Staan ze ergens anders dan?Gonadan schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 11:14:
[...]
Je bedoelt dat ze niet op hun vaste plek staan?
Mag toch hopen dat dat volk mooi thuis blijft? Volgens mij heeft Ajax veel seizoenkaarthouders, die gaan hun plek voor de klassieker niet opgeven lijkt me?Gonadan schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 11:14:
[...]
Je bedoelt dat ze niet op hun vaste plek staan?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik heb niet de indruk dat die gasten zich ergens door tegen laten houden, zou me niets verbazen als er nog genoeg ergens in het stadion zitten zondag.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik snap werkelijk niets van al die blessures bij Feyenoord. Twee jaar lang een gigantische probleem. Hoezo hebben ze dat nog niet onder controle.
Normaal zeker. Maar gisteren had ik never nooit niet kunnen bedenken dat we die 1-3 nog uit handen zouden geven, gezien het niveau van de tegenstander.Agent47 schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 10:34:
[...]
En dan vinden mensen het raar dat Feyenoord supporters altijd wat terughoudender zijn qua als we voor staan. Ik vertrouw een voorsprong van 1-4 uit bij Heracles nog niet eens
Dit was dieper dan diep door de ondergrens.
Nee joh.DutchOwnage schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 11:55:
[...]
Normaal zeker. Maar gisteren had ik never nooit niet kunnen bedenken dat we die 1-3 nog uit handen zouden geven, gezien het niveau van de tegenstander.
Dit was dieper dan diep door de ondergrens.
Ik heb wel meer wedstrijden meegemaakt dat je met twee vingers in de neus de wedstrijd kan uitspelen om die drie punten binnen te harken, maar dat liep ook helemaal verkeerd af. Het kostte Ajax nog niet zolang geleden de finale in de CL en de kans om wereldkampioen voetbal te worden. Toen ging onze keeper ineens gek doen, maar gelukkig is hij al een poosje weg.
Bij het voetbal hoort al dat lijden en al die wanhoop er gewoon bij. Dat ervaren de Ajacieden nu al een paar jaar en ook PSV heeft donkere tijden beleefd.
Er zullen er vast wel wat op creatieve wijze een kaart hebben geregeld maar dat kunnen er nooit veel zijn. Wedstrijd was al lang uitverkocht natuurlijk.Gonadan schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 11:31:
Ik heb niet de indruk dat die gasten zich ergens door tegen laten houden, zou me niets verbazen als er nog genoeg ergens in het stadion zitten zondag.
Ben het daar niet mee eens. Je kunt de prestaties van Feyenoord tot op heden dit seizoen bagetalisseren tot je een ons weegt, maar er is echt iets aan het rotten binnen de club. Dit is al aan de gang sinds het vertrek van Slot.
Ik kijk hier, naast het optreden van RvP, echt heel ernstig naar de medische staf en de zogenaamde performance coaches. Als buitenstaander kan ik natuurlijk nergens de vinger op de zere plek leggen, maar dat er iets heel erg mis gaat lijkt mij evident.
Ik kijk hier, naast het optreden van RvP, echt heel ernstig naar de medische staf en de zogenaamde performance coaches. Als buitenstaander kan ik natuurlijk nergens de vinger op de zere plek leggen, maar dat er iets heel erg mis gaat lijkt mij evident.
En sowieso ga ik er niet vanuit dat het die relschoppers waren, dat is ander tuig. Ik denk eerder aan gewone f-siders die nu niet mogen komen vanwege dat tuig. Dus echt last ga je daar ook niet van hebben.toolkist schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 13:15:
[...]
Er zullen er vast wel wat op creatieve wijze een kaart hebben geregeld maar dat kunnen er nooit veel zijn. Wedstrijd was al lang uitverkocht natuurlijk.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heeft Slot de complete staf van Feyenoord gejat?DutchOwnage schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 13:16:
Ben het daar niet mee eens. Je kunt de prestaties van Feyenoord tot op heden dit seizoen bagetalisseren tot je een ons weegt, maar er is echt iets aan het rotten binnen de club. Dit is al aan de gang sinds het vertrek van Slot.
Persoonlijk denk ik dat het hoofdzakelijk tussen de oortjes zit.
Ze lopen tegenwoordig allemaal bij de sportpsycholoog, die zal z'n werk dan niet goed doenmavaros schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 13:50:
[...]
Heeft Slot de complete staf van Feyenoord gejat?
Persoonlijk denk ik dat het hoofdzakelijk tussen de oortjes zit.
Ook wel bijzonder dat je blijkbaar absoluut niet kan zonder een jochie van Groningen die je eigenlijk voor de breedte/toekomst hebt gehaald.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken