Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Flickr PSN ID= cheironnl
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nee ze spelen tegen zichzelfMaarten_E schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:22:
Spelen ze tegen een Mourinho ploeg?
Man man wat duurt het een eeuwigheid voordat die bal de diepte in gaat
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:09
Jammer dat Ajax de kwaliteit niet heeft om er voetballend wat aan te doen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Flickr PSN ID= cheironnl
Was het maar zocheiron schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:26:
Grim gaat wel volle bak in de aanval.
Het duurt en duurt
Qua poppetjes in ieder geval. Verder is het vooral breien achterin.
Flickr PSN ID= cheironnl
Lijkt wel alsof Frank de Boer nu de trainer ischeiron schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:27:
[...]
Qua poppetjes in ieder geval. Verder is het vooral breien achterin.
XXXVI
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Giro 555?carpebios schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:33:
Er zijn mensen he, die hebben 150+ betaald om dit te zien.
Ajax zelf genoeg kansen/mogelijkheden gehad om hier een beter resultaat uit te halen.
Het spel van hem was ook veel eenvoudiger.Harribo schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:13:
[...]
Bij Farioli wist iedereen wat hij moest doen en liepen ze veel harder.
Daarom zien we ook geen uitgespeelde counter, te weinig rennen op tijd hard mee
Achteraf had hij wel gelijk zo saai te spelen met Ajax, wat moeilijker kunnen deze overbetaalde spelers niet.
Dan heb ik zeker wat gemist, maar het zou me niet verbazen als ik tussendoor geslapen hebHupske schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:35:
Nja. Kon je verwachten na al die wissels. Sutalo moet te ver vooruit verdedigen en dan gaat het telkens mis.
Ajax zelf genoeg kansen/mogelijkheden gehad om hier een beter resultaat uit te halen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:09
Ajax moet toch een hoop zaken eerst op orde krijgen
Het kwaad is allang en breed geschied. Namelijk eind mei al. Het aanstellen van een totale koekenbakker als coach. Misschien zelfs al eerder met het aanstellen van Kroes.
Geld is maar geld. De tijd die je vanavond hebt gekeken krijg je noooooit weer terugcarpebios schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:33:
Er zijn mensen he, die hebben 150+ betaald om dit te zien.
[ Voor 27% gewijzigd door ephymerous op 25-11-2025 20:41 ]
XXXVI
Nog even wakker blijven dan. Komt vast in de analyse zo wat voorbij.Bossie schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:36:
[...]
Dan heb ik zeker wat gemist, maar het zou me niet verbazen als ik tussendoor geslapen heb
Het tikt maar leuk rustig rond. Te weinig spelers met ballen.
1 grote kans van die Klaassen, die moest er eigenlijk in
Flickr PSN ID= cheironnl
Meer door Kroes inderdaadephymerous schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:39:
Het is na vier maanden rigoureus slopen onredelijk om te verwachten dat er binnen een paar weken weer wat staat. Grim is ook maar gewoon een sympathieke KKD coach en geen wonderdokter.
Het kwaad is allang en breed geschied. Namelijk eind mei al. Het aanstellen van een totale koekenbakker als coach. Misschien zelfs al eerder met het aanstellen van Kroes.
Dat is geen toeval, dat heeft te maken met instelling, vertrouwen etctweakduke schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:39:
Ach, ik had ook niet veel meer verwacht. Grote punt is ook wel dat Benfica de kansen meteen benut.
Al die middenvelders die in de bal komen kaatsen heb je weinig aan
Ach whatever... Het zal nog wel even duren voordat de patiënt Ajax genezen is
[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 25-11-2025 20:44 ]
Blijf vooral wakker voor een tweede wedstrijd vanavond.Hupske schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:39:
[...]
Nog even wakker blijven dan. Komt vast in de analyse zo wat voorbij.
Na het zuur komt het zoet toch ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug.
(in slowmotion)
En dan verbazen dat het niets opleverd.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik kan daar niets mee. Ook de beste ooit. Ga je dat tzt ook weer posten?LZ86 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:47:
https://www.ad.nl/voetbal...hampions-league~a40cf776/
Oef, slechtste NL ploeg ooit in de CL....
XXXVI
De spelers met ballen zaten deels op de bank, te veel verstoppers erin in de hoop zekerheid te creëren. Het probleem is dat creativiteit alleen werkt als de tegenstander moet kiezen. Als twee flanken creatief zijn maar alles ertussen statisch dan is het makkelijk verdedigen.Harribo schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:39:
Spel zonder enige vorm van urgentie.
Het tikt maar leuk rustig rond. Te weinig spelers met ballen.
1 grote kans van die Klaassen, die moest er eigenlijk in
En als er dan eindelijk gewisseld wordt dan komt Fitz-Jim en blijft Weghorst staan. Dat was het moment dat mijn laatste hoop het raam uit waaide.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Of er is er geen en ze klooien maar wat aan, of hij moet met pek en veren de Arena uit gejaagd worden met al die tegendoelpunten uit corners.
Maar het zal het 1e wel zijn, 'want dat is geen Ajax dna'.
Henderson had dit ook niet kunnen omkeren. Er worden teveel credits aan Henderson gegeven, al geef ik toe dat hij na een stroeve periode beter begon te spelen. Het had alles met de duidelijkheid van Farioli te maken, daar had een andere ervaren middenvelder ook mee uit de voeten gekund.Hupske schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:45:
Ajax mist Henderson. Die zette iedereen neer. Die kon onder druk voetballen.
Oei, slechter dan Willem II, Heerenveen, Twente en AZ.....LZ86 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:47:
https://www.ad.nl/voetbal...hampions-league~a40cf776/
Oef, slechtste NL ploeg ooit in de CL....
Weghorst of Klaassen kon bijvoorbeeld heel vaak aangespeeld worden in de diepte maar dat gebeurde gewoon niet. Elke bal weer terug of naar de zijkant.Gonadan schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:53:
[...]
De spelers met ballen zaten deels op de bank, te veel verstoppers erin in de hoop zekerheid te creëren. Het probleem is dat creativiteit alleen werkt als de tegenstander moet kiezen. Als twee flanken creatief zijn maar alles ertussen statisch dan is het makkelijk verdedigen.
En als er dan eindelijk gewisseld wordt dan komt Fitz-Jim en blijft Weghorst staan. Dat was het moment dat mijn laatste hoop het raam uit waaide.
Je moet risico durven nemen. Geldt voor elke ploeg.
Dat laatste begrijp ik
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 25-11-2025 21:58 ]
@LZ86 kennende waarschijnlijk wel ja, die is niet van het bashen voor zover ik hem ken van hier lezen.ephymerous schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:49:
[...]
Ik kan daar niets mee. Ook de beste ooit. Ga je dat tzt ook weer posten?
Ik begrijp hieruit dat je vertrouwen hebt in Grim?Hupske schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:18:
[...]
Iets wat 5 maanden afwezig is geweest is niet in 1 wedstrijd terug.
In ieder geval is het vandaag een stuk degelijker en zijn de ruimtes lang niet zo groot.
Jij hoeft daar ook niks mee te doen. Waarom zou je, is gewoon een feit.ephymerous schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:49:
[...]
Ik kan daar niets mee. Ook de beste ooit. Ga je dat tzt ook weer posten?
Het bestuur / toezichtsraad van Ajax, die zou er wat mee moeten doen!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik vind het ook quatsch, maar Benfica's 2e (uit)tenue was niet de combineren met Ajax' 1e tenue, en ook niet met het 2e, zoiets, en ze hadden geen 3e, Ajax wel.Maarten_E schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 23:24:
Totaal niet relevant, maar ik vraag het toch: Waarom speelde Ajax thuis in de uitshirts?
Allemaal gelul in de ruimte, hoezo weet je dat niet heel erg f***ing ruim van tevoren.
Maar gfoed, er zijn mensen mee akkoord gegaan.
[ Voor 81% gewijzigd door Ramzzz op 25-11-2025 23:31 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
En dat zonder postbode Frenkie!HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:46:
Ajax voetbalde als het NL Elftal.
Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug, Balletje breed, Balletje terug.
(in slowmotion)
En dan verbazen dat het niets opleverd.
We hebben het Ajax DNA gevonden!
Aan de binnenkant van de toiletdeuren in de ArenA, zeker?
Ik vond dat wel weer een tamelijk absurd verhaal... dat er echt mensen zijn die Overmars terug willen halen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken