[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 88 ... 91 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:18
Heb het even terug kunnen kijken.

Maar zo slecht speelde Ajax toch ook weer niet?
Scoren lukte niet, maar na een 20 minuten 2-0 voor had ook helemaal niet gek geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-10 18:45

Agent47

I always close my contracts.

LZ86 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 12:53:

Scoren lukte niet, maar na een 20 minuten 2-0 voor had ook helemaal niet gek geweest.
Die 0-1 van AZ is wel schrijnend hoor. Ze stonden er bij en keken er naar. Totaal geen inzet.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Agent47 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 13:07:
[...]

Die 0-1 van AZ is wel schrijnend hoor. Ze stonden er bij en keken er naar. Totaal geen inzet.
Ja, maar het spelbeeld was er niet echt naar.

Dat Ajax een matige verdediging heeft is inmiddels wel bekend, dus dit kan gebeuren dan.
Op de 0 spelen zal niet lukken, maar als ze maar meer goals maken dan de tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:16
LZ86 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 13:15:
[...]

Ja, maar het spelbeeld was er niet echt naar.

Dat Ajax een matige verdediging heeft is inmiddels wel bekend, dus dit kan gebeuren dan.
Op de 0 spelen zal niet lukken, maar als ze maar meer goals maken dan de tegenstander
Dit kon iedere ploeg overkomen. Hij valt net goed en de bal gaat erin.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:15

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ST10©DE schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 11:27:
Huh, Heitinga is niet ontslagen! Dat is toch het beste nieuws wat je te horen kan krijgen op een lazy sunday bij het ontbijt! :+
Deze 'grap' kennen we onderhand wel, het wordt tijd voor wat nieuws. :z

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
Gonadan schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 13:34:
[...]

Oke, hier een nieuwe. De KNVB tuchtcommissie laat vandaag weten als sanctie Wout Weghorst de komende drie wedstrijden in de basis te laten starten. De zwaarst mogelijke sanctie. Ajax gaat gelijk in beroep.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:50

gws24

Thinking is hard!

Mog schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 12:00:
[...]

Snap ik. Dit ettert al heel lang door. Maar een 8e coach in 3 jaar tijd aanstellen heeft gewoon niet zoveel zin als het publiek "Ten Hag/halve finale CL/de schaal" verwacht. Dat probeert Kroes er ook wel in te krijgen, maar niemand die luistert lijkt wel.
Het Ajax publiek verwacht dit helemaal niet; in ieder geval de fans die ik ken niet (ook hier verwachten de ajacieden dat niet) want we weten dondersgoed dat deze selectie daar niet goed genoeg voor is. Wat we wel verwachten is dat er lijn in het spel zit en goede tactische keuzes gemaakt worden. Dat betekent dat je met deze selectie niet als een domme gans hoog druk gaat zetten én man op man gaat verdedigen waardoor je hele veldbezetting door de tegenstander simpel uit elkaar te trekken is. En ja, dat kan echt wel iets aanvallender dan onder Farioli.

Pieter Zwart van VI heeft dat in een artikel voor Marseille al heel duidelijk voorspelt en ook na gisteren heeft hij dat nog een keer uitgelegd: https://www.vi.nl/pro/tac...atati-lokt-youri-baas-weg (helaas een pro artikel).

voorbeeld: door man op man te verdedigen wordt Baas helemaal weggetrokken naar de 16 van AZ :X :
Juist de blinde mandekking van Heitinga zorgt ervoor dat Ajax door Maarten Martens in een tactische wurggreep wordt genomen. De zwervende Patati lokt Baas keer op keer volledig uit positie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BABaeNjZBDWWB3Kqwv3AGj2H8Og=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ruGaGbjImCcXy2sC19akcPpE.webp?f=fotoalbum_large
Bovenstaand moment is kenmerkend. Baas is Patati tot op de rand van de vijandelijke zestien gevolgd. Logischerwijs wordt AZ door de openliggende ruimtes vaak direct gevaarlijk zodra het de bal op de helft van Ajax krijgt.
Het is juist Heitinga die probeert te voetballen alsof het het team van de halve finale CL is en snapt blijkbaar na 4 maanden nog steeds niet dat koppeltjes maken (man op man) niet werkt.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
@gws24 en dit zijn precies dezelfde fouten al Heitinga ook al maakte tijdens zijn interim periode.
LZ86 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 12:53:

Het zag er misschien leuk uit, maar echt grote kansen werden totaal verprutst, eigenlijk door iedereen die in de 16 kwamen van AZ.
Mog schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 12:00:
[...]

Snap ik. Dit ettert al heel lang door. Maar een 8e coach in 3 jaar tijd aanstellen heeft gewoon niet zoveel zin als het publiek "Ten Hag/halve finale CL/de schaal" verwacht. Dat probeert Kroes er ook wel in te krijgen, maar niemand die luistert lijkt wel.
Er zit nogal een gat tussen "Ten Hag/halve finale CL/de schaal" en wat er nu gebeurt. Buiten het feit dat ik dat helemaal niet hoor op de tribune en bij mijn vrienden die Ajax fan zijn. Wat we wél zien is matige wedstrijden waar we tegen het linker rijtje er kansloos af gaan en in uitwedstrijden tegen het rechter rijtje op zijn best een gelijk spel er uit weten te slepen. We zien geen enkele lijn in het spel, een niet fitte selectie (hoezo is er nu nog geen vervanger van de conditietrainer?), niemand die beter wordt etc.

Heitinga is gewogen (2x) en gewoon te licht bevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

PolarBear schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 15:34:
@gws24 en dit zijn precies dezelfde fouten al Heitinga ook al maakte tijdens zijn interim periode.
[...]

Heitinga is gewogen (2x) en gewoon te licht bevonden.
Dat ben ik met je eens. Maar dat wist Ajax vanaf het begin. Ik kan niet geloven dat Heitinga de nummer 1 kandidaat van Kroes was. Ik denk dat er weinig andere opties waren. En nu moet je het ermee doen, Heitinga ontslaan is korte termijn winst over lange termijn heropbouw. Als ik Kroes was zou ik nu naar een vervanger zoeken voor seizoen 2026/27.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Wat is Sofascore ruk geworden nu. Al een tijdje een nieuwe lay-out wat ik persoonlijk geen verbetering vind. Nu ook nog die stomme reclames van een paar seconden. Ben er wel klaar mee, iemand een goed alternatief?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mog schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 15:52:
[...]
En nu moet je het ermee doen, Heitinga ontslaan is korte termijn winst over lange termijn heropbouw.
Heitinga is stilstand, nu en in de toekomst. Hij heeft als hoofd trainer echt helemaal niets te brengen op korte óf lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

PolarBear schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 15:59:
[...]

Heitinga is stilstand, nu en in de toekomst. Hij heeft als hoofd trainer echt helemaal niets te brengen op korte óf lange termijn.
Een achtste trainer aanstellen in drie seizoenen doet echt afbreuk aan het imago van Ajax. Wie wil er nu instappen bij Ajax als je weet dat je er na tien wedstrijden toch alweer uitligt? De problemen zijn veel groter dan alleen de coach. Als Ajax zo doorgaat, wordt het echt een soort Manchester United, maar dan zonder budget. Je maakt een plan en laat als clubleiding zien dat je je minimaal één seizoen committeert. Dan krijgt een volgende trainer ook meer vertrouwen om in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10 19:15
Mog schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:03:
[...]

Een achtste trainer aanstellen in drie seizoenen doet echt afbreuk aan het imago van Ajax. Wie wil er nu instappen bij Ajax als je weet dat je er na tien wedstrijden toch alweer uitligt? De problemen zijn veel groter dan alleen de coach. Als Ajax zo doorgaat, wordt het echt een soort Manchester United, maar dan zonder budget. Je maakt een plan en laat als clubleiding zien dat je je minimaal één seizoen committeert. Dan krijgt een volgende trainer ook meer vertrouwen om in te stappen.
Dit. Het begint bij de top. Heitinga is gewoon het resultaat van wanbeleid.
Blijkbaar moest Kroes aangesteld worden van z'n vriendjes. Eerst als Algemeen directeur, nadat dit niet doorging vanwege een akkefietje wordt hij de nieuwe TD.
Tja....
Ik vind die man sowieso al niks vanwege z'n optredens in de media. Grote bek opzetten in interviews vanwege de staat van de selectie samengesteld door Mislintat.
Nu de selectie van Ajax bekritiseerd wordt, wilt hij alleen maar geïnterviewd worden door Ajax media.

Al met al doet dit me denken aan de donkere periode bij Feyenoord.
Van mij part ontslagen ze Heitinga, z'n opvolger zal het toch niet langer volhouden dan een jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Kutzooi, Watanabe geblesseerd teruggekomen uit de inter\lands.

Ben zo klaar met die klote interlands die de nationale competitie verneuken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:50
Ajax wordt een handje geholpen door Sparta.
Sparta verslaat fc Groningen thuis.
Niet eens onterecht... Waar ik al bang voor was bij Groningen... Ze doen het goed en er sluipt weer gemakzucht in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wndlr
  • Registratie: September 2025
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 10:20:
Mooi Heitinga laten zitten, kan Groningen er ff geniepig over heen op de ranglijst (y)
:o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-10 12:04

Sf1nX

Tuinder

BigWillem89 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 15:56:
Wat is Sofascore ruk geworden nu. Al een tijdje een nieuwe lay-out wat ik persoonlijk geen verbetering vind. Nu ook nog die stomme reclames van een paar seconden. Ben er wel klaar mee, iemand een goed alternatief?
Ik gebruik al tijden FlashScore.
Vaak sneller dan mijn stream en niet al teveel reclame in de app.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k-yCgAhTx_QA_mll7wJpoC1rSZs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jkOE3kQRS8yCNtTu55GATf8O.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-10 11:03

Grudgie

PSN: Grudgie7

BAM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
BAM

Feyenoord lijkt te gaan doen wat ze aan hun stand verplicht zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Bamzaiiiii Ueda!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ueda is los!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Wie had dat 2 maanden geleden durven dromen he. Ik in ieder geval niet.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 19-10-2025 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

DutchOwnage schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:57:
[...]

Wie had dat 2 maanden geleden durven dromen he.
Echt he. Ik never nooit. Ik zie dag en nacht verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Ik baalde ervan dat we geen echte vervanger voor m hadden gehaald.

Nu ben ik er maar wat blij mee.
Blijkbaar helpt het om mensen de tijd te geven. Of het is de hand van v Persie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Van Persie is iig veel met hem bezig geweest. Maar de komst van Watanabe was echt zo belangrijk voor hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

LZ86 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:58:
Ik baalde ervan dat we geen echte vervanger voor m hadden gehaald.

Nu ben ik er maar wat blij mee.
Blijkbaar helpt het om mensen de tijd te geven. Of het is de hand van v Persie
Ik denk ook wel in combinatie met een andere international erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Aan het einde van het seizoen kunnen we Ueda ruilen met Santi en Milan lapt gewoon 20 miljoen erbij. Hebben we Fernanda weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Russel88 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:00:
Aan het einde van het seizoen kunnen we Ueda ruilen met Santi en Milan lapt gewoon 20 miljoen erbij. Hebben we Fernanda weer terug.
Ik vindt Ueda op het moment beter en completer dan Santi in zijn beste periode. Maar dat is een persoonlijke mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:50

gws24

Thinking is hard!

Het helpt ook enorm dat hij dit seizoen goede aanvoer krijgt.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Maar nu ff snel die 2e erin graag. Kan je rustig controlerend richting Panathinaikos en PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Read blinde. Speel toch over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:12
Die Engels is wel bezig om Read een 2e gele aan te smeren zeg. Tuurlijk hij raakt m, maar wat een rollende aanstellerij zeg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Russel88 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:19:
[...]

Dit. Het begint bij de top. Heitinga is gewoon het resultaat van wanbeleid.
Blijkbaar moest Kroes aangesteld worden van z'n vriendjes. Eerst als Algemeen directeur, nadat dit niet doorging vanwege een akkefietje wordt hij de nieuwe TD.
Tja....
Ik vind die man sowieso al niks vanwege z'n optredens in de media. Grote bek opzetten in interviews vanwege de staat van de selectie samengesteld door Mislintat.
Nu de selectie van Ajax bekritiseerd wordt, wilt hij alleen maar geïnterviewd worden door Ajax media.

Al met al doet dit me denken aan de donkere periode bij Feyenoord.
Van mij part ontslagen ze Heitinga, z'n opvolger zal het toch niet langer volhouden dan een jaar.
Kroes wilde een andere trainer dan Heitinga aanstellen, mocht niet.
Mislintat wilde een andere trainer dan Steijn aanstellen, mocht niet.
Zie daar het probleem. Dat moet opgelost worden. Oftewel weg met de bestuursraad (en Heitinga, die kan gewoon niks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Reid wisselen maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 03:43
Die wordt wel gespaard zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Hahaha, ze geven voor zo'n tikkie tenen tegen elkaar niet snel een 2e gele kaart. Maar het wordt wel gevaarlijk zo.
Heracles vind ik overigens best hard spelen, die delen echt wel behoorlijk uit bij vlagen. Incasseren kunnen ze dan weer niet.

[ Voor 4% gewijzigd door jbdeiman op 19-10-2025 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 03:43
jbdeiman schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:09:
[...]

Hahaha, ze geven voor zo'n tikkie tenen tegen elkaar niet snel een 2e gele kaart. Maar het wordt wel gevaarlijk zo.
Heracles vind ik overigens best hard spelen, die delen echt wel behoorlijk uit bij vlagen.
Het gaat ook om de manier van erin glijden met je voet zo hoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mog schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 15:52:
[...]

Dat ben ik met je eens. Maar dat wist Ajax vanaf het begin. Ik kan niet geloven dat Heitinga de nummer 1 kandidaat van Kroes was. Ik denk dat er weinig andere opties waren. En nu moet je het ermee doen, Heitinga ontslaan is korte termijn winst over lange termijn heropbouw. Als ik Kroes was zou ik nu naar een vervanger zoeken voor seizoen 2026/27.
Die opties waren er dus wel, maar mochten intern niet want niet Nederlands (wie boeit dat iets) en geen Ajax dna (in andere woorden, geen vriendje van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 00:08
toolkist schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:11:
[...]

Die opties waren er dus wel, maar mochten intern niet want niet Nederlands (wie boeit dat iets) en geen Ajax dna (in andere woorden, geen vriendje van)
Maar welke opties waren dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Feyenoord heeft de scheids niet echt mee.

Fluit voor elke Heracles valpartij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Fucking hell, klassiek Hadj Moussa.....

Wisselen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Speel toch over man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
LZ86 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:12:
Feyenoord heeft de scheids niet echt mee.

Fluit voor elke Heracles valpartij.....
Als ze nu Hadj Moussa mee hadden en die ballen gewoon simpel aflegt, dan is het 0-2. Dat hij daarna voor eigen succes gaat, prima. Niet bij een 0-1 aub...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
LZ86 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:13:
Fucking hell, klassiek Hadj Moussa.....

Wisselen maar.
U zei? Overigens wel met je eens hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Lol, en nu maakt ie m wel...

BAM,

Maar nog steeds moet ie eruit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k-yCgAhTx_QA_mll7wJpoC1rSZs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jkOE3kQRS8yCNtTu55GATf8O.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
jbdeiman schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:14:
[...]
Dat hij daarna voor eigen succes gaat, prima.
Nog steeds niet prima. Je wilt gewoon zoveel mogelijk scoren als team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

JA! Lekker hoor. Haha. 0-2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
LZ86 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:16:
Lol, en nu maakt ie m wel...

BAM,

Maar nog steeds moet ie eruit
Dat is het nu net. Hij is te egoïstisch maar creëert wel uit niets iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:17:
[...]

Dat is het nu net. Hij is te egoïstisch maar creëert wel uit niets iets
Zou er eerder een eigen goal van maken.

Wat die keeper daar deed _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik snap nu wel waarom Heracles stijf onderaan staat. Echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Kan wel zien aan Ueda dat hij zelfvertrouwen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Deze scheids.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
BAMZAIIIII UEDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Lekker hoor. BAM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Wat zelfvertrouwen met een spits kan doen he. Ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Knappe goal van Ueda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Straks lekker maximaal wisselen Robin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Haha BAM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Hattrick Ueda :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Dit moet zo wel een dikke uitslag worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Die blonde van Heracles laat Steijn constant lopen.

Zet Larin maar in de spits tweede helft en geef Ueda rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Half aan het kijken want ondertussen buikspek op de bbq en stoofperen op het vuur met alles wat daarbij hoort om zo een lekker maaltje op tafel te zetten, maar het gaat lekker Ueda is helemaal los en krijgt ook eindelijk de aanvoer om los te komen.

Lekker begin weer na de interland pauze

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Agent47 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:34:

Zet Larin maar in de spits tweede helft en geef Ueda rust.
Oh ja, Steijn doet ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 23:47
LZ86 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:35:
[...]
Oh ja, Steijn doet ook mee.
Maakt nog wel een goaltje zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Knetter! Wat een heerlijke (voorlopige) uitslag dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Doe het niet vaak, maar met deze tussenstand durf ik het wel aan om naar Liverpool-Man United te switchen. Slot staat al 0-1 achter....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
Lekker hoor. Gebeurt niet vaak dat we tijdens de rust al rustig achterover kunnen leunen.
Lekker Ueda en Moussa wisselen laat die Portugees maar wat minuten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

BAM! Lekker Steijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strawberry_1985
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-10 22:48
1 schot 2x lat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Wat een goal. DAMN!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ach zet die derde keeper en Borges er ook maar bij dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Holy shit. Dat is lang geleden. Dat ik rustig iets anders kan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:13
10 10 10!

Dit Heracles heeft niets te zoeken in de Eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Agent47 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:06:
Ach zet die derde keeper en Borges er ook maar bij dan
Nou inderdaad. Spaar alles wat we te sparen valt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 23:47
Lijkt af en toe verdedigend wel werkweigering bij Heracles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:13
Sauer is erg hard op zoek naar een goal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Het is gewoon één grote speeltuin voor Feijenoord. Wel goed om te zien dat ze wel blijven gaan.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Heb bijna nog nooit zoiets gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Wokschotel schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:13:
Het is gewoon één grote speeltuin voor Feijenoord. Wel goed om te zien dat ze wel blijven gaan.
Je kan de doelpuntjes zomaar nodig kunnen hebben op het eind...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

DutchOwnage schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:15:
[...]

Je kan de doelpuntjes zomaar nodig kunnen hebben op het eind...
Yep, dus daarom wel goed. Maar Heracles, man man man…. Ik heb dit echt zelden gezien in de eredivisie.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Hé hij kan scoren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

JAAAAA De man van 10 miljoen weet het net te vinden :+

Maar verder even, wat een heerlijke voetbaldag zo.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Krijgt hij vertrouwen van, die is nu los, net als Ueda. :*)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ho4gzYd2Q4gOcHOpR4V9CVpjAlk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/I2lhwMBBvXyLFxY9X039nxVH.png?f=user_large

Lekkere stand. In doelsaldo ook PSV voorbij. Nothing wrong with.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Volgende week hopelijk het gaatje naar 6 punten brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06:43

Chrisjuh_15

Facta non verba

Hup! Dit was echt op 50% leek het. Op naar PSV-thuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
Ik heb bijna helemaal niets gezien vandaag, tweede helft in de auto geluisterd. Maar wat mij wel opvalt is dat Van Persie slim was met de wissels vandaag. Goed gehandeld in aanloop naar een moeilijke week.

Iemand enig idee wanneer we weer een centrale verdediger terugkrijgen? Hoe lang is Trauner nog uitgeschakeld? Jammer dat Beelen (die vorig jaar een uitstekende periode kende) en Jeng er nog vrij lang uit liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-10 19:04
Volgende week zijn Groningen en Twente over Ajax heen. Ik vraag me werkelijk af wat je moet doen om ontslagen te worden als trainer van Ajax.

XXXVI

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchOwnage
ephymerous schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:03:
Volgende week zijn Groningen en Twente over Ajax heen. Ik vraag me werkelijk af wat je moet doen om ontslagen te worden als trainer van Ajax.
In je Feyenoord shirt en een bakkie in de hand de kleedkamer binnenstappen morgenochtend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:06
Mog schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:45:
[Afbeelding]

Lekkere stand. In doelsaldo ook PSV voorbij. Nothing wrong with.
Het echte respect komt er pas als je PSV ook op tegendoelpunten voorbij gaat. Doelsaldo... daar koop je verder weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001

ST10©DE

Dus.............

Gonadan schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 13:34:
[...]

Want het geroep om het ontslag is elke keer anders en is elke keer nieuw??? _/-\o_ _/-\o_

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
Snowdog schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:06:
[...]

Het echte respect komt er pas als je PSV ook op tegendoelpunten voorbij gaat. Doelsaldo... daar koop je verder weinig voor.
Behalve dat bij gelijke stand eerst doelsaldo, dan aantal doelpunten voor en daarna resultaat in onderlinge wedstrijden de doorslag geven. Aantal tegengoals is leuk voor de statistieken, maar heeft aan het einde van het seizoen geen enkele waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Agent47 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:34:
Samburek... Zag ik ook tegen en in Groningen... Viel mij al op hoe matig die is. Voor Heracles te hopen dat ze daar een betere krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
ephymerous schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:03:
Wij van Groningen moeten uit naar Fortuna. Fortuna heeft verloren dit weekend en wil revanche tegen Groningen, een directe concurrent.
Groningen speelde vandaag heel slap. Dus moet het nog zien.

Hoewel ook alle credits aan Sparta. Steijn had het goed neergezet.
Ik heb de wedstrijd uiteraard helemaal gezien.
In het begin was Groningen nog gevaarlijk, riep Steijn even 2 spelers bij zich, gaf instructies en Groningen kon niet meer dreigend worden. Toen stond Sparta helemaal goed.

Volgens mij kan die Steijn wel wat qua tactiek. Meer dan Heitinga denk ik. Maar ja we weten allemaal hoe het Steijn destijds bij Ajax is verlopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Rubman schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:29:
JAAAAA De man van 10 miljoen weet het net te vinden :+

Maar verder even, wat een heerlijke voetbaldag zo.
Hij heeft wel een topspits als trainer, wie weet kan van Persie hem ook nog naar een hoger niveau tillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
DutchOwnage schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:55:
Volgende week hopelijk het gaatje naar 6 punten brengen.
Psv heeft topspits Guus Til he ;)
Pagina: 1 ... 88 ... 91 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken