On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Belangrijker: die overtreding op Ueda was gewoon een 1000% strafschop. Staat het gewoon 1-1Agent47 schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:53:
Echt die kooy verneukt je de hele wedstrijd erbij. GAE had rood moeten hebben
Ja je moet dus een strafschop en een rode kaart mee.D-e-n schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:55:
[...]
Belangrijker: die overtreding op Ueda was gewoon een 1000% strafschop. Staat het gewoon 1-1
Dan maar vol plek 2 bemachtigen
We werden beter maar geen controle. Starten met Larin was een fout, middenveld was poep. Sauer was bizar ongelukkig, sowieso haalt hij lang zijn vorm van bij NAC niet.D-e-n schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:48:
[...]
We zijn toch gewoon veel beter de tweede helft?
Moussa heeft, die zgn egoïstisch is, 1000 voorzetten gegeven, maar of ze kwamen niet aan of ze werden verkwanseld.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Gelukkig selecteer Koeman de NL jongens toch niet bij PSV, dus blessures voor de NL-en mannen in PSV is 0.ElPaco schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:58:
Lekker weekend zo! Op naar plek 1. Nummers 2, 3 en 4 verliezen. Balen dat er weer een interland break is. Voor mijn gevoel is het iedere 2 weken raak met interlands.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
PSN: Finally_Chris
Wie dan? Targhelline en Steijn konden volgens mij nog geen hele wedstrijd
Was Steijn niet fit of was het tactisch?D-e-n schreef op zondag 9 november 2025 @ 22:00:
[...]
Het is ook niet de vermoeidheid an sich. Het is het grote aantal blessures op het middenveld waardoor je minder kunt wisselen, iets dat ze in andere competities dus juist wel doen. En voorin zijn alle aankopen die je kunt inbrengen waardeloosHollowGamer schreef op zondag 9 november 2025 @ 22:00:
In andere competities spelen ze veel vaker in de week. Vind de vermoeidheid wat overdreven.
Die was er van de week niet bij heHollowGamer schreef op zondag 9 november 2025 @ 22:02:
[...]
Was Steijn niet fit of was het tactisch?
Helemaal prima. Minder kans op blessures en dat soort ongein.carpebios schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:59:
[...]
Gelukkig selecteer Koeman de NL jongens toch niet bij PSV, dus blessures voor de NL-en mannen in PSV is 0.
Feyenoord MOET echt heel kritisch kijken naar blessures. Ja, beenbreuken doe je niks tegen. Maar we hadden ZES potentiele middenvelders. En we starten met twee daarvan… Ook in de verdediging is het dun. Dus qua wisselen heb je te weinig opties.
In de winterstop werk aan de winkel. Maar neem nou gewoon een echte TD aan.
Start met Steijn, en haal hem in de 60e eraf. En dan eventueel voor Larin of liever Targhelline.D-e-n schreef op zondag 9 november 2025 @ 22:00:
[...]
Als aanvallende tien was Larin echt niet verkeerd tegen Stuttgart dus dat begreep ik nog welOMX2000 schreef op zondag 9 november 2025 @ 22:20:
[...]
Start met Steijn, en haal hem in de 60e eraf. En dan eventueel voor Larin of liever Targhelline.
Klopt, maar toch vind ik hem op een of andere manier toch traag. Ik vond dat hij een paar goede invalbeurten had als pinchhitter, maar op 10 vind ik het lastig.D-e-n schreef op zondag 9 november 2025 @ 22:28:
[...]
Als aanvallende tien was Larin echt niet verkeerd tegen Stuttgart dus dat begreep ik nog wel
Kun je dan niet beter beginnen met een andere fysio?OMX2000 schreef op zondag 9 november 2025 @ 22:19:
Goede week voor PSV. Niet verassend dat die 1e zouden staan. Die zijn de laatste 3 weken by far het beste.
Feyenoord MOET echt heel kritisch kijken naar blessures. Ja, beenbreuken doe je niks tegen. Maar we hadden ZES potentiele middenvelders. En we starten met twee daarvan… Ook in de verdediging is het dun. Dus qua wisselen heb je te weinig opties.
Onder Priske deze problemen, blijkbaar gaat daar iets niet goed. Geen idee of er überhaupt nog dezelfde poppetjes als vorig jaar zitten, maar qua blessures is er weinig verbeterd in ieder geval.
Even:
Nieuwkoop heeft altijd wat. Heeft het leuk gedaan in Belgie. Is hier altijd geblesseerd.
Stengs heeft nooit een seizoen volop gespeeld
Bijlow raakt geblesseerd als die uit bed stapt.
Lotomba? Meerdere lange blessures gehad.
Larin? Leuk dat het een international van Canada is, maar is een club hopper. Kan ook niet voluit.
Tengsted? Niet eens in de selectie momenteel.
Bovenstaande pakt bruto 7-8 miljoen wat je gewoon weg gooit. Je weet van te voren dat je er de helft van de tijd niks aan hebt en toch haal je ze naar de club. Dat vind ik een schande.
Onder Slot was dit niet.
100% terecht afgekeurd doelpunt natuurlijk. Dit is waarvoor er een var is, fouten van de scheids corrigeren.ephymerous schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:12:
Nou weer ten onder door de dode spelmomenten én vandaag ook door de arbitrage.
Was het een fout, of floot Makkelie gewoon in dezelfde lijn door die hij daarvoor ook steeds deed? En als het dan daadwerkelijk een fout was, waren al die andere keren doorspelen dan niet feitelijk ook fouten?Charles Hill schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:48:
100% terecht afgekeurd doelpunt natuurlijk. Dit is waarvoor er een var is, fouten van de scheids corrigeren.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar zijn ze gister heel druk mee geweest, tot het kinderachtige aan toe.carpebios schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:12:
Schuld schuiven op de scheids incomming! @Harribo
De var grijpt oa in wanneer er een doelpunt valt na een overtreding. De rest van de wedstrijd waren er ook voldoende momenten waarbij je je kon afvragen of het geen overtredingen waren, maar daar valt geen doelpunt uit. Daar is de var niet voor. Behalve als een overtreding rood had moeten zijn, dan wel, maar dat was niet het geval.Gonadan schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:06:
[...]
Was het een fout, of floot Makkelie gewoon in dezelfde lijn door die hij daarvoor ook steeds deed? En als het dan daadwerkelijk een fout was, waren al die andere keren doorspelen dan niet feitelijk ook fouten?
Het afgekeurd doelpunt heeft verder niets te maken met in welke lijn hij floot, hij zat fout bij het doelpunt en de var corrigeert hem terecht.
[ Voor 99% gewijzigd door Charles Hill op 10-11-2025 10:13 ]
Sinds Arnesen weg is, gaat het toch slechter op dat gebied inderdaad. Dtk kan het niet. Fantastische AD, maar waardeloze tdOMX2000 schreef op zondag 9 november 2025 @ 22:19:
Goede week voor PSV. Niet verassend dat die 1e zouden staan. Die zijn de laatste 3 weken by far het beste.
Vele momenten die met geel bestraft hadden moeten worden, al dan niet als optelsom. Daar viel inderdaad niet direct een doelpunt uit, maar de lijn van fluiten heeft wel degelijke grote invloed op de wedstrijd.Charles Hill schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:12:
De var grijpt oa in wanneer er een doelpunt valt na een overtreding. De rest van de wedstrijd waren er ook voldoende momenten waarbij je je kon afvragen of het geen overtredingen waren, maar daar valt geen doelpunt uit. Daar is de var niet voor. Behalve als een overtreding rood had moeten zijn, dan wel, maar dat was niet het geval.
Dat heeft alles te maken met de lijn, want dan stel je feitelijk dat hij een groot deel van de wedstrijd fout zat maar dat de var zuiver door beperkingen in de regelgeving daar niet ingrijpt.Het afgekeurd doelpunt heeft verder niets te maken met in welke lijn hij floot, hij zat fout bij het doelpunt en de var corrigeert hem terecht.
Begrijp me niet verkeerd, ik ga echt niet roepen dat ze door de arbitrage verloren hebben. Maar je verschuilen achter de huidige kromme regelgeving van de var en dan stellen dat het er allemaal zo eerlijk aan toe ging kan ik niet in mee gaan.
Een scheidsrechter die een bepaalde lijn volgt kan ik wel mee leven, mits dat dan ook consequent is. Wanneer we over gaan tot selectief corrigeren dan zeg je feitelijk dat de gekozen lijn eigenlijk niet mag, maar dat we een oogje dicht knijpen als er niet al te directe gevolgen aan vast hangen. Ik vind dat bizar kromme regelgeving.
Maargoed, ik begin in herharling te vallen. Blijkbaar wil men geen professionele var in het voetbal en niet van andere sporten leren. Op zich ook wel te begrijpen als je ziet dat de helft van de stemmen al bij het Verenigd Koninkrijk zit en die zijn meestal niet zo progressief.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Toch zijn ze daar met de VAR implementatie verder dan wij, ookal zijn de mensen die de VAR bemannen nog vele malen slechter dan wat wij hier in NL achter de knoppen hebben zitten. En het is echt niet dat ze daar nu zo blij zijn met de huidige implementatie van de VAR.Gonadan schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:37:
Op zich ook wel te begrijpen als je ziet dat de helft van de stemmen al bij het Verenigd Koninkrijk zit en die zijn meestal niet zo progressief.
Ik heb nergens gezegd dat het er zo eerlijk aan toe ging met het fluiten, hij heeft absoluut fouten gemaakt. Dus inderdaad, je kan je zeker afvragen of hij teveel toeliet, voor beide kanten. Ik mag hopen dat elke andere scheidsrechter een overtreding zoals op Zechiël wel affluit als hij er met z'n neus bovenop staat. Als hij zijn werk had gedaan, was de hele discussie achterwege gebleven, wat aangeeft dat de scheids fout zat en niet de var.Gonadan schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:37:
[...]
Vele momenten die met geel bestraft hadden moeten worden, al dan niet als optelsom. Daar viel inderdaad niet direct een doelpunt uit, maar de lijn van fluiten heeft wel degelijke grote invloed op de wedstrijd.
[...]
Dat heeft alles te maken met de lijn, want dan stel je feitelijk dat hij een groot deel van de wedstrijd fout zat maar dat de var zuiver door beperkingen in de regelgeving daar niet ingrijpt.
Begrijp me niet verkeerd, ik ga echt niet roepen dat ze door de arbitrage verloren hebben. Maar je verschuilen achter de huidige kromme regelgeving van de var en dan stellen dat het er allemaal zo eerlijk aan toe ging kan ik niet in mee gaan.
Een scheidsrechter die een bepaalde lijn volgt kan ik wel mee leven, mits dat dan ook consequent is. Wanneer we over gaan tot selectief corrigeren dan zeg je feitelijk dat de gekozen lijn eigenlijk niet mag, maar dat we een oogje dicht knijpen als er niet al te directe gevolgen aan vast hangen. Ik vind dat bizar kromme regelgeving.
Maargoed, ik begin in herharling te vallen. Blijkbaar wil men geen professionele var in het voetbal en niet van andere sporten leren. Op zich ook wel te begrijpen als je ziet dat de helft van de stemmen al bij het Verenigd Koninkrijk zit en die zijn meestal niet zo progressief.
Waarbij ik overigens niet meega in het verhaal 'optelsom'. Iets is een overtreding met een gele kaart als gevolg, of niet. 3x op het randje, of al zou het 20x zijn, zou nooit een gele kaart als gevolg moeten hebben als geen van die overtredingen echt geel is. Elke situatie moet afzonderlijk van elkaar beoordeeld worden. Ik vind het altijd bizar als een verslaggever dat soort onzin gaat lopen verkondigen over optelsommen. Gister werd dat ook gezegd over de Wit, gaat natuurlijk nergens over. Ik denk dat elke trainer zo'n speler erbij wil hebben, die er op bepaalde momenten stevig ingaat en niet gaat liggen miepen als het terug ook gebeurd.
Dat het een 'controversieel doelpunt' is geworden had voorkomen kunnen worden als de scheidsrechter gewoon had afgefloten voor een overtreding. Nu is het hetzelfde geworden als scoren vanuit een buitenspelpositie. Ja, de bal ligt erin maar de var heeft buitenspel gezien, dus is het geen doelpunt. Zelfde met overtredingen.
Het was alleen niet 3x op het randje wat De Wit deed, maar 4x er overheen. Ruim. Dat kun je niet optellen naar een 'hij had rood moeten krijgen', maar had er wel voor gezorgd dat overtredingen 2, 3 en 4 waarschijnlijk niet gebeurd waren wat ook weer z'n invloed heeft op de rest van de wedstrijd.Charles Hill schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:03:
Waarbij ik overigens niet meega in het verhaal 'optelsom'. Iets is een overtreding met een gele kaart als gevolg, of niet. 3x op het randje, of al zou het 20x zijn, zou nooit een gele kaart als gevolg moeten hebben als geen van die overtredingen echt geel is.
Als je het doelpunt als losstaand geheel bekijkt heb je natuurlijk gelijk. Bekijk je het vanuit "de geest van de wedstrijd" is het natuurlijk erg wrang dat ie wordt afgekeurd. De scheidsrechter laat zwaardere overtredingen continu onbestraft. Hij staat er notabene drie meter vanaf en gebaard door te spelen.Charles Hill schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:48:
[...]
100% terecht afgekeurd doelpunt natuurlijk. Dit is waarvoor er een var is, fouten van de scheids corrigeren.
Ik begrijp helemaal het doelpunt volgens de letter van de spelregels terecht is afgekeurd. Ik verwacht dan ook -vaak onterecht- dat de spelregels overal worden toegepast. En dat laatste was gisteren zeker niet het geval.
XXXVI
Ik ben het helaas met je eens, maar het is nog wat vroeg om te gaan roepen denk ik. Na vorig seizoen ben ik met 3 punten verschil nog hoopvol dat ook PSV nog wel een dip gaat krijgen. Ook omdat Bosz niet erg van het roteren lijkt.LZ86 schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:43:
Je kan merken dat het gewoon klaar is met dat drukke programma bij Feyenoord.
Conditioneel gezien zijn ze niet waar ze moeten zijn. Dat breekt je nu op. Al die blessures en spelers die overduidelijk vermoeid zijn....
PSV gaat kampioen worden
Verliezen is altijd kut, uit tegen go ahead kan ik nog wel meeleven, roda jc thuis ofzo (hypotetisch voorbeeldje met random club) deed altijd meer pijn.
Trainer die niet al te veel gekke dingen doet en op papier een prima selectie betekent dat het iig 'nog niet gedaan is' wmb.
10 second ninja DONE
Heb zelf niet zo'n goed beeld hoe het daar nu precies gaat. Wat zijn de verschillen met ons?toolkist schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:02:
Toch zijn ze daar met de VAR implementatie verder dan wij, ookal zijn de mensen die de VAR bemannen nog vele malen slechter dan wat wij hier in NL achter de knoppen hebben zitten. En het is echt niet dat ze daar nu zo blij zijn met de huidige implementatie van de VAR.
(en het was met een knipoog hè.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan was de discussie anders geweest. Dan was er geen doelpunt uit gekomen maar hadden we ons openlijk afgevraagd waarom hij de hele wedstrijd van alles toelaat maar dan net die ene overtreding op Zechiël wel wil bestraffen.Charles Hill schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:03:
Ik heb nergens gezegd dat het er zo eerlijk aan toe ging met het fluiten, hij heeft absoluut fouten gemaakt. Dus inderdaad, je kan je zeker afvragen of hij teveel toeliet, voor beide kanten. Ik mag hopen dat elke andere scheidsrechter een overtreding zoals op Zechiël wel affluit als hij er met z'n neus bovenop staat. Als hij zijn werk had gedaan, was de hele discussie achterwege gebleven, wat aangeeft dat de scheids fout zat en niet de var.
Niemand zegt ook dat de VAR fout zat, het is de manier waarop de VAR werkt die fout is. Iedereen heeft belang bij een consistente toepassing van de regels, dat is het meest eerlijk. Een videoscheids kan daarbij helpen om fouten eruit te halen, maar dan wel over de hele linie. Op deze manier maak je het juist geforceerd minder consistent en dan heeft het eerder een averechts effect op het doel van eerlijker maken.
Daar kan jij niet in meegaan, maar dat is weer pure theorie. Volgens het boekje mag optellen inderdaad niet, maar in de praktijk gebeurt dat bijna altijd. Als iemand continu op het randje blijft zitten dan krijgt hij hem over het algemeen alsnog.Waarbij ik overigens niet meega in het verhaal 'optelsom'. Iets is een overtreding met een gele kaart als gevolg, of niet. 3x op het randje, of al zou het 20x zijn, zou nooit een gele kaart als gevolg moeten hebben als geen van die overtredingen echt geel is. Elke situatie moet afzonderlijk van elkaar beoordeeld worden. Ik vind het altijd bizar als een verslaggever dat soort onzin gaat lopen verkondigen over optelsommen. Gister werd dat ook gezegd over de Wit, gaat natuurlijk nergens over. Ik denk dat elke trainer zo'n speler erbij wil hebben, die er op bepaalde momenten stevig ingaat en niet gaat liggen miepen als het terug ook gebeurd.
Maar goed, zoals @toolkist al aangaf was het bij De Wit wel een aantal keer over het randje. Overigens niet alleen bij hem, er werd continu gebeukt en naaierij uitgehaald. En dat vind ik ook prima in een voetbalwedstrijd, als dat dan maar wel 100% de lijn is die gehanteerd wordt, maar dat was het dan ook weer even niet.
En nu is het toevallig bij een club waar ik een warm hart aan toedraag, maar ik erger mij al veel langer aan dit gat in de regelgeving.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De willekeur bij scheidsrechters is frustrerend., vooral wanneer het leidt tot doelpunten of penalties. Zou fijn zijn als daar meer 1 lijn in komt. Dan zal er ook minder frustratie zijn bij supporters.ephymerous schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:10:
[...]
Als je het doelpunt als losstaand geheel bekijkt heb je natuurlijk gelijk. Bekijk je het vanuit "de geest van de wedstrijd" is het natuurlijk erg wrang dat ie wordt afgekeurd. De scheidsrechter laat zwaardere overtredingen continu onbestraft. Hij staat er notabene drie meter vanaf en gebaard door te spelen.
Ik begrijp helemaal het doelpunt volgens de letter van de spelregels terecht is afgekeurd. Ik verwacht dan ook -vaak onterecht- dat de spelregels overal worden toegepast. En dat laatste was gisteren zeker niet het geval.
En volledig in lijn der verwachtingen laat Goes zich zowel verdedigend, voetballend als in zijn gedrag zien dat hij echt een keertje moet banken onder Martens. Tuurlijk, Perisic deed dat momentje heel slim, dat is natuurlijk de ervaring, maar de reactie van Goes is er weer 1 als een gefrustreerde kleuter in de kleuterpubertijd.KillaZ schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 13:44:
[...]
Tja, als je de hele wedstrijd zoals laatst tegen Bratislava op hem let valt op dat hij maniertjes heeft die gewoon niet nodig zijn. Elke speler heeft of kent wel manieren om zijn directe tegenstander uit zijn comfortzone te halen, maar je ziet bij Goes dat het doorslaat naar het irritante. Constant knijpen, op voeten staan, provoceren (wat lukte met die rode kaart, maar kort daarvoor totaal onnodig was met die spits nadat er al afgefloten was)....Als hij daar nou goed veldspel tegenover zet, maar dat is het ook niet.
Zeker tegen Bratislava vergeet hij gewoon een paar keer te coachen om door te dekken, mist hij keer op keer een kans om te openen op de rechtsback (die de hele wedstrijd alle ruimte kreeg), zijn de 1e aannames te vaak niet goed en geeft hij gewoon 2 keer in de opbouw een bal achter of naast de man, waardoor de snelle omschakeling er niet is.
Het is door die maniertjes dat hij in het nieuws komt, had hij die niet, was het in mijn ogen een "standaard" verdediger geweest die echt nergens in uitblinkt op basis van de laatste wedstrijden die ik van hem gezien heb.
Maar ja, als zelfs de trainer het voor je opneemt.
Ondertussen laat hij zich te simpel uitspelen door Til, geeft hij weer compleet verkeerde ballen in de 1e helft en vergeet hij ook gewoon op het juiste tijdstip het spel te verleggen.
[ Voor 5% gewijzigd door KillaZ op 10-11-2025 12:37 ]
K to the KillaZ
Het probleem is dat de VAR alleen ingrijpt bij goals enzo. Dus ja, als ze constant bij kleine beslissingen mis zitten gebeurt er niks totdat het bij een doelpunt is.ephymerous schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:10:
Als je het doelpunt als losstaand geheel bekijkt heb je natuurlijk gelijk. Bekijk je het vanuit "de geest van de wedstrijd" is het natuurlijk erg wrang dat ie wordt afgekeurd. De scheidsrechter laat zwaardere overtredingen continu onbestraft. Hij staat er notabene drie meter vanaf en gebaard door te spelen.
Wat ik problematischer vind is als grote beslissingen niet eenlijnig worden beoordeeld. Gisteren krijgt Go Ahead een penalty omdat iemand licht wordt beetgepakt, en even later krijgt Ueda dat niet. Als je het kort houdt moet je dat beide kanten op doen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Only fools are enslaved by time and space.
Kijk even het 1e afgekeurde doelpunt terug, net voor de overtreding. De Wit wordt niet geraakt door Regeer, maar gaat voor dood liggen rollen op het gras. Zodra hij ziet dat er niet gefloten wordt is hij wonderbaarlijk genezen.Charles Hill schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:03:
[...]
Gister werd dat ook gezegd over de Wit, gaat natuurlijk nergens over. Ik denk dat elke trainer zo'n speler erbij wil hebben, die er op bepaalde momenten stevig ingaat en niet gaat liggen miepen als het terug ook gebeurd.
Hattrick: Thorgal Eagles
Hij haalde (nu pas?!?KillaZ schreef op maandag 10 november 2025 @ 12:35:
[...]
En volledig in lijn der verwachtingen laat Goes zich zowel verdedigend, voetballend als in zijn gedrag zien dat hij echt een keertje moet banken onder Martens. Tuurlijk, Perisic deed dat momentje heel slim, dat is natuurlijk de ervaring, maar de reactie van Goes is er weer 1 als een gefrustreerde kleuter in de kleuterpubertijd.![]()
Maar ja, als zelfs de trainer het voor je opneemt.
Ondertussen laat hij zich te simpel uitspelen door Til, geeft hij weer compleet verkeerde ballen in de 1e helft en vergeet hij ook gewoon op het juiste tijdstip het spel te verleggen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Yup.Ramzzz schreef op maandag 10 november 2025 @ 16:49:
[...]
Hij haalde (nu pas?!?) zijn vijfde geel toch?
Die gozer is echt met bizarre shit weggekomen zover. Hij had al 10 geel moeten hebben. En een paar rode kaarten.
Ja dat is toch niet te gelovenRamzzz schreef op maandag 10 november 2025 @ 16:49:
[...]
Hij haalde (nu pas?!?) zijn vijfde geel toch?
K to the KillaZ
Zaakwaarnemer John Heitinga fileert Ajax na ontslag: ‘Danny Blind een van de grootste gezwellen in de club’
Die vent is vooral heel grappig. Hij geeft niet alleen af op Blind, maar ook van Gaal, Beuker, Kroes etc. Zeg maar iedereen heeft alles fout gedaan maar Heitinga vooral niet, de enige fout die die gemaakt heeft is uberhaupt ja zeggen tegen de baan...
Rob Jansen vindt zichzelf sowieso heel wat terwijl het gewoon een ordinaire parasiet is net als al die zaakwaarnemers.
In ander nieuws: Ajax heeft Overmars gepolst voor een terugkeer
Ongekend wat een zwaktebod. Overmars zelf heeft er in ieder geval geen zin in.
Wat denkt dat bestuur nu eigenlijk? We halen Overmars en Ten Hag terug en dan staan we straks weer in de halve finale CL?
Het toont imo echt aan dat ze zelf écht geen flauw benul hebben bij wie ze aan moeten kloppen en dan maar weer niet verder komen dan de bekende namen.
Het wordt dit seizoen niks, het wordt volgend seizoen niks en het wordt het seizoen daarna nog niks op deze manier. Ik mis een Cruijff, die wel bereid was om de knuppel in het hoenderhok te gooien en zijn nek uit te steken, in tegenstelling tot al die oud Ajacieden die wel een grote waffel hebben op tv maar te beroerd zijn om iets voor de club te betekenen.
Ik vraag me echt af wie dit zooitje op de rit moet gaan krijgen. Niet alleen als trainer maar ook in de lagen erboven.
[ Voor 3% gewijzigd door JEightyFive op 11-11-2025 08:44 ]
Je zou met een corner gewoon eens naar je hoofd of borst moeten grijpen en gaan liggen zodat de VAR er naar moet gaan kijken. Naai dat stuk ongeluk maar een penalty aan dan.LZ86 schreef op maandag 10 november 2025 @ 17:18:
[...]
Yup.
Die gozer is echt met bizarre shit weggekomen zover. Hij had al 10 geel moeten hebben. En een paar rode kaarten.
Als dat niet werkt mag je het dus ook terug doen. Knijpen, duwen, trekken, ballen vastpakken
Dat gaat niet echt werken denk ik:Agent47 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 08:46:
[...]
Als dat niet werkt mag je het dus ook terug doen. Knijpen, duwen, trekken, ballen vastpakken
Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.
Oh dan weten we gelijk waar dat azijnduo van de T hun inspiratie gehaald heeft voor de recente verbale diarree in hun podcasts. Deze zaakwaarnemer staat er nogal om bekend oeverloos te zwammen wanneer een client van hem in zijn ogen niet juist behandeld wordt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je moet een beetje minder gaan geloven, zeker in deze tijden. Dit is weer een klassieker: "belangrijke mensen hebben me gevraagd, ja maar nee ik zeg niet wie".JEightyFive schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 08:43:
[...]
Rob Jansen vindt zichzelf sowieso heel wat terwijl het gewoon een ordinaire parasiet is net als al die zaakwaarnemers.
In ander nieuws: Ajax heeft Overmars gepolst voor een terugkeer![]()
Ongekend wat een zwaktebod. Overmars zelf heeft er in ieder geval geen zin in.
Wat denkt dat bestuur nu eigenlijk? We halen Overmars en Ten Hag terug en dan staan we straks weer in de halve finale CL?![]()
Het toont imo echt aan dat ze zelf écht geen flauw benul hebben bij wie ze aan moeten kloppen en dan maar weer niet verder komen dan de bekende namen.
Het wordt dit seizoen niks, het wordt volgend seizoen niks en het wordt het seizoen daarna nog niks op deze manier. Ik mis een Cruijff, die wel bereid was om de knuppel in het hoenderhok te gooien en zijn nek uit te steken, in tegenstelling tot al die oud Ajacieden die wel een grote waffel hebben op tv maar te beroerd zijn om iets voor de club te betekenen.
Ik vraag me echt af wie dit zooitje op de rit moet gaan krijgen. Niet alleen als trainer maar ook in de lagen erboven.
Oké, zinloos verhaal, door, next.
Het spel is op de wagen. Je gaat de komende tijd bakken vol met namen en beweringen lezen waarvan geen enkele daadwerkelijk helemaal correct is binnen de gestelde context. Leuk voor de klikinkomsten, zinloos als je als supporter wilt weten hoe het ervoor staat.
Ik ga denk ik weer een nieuwsstop houden en mij beperken tot de genuanceerde en realistische bronnen tot de structuur weer staat.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Misschien om je wat hoop te geven, maar afgelopen seizoen dacht ik vooraf dat 'wij' weinig te vrezen hadden van Ajax. Die kwamen van zo ver weg, die hebben iig een seizoen nodig om weer beetje zaken op orde te krijgen en gaan voor plek 5...misschien 3 met wat mazzel.JEightyFive schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 08:43:
[...]
Het wordt dit seizoen niks, het wordt volgend seizoen niks en het wordt het seizoen daarna nog niks op deze manier.
Worden jullie gewoon bijna kampioen
Dus ja, dit seizoen is wsl over en uit. Maar paar leuke winter aankopen, en dan in de zomer verder bouwen....kan het gewoon heel snel gaan. Jullie voordeel is natuurlijk wel dat het budget gewoon prima blijft.
10 second ninja DONE
Kijk, de FIFA is het dus met ons Feyenoorders eens dat PSV een oneerlijk voordeel had
Dit zou betekenen dat we naar maandagavond wedstrijden gaan voor de EL teams die op de donderdagavond spelen.
Nou ja, dat lag meer aan het disfunctioneren van PSV dan aan een verdienste van Ajax
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Enigste echte gezwel binnen Ajax is de Telegraaf als mediapartner en die 2 zogenaamde journalisten. Verbaas mij er al jaren over dat de directie voor de Telegraaf kiest in plaats van voor Het Parool als je geregeld die haatcampagnes langs ziet komen. Kan mij alleen bedenken dat ze het doen om nog beetje invloed op die 2 uit te kunnen brengen en dat ze vrezen als ze stoppen met de Telegraaf de verslaggeving alleen maar erger wordt.
Er kan geen penalty gegeven worden wanneer de bal niet in het spel is. In het beste geval naai je hem een kaart aan.Agent47 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 08:46:
[...]
Je zou met een corner gewoon eens naar je hoofd of borst moeten grijpen en gaan liggen zodat de VAR er naar moet gaan kijken. Naai dat stuk ongeluk maar een penalty aan dan.
Regeren is vooruitschuiven
Prima toch?T-MOB schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:17:
[...]
Er kan geen penalty gegeven worden wanneer de bal niet in het spel is. In het beste geval naai je hem een kaart aan.
Als men dat even een paar potten doet zit die gast vaker op de tribune dan op t veld.
Wellicht dat ie dan inzicht krijgt dat zijn gedrag echt niet kan en gaat verbeteren
Klopt, Ajax had alle toppers gewonnen. PSV uit en thuis, Feyenoord uit en thuis. Maar dat lag vooral aan PSV en was niet de verdienste van Ajaxalexbl69 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:09:
[...]
Nou ja, dat lag meer aan het disfunctioneren van PSV dan aan een verdienste van Ajax.
yep, maar strak 2e had vooraf iedereen ook voor getekend (nou ja, degene die Ajax een warm hart toedragenalexbl69 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:09:
[...]
Nou ja, dat lag meer aan het disfunctioneren van PSV dan aan een verdienste van Ajax.
10 second ninja DONE
Wij als Feyenoorders kunnen ons beter afvragen of "we" echt zo goed zijn als gedacht/gehoopt. In ieder geval ten opzichte van PSV. Die zie ik met de week groeien. Wij staan stil. Tuurlijk helpen de vele blessures niet mee, dat is dan een verzachtende omstandigheid.LZ86 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:06:
https://www.telegraaf.nl/...ssen-duels/103945230.html
Kijk, de FIFA is het dus met ons Feyenoorders eens dat PSV een oneerlijk voordeel had
Dit zou betekenen dat we naar maandagavond wedstrijden gaan voor de EL teams die op de donderdagavond spelen.
Maar we hebben nog geen grote wedstrijd gewonnen dit seizoen, niet verrast. Dat zijn de feiten. Zoals ik het nu zie is PSV uit beeld. Wij moeten ons richten op die 2e plek. De vraag is wat te doen Europees. Met 3 schamele puntjes doe je gewoon niet mee.
Correct, oneerlijk blijft een vraagteken maar een voordeel kan het sowieso zijn ( en ik zal daar wellicht wel durven stellen dat het een voordeel is ). Deze discussie is echter niet nieuw en speelt al zo lang er clubs in de CL spelen en clubs in de mindere Europeese competities spelen die op donderdag plaatsvinden. Rond vrijwel elke onderlinge wedstrijd na zo'n speelronde komt dit naar boven en is wat dat betreft ook wel terecht dat het een factor van invloed kan zijn.LZ86 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:06:
De oplossing is echter kijken naar een minder volle voetbalagenda maar dat is met de uitbreiding van de Europese competities nogal lastig zeker ook met het aantal interland periodes. Ergens moet je ruimte creeeren maar dat blijkt weerbarstig.
Nja PSV heeft dit jaar ook al een behoorlijk terugval gehad. Nu zitten ze in een goede flow, maar het is de vraag of ze dit tot het eind weten vol te houden.DutchOwnage schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:46:
[...]
Wij als Feyenoorders kunnen ons beter afvragen of "we" echt zo goed zijn als gedacht/gehoopt. In ieder geval ten opzichte van PSV. Die zie ik met de week groeien. Wij staan stil. Tuurlijk helpen de vele blessures niet mee, dat is dan een verzachtende omstandigheid.
Maar we hebben nog geen grote wedstrijd gewonnen dit seizoen, niet verrast. Dat zijn de feiten. Zoals ik het nu zie is PSV uit beeld. Wij moeten ons richten op die 2e plek. De vraag is wat te doen Europees. Met 3 schamele puntjes doe je gewoon niet mee.
- Kroes zou de verkeerde spelers aantrekken (Gloukh ondanks zijn momenten en Dolberg zou niet nodig zijn geweest, een paar potige verdedigers des te meer)
- Kroes zou te kleine verdedigers aantrekken (iedere keer problemen met corners en vrije trappen verdedigen)
- Kroes zou geen enkele keer met scouts geëvalueerd hebben en slechts één meeting hebben bezocht
- Kroes zou Berghuis hebben verlengd waar daar eigenlijk geen reden voor was
- Kroes zou spelers die zich aanboden (Eriksen) of makkelijk beschikbaar waren (Blind laten lopen)
- Ajax zou op dit moment de enige club ter wereld zijn waar van twee personen de TD functie vervullen (Kroes en Beuker)
Wat dat laatste betreft weet ik niet of Eriksen en Blind zo veel invloed hadden gehad, zeker als je kijkt dat Eriksen ook pas drie volledige wedstrijden bij Wolfsburg speelde na zijn aanstelling. Het blijft een bijzonder gegeven dat je 7 weken hebt een vervanger voor Jordan te vinden, en je komt met niets meer dan een 20 jarige reserve van Liverpool. Daar bij zie je al de hele Heitinga periode dat de verdediging een open huis omdat de leiding blijkbaar dacht het met bestaande opties af te kunnen (wijndal, regeer) zodat ze weer op de creatieve Ajax spelers kunnen focussen.
Ik zie alleen een onbegrijpelijke thuisnederlaag tegen Telstar en die verliespot tegen Union. En dat was aan het begin van het seizoen. Sindsdien hebben ze de weg omhoog duidelijk gevonden.tiswat schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 10:05:
[...]
Nja PSV heeft dit jaar ook al een behoorlijk terugval gehad. Nu zitten ze in een goede flow, maar het is de vraag of ze dit tot het eind weten vol te houden.
Ben het met je eens dat ook PSV nog wel een terugvall(etje) zal gaan meemaken. Hopelijk staan wij dan nog op schootsafstand.
Had PSV Feyenoord in de avond geweest dan was het volgens de richtlijnen van de Fifa dus prima geweest, maar hadden jullie nog net zo hard geklaagd gok ik zo.LZ86 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:06:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens die richtlijn was dat dan tegen 23.00. Denk niet dat ze dat nog hadden gedaanGonadan schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 12:01:
[...]
Had PSV Feyenoord in de avond geweest dan was het volgens de richtlijnen van de Fifa dus prima geweest, maar hadden jullie nog net zo hard geklaagd gok ik zo.
21:00 ga ik vanuit.LZ86 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 12:09:
[...]
Volgens die richtlijn was dat dan tegen 23.00. Denk niet dat ze dat nog hadden gedaan
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De Telegraaf is bij mijn weten al even geen mediapartner meer. Neemt niet weg dat ik het verder gewoon met je eens ben.Pompi schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:10:
[...]
Enigste echte gezwel binnen Ajax is de Telegraaf als mediapartner en die 2 zogenaamde journalisten. Verbaas mij er al jaren over dat de directie voor de Telegraaf kiest in plaats van voor Het Parool als je geregeld die haatcampagnes langs ziet komen. Kan mij alleen bedenken dat ze het doen om nog beetje invloed op die 2 uit te kunnen brengen en dat ze vrezen als ze stoppen met de Telegraaf de verslaggeving alleen maar erger wordt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Denk sowieso dat het nog wel een aantal keer terug gaat komen de komende maanden.Gonadan schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 12:01:
[...]
Had PSV Feyenoord in de avond geweest dan was het volgens de richtlijnen van de Fifa dus prima geweest, maar hadden jullie nog net zo hard geklaagd gok ik zo.
Only fools are enslaved by time and space.
Het is wat @DutchOwnage zegt, misschien wat reflecteren op hoe goed Feyenoord daadwerkelijk is. Ook vorig jaar begon het met een flink grote mond maar zodra het anders ging dan verwacht zag je sommigen überhaupt niet meer in het topic. Dat vind ik dan wel jammer.Sagat schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:06:
[...]
Misschien om je wat hoop te geven, maar afgelopen seizoen dacht ik vooraf dat 'wij' weinig te vrezen hadden van Ajax. Die kwamen van zo ver weg, die hebben iig een seizoen nodig om weer beetje zaken op orde te krijgen en gaan voor plek 5...misschien 3 met wat mazzel.
Worden jullie gewoon bijna kampioen![]()
Dus ja, dit seizoen is wsl over en uit. Maar paar leuke winter aankopen, en dan in de zomer verder bouwen....kan het gewoon heel snel gaan. Jullie voordeel is natuurlijk wel dat het budget gewoon prima blijft.
Nu zie je het weer op dezelfde manier starten en iedereen die de vermeende kwaliteit van Feyenoord wat probeert te nuanceren ziet het verkeerd, maar ook daar komen nu de scheurtjes in.
Het voelt een beetje alles of niets soms qua beleving.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Scheelt inderdaad 2 uur.
Maar dan nog. Je zal zien dat, zodra dit doorgaat er maandagavond wedstrijden gaan komen.
Overigens geeft Feyenoord het zelf weg hoor, dit gaat niet hét moment van het seizoen zijn.
Maar het feit dat onze buitenspelers totaal niet renderen is, naast de nieuwste blessuregolf, het hoofdprobleem.
PSV is gewoon veel verder.
Je kan hier gerust het gelijkspel tegen Ajax ook bijrekenen!DutchOwnage schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 11:04:
[...]
Ik zie alleen een onbegrijpelijke thuisnederlaag tegen Telstar en die verliespot tegen Union. En dat was aan het begin van het seizoen. Sindsdien hebben ze de weg omhoog duidelijk gevonden.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ik vind het sowieso goed als er regels voor komen. Dat geeft duidelijkheid en neemt de discussie weg.LZ86 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 12:41:
[...]
Scheelt inderdaad 2 uur.
Maar dan nog. Je zal zien dat, zodra dit doorgaat er maandagavond wedstrijden gaan komen.
Overigens geeft Feyenoord het zelf weg hoor, dit gaat niet hét moment van het seizoen zijn.
Maar het feit dat onze buitenspelers totaal niet renderen is, naast de nieuwste blessuregolf, het hoofdprobleem.
PSV is gewoon veel verder.
Wat wordt dan de volgende stap? Een maximale hoeveelheid rust voorafgaand aan een Europese wedstrijd om de rustweek trucjes van bonden als de knvb te voorkomen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zag inderdaad dat het sinds 2023 Mediahuis is. Toen even gaan kijken wat hun publicaties zijn en dan staat De Telegraaf als eerste op hun site. Is dus alleen van specifieke publicatie naar overkoepelende mediabedrijf gegaan.Gonadan schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 12:12:
[...]
De Telegraaf is bij mijn weten al even geen mediapartner meer. Neemt niet weg dat ik het verder gewoon met je eens ben.
Dus beetje van broekzak naar vestzak
[ Voor 3% gewijzigd door Pompi op 11-11-2025 12:59 ]
Het is wel iets genuanceerder dan dat en gaat ook met name over commerciële uitingen, niet zozeer de schriftelijke diarree waar dat olijke duo mee komt.Pompi schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 12:58:
[...]
Zag inderdaad dat het sinds 2023 Mediahuis is. Toen even gaan kijken wat hun publicaties zijn en dan staat De Telegraaf als eerste op hun site. Is dus alleen van specifieke publicatie naar overkoepelende mediabedrijf gegaan.
Dus beetje van broekzak naar vestzak
https://www.ajaxlife.nl/a...werking-aan-met-mediahuis
De zogenaamde 'scoops' waren vaak meer een TD o.i.d. die dacht dat het handig was om dat olijke duo tevreden te houden en ze daarom af en toe wat te voeren. Maar je weet, als de wind even verkeerd staat steken die twee je gerust een hele besteklade in je rug dus je wint er niets mee.
[ Voor 18% gewijzigd door Gonadan op 11-11-2025 13:15 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ze zeggen nee tegen de journalist van het AD, dat is wat anders.Soulizer schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 16:44:
Haha lees net dat na Overmans nu ook Ten hag nee zegt tegen ajax. Niemand wil instappen bij de bak ellende bij die subtopper. Ze zullen vast nu wel die Simonis gaan strikken die in Duitsland mislukt is.
Benieuwd waar Ajax daadwerkelijk achteraan zit, hopelijk niet Simonis.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb werkelijk geen idee wie ze anders polsen. Laatste media nieuws was dat ten hag nummer 1 was en dat ze aan het praten waren met Simonis. Echter neem ik aan dat ze wel met meerdere coaches praten. We wachten rustig af. Ik ben benieuwd waar ze nog mee komen.Gonadan schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 16:53:
[...]
Ze zeggen nee tegen de journalist van het AD, dat is wat anders.
Van deze 2 geloof ik wel dat Ajax ze echt gepolst heeft. Maar zogenaamd Simonis polsen terwijl ie nog bij Wolfsburg zat? MwoahGonadan schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 16:53:
[...]
Ze zeggen nee tegen de journalist van het AD, dat is wat anders.
Ze zouden zogenaamd ook geinteresseerd zijn in Clement, dat werd ook al snel afgedaan als de zaakwaarnemer die wat herrie maakteSoulizer schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 16:59:
[...]
Ik heb werkelijk geen idee wie ze anders polsen. Laatste media nieuws was dat ten hag nummer 1 was en dat ze aan het praten waren met Simonis. Echter neem ik aan dat ze wel met meerdere coaches praten. We wachten rustig af. Ik ben benieuwd waar ze nog mee komen.
Hmm dit voelt als 2 verschillende zaken. Maar goed om het 1e (mijn punt) af te tikken of iig de TLDR, vorige seizoen ook gelijksoortige verhalen van jarenlangs ellende in amsterdam en tsja ' uiteindelijk viel het nog wel mee' en tuurlijk, draait nu kut, maar je best nog steeds 4e! (en dat is een heel stuk beter dan niet al te lang geleden...)Gonadan schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 12:41:
[...]
Het is wat @DutchOwnage zegt, misschien wat reflecteren op hoe goed Feyenoord daadwerkelijk is. Ook vorig jaar begon het met een flink grote mond maar zodra het anders ging dan verwacht zag je sommigen überhaupt niet meer in het topic. Dat vind ik dan wel jammer.
Nu zie je het weer op dezelfde manier starten en iedereen die de vermeende kwaliteit van Feyenoord wat probeert te nuanceren ziet het verkeerd, maar ook daar komen nu de scheurtjes in.
Het voelt een beetje alles of niets soms qua beleving.
Dus ja, ik geloof echt dat met een paar aan- en verkopen en enigzins normale trainer je volgend seizoen weer top 3 kan draaien en misschien wel meer.
Jouw punt:
ik ben tevreden over het team, maar volgens mij al redelijk aangegeven, ik zie ook problemen.
- Al gezegd dat dit het seizoen word waarin RVP echt beoordeeld gaat worden. Tot nu toe ben ik niet heel erg ongelukkig, maar het is ook niet omg amazing! Helemaal europees houdt het niet over......goed ik (en op basis van wat we gezien hebben, ben ik daar niet alleen in) vind europees wat minder spannend dan nationaal. En ja daarin is 2e prima. Word uiteraard liever kampioen maar gezien de blessures en hoe sterk psv momenteel is, kan ik hem dan weinig kwalijk nemen.
Dan het team zelf
Keeper:
Timon is ok, heb gehoopt dat hij zijn niveau van het laatste kampieonschap ooit nog eens zou aantikken maar dat was echt een jaar dat hij bovenzichzelf uitsteeg. In een ideale wereld liever Justin, maar goed dat verhaal is meer dan bekend.
Verdediging:
'achmed' en Watanabe zijn zeer degelijke spelers hebben het vertrek van Hanco zeer pijnloos laten zijn waar ik daar vooraf mijn twijfels had. Backs doen het ook op zijn minst degelijk. Maar (thema) door alle blessures heb je gewoon geen alternatieven en paar kaarten of nog een blessure en er zijn grote problemen.
Middenveld:
Qua breedte misschien wel beste middenveld van Nederland. Maar thema! en ja, je kan er ook maar een paar opstellen. Steijn helaas niet de doelpunten machine van vorig seizoen. Valente natuurlijk DE verassing...had al goede dingen over hem gehoord maar dat hij met al deze concurentie de eerste naam op het bord was had ik iig niet verwacht.
Aanval:
Ik was voorzitter van de Ueda moet weg club. Maar ontzettende sterke start. Iig prima spits voor de competitie. Maar zelfs zonder blessures houdt het al niet over....misschien kunnen we een Til variant met bvb een timber of steijn in de spits......maar oei (en je weet het maar nooit maar beiden zie ik echt als laatste redmiddel wat vooraf zeker niet ideaal is)......Larin krijgt iig wat tijd en lijkt iig nog nuttig te zijn. Ook fijn dat je een soort van breekijzer hebt met hem.....ook blij met Sauer en ja.....Moussa......soms vriest het, soms dooit het....als het goed is, is het heel goed, maar genoeg om over te klagen ook. Had gehoopt dat zijn reserve aanvoerders rol zijn zwakkere punten (medespelers niet zien/negeren) wellicht zou verbeteren...
Overal goede selectie, en ja op papier de 2e van NL w.m.b. Kan dus niet echt klagen over de ranglijst, en ja met al het bovengenoemde denk ik dat plek 2 er ook gaat komen. Maar is het een zekerheid? Kan het absoluut niet misgaan? Nope dat hoor je mij niet zeggen. En volgens mij zagen de meeste hier met een nog steeds onervaren RVP en deze selectie het seizoen ook niet als een zekerheidje voor de titel.
Interland break gunstig, en winterstop dan ook relatief dichtbij........altijd spanned moment, kan maar zo dat er door ver- en aankopen nog eea veranderd....zowel bij 'ons' als bij de rest.
En na de winterstop dan hopelijk wat minder blessures.Zonder al deze blessures moet je de meeste potten gewoon winnen en kan je het tegen de directe concurentie spannend maken. Maar als het zo door kwakkelen blijft en/of een Ueda, Moussa of een van de centrale verdedigers valt weg.....dan kan je ook een hele hoop punten verspelen.
10 second ninja DONE
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken