Rosa centraal achterin, Fitz-Jim op 6, what could possibly go wrong....
Alleen wegens een wellicht positief resultaat ja, maar kom op hij op 6 kan echt niet. In de basis al niet eens.Trishul schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 15:52:
Ik hoop zo erg dat Fitz-Jim enorm goed gaat spelen op 6.
Positief wel om te zien dat Oscar eindelijk mag starten.
Zeker niet als je dan spelers als Mokio op de bank laat zitten. Die speelde eerder misschien ook niet briljant, maar heeft meer talent en potentie in z'n grote teen dan Fitz-Jimx10
Mooi om te zien hoe goed NEC opent. Einde van vorig seizoen hadden ze ook al prima wedstrijden geloof ik.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat snap ik, maar ik ben er gewoon voor dat de jongere spelers laten zien dat ze prima meekunnen.toolkist schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 16:18:
[...]
Alleen wegens een wellicht positief resultaat ja, maar kom op hij op 6 kan echt niet. In de basis al niet eens.
Zeker niet als je dan spelers als Mokio op de bank laat zitten. Die speelde eerder misschien ook niet briljant, maar heeft meer talent en potentie in z'n grote teen dan Fitz-Jimx10
Fitz-Jim speelt nu i.p.v. Klaassen, ik ga ervanuit dat hij sneller is dan Klaassen. Berghuis eruit zou nog mooier geweest zijn, op rechtsbuiten is dat niks meer.
Mokio had er ook wel in gemogen inderdaad, bv. op 6 of op de plek van Wijndal...
Prachtig om te zien idd, die organische groei over afgelopen seizoenen. Na drie rondes nog steeds op 1, petje af.Maarten_E schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 16:24:
Mooi om te zien hoe goed NEC opent. Einde van vorig seizoen hadden ze ook al prima wedstrijden geloof ik.
Weer allemaal mensen op random plekken. Heitinga tovenaar.
Oh god, die megafoon tokkie.....
Dan maar kijken zonder geluid weer. Kunnen ze daar nou echt niets aan doen?
Dan maar kijken zonder geluid weer. Kunnen ze daar nou echt niets aan doen?
Nou idd.. nu al twee mooie aanvallen gezien, maar ja, dat laatste zetje/afmakenMegupe schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 16:51:
Ok, ajax straks weer 53 doel pogingen en dan 2 doelpunten. Gaat weer frustrerende middag worden.
Of Heitinga clueless?Typhone schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 16:47:
Weer allemaal mensen op random plekken. Heitinga tovenaar.
Heracles is behoorlijk tam. Die komen niet om te winnen
Das op zich niet heel gek he, uit in Amsterdam.sNielz123 schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 16:54:
Als je de afgelopen wedstrijden hebt gezien weet je dat er wat te halen valttoolkist schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 16:56:
[...]
Das op zich niet heel gek he, uit in Amsterdam.
Net als al die andere KNVB Trainers, Willen alles opnieuw uitvinden.
Staan ook laatste. Neemt niet weg dat Ajax wel te pakken is. Meer dan andere jaren en dat weet Heracles ook wel.sNielz123 schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 16:54:
Nu valt meteen op hoe slecht Weghorst mee kan voetballen als ie iets meer moet doen dan kaatsen
Mooi gedaan.Advizor schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 17:03:
Even belangrijker zaken dan voetbal.
Flickr PSN ID= cheironnl
Mooi die gebaren maar doe dat voor of na de wedstrijd.
Het is ook wel bizar wat een afgelegen gevoel dat gebied tussen de Toekomst en Spaklerweg je geeft als je daar bent. Heel vreemd, terwijl het gewoon Amsterdam is.
Idd prima actie vd scheids. Kwam qua timing perfect uit zo.
Vanaf de spaklerweg tot aan Abcoude is gewoon koud industrieterrein.Trishul schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 17:05:
Het is ook wel bizar wat een afgelegen gevoel dat gebied tussen de Toekomst en Spaklerweg je geeft als je daar bent. Heel vreemd, terwijl het gewoon Amsterdam is.
Mooi dat hele stadion meeklapte, zal voor de familie mooie steun zijn.
Mijn 2-1 voorspelling van Ajax wil ik wijzigen naar een 0,4-0 .
Want je kunt niet even 1 minuut meeleven met je medemens tijdens een potje voetbal kijken?Typhone schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 17:03:
Ik snap wat je zegt.Typhone schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 17:03:
Als het zo doorgaat in Nederland ben je over een paar jaar 90 minuten aan het klappen en kom je niet meer aan voetbal toe.
Fitz-Jim zie je nou al 3x een duel verliezen omdat ie er alles aan lijkt te doen om er maar niet fysiek in te hoeven kletsten. Gewoon een duel een klein beetje fysiek aangaan en die speler had de bal al nooit meer fatsoenlijk door kunnen spelen.
Hoppakee
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mooi dat Oscar weer even drie, vier man bezighield, zeeën van ruimte zo aan de andere kant
Ik hoopte eigenlijk op een leuke spannende wedstrijd maar Heracles is wel echt heel slecht
Viel mij ook op toen ik een paar jaar geleden naar Amsterdam fietste. Vanuit de trein ziet het er rondom Bijlmer Arena druk en vol uit, maar daar achter is het heel afgelegen.Trishul schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 17:05:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat Ajacieden blij waren/zijn is ook pure winst, wat een armoe!LZ86 schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 17:25:
Die Weghorst heeft ook de draaicirkel van een tank he
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Lekker bezig die van Heracles. Geen bal in de buurt en 2 man neer op heel verschillende plekken
Groningen uit vibes.toolkist schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 17:27:
Lekker bezig die van Heracles. Geen bal in de buurt en 2 man neer op heel verschillende plekken
Weer dezelfde gast als tegen Berghuis geloof ik, die met krullen?toolkist schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 17:27:
Wijndal loopt zelf tegen z'n tegenstander aan, vrije trap mee.
Als pinchhitter? Ja.OMX2000 schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 17:26:
[...]
Dat Ajacieden blij waren/zijn is ook pure winst, wat een armoe!
Helemaal gelijk.
Als basisspeler is hij echt niet goed genoeg voor Ajax.
Jawel, voor of na de wedstrijd (kan ook aftrap zijn). Tijdens een wedstrijd opeens compleet je focus ergens anders op leggen vind ik wel even wat anders en zeer onprofessioneel.Advizor schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 17:09:
[...]
Want je kunt niet even 1 minuut meeleven met je medemens tijdens een potje voetbal kijken?
Precies. Idem met die rugnummers die nooit gebruikt worden meer. Mooi die legacy maar hou daar mee op. Over een tijdspanne van 150 jaar hou je niks meer over zo.sNielz123 schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 17:14:
[...]
Ik snap wat je zegt.
Als het zo doorgaat in Nederland ben je over een paar jaar 90 minuten aan het klappen en kom je niet meer aan voetbal toe.
Zou alleen kunnen met goed bediening vanaf vleugels, als afmaker. Hij moet niet gaan voetballensNielz123 schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 17:44:
[...]
Helemaal gelijk.
Als basisspeler is hij echt niet goed genoeg voor Ajax.
Doelgerichtheid is niet heel hoog vandaag. Het oogt gevaarlijk maar is het niet.
Wtf, hoe doe je als scheids niks mee!! Dit is toch belachelijk man
Wat een onzin. Ze zijn aan het voetballen, niet iemand aan het opereren. Het spel ligt zo vaak stil.Typhone schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 17:47:
[...]
Jawel, voor of na de wedstrijd (kan ook aftrap zijn). Tijdens een wedstrijd opeens compleet je focus ergens anders op leggen vind ik wel even wat anders en zeer onprofessioneel.
Gelukkig worden er zeer zelden zomaar kinderen vermoord in dit land. Dat jij je hier aan stoort zegt meer over jouw empatisch vermogen.
Wat is dit dan scheids? Brilletje vergeten?
Dit was een fase waarin de scheidsrechter alles toe laat haha
complete incompetentieVos schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 18:06:
Hoe mis je dit haha.
En waar is de VAR nu? Doorgebroken speler, potentiële rode kaart, wat een farce
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bizar dat de scheidsrechter dit mist, rood is wat zwaar en daarom zal de VAR niet ingrijpen, bal stuitert ook wel ver weg. Maar is een zuivere vrije trap en geel?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Schandalig!! Nagtegaal grootste incompetente debiel die er rondloopt.
Ja, rood. Moro nam de bal aan, verdediger te laat, Moro had gewoon 1-op-1 gekomen.Advizor schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 18:07:
Rood? Die bal gaat richting keeper.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als Ajax maar ook maar beginnen met schoppen. Maar ja zodra dat gebeurd is de knvb wel opeens thuis....
Moro vanaf rechts trouwens wel een stuk beter dan links.
Nou, als het over het gelijk is qua beslissingen voor en tegen dan hebben we er vast 1 tegoed..
Moro nam de bal aan?Han schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 18:08:
[...]
Ja, rood. Moro nam de bal aan, verdediger te laat, Moro had gewoon 1-op-1 gekomen.
Moro tikt de bal net voor z'n voeten weg 15 meter vooruit.
Doorgebroken, dus rood is niet zwaar...Gynnad schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 18:07:
Bizar dat de scheidsrechter dit mist, rood is wat zwaar en daarom zal de VAR niet ingrijpen, bal stuitert ook wel ver weg. Maar is een zuivere vrije trap en geel?
15m toen ie al neergehaald was jaAdvizor schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 18:10:
[...]
Moro nam de bal aan?
Moro tikt de bal net voor z'n voeten weg 15 meter vooruit.
Of het nou rood was of niet. Deze vent keek er direct naar en had goed zicht. Er is geen enkele reden behalve incompetentie dat er geen vrije trap kwam.
Volgens mij had Ajax bij die rebound van Moro een corner moeten krijgen? Speler van Heracles raakte de bal als laatst dacht ik
Jezus wat een kut scheids zeg
Jezus wat een kut afwerking
Jezus wat een kut afwerking
[ Voor 34% gewijzigd door Qu3st op 24-08-2025 18:13 ]
Dit zijn toch geen schoten... Eerder terugspeelballen zo zacht
correctie, na nog zo'n overtreding vlak voor z'n neus komt er nog een 2e mogelijke reden bij. Opzet...Terranova schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 18:11:
Of het nou rood was of niet. Deze vent keek er direct naar en had goed zicht. Er is geen enkele reden behalve incompetentie dat er geen vrije trap kwam.
En weer een overtreding gemist, staat er nota bene een paar meter vanaf. Wat een farce
Fluit bij elk klein ding voor Heracles maar een overtreding op een Ajacied doet ie niks mee..
De fase waarin even weer alles mag, totdat er een kaart getrokken wordt

Nu Vink al een tijdje gestopt is de term blinde vink maar veranderen naar blinde nagtegaal?
Klaassen doet nog weinig goeds met de bal.
Je zegt het goed: ze zijn aan het voetballen.Advizor schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 18:05:
[...]
Wat een onzin. Ze zijn aan het voetballen, niet iemand aan het opereren. Het spel ligt zo vaak stil.
Gelukkig worden er zeer zelden zomaar kinderen vermoord in dit land. Dat jij je hier aan stoort zegt meer over jouw empatisch vermogen.
Wachten op de voetbalwet met maar 1-0 voor.
Hahaha hoe slecht speel je de wedstrijd uit....
Haha niemand durft te schieten voor het doel....
Wijndal heeft de opdracht gekregen niet te mogen schieten? Wat een kans dit
Maar de vraag is: wie wordt de nieuwe blinde vink? 😜toolkist schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 18:14:
Nu Vink al een tijdje gestopt is de term blinde vink maar veranderen naar blinde nagtegaal?
Als ie wil winnen welMiki schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 18:17:
Zou Heitinga nog aandurven om Weghorst om te wisselen voor Brobbey?
Als je geen 2-0 maakt dan zal de 1-1 zo wel komen
Dat zit er dik in Ajax kennende hehe.sNielz123 schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 18:19:
Als je geen 2-0 maakt dan zal de 1-1 zo wel komen
Poh, dit is genieten zeg. Wat een heerlijke pot legt Ajax op de mat.
Echt, aan Heracles ligt het niet. Wat hen betreft had het 7-0 voor Ajax geworden.
Echt, aan Heracles ligt het niet. Wat hen betreft had het 7-0 voor Ajax geworden.
Met die twee wissels van Heracles zie je dat ze aanvallende impuls gebracht hebben. Wachten op de gelijkmaker
Nagtegaal mag ook wel weer een maandje KKD en lager gaan fluiten. De tandjes wat een drama
Als het misgaat zal dat toch een eigen doelpunt moeten zijnMiki schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 18:24:
[...]
Nee dus, Heitinga kiest voor behouden van de 1-0. Als dit maar goed gaat…
Klaassen valt echt verschrikkelijk in.
Flickr PSN ID= cheironnl
Er moet toch wel een zuid-Amerikaanse spits op te pikken zijn voor een miljoen of 10 die er gewoon 14 tot 15 per seizoen maakt? Weghorst speelt dramatisch slecht en doet het niet veel beter dan Brobbey.
Scoort hij eindelijk...
Flickr PSN ID= cheironnl
Geen buitenspel, maar met die Nagtegaal verwacht ik van wel
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken