1-0 is 1-0, of het nou via een penalty is of via open spel. En zo'n goal kan de wedstrijd gewoon open breken.carpebios schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:03:
[...]
Ik vond het persoonlijk geen pingel, die overtreding in de 16 van PEC misschien zelfs meer.
Maar daarom verlies je toch niet? Om het op een pingel aan te laten lopen?
Bijna het 1ste doelpunt!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kan inderdaad! Als mijn moeder wielen had.... nou ja.toolkist schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:07:
[...]
1-0 is 1-0, of het nou via een penalty is of via open spel. En zo'n goal kan de wedstrijd gewoon open breken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hahaha wat ik?Megupe schreef op zondag 1 maart 2026 @ 12:35:
[...]
Ik bedoel Weghorst![]()
Hey @Typhone in het publiek. Leuk om er eens een gezicht bij te hebben.
En gezellig publiek trouwens, ze zingen "we zitten lekker in de zon".
Dont think so
Zolang ajax het jaap stam balletje breed en terug hanteerd met een tempo wat een slak een F1 tempo geeft zal het zelfs na 9001 minuten nog 0-0 zijn. Naar huis laten lopen.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
En de coach in Zwolle laten. Heb geen idee wat het beleid hierachter is maar donderstraal hem er vanavond nog uit aub.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:09:
Zolang ajax het jaap stam balletje breed en terug hanteerd met een tempo wat een slak een F1 tempo geeft zal het zelfs na 9001 minuten nog 0-0 zijn. Naar huis laten lopen.
Daar gaat m'n score!
Goed weekend zo, weer een puntje uitgelopen op NEC
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ajax toch de 0 gehouden sinds mensenheugenis.
Dit is echt slecht. Verbazen doet het niet meer, maar plek 2 ga je zo echt niet halen. Nuja, Feyenoord moet ook nog
Fred weer blij, weer een weekje erop zitten. Lekker bezig pik.
Als Twente wint dan komt het allemaal weer wat dichter bij elkaar.
Ondanks dat ik er niet al te veel vertrouwen in heb, zou het wel erg lekker zijn om Ajax op 8 punten te zetten.
Zal de schuld ook wel weer volledig bij de spelers leggen.JanW schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:10:
Fred weer blij, weer een weekje erop zitten. Lekker bezig pik.
Ah het lag aan het veld...
Erg pittige wedstrijd voor Feyenoord. Zerrouki en v/d Belt tot het bot gemotiveerd. Dat snap ik ook helemaal! Gun ze een mooie wedstrijd.
Vandaag winnen zou wel bonuspunten zijn.
Vandaag winnen zou wel bonuspunten zijn.
Wat moet er beter ? nou ALLES? Zeg gewoon eerlijk dat bagger was. Davy ...Gynnad schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:15:
Ah het lag aan het veld...
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Precies, je speelt bij Ajax, je hoort met je ogen dicht te winnen van PEC Zwolle. Je mag blij zijn dat je hier niet verliest, het is een schande.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:17:
[...]
Wat moet er beter ? nou ALLES? Zeg gewoon eerlijk dat bagger was. Davy ...
Ze moeten zich de ballen uit het broek schamen. 0,0 inzet, een xG van 0,3 tov 1,09 van Zwolle, en Zwolle heeft maar liefst 12! hoekschoppen, 9 meer dan Ajax.
Echt, wat een team dit.. Aanvallend is het niets, verdedigend al helemaal niet. Europees komend seizoen? Ik ben bang van niet. Dus meer financieel malheur.
Echt, wat een team dit.. Aanvallend is het niets, verdedigend al helemaal niet. Europees komend seizoen? Ik ben bang van niet. Dus meer financieel malheur.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik verzoen me al met Europa League of misschien nog beter conference leagea komend seizoen.Quad schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:19:
Ze moeten zich de ballen uit het broek schamen. 0,0 inzet, een xG van 0,3 tov 1,09 van Zwolle, en Zwolle heeft maar liefst 12! hoekschoppen, 9 meer dan Ajax.
Op deze manier hebben we hoger niets te zoeken.
De vraag is, welke Nederlandse club wel...
Komend seizoen dus nog verder dalen op de coëfficiënten polonaise lijst.
Als Fitz-Jim boven komt drijven dan weet je hoe ver het algehele niveau gedaald is.JanW schreef op zondag 1 maart 2026 @ 13:50:
[...]
Tot nog toe doet ie het heel aardig, is bedrijvig en aanspeelbaar. Alles wat onze kapitein niet doet.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja want hij was nog niet fit of zo, en wennen. Maar kreupele opa Berghuis mag wel gewoon een half uur, want die kan dat wel.toolkist schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:06:
Nounou Grim durft, Carrizo in de 90e minuut brengen.. Maar 45 minuten te laat?
En zo gaat het al twee wedstrijden terwijl Carrizo gewoon uit een lopende competitie kwam en Berghuis uit het revalidatiecentrum.
Grim gebruikt niets wat gehaald is serieus en maakt er gewoon een potje van onderhand. Een grote fout dat ze die hebben laten zitten.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Opzichtig bal wegtrappen is ook bij Twente - Feyenoord geen geel. Wat dat aan gaat lekker consequent.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit blijft ook wel de makkelijkste gele kaart om consistent toe te passen edoch is de KNVB daar consequent niet in staat om dit soort gedrag uit het voetbal te krijgen. Blijft wel spijtig.ph4ge schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:40:
Opzichtig bal wegtrappen is ook bij Twente - Feyenoord geen geel. Wat dat aan gaat lekker consequent.
Carrizo liet in een paar minuten meer zien dan alle Ajax spelers in 90.Gonadan schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:35:
[...]
Ja want hij was nog niet fit of zo, en wennen. Maar kreupele opa Berghuis mag wel gewoon een half uur, want die kan dat wel.
En zo gaat het al twee wedstrijden terwijl Carrizo gewoon uit een lopende competitie kwam en Berghuis uit het revalidatiecentrum.
Grim gebruikt niets wat gehaald is serieus en maakt er gewoon een potje van onderhand. Een grote fout dat ze die hebben laten zitten.
Voor de rest zoals we Ajax al een paar jaar kennen: 0.0 gedachte achter het aanvalsspel.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Die donkere pakjes vs rode pakjes kijkt wel erg lekker weg. Zouden ze altijd moeten doen.
Lekker dan. Eerst Smal, zometeen ook Nieuwkoop....
Wat een ongelukken joh.
Als je te laat bent met je been is het een overtreding. Zou voor je hoofd ook moeten gelden
En dat is twee...D-e-n schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:03:
Oh ja joh. Een blessure hadden we nog niet
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Valente schooien om geel. Geef hem er maar eentje
Met Lotomba ga je echt goals tegen krijgen. Twente werd al langzaam beter maar deze 2 tegenslagen hebben de wedstrijd echt naar Twente laten kantelen.
[ Voor 55% gewijzigd door ph4ge op 01-03-2026 15:13 ]
Alleen Hadje Moussa is een beetje het kijken waard bij ons. De rest is om te janken.
Ik kijk met steeds minder plezier naar m'n cluppie.
Kan er ook nog wel bij joh. Waar de fok zit ik naar te kijken man.
Ik kijk met steeds minder plezier naar m'n cluppie.
Kan er ook nog wel bij joh. Waar de fok zit ik naar te kijken man.
[ Voor 22% gewijzigd door DutchOwnage op 01-03-2026 15:17 ]
Zag je al een poosje aankomen. Na die wissels loopt het voor geen meter.
Terechte voorsprong.
Maar tactisch van Persie…
Maar tactisch van Persie…
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Haha, zo kan je het ook noemen. Gewoon een blunder.Napo schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:18:
Die zag er houdbaar uit
Je hebt echt NIETS aan een keeper die soms een 8 en dan weer een 3 haalt. Bijlow is bij Genoa inmiddels fit en blinkt wekelijks uit in de Serie A. Zeg het maar.
Seizoen in notendop. Geen organisatie waardoor de tegenstander bij elk balverlies zomaar doorloopt en een keeper die altijd beslissende fouten maakt in een seizoen.
There… I fixed itph4ge schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:17:
Zag je al een poosje aankomen. Na die wissels de aanstelling van Van Persie loopt het voor geen meter.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Één backje mag het verschil niet uitmaken.ph4ge schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:17:
Zag je al een poosje aankomen. Na die wissels loopt het voor geen meter.
Met de gang van zaken bij Feyenoord zou hij hoe dan ook weer geblesseerd zijn. Dan heb je dus een keeper die soms een 8 en meestal een 0 haalt.donleone83 schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:20:
Je hebt echt NIETS aan een keeper die soms een 8 en dan weer een 3 haalt. Bijlow is bij Genoa inmiddels fit en blinkt wekelijks uit in de Serie A. Zeg het maar.
Ik denk niet dat je moet onderschatten wat 2 gedwongen wissels doen. En Lotomba is gewoon extreem slecht.
Geen topper maar gewoon Zwitsers international geweest dus in elk geval geen A-junior. Maar zelfs met één A-junior hoort een topclub gewoon een organisatie te hebben. Wij hebben al maanden nul organisatie. Het is alleen maar toevalsvoetbal.ph4ge schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:43:
[...]
Ik denk niet dat je moet onderschatten wat 2 gedwongen wissels doen. En Lotomba is gewoon extreem slecht.
En weer lopen ze er zo doorheen. Alleen die mafklappers in het Maasgebouw denken dat dat met een Engelsman zonder wedstrijdritme weer goedkomt
[ Voor 17% gewijzigd door D-e-n op 01-03-2026 15:49 ]
Kijk Feyenoord is profiteren van de missers van hun concurenten.
Dit Feyenoord doet ontzettend pijn aan de ogen. Sta op het punt die tv uit te gooien en nog wat van de zondag te gaan maken.
Wat is dit een martelgang zeg. Het hele kutseizoen al. Nog geen wedstrijd gezien waar ik met enige trots op terug kan kijken.
En dan komt de lamme Sterling er ook nog in. Een schande is het. Die gozer is nog mijlenver af van ook maar enigzins fit zijn.
Wat is dit een martelgang zeg. Het hele kutseizoen al. Nog geen wedstrijd gezien waar ik met enige trots op terug kan kijken.
En dan komt de lamme Sterling er ook nog in. Een schande is het. Die gozer is nog mijlenver af van ook maar enigzins fit zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door DutchOwnage op 01-03-2026 15:55 ]
Het begin van het seizoen is er in fases echt supergoed voetbal gespeeld. Maar dat je dat vergeten bent nadat het de laatste maanden niet om aan te gluren is, is je vergevenDutchOwnage schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:52:
Dit Feyenoord doet ontzettend pijn aan de ogen. Sta op het punt die tv uit te gooien en nog wat van de zondag te gaan maken.
Dat is inmiddels lang geleden. We hebben het over de vierde rechtsback. De jeugdrechtsback is hem voorbij maar ook geblesseerd.D-e-n schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:46:
Geen topper maar gewoon Zwitsers international geweest dus in elk geval geen A-junior.
De T-rex komt erin
Read was is al ruim een jaar de eerste rechtsback. Dat noem ik geen "jeugd" meer. Maar punt is dat één dissonant niets zou moeten afdoen aan de organisatie. Cruyff liet ooit een zeventien jarige debuteren in een Europa Cup 2 finale. Merkte je organisatorisch niks van. Die jongen wist gewoon wat hij moest doen.ph4ge schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:55:
[...]
Dat is inmiddels lang geleden. We hebben het over de vierde rechtsback. De jeugdrechtsback is hem voorbij maar ook geblesseerd.
Wedje leggen. Gaat Sterling een keer z'n mannetje voorbij vanmiddag of niet.
Ik mis SauerDutchOwnage schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:58:
Wedje leggen. Gaat Sterling een keer z'n mannetje voorbij vanmiddag of niet.
Lekker verdedigd en gekeept.
Die Sterling is van de desinformatie? Alsmaar het andere veinzen.
En de 2-0
En de 2-0
Het ergste is dat er dit seizoen niet meer ingegrepen gaat worden. We moeten het met van Persie doen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Godkelere.kijk dan hoe makkelijk. Die ingooi ook....
Vreselijk.
Vreselijk.
Dat van die bekertjes geldt ook niet meer, of wel? 😁
RVP zet weer eens spelers op plekken neer waar ze niet horen te staan. Lekker moven
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die in A'dam moeten zich ook kapot schamen dat ze nog geen 2e staan hoor.
Het ziet er nu ook wel echt uit alsof de spelers het ook niet meer zien zitten. Ongeïnteresseerd, ongeinspireerd, slap. De eerste 15m waren OK, maar dit wordt een dik verdiende nederlaag.D-e-n schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:02:
Mag ik de heren in het Maasgebouw er aan herinneren dat het nooit te laat is om de trainer buiten te zetten?
Vandaag had je dus gewoon 3 punten in kunnen lopen op Feyenoord...
Maar daar loopt Raheem ‘the Dream’ Sterling rond. Die zijn niet meer in te halen joh.toolkist schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:08:
Vandaag had je dus gewoon 3 punten in kunnen lopen op Feyenoord...
Grim loopt nu voorop in de polonaise in de spelersbus vermoed ik.DutchOwnage schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:07:
Die in A'dam moeten zich ook kapot schamen dat ze nog geen 2e staan hoor.
Dat ziet er al maanden zo uitph4ge schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:07:
[...]
Het ziet er nu ook wel echt uit alsof de spelers het ook niet meer zien zitten.
Jammer dat Sparta verloren heeft. Anders was het nog spannend tussen plek 2-7
Hoe slecht het ook was, er werd wel hard gewerkt. Dat is wellicht mede de oorzaak van de blessures. Nu lijkt het op een staking.D-e-n schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:08:
Dat ziet er al maanden zo uit
Dat wordt ook niks. Dit soort trucjes met niet fitte spelers kun je uithalen met technisch of tactisch superieure spelers die een neusje hebben voor de goal, of super creatief zijn of bijvoorbeeld van achteruit het elftal neerzetten. Niet met een vleugelspeler die vooral kan rennen. Het is Sterling die wie binnen hebben gehaald he, niet Vinicius.Typhone schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:08:
[...]
Maar daar loopt Raheem ‘the Dream’ Sterling rond.
Tis Nieuwkoop maar he, die tweede wissel. Niet teveel credit gevenph4ge schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:43:
[...]
Respect voor Grim he! Meester tacticus van de bovenste plank. Met minimale inzet zonder te verliezen inlopen op de nr.2. Niks geen gekkigheid of 7 sloten tegelijk, gewoon puntje voor puntje. Daar zit een idee achter!Sempy schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:08:
Grim loopt nu voorop in de polonaise in de spelersbus vermoed ik.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Eerste de beste tegenstander uit het linkerrijtje en het is het een kansloze verliespartij. Wanneer worden ze wakker in het Maasgebouw.
Dus Ajax en NEC gaan 1 punt inlopen op Feyenoord. Had ik niet zien aankomen.
nggyu nglyd
Iedereen die Feyenoord volgtQuad schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:12:
NECQuad schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:12:
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
Daar heb ik Sterling overigens nog niet op kunnen betrappen. Wel een hoop misbaar als ie weer eens gaat liggen. Maar rennen? Nog niet gezien.D-e-n schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:10:
[…] een vleugelspeler die vooral kan rennen.
NEC heeft ook verloren gisterenQuad schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:12:
Zie nou die penalty situatie bij Ajax pas. Gaat Van Eijk nou ook al zn eigen regels verzinnen? Hoe duidelijk wil je het krijgen?
Zijn we eindelijk van Nijhuis af....
Zijn we eindelijk van Nijhuis af....
NEC heeft een Feyenoord’tje gedaan, die hebben ook verlorenQuad schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:12:
Die Sterling hahahaha, hebben ze nou echt niet gekeken of die überhaupt nog iets kan?
Wat een clown die Sterling
Ik was echt van mening dat het gelijk was, maar misschien komt het door het cafébezoek gisteravond. 
Nouja, Ajax loopt dus uit en in, wat een weelde.
Nouja, Ajax loopt dus uit en in, wat een weelde.
nggyu nglyd
Sterling wordt straks terecht verkozen tot MAN OF THE (MIS)MATCHcarpebios schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:21:
Die Sterling hahahaha, hebben ze nou echt niet gekeken of die überhaupt nog iets kan?
Heb de thuis wedstrijd in de kuip gezien dat was kut en dit ook. Zie geen verbetering. Dat kan niet bij een topclub, het wordt tijd voor een andere Trainer.
Sterling verdiende vorig jaar nog 20 miljoen. Laat dat even bezinken.
PSV is met Pasen al kampioen dit seizoen
Dit was echt bizar slecht weer zeg. En dan ranglijsttechnisch gezien gewoon nog steeds niks aan de hand eigenlijk. We zijn bijkans zover dat Ajax de enige reden is dat Van Persie z'n baan nog heeft.
Die gelatenheid ook bij Feyenoord he. Ze vinden het allemaal wel best.
Nogmaals, het is ongelooflijk dat we nog 2e staan en dat is ook de enige reden dat RvP nog op z'n plek zit. Hopelijk gaan we er volgende week ook af tegen NAC uit en profiteerd de concurrentie optimaal. Dan thuis tegen Ajax er af en als het gvd dan nog niet klaar is met die RvP weet ik het ook niet meer.
Nogmaals, het is ongelooflijk dat we nog 2e staan en dat is ook de enige reden dat RvP nog op z'n plek zit. Hopelijk gaan we er volgende week ook af tegen NAC uit en profiteerd de concurrentie optimaal. Dan thuis tegen Ajax er af en als het gvd dan nog niet klaar is met die RvP weet ik het ook niet meer.
Top weekend, 1 punt gepakt ten opzichte van NEC en Feyenoord, topprestatie!
22 maart of 4 April of zo kan nu.
Grim en Van Persie zijn elkaars reddingboeiVld1989 schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:31:
Dit was echt bizar slecht weer zeg. En dan ranglijsttechnisch gezien gewoon nog steeds niks aan de hand eigenlijk. We zijn bijkans zover dat Ajax de enige reden is dat Van Persie z'n baan nog heeft.
Tenzij er dan zo iemand als Grim voor in de plaats komt. Dan ben je nog altijd niks opgeschoten. Wie moet het gaan overnemen eigenlijk?DutchOwnage schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:32:
Die gelatenheid ook bij Feyenoord he. Ze vinden het allemaal wel best.
Maakt mij niet uit. Als het maar iemand is met tenminste wat vlieguren op het hoogste niveau want dit kan gewoon niet.Sineplex schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:36:
[...]
Tenzij er dan zo iemand als Grim voor in de plaats komt. Dan ben je nog altijd niks opgeschoten. Wie moet het gaan overnemen eigenlijk?
Dat wil niet zeggen dat het dan opeens allemaal op z'n plek zal vallen, maar het is duidelijk dat Robin dit elftal niet meer aan de praat gaat krijgen. Een frisse kop voor de groep als hoofdverantwoordelijke zal denk ik een hoop schelen.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken