XXXVI
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Berghuis ia al gewisseld hoorMegupe schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:15:
Daar g@at mijn poule...
En waarom geen Dolberg erin?
Waarom Berghuis en Klaasen 90 minuten lang?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Gloukh stond op middenveld en gaat nu naar linksbuiten, Mokio naar waar Gloukh stond. Valt dus wel mee met defensieve wissel.ephymerous schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:15:
Middenvelder erbij? Lafbek en tactisch onbenul dat je bent…
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
3 punten is 3 punten. Maar als ze zo spelen woensdag en komend weekend gaan ze 2 x af.
Nu eens kijken wat PSV ervan bakt.
Nee joh, gewoon goed gespeeld en overtuigend van Ajax.Han schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:27:
Phoe… wat een verval na de rust, bijzonder. Kleine omzetting bij PEC en Ajax was het direct kwijt. Dan mis je een trainer die anticipeert op datgene wat de tegenstander doet. Gelukkig word je gered door individuele klasse, maar je had ook zomaar gelijk kunnen spelen.
Maar zonder gekheid, Zwolle was de eerste helft ook slecht, kwamen niet veel ballen bij medespelers aan. Maar ik zie Ajax zo echt nog wel punten verspelen.
Weghorst vond ik eigenlijk maar matig, gelukkig dat Godts er 2 maakt, want aan deze spits heb je zo niet veel.
Het verval was inderdaad enorm tussen de eerste en tweede helft. Ben benieuwd hoe dit Europees moet gaan werken.
Die van veerman wel mooi.
[ Voor 15% gewijzigd door Megupe op 13-09-2025 19:19 ]
Gaan nog wel meer goals vallen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Leukste wedstrijd van het seizoen tot nu toe.LZ86 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:25:
Erg leuke pot zover. PSV gewoon erg goed. NEC bij vlagen ook erg goed.
Gaan nog wel meer goals vallen.
Zo is voetbal bedoeld. Meer doelpunten maken dan je tegenstander ipv meer doelpunten voorkomen 😁
Leggen er enorm veel energie in. Maar geven soms ook heel veel ruimte weg, en daar maakt PSV gretig gebruik van.sNielz123 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:21:
NEC speelt ook leuk voetbal. Die blijven aanvallen
Twente komt eraan!
Want een nieuwe speler moet gelijk in de basis?JoteW schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:56:
Onze interim Van Dinteren zet schaamteloos Verschueren in de basis terwijl je net Weidmann hebt gekocht, het is echt on-ge-kend.
Je verwacht het niet..Advizor schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:12:
Makkelie maakt er een zooitje van.
Zero.
Een nieuwe speler die bij RKC gewoon gespeeld heeft tot zijn transfer en waarvan je direct ziet dat hij de kwaliteiten heeft die wij op het middenveld missen: ja, die hoort er gewoon in.Advizor schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:04:
[...]
Want een nieuwe speler moet gelijk in de basis?
Twente komt eraan!
Grote kans, met deze scheids.DutchOwnage schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:19:
Haha lekker hoor. Knotsgekke wedstrijd. Dat het maar 5-4 mag worden ook dan.
Zero.
Wat er gesmokkeld is hier wordt overigens zo'n beetje bij elke ingooi gesmokkeld, snap de heisa niet zo. De ene keer zit het mee, de andere keer iets tegen, beetje zoals het altijd werkt in het voetbal.
Twente komt eraan!
Zometeen door naar Feyenoord.
Duidelijk is waar het zwakke punt van PSV ligt.
Die kunnen echt niet verdedigen.
NEC teveel kamikaze om lang mee te doen, maar alles onder de traditionele top 3 gaat het lastig met ze krijgen.
Nah, Ajax gaat er in de huidige vorm hard af tegen NEC.LZ86 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:49:
NEC teveel kamikaze om lang mee te doen, maar alles onder de traditionele top 3 gaat het lastig met ze krijgen.
Je speelde tegen Pec hoor, niet tegen PSV. Deze wedstrijd hoor je altijd eenvoudig te winnen. Net als van bijv Volendam en Go Ahead Eagles. De eerste helft kon het wel, PEC zet wat om en het geheel valt in duigen. Te makkelijk om dit bij Weghorst te leggen.toolkist schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:15:
[...]
Niet heel moeilijk toch?
Hoeveel ballen houdt Weghorst gemiddeld bij zich als ie aangespeeld wordt met een man in de rug?
Hoeveel beweging is er voorin?
Hoe vaak hebben deze spelers al in deze samenstelling gespeeld?
Etc etc.
[ Voor 52% gewijzigd door ephymerous op 13-09-2025 21:06 ]
XXXVI
[ Voor 25% gewijzigd door donleone83 op 13-09-2025 21:20 ]
[ Voor 33% gewijzigd door DutchOwnage op 13-09-2025 21:33 ]
Al kakken ze de afgelopen 5 minuten een beetje in
Weghorst levert je onderaan de streep minimaal 20 doelpunten op als hij volwaardig wordt ingezet.ephymerous schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:03:
[...]
Nah, Ajax gaat er in de huidige vorm hard af tegen NEC.
[...]
Je speelde tegen Pec hoor, niet tegen PSV. Deze wedstrijd hoor je altijd eenvoudig te winnen. Net als van bijv Volendam en Go Ahead Eagles. De eerste helft kon het wel, PEC zet wat om en het geheel valt in duigen. Te makkelijk om dit bij Weghorst te leggen.
Ja, maar het blijft een zware bevalling tot nu toe.LZ86 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:43:
Bam! Hadj Moussa
En hoppa, zo verandert ineens het beeld.
[ Voor 10% gewijzigd door mavaros op 13-09-2025 21:48 ]
Of wel! 💪🏾
Nee hoor.mavaros schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:45:
[...]
Ja, maar het blijft een zware bevalling tot nu toe.
[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 13-09-2025 21:47 ]
Vind ik in de minuten die hij maakt echt een leuke speler om qua voetbal te volgen. Zo comfortabel aan de bal, goede pass maar ook qua handelings snelheid.OMX2000 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:44:
Valente verrast me positief!
Tot nog toe vind ik hem zijn transfersom meer waard dan Steijn.
Overigens wat een kut systeem met de kaartjes bij Feyenoord. Uiteindelijk mochten we naar binnen zonder kaartje te scannen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hetzelfde RKC dat nu kkd speelt. Sorry ik snap de logica niet helemaal en Verschueren is ook geen pannenkoek.JoteW schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:13:
[...]
Een nieuwe speler die bij RKC gewoon gespeeld heeft tot zijn transfer en waarvan je direct ziet dat hij de kwaliteiten heeft die wij op het middenveld missen: ja, die hoort er gewoon in.
Ik zou eerder mijn vraagtekens zetten bij het beleid van Twente. Alleen maar verkocht, amper iets terug gehaald en dan na 4 potjes de trainer er uit wippen zonder vervanger die klaar staat.
Dat dat de oorzaken zijn is mij ook wel duidelijk, echter heeft het geen nut daar bij stil te blijven staan en moet je kijken wat je het beste kan doen met de groep die er nu staat. Weet niet hoeveel jij van Twente hebt gezien, en of je Weidmann hebt zien spelen? Maar elke modale voetballer is beter dan VerschuerenAdvizor schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:55:
[...]
Hetzelfde RKC dat nu kkd speelt. Sorry ik snap de logica niet helemaal en Verschueren is ook geen pannenkoek.
Ik zou eerder mijn vraagtekens zetten bij het beleid van Twente. Alleen maar verkocht, amper iets terug gehaald en dan na 4 potjes de trainer er uit wippen zonder vervanger die klaar staat.
Twente komt eraan!
[ Voor 60% gewijzigd door jbdeiman op 13-09-2025 22:19 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar Higler wil natuurlijk wel zijn stempel drukken
Maar jah, Higler fluit zelf niet en wil zich toch ergens in de statistieken tonen ofzo...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dan kan je 5 keer rood geven per wedstrijd.
Dit moeten we niet willen.
Nu ben ik af en toe wel klaar met de Hadj Moussa show maar zie hem dan liever gewisseld dan met rood eraf.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Maar was het een 'obvious error'?! Dat je rood of geel KAN geven betekent dat de VAR niet mag ingrijpen.tweakduke schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 22:22:
Mjah het was wel heel dom en lomp en hield zich ook totaal niet in. Dat kan gewoon als rood beoordeeld worden.
Ik vond het meer op het randje. De intentie was niet rood waardigmavaros schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 22:22:
Volgens het radioverslag was het een diepdonkere rode kaart. Dus dat zal best kloppen.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken