O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als ze niet snel een keer ingrijpen bij die dorpsgek dan loopt ie risico dat hij de verkeerde tegen komt en er op een brancard af gaat
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
https://www.reddit.com/r/Eredivisie/s/SY68tLaiCp
Wat een totaal debiel is die vent.ElPaco schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:33:
Voor degene die het Goes incident gemist hebben:
Hij heeft weer punten voor het GGZ kampioenschap gescoord om boven Weghorst te komen.
Schandalig dat Gozubuyuk m niet zijn 2e gele geeft
Laat gewoon voetbal zien man pffff
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 09-11-2025 19:45 ]
Je vraagt je tegenwoordig af wat je allemaal moet doen om geel te krijgen, de Wit vroeg er nog net niet direct om, alsof ie er geld op had gezet, maar die kreeg hem maar niet. Een dan deze situatie, bizar.LZ86 schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:38:
[...]
Wat een totaal debiel is die vent.
Hij heeft weer punten voor het GGZ kampioenschap gescoord om boven Weghorst te komen.
Schandalig dat Gozubuyuk m niet zijn 2e gele geeft
Hij had gewoon een ippon moeten uitvoeren. Goede judogreep van Perisic.ElPaco schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:33:
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hij staat in mijn top 5. Daar staan ook Ramos en Pepe tussen. Dus niet zo positief, al waren die nog enigszins belangrijk.ElPaco schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:33:
Ik kijk het ook niet meer. Op YouTube kijk ik het terug, alles beter dan de NOS tegenwoordig.Harribo schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:44:
Wat een hoop geklets en geleuter tegenwoordig in studio sport om 19 uur zondag.
Laat gewoon voetbal zien man pffff
Ze hebben nog kijkers, omdat de oudere niet houden streamen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wel heel gemakkelijk gegeven.Agent47 schreef op zondag 9 november 2025 @ 20:12:
Wat een sukkel
Trap dan gewoon de bal weg of uit
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
PSN: Finally_Chris
Ik vind het ook wel makkelijk gegeven. Hij was echt al uit balans en bij een gemiddelde corner zie je veel zwaarder contact. Ging ook niet om de bal of een kans ofzo.Rubman schreef op zondag 9 november 2025 @ 20:13:
Wat een intens domme overtreding.
Trap dan gewoon de bal weg of uit
Technisch een overtreding maar meestal zeggen scheidsrechter dat dit 'te licht' is voor een penalty. Nijhuis had het weg gelachen.
[ Voor 22% gewijzigd door ph4ge op 09-11-2025 20:34 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ze kunnen gewoon geen kansen afmaken.
Schreuders maar eens banken ,heb je veel te weinig aan.
Hoop dat Willumson snel weer zijn oude vorm terugvindt. Dat is de enige die wel heeft bewezen de trekker te kunnen overhalen.
[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 09-11-2025 20:16 ]
Nou, Valente hoefde niet veel te doen, die loopt naar de bal, de speler loopt ineens voor m langs en ze vakken beiden. Gele kaart. In vergelijking met wat er vanmiddag allemaal mocht, gewoon een lachertje.toolkist schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:44:
[...]
Je vraagt je tegenwoordig af wat je allemaal moet doen om geel te krijgen, de Wit vroeg er nog net niet direct om, alsof ie er geld op had gezet, maar die kreeg hem maar niet. Een dan deze situatie, bizar.
Penalty overigens wel terecht.
Tsjongejonge als er een wedstrijd weer niet verloren mag worden. Want je wilt bij PSV blijven en niet qua punten achter komen.
Naar Amsterdam dan maar.Trishul schreef op zondag 9 november 2025 @ 20:18:
Ondertussen is zojuist Simonis ontslagen bij Wolfsburg
Plus Feyenoord vindt ik persoonlijk nog niet zo stabiel. Werklust en inzet zijn wel goed. PSV heeft net die 10 tot 15% extra voor mijn gevoel op dit moment.
[ Voor 29% gewijzigd door DutchOwnage op 09-11-2025 20:26 ]
Zodat ie daar ook kan falen? 1 seizoen bij Go Ahead in een gespreid bedje maakt je nog geen goede trainer
Behalve bij de 0-1, toen mocht het ineens even nietjbdeiman schreef op zondag 9 november 2025 @ 20:14:. In vergelijking met wat er vanmiddag allemaal mocht, gewoon een lachertje.
Wat overigens de juiste beslissing was, de overige beslissingen waren ruk
Verwijderd
Aan de andere kant, wanneer we alle wedstrijden die we hadden moeten winnen, hadden gewonnen, hadden we ongeveer eerste gestaan inmiddels. Het is jammer, maar ik ben allang blij dat de traditionele herfstdip uit is gebleven.Harribo schreef op zondag 9 november 2025 @ 20:14:
Ik baal van het zovele onnodige verlies van fc Groningen. Je bent gewoon heer en meester de eerste helft.
Ze kunnen gewoon geen kansen afmaken.
Schreuders maar eens banken ,heb je veel te weinig aan.
Hoop dat Willumson snel weer zijn oude vorm terugvindt. Dat is de enige die wel heeft bewezen de trekker te kunnen overhalen.
Ben het met je eens, maar denk dat het nog best scenario is dat kan kloppen.toolkist schreef op zondag 9 november 2025 @ 20:26:
[...]
Zodat ie daar ook kan falen? 1 seizoen bij Go Ahead in een gespreid bedje maakt je nog geen goede trainer
Zie net de overtreding statistieken, GA Eagles nog 0 overtredingen.. zegt i.m.o. ook wel wat al had er volgens mij ook echt wel een paar keer voor een overtredinkje van hen gefloten mogen worden als je ziet wat Feyenoord daarin tegen krijgt.toolkist schreef op zondag 9 november 2025 @ 20:28:
[...]
Behalve bij de 0-1, toen mocht het ineens even niet
Wat overigens de juiste beslissing was, de overige beslissingen waren ruk
Dat gezegd hebbende is Go Ahead significant assertiever en gretiger.
Feyenoord sukkelt maar wat.
Ligt het aan mij of lijkt Timber niet harder te kunnen dan slap drafje?
Mis je dan toch een Steijn op het middenveld?
[ Voor 7% gewijzigd door Rubman op 09-11-2025 20:37 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Vindt ik ook. Feyenoord komt er totaal niet meer aan te pas.OMX2000 schreef op zondag 9 november 2025 @ 20:39:
Go Ahead is overduidelijk beter.
Steijn niet 100% fitDutchOwnage schreef op zondag 9 november 2025 @ 20:39:
Waarom is Steijn eigenlijk gepasseerd ten faveure van Larin? Laatstgenoemde vindt ik nou ook niet bepaald indrukwekkend, ook tegen Stuttgart niet.
Niet fit genoegDutchOwnage schreef op zondag 9 november 2025 @ 20:39:
Waarom is Steijn eigenlijk gepasseerd ten faveure van Larin? Laatstgenoemde vindt ik nou ook niet bepaald indrukwekkend, ook tegen Stuttgart niet.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Helaas is het voor jullie al te laat om dit seizoen nog een rol van betekenis te spelen boveninGonadan schreef op zondag 9 november 2025 @ 20:41:
Nou we kunnen wel constateren dat Feyenoord vandaag niet veel beter is dan Ajax, wordt nog een leuk seizoen zo.
Wat overigens niet wil zeggen dat jullie indirect nog van invloed kunnen zijn op de titelstrijd natuurlijk.
[ Voor 14% gewijzigd door DutchOwnage op 09-11-2025 20:47 ]
Ja wat moeten we dan? Gewoon maar naar huis gaan?
Wie moeten ze in godsnaam nog inbrengen? Jonkies erin gooien
Nee, maar daar denkt directie van Ajax misschien wel anders over.toolkist schreef op zondag 9 november 2025 @ 20:26:
[...]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Nee hoor, we zitten nog lang niet op de helft. Alle tijd.DutchOwnage schreef op zondag 9 november 2025 @ 20:44:
Helaas is het voor jullie al te laat om dit seizoen nog een rol van betekenis te spelen bovenin
De tijd maak ik me geen zorgen om, wel de groei van het spel. Want met de huidige progressie heb je in drie seizoenen nog geen stappen gemaakt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat een aanvoerder op de bank begint, kan. Maar het komt niet echt over als een Timber die er wel altijd staat.
Oh wacht Joey Kooy fluit
Geen verbinding
We hadden Stengs moeten houden.Agent47 schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:11:
Gelukkig wordt Ueda daar niet neergetrokken
Oh wacht Joey Kooy fluit
Dat en er nog even overheen, verlies of gelijk is niet genoeg hier met de huidige stand in de competitieDutchOwnage schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:20:
Feyenoord dringt wel aan nu. Tijd voor de gelijkmaker.
Inconsequent..Agent47 schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:22:
Daar had Margaret 2e heel moeten hebben
Nou daar kan Feyenoord al helemaal nooit wat mee, met de ruimte die ze hiervoor hadden konden ze al niets.
[ Voor 3% gewijzigd door Rubman op 09-11-2025 21:26 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 09-11-2025 21:31 ]
Onbegrijpelijk die wissels af en toe, Read zal wel last hebben ofzo maar ga toch eens wat minder voorspelbaar spelen en wisselen.
Hiervoor heb ik met name sukkeldrafjes en meelopen gezien en nog steeds is er veel blaffen weinig bijten.
De hele 2e helft vindt ik Feyenoord by far de bovenliggende partij.Rubman schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:41:
Welke inzet? Die van de laatste 10-15 minuten?
Hiervoor heb ik met name sukkeldrafjes en meelopen gezien en nog steeds is er veel blaffen weinig bijten.
Conditioneel gezien zijn ze niet waar ze moeten zijn. Dat breekt je nu op. Al die blessures en spelers die overduidelijk vermoeid zijn....
PSV gaat kampioen worden
Ja GAE gaat meer achteruit spelen en dan is het leuk meer schoten en balbezit maar de score telt uiteindelijk.DutchOwnage schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:42:
[...]
De hele 2e helft vindt ik Feyenoord by far de bovenliggende partij.
En die is nu nog beroerder
[ Voor 4% gewijzigd door Rubman op 09-11-2025 21:44 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Van Persie heeft VEEEL huiswerk.
Die vermoeidheid komt ook omdat de gehaalde vervangers (Borges, Diarra, Tengsteldt) gewoon allemaal waardeloos zijn. Dus je kunt daar niet wisselen en je hebt ook geen plan B in de spits nu. Dat was destijds met Dessers nog beter geregeldLZ86 schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:43:
Je kan merken dat het gewoon klaar is met dat drukke programma bij Feyenoord.
Conditioneel gezien zijn ze niet waar ze moeten zijn. Dat breekt je nu op. Al die blessures en spelers die overduidelijk vermoeid zijn....
OMX2000 schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:45:
Niet onverdiend.
Ja omdat wij als poep spelen.
We zijn toch gewoon veel beter de tweede helft?
In wat dan? Balbezit en rondtikken?D-e-n schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:48:
[...]
We zijn toch gewoon veel beter de tweede helft?
Hoezo? Feyenoord deed niks verkeerdRubman schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:48:
Deze wordt gewoon nog afgekeurd hoor.
Lijkt me niks mis mee. Er gaan er 2 van GAE tegen elkaar.Rubman schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:48:
Deze wordt gewoon nog afgekeurd hoor.
Maar nu teveel tijd verloren om nog gelijk te komen
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken