op Belgische tv vinden ze het ook niet met 3 man plus de commentator.toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:22:
[...]
Goede beslssing dat ie de bal bewust met z'n arm in wil houden? Aparte mening
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken