Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Excelsior sluit aan!
De opstelling is niet slecht verder. Sauer en HM mwah, maar verder prima.ph4ge schreef op zondag 1 februari 2026 @ 13:41:
[...]
Het is vooral de vraag hoe fit die spelers echt zijn. Ik tel er 7 die amper fit zijn.
Als de ploeg nu met een gedegen plan/vertrouwen had gespeeld, was er echt wel wat mogelijk.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
LZ86 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 13:48:
Goal kwam ook echt uit het niets. Denk niet dat er veel aan de hand is.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ajax roept het over zichzelf af door zo hoog te gaan staan. Als Gaaei al zo hoog staat moet Steur een linie naar achteren. Man man man.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Haal a.u.b. die Mokio er af, by far de zwakste schakel op het veld met z’n balverlies en tegenstander laten lopen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wel een heel mooi doelpunt trouwens, eerlijk is eerlijk.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:11
Ajax let niet op, te laat wisselen en tjah weer al die onnodige tegengoals.
XXXVI
De nr’s 2-5 liggen echt wel dicht bij elkaar, maar Sparta en NEC gaan dat waarschijnlijk niet volhouden.
Ow, 5 minuten er bij....
[ Voor 26% gewijzigd door DutchOwnage op 01-02-2026 14:01 ]
[ Voor 40% gewijzigd door ephymerous op 01-02-2026 14:02 ]
XXXVI
Zit je het nu weer te jinxen? Zo worden we zeker geen tweede.DutchOwnage schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:00:
Nou, we staan iig nog een weekje 2e
Ow, 5 minuten er bij....
De vloek dient een keer doorbroken te wordenD-e-n schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:01:
[...]
Zit je het nu weer te jinxen? Zo worden we zeker geen tweede.
[ Voor 9% gewijzigd door sNielz123 op 01-02-2026 14:04 ]
Dat is mentaal zwak en zwak van de leiding. Je mag dat tegen zulke ploegen nooit weggeven.Gynnad schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:06:
Man man man, bizar dat je het wederom in de tweede helft zo uit handen geeft
Wat is nu werkelijk reëel? Er is niets bevestigd voorlopig en er zijn zoveel geruchten.. Ik weet niet meer wat naar Ajax gaat en wat bij Ajax weg gaat.ephymerous schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:01:
Poe wat kijk ik uit naar die nieuwe backs. Nog een goede zes erbij en de wereld ziet er anders uit.
Volgens mij is alleen zeker dat Fred niet komt.
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 01-02-2026 14:11 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Denk dat NEC komende week op 2 gaat komen. Ajax moet tegen AZ en Feyenoord tegen Utrecht. Beiden uit.
Terwijl NEC tegen Heracles mag.
Het zou toch te zot voor woorden zijn als straks NEC de CL ingaat
Wie had je dan ingebracht voor Steur, die kon niet verder en er was niet heel veel keus op de bank.Trishul schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:08:
Erg slecht wissel beleid trouwens. Grim brengt Johnson in, soort debutant, bij stand 2-2. Die man heeft niks goed gedaan.
Maar blijft wel dat de laatste wedstrijden de wissels dramatisch uitpakken.
En NEC gaat zeker geen potten breken in de CL en zal ook laag ingeschaald worden voor de loting. Zonde voor de punten aangezien het voorlopig de laatste keer is dat de tweede plek CL oplevertLZ86 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:10:
Taart naar Kralingen. Die houden ons nog een weekje op 2.
Denk dat NEC komende week op 2 gaat komen. Ajax moet tegen AZ en Feyenoord tegen Utrecht. Beiden uit.
Terwijl NEC tegen Heracles mag.
Het zou toch te zot voor woorden zijn als straks NEC de CL ingaat
Dat is opportunisme ten top natuurlijk. NEC gaat sowieso Sano missen volgend jaar en is minder dan Ajax en Feyenoord in staat om het elftal enigszins CL-waardig te maken. Vergeet ook het dubbele programma niet: daar had ook Go Ahead last van dit jaar.ParaDroid2 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:20:
Met de huidige stand in de Eredivisie heeft buiten PSV helemaal niemand recht op CL. Ajax en Feyenoord hebben zojuist een modderfiguur geslagen in Europa, laat NEC het dan maar een keer proberen. En dat zeg ik, terwijl ik Vitesse lief heb.
Het gaat mij niet om "verdienen". Ik keek nu even puur naar het aantal punten dat je als Nederland zijnde kunt halen daar.ParaDroid2 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:24:
Dat zal best, maar ik vind het toch wel een speciaal soort arrogantie dat een ploeg geen Europees zou verdienen omdat ze toevallig 'kleiner' zijn, terwijl die 'grotere' ploegen het totaal laten afweten, zowel nationaal als Europees.
Maar leuk spandoek.
[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 01-02-2026 14:29 ]
Je gaat met zo’n spandoek bijna denken dat PSV ook fanatieke supporters heeft
Fijne wedstrijd allemaal
je eerste wissel is voor mij al duidelijk.
Ik heb geen beeld maar ik vind het sowieso een modale keeper. Goede tweede keeper maar niet meer dan datdonleone83 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:42:
Die had Wellenreuther toch gewoon altijd moeten hebben? Hij komt weer eens half.
Die had Wellenreuther 100% moeten hebben. Halfzacht inkomen en je staat achter.D-e-n schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:43:
[...]
Ik heb geen beeld maar ik vind het sowieso een modale keeper. Goede tweede keeper maar niet meer dan dat
En dat nadat ie al enkele uittrappen de tribune in heeft gepeerd....
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Maar als dit zo doorgaat, wat voor excuus is er dan nog om RvP aan te houden. Vraag ik mij oprecht af.
[ Voor 20% gewijzigd door D-e-n op 01-02-2026 14:46 ]
En Bijlow is voor een appel en een ei aan het keepen in Italië.
Eerste doelpunt viel toen pas in de 24e minuutKhun41 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:47:
10 10 10 roept het publiek. Tja, dat hebben we eerder gezien hier
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Let op m'n woorden. Hij gaat het seizoen afmaken ook al glijden we af naar plek 5.D-e-n schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:46:
Bij hoeveel tegengoals wordt van Persie ontslagen? Hoelang moet dit allemaal nog doorgaan voordat ze doorhebben dat dit never nooit meer goedkomt zo? En ze hadden het in de winterstop al kunnen weten. Maar ja, het sentiment he
Middelmaat en sentiment is weer waar Feyenoord voor staat.
Die zit in de rust in de bus terugDutchOwnage schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:48:
Ja doei. Ik ben pleite
Co Adriaanse zei het al: een goed paard maakt nog geen goede ruiter.
Nee. Ze worden met een compleet verkeerd "gameplan" de mat opgestuurd. En daar is er maar 1 verantwoordelijk voor.Sineplex schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:51:
Jezus wat een slachting in 20 minuten. Wat een verschil in kwaliteit.
Iedereen is het erover eens dat Feyenoord best een aardig elftal heeft staan. Maar kijk wat onze trainer er uit haalt.
[ Voor 17% gewijzigd door DutchOwnage op 01-02-2026 14:53 ]
Vond je? Feyenoord zakte terug tot achter se middellijn en liet PSV komen. Die snap ik best. Alleen als je keeper kadootjes weggeeft gaat het hard.DutchOwnage schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:52:
[...]
Nee. Ze worden met een compleet verkeerd "gameplan" de mat opgestuurd. En daar is er maar 1 verantwoordelijk voor.
En het erge is dat types als Troost dit gewoon moedwillig terug in de club brengenRussel88 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:49:
[...]
Let op m'n woorden. Hij gaat het seizoen afmaken ook al glijden we af naar plek 5.
Middelmaat en sentiment is weer waar Feyenoord voor staat.
In hoeverre is dit niet gewoon individueel falen? De eerste 2 doelpunten gewoon fout van de keeper.DutchOwnage schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:52:
[...]
Nee. Ze worden met een compleet verkeerd "gameplan" de mat opgestuurd. En daar is er maar 1 verantwoordelijk voor.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nou, ik vond ons anders aardig hoog staan.donleone83 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:53:
[...]
Vond je? Feyenoord zakte terug tot achter se middellijn en liet PSV komen. Die snap ik best. Alleen als je keeper kadootjes weggeeft gaat het hard.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken