[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 52 ... 54 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Advizor schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:07:
[...]
Sutalo ging zaterdag weer eens ouderwets in de fout.
Sutalo heeft vorig jaar een uitstekend seizoen gedraaid. Grote verschil met dit seizoen er was een plan. Nu is het in de handen spugen en aanvallend voetbal spelen. Tegen PEC kwam je nu met een goede eerste helft (en een Godts die zomaar de beste wedstrijd van dit kalenderjaar heeft gespeeld). Maar in de tweede helft was er een omzetting nodig bij PEC om Ajax in te laten storten. Tegen Inter, PSV. Marseille ga je daar hoogstwaarschijnlijk niet mee wegkomen en waarschijnlijk er hard af.

Wijndal, Weghorst, Berghuis, Klaassen, ze horen allemaal niet in de basis thuis, en al helemaal niet allemaal tegelijk.

Gloukh speelt bij Israel wel prima, Sutalo speelt bij Kroatie wél prima, Moro speel bij Spanje wél prima. Precies het patroon wat we bij Steijn ook zagen, spelers die het bij hun nationale elftal prima tot uitstekend speelde maar bij Ajax vaak maar matig. Dat zegt mij iets over trainer én staf.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:06

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
basvdp1974 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:04:
Regeer stond voor het eerst in een maand basis en deed het zeker niet minder dan anderen op 6.
Oneens.
Wie is concurrent van Wijndal?
Baas, Mokio, Rosa, de cornervlag.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:18:
[...]

Oneens.

[...]

Baas, Mokio, Rosa, de cornervlag.
De cornervlag voorkomt af en toe nog eens een corner :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Moro heeft nog geen goede wedstrijd gespeeld. Gloukh ook nog vrij onzichtbaar. Sutalo ging zaterdag weer eens ouderwets in de fout.
En Mokio tegen Inter opstellen lijkt me al helemaal geen goed idee.
Moro heeft wel goede wedstrijden gespeeld, Gloukh wordt steeds verkeerd gebruikt en Mokio was vorig jaar juist een lichtpuntje in Europa.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Megupe schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:11:
Berghuis heeft hier meegelezen en laat zich morgen niet opstellen.
Je lacht erom maar dat schoot wel door mijn hoofd. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Moro heeft nog geen goede wedstrijd gespeeld. Gloukh ook nog vrij onzichtbaar. Sutalo ging zaterdag weer eens ouderwets in de fout.
En Mokio tegen Inter opstellen lijkt me al helemaal geen goed idee.
Wie we ook opstellen vanavond, verliezen doen we toch.
Mijn gewenste opstelling is dan ook niet specifiek voor vanavond, maar gewoon de opstelling die ik de komende tijd vast als basis wil zien en waarvan ik overtuigd ben dat ie uiteindelijk de sterkste is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:21:
Leugens! :Y)

We spelen morgen

[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 16-09-2025 13:23 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Had in m'n hoofd dat het al woensdag was :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 20:04
Gonadan schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:20:
[...]
Moro heeft wel goede wedstrijden gespeeld, Gloukh wordt steeds verkeerd gebruikt en Mokio was vorig jaar juist een lichtpuntje in Europa.
Welke wedstrijden heeft Moro dan precies goed gespeeld?
Gloukh ben ik deels met je eens.
Mokio heeft 2 keer goed gespeeld in de EL. En verder? Die is toch veel te licht voor een basisplaats tegen PSV en zeker tegen Inter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Advizor schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:27:
[...]

Welke wedstrijden heeft Moro dan precies goed gespeeld?
Gloukh ben ik deels met je eens.
Mokio heeft 2 keer goed gespeeld in de EL. En verder? Die is toch veel te licht voor een basisplaats tegen PSV en zeker tegen Inter?
Vind je Regeer daar beter voor geschikt dan? Die heeft überhaupt amper in die rol gespeeld en daar nog veel minder bewezen.
Persoonlijk zou ik denken dat McConnell de beste keuze is en Mokio op de plek van Wijndal, maar dat baseer ik puur op het feit dat als dat niet zo is ik niet snap waarom je McConnell überhaupt gehaald hebt.

Moro speelde tegen Telstar en Heracles prima, en sowieso niet per se minder dan de spelers om hem heen dus om die nu specifiek te noemen slaat nergens op.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:11
Stimulate14 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 11:57:
[...]

Ik was bij Liverpool gebleven en daar nog ervaring opgezogen.
Hij kan beter accepteren dat het hoofdtrainerschap niet voor hem is weggelegd. Lekker assistent blijven of een keer uitvliegen naar de zandbak en daar in een half seizoen proberen je zakken te vullen. Want een 2e keer falen bij Ajax lijkt me toch wel einde carrière als trainer.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:56
toolkist schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:21:
[...]

Mijn gewenste opstelling is dan ook niet specifiek voor vanavond, maar gewoon de opstelling die ik de komende tijd vast als basis wil zien en waarvan ik overtuigd ben dat ie uiteindelijk de sterkste is.
Nee joh... Inter staat 11e in de competitie, die moeten we gewoon pakken!
De bal blijft rond, en tegen Italianen kunnen we best nog eens gek doen... een gelijkspel is best haalbaar morgen! Met Dolberg graag...

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Maarrr, vanavond eerst PSV. Union is een te pakken ploeg maar wel een taaie, zeker als die weer met de touringcar komen. Gaat PSV Luuk missen vanavond?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Gonadan schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:32:
[...]

Vind je Regeer daar beter voor geschikt dan? Die heeft überhaupt amper in die rol gespeeld en daar nog veel minder bewezen.
Persoonlijk zou ik denken dat McConnell de beste keuze is en Mokio op de plek van Wijndal, maar dat baseer ik puur op het feit dat als dat niet zo is ik niet snap waarom je McConnell überhaupt gehaald hebt.

Moro speelde tegen Telstar en Heracles prima, en sowieso niet per se minder dan de spelers om hem heen dus om die nu specifiek te noemen slaat nergens op.
Ik heb McConnell nog nooit zien spelen, maar als je hem hebt gehaald voor de 6 positie lijkt het mij ook logisch hem op te stellen.
Alleen niet gelijk tegen Inter.

Moro speelde (volgens jou) dus prima tegen de hekkensluiter en een promovendus. Maar wist nog geen goal of assist te maken.
Ik vind hem tot dusver totaal niet overtuigend. Op links is Godts de betere keuze, zoals te zien was dit weekend. Op rechts heb je Berghuis die voetballend veel beter is.
Dus ja, hem noemen slaat wel degelijk ergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
Overigens is Hadj Moussa alleen morgen geschorst tegen Fortuna en zondag tegen AZ weer inzetbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Advizor schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:51:
[...]

Ik heb McConnell nog nooit zien spelen, maar als je hem hebt gehaald voor de 6 positie lijkt het mij ook logisch hem op te stellen.

Moro speelde (volgens jou) dus prima tegen de hekkensluiter en een promovendus. Maar wist nog geen goal of assist te maken.
Ik vind hem tot dusver totaal niet overtuigend. Op links is Godts de betere keuze, zoals te zien was dit weekend. Op rechts heb je Berghuis die voetballend veel beter is.
Berghuis speelt morgen niet en Godts speelde zijn eerste goede wedstrijd van het seizoen. Om dat Moro aan te rekenen dat hij nog niet overtuigt en Gods na een half jaar ellende ineens wel als de beste te zien vind ik nogal met twee maten meten.

Of Berghuis beter is hangt erg van de wedstrijd af. Krijg je lekker ruimte en kan hij tussen linies dan heb je nog wat aan hem, zit men er meer bovenop en heb je behendigheid en snelheid nodig dan niet. Mag jij gokken hoeveel ruimte men morgen gaat krijgen van Inter. ;)

McConnell had allang kunnen spelen, alleen doet Heitinga daar nog weinig mee. Dat vind ik vreemd, want dan kan je altijd weer zo'n excuus gaan gebruiken als jij nu doet. Als je zorgt dat spelers er nog niet klaar voor zijn, dan zijn ze er ook nog niet klaar voor. En dat verhaal duurt allemaal bar lang.

[ Voor 11% gewijzigd door Gonadan op 16-09-2025 14:01 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:15
Advizor schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:51:
[...]

Berghuis voetballend beter dan Moro? Heb je de afgelopen wedstrijden gezien? Op helft van de tegenstander speelt hij niks klaar onder zelfs lichte druk. Hij heeft teveel tijd nodig om te schieten, moet de bal eerst klaarleggen voordat hij er iets mee kan. Dan is het te laat, de tegenstander is er allang mee vandoor, balverlies. Tijdens de afgelopen wedstrijd noemde de amateuristische commentator heel vaak 'intelligente balletjes' van Berghuis. Terwijl hij die balletjes gaf vanaf eigen helft ;(
Met Berghuis speel je bij balverlies met een man minder. Zelfs op 1m afstand laat hij zijn man doodleuk lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
frumper schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:45:
[...]

Nee joh... Inter staat 11e in de competitie, die moeten we gewoon pakken!
De bal blijft rond, en tegen Italianen kunnen we best nog eens gek doen... een gelijkspel is best haalbaar morgen! Met Dolberg graag...
Het zijn Italianen. Dan denk je dat je leuk speelt, en scoren ze uiteindelijk nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Gonadan schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 14:00:
[...]
Berghuis speelt morgen niet en Godts speelde zijn eerste goede wedstrijd van het seizoen. Om dat Moro aan te rekenen dat hij nog niet overtuigt en Gods na een half jaar ellende ineens wel als de beste te zien vind ik nogal met twee maten meten.

Of Berghuis beter is hangt erg van de wedstrijd af. Krijg je lekker ruimte en kan hij tussen linies dan heb je nog wat aan hem, zit men er meer bovenop en heb je behendigheid en snelheid nodig dan niet. Mag jij gokken hoeveel ruimte men morgen gaat krijgen van Inter. ;)
Godts speelde ook z'n eerste wedstrijd van het seizoen. En inderdaad meteen goed. Ik zei enkele weken geleden al dat ik hem beter vind dan wat er is gehaald.

Inter zakt meestal lekker terug op eigen helft. Dan zou ik eerder met Berghuis spelen en een back die er overheen gaat, afwisselen indraaiende voorzetten.
Dan met Moro die ruimte nodig heeft om diep te gaan en acties te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Maar goed, Berghuis is geblesseerd. Dus die vlieger gaat niet op 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Trishul schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 14:02:
[...]
Berghuis voetballend beter dan Moro? Heb je de afgelopen wedstrijden gezien? Op helft van de tegenstander speelt hij niks klaar onder zelfs lichte druk.
Voetballend een klasse beter ja. Moro kan alleen hard(er) rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:41
Wijndal morgen tegen Dumfries :D :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 15:12:
[...]

Godts speelde ook z'n eerste wedstrijd van het seizoen. En inderdaad meteen goed. Ik zei enkele weken geleden al dat ik hem beter vind dan wat er is gehaald.

Inter zakt meestal lekker terug op eigen helft. Dan zou ik eerder met Berghuis spelen en een back die er overheen gaat, afwisselen indraaiende voorzetten.
Dan met Moro die ruimte nodig heeft om diep te gaan en acties te maken.
Als Inter terugtrekt dan dat zelf ook lekker doen, eindig je met 1 punt meer dan anders :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Advizor schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 15:19:
[...]

Voetballend een klasse beter ja. Moro kan alleen hard(er) rennen.
En een mannetje voorbij komen. Berghuis kan, af en toe, een splijtende pass geven. Maar voor de rest valt hij vaak tegen, vrije trappen en corners zijn 9 van de 10 keer matig. Op rechtsbuiten passeert hij al een aantal jaar geen mannetje meer. En elke wedstrijd laat hij net een keer teveel zijn mannetje lopen verdedigend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Advizor schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 15:12:
Het was helemaal niet de eerste wedstrijd van Godts, wel de eerste waarin hij echt zichtbaar was dus wellicht ben je daarom in de war? :D

Nu zie ik Moro niet als concurrent voor Godts maar voor rechts, want daar is het een stuk dunner.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
Gonadan schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 16:00:
[...]

Het was helemaal niet de eerste wedstrijd van Godts, wel de eerste waarin hij echt zichtbaar was dus wellicht ben je daarom in de war? :D

Nu zie ik Moro niet als concurrent voor Godts maar voor rechts, want daar is het een stuk dunner.
Je hebt gelijk, het was inderdaad zijn 3e wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
PolarBear schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 15:58:
[...]

En een mannetje voorbij komen. Berghuis kan, af en toe, een splijtende pass geven. Maar voor de rest valt hij vaak tegen, vrije trappen en corners zijn 9 van de 10 keer matig. Op rechtsbuiten passeert hij al een aantal jaar geen mannetje meer. En elke wedstrijd laat hij net een keer teveel zijn mannetje lopen verdedigend.
Berghuis is nooit een speler geweest van een mannetje opzoeken. Wel van een combinatie aangaan, inzicht, goede passing en scorend vermogen.
Maar goed is natuurlijk appels met peren vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Advizor schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 18:08:
[...]

Berghuis is nooit een speler geweest van een mannetje opzoeken. Wel van een combinatie aangaan, inzicht, goede passing en scorend vermogen.
Maar goed is natuurlijk appels met peren vergelijken.
Mannetjes opzoeken doet hij wel hoor, maar meer met een opstootje, niet voetballend. :P

Maar het zijn gewoon verschillen de type spelers en Berghuis is niet meer de snelste dus moet meer doseren tegenwoordig.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Dat verschrikkelijke Ziggo GO weer nodig voor de CL te kunnen kijken. Wat een ellende is dat streamen toch eigenlijk geworden. Met alles een eigen app.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
carpebios schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 18:30:
Dat verschrikkelijke Ziggo GO weer nodig voor de CL te kunnen kijken. Wat een ellende is dat streamen toch eigenlijk geworden. Met alles een eigen app.
Eens. Wen er maar aan, want Ziggo heeft de rechten nog 2 seizoenen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Wees blij dát je het nog kunt zien. Heel veel moet je tegenwoordig extra voor lappen.
Ik heb zelf ziggo maar heeft bijvoorbeeld een kpn de standaard ziggo zender niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21:02
Ja ik dacht dat het zo geregeld was dat je zonder account Nederlandse clubs kon kijken, maar op de een of andere manier lijkt dat vandaag niet te werken. Waardeloos inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 18:39:
[...]

Wees blij dát je het nog kunt zien. Heel veel moet je tegenwoordig extra voor lappen.
Ik heb zelf ziggo maar heeft bijvoorbeeld een kpn de standaard ziggo zender niet?
Ik heb Delta (Zeeuws Vlaanderen, dus geen ziggo).
Maar de CL moet je dan kijken via de GO app of anders moet je Ziggo extra in je pakket nemen (nog meer geld).

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
carpebios schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 18:42:
[...]

Ik heb Delta (Zeeuws Vlaanderen, dus geen ziggo).
Maar de CL moet je dan kijken via de GO app of anders moet je Ziggo extra in je pakket nemen (nog meer geld).
De standaard ziggo zender is toch publiek dacht ik? Nou ja als je maar gratis kunt kijken
Ik heb espn en al het Europees voetbal gratis bij de ziggo maar dat komt omdat ze mij aardig vinden denk ik :)

En we gaan los! Hup Psv! :)F

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 16-09-2025 18:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Het handelsmerk van Union is druk zeggen. Dag dag PSV!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Weeeeeer gemist door, wie anders dan......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
carpebios schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 18:51:
Weeeeeer gemist door, wie anders dan......
Was niet makkelijk
Toch wel eens, Saibari is heel matig de laatste tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 18:52:
[...]

Was niet makkelijk
Toch wel eens, Saibari is heel matig de laatste tijd
De nieuwe Brobey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Nou, het zit wel mee hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:08

OMX2000

By any means necessary...

Dit vind ik dus ECHT geen penal...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Manmanman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Hoe wil je je kapsels? Doe maar elastiekjes en kraaltjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
Nou ja, er is in elk geval nog tijd zat om het te herstellen.. Wat een ongelooflijke kut penalty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Zure penalty tegen maar ja zal wel de regel zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:31
Een ontzettend domme actie van Peppi imho.
OMX2000 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 18:54:
Dit vind ik dus ECHT geen penal...
Hij mist de bal en schopt de speler. Terechter krijg je ze bijna niet :?
carpebios schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 18:55:
[...]

Dom heeft in mijn woordenboek een andere betekenis.
Schoppen uit de draai in de eigen 16 met een man in de buurt…

[ Voor 59% gewijzigd door ephymerous op 16-09-2025 18:57 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
ephymerous schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 18:55:
[...]

Een ontzettend domme actie van Peppi imho.
Dom heeft in mijn woordenboek een andere betekenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Zo is het een pingel en een aanval met 120 km/h is niets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Union gewoon beter nu dan Psv.
Psv gewoon niet goed nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:12
PSV oogt verdedigend toch erg kwetsbaar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 18:57:
Psv gewoon niet goed nu
Het zou pas bijzonder zijn als PSV beter zou zijn, want de afgelopen wedstrijden spelen ze als natte kranten. Dat schieten ook, er zit geen idee achter. Trappen en hopen dat hij erin gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
Harribo schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 18:57:
Psv gewoon niet goed nu
PSV is weer eens ontzettend zwak aan het beginnen. Elk duel, elke 2e bal, is Union een stuk scherper. En die Belgen zijn volgens mij levensgevaarlijk in de counter zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
DutchOwnage schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 18:57:
PSV oogt verdedigend toch erg kwetsbaar hoor.
Ik vind Flamengo ook al tijden weinig maar ja
Nou Psv heeft genoeg tijd nog
Nu om het ook te laten zien, er zijn geen excuses meer om alleen maar suf rond te tikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Saibari :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Slapzak voor het doel, heeft Psv niks beters?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
En als we toch aan het zeiken zijn, de regie is ook matig. Nu missen ze een gevaarlijke PSV aanval, en met miste ze die overtreding van Obispo tijdens een Belgische counter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 18:59:
[...]

Slapzak voor het doel, heeft Psv niks beters?
Helaas, PSV heeft wat neoaankopen gedaan, zoals Man man man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Dat is pech
Maar achterin is Psv slap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Wat een pech zeg! En wat een kans. Al 1000x dichterbij een goal dan Saibari

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Psv kan echt niet verdedigen zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Maar serieus, deze van van Bommel kon erin en 2 van Saibari.
Dat kansen missen gaat je opbreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

PSV is sterk genoeg om de wedstrijd te gaan winnen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Zo'n tergend langzaam balletje dat PSV dan tot 4x toe niet kan veroveren bij de 16 van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
WISSEL DIE SAIBARI!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
Waarom? Wie moet er dan in? Het zit hem niet altijd mee in de afwerking, maar is de enige met diepgang, creativiteit en kwaliteit in zijn spel. Als je Til daar neer zet heb je de diepgang ook, maar de creativiteit en kwaliteit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Bao_mi1 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:09:
[...]

Waarom? Wie moet er dan in? Het zit hem niet altijd mee in de afwerking, maar is de enige met diepgang, creativiteit en kwaliteit in zijn spel. Als je Til daar neer zet heb je de diepgang ook, maar de creativiteit en kwaliteit niet.
Al zet je de 2e keeper er neer, dan heb je nog meer kans op een goal met met hem.
Dit is niet zijn eerste wedstrijd he waarin hij niet scherp is, al vanaf de start van het nieuwe seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Saibari heeft inderdaad snelheid en dynamiek maar doet ook veel fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Dat wordt een zware operatie en heel het seizoen niet meer inzet die jonge.

Edit: die belgen spelen vals met hun wonder water van spa!

[ Voor 29% gewijzigd door carpebios op 16-09-2025 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Komt geen voorzet op maat. Pepi heeft nog geen kans gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:19:
Komt geen voorzet op maat. Pepi heeft nog geen kans gekregen
Klopt, van opzij komt er geen 1 fatsoenlijke voorzet. Alleen maar balverlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Zodra ik de naam Saibari hoor geef ik de kans alweer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Dik buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Zo moeilijk is scoren niet laat Union weer zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Saibari... Doet echt heel veel fout.
Veel balverlies bij hem.
Ben benieuwd wat Bosz doet

Lekker verdedigd.

Eerlijk gezegd was ik hier al bang voor. Union is echt een goede ploeg en Psv achterin is zeer kwetsbaar.
Dus het verbaast mij niet, had anders gehoopt.

[ Voor 41% gewijzigd door Harribo op 16-09-2025 19:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Gaan we dan maar naar de fitness nu en tijd besparen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nou kom maar ffkes wisselen Pepi. Zit zo totaal niet in de wedstrijd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 19:43

CyBeRSPiN

sinds 2001

Nog nooit gehoord van die club en dan 2-0 achter in 40 min. Oeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:29
Man man, tijd voor de donderspeech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:24:
Nog nooit gehoord van die club en dan 2-0 achter in 30 min. Oeps.
Altijd lastig Telstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
Ik twijfelde nog om 100 euro neer te leggen en naar de wedstrijd te gaan vanavond. Tot nu toe ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb, ik zou me kapot ergeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
tiswat schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:24:
Man man, tijd voor de donderspeech.
Dat is hem dit seizoen nog niet gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Quad schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:24:
Nou kom maar ffkes wisselen Pepi. Zit zo totaal niet in de wedstrijd.
Elke voorzet naar hem komt niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:31
Harribo schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:23:
Veel balverlies bij hem.

Lekker verdedigd.

Eerlijk gezegd was ik hier al bang voor. Union is echt een goede ploeg en Psv achterin is zeer kwetsbaar.
Saibari? Peppi zal je bedoelen, staat aan de basis van de twee Union doelpunten. Jammer dit want de CL wedstrijden worden voor PSV niet makkelijker.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Het is PSV dit seizoen nog geen 1x gelukt overtuigend te spelen. Wat een ellende bij elkaar zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

M'n zoontje maakt het me wel makkelijker: Gewoon zijn voor de club die wint. Tenzij gelijkspel, dan PSV.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
ephymerous schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:25:
[...]

Saibari? Peppi zal je bedoelen, staat aan de basis van de twee Union doelpunten. Jammer dit want de CL wedstrijden worden voor PSV niet makkelijker.
Pepi?
Ja die penalty maar verder.. Het is toch geen verdediger?
Het feit dat Pepi nota bene moet verdedigen zegt genoeg over dit psv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
ephymerous schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:25:
[...]

Deze moet je idd gewoon winnen wil je nog iets van kans hebben de poulefase te overleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Corner van Perišić komt weer niet aan... Wat een onkunde vandaag
Ongelooflijk hoeveel voorzetten niet aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
4 tegen1 en ze verliezen het hahahahahaha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
Het probleem vandaag is het middenveld. Bij balbezit van Union zijn ze slap en staat de PSV verdediging steeds tegen een overmacht. Dan is het wachten tot Flamingo weer eens een foutje maakt. Of dat Union een aanval gewoon een keer goed uitspeelt.

En in de aanval is het niet scherp. Foute passes van Saibari en Veerman, en nooit de zijkanten eens lekker weg steken ofzo. En het probleem is dat we amper wissel opties hebben, naast Til alleen Wanner die nog niet aan de ploeg gewend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
2 minuten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:25
Ja ze spelen niet in de kuip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Psv had natuurlijk ook moeten scoren maar ja kansen verzilveren schijnt nogal moeilijk te zijn

Edit : Saibari weer bal kwijt
Die leest het spel om zich heen totaal niet, schrikt steeds van mannetjes waar hij tegen aan loopt

[ Voor 41% gewijzigd door Harribo op 16-09-2025 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:31:
Psv had natuurlijk ook moeten scoren maar ja kansen verzilveren schijnt nogal moeilijk te zijn
Elke week hetzelfde verhaal bij PSV. Alleen tegen NEC scoorde ze veel, maar gaven ook de wereld weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:40
Harribo schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:23:
Veel balverlies bij hem.

Lekker verdedigd.

Saibari is heel dit jaar al bedroevend bezig..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:29

OcGuru

Giulietta Qv

Die gaan natuurlijk de bus parkeren de 2de helft :+ O-)

Bl44t

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
carpebios schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:32:
[...]

Elke week hetzelfde verhaal bij PSV. Alleen tegen NEC scoorde ze veel, maar gaven ook de wereld weg.
Ze mogen toch ook nooit twee tegengoals krijgen? Leuk dat super aanvallende spel maar dit is de eredivisie niet. En ook nu loopt Schouten weer plichtmatig mee bij die tweede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Schouten, Flamengo, Saibari... Die spelen matig en is toch je as.
Zie nu ook het verdedigen van Obispo bij dat tweede doelpunt.... Omg...

Ik zou het echt niet weten hoe dit op te lossen als Bosz zijnde.
Word wel eens tijd dat er een nr 6 komt die de boel goed bewaakt achterin. Schouten doet dat niet meer, lijkt zijn beste tijd te hebben gehad en dan is het soms open huis.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 16-09-2025 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Zou de volgende goal voor PSV zijn, of zal het de 5e achtereenvolgende goal zijn voor de tegenstander in het Philip stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:59
Iedereen weet inmiddels wel dat met Bosz je aanvallend en naïef speelt. Er mee weg komt in de nationale competitie maar onderuit gaat internationaal.
Pagina: 1 ... 52 ... 54 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken