Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bounida echt helemaal niks goed gedaan vandaag.
Flickr PSN ID= cheironnl
Allebei houden vasttoolkist schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 22:39:
Hoezo is dit geen geel?
Met alle streamingdiensten zit niemand meer in dezelfde seconde, dus : waar zit je op te doeluh?toolkist schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 22:39:
Hoezo is dit geen geel?
Komt Berghius er zo in? Ik was al vergeten dat die nog altijd bij Ajax zat. Speelt ook verder nooit.
Die is eigenlijk al zeker twee seizoenen met pensioen. Zijn strategie is even leuk in de voorbereiding doen en rest van het jaar geblesseerd zijnSoulizer schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 22:45:
Komt Berghius er zo in? Ik was al vergeten dat die nog altijd bij Ajax zat. Speelt ook verder nooit.
En dit is waarom Weghorst nooit moet spelen. Zo tergend traag
Godtsamme
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Voor de 14e keer verknalt Ajax het direct na de rust. Laat die clown van een Grim lekker zitten zou ik zeggen. Tijd voor een conditietrainer en een analist. Zelfs die je via AliExpress / Temu kunt halen functioneren beter.
Ik zie NEC nog wel scoren in de laatste minuten
De standaard weggegeven dikke kans in extra tijd moet nog komenTrishul schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 22:52:
Ik zie NEC nog wel scoren in de laatste minuten
Gunstig ookLZ86 schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 22:55:
Gelijkspel wel terechte uitslag gezien de pot denk ik.
Vermakelijke wedstrijd
Maarre. Laat die Schreuder maar naar R'dam Zuid komen. Die laat zijn ploegen echt lekker voetballen.
Terecht, NEC was veel beter. Zat meer in.Trishul schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 22:58:
Zo die Schreuder is boos zeg haha
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Kom op. Telstar thuis he.LZ86 schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 22:58:
[...]
Ik verwacht niet dat Feyenoord ook maar enigzins hiervan kan profiteren.
Dat hebben we al gedaanLZ86 schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 22:58:
[...]
Ik verwacht niet dat Feyenoord ook maar enigzins hiervan kan profiteren.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Boeiende wedstrijd.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik denk dat het zo beter kloptboesOne schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 22:58:
[...]
Terecht, NEC was veel beter. Zat meer in.
En weer door naar de volgende.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Laten we eens beginnen met iemand die de hele week tegen Grim schreeuwt dat je niet je slechtste kopper, met de minste fysiek, op de beste van de tegenstander zet. Echt wat is dit een enorme onbenul zeg. Heitinga is er niks bij.Typhone schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 22:51:
Voor de 14e keer verknalt Ajax het direct na de rust. Laat die clown van een Grim lekker zitten zou ik zeggen. Tijd voor een conditietrainer en een analist. Zelfs die je via AliExpress / Temu kunt halen functioneren beter.
Dat NEC ging er trouwens wel voor met hun normale doch gewaagde tactiek en in de slotfase nog dichtbij. Toch wel knap, maar ze hebben ook geen slecht materiaal. En Ajax, tja veel wisselingen ten opzichte van de vorige wedstrijd. Toch enigszins vreemd.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken