Iemand die wat kan creëren wordt gewisseld voor een betonvoetballer.
[ Voor 40% gewijzigd door ephymerous op 09-11-2025 13:45 ]
XXXVI
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wij allemaal hier?carpebios schreef op zondag 9 november 2025 @ 13:45:
Dat gezeur tegen de scheids, gewoon geel.
Mja, eerlijk gezegd maakte Gloukh niet echt een energieke indruk. Wel een mooie assist op Weghorst die afgekeurd werd.ephymerous schreef op zondag 9 november 2025 @ 13:44:
Tijd om te stoppen met kijken. Klaassen voor Gloukh?!
Volgens mij had je mijn edit gemist, of eraf geknipt.donleone83 schreef op zondag 9 november 2025 @ 13:41:
[...]
Dat mag. Ik sterk mij aan het feit dat ik weet dat je stiekem best weet dat ik gelijk heb
Laat het compromis dan maar zijn dat Ajax de eerste helft de lijn doortrok van dit hele seizoen en gewoon ontzettend slecht was.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Taylor, Klaasen en Regeer op het middenveld. Pec zou zich daarvoor schamen hoor. Matige betonvoetballers.Trishul schreef op zondag 9 november 2025 @ 13:46:
[...]
Mja, eerlijk gezegd maakte Gloukh niet echt een energieke indruk. Wel een mooie assist op Weghorst die afgekeurd werd.
Die afgeslagen van 15 miljoen van Napels is achteraf ontzettend zuur.Typhone schreef op zondag 9 november 2025 @ 13:47:
Wat een gevaar toch weer vanaf Mika Godts. Wat een kneus. Zou ie al spijt hebben van zijn wapperende handje?
[ Voor 29% gewijzigd door ephymerous op 09-11-2025 13:49 ]
XXXVI
Eens en dit is dus het schoolvoorbeeld van wat ik bedoelde. De VAR zou hier wat graag ingrijpen denk ik maar dat mag reglementair niet. Dan krijg je een wedstrijd met zulke dubbele beslissingen, want ik blijf de VAR-ingreep terecht vinden.Blik1984 schreef op zondag 9 november 2025 @ 13:44:
Als Makkelie hiervoor een goal afkeurt is dit natuurlijk ook een 100% overtreding Makkelie
Zeiss Distagon 21 f/2.8
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gebruik dat woord niet graag, maar waar hij soms allemaal wel of niet meer voor fluit..
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Een systeem waarbij je de VAR a la tennis kan inroepen voor een challenge zou ontzettend wenselijk zijn.Vld1989 schreef op zondag 9 november 2025 @ 13:48:
[...]
Eens en dit is dus het schoolvoorbeeld van wat ik bedoelde. De VAR zou hier wat graag ingrijpen denk ik maar dat mag reglementair niet. Dan krijg je een wedstrijd met zulke dubbele beslissingen, want ik blijf de VAR-ingreep terecht vinden.
Nu krijg je idd dit soort rare besluiten
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zolang opgewarmd dat ie moe isHugo! schreef op zondag 9 november 2025 @ 13:57:
Zal Dolberg er nog inkomen denken jullie? Volgens mij staat die inmiddels al 15 min langs de lijn.
Utrecht speelt ook helemaal niet zo goed. Ze hebben in die zin geluk dat Ajax het nog niet op de rit heeft.carpebios schreef op zondag 9 november 2025 @ 13:56:
Utrecht speelt iedere keer de verkeerde speler aan voor een aanval. Ajax kan daar goed van profiteren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je zou denken dat je met zoveel creativiteit eruit halen ook nog wel iets zou willen proberen. Of is hij nog dermate matig hersteld dat ze liever geen risico lopen?Hugo! schreef op zondag 9 november 2025 @ 13:57:
Zal Dolberg er nog inkomen denken jullie? Volgens mij staat die inmiddels al 15 min langs de lijn.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Holy, ik meen het als ik zeg dat hij zijn kaarten vergeten was!Trishul schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:02:
Nou, 84e minuut een kaart
Dolberg mag nog 3 minuutjes proberen, fijn…Gonadan schreef op zondag 9 november 2025 @ 13:59:
[...]
Je zou denken dat je met zoveel creativiteit eruit halen ook nog wel iets zou willen proberen. Of is hij nog dermate matig hersteld dat ze liever geen risico lopen?
Ze voelen dat hun credits bij Makkelie op zijncarpebios schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:03:
Utrecht komt er totaal niet meer uit.
XXXVI
Echte ten hag wissels dus.ephymerous schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:05:
Van Grim als coach had ik al geen hoge pet op. Spelen met zo’n voetballoos middenveld en drie minuten voor tijd wisselen bevestigen dat.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:34
Die late wissels is wel echt een dingetje van Grim.ephymerous schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:05:
Van Grim als coach had ik al geen hoge pet op. Spelen met zo’n voetballoos middenveld en drie minuten voor tijd wisselen bevestigen dat.
Maar goed, ik hoop dat de spelers met de komende weken beter gaan verdedigen bij standaard situaties en van elkaar beter weten wat het plan is. Zo komen er hopelijk ook iets meer kansen.
Als Ajax vandaag verliest dan neem ik dat maar voor lief. Ik heb maar niet te hoge verwachtingen.
XXXVI
Schuld schuiven op de scheids incomming! @Harribo
[ Voor 18% gewijzigd door carpebios op 09-11-2025 14:13 ]
Doe maar gelijkspelletje anders
Nee winst zou lief zijn voor PSVAgent47 schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:12:
AZ psv sta ik dubbel in. Aan de ene kant hoop ik dat psv wint, klinkt misschien dom, maar meer om het gat tot plek 3 nog groter te kunnen maken als Feyenoord zijnde.
Doe maar gelijkspelletje andersMoeten we zelf ook winnen natuurlijk
Eh nee? Het is vaak niet makkelijk en een rare wedstrijd, maar onder de streep wint Ajax daar vaak genoeg hoor.carpebios schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:12:
Tjah, dit calculeer je wel in toch, verlies bij Utrecht als Ajax zijnde. Net zoals PSV dat incalculeert nu tegen Telstar
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mijn herinnering zegt toch dat het de laatste jaren Utrecht veel won. Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk.Gonadan schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:13:
[...]
Eh nee? Het is vaak niet makkelijk en een rare wedstrijd, maar onder de streep wint Ajax daar vaak genoeg hoor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De laatste twee jaren wel, daarvoor won Ajax vier keer op rij in Utrecht. Maar ja, de laatste twee jaar was elke wedstrijd moeilijk.carpebios schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:14:
[...]
Mijn herinnering zegt toch dat het de laatste jaren Utrecht veel won. Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
O dat is inderdaad geen angstgegner! Mijn lange termijn geheugen laat mij in de steekGonadan schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:19:
[...]
De laatste twee jaren wel, daarvoor won Ajax vier keer op rij in Utrecht. Maar ja, de laatste twee jaar was elke wedstrijd moeilijk.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:34
Weghorst is goed als de aanvoer voor hem op orde is. Hij is geen creatieve / zwervende spits en daarom zie je ook de vele overtredingen door hem, omdat hij loopt te compenseren op de verkeerde manier.Gonadan schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:15:
Kijken of de terugkomst van Dolberg de aanval wat op kan krikken. De strijdlust van Weghorst is leuk maar buiten het afgekeurde doelpunt is hij ook weer niet zo nadrukkelijk aanwezig geweest.
Oh wacht.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
AZ heeft een coach die Maarten heet.
Weet niet wie ik steun.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Utrecht was de beste van twee hele slechte elftallen. Zal een stuk vermoeidheid in zitten want het laatste kwartier was tegenhouden, maar beide teams waren echt ondermaats. En dan scoren ze een keertje meer en zijn winnaar. Doel van Utrecht voor dit seizoen volbracht (thuis winnen van Ajax staat altijd in de top 3 naast Europees en beker voetbal) maar de manier waarop was om te huilen. Ajax was nog bedroevender
Overtreding mee, die was wel frappant.sNielz123 schreef op zondag 9 november 2025 @ 16:50:
Geef die goes gewoon geel
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Goed gejaagd van PSV jaDutchOwnage schreef op zondag 9 november 2025 @ 16:52:
Gelijk al een kadootje voor PSV.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
HET……IS……FRIET!!!!!!Napo schreef op zondag 9 november 2025 @ 17:32:
Patati had daar de 2-3 moeten maken
Frites?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bizar dat daar geen kaart voor wordt gegevenElPaco schreef op zondag 9 november 2025 @ 18:05:
Goes is weer eens aan het slaan. Grappig genoeg vind hij het niet zo leuk als mensen irritant tegen hem doen.
Jammer dat die Goes die 2e geel niet kreeg, had ie wel mogen hebben.
PSV is in mijn ogen toch wel kampioenskandidaat nr 1 hoor.
Bizar dat die verloren van Ajax en Telstar. Ze spelen het beste voetbal van de ED by far.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken