[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 120 121 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:26
Jong oranje om 18:30
Tegen Jong Slovenië
Misschien wel leuk om te zien met het regenachtige weer.
Belangrijke wedstrijd die bij voorkeur gewonnen dient te worden om in de race te blijven voor het ek - 21.

Edit : oh verkeerd topic :+ nah ja

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 14-11-2025 17:42 ]

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:19
Harribo schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 16:02:
Jong oranje om 18:30
Tegen Jong Slovenië
Misschien wel leuk om te zien met het regenachtige weer.
Belangrijke wedstrijd die bij voorkeur gewonnen dient te worden om in de race te blijven voor het ek - 21.

Edit : oh verkeerd topic :+ nah ja
Ze wisten het spannend te maken, maar hebben wel gewonnen.
Vanavond Oranje, waarbij ik enerzijds hoop dat Valente wat minuten kan en mag maken. Ik hoop echter vooral dat hij weer fit terug komt van deze interland periode.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:55

ST10©DE

Dus.............

Nou, een nieuwe assistant bij Ajax. Landzaat. Ben benieuwd wat zijn toegevoegde waarde gaat worden. Wel grappig, hij is al eerder gepolst toen hij nog in dienst was van Indonesië. Dus eigenlijk was een keuze hoger dan Grim als assistent. Die nu zijn leidinggevende wordt.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:54
Gonadan schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:04:
[...]

Nee het zij niet twee verschillende zaken. Er is gewoon een zeker groep die de selectie van Feyenoord structureel overschat en die van Ajax onderschat, en als het dubbeltje dan de andere kant op gaat vallen is er teleurstelling en ligt het aan van alles en nogwat. Cognitieve dissonantie denk ik. ;)

En dan krijg je soms inderdaad hele analyses van selecties en daar meningen over. Ik wacht liever tot einde seizoen en daar zie je wie het onder de streep gewoon beter gedaan heeft. Ik heb CL-kwalificatie echt nog niet afgeschreven, het seizoen is nog lang. :)

[...]

Voetbal is inderdaad over de gehele breedte nogal opportunistisch, dat ben ik met je eens. Het proces wat ik beschreef valt mij echter dit en vorig seizoen bij een zekere kliek Feyenoorders wel extra op. Ik snap dat ook wel in de vorm van een stukje wensdenken na de echt goede periode onder Slot.
Is het zo gek dan dit seizoen (en de vorige 2) om de Feyenoord selectie boven die van Ajax te zetten?
Er is maar op weinig posities een speler bij Ajax die een versterking is t.a.v. wat er bij Feyenoord loopt de laatste 3-4 seizoenen. En dat was vroeger precies andersom. Is ook wel eens fijn als Feyenoordfan.

Vorig jaar had Feyenoord de betere spelers t.a.v. Ajax, maar die blessure perikelen heeft het onmogelijk gemaakt met de sterkste opstelling te spelen (en dan ook nog onze eigen "Heitinga" met Priske) Jullie hadden toen een toptrainer die echt ver boven kunnen heeft gepresteerd met die selectie. Daar is al genoeg over geschreven inmiddels, maar hij is 'm niet voor niets gepeerd.

De periode waar Ajax nu inzit hadden wij 14 jaar geleden, en de resten van die puinhopen zijn ze nog steeds aan het opruimen. Hopelijk binnenkort die VvF uitkopen en het stadion in eigen beheer en dan gaat het ergens op lijken. Natuurlijk heeft de periode Slot echt wel wat wellicht onrechtvaardige verwachtingen neergezet, maar in plaats van totaal instorten lijkt het bij Feyenoord eindelijk eens een keer stabiel.

Dit seizoen heeft Feyenoord wellicht het beste middenveld (maar daar zijn de blessures weer :( ) Maar PSV heeft overall gewoon een betere en bredere selectie. Die moeten wel weer een mega inzinking krijgen als Feyenoord een kans wil krijgen. Ajax staat nu in het middenveld met een aantal ploegen binnen 1 of 2 punten. We gaan het over een heel seizoen zien, maar de beste kaarten hebben de Amsterdammers echt niet atm.

• LZ86
ik lees trouwens her en der dat ze nu Jordi Cruijff willen aanstellen als TD.
Maar dat is buiten dat ie de naam Cruijff draagt toch ook geen geweldenaar?

Niet echt onder de indruk van zijn CV iig. Dan lijkt mij het meer de moeite om toch die AZ man over te halen niet met pensioen te gaan.

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:49
Zou me niets verbazen als ze bezig zijn om Kluivert naar binnen te halen.
Want Ajax DNA, want bestuurlijke ervaring (kuch).......

Eric, Signing off !!

• wndlr
  • Registratie: September 2025
  • Niet online
Eric H schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 06:43:
Zou me niets verbazen als ze bezig zijn om Kluivert naar binnen te halen.
Want Ajax DNA, want bestuurlijke ervaring (kuch).......
Maak je geen zorgen. Geen enkele ex-topvoetballer van naam gaat zich nog vrijwillig melden aan de frontline.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
wndlr schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 08:24:
Maak je geen zorgen. Geen enkele ex-topvoetballer van naam gaat zich nog vrijwillig melden aan de frontline.
Onderschat niet hoe aantrekkelijk status is voor mensen. Zeker voor bekende mensen die aandacht gewend zijn.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Gonadan schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 08:26:
[...]

Onderschat niet hoe aantrekkelijk status is voor mensen. Zeker voor bekende mensen die aandacht gewend zijn.
En erna huilen dat hun reputatie naar de maan is en het écht écht écht niet aan hen lag :+

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
LZ86 schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 13:03:
[...]

En erna huilen dat hun reputatie naar de maan is en het écht écht écht niet aan hen lag :+
Reputatie naar de Filisteijnen was wel een leuke uitdrukking geweest in deze context. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 120 121 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken