Ik geloof best dat je dat nog niet wil geloven, maar het gaat wel gebeuren
jaren net niet hebben Arsenal fans te angstig gemaakt, komop man Arsenal wordt KAMPIOEN!! , beetje geloof erin houden!
Nee. Het seizoen duurt nog lang en Arsenal is echt niet in goede doen. De goals zijn moeizaam. Mijn inziens hebben we gewoon veel geluk gehad in slechte games. Maar het moet echt beter.toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 15:23:
[...]
Ik geloof best dat je dat nog niet wil geloven, maar het gaat wel gebeuren
Geloof me, als het zover is reis ik af naar Utrecht om met de NL Arsenal fanclub te gaan kijken. Ik boek wel een hotelGrindtegel schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 15:24:
[...]
jaren net niet hebben Arsenal fans te angstig gemaakt, komop man Arsenal wordt KAMPIOEN!! , beetje geloof erin houden!
Arsenal is al jarenlang de club van net niet. Dus vergeef ons fans dat we pessimistisch zijnGrindtegel schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 15:24:
[...]
Zit in het eerste vliegtuig richting Londen als het zo ver is hoor, zo ben ik dan ook wel weer
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood
Ik zeg ook nog geen JA want het is nog maar half januari. Rond april kijken we verder.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Haha die comments bij de BBC zijn soms echt goud.
Come back Ange, all is forgiven.
v/d Ven doet een aantal slidingen die echt heel riskant en op het randje zijn.
Brobbey met een knappe goal.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 17-01-2026 17:42 ]
Liverpool is 10 keer beter dan Burnley maar omdat de heren onder Slot altijd als slappe zakken mogen voetballen gaan ze weer niet winnen
En Szoboslai die tegenstanders blijft helpen, deze keer door een pingel te missen.Grindtegel schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 17:55:
Liverpool is 10 keer beter dan Burnley maar omdat de heren onder Slot altijd als slappe zakken mogen voetballen gaan ze weer niet winnen
Spurs die in de laatsts minuut van West Ham verliezen, daar zal Frank wel moeten wieberen.
Intussen heeft Glasner een Salah bom interview gegeven, waar hij de clubleiding af heeft gebrand omdat ze het team "in de steek hebben gelaten". Die zal wel weg zijn bij Crystal Palace met een op staande voetje.
[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 17-01-2026 20:00 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Snap niet dat ze zo lang moeten kijken naar een handsbal. die moet gewoon op de stip natuurlijk.
2e dodgy VAR beslissing vandaag (en dan heb ik maar 2 wedstrijden gezien)
Verschil is hier dat Glasner wel echt 100% gelijk heeft.gambieter schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 17:59:
[...]
En Szoboslai die tegenstanders blijft helpen, deze keer door een pingel te missen.
Spurs die in de laatsts minuut van West Ham verliezen, daar zal Frank wel moeten wieberen.
Intussen heeft Glasner een Salah bom interview gegeven, waar hij de clubleiding af heeft gebrand omdat ze het team "in de steek hebben gelaten". Die zal wel weg zijn bij Crystal Palace met een op staande voetje.
Gaven ze ook een reden waarom het geen penal was, heb ik dat gemist? Of melden ze dat nooit.toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:11:
Snap niet dat ze zo lang moeten kijken naar een handsbal. die moet gewoon op de stip natuurlijk.
Het gaat er niet om of hij gelijk heeft. Dit breekt de relatie met het bestuur in het openbaar.toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:13:
Verschil is hier dat Glasner wel echt 100% gelijk heeft.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bij Nottingham -Arsenal? Gelukkig ging die niet op de stip. Goede beslissing van de var.toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:11:
Doen ze op t veld alleen als de scheids naar het scherm moet. In het verslag van de BBC kom je nog wel eens de reden tegen maar nu nog niksVos schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:16:
[...]
Gaven ze ook een reden waarom het geen penal was, heb ik dat gemist? Of melden ze dat nooit.
Goede beslssing dat ie de bal bewust met z'n arm in wil houden? Aparte meningChelseamarre123 schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:20:
[...]
Bij Nottingham -Arsenal? Gelukkig ging die niet op de stip. Goede beslissing van de var.
Heel matig. Enige positieve is dat we één puntje zijn uitgelopen op city.
Goed punt. Bij winst villa is het maar 4.toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:28:
Meneer de Viaplay commentator vergeet voot het gemak even dat Villa ook op 6 punten staat (naja nu 7 met wedstrijd minder) en heeft het alleen maar over de voorsprong op City
[ Voor 72% gewijzigd door Gunner op 17-01-2026 20:29 ]
Absoluut geen hands dit vind ik. Op Belgische tv vinden ze het ook niet met 3 man plus de commentator.toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:22:
[...]
Goede beslssing dat ie de bal bewust met z'n arm in wil houden? Aparte mening
City verliest en wederom profiteert Arsenal er niet van, gadverdamme wat typisch weer
Twente komt eraan!
Dan hebben ze op de Belgische tv 3 man die er geen zak van begrijpenChelseamarre123 schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:33:
[...]
Absoluut geen hands dit vind ik. Op Belgische tv vinden ze het ook niet met 3 man plus de commentator.
Wat op zich niks anders is tov de prutsers op de NL tv
Ach ja het was de door mij eerder genoemde Michael Oliver. Zal er verder niets over zeggen. De VAR was niet veel beter; Darren England.toolkist schreef op zondag 18 januari 2026 @ 11:54:
[...]
Dan hebben ze op de Belgische tv 3 man die er geen zak van begrijpen
Wat op zich niks anders is tov de prutsers op de NL tv
Maar goed, ondanks dat het altijd heel vervelend voetballen is tegen ploegen gemanaged door Sean Dyche, moet je dit eigenlijk gewoon winnen.
Ik zit me nog altijd af te vragen over we ons meer zorgen moeten maken. Villa, City of zijn we ons eigen ergste vijand.
Wij zelf.Gunner schreef op zondag 18 januari 2026 @ 12:37:
Ik zit me nog altijd af te vragen over we ons meer zorgen moeten maken. Villa, City of zijn we ons eigen ergste vijand.
Maar goed, als het weer op zo'n manier gaat dat ze het zelf uiteindelijk weggooien, denk ik dat er een gesprek mag volgen met Arteta. Hoeveel jaar wil je het blijven proberen met het elftal wat je zelf gebouwd hebt.
Zoals Jan Everse ooit zei "In Engeland krijg je pas een kaart wanneer het bovenlijf van het onderlijf gescheiden is"toolkist schreef op zondag 18 januari 2026 @ 11:55:
[...]
Neem aan de overtreding van Dalot?
Reden van geen rood was "no excessive force".
Het enige is dat gelukkig andere punten laten liggen. Nu hopen dat AVL ook verliest.
Het was gisteren niet goed, maar NOT is echt niet slecht hoor. Misschien moet Arteta wel eens beginnen met een Eze?
Het was gisteren niet goed, maar NOT is echt niet slecht hoor. Misschien moet Arteta wel eens beginnen met een Eze?
Tjeez dramaqueen Maatsen. 85 keer doorrollen
Deed ie onlangs ook al een keer zo overdreven.
Tot nu toe zijn ze aardig op wegHollowGamer schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:50: Nu hopen dat AVL ook verliest.
Ik had niet verwacht dat AVL punten zou laten liggen, vooral geen 3.
How bad is it on a scale from one to Spurs
De minste verliezer van dit weekend is toch Arsenal.
COYG
COYG
En nu de Africacup finale: Senegal tegen Marokko. Fraai zal het niet zijn.
Beter zonder geluid kijken, want dat gefluit als Senegal aan de bal is verschrikkelijk..............gambieter schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:16:
En nu de Africacup finale: Senegal tegen Marokko. Fraai zal het niet zijn.
MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE
Ik doe zo mijn ANC earbuds in...aveenhuysen schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:22:
Beter zonder geluid kijken, want dat gefluit als Senegal aan de bal is verschrikkelijk..............![]()
![]()
Heerlijk juist, hoe meer herrie hoe beteraveenhuysen schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:22:
[...]
Beter zonder geluid kijken, want dat gefluit als Senegal aan de bal is verschrikkelijk..............![]()
![]()
Die redding van Bono is een kopie van de redding van Casillas in 2010 😒
Dat gefluit is van het vuvuzela niveau.toolkist schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:27:
Heerlijk juist, hoe meer herrie hoe beter
Neutrale zaal daar bij Ziggo. Iemand met een andere mening wordt ook afgemaakt.
Vind je? Met drie punten had je echt wel meer voorsprong gehad. Het is al heel wat dat we hem niet verliezen, maar we moeten niet meer van deze vorm hebben.Gunner schreef op zondag 18 januari 2026 @ 19:29:
De minste verliezer van dit weekend is toch Arsenal.
COYG
Dat vrije YouTube kanaal van Ziggo waarop de wedstrijd ook te kijken is anders ook verre van neutraalHollowGamer schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:58:
Neutrale zaal daar bij Ziggo. Iemand met een andere mening wordt ook afgemaakt.
Ah ja, het is tenminste te kijken via tv.
[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 18-01-2026 21:01 ]
Oh zenden ze het ook uit op YT?Miki schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:00:
[...]
Dat vrije YouTube kanaal van Ziggo waarop de wedstrijd ook te kijken is anders ook verre van neutraal
Ah ja, het is tenminste te kijken via tv.
Ik heb sinds kort Odido, vind hun Ziggo Sport abonnement echt te duur.
Yes, zoeken op Ziggo sport voetbal en je kunt de wedstrijd op je tv of andere apparaat kijken.HollowGamer schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:09:
[...]
Oh zenden ze het ook uit op YT?
Ik heb sinds kort Odido, vind hun Ziggo Sport abonnement echt te duur.
Jemig dat commentaar op Youtube, wat een niveau zeg! Net als de wedstrijd. Het lijkt wel vrouwen voetbal of de KKD. Wat een draak van een finale.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mjah no offence, Africa cup is wel niveautjes onder wat wij gewend zijn hécarpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:45:
Jemig dat commentaar op Youtube, wat een niveau zeg! Net als de wedstrijd. Het lijkt wel vrouwen voetbal of de KKD. Wat een draak van een finale.
Ik heb het nog nooit gekeken, maar ik heb niets gemist in mijn leven.JeroenNietDoen schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:47:
[...]
Mjah no offence, Africa cup is wel niveautjes onder wat wij gewend zijn hé
Ze hebben echt twee mensen van straat geplukt en gezegd, jullie geven commentaar met een bak chips vanuit jullie huiskamer. Nu zelfs in een andere taal commentaar, allemaal zinnetjes.
[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 18-01-2026 21:50 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja. Je lijkt @JeroenNietDoen welHollowGamer schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:00:
[...]
Vind je? Met drie punten had je echt wel meer voorsprong gehad. Het is al heel wat dat we hem niet verliezen, maar we moeten niet meer van deze vorm hebben.
De doelgroep wilt dat helaas wel.carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:48:
[...]
Ik heb het nog nooit gekeken, maar ik heb niets gemist in mijn leven.
Ze hebben echt twee mensen van straat geplukt en gezegd, jullie geven commentaar met een bak chips vanuit jullie huiskamer. Nu zelfs in een andere taal commentaar, allemaal zinnetjes.
Je hebt ook andere 'watch alongs' of 'parties', beide met hun eigen stijl. Denk dat dit niet inderdaad de onze is.
Nourdin Boukhari en die gast die niet 2 seconden stil kan zijn, is een rapper.carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:48:
[...]
Ik heb het nog nooit gekeken, maar ik heb niets gemist in mijn leven.
'rapper'Sempy schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:52:
[...]
Nourdin Boukhari en die gast die niet 2 seconden stil kan zijn, is een rapper.
Scoort Senegal, fluit hij af!
Inderdaad, maar dat gepraat in het Arabisch.... En die ICE kan inderdaad 'n mond geen ,3 seconden houden.HollowGamer schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:52:
[...]
De doelgroep wilt dat helaas wel.
Je hebt ook andere 'watch alongs' of 'parties', beide met hun eigen stijl. Denk dat dit niet inderdaad de onze is.
Ik dacht dat de winner al vaststond?carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:54:
Scoort Senegal, fluit hij af!
Ik dacht even dat je het over de gasten in Amerika had. Beide vind ik verschrikkelijk overigens.carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:54:
[...]
Inderdaad, maar dat gepraat in het Arabisch.... En die ICE kan inderdaad 'n mond geen ,3 seconden houden.
*rappers en ICE
Ja, dat was een thuisfluiterbeslissing. En omdat hij al floot voor de bal in het net zat, kan VAR ook niets doen.
Was inderdaad niets aan de hand.gambieter schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:56:
Ja, dag was een thuisfluiterbeslissing. En omdat hij al floot voor de bal in het net zat, kan VAR ook niets doen.
'I don't understand, we should win this tournament right?!'
Infantino krijgt de cheque net in zijn handen geduwd.
Inderdaad, dit is echt helemaal niks.carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:57:
En nu wel kijken hahahaha, matchfixing joh.
Hahahaha, ik dacht de USA een bananenrepubliek was geworden, wat is dit joh hahaha.
Daarnet terecht goal afgekeurd en nu een pingel voor niets
Daarnet terecht goal afgekeurd en nu een pingel voor niets
[ Voor 30% gewijzigd door carpebios op 18-01-2026 22:00 ]
Wauw als dit door de VAR wordt toegekend dan kun je wel bij iedere corner een penalty gaan toekennen. Echt kansloos dit..
Jij hebt de vorige toernooien of de CAF nooit gezien?carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:59:
Hahahaha, ik dacht de USA een bakenrepubliek was geworden, wat is dit joh hahaha.
Nee, nog nooit!HollowGamer schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:00:
[...]
Jij hebt de vorige toernooien of de CAF nooit gezien?
Goed, want het niveau en de corruptie druipt ervan af.
Moet even zeggen dat dit mijn mening is, puur wat ik zie in mijn huiskamer.
Ik zou ook na binnen gaan, maar zou misschien helemaal nog niet eens de finale hebben gespeeld.
Edit: Gok dat ze een Duitsland doen. Veel kabaal, maar dan toch terugtrekken.
Edit: Gok dat ze een Duitsland doen. Veel kabaal, maar dan toch terugtrekken.
[ Voor 29% gewijzigd door HollowGamer op 18-01-2026 22:05 ]
Prima dit, hoewel ik ook enigzins blij was dat het afgelopen zou zijn.toolkist schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:03:
Hahaha klasse dit!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Corrupte VARGunner schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:04:
Ik schakel net in. Wat is de aanleiding?
Echt een heeeeeele lichte penalty. Zo had ie er al 5 kunnen geven alleen in deze wedstrijd.Gunner schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:04:
Ik schakel net in. Wat is de aanleiding?
Dat krijg je met zwakke scheidsrechters die niets durven met VAR. Senegal wordt hier bestolen.
Het toernooi liep toch niet vlekkeloos (reactie op Wietse)? Ik heb niets gezien, maar wat ik heb gelezen is er heel veel gedoe om van alles en nog wat.
Had zelfs gelezen over dat het eten en hotel per expres werden verziekt.
Had zelfs gelezen over dat het eten en hotel per expres werden verziekt.
Dit gebeurt volgens mij het hele toernooi al, dat Marroko dubieuze beslissingen in het voordeel krijgt.gambieter schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:06:
Dat krijg je met zwakke scheidsrechters die niets durven met VAR. Senegal wordt hier bestolen.
Afrika cup staat er wel weer mooi op zo. Senegal mag niet winnen en Marokko krijgt een kadootje om in eigen land de finale te winnen. Triest!
Die gaat erin, en zul je zien dat die in de 108 minuut af fluit.toolkist schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:06:
Echt, schiet die bal over
Volgens de Ziggo Studio valt dat wel mee?toolkist schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:07:
[...]
Dit gebeurt volgens mij het hele toernooi al, dat Marroko dubieuze beslissingen in het voordeel krijgt.
Daar zit half Marokko, dat gaan ze natuurlijk niet zeggen daar.HollowGamer schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:10:
[...]
Volgens de Ziggo Studio valt dat wel mee?
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
De VAR is het hele toernooi al incompetent.toolkist schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:07:
Dit gebeurt volgens mij het hele toernooi al, dat Marroko dubieuze beslissingen in het voordeel krijgt.
Naja je kan hem ervoor geven. Handen thuis houden in het strafschopgebied.gambieter schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:06:
Als het consequent was jaCyBeRSPiN schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:11:
[...]
Naja je kan hem ervoor geven. Handen thuis houden in het strafschopgebied.
Dat is precies de hoofdreden dat ik de Africa cup niet volg. Ik moet dan wel weer lachen om deze situatieHollowGamer schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:00:
[...]
Jij hebt de vorige toernooien of de CAF nooit gezien?
XXXVI
als die gasten dalijk weer terug komen, krijgen ze dan rood wegens spelbederf? zou wel zo consequent zijn
Ja, ik zie het meer als Ziggo Studio Marokko.Jeroenvde89 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:10:
[...]
Daar zit half Marokko, dat gaan ze natuurlijk niet zeggen daar.
Kan, maar dan had de goal van Senegal ook niet afgekeurd moeten worden. Dit is echt een enorme fout die hier begaan wordt. Dit helpt het toernooi niet en ook op het kampioenschap van Marokko zal altijd een smetje hebben.CyBeRSPiN schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:11:
[...]
Naja je kan hem ervoor geven. Handen thuis houden in het strafschopgebied.
Hier gewoon Wietse.HollowGamer schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:12:
[...]
Ja, ik zie het meer als Ziggo Studio Marokko.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zou wat zijn als die hem mist nu
Sowieso schrijf je zo!
Ik stoor mij meer aan dat landen dan roepen dat ze een dikke prijs hebben gewonnen.ephymerous schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:12:
[...]
Dat is precies de hoofdreden dat ik de Africa cup niet volg. Ik moet dan wel weer lachen om deze situatie
Niemand neemt dit serieus, net zoals WK voor Clubs enzo.
Leuk als je hem wint, maar het is hetzelfde als al die bekers die ze gaan spelen in Saudi.
Yallah.... heel de tijd.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken