Weghorst denkt zelf dat hij ook beter is dan MessiHollowGamer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 15:05:
Weghorst is niet 100%, maar dat wisten we al. Wel mooie penalty, maar volgens de commentator nog beter dan Messi.
Komt de panenka..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Haller wordt nu wel als een lulletje weggezet door de andere penaltynemers
Deze vind ik mooier
Wel irritant die keeper zeg, krijg je daar geen kaart voor?
Wel irritant die keeper zeg, krijg je daar geen kaart voor?
Gelukkig rustig gekekenGynnad schreef op zondag 24 mei 2026 @ 15:06:
Komt de panenka..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
pfff ik voel mijn hartslag in mijn keel 😅
Ajax kennende gaat het de tweede helft van de pingels mis
Flickr PSN ID= cheironnl
Strakke penalties hoor
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
En terecht…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Die is mooi gepakt zeg!
Flickr PSN ID= cheironnl
Nou gefeliciteerd Ajax supporters.
Zero compensation
Waarom neem je zo'n korte aanloop?! Snap het echt niet.
Zaten een paar mooie penalties tussen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Gefeliciteerd Ajax en succes in de Conference League. Pak maar lekker een hoop punten, hebben we als NL hard nodig.
Gelukkig. Kan ik weer gewoon roepen dat we de Conference League gaan winnen.
'The Champions...', oh nee, dat is een ander toernooi.Internet Janny schreef op zondag 24 mei 2026 @ 15:09:
Nou gefeliciteerd Ajax supporters.
Jammer, had het Ron Jans wel gegund. Maar niet op basis van het voetbal, hadden beter deze wedstrijd niet kunnen uitzenden.
De rest hier ook niet hoorHugo! schreef op zondag 24 mei 2026 @ 15:09:
Geen moment getwijfeld aan dit Ajax….
Die penalty van Haller is één van de slechtste die ik ooit zag. Hoe kan dit joh?
We worden wereldkampioen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
De ex Utrecht speler die de penalty van de misschien komend seizoen wel Ajax speler houdt?Sempy schreef op zondag 24 mei 2026 @ 15:09:
Paes beslissend voor europees voetbal, wie jad dat kunnen bedenken.
Paes in 1 seizoen meer gestopt dan Cillessen in alle Ajaxjaren bij elkaar.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Eens Ajacied ....D-e-n schreef op zondag 24 mei 2026 @ 15:10:
Die penalty van Haller is één van de slechtste die ik ooit zag. Hoe kan dit joh?
Paes heeft trouwens ineens goede penalty statistieken. Had hiervoor 3 penalties niks gehouden. Nu 8 en 2 gehouden.
De volgende keer gewoon direct penalties doen. Dan is het tenminste leuk en spannend voor de neutrale kijker.Agent47 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 15:09:
Zaten een paar mooie penalties tussen
Jammer voor jeWokschotel schreef op zondag 24 mei 2026 @ 14:41:
Yes. Kan helemaal een mooi weekend zo worden na W2 gisteren.
Gefeliciteerd Ajax!
Is het toch nog goed gekomen. Garcia mag blijven.
Is het toch nog goed gekomen. Garcia mag blijven.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Is er gevoetbald dan? 😇ephymerous schreef op zondag 24 mei 2026 @ 15:13:
Nou snel vergeten dit seizoen.
Perez is ook toe aan vakantie.. "als je emoties hebt zoals Garcia hoor je niet bij Ajax"
Er is ooit een idee geweest om de penalty’s vooraf aan de wedstrijd te nemen. Ik zou dat ook wel leuk vinden.
Wat een stelletje idioten weer..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Och, de eckte eckte moeten hun momentje pakken.
Flickr PSN ID= cheironnl
Het loopt weer uit de klauwen volgens Radio1.
Dat uitgerekend Paes tot 2x toe een redding maakt, hoe bizar kan dit seizoen verlopen. Laten we het er maar op houden dat het een goede lijn keeper is
Doe maar met pensioen svpHarribo schreef op zondag 24 mei 2026 @ 15:15:
Perez is ook toe aan vakantie.. "als je emoties hebt zoals Garcia hoor je niet bij Ajax"
Bijna dezelfde afkorting. Ajax gaat gewoon de CL inHollowGamer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 15:10:
[...]
'The Champions...', oh nee, dat is een ander toernooi.![]()
Jammer, had het Ron Jans wel gegund. Maar niet op basis van het voetbal, hadden beter deze wedstrijd niet kunnen uitzenden.
En even voorkomen dat die non-Engels sprekende clown van een degradant van Girona niet komt.
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Dit is echt een C-toernooi, zeker voor Ajax.
Cruyff is een visionair! Altijd al gezegd!Gonadan schreef op zondag 24 mei 2026 @ 14:58:
Zou Paes een onwijze penalty killer zijn en Cruyff toch een vooruitziende blik gehad hebben?
* Gonadan doomt verder
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mooie jongen, kind van de club. Davy 💛
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Kut, Ajax door. Tot zover de kans op enige bezinning en realiteitszin bij de club en supporters. Acuut vergeten dat het met hangen en wurgen de Europese B-competitie in is.
Ik weet niet of ik de Ajacieden moet feliciteren, maar lekker gewerkt pikken!
Nu toch de molensteen van Europees voetbal om je nek komend jaar. Benieuwd of het opnieuw opbouwen deze keer wél gaat lukken.
Nu toch de molensteen van Europees voetbal om je nek komend jaar. Benieuwd of het opnieuw opbouwen deze keer wél gaat lukken.
Hoho, Ajax moet nog voorrondes overleven voordat ze in de hoofdconferenceleague zitten he
Kan ook zwaar zijn tegen FC Schop of FC Harde Werkers uit een uithoek van deze wereld.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dank voor de felicitatie. Europees voetbal betekent een voorbereiding die ergens om gaat, geen laffe oefenwedstrijden. Vraagt van spelers en beleidsmakers er direct te staan en niet rustig af te wachten. Doorpakken is de enige optie.LZ86 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 16:44:
Ik weet niet of ik de Ajacieden moet feliciteren, maar lekker gewerkt pikken!
Nu toch de molensteen van Europees voetbal om je nek komend jaar. Benieuwd of het opnieuw opbouwen deze keer wél gaat lukken.
Daarnaast zorgt het ervoor dat ik toch nog een hoop doordeweekse avondjes met mijn beste maat voor de tv kan besteden, met nog eens hogere winkansen ook.
Ik zie alleen maar voordelen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gefeliciteerd Ajaxieden. Ik had het niet verwacht, maar toch nog Europees voetbal eruit gesleept door de playoffs te winnen.
Garcia wil op zich wel hoofdtrainer blijven, vraag me af of er veel supporters dat met hem eens zijn.
Het frikandellen gerucht is gedegradeerd dus wellicht meer kans dat die opstapt. Maar ja, het blijven allemaal maar geruchten.
Het frikandellen gerucht is gedegradeerd dus wellicht meer kans dat die opstapt. Maar ja, het blijven allemaal maar geruchten.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit nog geen week tussen uit mijn hoofd qua wedstrijden. Voordeel is wel dat er weinig Ajacieden in de finale gaan komen vermoed ik dus er is wel wat meer marge.Sjah schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:10:
Voor de voorronde conf. moet je zeker tijdens Wk al bij mekaar komen..?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan zou ik als Berghuis nu maar met mijn pens en kratje bier op de Costa gaan legguuh.Gonadan schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:12:
[...]
Dit nog geen week tussen uit mijn hoofd qua wedstrijden. Voordeel is wel dat er weinig Ajacieden in de finale gaan komen vermoed ik dus er is wel wat meer marge.
Lijkt me prima, hoop dat die bij jong speelt komend jaar.Sjah schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:18:
[...]
Dan zou ik als Berghuis nu maar met mijn pens en kratje bier op de Costa gaan legguuh.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De woorden van Geelen al voor de wedstrijd doen anders gelovenBundin schreef op zondag 24 mei 2026 @ 16:37:
Kut, Ajax door. Tot zover de kans op enige bezinning en realiteitszin bij de club en supporters. Acuut vergeten dat het met hangen en wurgen de Europese B-competitie in is.
Volgend jaar een nieuwe trainer, nieuwe aankopen, afscheid van een gedeelte van de selectie. Ajax maakt een goede kans om de ConL te winnen.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Met dit warme weer is het verstandiger om water te drinken in plaats van bierMog schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:40:
Volgend jaar een nieuwe trainer, nieuwe aankopen, afscheid van een gedeelte van de selectie. Ajax maakt een goede kans om de ConL te winnen.
Felicitaties voor Ajax, weet niet hoe blij je moet zijn met de ConL maar het is tenminste iets.
Verwacht dat er toch wel wat wijzigingen zullen plaatsvinden bij Ajax, zullen ze nu kiezen voor jonge spelers met potentie of toch een paar 'grote' namen halen?
PSN: Europhea
Ben niet heel blij met hem, maar hij heeft wel de lage fitheid eruit geknald in die korte tijd. Dus dat is wel fijnGonadan schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:11:
Garcia wil op zich wel hoofdtrainer blijven, vraag me af of er veel supporters dat met hem eens zijn.
Het frikandellen gerucht is gedegradeerd dus wellicht meer kans dat die opstapt. Maar ja, het blijven allemaal maar geruchten.
Het is gewoon een Europees hoofdtoernooi waar een dito prijs bij hoort. Wij hier in Nederland moeten eens wat beter onze plek gaan kennen. Dat hautaine denken past ons niet (meer).Razenko schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:43:
[...]
Felicitaties voor Ajax, weet niet hoe blij je moet zijn met de ConL maar het is tenminste iets.
Dit is niet persoonlijk hoor. In mijn omgeving hoor ik het vaker.
Is bij jullie niet heel veel anders, alleen dan heb je nog zwaardere wedstrijden in de Champions League..LZ86 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 16:44:
Ik weet niet of ik de Ajacieden moet feliciteren, maar lekker gewerkt pikken!
Nu toch de molensteen van Europees voetbal om je nek komend jaar. Benieuwd of het opnieuw opbouwen deze keer wél gaat lukken.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ze zullen een van de kanshebbers zijn, maar zitten best aardige teams in met o.a. FC Kopenhagen, Panathinaikos, Atalanta, AS Monaco, Freiburg, Getafe, nummer 8 van de Premier League en evt Beşiktaş, FC Twente.Mog schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:40:
Volgend jaar een nieuwe trainer, nieuwe aankopen, afscheid van een gedeelte van de selectie. Ajax maakt een goede kans om de ConL te winnen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit was het laatste seizoen van 2e plek is directe plaatsing voor CL toch?
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Yep. Daarom moeten we gewoon weer punten gaan pakken in Europa. En daar zou Ajax flink aan kunnen gaan bijdragen als het een beetje meezit.Mog schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:30:
Dit was het laatste seizoen van 2e plek is directe plaatsing voor CL toch?
[ Voor 26% gewijzigd door DutchOwnage op 24-05-2026 18:34 ]
In de groepsfase is het van "waar zijn we in terecht gekomen" maar naarmate het toernooi vordert blijven er inderdaad best leuke ploegen over.Gynnad schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:30:
[...]
Ze zullen een van de kanshebbers zijn, maar zitten best aardige teams in met o.a. FC Kopenhagen, Panathinaikos, Atalanta, AS Monaco, Freiburg, Getafe, nummer 8 van de Premier League en evt Beşiktaş, FC Twente.
Edit: en tegen geen van deze ploegen in dit rijtje zal Ajax het makkelijk krijgen. Maar niet kansloos. Geldt natuurlijk ook voor Feyenoord....
[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 24-05-2026 18:40 ]
Ik vat het ook niet persoonlijk op 😉DutchOwnage schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:25:
[...]
Het is gewoon een Europees hoofdtoernooi waar een dito prijs bij hoort. Wij hier in Nederland moeten eens wat beter onze plek gaan kennen. Dat hautaine denken past ons niet (meer).
Dit is niet persoonlijk hoor. In mijn omgeving hoor ik het vaker.
Maar laten we wel eerlijk zijn, een club als Ajax met zo'n rijke historie zou minimaal EL moeten spelen. De ConL is zelfs voor Ajax te laag, meer iets voor een club AZ of Utrecht.
Maar mij hoor je niet klagen, mijn club speelt na jaren eindelijk weer eens in de ED
PSN: Europhea
Tja, AZ presteert de laatste jaren meer dan Ajax. Dus is het echt zo? In de nieuwe realiteit is Ajax de afgelopen seizoenen gewoon een middenmoter gebleken qua niveau, ook al is de club dat normaalgesproken totaal niet. Prestaties uit het verleden bieden echter geen garanties voor de toekomst.....Razenko schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:54:
[...]
Ik vat het ook niet persoonlijk op 😉
Maar laten we wel eerlijk zijn, een club als Ajax met zo'n rijke historie zou minimaal EL moeten spelen. De ConL is zelfs voor Ajax te laag, meer iets voor een club AZ of Utrecht.
Maar mij hoor je niet klagen, mijn club speelt na jaren eindelijk weer eens in de ED
Voor Feyenoord was de ConfL prima toen ze zwaar in opbouw waren. Finale gehaald en het jaar erna kampioen door het bouwen wat ze konden doen in de conference league
Alcoholvrij Duits bier is overigens wel een zeer geschikte isotone dorstlesserRazenko schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:43:
[...]
Met dit warme weer is het verstandiger om water te drinken in plaats van bier![]()
Felicitaties voor Ajax, weet niet hoe blij je moet zijn met de ConL maar het is tenminste iets.
Verwacht dat er toch wel wat wijzigingen zullen plaatsvinden bij Ajax, zullen ze nu kiezen voor jonge spelers met potentie of toch een paar 'grote' namen halen?
ik hoop in ieder geval letterlijk groot 😇Razenko schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:43:
[...]
Met dit warme weer is het verstandiger om water te drinken in plaats van bier![]()
Felicitaties voor Ajax, weet niet hoe blij je moet zijn met de ConL maar het is tenminste iets.
Verwacht dat er toch wel wat wijzigingen zullen plaatsvinden bij Ajax, zullen ze nu kiezen voor jonge spelers met potentie of toch een paar 'grote' namen halen?
Huh? Sinds wanneer dan? Er was nul verschil in fitheid tot vandaag. Maakt het maar eens weer duidelijk dat het allemaal gewoon mentaal is bij deze groep.Terranova schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:09:
[...]
Ben niet heel blij met hem, maar hij heeft wel de lage fitheid eruit geknald in die korte tijd. Dus dat is wel fijn
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Yup. Alleen hebben wij al wel een td/ad en (helaas) een trainer.Gynnad schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:26:
[...]
Is bij jullie niet heel veel anders, alleen dan heb je nog zwaardere wedstrijden in de Champions League..
Ook hebben wij meer centen om te versterken.
Nieuw seizoen nieuwe kansen. We staan er bijna net zo kut voor inderdaad
[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 24-05-2026 20:33 ]
Want Ajax heeft geen AD, TD en trainer?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Naja, als je je in de Eredivisie, in een jaar waar de coefficienten nog net de goede kant op vallen, met de hakken over de sloot plaatst voor een voorronde van de conference league omdat je in de Eredivisie 5de wordt, dan kan je historie hebben waar je u tegen zegt maar dan moet je gewoon accepteren dat je zit waar je op dit moment hoort.Razenko schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:54:
[...]
Ik vat het ook niet persoonlijk op 😉
Maar laten we wel eerlijk zijn, een club als Ajax met zo'n rijke historie zou minimaal EL moeten spelen. De ConL is zelfs voor Ajax te laag, meer iets voor een club AZ of Utrecht.
Maar mij hoor je niet klagen, mijn club speelt na jaren eindelijk weer eens in de ED
Gelukkig werkt "resultaten uit het verleden..." twee kanten op en zijn ze komend jaar in dat toernooi zeker niet kansloos, ondanks het matige afgelopen seizoen
Pastoor is bij ons met pek en veren het Kasteel uitgejaagd. Maar het was wel de laatste trainer die oog had voor alle geledingen binnen de club. Van fanshop-beheerders tot chauffeurs van de jeugd, van spelershome-uitbaters tot supportersverening-bestuursleden, hii kende echt iedereen, bij voornaam. Nog nooit zo’n man meegemaakt bij Sparta.Harribo schreef op zondag 24 mei 2026 @ 10:48:
[...]
Haha snap wat je bedoelt, hij komt ook wat vreemd over bij mij. Inderdaad wat onbetrouwbaar of achterbaks of hautain. Zo'n gevoel. Zoiets.
Toch.. Ik probeer altijd mensen te beoordelen wat ze zeggen of doen. Hij zegt wél vaak zinnige dingen vind ik.
Zijn ontslag was terecht overigens, maar de professionalisering is onder hem (en Beenhakker) ingezet en later voortgezet door Fraser en van Stee. Zonder Pastoor en Beenhakker stonden we niet waar we nu staan, ben ik van overtuigd.
Dus ja, ik heb een zwak voor de man.
Dat is maar afwachten met de plannen voor renovatie/groot onderhoud van de Kuip in het achterhoofd.LZ86 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:28:
Ook hebben wij meer centen om te versterken.
Sparta heeft eindelijk de nieuwe trainer binnen.
https://www.itwm.nl/rogier-meijer/
https://www.itwm.nl/rogier-meijer/
[ Voor 27% gewijzigd door FreakNL op 25-05-2026 08:56 ]
Nou het verval na een uur is gewoon weg hoorGonadan schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:26:
[...]
Huh? Sinds wanneer dan? Er was nul verschil in fitheid tot vandaag. Maakt het maar eens weer duidelijk dat het allemaal gewoon mentaal is bij deze groep.
Tot gisteren was dat er nog gewoon, elke wedstrijd. Dus is gisteren dan niet gewoon een uitzondering geweest?Terranova schreef op maandag 25 mei 2026 @ 10:02:
[...]
Nou het verval na een uur is gewoon weg hoor
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mja. Read, Ueada en Hadj Moussa gaan bij elkaar wel 60 miljoen opleveren. Alleen Read al 30 miljoen. Tel daarbij de CL inkomsten. Best ruimte om te versterken, maar een aanzienlijk deel zal opzij gezet moeten worden voor het stadion inderdaad.toolkist schreef op maandag 25 mei 2026 @ 00:36:
[...]
Dat is maar afwachten met de plannen voor renovatie/groot onderhoud van de Kuip in het achterhoofd.
Nou ja de helft gaat natuurlijk als bonus naar RvP wie het allemaal mogelijk heeft gemaakt.
Maar goed, ben erg benieuwd hoe jullie nieuwe TD het gaat doen en wat het beleid van Eenhoorn gaat worden.
Maar goed, ben erg benieuwd hoe jullie nieuwe TD het gaat doen en wat het beleid van Eenhoorn gaat worden.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En als Twente Zerrouki zo graag wil, mogen ze die 8 miljoen ook even lappen. Doen we Steijn in de aanbieding er bij.
Ligt het aan mijn laptop of kan je bij Voetbalzone geen reacties meer plaatsen op artikelen !?
Twente komt eraan!
Alsjeblieft niet zegDutchOwnage schreef op maandag 25 mei 2026 @ 11:10:
En als Twente Zerrouki zo graag wil, mogen ze die 8 miljoen ook even lappen. Doen we Steijn in de aanbieding er bij.
Twente komt eraan!
En Borges, Tengstedt, Deijl, Nieuwkoop, Weghorst, Wijndal, Berghuis 😇DutchOwnage schreef op maandag 25 mei 2026 @ 11:10:
En als Twente Zerrouki zo graag wil, mogen ze die 8 miljoen ook even lappen. Doen we Steijn in de aanbieding er bij.
Ik vind het te snel om Steijn nu al af te schrijven. Zo slecht deed hij het niet voor z'n blessure. Zerrouki mag idd weg.DutchOwnage schreef op maandag 25 mei 2026 @ 11:10:
En als Twente Zerrouki zo graag wil, mogen ze die 8 miljoen ook even lappen. Doen we Steijn in de aanbieding er bij.
Ik twijfel. Het ligt er ook erg aan wat er aan nieuws gaat komen. Maar puur voor de ED is ie best bruikbaar. Maar ja, zelfde geldt voor Ueda. Op CL niveau is het allemaal net niet.Russel88 schreef op maandag 25 mei 2026 @ 12:27:
[...]
Ik vind het te snel om Steijn nu al af te schrijven. Zo slecht deed hij het niet voor z'n blessure. Zerrouki mag idd weg.
We hebben eigenlijk weer een klapper nodig voorin zoals een Pele of Gimenez in het verleden. Misschien DTK nog even bellen of er zoiets in Mexico rondloopt.
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 25-05-2026 12:44 ]
Steijn is gewoon zo'n typische éénseizoens ED-hype. Iedereen weet dat je moet afwachten of het geen piek was of dat hij zich doorontwikkelt, maar er trapt toch vaak wel een top 3 club in.
Het zijn leuke spelers om erbij te hebben maar zijn over het algemeen bij lange na niet meer zo bepalend als bij hun vorige club (wat logisch is, maar dat wordt vaak geïnterpreteerd als dat ze slechter geworden zijn) en je moet afwachten wat ze op hoger niveau daadwerkelijk kunnen.
Het zijn leuke spelers om erbij te hebben maar zijn over het algemeen bij lange na niet meer zo bepalend als bij hun vorige club (wat logisch is, maar dat wordt vaak geïnterpreteerd als dat ze slechter geworden zijn) en je moet afwachten wat ze op hoger niveau daadwerkelijk kunnen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is dan weer niet waar. Bij Twente heeft hij gewoon twee seizoenen gepresteerd en goals gemaakt. Probleem is dat in de top de handelingssnelheid hoger is en daar lijkt hij moeite mee te hebben. Plus dat het systeem bij Twente meer op hem was afgestemd.Gonadan schreef op maandag 25 mei 2026 @ 12:46:
Steijn is gewoon zo'n typische éénseizoens ED-hype.
Ik zou hem wel houden overigens maar ik zie hem dan eerder als twaalfde man of voor de kleinere wedstrijden. Een ontwikkeling als Kuyt zie ik niet gebeuren, die was wat breder inzetbaar. Dan nog kan iemand met een neus voor doelpunten goud waard zijn in mijn ogen.
[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 25-05-2026 13:31 ]
Dat vínd jij niet waar, maar je beschrijft wel exact wat ik bedoel. Er zijn altijd kleine aspecten die bij een 'hogere' club anders uitpakken. Handelingssnelheid is wellicht in de CL een probleem, maar de ED kan hij gewoon aan. Het systeem is wel een punt, wat dat betreft heb je wellicht ook niet de ideale trainer die heel goed kijkt hoe spelers het best tot hun recht komen.D-e-n schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:29:
[...]
Dat is dan weer niet waar. Bij Twente heeft hij gewoon twee seizoenen gepresteerd en goals gemaakt. Probleem is dat in de top de handelingssnelheid hoger is en daar lijkt hij moeite mee te hebben. Plus dat het systeem bij Twente meer op hem was afgestemd.
Dat een speler niet de groei doormaakt die je had gehoopt is sowieso niet meteen een reden om er vanaf te willen vind ik. Vind maar een spelers die zo zonder morren wel gewoon hun ding blijven doen als het tegen valt en er gewoon staan wanneer ze nodig zijn. Qua mentaliteit is er volgens mij niets mis mee.Ik zou hem wel houden overigens maar ik zie hem dan eerder als twaalfde man of voor de kleinere wedstrijden. Een ontwikkeling als Kuyt zie ik niet gebeuren, die was wat breder inzetbaar. Dan nog kan iemand met een neus voor doelpunten goud waard zijn in mijn ogen.
Liever dat dan een poestig binkie met net iets meer talent maar die gelijk de kont in de krib gooit wanneer het hem niet bevalt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Komt waarschijnlijk door een adblocker, die site zit vol met trackers en externe inhoudJoteW schreef op maandag 25 mei 2026 @ 11:52:
Ligt het aan mijn laptop of kan je bij Voetbalzone geen reacties meer plaatsen op artikelen !?
Heb er nooit problemen mee gehad, hoe los ik zoiets op?dutchgio schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:57:
[...]
Komt waarschijnlijk door een adblocker, die site zit vol met trackers en externe inhoud
Twente komt eraan!
Kan ook aan het artikel liggen, vz zet reageren uit voor wat controversiële artikelen aangezien ze bang zijn voor de reacties.JoteW schreef op maandag 25 mei 2026 @ 14:17:
[...]
Heb er nooit problemen mee gehad, hoe los ik zoiets op?
Lol echt? En dat terwijl ze elk nietszeggend nieuwtje op proberen te blazen tot relwaardige topics?Ambianz schreef op maandag 25 mei 2026 @ 16:58:
[...]
Kan ook aan het artikel liggen, vz zet reageren uit voor wat controversiële artikelen aangezien ze bang zijn voor de reacties.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken