Dat is altijd bij die muurbloempjes die klagen vanaf de zijlijn. Die staan daar meestal niet voor niks.Hupske schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:09:
Slappe hap van Fitz. Zeuren dat je te weinig speelt en dan mag je spelen speel tot nu toe als een natte krant.
Hoe helpt dat tegen zo'n botsing? En hoe dan als je niks te kiezen hebt?
Overigens hebben we donderdag onze jaarlijkse corner goal gemaakt. Je kan beter gewoon gelijk een uittrap aan Ajax geven dan loop je in ieder geval niet in een counter.
[ Voor 27% gewijzigd door ph4ge op 14-12-2025 16:11 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als het niveau van de corners niet omhoog gaat wordt het moeilijk scoren.
Ja ik had ze inderdaad graag wat hoger gezien..D-e-n schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:10:
Als het niveau van de corners niet omhoog gaat wordt het moeilijk scoren.
per aspera ad astra
Ik heb een hele tijd in de auto gezeten en niks gezien. Zou een gelijkspel niet terecht zijn gezien het spelbeeld en wat ik heb gehoord?
Verder hoorde ik ook dat Wijndal ook lekker aan het uitdagen/ opzoeken is geweest, maar dat Hadj Moussa ook bij veel zaken betrokken is. (Kan door wat uitlokken komen, maar zoals gezegd niets gezien). Wat me wel duidelijk is is dat het Feyenoord totaal niet meezit de laatste weken. En zonder een beetje geluk vaart niemand wel.
Verder hoorde ik ook dat Wijndal ook lekker aan het uitdagen/ opzoeken is geweest, maar dat Hadj Moussa ook bij veel zaken betrokken is. (Kan door wat uitlokken komen, maar zoals gezegd niets gezien). Wat me wel duidelijk is is dat het Feyenoord totaal niet meezit de laatste weken. En zonder een beetje geluk vaart niemand wel.
Je bedoelt ons ? 😁Typhone schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:10:
[...]
Dat is altijd bij die muurbloempjes die klagen vanaf de zijlijn. Die staan daar meestal niet voor niks.
Dit gaat echt niet nog 15 minuten goed voor Ajax. Ze vallen nu echt te ver terug. Krijgen er geen druk meer op.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wtf is die Sauer aan het doen joh? Gelukkig zag RvP het ook..
[ Voor 28% gewijzigd door LAD93 op 14-12-2025 16:12 ]
per aspera ad astra
Ja maar gaat niet meer gebeurenjbdeiman schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:11:
Ik heb een hele tijd in de auto gezeten en niks gezien. Zou een gelijkspel niet terecht zijn gezien het spelbeeld en wat ik heb gehoord?
Zie eerder Ajax nog scoren dan Feyenoord.
Daar ben ik ook bang voor. Zelf niet scoren, dus valt die wel weer aan de andere kant..DutchOwnage schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:11:
De 2-0 zal zo wel vallen...
Godts fucking postbode dat je bent.
Kolere… het zit ook niet mee hè
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
God o god Godts! Werk toch eens aan je efficiëntie.
Was dat Godts die de actie rechts achter maakte en zo 2 Feyenoorders achterliet?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Pfff Ajax staat sterk vandaag, maar hopelijk gaan ze in de winter nog even trainen op het afronden..
JazekerQuad schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:13:
Was dat Godts die de actie rechts achter maakte en zo 2 Feyenoorders achterliet?
Jullie Ajacieden hier zitten het te jinxenTrishul schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:13:
Hm denk dat het eindigt in 1-1
En dat zou ook geen moeten zijn
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit wordt nooit 1-1. Feyenoord is er nog nooit beter op geworden als het alles of niets gaat spelen. Het blijft de Klassieker, als het dicht bij elkaar zit valt die altijd naar Ajax.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Was in elk geval een nette actie!
We zitten op een verjaardag dus halve aandacht aan de wedstrijd en geen geluid.
nggyu nglyd
Fitz weer met een matige bal. Ook een domme keuze. Dat was echt de plek waar je balbezit moest houden ipv die ene pass te willen geven.
Ga naar de WC, deur dicht en kijken. Verjaardagen zijn overrated.Quad schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:15:
[...]
Was in elk geval een nette actie!
We zitten op een verjaardag dus halve aandacht aan de wedstrijd en geen geluid.
De ene heeft oogkleppen op. Ander kan er niks van. Stelletje amateurs.
Feyenoord zie ik niet scoren eigenlijk.
Te onnauwkeurig
Te onnauwkeurig
Ik had op 4-4 gehoopt.
Beetje lullig die 1-0 zo
Beetje lullig die 1-0 zo
Typhone schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:16:
[...]
Ga naar de WC, deur dicht en kijken. Verjaardagen zijn overrated.
Nou er zijn hier 2 Feyenoorders, dus ik wil wel even in het openbaar kunnen lachen.
nggyu nglyd
Wat een verzwakking is die Fitz-Jim toch ook hè?
Valt best meeLZ86 schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:18:
Wat......een......KUTpot
Nog even geduldQuad schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:18:
[...]
Nou er zijn hier 2 Feyenoorders, dus ik wil wel even in het openbaar kunnen lachen.
Man man wat een spanning. Hartslag 30 slagen hoger dan normaal in rust, terwijl ik onder een dekentje op de bank lig.
Nou, op deze manier verdien je die 1-1 inderdaad niet. Wat is dat Feyenoord toch belachelijk slecht zeg
per aspera ad astra
Ook afscheid van nemen. Maar ja die Sallah Eddine was dat ook en zie nu eens bij PSV…Han schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:18:
Wat een verzwakking is die Fitz-Jim toch ook hè?
En toch. Complimenten voor Feyenoord dat ze de rug hebben gerecht na het debacle donderdag. Ze verdienden hier echt wel een gelijkspel.
Aan de andere kant: weer een topwedstrijd verloren en weer met lege handen staan. Wie valt dit aan te rekenen?
Aan de andere kant: weer een topwedstrijd verloren en weer met lege handen staan. Wie valt dit aan te rekenen?
6 minuten is best veel. Kan Ajax nog aan het doelsaldo werken.
Die heeft nog het excuus van wedstrijdritmeLAD93 schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:20:
Hwang ook zeer matige invalbeurt.. echt bizar
John Heitinga. Daardoor loopt er nu een trainer die wel het eerst normaal neerzet.DutchOwnage schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:21:
En toch. Complimenten voor Feyenoord dat ze de rug hebben gerecht na het debacle donderdag. Ze verdienden hier echt wel een gelijkspel.
Die heeft geen invloed op het spel van FeyenoordTyphone schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:22:
[...]
John Heitinga. Daardoor loopt er nu een trainer die wel het eerst normaal neerzet.
Waar aan verdient Feyenoord nou een gelijk spel. Helemaal niks. Het staat zo slecht. Alleen Valente was nog goed. Voor de rest niks. Niks gecreëerd ofzo. Het is zo slecht. Ze verdienen gewoon een nederlaag.
11 corners voor Feyenoord al. Stuk voor stuk slecht.
Ajax is niet beter toch. Alleen heeft Ajax een keer wel gescoord, ook enorme kansen laten liggen en behoorlijk kansen weggegeven.LAD93 schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:19:
Nou, op deze manier verdien je die 1-1 inderdaad niet. Wat is dat Feyenoord toch belachelijk slecht zeg
Maar het verschil is klein en Feyenoord scoort gewoon weer moeilijk. Waar het in het begin redelijk makkelijk ging is dat nu klaar. Verdedigend leek stabiel maar wordt net de wedstrijd instabieler.
Geen idee wat er aan de hand is.
Maar wel dat van Ajax gelukkig. Anders stonden we nu met 8 man in de 16 van Feyenoord.D-e-n schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:22:
[...]
Die heeft geen invloed op het spel van Feyenoord
Ik denk dan vooral aan het feit dat Ajax eigenlijk in niets, behalve dat ene doelpunt beter is.Grudgie schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:22:
Waar aan verdient Feyenoord nou een gelijk spel. Helemaal niks. Het staat zo slecht. Alleen Valente was nog goed. Voor de rest niks. Niks gecreëerd ofzo. Het is zo slecht. Ze verdienen gewoon een nederlaag.
Sportief dat Regeer niet blijft liggen om tijd te rekken
Snappen in la liga wrs niets van
Edit : Mokio, goed gedaan
Snappen in la liga wrs niets van
Edit : Mokio, goed gedaan
Weet er iemand waarom Ajaxsupporters maar 90 minuten achter hun club staan en in de blessuretijd niet meer?
BAM! Lekker!
2-0! Verdient!
2-0! Verdient!
Ik zei het toch? Dat Van Persie niet kan wisselen, cq de wisselspelers slecht zijn, blijkt maar weer.ph4ge schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:21:
6 minuten is best veel. Kan Ajax nog aan het doelsaldo werken.
Weer een counter.
spanning?sNielz123 schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:25:
Weet er iemand waarom Ajaxsupporters maar 90 minuten achter hun club staan en in de blessuretijd niet meer?
Omdat de jongens op het veld het zelf afmakensNielz123 schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:25:
Het was te verwachten. De aloude voetbalwet. Ik ga sportief zijn en feliciteer hier de Ajaxieden. Het wordt nog leuk voor plek 2. Ik ben een wandeling maken om de kop leeg te maken.
Als Valente er niet bij is, is er niemand anders bij Feyenoord die opstaat met creativiteit
Trieste zaak
Trieste zaak
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 14-12-2025 16:26 ]
Welke gelijkmaker? 😎Qu3st schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:25:
Lekker! Zoveel meer verdiend dan die gelijkmaker
Zoals verwacht. Totale instorting van Feyenoord zet door. Volgende week zonder Valente en zonder beide Afrikanen? Dan wordt het helemaal kut
Assist van Godts was ook niet gek. Maar subliem afgerond, z'n eerste?
nggyu nglyd
Laat alsjeblieft Grim het seizoen afmaken, of biedt hem zelf de mogelijkheid langer te blijven. Ik zie eindelijk weer een knokkende ploeg 😍
Ja, beste is om net paar minuten voor de 90e weg te gaan. Ongelooflijk kut om uit de ArenA/Zuidoost te geraken met je auto, al helemaal nu met zoveel wegwerkzaamheden in Amsterdam.sNielz123 schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:25:
We kunnen de beker ook nog even verspelen voor die tijd.D-e-n schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:26:
Zoals verwacht. Totale instorting van Feyenoord zet door. Volgende week zonder Valente en zonder beide Afrikanen? Dan wordt het helemaal kut
@Quad Ga maar vieren die verjaardag!
Sportief 👏het was echt een goede wedstrijd, vond ook Feyenoord zeker niet slecht.Grudgie schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:27:
Dik verdiend Ajax.
Ik zou eerst vragen wat Sneijder en van der Vaart er van vinden.Hugo! schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:27:
Laat alsjeblieft Grim het seizoen afmaken, of biedt hem zelf de mogelijkheid langer te blijven. Ik zie eindelijk weer een knokkende ploeg 😍
Hij maakt hem echt lekker af. Zijn aanname was niet goed, maar daardoor kon die wel zo afwerken.
Poah die Grim is een goede zet geweest om die eerst als assistent nog aan te stellen. Volgens mij gewoon al bedacht met oog op ontslag van Heitinga.
Poah die Grim is een goede zet geweest om die eerst als assistent nog aan te stellen. Volgens mij gewoon al bedacht met oog op ontslag van Heitinga.
Ajax heeft Feyenoord echt gespaard. Het had al 4 of 5-0 moeten staan met al die kansen.
Feyenoord heeft wel aangezet maar was net als in de eerste helft tandenloos in de 16.
Feyenoord heeft wel aangezet maar was net als in de eerste helft tandenloos in de 16.
Tja. Geen goede wedstrijd.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik riep het al
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
T is maar een spelletje, je hebt er geen invloed op, waarom zou je het in je kop laten komen?DutchOwnage schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:25:
Het was te verwachten. De aloude voetbalwet. Ik ga sportief zijn en feliciteer hier de Ajaxieden. Het wordt nog leuk voor plek 2. Ik ben een wandeling maken om de kop leeg te maken.
Als het kmp is met Ajax is het alleen tijdens de wedstrijd, eenmaal afgefloten is het voor mij weer klaar en ga ik lekker verder met mn eigen ding.
nggyu nglyd
Van Persie heeft ook laten zien nu dat die geen goeie coach is.
Stel bij de beker het C-elftal maar op en zorg dat iedereen fit blijft of wordt. Beker is totaal onbelangrijk nu.ph4ge schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:27:
[...]
We kunnen de beker ook nog even verspelen voor die tijd.
Eens kijken welk positief punt van Persie nu weer uit z’n hoge hoed trekt. Wat een ongelofelijk slechte resultaten bij Feyenoord. Laat hem z’n spullen maar pakken.
per aspera ad astra
1-1 was ook goed geweest
PSV lijkt het makkelijk te krijgenElPaco schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:28:
[...]
1-1 was ook goed geweestmaar voor het eerst sinds best lang dat de uitslag hier me niet echt uitmaakt.
Lekker en dik verdiend! 
Nog maar twee punten achter Feyenoord.
XXXVI
Hoppa! Lekker! Altijd goed om van de aartsrivaal te winnen 
#vanpersieout al trending?
Als Ajacied ben ik erg blij met de gevraagde reactie na de hun 4-3 nederlaag
#vanpersieout al trending?
Als Ajacied ben ik erg blij met de gevraagde reactie na de hun 4-3 nederlaag
Er waren een paar hier die een gelijkspel wel verdiend vonden, nou dat was dus totaal niet zo. Gewoon netjes van dit jonge Ajax. Trots dat er weer een beetje van die jochies als Steur en Mokio opstaan
4 wedstrijden op rij geen Taylor, 4 wedstrijden op rij gewonnen! De rotte appel is gevonden!!!
[ Voor 12% gewijzigd door Qu3st op 14-12-2025 16:31 ]
5?ephymerous schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:29:
Lekker en dik verdiend!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ze zouden het zichzelf nog makkelijker kunnen maken als ze niet zo slap spelen als gisteren. Oh en thuis niet verliezen van Telstar is ook wel iets. PSV is ook echt wel toe aan de winterstop.
Daarna hopelijk weer wat geblesseerden terug.
Vijf.ephymerous schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:29:
In welk opzicht? Op de ranglijst iig nog 5ephymerous schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:29:
Lekker en dik verdiend!
per aspera ad astra
Eerst maar eens zien of Ajax dit kan volhouden in de koppies.
Volgende week Nec uit.
Volgende week Nec uit.
Alsof we in de Kuip niet winnen
Die drie punten tel ik gemakshalve al mee
[ Voor 54% gewijzigd door ephymerous op 14-12-2025 16:33 ]
XXXVI
Vertrouwen doet veel… daar waar het ons nekte tot voor kort zal het nu een boost gevenHarribo schreef op zondag 14 december 2025 @ 16:31:
Eerst maar eens zien of Ajax dit kan volhouden in de koppies.
Volgende week Nec uit.
F-side werd nog bedankt.
nggyu nglyd
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken