On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kap eens met dat kinderachtige getrol dat echt ook voor geen meter kloptcarpebios schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:22:
Tuurlijk, daar is de penalty weer.
Die dubbele straf was toch niet meer?carpebios schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:22:
En rood hahaha
Als het een voetbalovertreding is niet. Maar als je niet probeert de bal te spelen dan weer wel.
Dat onderscheid is niet zo duidelijk te maken. Echt stompzinnig om dat zo te doen. Gevoelsmatig is de penal ook al voldoendesNielz123 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:26:
[...]
Als het een voetbalovertreding is niet. Maar als je niet probeert de bal te spelen dan weer wel.
Zeker bij zo licht vasthouden. Ben ik met je eens.D-e-n schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:27:
[...]
Dat onderscheid is niet zo duidelijk te maken. Echt stompzinnig om dat zo te doen. Gevoelsmatig is de penal ook al voldoende
Die veinst na vanavond een blessure aan zijn grote teen en vliegt morgen terug naar Engeland.piotr123 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:29:
Die Sterlingv is v misschien ook niet top meer, maar die moet toch ook denken waar ben ik terecht gekomen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Iedereen lijkt slechter te worden. Hoe trainen ze in hemelsnaam bij Feyenoord?DutchOwnage schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:34:
3 maanden geleden maakte Ueda 'm gewoon. Die is ook weer helemaal terug bij af.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Speelt oprecht dikke prima op die positie.
Ik dacht hetzelfde, je ziet hem ook kijken en precies goed geven voor Hadj Moussa. Die heeft in elk geval het overzicht ervoor.donleone83 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:41:
[...]
Speelt oprecht dikke prima op die positie.
Maar verder valt het allemaal best tegen, de scherpte is er gewoon niet. Telstar is scherper en krijgt daarvoor veel van die halve ballen toch mee.
Ik betaal de volgende zak wel als je maar blijft halendonleone83 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:41:
Ik moet vaker even chips halen na een grote kans tegen.
Nu ff doorpakken.
Je mist Targhalline echt enorm op dat middenveld inderdaad.Agent47 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:56:
Zelfs Telstar benut de gaten op het middenveld omdat Feyenoord weer eens te hoog staat.
En nu zie ik dat Bos eruit gehaald gaat worden? Rare zet
Met hem was het ook gatenkaas.Vld1989 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:57:
[...]
Je mist Targhalline echt enorm op dat middenveld inderdaad.
Wat een bezopen wissels overigens
You run to de echterlijn en then you geef de forezetAgent47 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:10:
Haha John de wolf met z’n steenkolen Engels gaat Sterling ff uitleggen wat die moet doen
Brengt toch veel meer balans en rust dan Hwang.D-e-n schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:07:
[...]
Met hem was het ook gatenkaas.
Wat een bezopen wissels overigens
Ik vond Moder daar altijd wel goedVld1989 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:18:
[...]
Brengt toch veel meer balans en rust dan Hwang.
Iedereen uit zijn dak hahahaha
Aandoenlijk.
1e helft was netjes. Genoeg energie. En met een scherpe Ueda was het nu 4-1.D-e-n schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:32:
Ondertussen lijkt het nog steeds nergens op.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Hoofd(slaap)carpebios schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:33:
Ik zie nog steeds niet waar die nou geraakt wordt?
Maar met wat en wanneer?
Knie tegen slaap? Da's het enige wat ik dacht te zien.carpebios schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:33:
Ik zie nog steeds niet waar die nou geraakt wordt?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ah dat verklaart het wel dan ja, dan ben je wel ff out.OMX2000 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:34:
[...]
Knie tegen slaap? Da's het enige wat ik dacht te zien.
Lotomba
Maar ja. 9 uit 3 en 5 punten los.
Ow, niet jinxen.
[ Voor 34% gewijzigd door DutchOwnage op 22-02-2026 21:40 ]
Het is ook matig, geen lijn geen inzicht, geen plan men doet maar iets ze het lijkt wel op het ouderwetse Feyenoord werkvoetbal.DutchOwnage schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:38:
Sorry maar ik vindt het allemaal maar bijzonder matig.
Man wat verlang ik terug naar de Slot jaren....piotr123 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:40:
[...]
Het is ook matig, geen lijn geen inzicht, geen plan men doet maar iets ze het lijkt wel op het ouderwetse Feyenoord werkvoetbal.
Ik sta veel bij G-teams langs de lijn maar daar is de inzet in ieder geval een stuk beter.LZ86 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:40:
Tegen beter weten toch even een stream aangezet. Maar man man man. Ik heb m weer uitgezet. Ziet er weer niet uit met een G team opstelling inmiddels....
Het voetbal ook als ik zo naar de laatste 5 minuten kijk….
Wie van de twee is dan Bavos..epicfailguy23 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:44:
Lijkt wel bakel 7 tegen Milheeze 6...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Als die zich net zo goed daar aan kan passen is het een legend toch? Hij past zich gewoon aan aan het niveau van deze teams.DutchOwnage schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:45:
Zo op het eerste gezicht kan Sterling het nationale elftal wel op z'n buikje schrijven. Wat heeft ie nou laten zien.Maar goed, vroeg dag nog.
[ Voor 71% gewijzigd door carpebios op 22-02-2026 21:48 ]
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken