[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 89 ... 91 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:47
donleone83 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:47:
[...]

Behalve dat bij gelijke stand eerst doelsaldo, dan aantal doelpunten voor en daarna resultaat in onderlinge wedstrijden de doorslag geven. Aantal tegengoals is leuk voor de statistieken, maar heeft aan het einde van het seizoen geen enkele waarde.
Haha, yea, was niet echt een serieuze comment. Aantal tegengoals lager is beter, ik hoop voor jullie dat Feyenoord dat aantal niet gaat evenaren of inhalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Advizor schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:08:
Lijkt af en toe verdedigend wel werkweigering bij Heracles.
Dat is het heel dit seizoen toch al? Zelfs tegen Ajax was het echt dramatisch wat ze lieten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:56
Feyenoord kampioen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:13

Chrisjuh_15

Facta non verba

ephymerous schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 08:02:
[...]

Dan ben jij lekker de “echte” supporter ;)

Zolang Sjohnnie er zit besteed ik mijn tijd liever aan iets anders.
Dus als het wat minder loopt thuis ga jij ook maar in een hotel slapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-10 19:04
Chrisjuh_15 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 07:32:
[...]

Appels en peren, ik hoop dat ik je dat niet hoef uit te leggen ;)

XXXVI

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 09:28
Chrisjuh_15 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 07:32:
[...]

Eindeloze (en zinloze) discussies dit altijd. Volgens de één ben je pas een echte fan als je iedere thuis- en uitwedstrijd in het stadion zit, een ander beleeft het weer op zijn manier. Wat maakt het uit?

Toen ik zelf nog jonger was kon ik mijn volledige weekend laten verpesten door een slecht Ajax (en geloof me, dat hadden we genoeg, 7 jaar geen titel en alle ellende die speelde). In het jaar dat eindelijk de 3e ster werd gepakt had ik een seizoenskaart. Was ik toen eindelijk een echte supporter?

Inmiddels ben ik wat ouder, ik heb twee kinderen, zeer beperkt de tijd en ik laat mijn weekenden niet meer vergallen door een paar miljonairs die achter een bal aan hollen.
Ik heb de wedstrijd tegen AZ niet gekeken en zolang Heitinga er zit ga ik ook niet meer kijken. Ik weet toch wat me te wachten staat, dan besteed ik mijn kostbare tijd liever aan iets leuks en ik kan me voorstellen dat anderen dan ook hebben.
Bij de afstraffing van Ajax in de Kuip ben ik na de eerste helft ook lekker met mijn zoontje naar de speeltuin gegaan. Het was mooi weer. Die momenten zijn me veel meer waard dan mezelf gaan zitten pijnigen omdat ik anders geen echte supporter zou zijn.
Maakt dat mij dan een nep supporter? Prima joh. Ik lig er niet wakker van, thuis of in een hotel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

https://www.voetbalprimeu...ienden-van-feyenoord.html

Man man man eindelijk. Nu snapt men tenminste waar het geld van de verkopen heen gaat. De schuld van het stadion is grotendeels afbetaald ( 12,5 rente %!!!) en nu eindelijk een deel van de zogenaamde VVF.

Baas in eigen huis is beter. Vooral nadat leden van de VVF zich ook met transfers gingen bemoeien.

Minimaal tweede worden is zwaar belangrijk.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

donleone83 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:01:
Ik heb bijna helemaal niets gezien vandaag, tweede helft in de auto geluisterd. Maar wat mij wel opvalt is dat Van Persie slim was met de wissels vandaag. Goed gehandeld in aanloop naar een moeilijke week.

Iemand enig idee wanneer we weer een centrale verdediger terugkrijgen? Hoe lang is Trauner nog uitgeschakeld? Jammer dat Beelen (die vorig jaar een uitstekende periode kende) en Jeng er nog vrij lang uit liggen.
Trauner doet sowieso pas in december een keer mee, als het niet later is.
Beelen denk ik Februari pas weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

JEightyFive schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:08:
[...]

Eindeloze (en zinloze) discussies dit altijd. Volgens de één ben je pas een echte fan als je iedere thuis- en uitwedstrijd in het stadion zit, een ander beleeft het weer op zijn manier. Wat maakt het uit?

Toen ik zelf nog jonger was kon ik mijn volledige weekend laten verpesten door een slecht Ajax (en geloof me, dat hadden we genoeg, 7 jaar geen titel en alle ellende die speelde). In het jaar dat eindelijk de 3e ster werd gepakt had ik een seizoenskaart. Was ik toen eindelijk een echte supporter?

Inmiddels ben ik wat ouder, ik heb twee kinderen, zeer beperkt de tijd en ik laat mijn weekenden niet meer vergallen door een paar miljonairs die achter een bal aan hollen.
Ik heb de wedstrijd tegen AZ niet gekeken en zolang Heitinga er zit ga ik ook niet meer kijken. Ik weet toch wat me te wachten staat, dan besteed ik mijn kostbare tijd liever aan iets leuks en ik kan me voorstellen dat anderen dan ook hebben.
Bij de afstraffing van Ajax in de Kuip ben ik na de eerste helft ook lekker met mijn zoontje naar de speeltuin gegaan. Het was mooi weer. Die momenten zijn me veel meer waard dan mezelf gaan zitten pijnigen omdat ik anders geen echte supporter zou zijn.
Maakt dat mij dan een nep supporter? Prima joh. Ik lig er niet wakker van, thuis of in een hotel.
Ah joh laat gaan die mensen. Ik heb zelf een seizoenskaart op Feyenoord gehad in mijn tijd dat ik 16 was. Elke euro ging er naar toe en ik stond op de gele zijde. Uiteindelijk door werk met meerdere shifts en het leuke loon heb ik mijn seizoenkaart opgezegd, omdat ik een huis wou kopen. Nu zit ik elke wedstrijd voor de buis en ga ik af en toe naar de Kuip. Ik zit midden in een scheiding en mijn zoontje kijkt met me mee. Ik kijk elke wedstrijd af, ongeacht de stand. Als mensen mij een nep supporter noemen geef ik ze de vinger en ga ik verder met mijn leven. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wndlr
  • Registratie: September 2025
  • Niet online
Agent47 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:47:
Nu zit ik elke wedstrijd voor de buis en ga ik af en toe naar de Kuip.
Elke wedstrijd voor de buis is wat anders dan structureel kiezen voor wat anders terwijl je wel de mogelijkheid om te kijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Agent47 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:34:

Man man man eindelijk. Nu snapt men tenminste waar het geld van de verkopen heen gaat. De schuld van het stadion is grotendeels afbetaald ( 12,5 rente %!!!) en nu eindelijk een deel van de zogenaamde VVF.

Baas in eigen huis is beter. Vooral nadat leden van de VVF zich ook met transfers gingen bemoeien.

Minimaal tweede worden is zwaar belangrijk.
Goede zaken dit! Gezonde topclubs ik onze competitie zijn belangrijk.

Maar 12,5% rente? Oef dat was destijds dus een aardige houdgreep van die VVF dus.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Quad schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:04:
[...]
Maar 12,5% rente? Oef dat was destijds dus een aardige houdgreep van die VVF dus.
12,5% rente 8)7 In de categorie woekerpolis. Van je Vrienden moet je het hebben ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Quad schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:04:
[...]

Goede zaken dit! Gezonde topclubs ik onze competitie zijn belangrijk.

Nee die 12,5% rente was van het stadion, niet van de VVF.

https://nos.nl/regio/zh-r...mee-niet-uit-de-problemen

Die VVF zijn een probleem opzich. Ja ze hebben ons geholpen toentertijd. Maar toen Feyenoord mag centen aankwam bleef iedereen zitten en stapte er niemand op. Kortom: Geen baas in eigen huis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-10 18:45
Volgens mij was die 12.5% de schuld bij Goldman Sachs rond het stadion die vorig jaar is afgelost. De rente bij VvF kan ik niet vinden maar meen mij te herinneren dat dit ooit ergens rond de 3% lag.

Edit: @Agent47 was mij voor.

[ Voor 7% gewijzigd door donleone83 op 20-10-2025 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Agent47 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:27:
[...]

Nee die 12,5% rente was van het stadion, niet van de VVF.

https://nos.nl/regio/zh-r...mee-niet-uit-de-problemen

Die VVF zijn een probleem opzich. Ja ze hebben ons geholpen toentertijd. Maar toen Feyenoord mag centen aankwam bleef iedereen zitten en stapte er niemand op. Kortom: Geen baas in eigen huis.
Ah oké, goed om te weten dat er 2 partijen waren.
Al verbaasd het mij niet zulke rentes rond die tijd, dat was toen in nasleep van de crisis best wel veel.

Maar desondanks gewoon een goed bericht dat Feyenoord aandelen, en dus invloed, kan terugkopen.

Ter vergelijking, de volledige omzet (exc transfers) van Go Ahead Eagles was afgelopen jaar bijna 21 miljoen euro, waarbij ze netto 10 miljoen in de kas hebben. Aardig verschilletje.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Quad schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:34:
[...]

Ah oké, goed om te weten dat er 2 partijen waren.
Al verbaasd het mij niet zulke rentes rond die tijd, dat was toen in nasleep van de crisis best wel veel.

Maar desondanks gewoon een goed bericht dat Feyenoord aandelen, en dus invloed, kan terugkopen.

Ter vergelijking, de volledige omzet (exc transfers) van Go Ahead Eagles was afgelopen jaar bijna 21 miljoen euro, waarbij ze netto 10 miljoen in de kas hebben. Aardig verschilletje.
Als ik voor 1 club respect heb is het voor GAE. Die hebben nooit gek gedaan met geld de afgelopen 20 jaar. Die hebben gegokt met bepaalde huurspelers en super goed uitgepakt. Die hebben heel rustig aan " gespaard" om het stadion nu ook te verbouwen en die zitten nu structureel in de eredivisie, gelukkig!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:17

Sagat

Is pappa x2!

Eerst maar eens kijken hoe we tegen PSV ballen.
Daarnaast
Pro Ueda in vorm.
Con: Ueda in vorm want....mocht die wegvallen, wie dan? Larin is wel de beste nr 2 in jaren op basis van wat ik gezien heb.......maar nee. We zijn er nog lang niet.

Maar eerlijk is eerlijk, prachtige start, een coach die geen gekke dingen lijkt te doen. Ueda in bloedvorm (nog steeds bizar gezien de voorgaande jaren) en mocht je WEL winnen tegen PSV dan zet je een hele mooie stap want op dit moment lijken die de enige serieuze concurrent.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:34
https://www.ad.nl/voetbal...jax-is-gezonken~abafabcb/
Spijker op de kop van de Kromme.

En dan vooral deze quote:
Dat overdreven gedweep met middelmaat, dat past ook helemaal niet bij Ajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-10 18:45
Sagat schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 10:18:
[...]

Eerst maar eens kijken hoe we tegen PSV ballen.
Daarnaast
Pro Ueda in vorm.
Con: Ueda in vorm want....mocht die wegvallen, wie dan? Larin is wel de beste nr 2 in jaren op basis van wat ik gezien heb.......maar nee. We zijn er nog lang niet.

Maar eerlijk is eerlijk, prachtige start, een coach die geen gekke dingen lijkt te doen. Ueda in bloedvorm (nog steeds bizar gezien de voorgaande jaren) en mocht je WEL winnen tegen PSV dan zet je een hele mooie stap want op dit moment lijken die de enige serieuze concurrent.
Als je PSV op zes punten zet, zet je inderdaad een enorme stap. Risico’s liggen met name bij blessures centraal achterin denk ik. En Larin lijkt inderdaad een prima speler, maar als Ueda en Hadj-Moussa wegvallen ben je plotsklaps bijna al je scorend vermogen kwijt. Ik vind het nog spannend. PSV voetbalt tot nu toe minder, maar heeft (gevoelsmatig) een bredere selectie met meer spelers met scorend vermogen. Maar dat gevoel kan ook ontstaan zijn omdat dit de afgelopen jaren altijd zo was, want als bij Feyenoord alle middenvelders fit zijn heb je kwalitatief gezien een luxeprobleem wat ongekend is voor de Eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:34
donleone83 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 10:59:
[...]

Als je PSV op zes punten zet, zet je inderdaad een enorme stap. Risico’s liggen met name bij blessures centraal achterin denk ik. En Larin lijkt inderdaad een prima speler, maar als Ueda en Hadj-Moussa wegvallen ben je plotsklaps bijna al je scorend vermogen kwijt. Ik vind het nog spannend. PSV voetbalt tot nu toe minder, maar heeft (gevoelsmatig) een bredere selectie met meer spelers met scorend vermogen. Maar dat gevoel kan ook ontstaan zijn omdat dit de afgelopen jaren altijd zo was, want als bij Feyenoord alle middenvelders fit zijn heb je kwalitatief gezien een luxeprobleem wat ongekend is voor de Eredivisie.
PSV pakt meer tegengoals, is meer dood of de gladiolen voetbal.
Het ziet er flitsend uit, maar is toch verdomde kwetsbaar. Dan is Feyenoord degelijker. Scoort misschien iets minder, maar wel safer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
LZ86 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 10:58:

Als we medelijden krijgen van meneer van Hanegem dan weten we pas echt dat het treurig gesteld is.
Verder volledig mee eens (dat gebeurt niet vaak :D)

Die uitspraken van Kroes tonen aan hoe belabberd het gesteld is met de topsportmentaliteit bij Ajax. Op voorhand al nederlagen accepteren. Nou verwacht niemand dat Ajax Inter of Marseille oprolt maar hoe haal je het in je hoofd om op voorhand vast te roepen dat je met een (kleine) nederlaag tevreden bent?
Cruijff draait zich om in zijn graf. Iets met een zak geld nog nooit een doelpunt zien maken enzo.
Welk signaal geef je af naar trainer en spelersgroep als je dat hardop uitspreek voor zo'n wedstrijd? Maakt niet uit hoor jongens, 0-1 verliezen is prima!
Kroes had zo'n grote mond over Mislintat een klap willen verkopen, ik denk (hoop) dat hij er 1 van iemand als Tadic had gehad met deze instelling. Loser mentality dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JEightyFive schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:22:
[...]

12,5% rente 8)7 In de categorie woekerpolis. Van je Vrienden moet je het hebben ;w
Extern zal het niet goedkoper geweest zijn. Gewoon een risico afweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-10 18:57
Een ontslag kan pas na het sluiten van de beurs bekend gemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex_79
  • Registratie: Augustus 2023
  • Nu online
LZ86 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 11:16:
[...]

PSV pakt meer tegengoals, is meer dood of de gladiolen voetbal.
Het ziet er flitsend uit, maar is toch verdomde kwetsbaar. Dan is Feyenoord degelijker. Scoort misschien iets minder, maar wel safer.
Bosz laat PSV nog steeds van uit de zelfde overtuiging voetballen die hij ook bij Ajax, Bayer04 en Lyon had. Van Persie wilde dat eerst ook, deed dat ook bij Heerenveen, maar wat heb je aan agressieve stijl en hoog op het veld staan als je steeds vanuit de counter wordt geslacht? Dus heeft hij bij Feyenoord heel snel de realistische weg genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-10 16:45

Stimulate14

⭐⭐⭐

LZ86 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 10:58:

Willem maakt zich weer eens druk over Ajax.
Zijn ze Amsterdam een keer realistisch en dan is het weer niet goed. Arrogant zijn is ook niet goed. Er moest een hoop puin geruimd worden en vanwege de financiële toestanden is er wat middelmaat gekomen. Ja, een tussenjaar. Het heeft allemaal even tijd nodig he. Overigens schrijf ik niet alle rare keuzes van JH goed hoor, dat terzijde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 09:37
Deadsy schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 12:23:
Een ontslag kan pas na het sluiten van de beurs bekend gemaakt worden?
Ik blijf hopen. Heitinga is gewoon geen goede trainer, iedereen ziet dat en bijna iedereen zei dat voordat het seizeon begon. Het lijkt bijna echt alsof ze hem niet ontslaan omdat bepaalde mensen (Kroes) daarmee ook gelijk hun eigen ontslagbrief tekenen.
Ondertussen vraag ik me ook af of het inderdaad niet beter is als Kroes ook weggaat. Ik was toen hij kwam best optimistisch, maar dat is toch wel een stuk minder ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:07

OMX2000

By any means necessary...

Veel negativiteit rondom Ajax. Misschien terecht.

Maarrr positieve is dat er pareltjes als Valente en Smit rondlopen in de eredivisie. En dat Meerdink na zijn blessure ook minuten gaat maken.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Agent47 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:34:

Beetje kort door de bocht denk ik. Die VVF zijn dezelfde mensen die Feyenoord er boven op helpen als Feyenoord dreigt failliet te gaan. Kost wat nu maar die club mensen is volgens mij wel de reden dat Feyenoord het heeft gered in het verleden.
En dat hwrs weer zullen doen.
Of je ze nou moet bekritiseren of dankbaar moet zijn, dat moet een ieder zelf maar bedenken.
Dat ze zich bemoeiden met transfers... Dat zal misschien de media wel hebben opgeblazen.. Zij zijn wel degene die dan betalen en ook dan wat bepalen.

Baas in eigen huis is altijd het beste maar dan moet je dat huis wel zelf kunnen betalen. Je wilt toch ook geen Vitesse perikelen.

Hier in Groningen zitten we met het probleem dat de gemeente teveel voor het stadion vraagt. Ook hier zijn we helaas niet eigen baas.

Daarom is het voor Feyenoord ook zeer fijn als ze de CL weer halen. Ik vermoed dat van Persie ook daarvan op de hoogte is en dat dat de grootste reden is dat hij tegen Braga het hoopte af te kunnen doen met een b-elftal.
Competitie is daarom heel belangrijk voor Feyenoord denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 20-10-2025 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Henkie_NtA schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 14:55:
[...]

Ik blijf hopen. Heitinga is gewoon geen goede trainer, iedereen ziet dat en bijna iedereen zei dat voordat het seizeon begon. Het lijkt bijna echt alsof ze hem niet ontslaan omdat bepaalde mensen (Kroes) daarmee ook gelijk hun eigen ontslagbrief tekenen.
Heitinga heb ik ook niet zo hoog zitten maar als die slapzakken van Ajax voorin eens gewoon wat kansen afmaken, ziet het er wat anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
[...]
Ondertussen vraag ik me ook af of het inderdaad niet beter is als Kroes ook weggaat. Ik was toen hij kwam best optimistisch, maar dat is toch wel een stuk minder ondertussen.
Dat is toch die man die begon met een stukje "handel in voorkennis?". Voor mij als Feyenoorder net zo'n schot in de roos als Heitinga :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:33
Hoe lang mogen de charlatans in Amsterdam nog blijven zitten? Ik zit te wachten op een bericht dat er minstens twee zijn opgestapt/ontslagen. Heitinga en Keizer en co. zijn tactisch onbekwaam. Het is iedere week weer duidelijk. Zelfs tegen NAC Breda heeft Ajax het lastig.

En dan kan men roepen wie anders, maar ik zou al blij zijn met een coach die zaken ziet. Die niet als een blinde op de bank zit en met holle kreten blijft komen. Leuk dat je vertrouwen krijgt, maar dat is wel van de man die zijn lot aan jouw heeft verbonden. Wat een bende zeg. Ongelooflijk. Om nog maar te zwijgen over het feit dat verliespartijen worden ingecalculeerd, zoals tegen Marseille. Hoe moet je zo je team en spelers motiveren? Ajax onwaardig en met een fatsoenlijk TD was die al lang ontslagen. Of beter nog, nooit aangesteld geweest in de eerste plaats.

Edit, helemaal schandalig natuurlijk de uitspraak dat we Wijndal missen :D Die gast is 3 jaar lang niet goed genoeg en zou nu ineens de belangrijkste pion zijn die je mist... De enige reden om dat te zeggen is dat je maar één linksback heeft. Dankzij don Alex.

[ Voor 13% gewijzigd door JanW op 20-10-2025 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
JanW schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:00:
Edit, helemaal schandalig natuurlijk de uitspraak dat we Wijndal missen :D Die gast is 3 jaar lang niet goed genoeg en zou nu ineens de belangrijkste pion zijn die je mist... De enige reden om dat te zeggen is dat je maar één linksback heeft. Dankzij don Alex.
Je bedoelt dankzij vd Sar en het bestuur onder leiding van Pier Eringa, een voetbal nobody, die destijds Mislintat hebben aangesteld? Want daar hoor ik niemand meer over.
De TD die 9 onbruikbare spelers haalde tegen bizarre voorwaarden. Zoals de CL salaris bonus van 50%.
Van die aankopen waren er 2 linksback en absoluut niet beter dan Wijndal. Dus ja, om dat Kroes nou aan te rekenen. Die heeft de troep van zijn voorganger net opgeruimd.

En Heitinga roeit ook maar met de riemen die hij heeft. Zijn opdracht was aantrekkelijker voetbal spelen met dezelfde middelmaat. Nou veel succes! Hier heb je er wat ervaren assistenten bij, dan komt het goed!

En wat is nou echt het alternatief. Heel defensief gaan spelen net als vorig jaar? Hopen op een uitbraak of valpartij van Weghorst in de 16 meter. Het grote Ajax dat de tegenstander laat komen in de eigen Arena, jij denkt dat het publiek dat pikt?

Maar goed, iemand moet de zondebok zijn. Op naar de 7e trainer in 3 jaar tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Overmars terughalen, bestuursraad eruit, talentvolle buitenlandse trainer en kijken of je nog wat kan maken van dit seizoen.
Maar vrees dat geen van deze drie zal gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wndlr
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 23:30:
Overmars terughalen, bestuursraad eruit, talentvolle buitenlandse trainer en kijken of je nog wat kan maken van dit seizoen.
Dat leest alsof ook jij binnenkort je weekenden anders gaat indelen. :+

Een reëel scenario is dat Grim en Peereboom het seizoen gaan afmaken bij een ontslag van Heitinga.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JanW
Advizor schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 23:16:
[...]

Je bedoelt dankzij vd Sar en het bestuur onder leiding van Pier Eringa, een voetbal nobody, die destijds Mislintat hebben aangesteld? Want daar hoor ik niemand meer over.
De TD die 9 onbruikbare spelers haalde tegen bizarre voorwaarden. Zoals de CL salaris bonus van 50%.
Van die aankopen waren er 2 linksback en absoluut niet beter dan Wijndal. Dus ja, om dat Kroes nou aan te rekenen. Die heeft de troep van zijn voorganger net opgeruimd.

En Heitinga roeit ook maar met de riemen die hij heeft. Zijn opdracht was aantrekkelijker voetbal spelen met dezelfde middelmaat. Nou veel succes! Hier heb je er wat ervaren assistenten bij, dan komt het goed!

En wat is nou echt het alternatief. Heel defensief gaan spelen net als vorig jaar? Hopen op een uitbraak of valpartij van Weghorst in de 16 meter. Het grote Ajax dat de tegenstander laat komen in de eigen Arena, jij denkt dat het publiek dat pikt?

Ik snap dat je als Feyenoord supporter graag nog langer van Heitinga wil genieten. Hij toont alleen nu voor de tweede keer aan dat hij niet geschikt is als hoofdcoach. Dat is niet erg, maar het is gewoon zo. Er zijn verschillende analyses op VI Pro beschikbaar waarin de pijnpunten worden aangestipt. En die pijnpunten blijven hetzelfde. Tegen NAC, tegen PEC Zwolle, tegen PSV en tegen Marseille. Er is een bekend spreekwoord over een ezel en een steen. Dat is op Heitinga niet van toepassing, die gaat gewoon lekker door en verwacht een ander resultaat. Tegenstanders hebben dat inmiddels allemaal door. Morgen heeft Chelsea dat ook door en zondag zal Twente dit ook doorhebben.

Het gaat mij niet om de zondebok, maar dit is iets wat bijna iedere supporter al aan heeft zien komen. In zijn vorige periode blonk hij ook niet uit in tactisch vernuft of vakinhoudelijke kennis. Nu is dat weer het geval. Met zijn aanstelling had bijna iedere supporter die ik heb gesproken een sceptische houding. Hoe kan Heitinga na een jaartje bij Slot ineens weer geschikt zijn als hoofdcoach? We moeten het aankijken, maar het vertrouwen was er niet. Nu zitten we in oktober en die scepsis is meer dan terecht.

Dan heerst er nu een extreem gelaten sfeer. Er is één keer gewonnen in de afgelopen 6 wedstrijden. Dat was met de hakken over de sloot tegen NAC Breda. Het is rot, het stinkt en het werkt niet. Dat is de conclusie die je prima mag trekken, zeker als supporter zijnde. Maar ik hoop ook dat een Menno Geelen dat ziet en actie gaat ondernemen.

De flauwekul van Kroes kan ik inmiddels ook missen als kiespijn. Hij wil supporters alleen maar misbruiken voor persoonlijk gewin. "Je kan niet verwachten dat je meteen op het niveau van 2019 zit". Nee, dat verwacht ook helemaal niemand. Waarom denk je dat vorig seizoen iedereen tevreden was met het voetbal onder Farioli? Er werd gewonnen, er zat lijn in het spel en de spelers gingen voor elkaar door het vuur. Allemaal facetten die dit seizoen weer zijn verdwenen. Dan komt ie in een interview nog eens aanzetten dat een verlies tegen Marseille en Inter is ingecalculeerd. Dat men daar niet eens verwacht te winnen. Dat getuigt niet van een topsportmentaliteit.

Als supporter zie ik het heel somber in. Ik zie geen aanknopingspunten in het voetbal en ik zie het topsportklimaat verdampen. Er is geen enkel lichtpuntje of iets waar we ons aan kunnen vasthouden. Een van de weinige spelers die het niveau nog enigzins ontstijgt wordt constant gewisseld of zit op de bank. Als men daarmee doorgaat kan hij in de winter ook zomaar zeggen dat ie wil vertrekken.

Het is rot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:37
[...]

Ik blijf hopen. Heitinga is gewoon geen goede trainer
Tja de kwaliteit van de spelers maken je een goede trainer geloof er nooit zo in dat een trainer een speler of spelers beter maakt

Hij is wel naïef dat zeker maar het kan ook zo zijn dat die dat van bovenaf moet uitvoeren we weten het niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
bie100 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:14:
[...]

Tja de kwaliteit van de spelers maken je een goede trainer geloof er nooit zo in dat een trainer een speler of spelers beter maakt

Hij is wel naïef dat zeker maar het kan ook zo zijn dat die dat van bovenaf moet uitvoeren we weten het niet
Gaaei onder Farioli en Gaaei onder Heitinga is het beste voorbeeld van een trainer die spelers beter maakt of niet.

Hij is ontzettend beperkt, kan hard rennen, goede conditie en goede trap. Farioli kende van alle spelers de zwakke punten en zette een systeem op waarop die zwakke punten zoveel mogelijk werden gemaskeerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Harribo schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 17:06:
[...]

Beetje kort door de bocht denk ik. Die VVF zijn dezelfde mensen die Feyenoord er boven op helpen als Feyenoord dreigt failliet te gaan. Kost wat nu maar die club mensen is volgens mij wel de reden dat Feyenoord het heeft gered in het verleden.
En dat hwrs weer zullen doen.
Of je ze nou moet bekritiseren of dankbaar moet zijn, dat moet een ieder zelf maar bedenken.
Dat ze zich bemoeiden met transfers... Dat zal misschien de media wel hebben opgeblazen.. Zij zijn wel degene die dan betalen en ook dan wat bepalen.

Baas in eigen huis is altijd het beste maar dan moet je dat huis wel zelf kunnen betalen. Je wilt toch ook geen Vitesse perikelen.

Hier in Groningen zitten we met het probleem dat de gemeente teveel voor het stadion vraagt. Ook hier zijn we helaas niet eigen baas.

Daarom is het voor Feyenoord ook zeer fijn als ze de CL weer halen. Ik vermoed dat van Persie ook daarvan op de hoogte is en dat dat de grootste reden is dat hij tegen Braga het hoopte af te kunnen doen met een b-elftal.
Ik ben het deels met je eens hoor. Feit blijft wel dat Feyenoord na het kampioenschap 2016-2017 en na het kampioenschap met Slot, meerdere malen is aangekomen bij ze om terug te betalen. Dat is meerdere keren geweigerd omdat men hun plek niet meer wou afstaan. De VVF hebben ook altijd gezegd dat ze maximaal 49% wouden hebben, zodat Feyenoord altijd meer had.

Nu die achterlijke Sjaak Troost nog weg en het gaat ergens op lijken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

JanW schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:00:
Hoe lang mogen de charlatans in Amsterdam nog blijven zitten? Ik zit te wachten op een bericht dat er minstens twee zijn opgestapt/ontslagen. Heitinga en Keizer en co. zijn tactisch onbekwaam. Het is iedere week weer duidelijk. Zelfs tegen NAC Breda heeft Ajax het lastig.

En dan kan men roepen wie anders, maar ik zou al blij zijn met een coach die zaken ziet. Die niet als een blinde op de bank zit en met holle kreten blijft komen. Leuk dat je vertrouwen krijgt, maar dat is wel van de man die zijn lot aan jouw heeft verbonden. Wat een bende zeg. Ongelooflijk. Om nog maar te zwijgen over het feit dat verliespartijen worden ingecalculeerd, zoals tegen Marseille. Hoe moet je zo je team en spelers motiveren? Ajax onwaardig en met een fatsoenlijk TD was die al lang ontslagen. Of beter nog, nooit aangesteld geweest in de eerste plaats.

Maar wie dan? Wie wilt dit zooitje redden? Denk niet dat er bijzondere namen op de lijst staan die het wel even gaan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:05
https://nos.nl/artikel/25...in-de-voetbalgeschiedenis

Deze assistenttrainer, Karl Marius Aksum, lijkt me een stuk geschikter dan iedereen die nu bij Ajax 1 rondloopt. Wellicht niet als hoofdtrainer maar wel als tacktisch brein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:37
JanW schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:17:
[...]

Gaaei onder Farioli en Gaaei onder Heitinga is het beste voorbeeld van een trainer die spelers beter maakt of niet.

Hij is ontzettend beperkt, kan hard rennen, goede conditie en goede trap. Farioli kende van alle spelers de zwakke punten en zette een systeem op waarop die zwakke punten zoveel mogelijk werden gemaskeerd.
Tactisch gezien zeker maar dat maakt hem geen betere speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
toolkist schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 23:30:
Je weet dat meneer dickpic zelf ook een rol heeft in de huidige malaise door Ajax een veel te grote broek aan te trekken?
En die van zichzelf had ie lekker aan moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndlr
  • Niet online
JanW schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:17:

Farioli had ook een Gaaei probleem.

Van de 19 wedstrijden met Gaaei in de basis werden er maar 11 gewonnen.
Van de 15 wedstrijden zonder Gaaei in de basis waren dat er 13. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:34
bie100 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:14:
[...]

Ik denk dat alle spelers die onder Klopp of Guardiola getrained hebben het niet met je eens zijn ;) Het is in mijn ogen wel zo dat het de staf is die het doet en niet alléén maar de hoofdtrainer/coach.

Bij Ajax is het nu gewoon zo dat je van een tactisch sterke coach naar een complete nitwit gaat op tactisch gebied. Dat schuurt gewoon. :O

[ Voor 13% gewijzigd door KillaZ op 21-10-2025 08:46 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
bie100 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:28:
[...]

Tactisch gezien zeker maar dat maakt hem geen betere speler
Dat maakt het meer een definitiekwestie dan wat anders.

Een goede hoofdtrainer plaatst spelers in een spelvorm waarin ze kunnen excelleren waardoor ze beter lijken. Een matige trainer kijkt daar minder na en zorgt er niet voor dat de zwakke punten afgedekt worden door de tactiek ( of andere spelers in de opstelling ).

Gaeei is uiteindelijk nog steeds dezelfde speler, die zich wellicht heeft kunnen ontwikkelen dankzij coaching, speelminuten, en effectieve trainingen. Als je stelt dat de trainer daar geen invloed op heeft dan onderschat je ( en overschat ik ) wellicht de rol van de trainer en in welk klimaat een speler het beste kan gedijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-10 19:04
Advizor schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 23:16:

Nee hoor, hij kan per direct afstappen van het mandekking en gewoon de zone weer verdedigen. Of kiezen voor een hybride vorm waarbij de backs en/of het middenveld de zone verdedigen. Iedere tegenstander lokt nu zo makkelijk de spelers uit hun positie waardoor enorme gaten ontstaan. Maar zijn oplossing is in de “handen spugen”.

Ook in balbezit zijn er amper tot geen patronen te ontdekken. Wat heb je de afgelopen maanden getraind? :?

Aanvallend of verdedigend voetbal gaat over zoveel meer dan de poppetjes en de opstelling.

[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 21-10-2025 09:26 ]

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Ben trouwens wel bij met Valente. Die ontwikkelt zich ook goed zeg!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:33
Pas als Feyenoord deze week overtuigend doorkomt, dus met zeges op zowel Panathinaikos en PSV, durf ik er echt een beetje in te gaan geloven. Want laten we eerlijk zijn, in de echt grote wedstrijden was het allemaal nog niet heel overtuigend, toch? Fenerbache uit, AZ uit, Villa thuis. Natuurlijk kan je bij deze westrijden de resultaten onder andere en met name wijten aan individuele fouten (Lotomba,Slory), maar toch.

Niemand zal ontkennen dat we lekker bezig zijn in de ED, maar een heel klein beetje realiteitszin kan geen kwaad denk ik. En nu ook in Europa een resultaat halen zou wel prettig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:18

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Eerst maar eens meer dan negen punten voor staan. :'(

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

DutchOwnage schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:54:
Pas als Feyenoord deze week overtuigend doorkomt, dus met zeges op zowel Panathinaikos en PSV, durf ik er echt een beetje in te gaan geloven. Want laten we eerlijk zijn, in de echt grote wedstrijden was het allemaal nog niet heel overtuigend, toch? Fenerbache uit, AZ uit, Villa thuis. Natuurlijk kan je bij deze westrijden de resultaten onder andere en met name wijten aan individuele fouten (Lotomba,Slory), maar toch.

Niemand zal ontkennen dat we lekker bezig zijn in de ED, maar een heel klein beetje realiteitszin kan geen kwaad denk ik. En nu ook in Europa een resultaat halen zou wel prettig zijn.
Pff inderdaad zeg. Al zie ik de eerste twee plekken niet snel uit handen gegeven worden door zowel PSV als Feyenoord op dit moment. Vanaf het moment dat Feyenoord zich moet laten zien, gebeurd dat vaak niet. Het verschil sinds Slot en nu van Persie, is dat we nu wel van de kleinere clubs winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
wndlr schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:36:
[...]

Farioli had ook een Gaaei probleem.

Van de 19 wedstrijden met Gaaei in de basis werden er maar 11 gewonnen.
Van de 15 wedstrijden zonder Gaaei in de basis waren dat er 13. :9~
Gaaei werd ook niet ineens een goede speler door Farioli. Maar de ondergrens ging wel een stuk omhoog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Harribo schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 17:06:
Benieuwd wat we gaan zien tegen die grieken, maar ik vrees idd zelfde scenario als tegen Braga. En eerlijk is eerlijk, als ik moet kiezen tussen europees ver komen of plek 1/2 word het dat laatste.

Ook omdat het gewoon ontzetten onwaarschijnlijk is om zelfs in de europa league te verwachten dat je heel ver gaat komen. 1e of 2e ronde na de competitie en dan is het gewoon klaar als ik mijn allerpositiefste bril opzet. En helemaal met deze start ziet het er niet bepaald naar uit dat we uberhaupt die voorronde doorkomen. Maar we gaan het zien.

Plek 1 en zeker 2 in de NL competitie zou nu haalbaar moeten zijn maar met mijn eerdere voetnoot oftewel.
Het is natuurlijk nog vroeg in het seizoen en ja, ueda die uitvalt of ook nog onze andere centrale verdediger en het gaat echt nog wel pittig worden...

Kijken hoe de wereld er maandag a.s. uitziet. Kan hoop gebeuren de komende dagen maar waar ik aan het begin van het seizoen in :o stemming was is het meer en meer :*)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
JEightyFive schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 16:02:
[...]

Al geven we Heitinga nu 34 punten voorsprong op PSV, dan nog geloof ik niet dat hij het kampioenschap binnenhaalt.
Leuke stat zo na 9 wedstrijden. 9 punten achter op de koploper. Goed, het is Feyenoord i.p.v. PSV maar Sjonnie ligt op schema ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:13

Chrisjuh_15

Facta non verba

DutchOwnage schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:54:

AZ-uit was behoorlijk overtuigend, en datzelfde kun je zeggen van Villa-thuis tot minuut 60. Maar ben het met je eens. Laat nu maar zien dat je die fase ontgroeid bent en het straks donderdag bij 2-0 voor wel dood kunt maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Sagat schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 10:53:
[...]

Benieuwd wat we gaan zien tegen die grieken, maar ik vrees idd zelfde scenario als tegen Braga. En eerlijk is eerlijk, als ik moet kiezen tussen europees ver komen of plek 1/2 word het dat laatste.

Ook omdat het gewoon ontzetten onwaarschijnlijk is om zelfs in de europa league te verwachten dat je heel ver gaat komen. 1e of 2e ronde na de competitie en dan is het gewoon klaar als ik mijn allerpositiefste bril opzet. En helemaal met deze start ziet het er niet bepaald naar uit dat we uberhaupt die voorronde doorkomen. Maar we gaan het zien.

Plek 1 en zeker 2 in de NL competitie zou nu haalbaar moeten zijn maar met mijn eerdere voetnoot oftewel.
Het is natuurlijk nog vroeg in het seizoen en ja, ueda die uitvalt of ook nog onze andere centrale verdediger en het gaat echt nog wel pittig worden...

Kijken hoe de wereld er maandag a.s. uitziet. Kan hoop gebeuren de komende dagen maar waar ik aan het begin van het seizoen in :o stemming was is het meer en meer :*)
Ik vindt dit persoonlijk echt een verkeerde gang van zaken hoor. Geld is allesbepalend helaas. De charme van het hele jaar strijden om goede Europese plekken en dan in Europa laten zien wat je waard bent is helemaal weg op deze manier.

Dus alles op plek 1/2 zetten en dan weinig tot niks presteren in de CL...maar wel die 70 miljoen incasseren. Helaas.

Ik vindt de EL echt een mooi toernooi, en je zou willen dat je die beker omhoog mag houden in Mei.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 21-10-2025 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
JanW schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:55:
[...]

Ik snap dat je als Feyenoord supporter graag nog langer van Heitinga wil genieten. Hij toont alleen nu voor de tweede keer aan dat hij niet geschikt is als hoofdcoach. Dat is niet erg, maar het is gewoon zo. Er zijn verschillende analyses op VI Pro beschikbaar waarin de pijnpunten worden aangestipt. En die pijnpunten blijven hetzelfde. Tegen NAC, tegen PEC Zwolle, tegen PSV en tegen Marseille. Er is een bekend spreekwoord over een ezel en een steen. Dat is op Heitinga niet van toepassing, die gaat gewoon lekker door en verwacht een ander resultaat. Tegenstanders hebben dat inmiddels allemaal door. Morgen heeft Chelsea dat ook door en zondag zal Twente dit ook doorhebben.

Het gaat mij niet om de zondebok, maar dit is iets wat bijna iedere supporter al aan heeft zien komen. In zijn vorige periode blonk hij ook niet uit in tactisch vernuft of vakinhoudelijke kennis. Nu is dat weer het geval. Met zijn aanstelling had bijna iedere supporter die ik heb gesproken een sceptische houding. Hoe kan Heitinga na een jaartje bij Slot ineens weer geschikt zijn als hoofdcoach? We moeten het aankijken, maar het vertrouwen was er niet. Nu zitten we in oktober en die scepsis is meer dan terecht.

Dan heerst er nu een extreem gelaten sfeer. Er is één keer gewonnen in de afgelopen 6 wedstrijden. Dat was met de hakken over de sloot tegen NAC Breda. Het is rot, het stinkt en het werkt niet. Dat is de conclusie die je prima mag trekken, zeker als supporter zijnde. Maar ik hoop ook dat een Menno Geelen dat ziet en actie gaat ondernemen.

De flauwekul van Kroes kan ik inmiddels ook missen als kiespijn. Hij wil supporters alleen maar misbruiken voor persoonlijk gewin. "Je kan niet verwachten dat je meteen op het niveau van 2019 zit". Nee, dat verwacht ook helemaal niemand. Waarom denk je dat vorig seizoen iedereen tevreden was met het voetbal onder Farioli? Er werd gewonnen, er zat lijn in het spel en de spelers gingen voor elkaar door het vuur. Allemaal facetten die dit seizoen weer zijn verdwenen. Dan komt ie in een interview nog eens aanzetten dat een verlies tegen Marseille en Inter is ingecalculeerd. Dat men daar niet eens verwacht te winnen. Dat getuigt niet van een topsportmentaliteit.

Als supporter zie ik het heel somber in. Ik zie geen aanknopingspunten in het voetbal en ik zie het topsportklimaat verdampen. Er is geen enkel lichtpuntje of iets waar we ons aan kunnen vasthouden. Een van de weinige spelers die het niveau nog enigzins ontstijgt wordt constant gewisseld of zit op de bank. Als men daarmee doorgaat kan hij in de winter ook zomaar zeggen dat ie wil vertrekken.

Het is rot.
Ik snap ook wel dat Heitinga geen geweldenaar is, dat ziet iedereen. Maar hij heeft natuurlijk wel de opdracht gekregen om aantrekkelijker voetbal te gaan spelen. Hoog druk, etc.
Daarnaast is er geen enkele versterking gehaald, op misschien Gloukh na. De selectie is nog steeds dun en er is geen leider in het veld.

Maar goed, Joseph Oosting schijnt vrij te zijn. Denk alleen niet dat zo'n trainer in wil stappen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

DutchOwnage schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 11:57:
[...]

Ik vindt dit persoonlijk echt een verkeerde gang van zaken hoor. Geld is allesbepalend helaas. De charme van het hele jaar strijden om goede Europese plekken en dan in Europa laten zien wat je waard bent is helemaal weg op deze manier.

Dus alles op plek 1/2 zetten en dan weinig tot niks presteren in de CL...maar wel die 70 miljoen incasseren. Helaas.

Ik vindt de EL echt een mooi toernooi, en je zou willen dat je die beker omhoog mag houden in Mei.
Uefa cup in 2002 was magisch, en ja zelfs als feyenoord supporter genoten van zowel de finale die ajax haalde en de geweldige CL run destijds. PSV was ook prima in cl vorig jaar. Ik probeer eigenlijk alle europose wedstrijden van 'onze' clubs te kijken (maar moet toegeven dat ik af en toe ook wel voetbalmoeheid heb en dan skip en zeker niet thuisblijf ervoor.....jaja ook hier #echtesupporter :+ )

Maar.......en ja misschien was het destijds ook al een moelijke trip en moet je niet vooraf al de handoek in de ring gooien, maar ik heb het idee dat de grotere clubs alleen maar rijker en rijker zijn geworden en dat er voor ons gewoon niets te halen is.

Vorig jaar ac milaan was magisch maar eerlijk is eerlijk Bijlow was ontzettend goed die pot en met Wellenreuter had je hem mogelijk gewoon verloren? Maar goed er is natuurlijk nog niets verloren en je kan (wsl wel met nog een extra ronde) nog verder gaan op papier. En ja ondanks het resultaat was een groot gedeelte van de pot tegen AV natuurlijk erg goed. Dus ja kan ook dat die lijn doorgetrokken word...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Dat we (financieel) niet meer kunnen wedijveren met de top van de CL is helaas een gegeven. Dat is al verziekt door het grote geld. Maar incidenteel laatste 8 of laatste 4 CL zou af en toe best kunnen, in een goed jaar.

Maar zeker EL en CF valt echt wel wat te halen voor onze top 4 ED. Daarom zou ik het zo jammer vinden om de strijd niet eens aan te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 13:56:
[...]
Maar goed, Joseph Oosting schijnt vrij te zijn. Denk alleen niet dat zo'n trainer in wil stappen ;)
Waarom zou Ajax Oosting willen? Hou dan Heitinga maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex_79
  • Registratie: Augustus 2023
  • Nu online
Het zou niet helpen om Sjonnie eruit te gooien. De volgende trainer krijgt precies dezelfde taakstelling en zal net zo hard afgerekend worden. Heitinga is expliciet uitgekozen door Kroes omdat hij niet NOG een keer een trainer wilde die tegen hem ging rebelleren. Eigenlijk maakt hij dezelfde fout nu als Mislintat toen hij Steijn aanstelde.

Ik zit eigenlijk een beetje op de Hoffenheim reflex te wachten. In die club werden ze het zat om steeds de trainer de schuld te geven van de malaise en brak er burgeroorlog onder de bestuurders uit, die elkaar gingen ontslaan, totdat de laatste door clubeigenaar Dietmar Hopp op straat werd gezet. Trainer Christian Ilzer zit er nog, bestuur is allemaal opgestapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Alex_79 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:40:
Het zou niet helpen om Sjonnie eruit te gooien. De volgende trainer krijgt precies dezelfde taakstelling en zal net zo hard afgerekend worden. Heitinga is expliciet uitgekozen door Kroes omdat hij niet NOG een keer een trainer wilde die tegen hem ging rebelleren. Eigenlijk maakt hij dezelfde fout nu als Mislintat toen hij Steijn aanstelde.

Ik zit eigenlijk een beetje op de Hoffenheim reflex te wachten. In die club werden ze het zat om steeds de trainer de schuld te geven van de malaise en brak er burgeroorlog onder de bestuurders uit, die elkaar gingen ontslaan, totdat de laatste door clubeigenaar Dietmar Hopp op straat werd gezet. Trainer Christian Ilzer zit er nog, bestuur is allemaal opgestapt
Heitinga was niet eens de eerste keuze van Kroes. En die Hoffenheim manier gaat niet lukken bij Ajax, er is geen eigenaar die de laatste zak hooi kan ontslaan. Los van dat die eigenaar dan bijster zwak was door verantwoording te nemen en ze er zelf allemaal uit te donderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Alex_79 Er is tactisch en qua aanpak onderhand zoveel op aan te merken dat het volstrekt aannemelijk is dat een trainer die het wel snapt het een stuk beter dan doen, een heel stuk beter.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Agent47 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:20:
[...]

Ik ben het deels met je eens hoor. Feit blijft wel dat Feyenoord na het kampioenschap 2016-2017 en na het kampioenschap met Slot, meerdere malen is aangekomen bij ze om terug te betalen. Dat is meerdere keren geweigerd omdat men hun plek niet meer wou afstaan. De VVF hebben ook altijd gezegd dat ze maximaal 49% wouden hebben, zodat Feyenoord altijd meer had.
Men hun plek niet wou afstaan? In het stadion ook of...?
Blijkbaar is Feyenoord er nog steeds afhankelijk van. 3%is te doen en geeft je continuïteitsgarantie.
Het klinkt voor mij niet als een club mensen waar je van af wilt?
Al zou Feyenoord zich nu zelf redden, er kunnen altijd andere tijden aankomen toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Dest op de bank en Flamingo erin tegen Napoli.......PSV heeft echt geen speler meer over?

Dit was het dus:
Dest was laat. Ga er maar vanuit dat hij harder baalt dan wie dan ook in het Philips Stadion, maar het is natuurlijk niet goed. Dat zal hij zelf ook snappen.
Peter Bosz heeft hem bij PSV op de bank gehouden. Hij zal vermoedelijk wel gewoon invallen.

Er is echt structureel iets mis met die selectie bij PSV.

[ Voor 65% gewijzigd door carpebios op 21-10-2025 20:17 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Discipline bedoel je? Dat zit gewoon in sommige spelers, wist je van tevoren.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Ahja, Ziggo gooit er nog even een reclame tussendoor.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik begin compleet gek te worden van al die extra k** reclames. Wat een drama is dat geworden zeg.

Duracell, FedEx, Playstation het gaat maar door.

[ Voor 21% gewijzigd door DutchOwnage op 21-10-2025 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Lucca maakt zichzelf ongeloofwaardig in de eerste 5 minuten van de wedstrijd. Dank je wel alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Wat een perfecte bal zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Van te voren in de media het gel*l dat er kansen liggen voor PSV.
Nou als ik zo de eerste minuten zie, is Napoli echt sterk. Wachten op het doelpunt van Napoli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Zo goede counter Psv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Jezus MAN, die moest zitten he!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Pfffff, kans 2 van Til nu. Dan weet je het wel, zo de 0-1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
En dan deze kopbal van Til

Lijkt Ajax wel, kunnen ook niet afmaken.
Nederlandse ziekte

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 21-10-2025 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Wat is PSV traag zeg in de omschakeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Weer zo'n doorzichtig schot, pffffff. Wat een kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Ja joh, weer een bal naast. Waar trainen die op bij PSV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
carpebios schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 21:19:
Weer zo'n doorzichtig schot, pffffff. Wat een kansen.
Yup doet Psv goed.
Alleen.... Tja... Afmaken he
En je weet.. Als je ze niet afmaakt...

En dan weer het standaard achteraf geneuzel van we speelden goed... Tja koop je niks voor
Gewoon erin rammen zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
De commentator wil ook graag laten weten dat hij de naam van Politano kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Stonden we bijna 1 onder NAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Iedereen geel nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:07

OMX2000

By any means necessary...

Dat was geen geel

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Dank scheids! 1 onder NAP.
Misschien nog een gele kaart voor het niet tegenhouden van het tegendoelpunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Verrassend dit weer.
Als je de kansen zelf niet maakt...typisch Nederlands voetbal. Het is gewoon niet goed genoeg.
Andere teams benutten hun kansen wel op dit niveau.

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 21-10-2025 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 21:32:
Verrassend dit weer.
Als je de kansen zelf niet maakt...
Andere teams benutten hun kansen wel op dit niveau.
En ze gaan nog kansen genoeg krijgen met deze scheids, die gaat zoveel geel aan PSV geven voor niets dat er nog rood komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Wat een traag gebrei van PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
carpebios schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 21:32:
[...]

En ze gaan nog kansen genoeg krijgen met deze scheids, die gaat zoveel geel aan PSV geven voor niets dat er nog rood komt.
Och de zoveelste die de scheidsrechter de schuld geeft hier.
Scheidsrechter is niet de reden dat Psv de kansen niet afmaakt. Het is Psv zelf. Kortom, niet goed genoeg tot nu toe.

Edit : net nu ik dit zeg

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 21-10-2025 21:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
BAM! 1-1, LEKKER SCHEIDS!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 10:00

ST10©DE

Dus.............

BAM!

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 21:34:
[...]

Och de zoveelste die de scheidsrechter de schuld geeft hier.
Scheidsrechter is niet de reden dat Psv de kansen niet afmaakt. Het is Psv zelf. Kortom, niet goed genoeg tot nu toe.

Edit : net nu ik dit zeg
Als je die fles azijn niet terugzet in mijn keuken doe ik aangifte!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ex7A2_BZYNSG8761hB-wCJ4wY_Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Gelukkig een eigen doelpunt want zelf kunnen we niet scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Nu niets he scheids!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Nu online
Wacht, er heet een speler Buongiorno?! :D

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Maarten_E schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 21:36:
:Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Nu online
Goeiendag zeg, wat een naam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Maarten_E schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 21:36:
Goedemorgen, ook wakker? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Nu online
Ik luister naar de radio, de naam was mij nog niet opgevallen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Kom op! JAAAAAAA

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

BAM bam!

Pagina: 1 ... 89 ... 91 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken