[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 147 148 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 15 december 2025 @ 19:29:
[...]

Wil je niet zulke goede voorzetten geven? Ik moet me inhouden. :D
Misschien kan ie als linksbuiten bij Feyenoord aan de slag ;)

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:42
toolkist schreef op maandag 15 december 2025 @ 19:30:
[...]

Misschien kan ie als linksbuiten bij Feyenoord aan de slag ;)
Geen goed idee. Het schiet er hier al bekant in na een sprintje van 50 meter :D

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op maandag 15 december 2025 @ 19:32:
[...]

Geen goed idee. Het schiet er hier al bekant in na een sprintje van 50 meter :D
Dan pas je precies in het profiel toch?

• DutchOwnage
Maar, Afrika Cup. Geen Taghelline, geen Moussa, Valente lijkt me uitgesloten en ik zal er vast een hoop vergeten. Succes woensdag Robin :/

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op maandag 15 december 2025 @ 19:36:
Maar, Afrika Cup. Geen Taghelline, geen Moussa, Valente lijkt me uitgesloten en ik zal er vast een hoop vergeten. Succes woensdag Robin :/
Als ie de Europa League al laat lopen zal dat voor de KNVB beker toch ook wel gelden?

• DutchOwnage
toolkist schreef op maandag 15 december 2025 @ 20:01:
[...]

Als ie de Europa League al laat lopen zal dat voor de KNVB beker toch ook wel gelden?
Weet ik niet. De kans dat je de beker pakt is een stuk groter dan de EL natuurlijk. En het moet echt niet nog gekker gaan worden in de jacht op die ow zo belangrijke 2e plek maar dat is mijn mening.

Wordt je 3e heb je alles weggegooid voor Jan Lul. Je aanzien in Europa en de kans op een prijs, want dat is een Bekerwinst gewoon.

Ik zou het iig compleet van de zotte vinden als de beker niet serieus genomen zou worden. Kampioen ga je voor 99% toch niet meer worden.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 15-12-2025 20:19 ]

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:56
ph4ge schreef op maandag 15 december 2025 @ 19:02:
[...]

De fitheid is gewoon weer een probleem. Ik verdedigde Priske vorig seizoen ook tot het einde. Fitheid kost gewoon punten en ik betwijfel of de coach er heel veel aan kan doen of dat het meer een combinatie is van pech en een kwetsbare selectie.
Is het dan altijd toeval geweest dat onder Slot de spelers in de 80e minuut nog vol gas konden geven?
Van Persie ontslaan hoeft niet. Maar dat er zoveel blessures/ vermoeide spelers zijn is geen toeval.
Hij is een beginnende trainer. Ook nog eentje die heel erg koppig is. Misschien dat hij in de toekomst een goede trainer wordt, maar helaas voor ons hebben de beleidsbepalers bepaalt dat een grote naam belangrijker is dan een ervaren trainer.

Ik denk eerlijk gezegd dat de 2e plek geen zekerheid meer is. Er wordt nu roofbouw op de spelers gepleegd en de tegenstanders hebben de 1 trick taktiek door.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-12 10:36
Gonadan schreef op maandag 15 december 2025 @ 19:05:
[...]

Ik herinner mij nog iemand die in het begin van het seizoen oreerde dat ze de problemen met fitheid en blessures gevonden en opgelost hadden. Die vond dat een coach daar wel even wat aan kon doen.
Ja, volgens mij was dat ook meer geluk dan wijsheid. Natuurlijk kan je de kans dat spelers fit blijven wel beinvloeden, maar uiteindelijk blijft het een groot deel toeval. En zodra je wat blessures hebt ga je andere spelers vanzelf meer belasten met alle risicos van dien. Van Persie overkomt in die zin precies hetzelfde als Priske.
Russel88 schreef op maandag 15 december 2025 @ 21:07:
Is het dan altijd toeval geweest dat onder Slot de spelers in de 80e minuut nog vol gas konden geven?
Onder Slot was het ook gelijk een stuk minder als bijv. Wieffer geblesseerd was.

[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 15-12-2025 21:33 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:04
[...]

Wel directe toegang tot hoofdfase Europa League als je hem wint.

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16-12 16:08
Kelvin de Lang stapt op bij Ajax
Schijnbaar een moeizame relatie met Kroes, maar die vertrekt toch? Dan zou je denken: zit dat lekker uit. Maar kennelijk ziet hij zich genoodzaakt te vertrekken.
The saga continues..

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16-12 16:08
[...]

Ze spelen thuis toch? Betwijfel of hij daar een goede beurt mee maakt bij het publiek, maar wie weet.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:28
JEightyFive schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 11:33:
Kelvin de Lang stapt op bij Ajax
Schijnbaar een moeizame relatie met Kroes, maar die vertrekt toch? Dan zou je denken: zit dat lekker uit. Maar kennelijk ziet hij zich genoodzaakt te vertrekken.
The saga continues..
Kroes of Beuker?

• toolkist
  • Niet online
Lijkt me eerder om Beuker te gaan ja. Kroes zal niks noemenswaardigs meer besloten hebben mbt het halen van Tomiyasu bv, waar de Lange dua faliekant tegen scheen te zijn.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:23

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
De Lang scheen ook wel graag de opvolger van Kroes te willen zijn en als dat dan nu geen optie is zou het logisch zijn dat hij verder gat kijken.

Het gonst weer eens van de geruchten, we kunnen maar weer afwachten of we daadwerkelijk details te horen krijgen. Hoe dan ook zal het nooit rustig zijn bij deze club gok ik. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:54

Sagat

Is pappa x2!

Wow beker voetbal ook bij espn. Leuk. Ach ga ik iig hoop teans zien bij schakel gebeuren

10 second ninja DONE

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FrQGg-k2AXr3fyS9gBQTwHkrY_A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BnNLKKAARYqUZoP4g3j3FhbH.jpg?f=fotoalbum_large
Veel plezier allemaal!

WoT stats

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:14

ST10©DE

Dus.............

Veel plezier! Schreeuw ze naar de winst! BAM!

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• ElPaco
ST10©DE schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 20:59:
[...]

Veel plezier! Schreeuw ze naar de winst! BAM!
De eerste 2 liggen er al in!

WoT stats

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:32

Quad

Doof

ElPaco schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 21:20:
[...]

De eerste 2 liggen er al in!
Lekker CL avondje!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• ElPaco
De beker is ook een prijs. De ene dinsdag is nou eenmaal de andere niet.

WoT stats

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:32

Quad

Doof

ElPaco schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 21:48:
[...]

De beker is ook een prijs. De ene dinsdag is nou eenmaal de andere niet.
Houdt het ritme een beetje erin.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 147 148 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken