[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 21:35:
Ik zeg ook niet dat die onterecht was, maar dat op een enkel trappen onbestraft blijft vind ik vreemd. Als je dingen even in verhouding zet.
Jij deed alsof het alleen om even trekken van de arm ging. Daar kreeg hij geen geel voor, hij kreeg geel voor spelbederf (want dat is wat zijn actie was). Het zijn gewoon compleet onvergelijkbare dingen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 21:37:
[...]

Jij deed alsof het alleen om even trekken van de arm ging. Daar kreeg hij geen geel voor, hij kreeg geel voor spelbederf (want dat is wat zijn actie was). Het zijn gewoon compleet onvergelijkbare dingen.
Dat zijn we geheel met elkaar eens. Op de enkel trappen vind ik erger ;)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-01 19:42
Mooi dat pressing voetbal van Arsenal, Klopp zou trots zijn. Kost veel veel energie

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, Frimpong is snel maar kan geen goede pass geven.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:14
Liverpool 2de helft stukken beter. Ik zie dit nog wel uitdraaien op een gelijkspel. En dat mag Arsenal zichzelf dan aanrekenen omdat ze in de eerste helft Liverpool niet afgemaakt hebben.

• Grindtegel
Gakpo speelt als een natte krant vanavond

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:34
Grindtegel schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 22:32:
Gakpo speelt als een natte krant vanavond
Dat zie ik Lionel Gakpo wel vaker doen.. :/

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:38
Szoboslai bij die vrije trappen is ook armoe. Ze hebben geen betere daarvoor.

Ik mis bij Liverpool af en toe mensen in de 16

• JeroenNietDoen
Man man man wat een slechte wedstrijd is dit geworden zeg...

• Grindtegel
Wat zegt die commentator nou, Arsenal speelt vooral op 0-0??

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:32

Quad

Doof

Grindtegel schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 22:46:
Wat zegt die commentator nou, Arsenal speelt vooral op 0-0??
Haha ja..

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tjeezus, Martinelli is een echt rund. Die hoort echt niet op het veld thuis met dat gedrag.

Dat had rood moeten zijn. Eerst de bal op de geblesseerde Bradley gooien en hem dan proberen van het veld te schuiven. Zielig.

[ Voor 44% gewijzigd door gambieter op 08-01-2026 23:49 ]

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 22:51:
Tjeezus, Martinelli is een echt rund. Die hoort echt niet op het veld thuis met dat gedrag.
Hoewel eens, wat Bradley doet, stiekem het veld in verplaatsen. Daar mag gewoon geel voor gegeven worden.

En dan die Konate 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-01-2026 22:54 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je hebt het spelbederf van Bradley duidelijk gemist die weer heel bewust het veld inkruipt

• Grindtegel
En knap! zeiden de kruisbandjes ben ik bang

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:38
Dat kan wel eens een vervelende blessure zijn

• JeroenNietDoen
Wat een vreselijk slechte wedstrijd. Behalve dat hele dominante stuk in de eerste helft oogde Arsenal de rest van de wedstrijd alsof het klungelig en met knikkende knieën speelde.

Als je in dit soort wedstrijden je kansen niet pakt wanneer je Liverpool op het blok hebt liggen, en dan zo gaat voetballen, ga je geen kampioen worden. Niet killer genoeg.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:32

Quad

Doof

Beide clubs kunnen wel blij zijn met een punt denk ik.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Grindtegel
JeroenNietDoen schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 22:55:
Wat een vreselijk slechte wedstrijd. Behalve dat hele dominante stuk in de eerste helft oogde Arsenal de rest van de wedstrijd alsof het klungelig en met knikkende knieën speelde.

Als je in dit soort wedstrijden je kansen niet pakt wanneer je Liverpool op het blok hebt liggen, en dan zo gaat voetballen, ga je geen kampioen worden. Niet killer genoeg.
Nou ik kan me niet voorstellen dat Arsenal dit jaar geen kampioen wordt, dat gelul dat ze het uiteindelijk altijd weggeven gaat dit jaar echt niet op, het staat goed, de koppies zijn goed, de wil is er en de concurrentie loopt constant punten te verliezen.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06:32
Grindtegel schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 22:58:
[...]

Nou ik kan me niet voorstellen dat Arsenal dit jaar geen kampioen wordt, dat gelul dat ze het uiteindelijk altijd weggeven gaat dit jaar echt niet op, het staat goed, de koppies zijn goed, de wil is er en de concurrentie loopt constant punten te verliezen.
Het gelul dat ze al een jaar of twintig geen kampioen zijn geworden en op 0/4 staan op kampioen worden terwijl ze eerste stonden met kerst?

City wordt kampioen, let maar op.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Alsof city in zo’n goede doen is.
Maar op het moment dat een united fan zelfs city graag kampioen ziet worden dan speelt er iets anders.

Anyway. Die bal die Rice over de zijlijn speelde zegt genoeg. Dramatisch.

• Grindtegel
Exactor it schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 22:59:
[...]

Het gelul dat ze al een jaar of twintig geen kampioen zijn geworden en op 0/4 staan op kampioen worden terwijl ze eerste stonden met kerst?

City wordt kampioen, let maar op.
Ja dat klopt dan wel, maar ik zie dat echt niet dit jaar gebeuren.

• Exactor it
Gunner schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 23:01:
Alsof city in zo’n goede doen is.
Maar op het moment dat een united fan zelfs city graag kampioen ziet worden dan speelt er iets anders.

Anyway. Die bal die Rice over de zijlijn speelde zegt genoeg. Dramatisch.
Wie zegt dat ik het graag zie?

Feit is wel dat Arsenal de laatste jaren niet presteert als het er om gaat en City en Liverpool wel. Daarom denk ik dat City kampioen wordt. Daar zitten winnaars. Bij Arsenal zitten goede spelers maar geen winnaars.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

We gaan het zien. Ik denk niet dat deze wedstrijd het seizoen gaat bepalen.

Dat Arsenal al twintig jaar geen kampioen is geworden weten we inmiddels wel. Daar herinnert de Viaplay commentator ons elke wedstrijd al aan.

[ Voor 52% gewijzigd door Gunner op 08-01-2026 23:05 ]

• Grindtegel
Exactor it schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 23:04:
[...]

Wie zegt dat ik het graag zie?

Feit is wel dat Arsenal de laatste jaren niet presteert als het er om gaat en City en Liverpool wel. Daarom denk ik dat City kampioen wordt. Daar zitten winnaars. Bij Arsenal zitten goede spelers maar geen winnaars.
Vind je dat echt? Heb je ze gisteren zien spelen? Dat was nou niet bepaald kampioen waardig. Ik vind juist Arsenal dit jaar HET team wat het voor elkaar heeft, samen met Aston Villa , maar daar lopen net te weinig bazen rond. Al zou ik het wel geinig vinden als Aston Villa het zou gaan worden.

• Exactor it
Grindtegel schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 23:07:
[...]

Vind je dat echt? Heb je ze gisteren zien spelen? Dat was nou niet bepaald kampioen waardig. Ik vind juist Arsenal dit jaar HET team wat het voor elkaar heeft, samen met Aston Villa , maar daar lopen net te weinig bazen rond. Al zou ik het wel geinig vinden als Aston Villa het zou gaan worden.
Het gaat me niet om één pot maar om wat voor spelers er in een selectie zitten. Je hoeft maar te kijken hoe Martenelli en Saka tegelijk over het veld rollebolden om te zien dat het geen winnaars zijn. Al is dit City minder qua dat soort spelers als een paar jaar terug. Arsenal speelt mijn inziens regelmatig geweldig voetbal. Maar ze missen de mentaliteit om een competitie te winnen.

Edit: ik zag net terug wat Martenelli deed bij Bradley. Dat had direct rood moeten zijn. Wat een schoftenstreek om een geblesseerde speler tegen het been waar hij juist last van heeft van het veld te duwen.

Edit2: met geluid aan hoor je hoe er in de emirates boe geroepen wordt naar Bradley terwijl hij er duidelijk geblesseerd af gaat. Wat een vervelend gedrag van de Arsenal supporters.

[ Voor 19% gewijzigd door Exactor it op 08-01-2026 23:31 ]

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-01 08:59
Exactor it schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 23:15:
[...]
Edit: ik zag net terug wat Martenelli deed bij Bradley. Dat had direct rood moeten zijn. Wat een schoftenstreek om een geblesseerde speler tegen het been waar hij juist last van heeft van het veld te duwen.
Ik begreep dat Bradley terug kroop om het spel stil te leggen (heb het niet gezien, dus dit heb ik uit de krant).
Ook niet echt netjes.

Tijd dat ze met echte speeltijd gaan spelen. Al dat tijdrekken is dan gelijk zinloos.

• Focus89
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 09-01 08:22
Wat Martenelli valt natuurlijk niet goed te praten, maar de situatie geeft wel duidelijk aan wat er heerst bij voetbal: een schwalbe cultuur en de tegenstander proberne te naaien. Zoveel mogelijk kaarten aan de tegenstander aannaaien, tijdrekken, onnodig op de grond liggen, zo langzaam mogelijk wisselen.
Tijd dat de VAR schwalbes gaat bestraffen.

[ Voor 10% gewijzigd door Focus89 op 09-01-2026 08:14 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als je het hebt teruggekeken dan zag je ook dat Bradley terug kroop om het veld. Daar hoor ik je dan vreemd genoeg niet over. Wij hebben de luxe om alles honderd keer terug te kijken. Zo’n speler is gefocussed op de wedstrijd om te willen winnen en ziet iemand die het spel wil vertragen en bederven.

• Exactor it
Gunner schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 08:12:
Als je het hebt teruggekeken dan zag je ook dat Bradley terug kroop om het veld. Daar hoor ik je dan vreemd genoeg niet over. Wij hebben de luxe om alles honderd keer terug te kijken. Zo’n speler is gefocussed op de wedstrijd om te willen winnen en ziet iemand die het spel wil vertragen en bederven.
Je verdraait wat er gebeurd is. Bradley is nooit uit het veld geweest. Wel creatief dat je een angle hebt gevonden om het goed te praten.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Exactor it schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 08:41:
Wel creatief dat je een angle hebt gevonden om het goed te praten.
Niets creatiefs aan. Andere gebruikers melden immers dat ze het zelfs in de media hebben gelezen. Dat jij er voor kiest om dat te willen zien kan ik niets aan doen.

Nu niet mij de schuld daar van geven. Ik ga het hier verder bij laten dus je mag je reactie achterwege laten.

[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 09-01-2026 09:04 ]

• Pat911
  • Laatst online: 09-01 08:59
[...]

Je verdraait wat er gebeurd is. Bradley is nooit uit het veld geweest. Wel creatief dat je een angle hebt gevonden om het goed te praten.
Net even teruggekeken. Hij ligt inderdaad op de lijn, maar er niet over. Heeft nog wel de kracht om wat verder op het veld te kruipen, dus zo erg kan het niet zijn.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-01 13:58

Vos

AFCA

[...]

Wat heeft dit met een angle te maken? Ik zag de beelden net voor het eerst en je ziet hem gewoon stukje 'terugkruipen'. Ook totaal onnodig, net zoals Martinelli natuurlijk. Hij heeft zijn verontschuldigingen aangeboden las ik.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Laat maar gaan, deze gebruiker heeft niet voor het eerst een beef tegen me. Geen idee waarom.

[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 09-01-2026 09:03 ]

• Exactor it
Vos schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 09:00:
[...]

Wat heeft dit met een angle te maken? Ik zag de beelden net voor het eerst en je ziet hem gewoon stukje 'terugkruipen'. Ook totaal onnodig, net zoals Martinelli natuurlijk. Hij heeft zijn verontschuldigingen aangeboden las ik.
Hij lag niet buiten het veld. Dus hij kan niet terugrollen. Er worden woorden gebruikt die niet kloppen om een ander beeld van de situatie te geven dan de werkelijkheid. Dat noem ik verdraaien.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het team van de week van Troy Deeney op de BBC is wel grappig. Als je scoort sta je er in, zeker als verdediger. Dus heeft hij ook harentrekker Michael Keane van Everton opgesteld, die zijn team flink had kunnen kosten tegen Wolves :+

• Vos

Vos

AFCA

Exactor it schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 09:03:
[...]

Hij lag niet buiten het veld. Dus hij kan niet terugrollen. Er worden woorden gebruikt die niet kloppen om een ander beeld van de situatie te geven dan de werkelijkheid. Dat noem ik verdraaien.
Of een andere kijk op zaken, wat mag. Verder geen discussie waard :).

• JeroenNietDoen
Ik zou de persconferentie van Slot bekijken en aanhoren wat die erover zegt. Die snapt dat met het huidige tijdrekken heden ten dage hij in de heat of the moment de actie van Martinelli snapt en dat Martinelli op dat moment niet kan inschatten hoe ernstig de blessure dan wel is.

Enfin, Martinelli heeft zijn excuses aangeboden. Move on.

EDIT: Overigens wel grappig dat Gary Neville er iets van vindt. Als we het nou hebben over een speler die express spelers omver of uit de wedstrijd schopte, agressief gedrag vertoonde op het veld, en werkelijk waar over lijken ging... wInNaArSmEnTaLiTeIt zeker?

[ Voor 27% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-01-2026 12:42 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 08:12:
Dan nog moet ie met z'n tengels van die speler afblijven, heel simpel.
Laat de scheids maar beoordelen of het tijdrekken is of niet, dat is niet aan Martinelli.
Zoals Slot Martinelli niks kwalijk neemt zou het mooi zijn als er hier ook niet naar Bradley gewezen wordt als excuus/'veroorzaker'

• Beavbusi
  • Laatst online: 00:00
Hij had het niet moeten doen, maar Bradley had ook niet terug het veld in moeten rollen. Als hij niet serieus geblesseerd was had iedereen die gozer gelijk gegeven..

• toolkist
  • Niet online
Beavbusi schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 14:57:
Hij had het niet moeten doen, maar Bradley had ook niet terug het veld in moeten rollen. Als hij niet serieus geblesseerd was had iedereen die gozer gelijk gegeven..
Ehm nee, dan nog heb je je handen thuis te houden. Wil ie Bradley daarop aanpakken dan moet ie lekker scheidsrechter worden.

• Daggast
  • Registratie: November 2025
  • Niet online
Beavbusi schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 14:57:
Hij lag al meer in het veld, dan daar buiten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uDHawu0kNzuz71yM-oVlV1lsibo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0sS1Xl5tjsLSjzbiNaOZbh4L.png?f=fotoalbum_large

• Beavbusi
  • Laatst online: 00:00
Hij kruipt gewoon een stukje verder naar binnen, dat is ook irritant.

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 13:13:
[...]

Dan nog moet ie met z'n tengels van die speler afblijven, heel simpel.
Laat de scheids maar beoordelen of het tijdrekken is of niet, dat is niet aan Martinelli.
Zoals Slot Martinelli niks kwalijk neemt zou het mooi zijn als er hier ook niet naar Bradley gewezen wordt als excuus/'veroorzaker'
Er wordt veelal gezegd dat OOK het gedrag van Bradley niet wenselijk is. Natuurlijk moet Martinelli zijn tengels bij zich houden, daar zijn we het toch wel over eens :). Het hele toneelspel is gewoon een kwalijk iets, maar zuivere speeltijd komt er nooit denk ik.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Vos schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 10:16:
[...]

Of een andere kijk op zaken, wat mag. Verder geen discussie waard :).
Hier sluit ik mij graag aan, we worden hier nog een keer kampioen haarkloven.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• JeroenNietDoen
Outerspace schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 15:55:
[...]

Hier sluit ik mij graag aan, we worden hier nog een keer kampioen haarkloven.
Amen. De professionals hebben het gisteren al uitgesproken en afgesloten. Die wellus-nietus discussie hier voeren voegt niks toe.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 15:56:
[...]

Amen. De professionals hebben het gisteren al uitgesproken en afgesloten. Die wellus-nietus discussie hier voeren voegt niks toe.
Ik vind het erger dat een Neville roept, dat je een klap moet geven als teamgenoot en rood moet pakken voor het goede doel.

Gek dat je daar dan niet veel over leest.

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 09:02:
Laat maar gaan, deze gebruiker heeft niet voor het eerst een beef tegen me. Geen idee waarom.
Vervelend gevoel, herken dat wel.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

HollowGamer schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 18:22:
[...]

Ik vind het erger dat een Neville roept, dat je een klap moet geven als teamgenoot en rood moet pakken voor het goede doel.

Gek dat je daar dan niet veel over leest.
Die Neville is wel een bijzonder geval, totaal geflopt als manager, maar nu wel vertellen hoe het moet :P

Elect a clown, expect a circus.

• HollowGamer
  • Niet online
Dice (NOT) de volgende die zijn koffers mag pakken? Worden drukke dagen, ze kunnen met alle ontslagen managers een elftal beginnen.

• HollowGamer
  • Niet online
Slasher schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 18:56:
[...]

Die Neville is wel een bijzonder geval, totaal geflopt als manager, maar nu wel vertellen hoe het moet :P
Ik vind dat eigenlijk bij ze allemaal bij Sky Sports. BT/TNT vond ik nog wel meevallen. Tegenwoordig kijk ik liever naar meer neutrale kanalen op YouTube.

• toolkist
  • Niet online
Voor de liefhebbers, over 10 minuten Macclesfield tegen Crystal Palace op BBC 1, fa cup dus :)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 13:06:
Voor de liefhebbers, over 10 minuten Macclesfield tegen Crystal Palace op BBC 1, fa cup dus :)
Of een Premier League onderonsje tussen Everton en Sunderland bij de Viaplay-goden.

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 13:06:
FA Cup en Caraboa óók gewoon op Viaplay hoor :Y

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En begin van de avond Spurs-Villa op de BBC. Thomas Frank zal wel goed kijken naar de drinkbekertjes :+

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 13:11:
[...]

FA Cup en Caraboa óók gewoon op Viaplay hoor :Y
Alleen heeft lang niet iedereen Viaplay en is de BBC wel vrij beschikbaar ;)

• toolkist
  • Niet online
Things just got interesting...
Macclesfield 1-0 voor :)

• toolkist
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 13:59:
Things just got interesting...
Macclesfield 1-0 voor :)
Correctie, 2-0

Benitez wel erg zwak bij beide doelpunten

[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 10-01-2026 14:36 ]

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

toolkist schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 14:35:
[...]

Correctie, 2-0

Benitez wel erg zwak bij beide doelpunten
Ik schakel net in, wat een frommelgoal :)

Elect a clown, expect a circus.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wacht even dit is een non league team. Dacht dat ze tweede of derde divisie waren maar dat was een ander Macclesfield? town.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die Macclesfield aanvoerder is wel een Terry Butcher Lite lookalike met zijn bebloede hoofd en verband, en zijn bulldozer mentaliteit.

De verslaggevers zijn gek op statistieken, dit zou de grootste FA cup schok zijn qua verschil in league posities, 117 teams verschil. Macclesfield FC speelt in de National League North, daar zitten 5 divisies tussen (1e vs 6e),
Gunner schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 14:40:
Wacht even dit is een non league team. Dacht dat ze tweede of derde divisie waren maar dat was een ander Macclesfield? town.
Ja, Macclesfield FC, National League North.
PL, Championship, League One, League Two, National League, National League North/South

Macclesfield staat 14e in die League, https://www.skysports.com/national-league-north-table

De coach is het jongere broertje van Wayne Rooney. Kan er toch iemand wel coachen in die familie :+

[ Voor 45% gewijzigd door gambieter op 10-01-2026 14:51 ]

• toolkist
  • Niet online
Het Macclesfield waarvan nog geen maand geleden (16 dec) een selectie speler is overleden na een auto ongeluk, op weg naar huis na een wedstrijd.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

2-1, goede vrije trap. 89e minuut... minimaal 6 minuten extra te gaan

@Gunner Macclesfield is de opvolger van Macclesfield Town, welke failliet is gegaan in 2020. Mooi woord ervoor: Fenix (Phoenix) club, uit de dood herrezen.

[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 10-01-2026 15:08 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 15:04:
@Gunner Macclesfield is de opvolger van Macclesfield Town, welke failliet is gegaan in 2020. Mooi woord ervoor: Fenix (Phoenix) club, uit de dood herrezen.
Ik had me al even ingelezen via Wikipedia maar alsnog dank (y)

De bbc noemt het al de grootste schok in FA cup historie.

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 10-01-2026 15:10 ]

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 14:40:
Volgens mij zijn die failliet gegaan en is dit de doorstart.

edit: too slow

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Pitch invasion. Dat zat er dik in

Mooi hoor

[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 10-01-2026 15:13 ]

• JeroenNietDoen
Macclesfield heeft nu toch ook een probleem met de trainer omdat voor de volgende ronde die niet gekwalificeerd zou zijn ofzo :? Zoiets begreep ik van een Engelse vriend van me, maar wellicht kan @gambieter het beter uitleggen.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 15:13:
Pitch invasion. Dat zat er dik in
Putsch (staatsgreep) is wat anders dan Pitch :+

Ninja edit :p

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 10-01-2026 15:14 ]

• toolkist
  • Niet online
Ouderwetse pitch invasion erbij.. Enige jammere dat het een plastic veld is maar verder is dit toch wel het Engelse voetbal wat ik graag zie.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 15:13:
[...]

Putsch (staatsgreep) is wat anders dan Pitch :+

Ninja edit :p
:D

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 15:13:
Macclesfield heeft nu toch ook een probleem met de trainer omdat voor de volgende ronde die niet gekwalificeerd zou zijn ofzo :? Zoiets begreep ik van een Engelse vriend van me, maar wellicht kan @gambieter het beter uitleggen.
Nee, zegt me helemaal niets :)

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 15:19:
[...]

Nee, zegt me helemaal niets :)
Mjah misschien mis met een andere club ofzo. Who cares verder.

• toolkist
  • Niet online
Roefs met 3 uit 3. Nadat Everton eigenlijk uberhaupt al geen extra tijd had mogen halen na een achterlijke penalty (die er wel maar net in ging)

• toolkist
  • Niet online
Lekkere goal van die Exeter speler.

• Grindtegel
En Tottenham loopt zoals gewoonlijk weer achter de feiten aan. Krijg haast medelijden met Frank, die had het met Brentford toch jaren lang heel goed voor elkaar maar hier lukt het maar niet (met geen enkele manager overigens). En dat terwijl ze best aardige spelers hebben.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Grindtegel schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 19:42:
En Tottenham loopt zoals gewoonlijk weer achter de feiten aan. Krijg haast medelijden met Frank, die had het met Brentford toch jaren lang heel goed voor elkaar maar hier lukt het maar niet (met geen enkele manager overigens). En dat terwijl ze best aardige spelers hebben.
Van de Ven schijnt te willen vertrekken. Toen ik inschakelde zag ik hem ook vrij moeilijk kijken. Zou hem graag in het rood willen zien maar of hij Gabriel en Saliba eruit zou spelen weet ik niet.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nou ja dat zal morgen wel exit Frank zijn

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Grindtegel schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 19:42:
Bij Brentford heeft hij kunnen opbouwen. Hij begon als assistent-coach, en in zijn derde seizoen als hoofdcoach promoveerde Brentford (na het jaar daarvoor de finale te hebben verloren). Hier heeft hij geen tijd en geen krediet.

Spurs moet net als ManU accepteren dat het tijd kost.

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:35:
[...]

Van de Ven schijnt te willen vertrekken. Toen ik inschakelde zag ik hem ook vrij moeilijk kijken. Zou hem graag in het rood willen zien maar of hij Gabriel en Saliba eruit zou spelen weet ik niet.
Vind je hem echt zo goed momenteel?

Als hem vergelijkt met Gabriel, Saliba en onze nieuwe LB, dan vind ik hem echt niet veel beter. Hij kan hard rennen, maar ik vind hem vrij onrustig en nog niet 'prime Vermaelen/Vertongen' niveau. Dat gaat hij wel krijgen, maar daarvoor moet hij wel een niveau omhoog.

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:58:
[...]
Spurs moet net als ManU accepteren dat het tijd kost.
Of accepteren dat ze nog steeds een subtopper zijn. Veel spurs fans lijken 2015 t/m 2018, toen ze top 3 haalden, te zien als de standaard terwijl dat eigenlijk meer uitzondering was.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 21:30:
Of accepteren dat ze nog steeds een subtopper zijn. Veel spurs fans lijken 2015 t/m 2018, toen ze top 3 haalden, te zien als de standaard terwijl dat eigenlijk meer uitzondering was.
Arteta is toch ook met twee 8e plekken begonnen, en zelfs een jaar zonder Europees voetbal? Nu begint de stabiliteit zich terug te betalen.
Intussen de Africa-cup, kwartfinale Egypte-Ivoorkust. Salah kan toch nog voetballen, assist voor de 2-0, scoort de 3-1, daarna scoort Ivoorkust de 3-2. Goede goal, maar Egypte doet de herstart met een doelschop? Chaos.

En wat is dat Noord-Afrikaanse voetbal toch vervelend, vallende ziekte, schwalbes, tijdrekken en al het negatieve wat je maar kunt bedenken.

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 22:37
gambieter schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 21:42:
[...]

Arteta is toch ook met twee 8e plekken begonnen, en zelfs een jaar zonder Europees voetbal? Nu begint de stabiliteit zich terug te betalen.
Intussen de Africa-cup, kwartfinale Egypte-Ivoorkust. Salah kan toch nog voetballen, assist voor de 2-0, scoort de 3-1, daarna scoort Ivoorkust de 3-2. Goede goal, maar Egypte doet de herstart met een doelschop? Chaos.

En wat is dat Noord-Afrikaanse voetbal toch vervelend, vallende ziekte, schwalbes, tijdrekken en al het negatieve wat je maar kunt bedenken.
Toernooivoetbal is altijd zo, ligt echt niet aan de regio. Iedereen speelt alles op alles. Dus dan spelen zo ook haramball
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken