[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 123 ... 189 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
LZ86 schreef op maandag 24 november 2025 @ 10:06:
[...]

Zowel Feyenoord als AZ (in weze de enige ploegen die ze kunnen uitdagen dit seizoen) maken er een gigantisch potje van atm.

Denk niet dat het uitmaakt voor PSV als ze niet van Heerenveen winnen. Hell, ze hebben van Telstar verloren en staan 6 punten los. Als ze de overwinningen zo blijven stelen als tegen NAC zijn ze in maart kampioen.
Doen ze ook net 1x nu, je laat het op me overkomen alsof dat veel vaker gebeurt...

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:33
Feyenoord scoort in de eerste 45 min. geen 8 doelpunten. Dan kan je verliezen. Ik volg RvP z’n verhaal wel. Niets aan de hand.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:08

Sagat

Is pappa x2!

carpebios schreef op maandag 24 november 2025 @ 13:36:
Feyenoord scoort in de eerste 45 min. geen 8 doelpunten. Dan kan je verliezen. Ik volg RvP z’n verhaal wel. Niets aan de hand.
Ik ga Ueda nog niet voor de trein gooien na 1 mindere wedstrijd.
(en in die zin kan je een paar keer 'dit seizoen' plaatsen)
Maar denk dat dit met stip het grootste probleem is. En dan bedoel ik dus de aanval. Middenveld en verdediging en zeker keeper gingen ook niet vrijuit.
Maar hij is primar verantwoordelijk voor doelpunten. Dat was er gisteren niet. Moussa is bekend. Saur eerste doelpuntje gister. Steijn officieel middenvelder maar ook hij scoort stuk moeilijker.
Bank is gewoon matig qua aanvallers, en ja je kan de pannen van het dak voetballen maar als de bal NIET in het mandje gaat, win je niet.

8x scoren gaat nergens over, maar 2-3 hadden er zeker ingemoeten. Dan is het een andere wedstrijd.
Maar goed, hadden, moeten, in dat geval etc etc...je koopt er helemaal niets voor.

10 second ninja DONE

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:50
Niet om de hele statistieken discussie nieuw leven in te blazen, maar volgens mij speelde NEC gister best oke. En was de overwinning niet geheel onterecht.

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 14:11
"Fred Grim heeft goede hoop dat Ajax dinsdag tegen Benfica eindelijk weer eens een goed resultaat boekt. "
Snap ik helemaal. Die losers van Benfica staan nog op 0 punten! :+

Zo'n 1-2 thuis tegen Excelsior biedt natuurlijk ook alle ruimte om optimistisch gesteld te zijn 8)7
Snap dat hij niet gaat zeggen dat hij weer verwacht 0-4 op de broek te krijgen maar dit is toch ook niet serieus te nemen.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:54

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nou, Kale en Kokkie lopen ook wel even leeg. Ze verwoorden aardig wat ik erbij voel, ook al zitten ze er wel erg negatief in. Maar goed, ik wilde dit de fans van de concurrerende clubs niet onthouden. Leuk om je bij te verkneukelen kan ik mij zo voorstellen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 24-11-2025 20:56 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:52
Gonadan schreef op maandag 24 november 2025 @ 20:36:
Nou, Kale en Kokkie lopen ook wel even leeg. Ze verwoorden aardig wat ik erbij voel, ook al zitten ze er wel erg negatief in. Maar goed, ik wilde dit de fans van de concurrerende clubs niet onthouden. Leuk om je bij te verkneukelen kan ik mij zo voorstellen. :P
Als zelfs die gasten na 1 helft naar huis gaan weet je dat het slecht is

• Gonadan

Gonadan

Excelsior Maassluis is er al klaar voor.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JEightyFive
Gonadan schreef op maandag 24 november 2025 @ 20:36:
Ik vind dat ze het perfect verwoorden en ik ben het op 1 punt na met ieder woord eens.
Alleen bij het geratel over jongens als Sneijder en van der Vaart ben ik het niet met ze eens, tenzij je dat soort jongens in de jeugd kan laten lopen als (techniek)trainer o.i.d. Andere functies zie ik ze niet vervullen maar een Sneijder zal zich wel te goed voelen om een rol in de jeugdopleiding te spelen.
Uitspraken als die van Dick Advocaat dat Ajax hem TD moet maken vind ik hilarisch slecht.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:31

Agent47

I always close my contracts.

Sagat schreef op maandag 24 november 2025 @ 13:45:
[...]

Ik ga Ueda nog niet voor de trein gooien na 1 mindere wedstrijd.
(en in die zin kan je een paar keer 'dit seizoen' plaatsen)
Maar denk dat dit met stip het grootste probleem is. En dan bedoel ik dus de aanval. Middenveld en verdediging en zeker keeper gingen ook niet vrijuit.
Maar hij is primar verantwoordelijk voor doelpunten. Dat was er gisteren niet. Moussa is bekend. Saur eerste doelpuntje gister. Steijn officieel middenvelder maar ook hij scoort stuk moeilijker.
Bank is gewoon matig qua aanvallers, en ja je kan de pannen van het dak voetballen maar als de bal NIET in het mandje gaat, win je niet.

8x scoren gaat nergens over, maar 2-3 hadden er zeker ingemoeten. Dan is het een andere wedstrijd.
Maar goed, hadden, moeten, in dat geval etc etc...je koopt er helemaal niets voor.
Het probleem is dat RVP te offensief speelt en het gat van het middenveld naar de verdediging te groot is. Steijn kan het helemaal niet belopen, dan mis je verdedigend al iemand op je middenveld.

Ajax - Feyenoord is volgende week gewoon de lamme tegen de blinde.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:31

Agent47

I always close my contracts.

rikislief schreef op maandag 24 november 2025 @ 13:55:
Niet om de hele statistieken discussie nieuw leven in te blazen, maar volgens mij speelde NEC gister best oke. En was de overwinning niet geheel onterecht.
NEC is aanvallend goed maar namen zondag wel erg veel risico. Die speelden constant 1:1. Feyenoord had de eerste helft minimaal 3-0 / 3-1 voor moeten staan.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Gonadan

Gonadan

Is dat volgende week al? Nou, dat zal weer herrie worden vrees ik. :D

[ Voor 14% gewijzigd door Gonadan op 25-11-2025 08:19 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Gonadan schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 08:19:
Is dat volgende week al? Nou, dat zal weer herrie worden vrees ik. :D
Het gerucht gaat dat ze vanmiddag al tegen Feyenoord spelen. Een beetje vertrouwen kweken met een ouderwetse overwinning kan geen kwaad.
spoiler:
Ajax vs. Feyenoord wordt gespeeld op zondag 14 december.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:59
Vermoedelijke opstelling Benfica: Trubin; Dedic, António Silva, Otamendi, Dahl; Rios, Barreiro, Barrenechea; Aursnes, Pavlidis, Sudakov
Bron :vi

Ook geen wereld team dat Benfica. Maar ja Ajax is nu zo verschrikkelijk slecht en mist kwaliteit in elke linie.
Je moet hopen dat Godts en Weghorst Dolberg een topdag hebben.
De rest maar achterin dicht plamuren en geen rode kaarten pakken.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 25-11-2025 10:42 ]

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:08
2x penalty tegen en een rode kaart binnen 20 min zal toch wel weer lukken?

• Gonadan

Gonadan

@Harribo ik hoop maar op het aloude 'nu kunnen ze zich ineens wel motiveren', maar het blijft broos. Van het weekend zag je ook dat het begin op zich nog me viel (klinkt als Heitinga) maar zodra het tegen zit dan dondert het als een kaartenhuis in elkaar en bakken ze er echt niets meer van. Dat vertrouwen herstellen gaat wel even duren vrees ik.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JEightyFive
Ik duik vanavond zodra de kinderen op bed liggen lekker de sportschool in en ik zie de uitslag wel wanneer ik thuis ben. Ik ga er niet voor thuis blijven in ieder geval.
Oneindig veel respect voor de mensen die gaan zitten blauwbekken daar wetende dat je waarschijnlijk weer getrakteerd wordt op iets wat de naam voetbal niet mag hebben.
Mourinho kennende laat ie Ajax lekker komen en dan gewoon wachten op de fouten die hoe dan ook gemaakt worden om vervolgens de boel dicht te gooien. Verwacht een frustrerende k*t pot.

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik heb een aanzienlijk bedrag ingezet op Benfica. Ajax met als tegenstander zichzelf, een Portugese club en mourinho kan toch bijna onmogelijk niet verliezen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Het is de lamme tegen de blinde, Benfica staat ook nog op 0 punten in de CL.

Met de verdediging van Ajax moet zelfs het anti-voetbal van Mourinho er wel een keer doorheen komen.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:13
Ik ga toch voor winst Ajax, 2-1 :9 :+

XXXVI

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:50
Zal je zien dat ze dadelijk de sterren van de hemel spelen. Is vaak na zo'n domper.

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
chim0 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 16:40:
Zal je zien dat ze dadelijk de sterren van de hemel spelen. Is vaak na zo'n domper.
Verwacht je het echt? ajax?

• LZ86
groggy schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 16:44:
[...]

Verwacht je het echt? ajax?
Nee.

Maar nu je hebt ingezet zal je zien dat ze winnen })

• Harribo
Ik zou gewoon ouderwets counter voetbal spelen als ik Ajax was. Lekker iedereen achterin en dan snelheid voorin. Je hebt met Weghorst al een aanspeelpunt.
Ik zou niet zelf het spel gaan maken.

• LZ86
Harribo schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 17:09:
Ik zou gewoon ouderwets counter voetbal spelen als ik Ajax was. Lekker iedereen achterin en dan snelheid voorin. Je hebt met Weghorst al een aanspeelpunt.
Ik zou niet zelf het spel gaan maken.
Zou Dolberg opstellen. Is toch de betere speler van de 2

• Harribo
LZ86 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 17:14:
[...]

Zou Dolberg opstellen. Is toch de betere speler van de 2
Kan ook misschien, als hij maar, als er gecounterd wordt, een bal kan vasthouden of terug leggen . Weghorst als pinchhitter

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-4DqYIDDSQQXLfGbrK0DfarSXnA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/WpIMwxCEwGHETjfyIQDGuHER.png?f=user_large

Verwijderd

Ajax-trainer Fred Grim past zijn opstelling op enkele posities aan tegen Benfica. Zo start Vitezslav Jaros weer in de basis. Remko Pasveer startte tegen Excelsior nog onder de lat, maar neemt nu plaats op de bank.

Verder staan Ko Itakura, Owen Wijndal, Davy Klaassen en Rayane Bounida in de basis. In vergelijking met het duel van afgelopen zaterdag beginnen Anton Gaaei, Oscar Gloukh, Oliver Edvardsen en Gerald Alders nu als wisselspelers.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
chim0 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 16:40:
Dan zouden we dit seizoen al veel geweldige wedstrijden hebben gehad, dus helaas die vlieger gaat niet op ;)

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-02 08:47
Grim laat de CL (terecht) lopen en komt met een b-team aan. Ik denk dat het verstandiger is om op de competitie te richten in de hoop top 4 daar te halen.

• LZ86
B team? Itakura is toch geen B garnituur?

Ben wel benieuwd naar die Bounida.

• ephymerous
ParaDroid2 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 18:16:
Grim laat de CL (terecht) lopen en komt met een b-team aan. Ik denk dat het verstandiger is om op de competitie te richten in de hoop top 4 daar te halen.
Ik vind het geen B team hoor. Wel veel B garnituur ;)

XXXVI

• LZ86
Gaan ze 5-3-2 spelen of lijkt het maar zo

• ParaDroid2
Klaassen helpt de eerste mogelijkheid al vakkundig om zeep zeg... Ik vind hem onderhand toch echt onderdeel van een b-team :P

• Harribo
Bijzonder ..Klaassen kan nergens de bal kwijt, niemand die mee loopt maar wel 5 van Benfica om zich heen...
Ik weet het is vroeg in de wedstrijd...

• Harribo
ParaDroid2 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 18:46:
Klaassen helpt de eerste mogelijkheid al vakkundig om zeep zeg... Ik vind hem onderhand toch echt onderdeel van een b-team :P
Rent gewoon niemand mee _O-

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Heeft dat shirt een speciale betekenis of gewoon hun CL-shirt?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• carpebios
En dat is 1

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Harribo
Leuk als je hoog staat maar je geeft de tegenstander de kans om iemand met een lange bal te lanceren

Edit :gebeurt, corner en doelpunt

• LZ86
Het waren 5 fantastische minuten

• carpebios
De hoekschop is toch al gegeven?

• ephymerous
Jammer dat de corner uit een buitenspelmoment volgt. Dat betekent natuurlijk niet dat je niet meer hoeft te verdedigen :+

XXXVI

• LZ86
Buitenspel?

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-02 18:54
Gunner schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 18:49:
Heeft dat shirt een speciale betekenis of gewoon hun CL-shirt?
Ajax? Nee, Benfica is gewoon heel slecht bezig door uit en 3e shirt ook vergelijkbare kleuren te hebben. Dus Ajax wordt door de UEFA geforceerd om in het 3e tenue te spelen, terwijl eerder Ajax wel door de UEFA werd geforceerd om maar met oude shirts te spelen. Dus beetje dubieus weer.

• LZ86
Oh ok, hij geeft m gewoon.

Was toch duidelijk buitenspel in aanloop.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
Waarom kon de VAR in eerste instantie niet ingrijpen bij buitenspel? Dan was die corner nooit genomen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• ParaDroid2
LZ86 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 18:53:
Oh ok, hij geeft m gewoon.

Was toch duidelijk buitenspel in aanloop.
Maar een corner kan daarvoor niet teruggedraaid worden.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:34
Van 433 tot 541 of welke trainer je er ook gaat neerzetten er valt van deze selectie helemaal niets te maken.

Kinderlijk eenvoudig kopduel dat wordt gewonnen en alle ruimte voor de rebound.

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:56
ParaDroid2 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 18:16:
Hebben ze ook een A-team dan?

• carpebios
sNielz123 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 18:55:
[...]

Hebben ze ook een A-team dan?
Die met dat Ajax DNA!

• ephymerous
Terranova schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 18:52:
[...]

Ajax? Nee, Benfica is gewoon heel slecht bezig door uit en 3e shirt ook vergelijkbare kleuren te hebben. Dus Ajax wordt door de UEFA geforceerd om in het 3e tenue te spelen, terwijl eerder Ajax wel door de UEFA werd geforceerd om maar met oude shirts te spelen. Dus beetje dubieus weer.
Who cares. Als je zelf het seizoen begint met Sjonhnnie Heitinga mag je nergens wat van zeggen. Dan geef je al op voordat je überhaupt bent begonnen.

XXXVI

• carpebios
Wat een kans voor Weghorst zeg, goede voorzet.

• LZ86
Dolberg had m gemaakt

• carpebios
Speler glijdt uit en krijgt een vrije trap mee?

• Harribo
Waarom ga je als vleugelspits, in dit geval Bounida, de bal aannemen óp de zijlijn? Je kunt nooit meer buitenom dan.
En zo weer balverlies

*Harribo begrijpt er niks van

• carpebios
Geel voor schwalbe hoeft niet meer?

• ParaDroid2
Benfica waant zich in een speeltuin aan de rechterkant.

• LZ86
Harribo schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:01:
Waarom ga je als vleugelspits, in dit geval Bounida, de bal aannemen óp de zijlijn? Je kunt nooit meer buitenom dan.
En zo weer balverlies

*Harribo begrijpt er niks van
Je kan die knul natuurlijk niet beoordelen als je zo voor de leeuwen wordt gegooid.
Maar tot nu toe bakt ie er inderdaad erg weinig van.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:57

ST10©DE

Dus.............

Zijn wel al begonnen?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• carpebios
De dramalessen hebben ze wel met een voldoende doorlopen. Wat een niveau zeg.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:07
LZ86 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:04:
[...]

Je kan die knul natuurlijk niet beoordelen als je zo voor de leeuwen wordt gegooid.
Maar tot nu toe bakt ie er inderdaad erg weinig van.
Mwah. Die knul staat al een paar jaar te boek als een van de grootste talenten die Ajax heeft. Is inmiddels 19 en weigert vooalsnog zijn contract te verlengen vanwege een gebrek aan perspectief. Als je dan zoals vandaag de kans krijgt, moet je hem natuurlijk wel pakken.

• LZ86
Beide teams kunnen er echt niks van.

No wonder dat ze onderaan staan. Maar Ajax is tot nu toe wel een klasse apart qua slecht voetbal zeg.

• d-vine

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:06
LZ86 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:15:
Beide teams kunnen er echt niks van.

No wonder dat ze onderaan staan. Maar Ajax is tot nu toe wel een klasse apart qua slecht voetbal zeg.
Degradatie voetbal kan ook erg spannend zijn :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:31

Hupske

AFCA

Bounida is prima tot nu toe. Geeft tenminste een voorzet.

Godts is een drama vandaag. 80% balverlies ofzo?

Sutalo onder druk. Levert kostelijke momenten op. Een en al onzekerheid.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Harribo
Goede aanval

• Harribo
Hupske schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:17:
Bounida is prima tot nu toe. Geeft tenminste een voorzet.

Godts is een drama vandaag. 80% balverlies ofzo?

Sutalo onder druk. Levert kostelijke momenten op. Een en al onzekerheid.
Sutalo is ook een matige speler vind ik.
Bounida doet het aardig.
Godts krijgt bal als hij door 3 man gedekt wordt.
Wijndal zit ook geen lef in, alle ballen snel terug

• ParaDroid2
Harribo schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:19:
[...]

Sutalo is ook een matige speler vind ik.
Sutalo is vooral heel erg beperkt. Vorig jaar deed hij het okee in een duidelijk systeem, maar zodra er iets meer van hem gevraagd wordt stort het totaal in. Al met al vind ik het ook maar een hele matige speler.

• d-vine
Het is wel degradatie voetbal op het allerhoogste niveau.

[ Voor 4% gewijzigd door d-vine op 25-11-2025 19:34 ]

• carpebios
Harribo schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:19:
[...]

SutaloAjax is ook een matige speler team vind ik.
Bounida doet het aardig.
Godts krijgt bal als hij door 3 man gedekt wordt.
Wijndal zit ook geen lef in, alle ballen snel terug
Even aangepast voor je!

• LZ86
Poeh wat een slechte pot van Ajax.

Bounida lijkt zich wel iets te herpakken, maar verder werkelijk geen enkel positief punt gezien.

• carpebios
Gelukkig zien ze bij ziggo veel klasse!
Hopelijk laat Ajax het in de 2e helft zien, want dit zou een onnodig verlies zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door carpebios op 25-11-2025 19:39 ]

• donleone83
ParaDroid2 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:32:
[...]

Sutalo is vooral heel erg beperkt. Vorig jaar deed hij het okee in een duidelijk systeem, maar zodra er iets meer van hem gevraagd wordt stort het totaal in. Al met al vind ik het ook maar een hele matige speler.
Sutalo is een zeer matige CV. Met zijn kont tegen de 16 kan hij nog nuttig zijn als pure mandekker. Maar met iets van ruimte in de rug heeft hij te weinig snelheid en totaal geen gevoel meer voor positie. Voor het geld dat voor hem betaald is, is het wat mij betreft een miskoop.

Wel zuur overigens dat Ajax weer een tegengoal krijgt uit een dood spelmoment en die corner ook nog eens onterecht was.

[ Voor 9% gewijzigd door donleone83 op 25-11-2025 19:42 ]

• Harribo
Soms ziet het er nog wel aardig uit maar kansen creëren ze niet.
Ze willen alles voorzetten naar Weghorst maar die staat tussen 3 lange verdedigers. Zo eentonig.
Ertussen door proberen te spelen en op het doel schieten lijkt mij efficiënter.

Als je trouwens collectief druk zet op dit Benfica zijn ze snel de bal kwijt

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 25-11-2025 19:44 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ze hebben een manier gevonden om CR7 niet te hoeven schorsen voor de eerste twee wedstrijden van het WK: Ronaldo slechts één duel geschorst voor elleboogstoot en direct inzetbaar op WK

Voor andere spelers hadden ze gewoon de drie wedstrijden schorsing gedaan...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Bossie
  • Laatst online: 12:06
carpebios schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:39:
Gelukkig zien ze bij ziggo veel klasse!
Hopelijk laat Ajax het in de 2e helft zien, want dit zou een onnodig verlies zijn.
Nou, zou bijna een refund vragen bij ziggo

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• carpebios
gambieter schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:44:
Ze hebben een manier gevonden om CR7 niet te hoeven schorsen voor de eerste twee wedstrijden van het WK: Ronaldo slechts één duel geschorst voor elleboogstoot en direct inzetbaar op WK

Voor andere spelers hadden ze gewoon de drie wedstrijden schorsing gedaan...
Ja dat moest wel, want Trump wilde de enige speler die hij kende wel in de openingswedstrijd zien. Dus regelt de FIFA dat ff!

• carpebios
Wat staan ze nu weer te prutsen bij hun eigen 16.

• carpebios
Man man man, o nee, Klaassen, Klaassen, Klaassen

• donleone83
Mister 1-0 he, niet mister 1-1.

• Harribo
Tja Klaassen die moet erin

• Hupske

Hupske

AFCA

Mister 1-0 dit soort kansen niet maakt wordt het wel heel moeilijk.

• ephymerous
Het is alles behalve zaligmakend maar in het spel zit zoveel meer lijn dan onder Heitinga. En dat in een paar weken, wetende dat Grim ook geen wonderdokter is.

Ondertussen mist Klaassen de kans op 1-1 -O-

XXXVI

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:56
Goed verdedigd Klaassen. Ohnee het is rust geweest

• Harribo
Dit Benfica kun je het beste wegtikken. Zo goed zijn ze niet. Hoge voorzetten hebben geen zin.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 02:01
donleone83 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:15:
[...]

Mwah. Die knul staat al een paar jaar te boek als een van de grootste talenten die Ajax heeft. Is inmiddels 19 en weigert vooalsnog zijn contract te verlengen vanwege een gebrek aan perspectief. Als je dan zoals vandaag de kans krijgt, moet je hem natuurlijk wel pakken.
Bounida heeft eerder dit jaar nog verlengd tot 2028.

• donleone83
Kist schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:58:
[...]

Bounida heeft eerder dit jaar nog verlengd tot 2028.
I stand corrected.

• donleone83
En de straatvechter Weghorst komt weer los. Die gaat zo weer geel pakken. Druk zetten en fel zijn is niet zuigen en vervelend doen.

• Harribo
Geen linksback en Mokio die linkshalf moet staan?
Zal wel de voetbal intelligentie van Grim zijn

• carpebios
Die pogingen ook van Benfica, beschamend.

• donleone83
carpebios schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:04:
Die pogingen ook van Benfica, beschamend.
Team van Mourinho he? 1-0 voor. Vinden het wel best. Beetje zuigen en de wedstrijd uitspelen.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Harribo schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:04:
Geen linksback en Mokio die linkshalf moet staan?
Zal wel de voetbal intelligentie van Grim zijn
5 verdedigers.. Lafbekkenvoetbal. Ik ga in elk geval wat anders doen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:57

ST10©DE

Dus.............

donleone83 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:06:
[...]

Team van Mourinho he? 1-0 voor. Vinden het wel best. Beetje zuigen en de wedstrijd uitspelen.
Mwah, voor een Mourinho team vind ik ze aanvallend. Ben ik niet van zijn teams gewend. Daarom zullen ze het ook wel niet zo goed doen. Mourinho weet niet wat aanvallen is.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Hupske

Hupske

AFCA

Twee ploegen die moeite hebben om het spel te maken en beide ploegen zetten elkaar onder druk bij de opbouw. Dan krijg je een grote fouten festival als gevolg.

Tempo ligt verder wel laag. Weinig beweging op het middenveld.

Voor de rest zijn wij ook bijzondere wezens. Eerst zeuren dat Ajax telkens te naïef speelt en dat het wel weer in de stijl van Farioli mag.
Doen ze dat vandaag, is het weer niet goed :P

• Harribo
Slechte scheidsrechter
Niet dat het daar aan ligt trouwens

• carpebios
Weghorst die geel krijgt en nog even verhaal gaat halen bij de scheids.
Ja er was 0 aan de hand, maar geef die drol op het veld niet de kans je eraf te sturen.

• donleone83
donleone83 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:02:
En de straatvechter Weghorst komt weer los. Die gaat zo weer geel pakken. Druk zetten en fel zijn is niet zuigen en vervelend doen.
Vooruitziende blik 😅

• Napo
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:12:
Slechte scheidsrechter
En dan is dat vandaag niet eens de slechtste partij op het veld :X

• cheiron
  • Laatst online: 11-02 15:46
Harribo schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:12:
Slechte scheidsrechter
Dit inderdaad. Het is de scheids niet te verwijten dat Ajax niet kan opbouwen, maar jeetje wat een prutser.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Harribo
Hupske schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:10:

Doen ze dat vandaag, is het weer niet goed :P
Bij Farioli wist iedereen wat hij moest doen en liepen ze veel harder.
Daarom zien we ook geen uitgespeelde counter, te weinig rennen op tijd hard mee
Pagina: 1 ... 123 ... 189 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken