Mog schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:03:
[...]
Een achtste trainer aanstellen in drie seizoenen doet echt afbreuk aan het imago van Ajax. Wie wil er nu instappen bij Ajax als je weet dat je er na tien wedstrijden toch alweer uitligt? De problemen zijn veel groter dan alleen de coach. Als Ajax zo doorgaat, wordt het echt een soort Manchester United, maar dan zonder budget. Je maakt een plan en laat als clubleiding zien dat je je minimaal één seizoen committeert. Dan krijgt een volgende trainer ook meer vertrouwen om in te stappen.
Dit. Het begint bij de top. Heitinga is gewoon het resultaat van wanbeleid.
Blijkbaar moest Kroes aangesteld worden van z'n vriendjes. Eerst als Algemeen directeur, nadat dit niet doorging vanwege een akkefietje wordt hij de nieuwe TD.
Tja....
Ik vind die man sowieso al niks vanwege z'n optredens in de media. Grote bek opzetten in interviews vanwege de staat van de selectie samengesteld door Mislintat.
Nu de selectie van Ajax bekritiseerd wordt, wilt hij alleen maar geïnterviewd worden door Ajax media.
Al met al doet dit me denken aan de donkere periode bij Feyenoord.
Van mij part ontslagen ze Heitinga, z'n opvolger zal het toch niet langer volhouden dan een jaar.